Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/25/20 in all areas

  1. 10 points
    Evo da napisem i ja koju o automobilu koji sam pazario letos. Proslo je 3 meseca, presao sam oko 6 500 km. Za sada su utisci odlicni. Obzirom da sam vozio 500L pre njega, malo cu ih uporediti. Renegade je iako to nisam ocekivao udobniji, nekako deluje cvrsce i kvalitetnije izradjeno. Motor 1.6 Mjet je kao sto sam i ocekivao, cisto savrsenstvo. Povlaci od 1700 obrtaja bez problema npr Begaljicko brdo 5tom na 120 i kad mu dodam gas vuce bez problema.Potrosnja je oko 5l,malo preko. Sto je zanimljivo putni racunar mi pokazuje potrosnju tacnu u decimalu. Uglavnom magistrala, i nesto manje grad. Na AP na 120kmh krece se na 2000 obrtaja. Jedino se zbog oblika karoserije nesto vise cuje vetar. Nedostaju mi LED farovi koje sam bas zeleo, kao i senzor za kisu koji sam imao na 500L a koji znaci puno. Lumbalnu podrsku imam prvi put i tek sad sam svestan koliko vredi. Kad su u pitanju negativne strane za sada to je samo neki zvuk koji je poceo oko 4k km da se cuje iz vozacevog prozora. Neko lupkanje a pogotovo sa upaljeno klimom. Malo sam potrazio na netu, pa sam uzeo silikonski sprej podmazao kedere prozora i zvuk je nestao, nakon 2k km cuo se i sa suvozacevih vrata, tu sam se nesto vise namucio jer sam morao vise puta da stavljam sprej. Inace zanimljivo cim se i malo spuste prozori zvuk prestane. Nadam se da mi to vise nece praviti problem. To je to za sada, ubacicu i par slicica sa putovanja.
  2. 9 points
  3. 9 points
    Woodoo

    Funny photos

  4. 8 points
    "Ko se na Lassu opeče taj i u Savu duva" - Stara mesopotamijska poslovica
  5. 8 points
    nidza

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    @andreja.micovic Kupi najbolje zašta imaš para, a ne nagađaj po lepoti šare kakva joj je funkcija. Kleber HP3 je bolji od Save Eskimo više nego što je razlika u ceni, a na tebi je da pogledaš u svoj novčanik i vidiš da li to možeš da priuštiš. I još jedna važna stvar, koja se može generalizovati jer ima jako malo izuzetaka trenutno - zimske gume danas po snegu manje-više sve rade jako slično, tj. vrlo dobro. Ono gde su im razlike su ostali parametri, pre svega ponašanje po mokrom, što je po Srbiji, a time i po Vojvodini, najčešće stanje kolovoza, a zatim hladan suvi asfalt. Dalje, tu su parametri tipa buka, udobnost, potrošnja goriva i naravno cena za sva ta pobrojana zadovoljstva ako su u pozitivnoj oceni i suprotno. Moja lična ocena tržišta kod nas, na osnovu podataka koji su mi dostupni, za dno ponude je Sava okej, kad nemaš za više. Optimalna guma je Kleber Krisalp HP3 (BF Goodrich), a bolje od nje su samo znatno skuplji premiumi, Continental, Goodyear, moguće i Michelin. Postoji tu još gomila guma koje su ni tamo ni vamo, ali ako nisu izbacile neki nov zanimljiv dezen, ja to ne bih razmatrao.
  6. 7 points
    Axic

    Funny photos

  7. 6 points
    neshtry

    Funny photos

    Ljubav nije paradajz čorba Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  8. 5 points
  9. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  10. 5 points
    Axic

    Funny photos

  11. 5 points
  12. 4 points
  13. 4 points
    Ivan

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Moj pristup je uvek inzenjerski (profesionalna deformacija) i uvek mora da bude potkrepljen i debelim testovima/podacima iz prakse. Tj. konkretnim ciframa koliko je nesto metara, procenata, decibela bolje ili losije, a za koju razliku u novcu... Subjektivno utiske uvek volim da procitam cisto kao smernicu - ali "ima lepu saru", "izgleda dobro na oko", "meni je extra" mi nikada nije bilo merodavno u izboru. Sava vs Kleber - iako nesto nisam ljubitelj tog brenda, moj glas ide za Kleber. Jednostavno je godinama unazad ozbiljnija guma u pitanju, a u proslogodisnjim testovima se npr. Krisalp HP3 odlicno pokazala. Cak je u manjoj dimenziji (cini mi se 185/65/15) drzala odlicno drugo mesto. S druge strane, Sava je tu uvek kao budget varijanta koja zavrsava posao. Mozda ti pomogne u izboru (a to je i poenta posta) - pre neki dan je ADAC objavio najnovije rezultate testova za 2020., klasika 205/55/16 je u pitanju. Kao neki best-buy za mene, u toj dimenziji se izdvaja Hankook i*cept RS2 koje su generalnom ocenom (nekim cudom poprilicno) ispred cuvenih GY UG9+ i Conti TS860. Konkretno sto se Save Eskimo HP2 tice - po ocenama deluje da je popravljeno ono sto te najvise "zulja" - a to je trosenje, sasvim korektno. Ono gde je "najtanja" je upravo ono sto Nidza prica i sto je u sustini najbitnije za ove nase izmenjene zimske uslove - a to je losije ponasanje na suvom i mokrom asfaltu, kao i nesto veca buka (generalno je dobila ocenu "zadovoljavajuca"). Na snegu ce vecina svih ovih guma koje su usle u najuzi izbor zavrsavati posao. A nase zime su se za vecinu vozaca pretvorile uglavnom u relativno visoke temperature, suv asfalt, eventualno mokro i mozda par dana snega koji odmah postaje lapavica. Na kraju, evo i tog svezeg ADAC testa zimskih guma za 2020., objavljenog 22.9., dimenzija 205/55/16 je u pitanju. Izvukao sam samo sustinu, detaljan opis i rezultate "u sitna crevca" imate na ovom linku: https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/tests/reifen/winterreifen/205-55-r16/
  14. 4 points
    Woodoo

    Vicevi 120%

  15. 4 points
    dach@

    Funny photos

  16. 4 points
    ivan.ik

    Funny photos

  17. 3 points
    Axic

    Funny photos

  18. 3 points
    srdjos

    Vazduhoplovstvo

    Nije mogao bez potpisa pilota da poleti...sutra se očekuje da su pilotima našli 0.8 promila
  19. 3 points
    Sedla

    Funny photos

    Nije to po navici, slika je baš kako treba. Vidiš da je i BMW parkiran u garaži?!? Kud ćeš veće nesreće?
  20. 3 points
    yoxa

    Skinut DPF i novi strožiji tehnički?

    Rešen problem. Skinut turbo i poslat na servis u Užice. Sredili mi obe turbine, na obe su bile potrošene osovine i na par mesta su progoreli dihtunzi koji su zamenjeni. Cena je bila 36.000 dinara po turbu + poštarina 2000 dinara u oba pravca. Znači 74.000 dinara. Mal' nisam pao u nesvest, jer su mi putem mejla rekli da je cena 200-300 evra za remont, ali mi nisu napomenuli da je cena dupla za twin turbo iako sam rekao da je u pitanju twin turbo. Ja spremio 300 evra, a bilo 600 evra, pa trči - zajmi pare... jbg. Znam da je logično da je dupla cena, ali ponavljam: napomenuo sam im da je twin turbo i rekli su mi 200-300 evra. Volim da verujem u bajke. Elem, moj majstor mi je uzeo za skidanje/vraćanje turba, skidanje i čišćenje kartera, zamenu ulja i filtera ulja i još zamenu poklopca EGR ventila (ovo mi je puklo nevezano za sve ostalo) 10.000 dinara. Častih čoveka 2000 dinara, jer je stvarno premalo tražio. Ugruvao sam dosta para do sada u auto (oko 1.300 evra + auto je koštao 5.000, pa me izašla Delta 6.300), ali sam sad miran. Bio danas u VBS-u da odradim proveru izduvnih gasova. - Pre servisa je prosek bio 1.25 i išao je do 1.7 - Posle remonta turbini je prosek 0.6, a maximalno je dosegao 1.1 i to posle prvog turiranja. Znači, dok nije isterao čađ napolje iz auspuha. - Prosek posle kojeg ne puštaju je 1.5 Bez DPF, bez katalizatora, sa ugašenim EGRom. Straight pipe... Subjektivno isto dimi dosta manje. Primetim kada noću neko iza mene vozi i "očepim" ga, ne vidi se više dim iza mene. Takođe, manji mi je turbo lag iz niskih obrtaja. Sve u svemu, zadovoljan rezultatom, ako ne cenom.
  21. 3 points
    Axic

    Funny photos

    Za pogrešan se pištolj hvata domaćica. Verovatno osuđena na servis Alfe pa po navici
  22. 3 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji23] Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  23. 3 points
  24. 2 points
    Slazem se sa ostalima i mislim da ne treba generalizovati za sve Fiate. Puno zavisi i od modela, motorizacije, klase kojoj pripada... Jos kada se pojavljivao, prognozirao sam da ce slicno biti i sa polovnim 500L - prodavao se kao nov, uglavnom sa najslabijom motorizacijom, najvise zbog povoljne cene i pogodnosti kao "domace" vozilo. Ali generalno, ljudima ovde totalno neinteresantna klasa vozila, dodatno sto je sada taj B-MPV segment nazalost i teoretski mrtav (a izuzetno prakticna porodicna vozila su u pitanju). Sto se vidi i na nasim temama o kupovini, gde mogu na prste jedne ruke da nabrojim ljude koji su se raspitivali za kupovinu polovnog (za razliku od npr. Subcompact i Compact modela, gde "vri" sa pitanjima). Licno imam totalno kontra iskustvo sa prodajom Fiata, doduce Compact klasa je u pitanju - svog bivseg, voljenog JTD Stildzu sam prodao bukvalno za nekoliko sati koliko je proveo na oglasima (ovde i na PA), uz prilicno poziva. Sto se cene tice, gadjao sam sredinu izmedju proseka i najskupljih na oglasu. Autic jeste bio mazen i pazen koliko je to bilo u mojoj moci, ali sve to moze samo da pripomogne da se izdvoji iz stotina na oglasima. Kada vidim kada pojedini pocnu da sabiraju skorije ulozeno i fantaziraju sa cenama i opisima - nije ni cudo sto se pojedini automobili od vlasnika toliko dugo vuku po oglasima. lli je politika "ne zurim, APP". Licno sam vec kupio sledeci auto koji mi se svideo i nije mi bilo do bespotrebnog drzanja oba u dvoristu. Takodje, skromno misljenje mi je da je oglas bio pristojno napisan, detaljno dokumentovan podacima, odrzavanjem i slikama, bez hvalospeva, bez prideva "NOV NOV NOV" i slicnih nebuloza... Bez vredjanja inteligencije zainteresovanih, omalovazavanjem tudjih vozila u stilu "idite pogledajte ostale krseve, pa se vratite kod mene, znam sta prodajem". Sto me uzasava kada procitam, iz principa ne bih ni pozvao takvog prodavca pa i da mu je auto stvarno najbolji na oglasima. Bez "srecne kupovine", zahvaljivanja na pregledima i slicnim otrcanim frazama. Slicno iskustvo mogu da podelim i sto se tice drugara i njihovih kupoprodaja. Da prica ne bude samo oko nasih vozila - pri kupovini trenutnog auta (a gledao sam restyle Bravo Sport/Giuliettu) prilicno sam pratio oglase cekajuci nesto sporCki i interesantno... Notifikacije mi stizu i sada cisto iz radoznalosti, posto poneki lep primerak okacim i ovde na forumu, za potencijalno zainteresovane ljude. Maltene sve od toga sto okacim se prodaje u roku od par dana - znaci ono sto valja ide itekako. A ima i onih koji se vuku i bukvalno godinama, jos od pre moje kupovine. Mogu sada da vam izdvojim Giuliette, koje su na oglasima jos od kada sam je ja trazio, znaci maltene 3 godine. Isto vazi i za non-Fiate za koje se polako raspitujem za sledeci auto (Seat, Renault, DS) - maltene svaki napucaniji i meni dobar primerak koji sacuvam u svoje pracene oglase na PA, vrlo kratko se zadrzava tu i prodaje. Mozda imam solidno oko, a mozda je samo i slucajnost . Izvinjavam se, oduzih, ali to je moje vidjenje situacije sa prodajom Fica, a i generalno (bar od klasa koje volim i pratim).
  25. 2 points
    Samo jos jedna od komplikacija i nacina za uzimanje para u savremenoj auto industriji . @moron Evo ovde pomenute operacije, pa mozes da pogledas. U pitanju je stopka sa Delte - kasapi se, menjaju problematicne diode i stopka ponovo vari. Secam se da je bila i prica da ne mogu da rade bilo koje diode i da je bilo problem naci odgovarajuce. Cela tema je oko toga, imas mislim i kontakt coveka koji je to radio, cini mi se u Pazovi: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/78839-lancia-nuova-delta-problem-sa-zadnjim-svetlima/&do=findComment&comment=1506282 Imas na forumu jos jednu preporuku u BG, cene se krecu uglavnom oko 30 evropejaca za kompletnu operaciju zamene: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/78839-lancia-nuova-delta-problem-sa-zadnjim-svetlima/&do=findComment&comment=1552686
  26. 2 points
    Croma je izuzetan automobil i u tom cenovnom rangu definitivno jedan od najboljih izbora. Medjutim, ne uklapa se ni u jednu grupu i kupice ga samo onaj ko trazi bas takav automobil. A takvih nema previse i zato se prodaje malo teze. Ja sam prodavao Cromu sa servisnom istorijom, bez ulaganja i u sjajnom stanju a cenio sam je koliko su bile iste takve po oglasima( standardno spustio cenu pri prodaji). Prvi koji je dosao da je pogleda,nakon 2-3 nedelje na oglasima, taj je i kupio. Dve godine kasnije, covek nije imao nikakvo ulaganje....I to mi je bas drago. Poslato sa JAT-L29 pomoću Tapatoka
  27. 2 points
    Poprilično sam siguran da ovde ne klikće relej nego da pišti zvučnik. Releji se nalaze ispod haube, ako ne grešim. Zvučnik je prosto tih, a ne znam kako bih ga pojačao.
  28. 2 points
    YUgisa

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Meni je to posao, njemu je to karakteristika auta
  29. 2 points
    Axic

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    @YUgisa nisi ti išao po tolikom snegu da testiraš gume nego...
  30. 2 points
    neshaoct

    Nuova Fiat Panda

    Panda, srećan rođendan! Sva pametna rešenja zbog kojih je model Panda jedinstven, svestran i funkcionalan tokom svojih prvih 40 godina Tokom 40 godina, Panda je uvek bila, i još uvek je, kraljica pametnih rešenja. Luka Napolitano, šef Fiat, Lancia i Abarth brendova za region Evrope, Bliskog istoka i Afrike, objašnjava kako je Panda oduvek bila automobil za svaku priliku. Vremenom, Panda je stekla reputaciju automobila za svaku priliku, na osnovu svoje prilagodljive i vrlo funkcionalne prirode, koja je čini pogodnom za najširi spektar upotreba i najrazličitije avanture. Kupci koji već 40 godina biraju Pandu iznova zbog kompaktnosti, prirode, dostupnosti, pristupačnosti i zabave to dobro znaju. Mnoštvo prednosti, sve upakovano u malu, pravougaonu kutiju. Da bi saznao više o stvaranju svih pametnih rešenja koja su postigla takav uspeh u svoje tri generacije, Luka Napolitano (Luca Napolitano), šef brendova Fiat, Lancia i Abarth za region Evrope, Bliskog Istoka i Afrike, otputovao je u Heritage Hub u Mirafjoriu, na razgovor sa Robertom Đolitom (Roberto Giolito), direktorom odseka EMEA Heritage. ''U novom videu zavirićemo malo u prošlost da bismo zajedno otkrili zašto je Panda postala poznata kao automobil sa pametnim rešenjima'', objašnjava Luka Napolitano. ''Iz generacije u generaciju, ovaj Fiatov gradski automobil oduvek je znao kako da zadivi svojim originalnim karakteristikama, zamišljenim i dizajniranim da ugode onom ko je u njemu, u idealnom balansu između forme i funkcije. Modularna sedišta, zadnja vrata i ravan prtljažni prostor samo su neka od pametnih rešenja koji su učinili Pandu tako upečatljivo uspešnom. Uspeh u svakom pogledu: Fiat Panda je najprodavaniji automobil na italijanskom tržištu i takmiči se sa modelom Fiat 500 u Evropi za vodeću ulogu u segmentu malih gradskih automobila. Često kažemo da je Panda funkcionalna ikona u našoj postavi, Fiatov najracionalniji, najpristupačniji i najvišer narodni automobil, a sada razumemo zašto.'' ''Prostranost, kompaktnost, karakter, svestranost, priuštivost, zabava i funkcionalnost su osobine koje ljudi žele od svog auta. Panda ima sve to, i još više'', kazao je Roberto Điolito (Roberto Giolito). Zato što je Panda arhetip, referentni model u smislu praktičnosti i slobode upotrebe. Samo porazmislite o enterijeru: ''pun ničega''. To je prostor koji Vi ispunjavate kako Vi želite. Na primer, briljantni otvoreni pretinac na kontrolnom panelu današnje Pande. Uprkos svojoj kompleksnosti iz dizajnerske perspektive, takođe je vrlo lak za upotrebu. A šta možemo reći o njegovim prozorima? Oni omogućavaju neometani pogled od 360 stepeni zahvaljujući još jednom pametnom rešenju: zadnjim svetlima. Danas mnogo slušamo o autonomnoj vožnji, ali Panda nudi vanvremenski ''monitor za mrtav ugao''. Jedina razlika je to što je on analogan.'' Prelazeći dalje na današnja pametna rešenja, bitno je napomenuti da je Panda bila prvi gradski automobil sa sistemom kočenja u slučaju opasnosti, prvi sa ''Cradle'' držačem za pametni telefon, sa Waze navigacijom ugrađenom u Panda Uconnect aplikaciju, kako bi automobil bio još više orijentisan na društvene mreže i multimedije. Najnovija opcija je D-Fence paket koji je izradio Mopar, a pojavio se na tržištu prošlog maja, i sastoji se od filtera za putničku kabinu visokih performansi, čistača vazduha i UV lampi za sanitizaciju unutrašnjosti vozila i eliminisanje do 99% bakterija. A kako bismo mogli da zaboravimo da je Panda prvi mali gradski automobil koji je postao hotspot za mobilne uređaje, koristeći ugrađeni Wi-Fi kompanije Wind kako bi se zagarantovala povezanost za sve putnike. To je magija Pande - savremeni automobil, koji održava korak sa modernim vremenom, iz generacije u generaciju. Automobil koji omogućava slobodu kretanja celoj porodici, koji nikad nije izgubio svoju želju da iznenadi, i koji je sada dostupan u verziji Panda Easy Hybrid, što ga čini najdostupnijim hibridnim vozilom na tržištu. I zaista, novi model nudi sve pogodnosti efikasnog, kompaktnog, laganog i pristupačnog hibridnog pogonskog sistema. Ukratko, u pitanju je najbolje rešenje za gradsku vožnju koje je potpuno u skladu sa pristupom brenda Fiat, sve održivijeg pionira tehnologija i inovatora u oblasti mobilnosti u poslednjih 120 godina. Srećan rođendan želimo Pandi!
  31. 1 point
    Licno sam imao problem sa LED svetlima na Scenicu. Posle neuspesne potrage za majstorom za popravku, koja je podrazumevala da negde demontiram svetlo, odnesem na popravku pa vratim...odlucio sam da nadjem na internetu. Ispostavilo se da je na Aliekspresu kostalo 90 $ a original novo, sa montazom, u ovlascenom servisu 110$. Tako da sam uzeo original novo.
  32. 1 point
    Dosta toga može da se popravi i sredi.
  33. 1 point
    E to je fazon sa zakasnelim paketima. Na pojedinim mi na Aliju stajalo da su paketi Arrived in Destination Country, kad ono nisu ni blizu Srbije. Kad udju u Srbiju, moguce ih je videti na sajtu Post Expressa za pracenje paketa. Brojevi tih paketa zavrsavaju sa LV i odlaze preko Letonije (Latvia) do Srbije. Kada stignu u Letoniju, onda se na aliju updateuje status na Arrived.
  34. 1 point
    @neshaoct Koliko je cena onda univerzalnih? Cini mi se da je cena originala oko 50eur. @moron Renegade je pozadi udobniji od 500l, tako bar supruga kaze. Jer ona je sa detetom pozadi. Jedino je kod 500L lepse sedenje, tj vislje je pa je bolja preglednost. @zunto U principu koji god auto hoces da uzmes, a da je korektan sa opremom i motorizacijom, ti je oko 18 000 eur. Gledao sam razne proizvodjace (Corolla sedan, 308, Megane, Karoq, Golf 7... ) Mozda je sad najbolja ponuda Compass limited za 23k eur. Ja sam hteo renegade limited, ali zbog velike razlike u ceni i popusta koji sam dobio za ovaj, ipak sam uzeo ovaj sto su imali na lageru. Nije bas neka bila razlika u opremi da opravda mi tu razliku u ceni
  35. 1 point
    Mislim da yuhica to radi, a bilo je i ljudi po forumu koji su menjali diode u stopaljkama za deltu (gde tacno, to ne znam)
  36. 1 point
    @VladaG9 Čestitke ! Meni najlepša "kocka" koja postoji. A pošto si prethodno imao 500L, rekao bih da je za veoma visoke ljude, Renegade pozadi komforniji (za glave) od 500L.
  37. 1 point
    Postoje elektronicari koji otvaraju farove i menjaju samo diode koje su crkle, ali i to kosta jer ne ume svako da otvori i zatvori far elegantno
  38. 1 point
    Ivan

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Posto sam imao iskustvo sa njima od par godina (koje sam detaljno pisao) - AllSeason iskljucivo nove generacije, od debelo proverenog proizvodjaca, opet sa rezultatima proverljivim i "na papiru". Generalno ta klasa guma treba da zadovolji toliko uslova i spoji poprilicne suprotnosti - da mi nikada ne bi bilo na kraj pameti da licno testiram i igram se sa necim neproverenim. Upravo ovo sto i Yugisa prica - ta Sava Adapto je AllSeason guma stare generacije, matora kao Biblija . Znam za nju ko zna od kada (jos iz vremena kada je mogla da se kupi GY Vector4Seasons prve generacije) i uvek su ljudi imali prituzbe. A pogledajte razliku u samom pristupu, tehnologiji, upotrebljenim materijalima npr. te Adapto ili neke savremene tipa CrossClimate (koju sam imao i gde je glavna inzenjerska prica i tehnologija u sloju ispod gazeceg). Ili pomenute GY Vector4Seasons koja je stigla vec do svoje 3. generacije, koja veze nema sa 1. i daleko je ispred po svim parametrima. Konkurencija jednostavno cini svoje, veoma brzo rastuci segment. Tacnije UHP2 koja je odskocila kao best-buy u jednom trenutku. Ni njihova prva generacija se nije Bog zna kako pokazala.
  39. 1 point
    horvat

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Bas sam pogledao neko vece, primamljivo deluju all season za neku prosecnu voznju, jedino me zanimaju performanse nakon ~2 sezone, koliko opadaju. Jer kod dobrih letnjih to moze da bude vrlo malo (iako debljina same sare spadne), dok kod nekih bude drasticno, pogotovo ako postanu 'plasticne'...
  40. 1 point
    nabildovana/sajber Panda odlican, srecno!
  41. 1 point
    Odličan. Sa srećom ga vozio. Piši o iskustvima.
  42. 1 point
    Axic

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Nisi ti @horvat pa da testiraš trap Nemoj da zakopavaš sebe još dublje
  43. 1 point
    neshaoct

    Peugeot 508

    Serijski Peugeot 508 PSE Peugeot je predstavio produkcijsku verziju prototipa koji je viđen na prošlogodišnjem Sajmu automobila u Ženevi. Radi se o plug-in hibridnom Peugeotu 508 PSE sa pogonom na sva četiri točka, koji pokreće 1.6 četvorocilindrični motor i dva elektromotora, a čija kombinovana snaga iznosi 355 KS i 520 Nm obrtnog momenta (1.6 benzinac daje 200 KS, električni motori od 109 i 111 KS).). Ovo je prvi model koji nosi novu Peugeot Sport Engineered oznaku, a koja označava snažne elektrifikovane Peugeotove automobile. Iako nema 400 KS kao prototip, Peugeot 508 PSE ipak ima dovoljno snage da od 0 do 100 km/h ubrza za 5.2 sekunde i postigne maksimalnu brzinu od 250 km/h. Automobil sadrži Kyptonite zelene detalje, 20-inčne alu felne, nove branike i pragove, a iz Peugeota su obećali sjajne performanse i agilnost. Rastojanje između točkova je veće u odnosu na standardni 508, tu su i veće kočnice od 380 mm, Michelin gume, prilagodljivi amortizeri i poboljšani sistem upravljanja. Dostupni su različiti modovi vožnje, a to su Electric, Hybrid, Comfort i Sport. Electric mod omogućava korišćenje samo električne energije i prelazak 42 km sa punom baterijom. U modovima Hybrid i Comfort automobil kombinuje benzin i struju s tim da Comfort mod pruža više udobnosti. Sport mod ''otključava'' svih 355 KS, a zadnja osovina se uključuje u klizavim uslovima. Model će biti dostupan u tri boje, a to su Perla Nera crna, Perla bela i Selenium siva boja. Cene još uvek nisu objavljene, a u prodaji će se naći i karavan. preuzeto sa - Auto Blog
  44. 1 point
    MS PK

    Autoplacevi

    Isfiltriraj ti automobile a placevi su nebitni
  45. 1 point
  46. 1 point
  47. 1 point
    dusman13

    Vicevi 120%

    [emoji1787][emoji1787][emoji1787]
  48. 1 point
    [emoji7] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  49. 1 point
    Eto ti sad... ovamo pljuju tehnologije, ekrane, senzore, a sad bi da im lane change služi umesto klasičnog uključivanja migavca, koji iziskuje dodatni napor pritiskanja ručice. To bre sve besno...[emoji3] I ceo svet namestio na 3 blinka, samo se ovi žabari prave pametni. To su možda naveli kao revolucionarnu promenu i poboljšanje na restylingu [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  50. 1 point
    Boris90

    Vazduhoplovstvo

This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...