Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/22/20 in all areas

  1. 8 points
    totti

    Funny photos

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  2. 7 points
    Woodoo

    Funny photos

  3. 6 points
    dach@

    Funny photos

  4. 6 points
    Woodoo

    Funny photos

  5. 4 points
  6. 4 points
    Quadrifoglio Verde

    Funny photos

    @Axic Ja burazerče... Poglej kako gi ljupim...
  7. 4 points
    Axic

    Funny photos

    @Quadrifoglio Verde ti li si burazerče?
  8. 4 points
    Kosta Smosta

    Funny photos

  9. 4 points
    ivan.ik

    Funny photos

  10. 3 points
    811DD

    Slike automobila bez posebnog razloga...

    Stvarno fenomenalan dizajn, vanvremenski klasik pogotovo poslednja serija Spirit R! Za koju godinu bi Mazda trebala da izbaci novi gran tour / kupe, nece biti Wankel nazalost ali prica se da je u razvoju neki twin turbo sestak
  11. 3 points
    Mazda RX 7,fantasticno izgleda,mislim da nijedan novi sportski auto,ne izgleda ovako dobro kao RX7 i uvek ce imati sjajan dizajn
  12. 3 points
    Zbog ovoga se opruge, amortizeri, gume, sijalice... menjaju u paru. Ako je nesto na jednoj strani crklo, i na drugoj ce ubrzo. I ukupno je jeftinije da se radi u paru nego svaka strana zasebno (ruke + vreme)
  13. 3 points
    ivan.ik

    Funny photos

    Harabrost iznad svih je da prdneš kada imaš proliv.
  14. 2 points
    Lufti

    Bolje ikad...

    Nebo i stubovi presvuceni u alkantaru. Jos neke sitnice u enterijeru odradjene u alkantari. Utisak kao da se sedi u mnogo skupljem enterijeru... Zahvaljujem se kolegi @Danilo1 na kontaktu, Nikola iz Lajkovca je sve to uradio savrseno...
  15. 2 points
  16. 2 points
  17. 2 points
  18. 2 points
  19. 2 points
    Javio bih u svakom slučaju, nego još uvek nisam završio. Mislim da nije u redu tražiti pomoć, a kad se sve završi ne podeliti informacije sa drugima na forumu kojima bi one značile. Elem, išao sam i po dodatno mišljenje kod drugara u ovlašćeni Volvo servis, pa se utvrdilo da amortizeri malo cure, ali da mogu još da se koriste (videćemo koliko) i da ne postoji mogućnost da se remontuju. Treba da se menja silen blok kod levog točka i ono što mi nije rekao prvi majstor je da mi je pukla leva opruga (desnu sam menjao pre 3 meseca, uzeo polovnu za 40 EUR). Gumica balans štangle je ok i ne treba da se menja. Ono što sam saznao, okrenuvši ko zna koliko telefona, je da umesto sportskih amortizera, bez dodatnih menjanja delova, ipak mogu da se stave obični (npr. Sachs-ovi za njega su 6.500 RSD) i da treba iseći elektroventil da ne bi prijavljivao grešku. Sva ova konfuzija je nastala jer sam auto odvezao u servis koji mi je blizu posla da vidim šta nije u redu sa trapom. Sada čekam majstora kod koga inače održavam auto da se vrati sa puta i da završim sa ovim. I još jednom hvala svima na informacijama i pomoći!!!
  20. 2 points
    Za polovnjake uvezene nakon 2014. „teži“ tehnički pregled Mnogi vlasnici polovnjaka uvezenih nakon marta 2014, od jula sledeće godine, kada će početi puna primena novih propisa o ispitivanju izduvnih gasova, mogu da se nađu u ozbiljnom problemu zbog nelogičnosti u propisima. Preciznije, reč je o kolima prvi put registrovanim u Srbiji nakon 1. marta 2014. godine, a ne prvi put registrovanim nakon tog datuma u Nemačkoj ili Švajcarskoj. Ponavljamo, prvi put u Srbiji – ne prvi put u Nemačkoj. Šta je konkretno problem? Problem je u tome što ti automobili moraju da ispune oštrije ekološke standarde nego oni koji su prvi put registrovani u Srbiji pre 1. marta 2014. godine. To znači da za dva identična automobila, sa istim motorom i istog godišta važe različiti propisi po pitanju ispitivanja izduvnih gasova na tehničkom pregledu ukoliko je jedan prvi put registrovan u Srbiji pre 2014, a drugi nakon toga. Preciznije – „granica“ je 1. mart 2014. godine. Na udaru i dizelaši i benzinci Ova problematika pogađa sve automobile, bez obzira na vrstu goriva. Ne pomaže ni ugradnja „plina“ ili „metana“, pošto auto mora da prođe testiranje na osnovno gorivo. Naglašavamo da se sva ispitivanja obavljaju pri radnoj temperaturi motora. Dizelaši Jedna od provera izduvnih gasova je merenje „dimnosti“ – to je, narodski rečeno, merenje koliko auto dimi. Međutim – bez obzira na Euro standard, snagu, kubikažu ili godište, ako je auto prvi put registrovan u Srbiji nakon 1. marta 2014. godine – granica na ovom ispitivanju je 1,5 m-1. Nekim dizelašima, onim starijim naravno, ovo će možda napraviti problem na tehničkom pregledu, a novijima uglavnom neće. U suštini, osnovno pravilo je da dizelaši ne smeju da imaju dimnost veću od onoga što je propisao proizvođač ili što je „deklarisano jednoobraznim tehničkim uslovima“ (nije važno šta je to). To je jasno. Međutim, ako ti podaci nisu poznati, odnosno ako tehnički pregled nema pristup nekoj bazi sa tim podacima, primenjuju se ograničenja u zavisnosti od snage motora: 1.) vozila snage do 73,5 kW (100 KS), vrednost apsorpcije svetlosti ne sme biti veća od 3,22 m-1 2.) vozila snage preko 73,5 kW (100 KS), vrednost apsorpcije svetlosti ne sme biti veća od 2,44 m-1 Euro standardi se uopšte ne gledaju. Nije važno ni kada je auto proizveden. Stoga ista pravila po pitanju merenja dimnosti važe za Euro 3 auto iz 2002. i za Euro 6 auto iz 2017. godine ako su uvezeni nakon marta 2014. godine. Inače, merenje dimnosti se obavlja tako što se uzima prosek najmanje tri merenja, pri čemu se motor svaki put dovede do najvišeg dozvoljenog broja obrtaja. Benzinci Kod benzinaca je situacija nešto komplikovanija, ali pokušaćemo da objasnimo što jednostavnije. Generalno (svi) automobili prvi put registrovani u Srbiji do 1. marta 2014. moraju da izbacuju manje od 4,5% ugljen-monoksida u leru (u praznom hodu). Vozila sa karburatorom prvi put registrovana u Srbiji nakon 1. marta 2014. moraju da imaju manje od 3,5% ugljen-monoksida u leru. Svi ostali benzinci (bez karburatora), koji su prvi put registrovani u Srbiji nakon 1. marta 2014, moraju da zadovoljavaju od proizvođača propisane (fabričke) vrednosti ugljen-monoksida i koeficijent viška vazduha (λ) u leru, kao i vrednosti pri propisanom povišenom broju obrtaja. To je jasno – ali problem se javlja ukoliko te vrednosti, tj. podaci nisu poznati. Rešenje? Ukoliko fabrički podaci nisu poznati: - u leru sadržaj ugljen-monoksida mora biti manji od 0,3% - pri 2.000 obrtaja sadržaj ugljen-monoksida mora biti manji od 0,2% Koeficijent viška vazduha (λ) mora da bude u opsegu 0,97 do 1,03. Dakle, isto kao kod dizelaša, nisu važni ni Euro standard, ni starost. Tako dolazimo u situaciju da ukoliko imamo određeni model za koji nisu poznati podaci – prvi je uvezen pre marta 2014, a drugi posle: - za prvog važi granica emisije ugljen-monoksida od 4,5% - za drugog važi granica emisije ugljen-monoksida od 0,3% Od kada kreću problemi za one „prekasno“ uvezene? Od jula 2021. godine tehnički pregled neće moći da prođu vozila koja ne ispunjavaju propise kada je reč o emisiji izduvnih gasova. Zaključak Ukoliko ovi propisi ostanu na snazi, pa još ako tehničkim pregledima ne bude dostupna baza sa podacima, mnogi vlasnici automobila naći će se u nezgodnoj situaciji. I ne samo to, zbog ovih nelogičnosti u zakonu, mnogi vlasnici automobila su dovedeni u neravnopravan položaj, jer za identičan automobil neki će lako proći tehnički pregled, a neki možda neće. Preuzeto sa: polovniautomobili.com
  21. 2 points
    Siciliano

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Od ovih cca 1000 km ima - cca 300 km AP sa 110-140 km/h - 50% voznja pod klimom - 50% voznja 4 putnika i koferi - 50% gradska voznja Poslato sa JAT-L29 pomoću Tapatoka
  22. 2 points
    ivan.ik

    Funny photos

    Bole ne smem ni da pomislim u kojoj, si fazi prekinuo ekstazu.
  23. 2 points
    Natrčah na TW na ovo, okačio policajac, da ne kažem pandur. [emoji2] Sent from my 3310 using Tapatalk
  24. 2 points
    horvat

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16907897/citroen-c5-exclusive
  25. 2 points
    Siciliano

    Funny photos

    Poslato sa JAT-L29 pomoću Tapatoka
  26. 2 points
    Zaboravio sam da nisam nista pisao. Golf ko Golf, sluzi odlicno, pu pu da ga ne ureknem. Jedine promene su bile ne polju felni. Ipak mi se nisu svidele 17-tice, ne zbog izgleda, izgled je super, nego zbog tezine. Oseca 1.0 tesku felnu pa je malo pocelo da me nervira da je tromiji pri manjim brzinama po gradu. Tako da sam prvo stavio kovane 16-tice Audi Winter Wheels 2 ali mi se vizuelno nije svidelo kako su cucnule na Golfa. Ipak je to totalno retro felna koja lepse ide na keca ili dvojku. Performanse su strava jer ipak felna ima samo 6.2 kg ali vizuelno nije to to. Na kraju sam ostao na 16-ticama i to Oz Superturismo i to je pun pogodak. Lepo mu stoje, nisu teske. Mozda bi mogli da idu tanji distanceri ali nije neophodno. Mala napomena, ako neko bude na sedmicu stavljao Oz ST felne, morace da kupi duze srafove posto fabricki nece da dohvate. Gume sam uspeo da nadjem koje sam zeleo. U poslednjem trenutku sam navatao sa nekog starijeg stocka Rainsport 3. Kazem u poslednjem trenutku posto od ove godine kod nas ima da se kupe samo RS 5, a vise mi se svidja sara sa trojke. Sto se tice Golfa pregazio je 30k. U medjuvremenu sam imao jedan redovan servis. U ovlascenom je servis negde oko 13500 din. To da mu je servisni interval 30k ili dve godine nije bas egzaktno, jer u masini imaju senzori za merenje viskoziteta ulja i jos nekih stvari pa ti auto sam kaze kada treba ici na servis, zavisno od toga gde, kako i koliko se auto vozi. Ako vozis lagano, uglavnom po otvorenom putu servis ce biti blize pomenutom intevalu. Ukoliko cepas jace po gradu, vise kretanja i stajanja onda se interval skracuje. U svakom slucaju, sa vise strana sam dobio informaciju da je zbog naseg goriva pametnije samoinicijativno skratiti servisni interval tako da planiram uskoro da idem na drugi servis kako bi se masina podmazivala sa friskim uljem. Necu finansijski propasti zbog toga, a svakako je pametnije. Boja ko boja, nije nista osetljivija na grebanje od ostalih. Iako je obicna flat boja (nije metalik) svejedno je prelakirana preko tako da je ok zasticena. Imam vec par oziljaka, jbg zivim u BG-u pa je to neizbezno zbog idiota koji su na sve strane. Sto se ostalih stvari tice, sve je i dalje novo, nigde nista ne cvrci, nista nije riknulo, jedini problem koji imam je da ne radi upaljac . To cu da reklamiram prilikom sledeceg servisa. Auta lepo ide, kao sto sam ranije pisao, neverovatno lepo vuce za samo 999 cc. Razmisljao sam o remapu ali dok god mi je auto u garanciji necu to da radim, jer mogu da ugrozim garanciju a remap na ovom motorinu nije neophodan jer iovako ide sasvim lepo. I ne, nisam se pokajao sto nisam uzeo TDI, ovaj maleni motor je pun pogodak. I dalje cesto vozim sluzbeni 1.6 TDI i svaki put kad se svratim u svoj auto nabaci mi se osmeh na lice. Kvacilo je mnogo mekanije u TSI-u, auto je oko 100 kg laksi sto se itekako oseca u voznji, a TSI je fenomenalno uparen sa 6-brzincem pa deluje kao da ima daleko vise snage od TDI-a sa petobrzincem. Potrosnja kao kod svakog turbo benzinca je vrlo sirok pojam i mnogo zavisi od stila voznje. Na magistrali je normalno oko 4, 4.5, ako bas mazis auto moze da ide i ispod 4. Autoput kako kad, nekad 5.8 nekad 6.2-3 (zavisno od vetra i temperature) ali se uglavnom vrti oko 6 na 135 po brzinomeru sto je oko 128-9 po GPS-u i to sa celom porodicom, prtljagom i ukljucenom klimom. Grad je jako saren i najvise zavisi od guzve i raspolozenja vozaca. Kad nije guzva moze da ide oko 6-6.5 ali kad je guzva oko 7.5. Ako ga bas cepim po guzvi, kratke relacije, natezanje gasa od semafora do semafora oce da ide i na 9-10, ali za vecu potrosnju od toga bih bas morao ozbiljno da maltretiram auto. Nisam primetio da merac potrosnje laze. Nisam proveravao cep metodom ali mi se slaze sta mi komp kaze sa onim koliko sam sipao i presao. Ne znam sta bih vise pisao, ako te jos nesto konkretno zanima pitaj.
  27. 2 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji23] Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  28. 2 points
  29. 2 points
  30. 2 points
    Ti ga baš "sitničaviš" Činjenica je da je pri nabavci novog vozila baš veliki cenovnik korak od atmosferskog 1,4 do 1,6 MJ, pri čemu ta razlika kod novog 500L može biti i 25-30% od cene vozila. Kod polovnog već nije tolika razlika (ni u ceni, ni u procentima). A koliko 500L baš i nije široko omiljen kod naših ljudi, evo i ovaj primer. Pošalje mi drugar pre par dana oglas za polovnu toyotu auris 1,4 D-4D (90ks) iz 2015. godine, bio je nešto preko 200 kkm, a cena je bila oko 9.000. I pita me: "Šta misliš?" Ja mu "kao odgovor" pošaljem nazad oglas za 500L 1,6 MJ, sa 105 ks, iz 2015, Pop Star, nešto ispod 90 kkm, cena mislim oko 8.700. Reakcija je, naravno, bila: "Pa, da li ti mene zajebavaš? Jebo te 500L... Ne bih u to seo ni mrtav. Toyota je avion za taj kombi". Rekoh: "Da, jeste kombi, ali, košta slično, prešao je oko dva puta manje, a taj 1,6 MJ ima oko 120-130 100 Nm više obrtnog momenta i neuporedivo bolje ide od 1,4 D-4D" Završio je sa: "Ma, ne pada mi na pamet ..."
  31. 2 points
    Vozim dizele privatno preko 15 godina, a 500L sa 1,6 MJ (105) preko pet godina (a nikada ga, recimo, nisam "poterao" preko 150 km/h, jer generalno ODAVNO nisam "Fandjo" ). A mada sam kod dizela jako dugo cenio "dobar moment" i "dobra medjuubrzanja" (bez šaltanja), od kada sam pre par godina počeo malo više poslovno da vozim novije benzince (atmo i turbo), shvatio sam (ponovo) da i savremeni benzinci mogu jako lepo da se voze. A i da ubrzavaju "kao blesavi" - sa šaltanjem. Tako da sam počeo i sam da se u vezi "medjuubrzanja" i preticanja pitam ono što sam često znao da čujem kao pitanje drugih: "Pa, ko normalan pretiče a da prethodno ne prešalta stepen-dva prenosa na niže?". Hoću da kažem: "Da, 500L sa 1,6 MJ jeste fantastičan za brza preticanja bez prethodnog šaltanja na niže. Samo potopiš gas i on ode ... Ali, isto tako, svakog benzinca ako pre preticanja prešaltaš taj stepen-dva-tri na niže, on ima da poleti kao formula ..." Bar se meni čini da je tako. Tako da verujem da 500L može sasvim zadovoljovajuće da ide i sa 1,4 od 95 ks. Može i neće baš "da leti" na svako pritiskanje gasa, ali, za Boga miloga, stići ćete i sa njime gde ste krenuli, verovatno u slično vreme i kada sa onim sa 1,4 T-JET ili 1,6 MJ. Jer je generalno haos u saobraćaju takav da vam neće pomoći ni da vozite F-40. Ali, ako neko "na oglasu" nadje iole povoljan polovan 500L sa 1,6 MJ, siguran sam da neće pogrešiti i ako njega kupi.
  32. 2 points
    Ova tabela donekle pokazuje da nije bio u pitanju samo nekakav subjektivni osećaj. Cela priča je bezveze, apsolutno najbolja motorizacija za ovu karoseriju (od ponuđenih) je 1,6 D i 1,4 TB ovo ostalo je samo deo ponude, za ljude kojima nisu u prvom planu vozne karakteristike, ubrzanje itd. Opet, 500L je auto za porodicu, prevoz nekog gabaritnog tereta koji ne može baš da stane u neku limuzinu ali za neko jurcanje i nije. Ono, nije da ne može, ide dovoljno brzo, stabilan je, upravljiv je, lepo koči, ima sve potrebne asistencije, ABS, ESP, bezbedan je, jednom rečju, dobar automobil, za ono za šta je namenjen. Ono što ja mogu da uporedim, pošto sam vozio 2 od ovih ponuđenih motora, jeste da je benzinac mnogo lakše voziti kada je upaljena klima. Recimo, dizel je imao bukvalno zadršku od pola sekunde - sekund dok se ne obrne na 1500 - 2000 obrtaja i onda je sve manje više normalno za vožnju. Isto tako, na usponima, na pojedinim mestima, gde sam morao da vratim u drugu brzinu ili u treću iz četvrte, ovaj benzinac ide opušteno trećom ili četvrtom. Istina, u tim momentima nema ubrzavanja, ali je vrlo tih, vrti se oko 2500 obrtaja i bukvalno plovi, ne oseća put. Ako je baš potrebno, uvek ima mogućnost da se vrati još jedan stepen nazad i da ubrza. Upoređujem 1,3 mjt u opel astri h, automobil od 1400 kg i 1,4 atmo benz u fiat 500L Ali, ono što je vrlo bitno, ja vozim bukvalno prema ograničenjima, pa to verovatno i nije merilo ostalim vozačima, jer vidim da veliki broj ljudi vozi dosta brže. Prosečna potrošnja u opelu je bila uvek oko 5,5 litara dizela, ovaj sada pije oko 7,5 litara. NIje mala razlika, ali meni ne smeta, ne vozim puno. Ono što je meni bitno, dok sam vozio na dizel, uvek sam bio opterećen, te ovo mora ovako, ovo onako, zagrej, ohladi, pazi gde sipaš gorivo... sa ovim benzincem me baš briga, apsolutno za sve to. To ne znači ništa, verovatno, verovatno i dizel ne mora tako da se vozi ali je meni takav osećaj da je ovaj atmo benzinac (a i drugi motori tog tipa) mnogo otporniji na neke stvari koje ja radim. Recimo, dogodi mi se da mi se ugasi automobil na semaforu, onda, kada ga upalim, ja ga stisnem do kraja, baš me briga, da krenem, da ne zadržavam saobraćaj. Ili jednostavno zaboravim da krenem na vreme, upali se zeleno, ja nisam primetio, pritisnem papučicu na pod i vozi. Dok je onaj mučeni dizel, kad god to uradim, plakao je, molio me, da mu to ne radim (bukvalno je tako zvučao mučenik) Ili, zimi, kad je hladno, trebam da krenem, on mučenik lupka, kao da kaže, sačekaj da se zagrejem. A ono, baš me pa briga, idem 5 - 10 km, još ako moram da te grejem, e baš mi se ... Jedini problem sa slabim motoro jeste preticanje ali ni to ne bi bio toliki problem da nam je malo bolja saobraćajna kultura, ali to je već neka druga priča. Da je manja razlika u ceni, veći dizel, svakako. Ja ću da ponovim ono što sam rekao, što mlađi, što bolja oprema i u što boljem stanju, za što je manje moguće para.
  33. 2 points
    Ubeđujete čoveka da je 1.3 mjet življi motor od 1.4 atmo, a zapravo ima sporije ubrzanje Rekao bih da je ipak u pitanju samo subjektivan osećaj zbog buke i turbo "trzaja". Kao što sam na nekoj drugoj temi pisao, moja preporuka je 1.6 mjet, pa može i onaj slabiji, od 105 ks. Prava mera za tu karoseriju. Ja sam zadovoljan i sa običnim 1.4 jer vozim 90% grad i magistralu... Sasvim solidno ide kad se navikne ( malo pratiti zvuk i obrtaje i češto šaltati brzine). Par puta godišnje kad izađem na AP ( ili negde u brda ) zafali snage, ali kako je to toliko retko, ne smeta mi. EDIT: PS dugo sam gledao oglase i kod nas nije bilo ni jednog jedinog 1.4 t jeta, ne znam da li uopšte vredi i raspravljati o njemu. Jedino ako ih u skorije vreme bude iz uvoza.
  34. 2 points
    MS PK

    Funny photos

    Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  35. 1 point
    Goran Zemun

    Fiat 500L - krovni nosači

    Ja imam iste... Kada vozis preko 60km\h kao da avion leti iznad..
  36. 1 point
    moron

    Fiat 500L, 500L Living, 500L Trekking

    Mislim da za ovih akcijskih 15.690 niko u Srbiji nema u ponudi dizel sa oko 120 ks i/ili oko 320 Nm. Pa, skuplja je od toga ( 16.490) čak i dačija Duster 1,5 DCI 115 2WD u drugom paketu opreme ( od dostupna ukupno četiri paketa, a ide do 17.790 sa 2WD sa tim motorom ).
  37. 1 point
    16 taman, pristojno. Lepse bi bilo za oko 17 ili cak 18, ali ne na ovom autu. Been there, done that.
  38. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  39. 1 point
    neshaoct

    Novosti iz moto industrije

    Italjet Dragster se vraća u novom izdanju Uvek je uživao status futurističkog skutera, a sada se Italjet Dragster, slavni model '90-ih godina, vraća u novom izdanju. Proizvodnja obnovljenog Dragstera je u stvari najavljena još ranije ove godine, ali je koronavirus prolongirao planove. Sada više nema dilema: Ove jeseni počinje proizvodnja modela Dragster 125 i Dragster 200. U oba slučaja reč je o jednocilindričnom 4-taktnom, tečno hlađenom motoru, pri čemu slabija verzija razvija 15 KS, a jača 20 konja. Italjet Dragster je zadržao svoje prepoznatljive elemente - otvoreni cevasti okvir i patentirani nezavisni sistem upravljanja (ISS) koji filtrira neravnine s puta, bez prenošenja vibracija na upravljač. Cena novih modela još nije saopštena. preuzeto sa - Auto Blog
  40. 1 point
    Uspelo je, update je prošao bez problema, sad imam mape iz 2020.god, a za sledeći update ćemo videti.
  41. 1 point
    neshaoct

    Moto GP: Počinje nova sezona

    Katastrofa Banjaje, pobeda Vinjalesa, Mir sjajan Vozač Yamahe Maverik Vinjales trijumfovao je na sedmoj trci ovogodišnjeg Moto GP šampionata. Vinjales je na stazi ''Marko Simončeli'' postao prvi španski pobednik u kraljevskoj klasi ove sezone, a šesti je vozač koji je stigao do najvišeg stepenika pobedničkog postolja. Španac je u Mizanu stigao do 24. trijumfa u karijerI sa dve iPo sekunde prednosti u odnosu na Đoana Mira na Suzukiju, dok je treći bio Pol Espargaro, koji vozi za KTM. Espargaro je kao četvrtoplasirani prošao kroz cilj, ali mu je podijum dodeljen pošto Fabio Kvartararo na Petronas Yamahi nije odradio kaznu dugog kruga, pa su mu dodate tri sekunde na vreme. Borba za trijumf se tokom cele trke svodila na dva imena - Vinjalesa i Frančeska Banjaju na Pramak Dukatiju. Činilo se da je ona rešena kada je Banjaja u šestom krugu pretekao španskog motociklistu i potom se odvojio na više od sekunde, ali je napravio veliku grešku i izleteo sa staze sedam krugova pre kraja. Vozač Yamahe je preuzeo vođstvo, a ostali rivali su uveliko bili više od četiri sekundi iza, pa niko nije ni mogao da ga ugrozi. Iza Vinjalesa je bilo izuzetno neizvesno, a Mir je zablistao slično kao nedelju dana ranije preticanjima u samom finišu, pošto prethodno nije uspevao da isprati vodeće. Kvartararo je vodio odličnu borbu sa Espargarom nekoliko krugova, čak i pre nego što ih je Mir sustigao, a iako je izašao kao pobednik iz nje morao je da se zadovolji četvrtim mestom. Francuz je nekoliko puta tokom trke izašao van okvira staze, zbog čega je dobio kaznu pred poslednji krug, a pošto je nije odradio dodate su mu tri sekunde, pa je ostao bez podijuma. Najbolji među ostalima bio je Migel Oliveira iz Teh3 KTM tima, ispred vozača LCR Honde Takakija Nakagamija i Aleksa Markesa na fabričkoj Hondi. Andrea Doviciozo je bio najbolji među vozačima Dukatija na osmoj poziciji, a sledili su ga prošlonedeljni pobednik Franko Morbideli na Petronas Yamahi i timski kolega Danilo Petruči. Morbideli je, inače, tokom cele nedelje imao probleme sa stomačnim virusom, a uspeo je da spase trku i dođe do vrednih sedam bodova pošto ga je u prvom krugu sa staze izbacio vozač Aprilije Aleš Espargaro. I dok je Vinjales na kraju izašao kao pobednik iz sedme trke sezone, njegov timski kolega i miljenik domaće publike Valentino Rosi napravio je veliku grešku u drugom krugu i izleteo sa staze. Iako je ''Doktor'' uspeo da se vrati u trku, posle desetak krugova se povukao u garažu, a isti slučaj je bio i sa Džekom Milerom, samo što je razlog njegovog odustajanja bio kvar. Australijanac je čak i poveo posle starta, međutim, vrlo brzo je posustao. Od vozača koji su se u nekom trenutku borili za visok plasman, a nisu stigli do cilja, na listi je i Bred Binder, koji je izleteo u trenutku kada je bio četvrti. Posle takvog raspleta, Doviciozo se zadržao na čelu generalnog plasmana, ali je njegova prednost i te kako smanjena. Italijan ima 84 boda, jedan više od Kvartarara i Vinjalesa, dok je Mir četvrti sa 80 bodova. Naredna trka Moto GP šampionata vozi se već narednog vikenda za Veliku nagradu Katalonije na stazi ''Katalunja'', uz direktne prenose na Sport Klubu. Vinjales: Prevazišli smo teška vremena Vinjales JE zaodovljan pobedom na trci u Mizanu i veruje da je ovime stavljena tačka na težak period koji je iza njegove ekipe. ''Odradili smo sjajan posao ovog vikenda, dobro smo se pripremili za trku. Želim da zahvalim svim ljudima koji me podržavaju kod kuće. Oni znaju da smo prošli kroz neke teške momente u ekipi, ali to ja sada iza nas. Imali smo malo i sreće, to je ono što se računa. Srećan sam, cenim sav rad koju ulažu u ovom timu, jer imamo ogroman potencijal'', rekao je Vinjales. ''Podijum u Italiji važniji nego u Austriji'' Vozač KTM Pol Espargaro rekao je posle osvajanja trećeg mesta na trci za Veliku nagradu Emilije Romanje da mu taj podijum znači više nego treće mesto u trci za Veliku nagradu Štajerske. ''U Austriji je sve bilo kristalno jasno, sve je bilo sjajno. Odlično sam vozio treninge i kvalifikacije i očekivao sam tada dobar rezultat, možda i pobedu. Nije lako doći do podijuma pored svih ovih momaka, ali kada te motor toliko sluša i kada je sve dobro, možeš da očekuješ dobre rezultate. Ali kada zaostajete za vodećim 12 ili 5 sekundi kao što se meni dešavalo, onda shvatite koliko je podijum dobar rezultat za vas. Sigurno je ceo tim zahvalan na ovom rezultatu i ovo je bila veoma važna trka za nas. Isto toliko važna će biti i Barselona za nas. Tek posle te trke ćemo moći da vidimo kako će šampionat dalje teći za nas'', rekao je Espargaro. preuzeto sa - Auto Blog
  42. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

    Najtanja zgrada u Borči
  43. 1 point
  44. 1 point
    neshtry

    Funny photos

    Opet Grunf [emoji6] Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  45. 1 point
    Axic

    Funny photos

  46. 1 point
  47. 1 point
    I dalje sam u neverici koliko ljudi zaziru od dizelaša zbog "potencijalnih" kvarova !!!!! Pogotovo kod 500l koji je skoro svaki kupljen u Srbiji i ima servisnu istoriju i pravu kilometražu. Da kupujem polovni 500l uzeo bih ili jači benzinac ili dizel. Zamajac može da ode na 200000km a može i nikad. Turbina isto a kvar je , pazite sad, pokrite oči, nije za one plašljive, celih 200€ i manje. Moja je bila 170€ , remontovana greškom, al ajd,za famozni renault. 220€ za passata b5.5 sa promenljivim geometrijom.... I vrhunac, neko ko prelazi 10000km godišnje, strepi dal će nešto crći. Ako se svelo na vanredni trošak od 500€ za par godina exploatacije, onda stvarno ne znam šta više dodati. Isto tako može otići klima pa koštati više nego zamajac. Sa druge strane osećaj u vožnji nebo i zemlja kad se uporede 1.4 i bilo koji jači benzinac ili dizel. Manite se onih priča, samo kad ga zavrtim, on ide. Važi. Na ravnom i eventualno u zaletu kad se pretiče i kad se isključi klima, pod uslovom da je dvoje u kolima bez prtljaga. Po meni je taj motor 1.4 na granici podnošljivog za tu karoseriju i to je to. Da ima 1.1 motor, mislim da bi se lomilia koplja oko toga dal je dobra kupovina.
  48. 1 point
    Dizel je dobra opcija, svakako, u svim parametrima je bolji. Manje troši, bolje ide ali vuče potencijalne moguće relativno skupe kvarove. Nije čak ni to toliki problem, već majstori, koji mogu da ofrljače bilo koji servis a tek kod modernijih tehnologija, to je tek izraženo. Ja vozim 1.4 - 16 v, običan, bez turba i ja sam zadovoljan. Prvenstveno jer ja nikad ili jako retko prekoračujem ograničenja brzine. Sa 50 km/h do 80 - 90 i ovaj sasvim pristojno se zavrti i ubrza i subjektivni osećaj je da je mi je to čak i bolje od 1.3 mjt koji sam pre toga vozio u autu slične težine. Napominjem da mi je dizelaš bio bukvalno u fabričkom stanju, nije trošio ulje, dimio i sl, tačnije, ja sam mu uradio motor, tako da to mogu da potvrdim. Čini mi se čak i da do 100 km/h ovaj benzinac može brže da dosegne. Naravno, potrošnja je nešto veća, za 3000 km, prosečno po bordu je 6.9 litara tj u praksi do 7.5 litara. Ako čovek godišnje prelazi oko 5000 km, nema nikakve veze koji će da kupi, samo što bolje očuvan primerak, sa što više opreme i to je to. Verujem da može bar 2 - 3 godine mlađi auto da uzme, za razliku u ceni benzinac - dizel a to nije beznačajno, što u pogledu održavanja, što u principu, sledeće prodaje. A ne treba ni zaboraviti sve strože propise za dizel automobile, pa može imati i problem sa registracijom ...
  49. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  50. 1 point
    Milutinac

    Prestiž na tablici za 87.000 dinara

    Eto gde je jedna GT Za mene nije bilo...
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...