Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/10/20 in all areas

  1. 8 points
    Woodoo

    Funny photos

    Danas još radikalnije.
  2. 7 points
  3. 6 points
    totti

    Funny photos

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  4. 6 points
    Da bi se poboljšala bezbednost u saobraćaju moraju prvo da se identifikuju uzroci loše bezbednosti. To se neće uraditi dokle god nama, po zvaničnoj statistici, npr. loša infrastruktura bude uzrok 1% svih udesa....a, u Nemačkoj je višestruko više od toga. Ispade da Srbija ima bolju putnu infrastrukturu od Nemačke. Naravno da svi znamo da nije tako, nego oni ljudi neće da se samozavaravaju. Ako je put bio faktor tako napišu i onda reše taj put (deo puta/krivinu ili šta već)...a, kod nas je jeres upisati put kao uzrok. Ili, kada lokalna jedinica saobraćajne Policije podnosi izveštaj koliko je na njenoj teritoriji bilo poginulih/povređenih istovremeno treba da kaže i šta je uradila da na uočenim crnim tačkama bude manje stradalih (pojačala kontrolu i/ili pisala zahtev da se postave kamere)....a, ne samo da broji jer saobraćajna Policija nije statistički zavod koji treba da uplaćuje u budžet...što nažalost kod nas jeste. Kod nas se najviše bave onim faktorima koji ne traže nikakav rad, ili nikakav ozbiljan rad. Sve ono za šta treba negde da sednu, usvoje ovo ili ono i sve bude govoto za pola sata - eto ih odmah. Čim treba više od toga - nema ih nigde. Zato im i jeste najlakše okriviti brzinu, ili nepažnju vozača...ili bilo koji drugi faktor koji je do vozača...jer se to rešava represijom (kazna). Sednu, usvoje za pola sata i eto...oni kao nešto rade, staraju se o bezbednosti saobraćaja. Ali, činjenica kakve cifre imamo oko broja poginulih nam najbolje pokazuje da takav rad nije dobar...da nije samo do vozača, njegove nepažnje ili želje da lupi po gasu. Skoro sam preneo tekst na Forum, statistika EU oko broj poginulih u saobraćaju na milion stanovnika - klik OVDE, npr: Nemačka - 37 poginulih na milion stanovnika. Srbija - 76 poginulih na milion stanovnika. - Možda je bolje ako je vozni park pun evro5 i evro6 automobila, pa zato i kad doživiš udes on se dogodi u novijem, savremenijem, bezbednijem autu. Možda se zato u Nemačkoj manje gine? - Možda je bolje ako na svakih 200 kilometara autoputa sedi jedan helikopter i čeka za slučaj ako zatreba da hitno pomogne povređenima i preveze ih do bolnice. Možda se zato u Nemačkoj manje gine jer mnogo više povređenih uspeju da spasu (jer im pruže medicinsku pomoć u ''zlatnom satu'') posle udesa. - Možda imaju specijalizovane timove u bolnicama samo za saobraćajke, pa je medicinska pomoć koja se pruža zato ne samo pravovremena, nego i najefikasnija moguća. Možda je zato manji broj poginulih tamo? - Možda je bolje ako je autoput stvarno svuda ograđen žicom da ne može nikakva životinja da uleti na njega, a ne samo na papiru da bude tako. - Možda je bolje kad se ne krade asfalt i onda se neće stvoriti kolotrazi u srednjoj traci na autoputu samo 2 godine posle radova. Ti se kolotrazi napune vodom i eto akvaplaninga na 80 km/h i na 100 km/h, a kamoli na dozvoljenih 130 km/h...i kad neko tada izleti sa autoputa kaže se ''vozač nije prilagodio vožnju uslovima puta''. Nije vozač kriv, nego govedo koje je asfalt ukralo, govedo koje je trebalo da kontroliše onog prvog ali je dobio kovertu da se pravi ćorav...pa sve do onoga ko njima daje posao i treba da ih kontroliše. Možda tamo ne kradu toliko asfalt? - Možda je bolje ako se put tako projektuje da bude bezbedniji (npr. na magistralnim putevima proširenja po pola metra u krivinama radi lakše mimoilaženja), propisno označava (mi ni na autoputu nemamo označavanje kako treba za noćnu vožnju, a kamoli na magistralnim...izuzetak su samo baš baš nove deonice autoputeva). - Možda je bolje umesto radara na uvek istim mestima postaviti kamere na tim mestima, a radare koristiti tamo gde je bezbednost stvarno ugrožena (periodične gužve na određenim pravcima, ili zbog održavanja neke manifestacije, ili...). Npr. oko prve stvari koje sam naveo, oko voznog parka. Kad Nemačka daje subvencije za hibride i električne automobile, to ne znači da i Srbija treba to isto da radi....jer kod nas vozni park nije pun evro5 i evro6 automobila kao kod njih....već starijih evro3 i evro4. Mi tek treba da dođemo do njihovog nivoa sastava voznog parka, da bi onda država subvencionisala prvu sledeću stepenicu iznad toga, tj. hibride i električne automobile. Ako već ima para za subvencije, zar nije bolje (i sa aspekta bezbednosti i ekologije) dati subvencije da gomila ljudi počne da se vozi u bezbednijim i zelenijim evro5 i evro6 automobilima? Primer:
  5. 6 points
    Axic

    Funny photos

  6. 5 points
    Nikola031

    (Grande) Punto Evo 1.3 mjet

    Nove felne stigle pre vremena Izletele su mi povoljno 17" felne sa sportinga sa gumama. Imaju ogrebotina ali nista sto se ne moze sanirati Stare felne i gume ce verovatno ici na prodaju
  7. 4 points
    Igor HGT

    Grande Punto Sportivo

    Pozdrav svima Predstavljam vam mog puntica 07.09.2006. 1.9 mjet 130
  8. 4 points
    neshtry

    Funny photos

    Kuku [emoji23] Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  9. 4 points
    Ne umeju ni tablu sa putokazom da postave logično i kako treba, a strategije će da prave...[emoji849]
  10. 3 points
    dach@

    Funny photos

  11. 3 points
    Ima tu još jedan bitan faktor koji nije uzet u razmatranje, a to je broj vozila od 2015-2020 se znatno povećao, jeftina polovna vozila, za sve zainteresovane. Pa svako ima jedan ili dva automobila u porodici. Opšta kultura vozača je izražena i u saobraćajnoj kulturi. Ne bih da omalovažavam bilo koga, ali imati kulturu posedovanja prevoznog sredstva 50g i 2g nije isto. Mnogo mladih vozača, ne po godinama života, neki su polagali pre 20g, a vozila jaka, nesreće su neizbežne
  12. 3 points
    shuxx

    Cene goriva...

    početkom meseca dok sam točio gorivo, pumpadžija mi kaže, videćeš da će svakog dana da raste cena za po 0,5din, i manje više je tako... valja država da zaradi. mene najviše boli što je odnos cena TNG / BMB loš, pa je mala ušteda na TNG, ranije je bio TNG 72, ali je BMB bio 150din, hoću da kažem, da je rast cena TNGa veštački, sva goriva su ispod "normale", osim TNGa koji ja na nivou prošle godine, dok su ED i BMB, dvadesetak din jeftiniji
  13. 3 points
    Prvo sto bih ja uveo su kazne prema primanjima, kontrolu policije, 5 puta uvecane kazne za sluzbena lica s obzirom da od onih koje ja poznajem su najbahatiji privatno (moglo bi i zabranu obavljanja duznosti nakon nekoliko prekrsaja), obavezno snimanje slubenih lica u radu i javnu osudu za javne licnosti. Takodje bih zabranio da se nosi sluzbena uniforma van radnog vremena. Uveo bih i ozbiljnije kazne sa putare (da ne pricam o tome da moraju da izdaju garancije za izvedene radove i da snose popravke o svom trosku), a za vozace bolju obuku i cescu posete na ponovnu obuku za one koji skupljaju bodove... I svakako promenu mentaliteta da ako platis polaganje da to podrazumeva i obavezu da dobijes dozvolu. Auto skole treba da imaju jedinstvenu bazu svih koji polazu i da u sistem udju osobe koje nisu sposobne da voze. I novi vozaci bi trebali da imaju obuku na poligonu i pri vecim brzinama kao sto ima NAVAK, a ne bi bilo lose i da prodju kroz onu spravu sto su imali u SATu gde simuliraju sudar pri ne znam kojoj brzini itd... Nivo obuke u moje vreme je bio katastrofalan, ali ja sam se potrudio da pronadjem najboljeg instruktora koji je inace bio omrzen jer eto mnogo trazi...
  14. 3 points
    Pucamo na implementaciji, bilo čega, pa i ovoga. Ova zemlja uopšte nema loše zakone formalno, niti ih je imala prethodna zemlja čije mehanizme smo mahom nasledili, već je problem selektivna i neadekvatna primena. O odsustvu edukacije bilo kog tipa da i ne pišem. Džaba strategije, kopiranje tuđih propisa, smišljanje novih, kad i dalje panduri stoje uvek na istom mestu, gde im je ladovina, gde je blizu 'amburger, gde polovina stanovništva ima svoju kombinaciju da se zagubi predmet do zastarevanja, gde javne ličnosti mogu čak i da gaze pešake. Prvo i osnovno, u svakom zakonodavstvu: uspešnost primene zakona se meri verovatnoćom da će subjekt biti kažnjen, a ne visinom propisane kazne za to delo. Kod nas je ta verovatnoća jako niska, a i tu nije kraj, kad nakon toga za mnoge građane postoje načini da se i taj momenat izbegne.
  15. 3 points
    Axic

    Funny photos

  16. 2 points
    neshaoct

    F1: Austrija 2020

    VN Štajerske: Peres najbrži na prvom treningu, Noris kažnjen Na prvom slobodnom treningu pred Veliku nagradu Štajerske u Špilbergu najbrži je bio vozač Racing point-a Serhio Peres. Drugi je bio Maks Ferstapen, treći Valteri Botas, a četvrti Luis Hamilton. Lando Noris je kažnjen zbog nepoštovanja žutih zastava. U toku prvog treninga su uglavnom svi simulirali ritam za trku. Prva dva vozača koji su postavili vremena su bili Karlos Sains, pa zatim i Aleks Albon, a pridružili su im se i Lando Noris, Valteri Botas i Esteban Okon. Nedugo potom je Maks Ferstapen izbio na prvo mesto dok je drugi bio njegov kolega iz garaže Aleks Albon. Posle pola sata treninga je Nikolas Latifi morao da parkira svoj Vilijams koji je imao kvar na motoru, a kako je to učinio pored staze trening je na kratko bio prekinut. Uglavnom su svi potom vozili na srednje tvrdim gumama, pa je Serhio Peres napravio dobro vreme, da bi potom Hamilton prvi vozio ispod 1:05. Nedugo zatim je i Šarl Lekler pokazao snagu Ferarija na mekim gumama i uspeo je da dođe na drugo mesto ispred Ferstapena. Probleme tokom treninga je imao i Kevin Magnusen jer je njegov Has imao problema sa motorom. Na oko pola sata do kraja trke je Serhio Peres preuzeo prvo mesto, Ferstapen je zauzeo drugu poziciju, a pratio ga je Mercedesov dvojac Botas Hamilton. Odličan je bio i Lens Strol koji je završio peti. Priliku da voze na prvom slobodnom treningu u Austriji su imali Robert Kubica u Alfa Romeu umesto Antonija Đovinacija, kao i Džek Aitken u Vilijamsu umesto Džordža Rasela. Između prvog i drugog treninga je stigla informacija da je Lando Noris kažnjen i biće plasiran tri mesta ispod onog kog ostvari u kvalifikacijama. Britanac u bolidu Meklarena nije poštovao žute zastave u prvom treningu. preuzeto sa - Auto Blog
  17. 2 points
    Srbija nije dostigla nijedan zacrtani cilj iz Nacionalne strategije bezbednosti saobraćaja 2015-2020, glavni je zaključak nedavno završene međunarodne konferencije "Bezbednost saobraćaja u lokalnoj zajednici". Kako se navodi, u periodu od 2015. do 2019. godine znatno više ljudi je nastradalo u saobraćajnim nezgodama, nego što je to bilo predviđeno strategijom bezbednosti saobraćaja. Naime, u prethodne četiri godine na putevima Srbije je poginulo 288 osoba više nego što je predviđala nacionalna strategija. Broj teško povređenih lica je premašen za 1.925 u odnosu na predviđanja, dok je u protekle četiri godine bilo oko 15.000 lakše povređenih lica više nego što je to bilo predviđeno strategijom bezbednosti saobraćaja, navodi se u zaključcima konferencije koja je održana od 24. do 27. juna u Vrnjačkoj Banji. Takođe, nije ostvareno ni planirano povećanje upotrebe sigurnosnih pojaseva, kao ni smanjenje prekoračenja dozvoljene brzine na našim putevima. Pored toga, nije dostignut ni planirani procenat upotrebe dečjih sedišta u automobilima. Paradoksalno, umesto povećanja - smanjena je upotreba zaštitnih kaciga kod motociklista, ističe se kao jedan od zaključaka konferencije. Navodi se i da nije ostvareno planirano smanjenje broja vozača koji upravljaju automobilom pod dejstvom alkohola. Posebno se ističu loši i neprihvatljivi rezultati kada je reč o stradanju dece u saobraćaju. Naime, umesto proklamovanog smanjenja broja povređene dece na putevima i eliminisanja smrtnih ishoda kod mališana, došlo je do povećanja broja poginule i povređene dece. Konferenciji u Vrnjačkoj Banji je prisustvovalo oko 200 stručnjaka bezbednosti saobraćaja, uz poštovanje svih propisanih mera zdravstvene zaštite, dok su online predavanja održali stručnjaci iz Švajcarske, Nemačke, Grčke, Slovenije... Osim tragičnih posledica po nastradale i njihove porodice, ovo povećanje broja nastradalih, prema evropskom modelu za izračunavanje ukupnih ekonomskih posledica saobraćajnih nezgoda, koštalo je naše društvo oko 1,6 milijardi evra više nego što je bilo određeno kao prelazni cilj u strategiji bezbednosti saobraćaja, navedeno je u zaključku konferencije koji potpisuje profesor Saobraćajnog fakulteta, Krsto Lipovac. https://www.b92.net/automobili/aktuelno.php?yyyy=2020&mm=07&nav_id=1704677
  18. 2 points
    totti

    Ma OFF BRE!

    Don't be pussy [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  19. 2 points
    TheWickerMan

    Funny photos

    Najomiljeniji znak ikada, kad ga vidim samo brzina niže [emoji16]
  20. 2 points
    totti

    Ma OFF BRE!

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  21. 2 points
    moron

    Cene goriva...

    Treba "puniti budžet" ...
  22. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  23. 2 points
  24. 2 points
    Quadrifoglio Verde

    Funny photos

    ^ Palma bio...
  25. 1 point
    gorank82

    Novi početak, Megane :)

    Eto posle samo mesec dana druženja sa A klasom stigao drugi auto u moje vlasništvo.Megane 1.5 dci 78 kw, uzet od dugogodisnjeg vlasnika u Nišu, lepo ocuvan i odrzavan auto sa kompletnom servisnom istorijom i dva seta guma, prosto je prvi susret sa autom bilo to da odmah prepoznam da ce ovo biti moj sledeci auto, jednostavno to je bilo to, ljubav na prvi pogled a i na drugi bogami...Nikad nisam ni sanjao da cu uzeti jednog Renaulta ali eto desilo se...
  26. 1 point
    I ja mislim da bi moglo biti da dizne "curkaju" pa naliju pomalo goriva u cilindre dok auto stoji i onda normalno tesko upali a recimo zimi mu vise odgovara bogatija smesa. Ne bi bilo lose ni da proveris senzor temperature rashladne tecnosti posto on najvise utice na samu smesu goriva koje treba da se ubrizga. Jesi li uopste spajao ikako auto na dijagnostiku,ima li kakvih gresaka?
  27. 1 point
    [emoji41] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  28. 1 point
    neshaoct

    F1: Ferrari

    Horner: Ovo je definitivno ''ne'' Fetelu U danu kada počinje drugi trkački vikend u okviru aktuelnog šampionata Formule 1, prvi čovek Red Bulovog tima Kristijan Horner je odbacio sve spekulacije koje se tiču prelaska Sebastijana Fetala u tu ekipu. Nakon što je i Renault kompletirao sasatv svoje garaže za 2021. godinu i nakon što je vratio Fernanda Alonsa u Formulu 1, sve više se priča o tome gde će Sebastijan Fetel. Mnogi su u njegovim izjavama videli kako se Nemac ''nudi'' Red Bulu sa kojim je već sarađivao i sa kojim je osvojio četiri titule prvaka sveta. Ipak iz austrijske ekipe za Seba nisu zainteresovani. ''Ova tema je sve aktuelnija. Imali smo sjajno vreme sa Sebom i on će zauvek biti deo naše istorije. Nismo očekivali da bude na tržištu, a mi smo posvećeni vozačima koje imamo, mislimo da imamo odličan par u Maksu i Aleksu i mislimo da imaju veliki potencijal'', rekao je prvi čovek Red Bulovog tima Kristijan Horner. ''Ovo je definitivno ne bojim se, i Sebastijan je svestan toga'', dodao je Horner koji je rekao da pre vidi Fetela u ekipi Aston Martin. ''Neobično je da četvorostruki svetski šampion bude bez bolida i pretpostavljam da ima nekoliko izbora pred sobom i možda je Racing Point jedan od njih. Ne mislim da će Lens Strol ići daleko, ali nikad ne znaš šta je u ugovorima vozača. Sigurno će biti opcija'', dodao je Horner. Inače, Racing Point će naredne godine postati Aston Martin, a za tu ekipu trenutno voze Serhio Peres koji ima ugovor za 2021. godinu i ima jaku finansijsku podršku Meksika, kao i Lens Strol koji je sin gazde ekipe Lorensa Strola. preuzeto sa - Auto Blog
  29. 1 point
    neshaoct

    Najlepši Fiat/Lancia automobili

    Biser propalog carstva Vreme je neumoljivo čak i prema najvećim carstvima. Samo u svetu automobila, svedoci ovoj tvrdnji su stotine upokojenih, često i potpuno zaboravljenih imena. Za preko jednog veka koliko automobil kao izum postoji, loše poslovne odluke, spletovi nesrećnih okolnosti i drugi manje ili više objašnjivi činioci zatvarali su vrata fabrika i terali ih u slepe ulice istorije. Od svih velikih smrti kojima smo svedočili poslednjih godina, čini se da je najbolnija Lancijina. U susretu sa još jednim duhom iz njenog veličanstvenog opusa, ponovo smo se zapitali zašto je tako moralo da bude? Šezdesete godine bile su zlatne za celu automobilsku industriju, ili makar one marke koje su uspele da prežive prvu deceniju posle Drugog svetskog rata. Ekonomske prilike u potpunosti su ugasile francuske mondenske automobile kao što su Delahaye, Delage i Bugatti, ali su Italijani srećom imali recept da održe duh uživanja u drumu. Ekskluzivni Ferrari je dobio svog arhirivala zahvaljujući svađi Enca i Feruča, viša srednja klasa uzavrele krvi stiskala je drvene volane Alfa Romea, a za sve drugo tu je bio Fiat sa bezbroj nezavisnih karoserista. U takvoj klimi Lancia je bila spona između aristokratske uzdržanosti jednog Maseratija i dostupnosti narodnih automobila. Tada još nezavisna Lancia je donosila klasu, kulturu i inovacije u srednji stalež i kao takva bila je možda i najvažniji italijanski brend tog doba. Jedan od najsvetlijih primera ovog fenomena jesu Lancijini kupei koji su zahvaljujući svojoj inteligentnoj konstrukciji osvajali i relije i bulevare. Rodonačelnica sportskih uspeha, Fulvia je tako zasluženo ostala upisana u svetskoj automobilskoj istoriji, dok su njene veće rođake ipak bile primerenije metropolama i asfaltnim putevima. Pred nama je danas jedna Lancia Flavia Coupe Pininfarina iz 1967. godine, automobil koji je svoju prvu mladost proveo u Bordou, a drugu doživeo u Beogradu, gde ju je na restauraciju doveo njen treći vlasnik kolekcionar automobila iz Pariza. Kada ju je kupio 2018. godine, ova Lancia bila je tamnoplava sa crnim enterijerom. Obnova joj je bila preko potrebna, ali njen 1800 Iniezione motor još uvek je bio pun života. Prilikom odabira novog izgleda, njen vlasnik je konsultovao Lancijin katalog iz šezdesetih godina i zaključio da će njena Pininfarina karoserija dobiti originalnu srebrnu boju, a enterijer će biti presvučen u krem kožu. Nakon dve godine restauracije Lancia je ponovo zasijala sjajem koji je imala i pre više od pola veka, te je spremna da se vrati u Pariz u kolekciju odabranih dragulja evropske industrije. Poput pronalaska zaboravljene ili nepoznate slike renesansnog majstora ili otkrivanja mozaika iz doba antičkog Rima, restauracija jedne Lancie je civilizacijski događaj. Svako ovakvo delo čuva od zaborava brend koji većina pamti po dugom i mučnom sumraku, bez labudove pesme i velikih poslednjih reči. Zato, svaka pojedinačna Lancia koja je spasena smrti i zaborava čini da se njenog grba i imena sećamo na svom vrhuncu i da doživimo vreme koje se nažalost nikada neće ponoviti. Autor teksta: Đorđe Sugaris Autor fotografija: Miloš Nikodijević preuzeto sa - autoslavia.com
  30. 1 point
    Mijailović P.

    Ma OFF BRE!

    tt
  31. 1 point
    neshaoct

    F1: Ferrari

    Fetel: Pričao sam sa Renault-om, znam Red Bull... Kako prenosi Sport Klub, jedno mesto manje je ostalo za Sebastijana Fetela kao opcija za 2021. godinu. Renault je angažovao Fernanda Alonsa koji će voziti uz Estebana Okona, a i dalje ostaje znak pitanja gde će Seb? Odlazak Fetela iz Ferarija je brzo pokrenuo vrtešku na pozicijama u Formuli 1, pa je tako Sainc prešao iz Meklarena u Ferrari, Rikardo iz Renoa u Meklaren da bi Fernando Alonso u sredu zauzeo upražnjeno mesto i posle tri godine pauze se vraća u Formulu 1, i to u Reno gde je osvojio dve titule prvaka sveta. Sebastijan Fetel je takođe po ličnom priznanju imao razgovore sa francuskim predstavnikom. ''Dugo sam u padoku i znam ljude i naravno da sam imao razgovore sa Renoom, ali ništa konkretno, nikakvi pravi razgovori to nisu bili. Izabrali su drugačiji pravac, a što se mene tiče nemam pritisak u narednih nekoliko dana i želim da na miru odlučim'', kazao je Fetel pred Veliku nagradu Štajerske koja počinje već u petak u Špilbergu. Fetel će teško naći svoje mesto u Mercedesu gde je Valteri Botas odlično započeo sezonu, a još jednom je poručio da bi mogao sebe ponovo da vidi u Red Bulu. Tamo vozi Maks Ferstapen za koga se austrijski predsatvnik opredelio u budućnosti i u koga ulaže najviše. ''Verujem da ako hoćeš da pobeđuješ moraš da budeš srećan tako da ne mislim da je pitanje klupskog kolege važno. Znam taj tim, i dalje sam u kontaktu sa mnogima odande i Red Bull ima pobednički bolid. Verujem u to, veoma su jak tim, znam da su se razvijali i znam zašto su bili jaki kada smo zajedno pobešivali. Imaju bolid kojim se mogu dobijati trke i sigurno bi bilo interesantno'', dodao je Fetel. Seb je prvu trku u šampionatu završio tek na desetom mestu i sa samo jednim bodom, a priliku za popravni će imati u nedelju 12. juna kada se vozi Velika nagrada Štajerske na istoj stazi. preuzeto sa - Auto Blog
  32. 1 point
    Ivan

    (Grande) Punto Evo 1.3 mjet

    Super izgleda , pravi upgrade o kojem smo iznad i caskali. Ta felna mi je, uz ova dva modela, ubedljivo najlepsa OEM varijanta za Puntice: Da nisi razmisljao kasnije o tamnim staklima? Na belu boju, fabricke pragove i ove nove dvobojne 17'' felne - leglo bi kao du*e na nosu.
  33. 1 point
    Ivan

    Alfa Romeo 159 SW JTDm 16v 150 hp

    I onda cesto onaj ko je resio da ide na upgrade, dodje do toga da kupi neki lep auto koji istrci na oglasima, da se ne bi prodao. I uglavnom na kraju za svoju prodaju popusti pod navalom ponude i cena krseva . Pogotovo vazi za sve ove nase narodne automobile. A ko (kao ti) ne zuri i ne zanimaju ga neblozne menjaze za konzerve, drva i sl. , moze i lepo da prodje.
  34. 1 point
    ISV_01

    (Grande) Punto Evo 1.3 mjet

    Ala cuceee, top ! Sent from my S10 PRO using Tapatalk
  35. 1 point
    neshaoct

    Ducati

    Lorenco pregovara sa Ducati timom Iako je nešto više od nedelju dana odbacio mogućnost povratka u Ducati, Horhe Lorenco je sada potvrdio da postoje više nego ozbiljni kontakti dveju strana. Ducati je više puta naglasio da je Doviciozo i dalje prvi izbor tima, ali pregovori s Italijanom nikako da budu dovedeni do kraja. U ekipi su se možda nadali da će pominjanje Lorenca kao potencijalne opcije izazvati Dovijevu reakciju. Međutim, on je izjavio da bi radije propustio narednu sezonu nego potpisao loš ugovor. Ali čini se da su u timu došli do zaključka da bi Španac mogao da bude dobro rešenje, a sada je i sam Lorenco potvrdio da su pregovori počeli. ''U ovom trenutku ništa nije konačno, ali pregovori su u toku.'' Imajući u vidu da je Lorenco relativno skoro demantovao glasine o mogućnosti da se naredne sezone vrati na stazu, ovo je zanimljiv razvoj situacije. U slučaju da do ovog poteza i dođe, trostruki svetski šampion bi se posle samo godinu dana odsustva vratio u najjaču klasu. Lorenco je 2017. iz Yamahe, sa kojom je osvojio sve svoje MotoGP naslove, prešao u Ducati. Nakon teškog starta u prvoj sezoni, u narednoj su najzad stigle i pobede, ali je na kraju 2018. opet promenio sredinu. Njegovu 2019. u Hondi nikome ne bismo poželeli, pa nije ni čudo što se odlučio za povlačenje iz sporta. Ipak, 2020. je počeo novom ulogom test vozača u Yamahi. Da nije bilo pandemije virusa korona, Lorenca bi gledali na najmanje jednoj trci sezone, ali kako su kasnije svi nastupi sa pozivnicom otkazani, toga neće biti. preuzeto sa - Auto Blog
  36. 1 point
    Italijanska policija izdala kaznu za vozačicu jer je vozila 703 km/h Kazna zbog prekoračenja dozvoljene brzine je noćna mora svakog vozača, a šta tek reći za italijansku vozačicu koja je dobila kaznu zbog vožnje brzinom od 703 km/h. U Italiji je zabeležen slučaj kažnjavanja vozačice Ford Focusa koja je na deonici s ograničenjem brzine od 70 km/h prema podacima radara vozila čak 703 km/h. Da slučaj bude bizarniji, policija uopšte nije proveravala brojku te je čak izdala kaznu od 850 evra i 10 kaznenih bodova. Maksimalna brzina najnovijeg Focusa je 250 km/h i svima je jasno da je brzina koju je zabeležio radar nemoguća. Ipak, tu nije kraj jer je predstavnik lokalnog komiteta za autoputeve Giovanni Strologo preporučio nastavak procesa savetujući vozačici da prihvati kaznu, a zatim da traži kompenzaciju. Organizacija joj je ponudila pravnu pomoć u procesu, a Strologo je kritikovao policiju jer nije detaljno proverila navodni prekršaj pre nego što je poslala kaznu. preuzeto sa - Auto Blog
  37. 1 point
    Ivan BG

    Alfa Romeo 159 SW JTDm 16v 150 hp

    Problem resen. Remenica alternatora je bila problem, zamenjena je novom (INA) i sve fercera kako treba, zamenio sam i PK kajis, nisam hteo da se vraca stari. Usput sam rekao majstoru da je pretrese posto u subotu ide na tehnicki pregled i produzetak registracije.
  38. 1 point
    silenci

    F1: Ferrari

    Mislis Nada Macura Samo ako su ta pobosljanja odlicna i da Vetel ne probija na masu,a Leklerk je odlican vozac,brz je, ima da pariraju ciganu i Botasu
  39. 1 point
    biciklista

    Gde mogu da kupim...?

    Poslao sam im mejl i nemaju kažu da nemaju boce. Da li misle generalno ili nemaju samo za moj adapter, nisam siguran. Naručio sam bocu sa mjjc.com Послато са LM-G710 помоћу Тапатока
  40. 1 point
    Axic

    Funny photos

  41. 1 point
    Danilo1

    Funny photos

  42. 1 point
    Axic

    Funny photos

  43. 1 point
    totti

    Funny photos

  44. 1 point
    neshtry

    Funny photos

    [emoji23]
  45. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  46. 1 point
  47. 1 point
    neshaoct

    F1: Austrija 2020

    ''Neću da kleknem'' Šestorica vozača na udaru kritika Pred sam start prve trke ovogodišnje sezone Formule 1 većina vozača se pre ulaska u svoje bolide u klečećem stavu poređala na startnoj liniji kako bi pokazali svoju podršku globalnoj borbi protiv rasizma, ali šest vozača to nije učinilo. Meks Ferštapen, Šarl Lekler, Antonio Đovinazi, Danil Kvjat, Karlos Sainc i Kimi Raikonen odbili su da kleknu u nedelju pred start trke, a posle kritika navijača na društvenim mrežama, neki od njih su se oglasili kako bi pojasnili svoj postupak. BBC navodi da je odbijanje pomenutih šest vozača da kleknu, pored pomenutih kritika, dovelo do nesuglasica među samim vozačima. ''Verujem da ono što je najvažnije jesu činjenice i ponašanje u našem svakodnevnom životu, a ne formalni gestovi koji se u nekim zemljama mogu smatrati kontroverznim. Neću da kleknem, ali to uopšte ne znači da sam manje posvećen od drugih u borbi protiv rasizma'', pojasnio je svoj postupak Lekler. Maks Ferštapen rekao je da je vrlo posvećen ravnopravnosti i borbi protiv rasizma, ali i da veruje da svako ima pravo da se izražava u trenutku i na način koji mu odgovara. ''Danas neću kleknuti, ali poštujem i podržavam lične izbore koje svaki vozač donese'', poručio je Holanđanin. Branilac šampionske titule Luis Hamilton, koji je bio inicijator cele akcije, rekao je da je odbijanje pojedinih kolega da kleknu posledica nedostatka razumevanja pitanja rasizma. Kako prenosi BBC, Hamilton je rekao da je svojim kolegama sve pojasnio na sastanku u petak. ''Samo sam opisao da scenario ćutanja generalno označava saučesništvo. Ima ćutanja u nekim slučajevima'', rekao je Hamilton. preuzeto sa - sport.blic.rs
  48. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  49. 1 point
    Ivan

    Zatamnjena stakla

    Sto se folija tice - smanjeno za jedan papir saglasnosti proizvodjaca, koji su neki ranije davali i besplatno (konkretno Fiat je svojevremeno naplacivao 30 EUR). Sva ostala smaracina i klepanje taksama ostaje isto. Doduse uz jos jedan ranije izbacen papir, to je sada oko 50 EUR manje u odnosu na start pre par godina. A po meni i dalje nenormalno da papirologija kosta vise nego ugradnja dobrih folija iza B stuba.
  50. 1 point
    totti

    Dobra stara vremena

    Roto biblioteka i Lunov Magnus strip [emoji4] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...