Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/08/20 in all areas

  1. 10 points
    Sedla

    Funny photos

  2. 8 points
    Woodoo

    Funny photos

  3. 7 points
    totti

    Funny photos

  4. 7 points
  5. 5 points
    Mijailović P.

    Funny photos

    Bilo! [emoji16] tt
  6. 5 points
    Quadrifoglio Verde

    Funny photos

    ^ Palma bio...
  7. 4 points
    Danilo1

    Funny photos

  8. 4 points
    neshtry

    Makete automobila

    Stigla mi Alfa [emoji3531]
  9. 3 points
    Quadrifoglio Verde

    Funny photos

  10. 3 points
  11. 3 points
    darkman14

    Funny photos

  12. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  13. 3 points
    Irena HGT

    Funny photos

  14. 3 points
    Woodoo

    Ma OFF BRE!

    Ljudi, čuvajte se, ovo sa koronom više nije zajebancija, jutros čujem komsija, mlad čovek, 32 godine, nikad bolestan, sportista, ne puši, ne pije, upoznao bi dečka sličnih osobina radi intimnog druženja i eventualno braka.
  15. 2 points
    neshaoct

    Mitsubishi Galant AMG

    Automobil iz vremena kad nemački tuner nije radio samo za Mercedes Lepota ovog projekta je u činjenici da je blokada bila postavljena na 8.000 rpm, a Mitsubishi je ''vrištao'' kao da sutra ne postoji. Mercedes i AMG su kao najbliži članovi porodice, ili kao članovi inače suprotstavljenih stranaka kad trebaju sklopiti postizbornu koaliciju... AMG je sinonim za sportske performanse Mercedesovih vozila, on je ''kućni'' tuner koji vodi brigu da bolidi iz Stuttgarta imaju adekvatne performanse. Ali, sad u već davnim osamdesetim i devedesetim godinama prošlog veka, u vreme kad su se Yahoo i svi drugi sajtovi otvarali po 10 minuta, AMG je radio i automobile drugih marki. Primer je Mitsubishi Galant AMG (1989.-1991.) sa pogonom na prednje točkove i atmosferskim 2.0 motorom sa 170 KS. Paket je bio zaokružen sa petostepenim ručnim menjačem. Na kraju je proizvedeno samo 500 primeraka što ovaj automobil čini vrednim raritetom. Od 1999. godine AMG je u vlasništvu Mercedesa. preuzeto sa - revijahak.hr
  16. 2 points
    Axic

    Funny photos

    Vidi ga @Quadrifoglio Verde što se reakcijom zahvaljuje Woodoo za golu guzicu sa rts-a
  17. 2 points
    neshaoct

    Ma OFF BRE!

    Samo što je to Vankuver
  18. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  19. 2 points
    Axic

    Funny photos

  20. 2 points
    neshaoct

    F1: Austrija 2020

    Kvjat: U Rusiji se kleči pred bogom i zastavom Danil Kvjat bio je jedan od šestorice vozača koji nisu kleknuli na koleno, pred početak Velike nagrade Austrije. U utorak je, na insistiranje stranih medija, prokomentarisao svoju odluku. ''Kada su mi predložili klečanje kao gest borbe protiv rasizma, sve mi je bilo malo neshvatljivo. To je, da tako kažem, protiv mentaliteta ruskog naroda. U mojoj domovini se kleči pred Bogom i zastavom'', rekao je Kvjat. ''Svi mi vozači smo ujedinjeni u borbi protiv rasizma. Pokazali smo naš stav, kad smo pre trke obukli majice sa natpisom Kraj rasizmu'', dodao je Kvjat. Podsećamo, uz ruskog vozača, na koleno u nedelju nisu kleknuli još Maks Ferstapen (Red Bul), Kimi Raikonen i Antonio Đovinaci (obojica u Alfa Romeu), Karlos Sains (Meklaren) i Šarl Lekler (Ferari). preuzeto sa - Auto Blog
  21. 2 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji23]
  22. 2 points
    EmisijaSAT video: Kada je dozvoljeno preticanje preko pune linije? Podsećamo kad je dozvoljeno, a kada nije preticanje preko pune linije:
  23. 2 points
    Kupovina novog vozila u pravilu znači odustvo problema (u smislu kvarova). Imao sam 16 godina dva pežoa (307/308), na jednom mi crkla ručica migavaca (nije vraćao desni migavac kada volan motam u levo), a na drugom EGR (na oko 120 kkm) i jedan kraj spone (na oko 140-150 kkm). Na 500L već pet godina nemam kvara. To vozilo mi deluje izuzetno solidno uradjeno. Kvalitetno. Uliva mi poverenje. Pre 307 sam imao 13 godina Vitaru, bilo je kvarova, ali pretežno neke sitnice ( manžeta prednjeg desnog homokinetičkog zgloba, dihtung razdovnika paljenja, sajla ručne), najveći "kvar" mi je bio auspuh (morao sam menjam skoro ceo), ali i zamena kvačila.
  24. 2 points
    Transporter131

    Ma OFF BRE!

    Ne mora tako daleko,ode u skupstinu i bira.....
  25. 2 points
    Fiat u Kragujevcu pokrenuo proizvodnju nakon skoro četiri meseca pauze Zaposleni u ''FCA Srbija'' vratili su se danas na posao posle pauze od 16. marta, i proizvodnja Fiata 500L se nastavlja u dve smene, rečeno je Beti u Samostalnom sindikatu FCA. Radnici FCA bili su na plaćenom odsustvu zbog pandemije koronavirusa i, kako su ranije saopštavali iz sindikata, usklađivanja proizvodnje sa tražnjom na svetskom tržištu. ''U fabriku su jutros u 6 sati došli radnici prve smene, a od 14 časova i zaposleni u drugoj smeni koja radi do 22 sata'', rekao je zamenik predsednika Samostalnog sindikata fabrike Nebojša Mandarić. On nije mogao da kaže koliki je dnevni obim proizvodnje, odnosno koliko će vozila silaziti sa proizvodnih traka u obe smene. Mandarić je rekao da su radnike koji su se vratili na posao jutros sačekale najavljene zaštitne mere prevencije širenja virusa korona. Zaposlenima je na ulazu merena temperatura, a dobili su maske, rukavice i zaštitne naočare. Kako je naveo Mandarić, urađena je dezinfekcija prostora i obezbeđeni dozeri za sredstvom za dezinfekciju ruku. preuzeto sa - Auto Blog
  26. 2 points
    @Ivan Ne kvari se to često, daleko od toga, ali što je sklop složeniji, sigurno su veće šanse da se pokvari. Ali, na stranu to sve, neću da razmišljam o tome. Za mene je skupa svaka popravka na autu, 25€ mi je mnogo, jednostavno ne želim da mi nešto "jede" novac, ako za tim nema potrebe (naglašavam, NEMA POTREBE). Kada budem imao dovoljno novca, da ne razmišljam o ceni automobila, onda verovatno neću misliti ni da li je benzin, dizel, na struju, šta god a do tada, što više želim da dobijem za svoj novac i to je to.
  27. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  28. 2 points
    Axic

    Funny photos

  29. 2 points
    Suzuki je i definitivno otisao kod novog vlasnika. Malko mi nedostaje, ali brzo se covek navikne na novo i bolje
  30. 1 point
    Aj da otvorim novu temu za novo prevozno sredstvo... od pre 10-tak dana sam vlasnik novog Hyundai Tucsona 1.6T-Gdi Verovatno svi vec znate koji je auto u pitanju, ima ih gomila po ulicama i najprodavaniji je u segmentu SUV (i kobajagi SUV) u Srbiji, a i jedan od najprodavanijih u svetu. Novi model je izasao 2015. godine kada je zamenio iX35 (u Evropi. Ostatak sveta ga je i tada zvao Tucson), a 2019. godine je malo osvezen face-liftingom i malo boljim paketima opreme. Suptilne vizuelne promene su uglavnom vidljive na branicvima, grilu i svetlosnim grupama, ali i u unutrasnjosti (dashboard) Motor koji sam odabrao je 1.6T-Gdi, turbo benzinac sa 177KS, a paket opreme je "Premium" koji ima uglavnom sve sto mi treba i lakse je nabrojati sta nema nego sta ima Vrlo sam zadovoljan kako ovaj motorcic moze da povuce kada zatreba i izmami kez na licu Na kraju sam odlucio da ipak ne uzmem 4x4 verziju iz prakticnih razloga - popust je vazio za vozila sa lagera i tesko je bilo uklopiti bas sve zelje i mogucnosti, pa bih za 4x4 morao da uzmem dizelasa u visem paketu opreme sto bi ujedno znacilo i preveliku razliku u ceni. Boja (White sand) je bila neplanirana, ali se ispostavla kao pun pogodak i sto se izgleda tice, a i odrzavanja U odnosu na prethodni auto, sve je u superlativu osim preglednosti u zadnjoj polusferi sto je odlika vecine novih automobila. Em sto su mu staklene povrsine vrlo male, em nijedan retrovizor nece biti kao kod SX4 Evo par fotki za pocetak, dok ne napravim neki photo session:
  31. 1 point
    Danilo1

    AR Giulietta 2.0

    Nepunih mesec dana nakon sto je Bravo otisao kod novog vlasnika, stigla mi je gospodjica 2.0 140ks (iako sam jurio onu jacu verziju) sasvim lepo ide - kao Bravo bez mape.. Fina oprema, fabricki ksenoni sa prskalicama, navigacija, blue&me, zadnji parking senzori, zatamnjena stakla, nije ona klasicna crna boja nego nero etna sa crvenim kristalima, 2 cevi na zadnjem braniku senzori za svetla i kisu, tempomat itd itd.. Nema lepseg osecaja nego kad sa ksenonima odes lagano na tehnicki Hvala kolegama @neshaoct i @dekirs koji su isli sa mnom da gledaju razne Giuliette po Beogradu i stvarno smo videli svakakve primerke U utorak ide kod Brane pa cemo da vidimo jesam li dobro izabrao.. uskoro i neke lepse slike:
  32. 1 point
    Woodoo

    Ma OFF BRE!

    Podmetnuli majku im...kao onaj suzavac volej sinoc.
  33. 1 point
    Tesko je opisati, mora da se vidi. Nije poenta da oni nisu hteli da rade, nego oni to ne “popravljaju” posto nemaju adekvatni deo (originalni fabricki osigurac) pa moras da platis ceo set koji u sebi ima taj fabricki osigurac. Pa mi je njihov majstor “nezvanicno” rekao sta da uradim. Treba samo osigurati polugu biraca na ulasku u menjacku kutiju. I nije potrajalo samo par godina. Trajace ko zna koliko, a do sada je proslo par godina
  34. 1 point
    Ma sve se moze ako nekome treba. Ubacivali smo naknadno tempomate, navigacije, MF volane - a necemo jednu sijalicicu . PS: Koji cirkus od auta na videu, ne znam da li je ostalo jos neko mesto, a da nije ubaceno nesto da sljasti... Sa sve onim vristecim trecim stop svetlom. Kada je zumirao logo napred, ocekivao sam da nas ozraci neki LED i ispod haube .
  35. 1 point
    Svetlo u vratima za Deltu - moguće je, uputstvo kasnije.
  36. 1 point
    PremieRacing

    Coupe 20 VT Plus

    Nema auta u poslednjih 15god koji sam posedovao a da nisam skinuo zadnji brisač...
  37. 1 point
    TCR Istočna Evropa 2020 Dušan Borković u mađarskom timu M1RA, Norberta Mihelisa Ono što su mnogi ljubitelji auto sporta u Srbiji željno očekivali danas je i objavljeno. Poznati internet sajt Touringcar.net publikiovao je vest u kojoj se kaže da će naš višestruki šampion i najtrofejniji internacionalac u auto sportu, 35. godišnji Pančevac Dušan Duca Borković, ove godine voziti Hyundai i30N u vrhunskoj ekipi svog starog prijatelja, najboljeg mađarskog asa, višestrukog šampiona, 35. godišnjeg Norberta Mihelisa. Isti sajt podseća da je minule 2019. godine Dušan Borković isključen sa evropskih turing trka posle incidenta u padoku na stazi Red Bull Ring u Austriji, zbog ''nedoličnog ponašanja'' (zvanična ocena - ''ponovljenog neprihvatljivog ponašanja'') i prenosi Bokovićevu izjavu: ''U ovim okolnostima izbor prvenstva je između ostalog uslovljen blizinom mog doma i realnoj mogućnosti da se do staza stigne bez dodatnih komplikacija. Ovo je situacija u kojoj se do sada niko od nas nije našao i trebalo je vremena da shvatimo šta se dešava sa nama, i da svoj život prilagodimo novim okolnostima. Za mene je najvažnije da ove godine nemam takmičarski odmor, a opet i da ne ugrozim zdravlje sebe, tim ili svojih najmilijih'' Sezona TCR Istočna Evropa trebalo bi da počne za manje od 20 dana (24. jula 2020.) na poznatoj stazi u Hrvatskoj, Grobnik kod Rijeke, nastavila bi se u Slovačkoj (21. avgusta), Češkoj i Brnu (4. septembra) i okončala u Mađarskoj na Hungaroringu (17. oktobra). U predstojećih osam trka očekuje se i start našeg uglednog asa iz Gorjana, 44. godišnjeg Milovana Mikice Vesnića koji će voziti staru ali osveženu verziju Seat Cupre za svoj tim ASK Vesnić, a povodom najnovije informacije o novom šampionatu Vesnić je rekao: ''Drago mi je da će Dušan Borković nastaviti sa takmičenjem jer je reč o mom dugogodišnjem prijatelju i vanserijskom vozaču, i sada znam da ću imati najteži zadatak u svojoj karijeri. Naime, M1RA tim je jedan od najkvalitetnijih i najmoćnijih u Evropi, za Mihelisa svi znaju i siguran sam da će Hyundai imati vrhunski automobil. Duca je izraziti favorit. Moj automobil je snabdeven najnovijim delovima i potpuno je pripremljen. Žao mi je samo što neće imati mogučnosti za testove i da ću ga prvi put probati pred trku u Hrvatskoj. Naša klasa će biti sastavljena od nekih 15. automobila, biće tu Česi Galaš i Kouril, sa Golfom i Hyundaijem, dve Honde, Seat, pa Poljak Višomirski sa svojim timom...biće zanimljivo''. Da će biti zanimljivo to mnogi veruju. Našim predstavnicima sledi da se na pravi sportski način prikažu na inostranim stazama i da dostojno reprezentuju Srbiju. Iskreno se nadamo i verujemo, da će se na takmičarskim postoljima uvek naći i Dušan Borković i Milovan Vesnić. Ljubitelji sporta će, skoro je sigurno, imati priliku da trke TCR Istočna Evropa prate i posredstvom RTS-a. preuzeto sa - Auto Blog
  38. 1 point
    neshaoct

    F1: Red Bull

    Prvi čovek Red Bull-a: Austrija brutalna za nas Kristijan Horner, prvi čovek Red Bull-a, razočaran je startom sezone u šampionatu Formule 1. Red Bull je u prvoj trci ostao bez bodova. Maks Ferstapen morao je da odustane u 13. krugu zbog problema sa motorom, dok je Aleksandar Albon imao incident sa Luisom Hamiltonom, koji ga je u potpunosti izbacio iz trke. ''Bili smo u situaciji da se borimo za pobedu, krenuli smo sa srednjim gumama i to znači da bismo kasnije bili brži. Posle ste videli šta se Aleksu desilo... Imati 0 bodova posle prve trke boli. Austrija je bila brutalna za Red Bull'', sumirao je Horner dešavanja na Red Bull Ringu. Priliku da poprave utisak vozači Red Bula imaće u trci za Veliku nagradu Štajerske predstojećeg vikenda. preuzeto sa - Auto Blog
  39. 1 point
    neshaoct

    F1: Renault / Alpin

    BBC: Alonso se vraća u Formulu 1 Dvostruki svetski šampion Fernando Alonso naredne sezone će se vratiti u Formulu 1 kao vozač Renoa, prenosi BBC. Španski automobilista je navodno već potpisao ugovor, a potvrda bi trebalo da stigne uskoro. Alonso će se tako vratiti u šampionat posle dvogodišnje pauze, i to u tim u kojem je osvojio svoje dve titule - 2005. i 2006. godine. Španac je tokom svoje karijere, inače, u dva navrata vozio za francuski tim, a takođe je branio boje Minardija, Meklarena i Ferarija. Iskusni Španac krajem meseca puni 39 godina, a ove sezone mu je glavna aktivnost učešće na legendarnoj trci Indijanapolis 500 u avgustu sa Meklarenom. Alonso će na toj trci pokušati da postane tek drugi vozač koji će trijumfovati na tri najveće trke u auto-moto sportu, među koje još spadaju i Velika nagrada Monaka i 24 časa Le Mana. Jedini vozač kojem je to pošlo za rukom je legendarni Britanac Grejem Hil. Tokom karijere u Formuli 1, Alonso je na 314 trka ostvario 32 pobede, a još 65 se našao na pobedničkom postolju. Ukupno 22 puta se našao na pol poziciji, a osvojio je 1.899 bodova. Od odlaska iz Formule 1 vozio je u Svetskom šampionatu izdržljivosti, u kojem je sa Tojotom osvojio titulu. Za volanom Tojote, zajedno sa Sebastijanom Buemijem i Kazukijem Nakađimom trijumfovao je dva puta na 24 časa Le Mana u prethodne dve godine, prvi put dok je paralelno vozio u Formuli 1. Početkom ove godine je takođe debitovao na Dakar reliju na kojem je zauzeo 13. poziciju u generalnom plasmanu. preuzeto sa - Auto Blog
  40. 1 point
    neshaoct

    Coupe 20 VT Plus

    Sedišta k'o nova...a zadnji brisač mu nije ni trebao, koji đavo su ga stavljali kad je 100 puta lepše bez njega.
  41. 1 point
    Mada sam već pisao, shodno naslovu teme, ja bih samo ponovio - da sam zaista prezadovoljan sa mojim 500L. I uvek mi osmeh na licu kada u njega sednem, mada je već prošlo pet godina od početka našeg druženja. Obično nisam Fandjo, ali, sinoć sam nešto malo išao van grada i baš sam stiskao gas, par puta preticao (čak me i supruga odjednom upitala. "Ej, šta ti je?"), i on prosto ide kao "nevreme". A pošto se ovde vodi stalna polemika, dizel-benzin, a vozim oba, rekao bih, sve je to "na svoj način". Ništa drugo. Lepo je nekada i zavrteti benzinca, da zazuji i poleti ( pa i pre pretianja vratiti iz šeste direktno u treću, pa "po gasu" kao F1 ), ali je lepo i krstariti dizelom ( i preteći lenjo, a brzo, bez šaltanja, samo "potapanjem gasa"). Svaki ima neku svoju prednost, ali i slabost. Nema ga idealnog za sve situacije. A ni toliko lošeg. Istina, i ne troše isto, benzinac veoma strogo kažnjava potapanje gasa, ali, kvragu i to više potrošeno gorivo ... Sve da ga i uštedimo, ionako ga nećemo u džepovima poneti na onaj svet ... Ovaj oglas je bio aktivan i kada sam pre pet godina kupovao alu felne za zimski set za moj 500L. Nisam kupio sa ovog oglasa, kupio sam polovne, ali, bukvalno, bile su ( a i danas su) kao nove, bez "tačkice" na sebi, i identičnog dezena kao i moje fabričke. Pa sada imam 8 istih felni
  42. 1 point
    Dale

    Funny photos

    Doslo do Amerike:
  43. 1 point
    totti

    Menjači - manuelni vs automatski

    9G [emoji123] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  44. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  45. 1 point
    Axic

    Funny photos

  46. 1 point
    totti

    Funny photos

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  47. 1 point
    neshaoct

    F1: Ferrari

    Fetel: Iznenadilo me što nije bilo ponude Ferarija Kako prenosi Sport Klub, Sebastijan Fetel kaže da nije očekivao odluku Ferarija da ga ne zadrže posle ove sezone. ''Očigledno je to bilo veliko iznenađenje za mene kada me je pozvao Matija (Binoto, šef Ferarija) i rekao mi da tim ne namerava da nastavimo saradnju. Nismo ni ušli u bilo kakve pregovore, nije bilo ponude na stolu i nisam imao za šta da se uhvatim'', kaže 33-godišnji Fetel. Fetelovo mesto u timu sa Šarlom Leklerom od sledeće sezone zauzeća Karlos Sains, čije će mesto u Mercedesu popuniti Danijel Rikijardo, trenutno vozač Renoa. Fetel, četvorostruki šampion, ističe da je motivisan da vozi u F1 u 2021. godini, ali da još nije doneo pravu odluku za sebe i za svoju budućnost. ''Potreban mi je pravi paket, pravi ljudi oko mene, to tražim u ovom trenutku. Ako se prava prilika ukaže onda je stvar jasna. Ako ne, onda ću verovatno morati da potražim nešto drugo'', zaključuje Fetel. preuzeto sa - Auto Blog
  48. 1 point
    Quadrifoglio Verde

    Funny photos

  49. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  50. 1 point
    Axic

    Funny photos

This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...