Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/07/20 in all areas

  1. 15 points
    Irena HGT

    Funny photos

  2. 6 points
    Slabo je to, Axic u prvih 50km ode do Navaka, odveze koji krug, saceka kisu, odveze par onih "Severnih jelena". Saceka sneg, koci, okrece pod rucnom. Pun gas kuci. Skine gume. Gladi ih i oseca da li su se ravnomerno potrosile, pa tek onda kaze - "Jako sam zadovoljan". I TO SVE U 50km!
  3. 6 points
    bojke

    Coupe 20 VT Plus

    I konacno u autu
  4. 6 points
    Quadrifoglio Verde

    Funny photos

  5. 5 points
    Woodoo

    Ma OFF BRE!

    Ljudi, čuvajte se, ovo sa koronom više nije zajebancija, jutros čujem komsija, mlad čovek, 32 godine, nikad bolestan, sportista, ne puši, ne pije, upoznao bi dečka sličnih osobina radi intimnog druženja i eventualno braka.
  6. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  7. 4 points
    Woodoo

    Funny photos

  8. 4 points
    Ma ovo je do 00, kupiš klotaru i krekuješ sve opcije za dž
  9. 4 points
    knezevic76

    O akumulatorima...

    Nije malo, to je dobra vrednost za pun akumulator u stanju mirovanja , a 14.8v je kad ga puni alternator.
  10. 4 points
    Drugačije cvetiće njemu pokazuje na tabli [emoji3]
  11. 3 points
    Aj da otvorim novu temu za novo prevozno sredstvo... od pre 10-tak dana sam vlasnik novog Hyundai Tucsona 1.6T-Gdi Verovatno svi vec znate koji je auto u pitanju, ima ih gomila po ulicama i najprodavaniji je u segmentu SUV (i kobajagi SUV) u Srbiji, a i jedan od najprodavanijih u svetu. Novi model je izasao 2015. godine kada je zamenio iX35 (u Evropi. Ostatak sveta ga je i tada zvao Tucson), a 2019. godine je malo osvezen face-liftingom i malo boljim paketima opreme. Suptilne vizuelne promene su uglavnom vidljive na branicvima, grilu i svetlosnim grupama, ali i u unutrasnjosti (dashboard) Motor koji sam odabrao je 1.6T-Gdi, turbo benzinac sa 177KS, a paket opreme je "Premium" koji ima uglavnom sve sto mi treba i lakse je nabrojati sta nema nego sta ima Vrlo sam zadovoljan kako ovaj motorcic moze da povuce kada zatreba i izmami kez na licu Na kraju sam odlucio da ipak ne uzmem 4x4 verziju iz prakticnih razloga - popust je vazio za vozila sa lagera i tesko je bilo uklopiti bas sve zelje i mogucnosti, pa bih za 4x4 morao da uzmem dizelasa u visem paketu opreme sto bi ujedno znacilo i preveliku razliku u ceni. Boja (White sand) je bila neplanirana, ali se ispostavla kao pun pogodak i sto se izgleda tice, a i odrzavanja U odnosu na prethodni auto, sve je u superlativu osim preglednosti u zadnjoj polusferi sto je odlika vecine novih automobila. Em sto su mu staklene povrsine vrlo male, em nijedan retrovizor nece biti kao kod SX4 Evo par fotki za pocetak, dok ne napravim neki photo session:
  12. 3 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  13. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  14. 3 points
    djomla

    Funny photos

    Nađite nekoga da vas gleda kao Đurić Vučka. [emoji2]
  15. 3 points
    totti

    Automobilsko tržište Srbije

    [emoji3]
  16. 3 points
    Da ne ostane legenda svetske muzike ne spomenut danas.
  17. 3 points
    Axic

    Funny photos

  18. 2 points
    Quadrifoglio Verde

    Funny photos

    ^ Palma bio...
  19. 2 points
    darkman14

    Funny photos

  20. 2 points
    PremieRacing

    Opet japanac

    Ako je kaparisan nije gubav da ga ne uslikaš... daj koju fotku, volem taj auto
  21. 2 points
    Nema tu neke preterane nauke, kao i kod drugih vozila... Ovo: Licno bih prvo krenuo od toga. Kada se mikroprekidac pritisne (ili vrata otvore na daljinac) brava bi samo trebala da uz kratak zvuk otpusti vrata gepeka, koja se pomeraju u polozaj za podizanje. Podignes vrata i srafcigerom gurnes jezicak i zabravis bravu u krajnji polozaj. Odbravis na mikroprekidac i tako vise puta - ako lepo cakce, lagano zatvara i oslobadja jezicak brave svaki put (podrazumeva se da si je malo naprskao i podmazao) - onda je sama brava verovatno OK. Ako se muci, zuji/skripi ili ne reaguje, problem je u samoj bravi/mikroprekidacu. Imas gomilu tema za druge modele kako se to resava, npr. Stilo: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/62654-fiat-stilo-sređivanje-brave-i-mikroprekidača-na-gepeku/ https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/71182-fiat-stilo-nuova-bravo-problem-sa-otvaranjem-prtljažnika-boot-open/ Ako je to OK, proveriti da li brava na vratima lepo naleze na fiksirani deo na donjem delu gepeka. Ako je tu problem, taj "P" profil moze da se nasteluje, kao i na ostalim vratima (oznacio sam vecim strelicama). I na kraju, proveriti distancere u uglovima vrata, na vecini modela su mogli da se steluju odvrtanjem/zavrtanjem. Verujem da ce se u tom "trouglu" naci resenje problema. Nuova Bravo npr. ima i dodatni, centralni, samopodesavajuci odbojnik (proveriti njegovo postojanje). Moze se skinuti i keder sa oboda prtljaznika za probu, ali to bas retko pravi problem. Ne retko novi aftermarket kederi (mala privreda) nisu najsrecnije dimenzionisani, pa se desava da vrata moraju dodatno da se gurnu dok to ne legne. Sto ovde naravno nije slucaj. Takodje sumnjam da su cela vrate nenastelovana (pogledati konture i uklapanje sa ostalim elementima), u tom slucaju se podesavaju direktno na sarkama.
  22. 2 points
    MS PK

    Ma OFF BRE!

    Kazi mu da potrazi srecu u MNE
  23. 2 points
    Mijailović P.

    F1: Austrija 2020

    Ovo ide i krajnost k'o s' ovim istopolnim. Ode Svet u ... Honduras...
  24. 2 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji23] Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  25. 2 points
    moron

    Stara planina Dojkinci

    Ne, nije zbog toga, već, prosto volim prirodu i baš uživam da čitam šta ovde pišete i da gledam fotografije ... Ja mogu da vam ponudim samo pečurke sa Fruške gore, jer šanse nema da u ovim pandemijskim okolnostima nagovorim suprugu da odemo bilo gde dalje, osim u ovu nama obližnju šumu
  26. 2 points
    integralac

    Funny photos

  27. 2 points
    djomla

    Funny photos

  28. 2 points
    knezevic76

    Funny photos

    Praktično objašnjenje auzomehaničara o amortizerima. Levo novi, u sredini polovni i desni za zamenu. Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
  29. 1 point
    bane1321

    Funny photos

    Mož' i kraće! Samo treba da kreneš na vreme!
  30. 1 point
    Da se lepo navozaš
  31. 1 point
    neshaoct

    F1: Kalendar trka

    Formula 1 u Vijetnamu krajem novembra? Trka za Veliku nagradu Vijetnama mogla bi da se održi krajem novembra, saopštili su organizatori. Premijerna trka u Vijetnamu trebalo je da se održi 5. aprila, ali je odložena zbog pandemije koronavirusa. ''Razmatramo situaciju u vezi sa virusom. Nadamo se da će trka moći da se održi krajem novembra'', poručeno je sa sastanka u ponedeljak. Nije precizirano da li su lokalne vlasti i organizatori o potencijalnom datumu razgovarli sa čelnicima Formule 1. preuzeto sa - Auto Blog
  32. 1 point
    bojke

    Coupe 20 VT Plus

    Odstranjen zadnji brisac.
  33. 1 point
    Sedla

    Funny photos

    Hahahahah LOL
  34. 1 point
  35. 1 point
    Naravno da je za performanse neophodno elementarno poznavanje motora i u kom opsegu sta moze da pruzi. Ali sa ovim iznad se ne bih slozio, ako pricamo o iole modernim generacijama turbo benzinaca. Cak se i novi, mali Fiatovi 1.3 GSE motori (T4 FireFly) polako priblizavaju nekada (za takve motore) magicnim "dizelskim" ciframa od 300 Njutna obrtnog, Vagenov 2.0 TSI je odavno na 350-370 Njutna itd... I sam vozim prethodnu generaciju te MultiAir Turbo tehnologije (a prethodno sam imao 1.9 i poredim iz prakse). Iako je u pitanju benzinac, upravo zbog primetno veceg obrtnog i snage pomerenih u nize obrtaje, moze da se vozi i bukvalno kao dizel (sa primetno manje saltanja nego neki klasican benc turbak). Max torque je dostupan vec od 1750 rpm i itekako povlaci na potapanje gasa, a za moj ukus se cak i u tom rezimu lepse ponasa nego npr. 1.6 MultiJet prve generacije. Kome je to na papiru podrucje gde treba da dominira, a u praksi mu je torque pomeren prilicno u obrtaje (slicno kao i stari 2.0). Sa MultiJet II (JTDm-2 kod Alfe) su izvukli situaciju. Cak je i max snaga takvih benzinaca dostupna vec na 5000 rpm, a motor tek tu pokazuje sta sve moze. A FireFly je jos jedan korak dalje . Izvinjavam se za off.
  36. 1 point
    Ne mogu da postavim ekran aplikacije koju koristim vec 7godina za gorivo i ostale zezancije, pa cu otkucati nekoliko zadnjih proracuna. proracun---bord / prosecna po bordu 10.1--7.9 / 21kmh 9.98--6.6 / 19kmh 8.31--8.2/ 22kmh 9.65- 8.0 /25kmh 8.54-6.9/ 45kmh 8.2--6.5/ 64kmh ....kod mene mislim da dosta laze bord, ne punim ga u cep cep, vec na prvo izbacivanje pistolja. 95% je ista pumpa i skoro isti pistolj. po proseku brzine vidite da je sve grad(Beograd 8h i 16h) osim 45kmh i 64kmh gde ima i mesovite voznje.
  37. 1 point
    Dobro ti majstor reče. Sad će filter biti prljav... Nakon zamene istog, sipati aditiv na 10-ak L čorbe pa sprži. Osposobi plinski uređaj. Pali na benzin i ćeraj [emoji16] dok se ne ugreje na 40°-50°C. Sipaj aditiv jednom godišnje i glava neće boleti. tt
  38. 1 point
    Ivan

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    A na sve to, najvise voli da obozava gume sa cveticima.
  39. 1 point
    neshtry

    Slike automobila bez posebnog razloga...

    Simca 1500 Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  40. 1 point
    Druze Ortakov, odavno je proslo doba komunizma, veruj mi. Ta i ostale fabrike da se zatvore 6meseci i posle toga da krenu da rade, prvi proizvod prvog dana bi bio istog kvaliteta kao i u doba kada su bili "najbolji i radili punom parom". Jednostavno, kod njih nema odstupanja i to sto ti kazes "nije strasno, moze da prodje" Mogu oni da imaju unutar firme greske, probleme ali proizvod izlazi po unapred odredjenim normama i tu nema razgovora uopste.
  41. 1 point
    Samo jedna sitnica, vozim taj 1.4 već 3.5 godine i poslednje 2 godine izmedju 2 servisa (13-15000 km) mi je prosečna potrošnja prema putnom računaru bila oko 6.5 lit/ 100 km na nivou cele godine ! Vožnja je otprilike 50% medjugradska, 30% autoput i 20% gradska. ne znam šta treba uraditi da bi mi prosek bio 9 lit/100km, čak i na autoputu sa tempomatom, pri 130km/h je potrošnja, zavisno od podloge puta, potencijalnog vetra 7.5-8 lit/100km.
  42. 1 point
    Axic

    Funny photos

  43. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  44. 1 point
    darkman14

    Delta 1.75 turbo benzina

    Da poklanja Mića bi već bio kod Inđije
  45. 1 point
    gorank82

    Posle Šumahera A klasa :)

    Šta da radim nisam pazio rekoh ajde gde na Mercedesu da se ne vidi ceo broj motora, ali eto desilo se...Ja sam bio u Nemačkoj poslovno i direktno ga doterao do Srbije...Nisam mnogo izgubio, sve što sam tu izgubio dobio sam na ovom Meganu, gume, servise, auto registrovan skoro godinu, vise me je kostalo nerviranje, auto sam prodao u roku od 2 sata bukvalno ovde, sta da radimo idemo dalje...
  46. 1 point
    Prvo druzenje sa Lassa pneumaticima je i vise nego zadovoljavajuce. Danas sam presao prvih 50ak km, i neki subjektivni osecaj je da su tise u odnosu na Dunlop SportBlueResponse, ali isto tako mi se cini da su za nijansu tvrdje. Nisam ih nesto posebno forsirao danas, ali slobodno mogu reci da gume odlicno drze na suvoj podlozi. Smatram da je jos uvek rano za neke detaljnije pozitivne ili negativne utiske, ali mi se cini da je ovo ipak bila dobra kupovina.
  47. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  48. 1 point
    Milutinac

    Bravo za ovaj Bravo

    ^^^ Podseti me - zasto si u potrazi za drugim automobilom?
  49. 1 point
    moron

    Automobilsko tržište Srbije

    Svako je slobodan da se o ponudama na tržištu roba i/ili usluga bilo koje vrste informiše kako god misli da mu je celishodno. Znači, o ponudama novih cipela, mobilnih telefona, uslugama molera, zubara ... svako se informiše "nekako" i posle "nekako" odabere. Ako već posle prolaska i kroz samo jednu prodavnicu daberete, pa i kupite neke cipele, a posle se ispostavi da Vas ta cipela žulja, a to žuljanje ne prodje ni posle par dana, shvatićete da ste se "zajebali" ( da pre onog izbora ipak niste obratili pažnju na sve detalje u potrebnoj meri), pa ćete verovatno te cipele da ostavite pored kontejnera, da ih neko uzme. Nov automobil ipak vredi malo više, a u pravilu, njegovo namensko korišćenje traje značajno duže nego kada je reč o cipelama (mada, postoje i izuzeci, postoje "bakandže" koje mogu i duže od decenije i blagodet je ako vam se posreći da nadjete takve cipele ). I ne mislim da je dobar osećaj izabrati i kupiti neka nova kola, a posle shvatiti da to ipak nije to, da Vas "žulja" ovaj ili onaj detalj u tim kolima, odnosno, da on baš i ne odgovara vašim željama i potrebama. Ili, shvatiti da ona "akcija", na kojoj ste to kupili, i nije bilo neko "realno poniženje", već da ste bili naivni, neinformisani, i da ste ekonomski zaista ispali teška ovca ... Tako da, svako je slobodan da se o ponudi na tržištu automobila informiše na način kako želi. I onoliko unapred koliko to želi. Jer, mada svi uglavnom kao "planiramo", često se dese i "neplanske stvari". Da, tačno je, ja (u ovom trenutku) ne planiram da menjam 500L narednih možda pet godina, ali, već sada ima jedan meni potencijalno interesantan novi model "kao moguća zamena", koji je na naše tržište tek trebalo da dodje u junu, samo je pandemija zeznula stvar i sigurno neće pre septembra. I čim se pojavi, odem da ga vidim. Možda ga i odmah "otpišem", jer može da se desi da odmah (za mene) bude imao neki (neotklonjiv) "nedostatak". Ali, ako ne bude odmah uočen neki "nedostatak", sigurno je da ću narednih godina da ga "pratim". Pa i još neki put "obidjem". I tada možda za tih oko pet godina ( posle njegovog fejslifta) bude "na skraćenoj listi". Ja prosto uvek, "svakodbno", imam neku "skraćenu listu". I ne tako retko, neki prijatelj ili poznanik me upita za savet. Nekad se desi da me pita o onome što mi je poznato. Nekada i ne. Češće tako. Jer, ne pratim sve. Nekada me zamole da odem sa njima do salona. Ili da odem sam i "ispipam" kod dilera "da li može" i "šta može". Nekada mi kažu sa velikim oduševljenjem kakvu su ponudu dobili. Nekada se desi da uočim da je ona sve samo ne fascinantna. Već, potpuno uobičajena. Neko ide sa društvom vikendom da igra fudbal, a posle u kafanu. Ok je. Neko popije pivo sa drugarima ispred prodavnice. I to je ok. Ja subotom, ako imam vremena, odem bajsom do jednog auto salona. Potrošim tako oko jedan sat svoga vremena ... Svako je gospodar svoga vremena i svojih aktivnosti.
  50. 1 point
    moron

    Automobilsko tržište Srbije

    Znam iz iskustva da neki brendovi imaju taj algoritam da ćeš biti startovan na ulaznim vratima i da će prodajni savetnik prema tebi odmah krenuti tako srdačno i sa takvim osmehom da ćeš prvi put možda početi i da se ovsrćeš, misleći da je tu negde pored tebe neki njegov blizak prijatelj, i da se ta njegova reakcija odnosi na tog njegovog nevidljivog prijatelja, a ne na tebe ... To je npr. KIA sistem obrade posetilaca i taj će već posle "pola minuta" navalentno nastojati da sazna šta voziš, gde radiš, koji ti je broj mobilnog telefona i koliki ti je kreditni limit ... Ali, ima i za njih leka, za tu njihovu drskost, veoma efikasnih načina da ih "ohladiš", pa i da im pokažeš da o vozilu koje on prodaje, znaš više od njega, što je zaista bruka. A takav doživljaj u salonu Kie nisam imao samo jednom, i ne samo u jednom salonu. Elem, generalni "lek", da niti prodavac na tebe da troši svoje vreme, niti da on tebe "ometa" ( ako si došao samo da pogledaš kola ), jeste subota, negde od 11 do 13 časova, jer su tada saloni najpuniji posetilaca (često su tu cele porodice), u salonima je gotovo uvek više posetilaca nego prodajnih savetnika i obično, kada udješ, svi prodani savetnici su već zauzeti. U tim uslovima ne retko, ti ne samo da možeš ostati "sat" u salonu da zaista detaljno razgledaš (a da ti niko ne kaže ni "dobar dan"), već bi maltene, da se figurativno izrazim, mogao da ( ako si zlotvor ) demontiraš pola delova sa onih kola. Ja, mada idem relativno redovno, ne idem u salone da bih "zajebavao prodavce" i kod njih stvarao zabludu da nešto kupujem ( ako potencijalno ne kupujem ). Ako po ulasku vidim da je unutra "pustinja" i da prodavac odmah kreće prema meni, ja mu odmah kažem: "Hvala, sedite, molim Vas, ne kupujem, samo sam došao nešto da pogledam". Ako on sedne, ja zahvalim, i ostanem da vidim šta me interesuje. Posle ga pozdravim i odem. Ako on ne sedne, već pokuša da udje "u komunikaciju obrade", ja ostanem najviše 30 sekundi, pozdravim ga i odem. I dodjem drugi put. Ja zaista gledam da minimalno angažujem resurse prodavca (kupovao ili ne kupovao). Ali sam u stanju, zbirno, kroz nekoliko poseta, u jednom vozilu provesi i po nekoliko sati. Pri čemu sva ta vozila, pre nego i udjem prvi put u salon da ih "pogledam", uglavnom dobro prostudiram kroz pakete opreme i cenovnike, da čim vidim u salonu vozilo, npr. Focus ST Line 1,5 Ecoboost za 24.490, da u tom vozilu mogu odmah da uočim na šta se odnosi onih oko 4.000 evra opcionala, a kako bih probao da zamislim kako u stvarnosti izgleda "go" ST Line (go kao crkveni miš ). Povremeno mi se ponudi i testna vožnja, ali, npr, od poslednja četiri vozila koja sam privatno kupio, imao sam testnu vožnju samo poslednjeg (jer mi "vozna dinamika" nija baš visoko na listi prioriteta), a ni za dva vozila koja sam u poslednje dve godine odradio nabavku "za firmu" gde radim, nisam želeo testnu vožnju. Neka vozila jesam probao, npr. za potrebe privatne nabavke jedno vozilo čak dva puta (jer je prodavac bio dosadan "kao krpelj" i ubedjivao me je da je to "prava stvar za mene"), ali, testna vožnja nije promenila moj negativan stav, koji sam stekao tokom i samog detaljnog razgledanja u salonu (to je bio 308 SW mk2 ). Npr, pri poslednjoj mojoj privatnoj nabavci, na vrhu moje rang liste je bila corolla SW (tj. TS). I ja sam nju toliko želeo, da je to verovatno i slep video, toliko da je prodavac iz NS ponudio da mi je doveze u petak i ostavi mi je do ponedeljka. I to ne jednom. Nego mi je to nudio nekoliko vikenda zaredom. Nisam ni jednom prihvatio, jer sam "imao problem" sa tim vozilom koji sam uočio još u salonu, i nisam želeo da zavlačim prodavca. I to sam jasno i rekao. A, kada sam npr. od uvoznika pežoa tražio da mi za vikend da Peugeot Rifter GT Line HDI 130 (top paket, kakav sam i želeo), a da sa njim ne predjem više od 200 km, ali, svakako da se malo provozam sa porodicom van grada, do Fruške gore, da vidim šta moja porodica o tome misli (jer je to ipak "posebno vozilo"), meni je prodavac (mada je imao baš onaj što sam tražio na test), ponudio N1 verziju, u baznoj opremi, sa HDI 102 i 5MT, ali, i "samo standardnu rutu", možda 4-5 km gradske vožnje, u najvećoj subotnjoj gužvi ... Naravno, time smo završili sva pitanja i dileme oko potencijalne kupovine (jer nisam želeo da plašim moju porodicu sa izgledom baznjaka i to još kao N1, a da im pričam kako bi možda izgledala tom verzija, koj blage veze neka sa tim baznjakom). Taj "fijasko" , pak, nije bilo smetnja da kasnije dodjem u salon u dva navrata (u drugi salon još jednom), da u uslovima subotnje gužve u salonu, na miru, detaljnije sagledam 508SW, 208 mk2 i 2008 mk2... Za kraj, vezano za ono poslednje: ...veruj mi, kada bih naplatio sve svoje gratis radne sate i gratis savete (ne one koje sam potrošio pomažući prijateljima), danas bih vozio i još barem dva ferrarija Nije mi problem da povremeno pomognem i da se profesionalno angažujem (savetom ili na drugi način ), a da to ne naplatim. Što ne znači da sam dobar čovek Daleko od toga ... Sportski pozdrav i tebi
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...