Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/20/20 in all areas

  1. 14 points
    dekirs

    Funny photos

  2. 12 points
    dekirs

    Funny photos

  3. 8 points
    Irena HGT

    Funny photos

  4. 8 points
    Djuk85

    Funny photos

    Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
  5. 8 points
    Axic

    Funny photos

  6. 6 points
    Woodoo

    Funny photos

  7. 5 points
    Dale

    Funny photos

  8. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  9. 4 points
    Woodoo

    Funny photos

  10. 3 points
    Zan Batist

    Iskustva sa amortizerima

    pa sto mi bog da.. test voznja prosla super, prav kao strijela!
  11. 3 points
    N.N.

    Alfa Romeo Giulietta

    @Ivan Taj dizajner je dao puno pogrešnih informacija. Ja u biti ne znam koliko oni komuniciraju ili su komunicirali među različitim odjelima. Sam interijer je došao iz Alfe Giulie. Naravno ne ove koju danas poznajemo nego koja je onako grubo rečeno bila produžena Giulietta. Naravno za Giuliettu su izabrali lošije materijale nego bi išli u Giuliu. Jednom sam čini mi se i na ovaj forum stavio sliku tog interijera. Što se tehničkog razvoja tiče tu je tada FGA imala dosta problema radi propalog braka sa GM-om. Razvoj platformi C i D segmenta je patio kao i razvoj benzinskih motora. Bila je pat pozicija tamo negdje do 2005. Onda se sve krenulo na brzinu. Recimo za GM Premium platformu je dosta posla bilo u Italiji ali nikad nisu usvojeni neki zahtjevi koje su Talijani tražili, za GM bi to bilo skupo. Tako da su proizvodi na GM Premium ispali teški. Onda razvoj benzinskih motora. Talijani su dosta toga odradili na 2.0 turbo Ecotecu da bi ispalo kako se isti ne može ugraditi na većinu postojećih GM platformi. No GM je poznat po ovakvim nebulozama. Tako da je originalno 149, kasnije poznata kao Giulietta, trebala biti na GM Premium platformi. No od toga se odustala zbog raznih razloga. Prevelika, preteška, preskupa, skučena. Paralelno je napokon počeo razvoj novih Fiatovih motora. Kao po običaju male FIRE motore u turbo verzijama je razvijao R&D Centar u Torinu. One veće tj. veći je razvijao Alfin R&D centar u Areseu. Naravno riječ je o 1750 TBi motoru. To je ujedno i zadnji motor razvijen u Areseu. Razvijani su i 2.7 V6 turbo te 2.3 V6 bi-turbo po Euro 5 normi. Planirana snaga je bila do 550 KS, ne znam ulaznu snagu. Planirana upotreba Alfa i Maserati. Kako su kupili Chrysler razvoj je ugašen. Jedna velika greška Giuliette je bio tajming. Izašla je malo prije Golfa 7, skroz novog Golfa. A oni je razvijali kontra Golfa 6 i tadašnjeg Audia A3. Koliko znam na test stazi se tu Giulietta pokazala jakom dobrom. To sam čitao na blogu od tipa koji je radio na scaveningu za 1750 TBi. Dobili su priliku provozati je u Baloccu kontra konkurenata. Što se tiče razvoja tu će uvijek biti različitih tumačenja i priča. Sve ovisi o tome gdje je tko radio i kako je vidio stvari u to vrijeme. Čak i među njima direktno umiješanima ima puno rekla-kazala.
  12. 3 points
    shomispc

    Alfa Romeo Giulietta

    Sve to ima smisla kada ne poredis automobile koji imaju 10 godina razlike medju sobom
  13. 3 points
    Quadrifoglio Verde

    Funny photos

  14. 3 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji2] Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  15. 2 points
    YUgisa

    Funny photos

    Poznavao sam jednu ribu koja je bila uvek u ovoj pozi a jos nije ni postojao insta Uvek sami mislio da ako je uhvatis za glavu i dupe da mozes da je preklopis
  16. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  17. 2 points
    dach@

    Alessandro Zanardi

    Šta je ovaj čovek sve preživeo
  18. 2 points
  19. 2 points
    Ivan

    Sigurnosni šrafovi

    KoleZa, prvo 17''/18'' tocak na Sporta, pa sigurnosne .
  20. 2 points
    Zan Batist

    Iskustva sa amortizerima

    22€ kom., dali mi 10%off za gotovinu = 39.60€. bas povoljno.. Monro su 42€ kom. - u drugu radnju, nisu htjeli da cuju za popust a Made in EU (nervira me to kad se kriju iza EU, reci brate dje su pravljeni.. da je Francuska stavili bi..) sad je Panda stabilna, dobar osjecaj… bjezala mi je na neravnine, prelaske s puta na most, itd.. javljam na sledeci pitstop..
  21. 2 points
    VladaG9

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Pala odluka! Jeep Renegade od opreme sto sam zeleo fale samo led svetla, ali obzirom na odlican popust koji sam dobio, zazmurio sam na to. Cena je u odnosu na compass dostaaa povoljnija, a obzirom da mi ne treba veci. auto nisam se puno dvoumio. To je ovaj auto sa slike. Cekam samo odobrenje kredita, i to je to
  22. 1 point
    nemke

    Alfa Romeo 147 Q2

    Ponovo medju talijanima U pitanju je alfa romeo 147 q2 2007 sa sper diferencijalom 1910ccm 110kw/150ks 195500km Utegnuta i bas bas dobro ocuvana Kupljena je u Indjiji na auto placu. Sutra se vozi na tehnicki i registraciju. Sledece je veliki servis i mali zbog sebe.. Inace auto nema sta vise da se radi.. Ah da gumice balans stangle Evo par slicica dok ne legnu tablice sutra p.s cuvaj se @neshaoct
  23. 1 point
    neshaoct

    Alessandro Zanardi

    Zanardi teško povređen u saobraćajki Slavni trkač i paraolimpijac Alessandro Zanardi doživeo je teške povrede glave za vreme štafetne parabiciklističke trke u okolini Sijene. On se kao učesnik takmičenja sudario s kamionom, a izveštaji kažu da se udes dogodio na spustu na kojem je čuveni automobilista izgubio kontrolu nad svojim ručnim biciklom i našao se na pogrešnoj strani puta. Vozač kamiona je navodno pokušao da skrene i izbegne nesreću, ali u tome nije uspeo. Na lice mesta izašli su vatrogasci, lokalna i nacionalna policija, a Zanardi je, svestan sve do dolaska medicinskih ekipa, do bolnice u Sijeni prevezen helikopterom. Njegovo stanje na prijemu ocenjeno je kao ''veoma ozbiljno'' i zbog teških povreda glave trenutno se nad njim vrši ''veoma delikatna neurohirurška intervencija''. Zanardi je bivši F1 pilot i dvostruki šampion Kart serije. U užasnom udesu na Lauzicringu 2001. godine izgubio je obe noge, ali je nastavio da se trka. Vozeći BMW Roberta Ravalje sa specijalno prepravljenim komandama, osvajao je trke Svetskog šampionata turing automobila. U prilagođenim takmičarskim spravama učestvovao je u prvenstvima sportskih automobila i GT takmičenjima, a u 2018. godini imao zapažen DTM vajldkard nastup na Muđelu. Prošle godine startovao je na Roleksu 24 na Dejtoni. Na Paraolimpijskim igrama 2012. i 2016. Zanardi je osvojio četiri zlatne i dve srebrne medalje u parabiciklizmu. Pedesettrogodišnji as iz Bolonje je tokom svoje karijere na četiri točka imao bar dva bliska susreta sa smrću: 1993. u F1 “lotusu” na Spa-Frankoršampu i u već pomenutoj Kart trci na Lauzicringu. Žilavi Italijan je oba puta uspeo da se iščupa i ostaje nam da se nadamo da će tako biti i sada... preuzeto sa - Auto Blog
  24. 1 point
    dellas

    Audi A3 Sportback

    Frodo i druzina prstena
  25. 1 point
    Djuk85

    Marengo 1.9TD by Djuk

    Sajla kvačila je problem, često puca kod kačenja na pedalu pošto je taj deo plastičan... Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
  26. 1 point
    francuz69

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ma meni su Rainsport neprevazidjene gume po pitanju dizajna sare. Pogotovu RS3. RS2 su izgledale jako slicno ovim Toyo i to mi je isto perverzija od sare ali 3... Ove godine su izbacili RS5, takodje super izgleda i unapredjenija je guma u odnosu na trojku, ali trojka ima tako dobru saru da je to boles.
  27. 1 point
  28. 1 point
    @moron Cak sam duze vreme imao opsesiju da pregledam po parkinzima svaki 500L prve generacije i registracije slicne mojem, i pronasao cak dva koja nisu imala tri naslona dok svi ostali jesu! Zaista neobicno za srednji paket opreme i 2016.godiste. Mozda je zbog toga stigao vec za 10 dana nakon uplate. No, sve mu je oprosteno
  29. 1 point
    Extra je ali bi se pre okrenuo za ovim... BMW 700 Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  30. 1 point
    neshaoct

    Formula 1 gubi publiku...

    Formula 1 bez proglašenja pobednika na podijumu Kako prenosi Sport Klub, vozači Formule 1 neće proslavljati pobede na uobičajen način pošto je ukinuta ceremonija proglašenja pobednika na podijumu, kao deo novih pravila zbog situacije sa pandemijom. Takođe, svečana parada vozača pre starta neće biti održana jer ne bi imala smisla, pošto će se takmičenja održavati bez prisustva publike. ''Praksa koju smo imali u prošlosti jednostavno sada ne može da se sprovede. Ceremonija proglašenja pobednika na podijumu se neće održati, ali razmišljamo da uradimo nešto na tu temu posle trke. Jedna od mogućnosti je da automobile zaustavimo na pisti, po plasmanu i da piloti izađu i stanu ispred njih. Ne možemo da im predajemo trofeje jer moramo da zadržimo socijalnu distancu. Ali, pripremili smo planove i procedure, videćemo samo kako možemo da ih predstavimo na televiziji'', rekao je izvršni direktor Formule 1, Ros Bron. Nova sezona u Formuli 1 trebalo bi da započne Velikom nagradom Austrije 5. jula. Takmičenje će se održati bez prisustva publike. preuzeto sa - Auto Blog
  31. 1 point
    neshaoct

    F1: Kalendar trka

    F1 trka u Portugaliji možda u 2020. godini Čelnici staze u Portugaliji su potvrdili da su razgovarali sa Formulom 1 oko toga da se vozi u toj zemlji već u 2020. godini. Aktuelna sezona Formule 1 će početi 5. jula u Austriji na stazi Špilberg. Poznato je da će se voziti osam trka u deset sedmica, a izvesno je da će biti potrebno još trka kako bi sezona bila zanimljivija. Nedavno su otkazane trke u Azerbejdžanu Singapuru i Japanu i moguće je da će još neke biti otkazane pa zato Formula 1 razmatra da održi što više trka u Evropi. Priča se da su Hokenhajm, legendarna Imola i Muđelo koji je poznatiji po MotoGP trkama veoma blizu da uđu u kalendar za 2020, a sada je moguće da će se voziti i u Portugaliji. Iz uprave Međunarodnog Autodroma ALgarvea poručuju da žele da stvore sve uslove kako bi stvorili mesto za trku Formule 1. Algarve je maltene zona bez virusa korona, ima odlično vreme dovoljno hotela i ima idealne uslove. Tamo bi se vozile čak dve trke i to krajem septembra i početkom oktobra i Portugalija bi tako bila zamena za trku u Sočiju gde treba da se vozi u poslednjem vikendu devetog meseca. U Portugaliji se vozilo na Eštorilu do 1996. godine, a staza u Algarveu je 2008. i 2009. godine bila poprište testova. preuzeto sa - Auto Blog
  32. 1 point
    @moron Meni isporucili auto bez treceg naslona za glavu pozadi. To sam tek kasnije ukapirao, a ima pet pojaseva
  33. 1 point
    Ma jednostavno je niska, tj. daleko ispod proseka. Sto kazete mozda je neko vozio niskog stila sa propalim trapom, susplehom koji visi itd. pa mu 159 ne deluje toliko nisko, pa subjektivni ugao gledanja na stvari, ocekivanja itd. Moja 159 je sigurno bila u mehanickom stanju daleko iznad proseka, uzeo sam ju 8g staru sa 130kkm, servisnom, racunima od servisa itd. Jeste 16" malo za tu klasu, ali npr. vozio sam e60 na FABRICKIM 16 inca jedno vreme i nije nigde kacio ni blizu, kao da je imao 2-3cm vise u odnosu na 159 na 16, a duplo vise km i naglasavam fabricka dimenzija gume. e39 sam imao sa skoro 400kkm zimske fabricke 15, letnje fabricke 16 i nigde nije kacio, a opet naglasam fabricka dimenzija gume, nije bilo potrebe da eksperimentisanjem. Navozao sam se auta, sto mojih sto tudjih, ubedljivo je 159 imala najnizi nos u praksi. @Ivan BG sa 215/55 bi dobio 5.5mm klirensa, a ja sam presao prvo na 205/60, a posle i na 215/60 i tu je vec situacija bila bolja, ali opet cak i tada je nos bio nizak ispod proseka i znao je da kaci gde ne treba. Dakle delimicno klirens, delimicno prepust sto kaze @Ivan, a delimicno i "napadni" ugao branika. Da ne idem dalje u pricu, to ne osporava 159 njene vrline nikako, ali mislim ovo oko klirensa i prednjeg branika definitivno stoji kao mana. Kod vecine automobila, da ne kazem kod svih nemas potrebe da odstupas od fabricki propisane dimenzije ili da stavljas vece felne nizeg profila da bi imao dovoljan klirens za normalno kretanje po gradu
  34. 1 point
    Trapovi i amorti su kod mene potpuno ispravni. Sto nije valjalo, zamenjeno je.....jednostavno trazi barem 17". Da uzmem 215 55 16, dobijam 1cm klirensa. Ime, na MM si mislio?
  35. 1 point
    Kao sto mozes videti sto je @Ivan BG okacio, razlika je monstruozna, sto je blago receno neozbiljno sa inzenjerske strane, kao da je projektovao tockove za alfu 159 neki klosar operisan od matematike i svega. Vidis izmedju fabricke ugradnje 16 i 18 je razlika 5.6% sto je nenormalno, idiotski, ne znam sta da kazem jednostavno. To se prevodi u razliku u precniku od ~36mm, sto bi znacilo fakticki 18mm klirensa, a ako na sve to dodas da veci profil gume zbog znatno slabijeg boka vise ulegne, nego manji profil sa jacim bokom, onda je verovatno u praksi razlika mozda cak i 3CM klirensa. Sad se iznerviram kada se setim moje muke sa klirensom, diletantski, umobolno. Ne znam zasto nisu umeli, mogli ili hteli da propisu ekvivalentnu dimenziju tocka u odnosu na dimenzije felne, ali eto, to je ta neozbiljnost nazalost. Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
  36. 1 point
    Problem rijesen! Proveo kablove i prekidac na instrument tablu, druga brzina ON sve fercera... Medjutim! Iznervriran porazom, dohvatim se crijeva koje ide sa hladnjaka prema motoru i divljacki ga stisnem par puta... Kad ono... Cuje se kako zvizdi na cep... Odem kupim cep, zamjenim, provozem... I kao da se nishta nije desilo... Ventilator sam vrti i prvu i drugu brzinu.... Srece nigdje kraja... Fala svima koji su se javili i pomogli prijedlozima! Tema moze na zatvaranje... Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
  37. 1 point
    Isto se i kod mene ponasa posle promene zadnjih velikih silena na donjim viljuskama. Nista se vise ne cuje preko neravnina, lezecih i sl. i sam auto je nekako tvrdji.
  38. 1 point
    Možda nije red da ubacujem iskustvo sa Ideom, ali su motor i menjač isti kao na većini 500L-ova. 1.4 16v sa 6 brzina menjačem. Kupio sam je sa 70000km na satu i skoro novim pločicama. Sad ima 94000km i trebalo bi pri sledećoj zameni plocica da se menjaju i diskovi. Kontam na oko 100000km. Uglavnom ne divljam i kocim lagano. Spust ka Bubanj potoku iz Bgd prodjem skoro uvek bez kočenja. Petom ili šestom brzinom gde obrtaji stoje na 2000. Redovno u srednjoj traci gomila njih ide 80kmh i koči svake dve sekunde. Meni skroz bez smisla.
  39. 1 point
    vagenovac

    Alfa Romeo Giulietta

    Jbg i ti si u pravu, ona klot sedista u djuliji su kriminalna, a 2.2 dizel imam utisak da se cuje kao onaj 2.3 iz ducata ili iveco kombija. Ne iskljucujem mogucnost da su povezani nekako
  40. 1 point
    danko

    Tesla Motors

    A i Nemci ponekad prolupaju....što ne tuže i ne traže zabranu naziva automatski menjač, jer izaziva zabludu vozača da sve sam radi-a ne radi, mora vozač da postavi ručicu (prekidač) u odovarajući položaj?
  41. 1 point
    BGMilos

    Sigurnosni šrafovi

    Ako se ne varam moment od 100Nm se dobija ako se na krak od 1m deluje silom od 100N ili grubo oko 10kg pretvoreno u težinu? Što znači sa se sa polugom dužine 0.5m i 20kg težine dobija isti moment. Tako da mogu da zamislim kad se neko iskače po ključu koji je moment zatezanja .
  42. 1 point
    Devetka moze da se nadje, trebas da budes spreman da npr.zapalis za Ch i odresis kesu. Ako uporedjujes sa onim nasim "u bre, ova skuplja gore nego kod nas" onda nemoj ni da trazis odlicnu nego kupi ovde neku za 3-4000e i vozi malo A da je dobar auto, dobar je. Nije dzaba ta klasa
  43. 1 point
    vagenovac

    Katalizator

    Alfa 147 posle 4 meseca stajanja prosla tehnicki sa 0.68. Idemo Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
  44. 1 point
    vagenovac

    Opet japanac

    Pa prodaj djulijetu pa kupi devetku kada ti je tako dobra Lako je tudjim parama devetke mlatiti
  45. 1 point
    vagenovac

    Opet japanac

    A alfa 159 te ne vuce? Ako vec ides na accorda mozda onaj zadnji model od 2008, jeste tezi, tromiji i izolovaniji od prethodnog 2002, ali taj je punoletan model i pomalo "kofica" danas
  46. 1 point
    horvat

    Katalizator

    Tako je. Podaci o zagadjenju tokom vanrednog stanja (kada se gotovo uopste nije vozilo) su pravi dokaz o tome
  47. 1 point
    dekirs

    Katalizator

    Bolje se bori za "ciste" elektrane i industriju nego za ukidanje cumurasa s obzirom da oni ucestvuju sa oko 8% u zagadjenju vazduha kod nas Edit: Ne zelim da ovo preraste u Dizel vs gas vs benzin vs struja, samo mislim da se veoma dobrom demagogijom skrece paznja sa onih pravih zagadjivaca.
  48. 1 point
    horvat

    Katalizator

    Pred tehnicki, dobro zagrej auto, izadji na neki prazan put, idealno autoput, ako imas blizu ( ne pise odakle si ), i dobrooo ispilaj auto, da se sve sija od vrucine, i onda takav odi na tehnicki, i najverovatnije ces proci i bez katalizatora. Naravno pod uslovom da ti je ispravan auto. Neispravnom autu ni katalizator nece pomoci
  49. 1 point
    Quadrifoglio Verde

    Funny photos

  50. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...