Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/30/20 in all areas

  1. 10 points
    Dale

    Funny photos

  2. 7 points
    Sto vise gledam ovako neke klipove, sve vise gledam neke tenkove od auta, krenes negde sa zenom i detetom i bukvalno sve najbitnije u zivotu ti je u autu...
  3. 6 points
    totti

    Drska ženo plava - AR Giulietta 2.0 150

    E jbg, ja sad u ovim godinama manje gledam dupeta, a više kako da se ne razbolim [emoji3]
  4. 4 points
    Nemanja342

    Zašto se plašimo kilometraže?

    Moja brava danas zaokruzila kilometrazu,pa da se pohvalim,400000! Jos toliko pa neka ide zivot
  5. 4 points
  6. 3 points
    neshaoct

    Škoda Superb

    Demant. Nema potrebe kreirati teorije zavere. ===== Koliko sam razumeo, čovek polazi od toga da postoji razlika u ponašanju auta (u konkretnom primeru Superba) sa npr. Tigrom Syneris, u odnosu na isti auto na istoj podlozi, sa istim čovekom za volanom, sa gumom iste dimenzije ali je u pitanju npr. Michelin Pilot Sport 4S. Verujem da nema nikoga da kaže drugačije. Na to mu je odgovoreno da se auti testiraju sa gumama sa kojima dolaze iz fabrike (gumama prve ugradnje), i da za svaki auto urade tako, pa je samim tim uporediv rezultat za različite aute. Ponašanje auta je rezultat rada fabrike, pa između ostalog i njenog izbora guma za prvu ugradnju. Onda on odgovara da isti auto nema uvek iste gume kao prvu ugradnju (navodi primere), nego je to promenljiva stavka zavisno od paketa opreme, tj. cene. Superb može da ima 18-cu ili 19-cu, obe su fabrička varijanta, obe imaju gumu za prvu ugradnju koja ide na te alu-felne. Ako nije ista guma, tj. ako npr. 19-ca ima lošiju (jeftiniju) gumu od 18-ce (jer fabrika hoće da smanji sebi trošak kupovine gomile guma 19-ca za prvu ugradnju), Superb sa 18-cama će bolje proći ovaj test iako ima manji točak. Međutim, smatram da ta njegova logika ima lošu stranu. Ako se fabrici (u ovom slučaju Škodi) ne dopada rezultat testa, nek' počne na svaki Superb karavan da fabrički montira Michelin Pilot Sport 4S. Možda će samo promena guma biti dovoljna da se auto bolje ponaša. A, možda neće biti dovoljno, već će morati ono što Nidža kaže da čačkaju ESP (podešavaju ga opet), ili čak da mehanički porade na vešanju (krenu da stavljaju druge opruge ili amorte kao prvu ugradnju). To je sve na fabrici...ali to nama ne smeta da međusobno uporedimo rezultat različitih automobila jer sve to (izbor guma, opruga, amorta, ESP...) je rad te fabrike. Kako god da se ponaša auto na testu, to je tako zbog fabrike. Ona bira ESP, softver za njega, opruge, amorte, ramena, gumu... Ne moraju svi testirani automobili da imaju istu gumu od istog proizvođača da bi rezultati bili međusobno uporedivi. Isto kao što ne moraju da imaju istu oprugu, amortizer ili softver za ESP. Ako već tražimo da moraju da imaju sve isto, zašto bi samo stali na izboru guma....ae da tražimo da imaju i iste opruge, amorte... jer sve to zajedno utiče na ponašanje auta na ovom testu. Zato kažem da ta logika ima manu. Na fabrici je da otkrije razlog...tj. da li je do guma...ili nije zbog guma nego zbog mekših opruga/amorta...ili nije ni do njih nego je ESP loše kalibrisan, ili je preteška platforma, ili je raspored mase ''kriv'', ili je sve to pomalo - to ne smeta da međusobno uporedimo rezultate ovog testa. Jedino što treba izbeći varijantu da je ovaj test merodavan za celovitu ocenu ponašanja jedog modela na putu...jer onda možemo doći do situacije da Dacia Logan bolje leži od Nissana GT-R .
  7. 3 points
    Meni ovde ništa nije smešno. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  8. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  9. 2 points
    bole-stilo.jtd

    Škoda Yeti & BMW X3

    kako mu je sada tako mu je -- nekome se svidja , nekome ne i tu nema problema , ukusi si su razliciti ........... i ja svaciji postujem .............. .
  10. 2 points
    neshaoct

    Kamere & presretači

    Nadzor. ===== Svaka fiksna kamera koja služi za snimanje brzine ima tablu ispred nje koja nas o tome obaveštava. Mora da je ima. Ako table nema ta kamera ne služi za snimanje prekoračenja brzine. Obaveznost postavljanja takvog saobraćajnog znaka (table): klik OVDE za preuzimanje PDF-a. U praksi - znak ispred kamere npr. na NBGD kod SIV-a: Ako je u pitanju crveno svetlo i/ili žuta traka, ne treba ovaj znak pre kamere...ali tu ionako ne možeš da previdiš postojanje semafora ili žute trake. Kamera za crveno i žutu traku postavljena je tako da snima vozilo u odlasku, tj. mora na snimku da se vidi i crveno na semaforu i vozilo u raskrsnici. Ako kamera snima samo u dolasku nije za crveno i/ili žutu traku, već za nadzor saobraćaja. U praksi - kamera za crveno svetlo kod TC Ušće...lepo se vidi kako snima zadnji deo vozila...tj. u odlasku:
  11. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  12. 2 points
    gorank82

    Fiat Punto Michael Schumacher

    Da se ne zaboravi
  13. 2 points
    neshaoct

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    Stiže i Fiat Tipo Cross Fiatova Tipo porodica će uključivati i nove verzije, uključujući i (pro)terenski Tipo Cross. Već smo videli špijunske slike restilizovanog Tipa sa dodatnim zaštitnim elementima na karoseriji, što potvrđuje da Fiat priprema takvu povišenu verziju Tipa aktuelne generacije koji će odgovoriti na modele kao što su Ford Focus Active i Kia XCeed. Obnovljena Tipo porodica se očekuje do kraja ove godine pa više detalja tek sledi. U svakom slučaju, očekuje se da restilizovani Tipo između ostalog dobije novu prednju masku sa Fiat logom, drugačije branike i doterana svetla, kao i UConnect 5 multimedia sistem sa 10.5-inčnim ekranom u modernizovanoj unutrašnjosti. preuzeto sa - Auto Blog
  14. 2 points
    Jebiga, svi pre ili kasnije dodju u poziciju da biraju stan ili kola :/
  15. 2 points
    Definitvno nece biti sajma ove godine sto je i jedina ispravna odluka.
  16. 2 points
    vagenovac

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Zato sto gomila auta iz uvoza sa nepunih 200kkm na satu imaju zapravo 500k ili vise, lose odrzavani ili njakani po gradu, pa onda masovno crkavaju na oko 200kkm, pa se razvila svest u narodu da je 200kkm mnogo za automobil, jer je jelte tu zreo za remont i zamenu svega i svacega.
  17. 2 points
    neshtry

    Automobilsko tržište Srbije

    VW ima čega da se ozbiljno boji kada se uporede Kia/Hyundai i VW grupa...Primećujem da i Britanci i Nemci slično misle,sve češće
  18. 2 points
    nidza

    Škoda Superb

    Ja ne razumem taj tvoj algoritam razmišljanja, tako da slobodno nastavi po svom. Detetu od tri godine bi bilo jasno zašto se testira vozilo takvo kakvo stiže iz fabrike, a ne neko hipotetičko.
  19. 2 points
    Mislim da je dobro, korisno (verovatno ti ovo već pišem po drugi ili treći put), da klikneš na one linkove koje sam ti ostavio i pogledaš barem nešto od procesa proizvodnje u KG. Ili, da pogledaš na YouTube za bilo koju drugu Fiatovu fabriku. Ili, možeš i za bilo koji drugi brend...isti je princip (JIT) proizvodnje. Da si to pogledao onda ne bi imao ''strepnju'' koju pominješ u citatu. Nema skladištenja bilo čega. Npr. amortizer koji u ponedeljak stigne u fabriku se stavlja na auto isti dan, eventualno sutradan. Isto je sa svim ostalim komponentama. Postoje limovi (u rolnama, kao valjak). Od njih počinje. Kada počne da se pravi auto, tj. kada se krene od preseraja, zatim spajanja (lepljenje/varenje) limova, taj auto je istog dana komplet gotov. Nema farbanja sutra, ili skladištenja bilo čega. Školjke koje automatizovane linije ''nose po halama'' isti dan postaju kompletan auto. U vreme pune proizvodnje Fiata 500L u KG se dnevno pravilo 600 Fiata 500L (svaka smena po 200). Možeš klikom ovde da vidiš čitav proces, počev od onih rolni lima, pa do gotovog auta za Fiat 500. Imaj na umu da je fabrika u KG modernija od toga što vidiš za Fiat 500. U KG ima još više automatizacije i još manje ljudi. Prilikom posete fabrici skoro da nismo ni videli ljude u prvoj hali...nema ih...sve ide automatski i sve samo roboti...samo poneko dođe, uzme kontroler, ispritiska nešto i ode.
  20. 2 points
    PremieRacing

    Sei Sporting Abarth

    Sei se jos drzi... i od juce ponovo kotrlja na 15' lepa i kvalitetna felna i dobro poznata guma - 165/45-15
  21. 2 points
    Djuk85

    Funny photos

    Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
  22. 2 points
    Zamenis gumicu i majstora .
  23. 1 point
    vagenovac

    Funny photos

    Tu sam Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
  24. 1 point
    neshaoct

    Automobilsko tržište Srbije

    - Putnička i laka komercijalna vozila - Putnička vozila - Laka komercijalna vozila Izvor: cubeteam.com
  25. 1 point
    Flex

    Punto 1.3 Multijet Dynamic

    Odradi obavezno veliki, nisu to neke pare da razmisljas. Zasto bi rizikovao zbog sitnih para. Sent from my SM-J530F using Tapatalk
  26. 1 point
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  27. 1 point
    silenci

    Punto 1.3 Multijet Dynamic

    e znam da je to sad povoljno i nije veliki trosak a ako ces ga i dalje terati,odradi i posle sa njim po Srbiji putuj
  28. 1 point
    Axic

    Punto 1.3 Multijet Dynamic

    @silenci pa ne košta veliki servis 500€ @vagenovac realno je da ima 100.000 više od onog što piše na satu, a možda i više, ko će ga znati. Zbog toga i razmišljam za veliki servis jer se kod njega obično na 200-250.000 km menjaju lanac, lančanici, klizači i španeri. Najviše bih zbog sebe uradio jer bi ovaj auto verovatno i dalje ostao u porodici da se uvek koristi bez obzira šta uzeli kao sledeći mlađi auto.
  29. 1 point
    Ivan

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    U svemu se slazem, normalno da ce razliciti modeli (pogotovo lifestyle, kakav je moj omiljeni 500) donositi razlicitu dobit. Poenta mog posta je bila da mi deluje da Fiat moze vrlo dobro da ubode sa ovakvom modifikacijom Tipa, samo da se to na kraju odradi kako treba i prilagodi i evropskom kupcu. Ocigledna je neverovatna pomama za takvim vozilima vec duze vreme, a trebali su to jos odavno da iskoriste. Cak i meni koji ne volim crossovere deluje interesantno na papiru.
  30. 1 point
    Ne zna indijanac koja je marka (nije ni pitao) a broj nije uzeo jer je cekao dok odrade. Uglavnom verovatno je neka kinezara ali vrsi pos'o. @Ivan, pu pu. Sent from my SM-J530F using Tapatalk
  31. 1 point
  32. 1 point
    zunto

    w 204 200 cdi Radivoje

    Presli ravno 2000 km, auto je uzet 8.5
  33. 1 point
    Pa sta da radim ja sad? Da kukam i ja kao ovaj za opelom ili da pisem kako ovaj nije trebao da koristi tel u voznji ili da kazem sve je ok imali su srece ili da ti se izvinim? Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  34. 1 point
    N.N.

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    To nikome nigdje nije cilj prodavati. Bazni motor sa baznom opremom. Tu nema zarade. Gasi tvornicu i ključ u bravu.
  35. 1 point
    Lik je zato i hteo da ti pomogne,da bi mu pokazao gde ja akumulator !
  36. 1 point
    vagenovac

    Automobilsko tržište Srbije

    Xceed bas ozbiljno odradjen, inace nisam ljubitelj azijskih automobila, ali nove kie bas odskacu od onih starih.
  37. 1 point
    neshaoct

    Automobilsko tržište Srbije

    Post skoro odmah iznad tvog: Klik OVDE ako ne pronađeš taj post.
  38. 1 point
    Stan I nesto maleno na benzin za prevoz.
  39. 1 point
    Pluto

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Ja sam prosle godine za Grcku merio po cepu i bila je 4.2, nas dvoje u kolima, 120 sam drzao. Meni auto stvarno malo trosi.
  40. 1 point
    Dale

    Funny photos

    Kad sabijes princez krofnu posle rucka...
  41. 1 point
    Axic

    Funny photos

  42. 1 point
    N.N.

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    @horvat Za aktualnog Tipa si u pravu. Samo što taj aktualni Tipo ima svoje mjesto u Tofasu sve do kraja 2024. No recimo da SUV model dođe negdje 2024. Ajmo reći 9. mjesec 2024. To znači da zeleno svjetlo za razvoj i proizvodnju mora doći do 9. mjeseca 2021. Znaš ti koliko do tada ima vremena za promjeniti mišljenje. Uostalom tada na čelu grupe neće biti Mike Manley nego vjerojatno Carlos Tavares. EDIT: Sve što je osim Tonalea dobilo zeleno svjetlo su još 3, a maksimum 5 SUV/crossover modela u B segmentu. Ako su 3 to su Fiat, Jeep i Alfa, a ako je 5 onda su čak 2 Fiata, te po Jeep, Alfa i Lancia. Naravno Maserati je izuzet iz računice.
  43. 1 point
    N.N.

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    @moron @neshaoct Nema takvih informacija. Sve što imamo je Tipo MCA koji će u ponuditi pandan Ford Active ili Audi Allroad modelima. I to je ovo: @vagenovac Recimo Amerikanci tu imaju vrlo jasna pravila. Sve sa više od 8" je klasificirano kao truck dok je sa manje car. Recimo Fiat 500X je truck, a BMW X1 je car. I zato je ono što priča @ISV_01 , kad trpa 500X i Captur u isti koš, deplasirano.
  44. 1 point
    neshtry

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    Kako cenite uspeh ovakvog Tipo
  45. 1 point
    Jednom sam ostao na parkingu sa praznim akumulatorom i jedva uhvatim nekoga da upalimo na kablove, neki Volvo, otvori on haubu kad ispod malo manje plastike nego na ovoj slici. On nije ni znao gde je akumulator, ja nisam hteo da slomim nešto pa smo posle pet minuta odustali .
  46. 1 point
    Lexus LS 500 Bas ne zele da iko pipka i cacka sta ne treba
  47. 1 point
    vagenovac

    Funny photos

    Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
  48. 1 point
    neshtry

    Škoda Yeti & BMW X3

    Podeli posle iskustvo o tim Lassa, možda ovi forumski Lassa hejteri malko odustanu Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  49. 1 point
  50. 1 point
    Metalac plava boja...
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...