Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/25/20 in all areas

  1. 12 points
    horvat

    Funny photos

  2. 9 points
  3. 9 points
    Woodoo

    Funny photos

  4. 8 points
    Woodoo

    Funny photos

  5. 7 points
    YUgisa

    ''Budženje'' Fiće

    Kao neko ko je bio u prilici da placa druge, da "uci" sa foruma, samostalno da pravi za sebe i onda da pravi i za druge ono sto mogu reci je za projekat je: 1. Odluciti koliki je budzet za to, biti spreman da zbog komplikacija da ce biti mozda i duplo toliko. 2. Odluciti sta je cilj projekta. Kako se uklapa to vozilo u cilj projekta, koliko je potrebno da se postigne vremenski to i da li se to uklapa u budzet. 3. Potraziti u oglasima kako se krecu cene delova i dostupnost da bi potvrdili da je odluka 1 i 2 u skladu sa tim sto zelimo da postignemo. 4. Zacrtati detaljan plan pre pocetka. Ne odstupati dok se ne zavrsi to. Recmo meni nije nikad bilo bitno da li je moj auto zaista brzi od nekog drugog, jer je meni pretezno bilo bitno kakav je meni osecaj dok ga vozim, a meni je zanimljivije voziti spor auto brzo, nego brz auto sporo. Zato i dok je postojala mogucnost, nisam se nikad odlucio za ugradnju 1.6 16v motora sa 103ks (vrlo lako ide na 120ks) ili 1.4T motora sa 136ks (vrlo lako ide na 160ks), iako fizicki staju bez ikakvih problema u Yuga, a sa toliko snage u Yugu dobijas prakticno 90% automobila u nasem saobracaju. I posto sam oduvek imao zelju da vozim slalom, sav trud u unapredjivanju auta je bio na trapu, kocnicama i prenosu snage, ne na samoj snazi motora. Da je moj auto nesto sto ce se svideti ljudima, pa definitivno nece, ali ja sam napravio onako kako sam ja zeleo i umeo. Onaj ko tako nesto gleda iskljucivo kroz novac, onda ne treba realno ni da vozi auto, a kamoli da prepravlja. Prepravljen auto ne mora uvek da bude cilj da bude najbrzi, kao sto ni oldtajmer nije poenta da je najbolji auto, nego da je nesto "drugacije". Zato je bitno imati realan cilj projekta. Forumi su dobar pocetak, ali treba naci pravi izvor i provesti sate citajuci sta gde kako i to sve samo da bi uradio neke pocetne prepravke. Neke ozbiljnije prepravke realno gledano treba ili platiti nekoga ili imati smisla za tako nesto i zelje da se nauci i proba nesto napraviti i 10 puta ako treba. Ja 15 godina izucavam nacine kako unaprediti Yuga i iskreno glupo je reci da se sada zna manje o prepravakama Yuga nego pre 15 godina iako su informacije nikad dostupnije. Na 10 beskorisnih i pogresnih saveta, dobices mozda 1 valjan. 90% stvari koje i ja znam su bazirane na cinjenici da sam proveo ogromne kolicine sati izucavajuci razne tehnologije i tehnike iz inostranstva i primenio na Yugu i da zadnjih 10 godina prakticno nista korisno nisam naucio da je poreklom iz Srbije, govoreci u globalu o autima, ne samo za Yuga. A kad uporedis moj Yugo sa vecinom doradjenih u poslednjih 10 godina, videces da skoro nista zajednicko nemaju Postoji razlog zasto moj auto nema karburator, nema tvrdo punjene amortizere, nema secene opruge, nema kamionski gibanj, nema 13ke felne... Ono sto je problem sa prepravkama na autu je pre svega da po pitanju mehanike, ono sto vecina radi je nazalost vecinom pogresno. i to je problem kada zelis da nesto naucis na internetu tj sa foruma, sto ces videti da 30 ljudi uradi nesto na isti nacin i onda ces biti u fazonu pa ako oni kazu da valja, onda mora biti dobro. A nazalost vecina tih koji tvrde da je nesto dobro, govore to bez ikakvih objektivnih merenja, nego samo subjketivan osecaj, a nazalost placebo efekat je cest slucaj, a ima i zlonamernih slucajeva gde ljudi nece da priznaju gresku. Mada opet, ne mora ni sve uvek savrseno da bude uradjeno, sto nas vraca na poentu sa pocetka, kakav je osecaj za voznju. Nekim ljudima je recimo fora da auto ima ogromne nagibe i da struze patosom, problem je samo sto ce ti mnogi reci da je to najbolje i po performansama sto naravno nije ni blizu istine.
  6. 7 points
  7. 7 points
    yoxa

    Chip Tuning (čipovanje)

    Zavrseno vracanje fabricke mape, ponovno gasenje DPFa i EGRa. Ceh = 150 evra (3x50e)... jbg Povrh svega, bio je ugasen i DTC odnosno bilo kakva prijava greske se ne bi ni desila, jer racunar nije bio u stanju da prepozna gresku u radu. To je sada ponovo aktivno, tako da imam 100% softverski ispravan auto, a najbolje od svega je to sto nemam ni jednu gresku. Delta vise ne dimi, ili ako i dimi, ne dimi toliko katastrofalno da se primeti u retrovizoru. Ovo nisam stigao da proverim na parkingu u leru, jer sam dosao kuci u 16.55h i bilo je frka-panika da se popnem u stan, da ne zavrsim u 'apsu. Sutra javljam rezultat tog "testa". Sto se tice same voznje, Delta vise ne cupa kao ranije i ne potpisuje pomahnitalo u svakoj brzini, nego moram malo da je teram u obrtaje kako bi vukla jace, sto je valjda i normalno imaju u vidu to da ima malu turbinu za niske, a veliku za visoke obrtaje (zapravo malu+veliku za visoke, ali znate na sta mislim). Svakako ce mi trebati privikavanje posle godinu dana onakve voznje. Linearnija je isporuka snage i nema vise povlacenja sa 2000 obrtaja u svakoj brzini, nego moram malo i da saltam Takodje, izgubio sam onaj osecaj bacakanja prilikom ubrzavanja zbog torque-steeringa, pa je komplet iskustvo znacajno prijatnije nego ranije, plus zahteva i malo vise angazovanja od strane vozaca sto je svakako plus i "lajk" sa moje strane. Bonus je sto mi kvacilo vise ne klizi u cetvrtoj, ali da mu je zivot skracen to sigurno jeste. Sto se brzine tice, subjektivni osecaj je da je jednako brza kao i ranije, pa pretpostvljam da je KS i dalje tu(+/-), samo uz manje NM. Po ovom vremenu (sneg/susnezica/vlazni putevi) sam iz mesta do 100km/h na sat stigao za 9.5 sekundi sa sve ASRom i proklizavanjem/doziranjem gasa, pa racunam da je to manje-vise tih 7.9s fabricki propisanih u idealnim uslovima. Sve i da nije, nije neka steta (ne idem na trke i auto mi sluzi da ga vozim svaki dan); a objektivno stanje svakako necu znati dok je ne budem stavio na valjke sto ce da bude kasnije ove godine, kada se situacija stabilizuje. Svakako cu nastojati da vratim sve u stanje ispravnosti i sto je blize moguce tim 190ks, ako ih i vise nema. Iskreno, cimanje mi je ovo uskladjivanje odlazak kod majstora i policijskog casa, tako da cu malo da stanem sa daljim proverama privremeno sada kada sam resio ovaj veliki problem. U svakom slucaju, velika preporuka za Nikolu Alfirevića iz Veternika i NovaSpeed. P.S. Na temu za chip tuning i povecanje performansi, ja postujem downtuning. Ima nas raznih...
  8. 6 points
    MS PK

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    2000cm3 i 150ks nije uopste nasviran motor za danasnje standarde, tako da to ne treba uopste da te brine. Toliko su imali jos pocetkom 2000-tih godina i odlicno su se pokazali. Sad je vec normalno da ima oko 200ks Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  9. 5 points
    neshaoct

    Covid-19 aka Korona virus

    Sajam, Srbija: Isto za 24 sata, isto neka njihova hala, isto vojska - Iran: Namerno Iran za poređenje jer ni oni ne plivaju u parama, ali daju primer koliko samo jedno ćebe koje nije usrano, zapišano, trulo i maslinasto zeleno menja situaciju. Plus što naš Ministar Odbrane slobodno može da pozajmi od tetke za par hiljada dušeka u Jysk-u, ima i Ikea tu blizu Beograda valjda mu je neko rekao...a, ne da vade iz magacina ono što su tamo stavili posle bombardovanja otprilike. Ili, oni misle kad daju nalog VS da će ona da izvadi ono novo što su joj kupili, ono novo nikad neotpakovano, šta li... Pa, nema VS to, niste joj nikada kupili, niste nikada dali pare za to, izvadila je VS iz magacina ono što joj je Tito kupio, a i to je već koristila...
  10. 5 points
    Woodoo

    Covid-19 aka Korona virus

  11. 5 points
    vagenovac

    Automobilske platforme

    Upravo tako, zbog toga najnapucanija oktavija je u mnogim stavkama ispod najlosijeg klota D segmenta. Moj grande punto B segmenta je po motorizaciji, performansama, opremi, sedistima ozbiljno prebacivao prosecnu oktaviju nije nikako C segment. Recimo da uzmem neki bmw5 koji ima identicna comfort sedista iz bmw7 koja i u bmw7 samo idu uz doplatu, ima veci gepek, skoro isto mesta unutra, cak i identican motor/menjac/navigacija itd. Pritom ista platforma, pa opet nije isti segment, kod 7 je veca torziona cvrstoca, deblja stakla, deblje oplate, vise izolacije svuda itd. Veci segment je kombinacija raznih faktora koja su nama manje ili vise bitni. Ali cak i super napucan E segment na platformi F segmenta ne ulazi u F segment, pa cak ni produzene verzije E segmenta koje se rade za kinu recimo a6 long, bmw5 long nisu F segment. A imaju i produzene D segmente koji iako su na platformi E segmenta i imaju isto/vise mesta/gepeka opet ne ulaze u segment vise. Tako da iako je platforma bitna, ne mozes se ugurati u segment iznad samo na konto platforme, a pogotovo ako ti fali i platforma.
  12. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  13. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  14. 4 points
    vagenovac

    Delta 1.75 turbo benzina

    Jos jedan primer kako je fiat sa godinama pravio sve losije automobile, cak i kod istog modela, mislim pogotovo sam kod grande punta to primetio, mislim da su prve serije 2005-2008 kvalitetnije od onih zadnjih serija, gde su svasta nesto oskrnavili. Steta, zato se vidi na forumu kako ljudi posle uglavnom posle fiata iz 2000-2010 recimo posle prelaze na druge marke... bas steta.
  15. 4 points
    Decak Iz Vode

    Covid-19 aka Korona virus

    Ja zapravo mislim da nije problem finansijske prirode,cena za par hiljada cebadi je smesna. Posto je onaj bilde Julin ministar odbrane,a video sam da se tamo vrteo kad je pocelo opremanje,ne bi me zacudilo da je on licno insistirao da sve to izgleda po "vojnicki".. Siguran sam da se idiotu ostvario san da dodje do nekog vanrednog stanja i krizne situacije,da bi on mogao da se iskaze kao veliki strateg i vojskovodja makar i protiv virusa..sta ces..bolest ne bira (mislim na njegovu)
  16. 4 points
    djomla

    Covid-19 aka Korona virus

    Ovo jedno vojničko ćebe ima barem jedno 3~4 kg A miris nezaboravan.
  17. 4 points
    radomir.g

    .::Grande Sporting Multijet::.

    Nakon 4 godine uspesno sam nasao Evo Abarth spojler gepeka.. I to kod nas Covek ga je dobio na autu iz uvoza tako da obzirom da njemu to ni najmanje nije bilo bitno odradjena je zamena za moj sport. Razlika u duzini je 5 cm. Napred je legao obican gumeni lip cisto da dobije malo agresivnosti. Mat folija na stubovima me nervirala od prvog dana, tako da je morala biti odstranjena i mislim sto se izgleda tice zaista je nepotrebna na crnom autu (ok naravno namena joj je da ne ostavlja otiske prstiju prilikom zatvaranja vrata). Plan je bio da se nesto odradi sa retrovizorima cisto malo da razbije crninu. Crvena je kao u racing fazonu ali mi nekako prenapadna pa je odluka pala na Sott Elemento 6 HiGloss Carbon. Zaista vrhunska folija, ali obzirom da sam ovaj oblinama komplikovan retrovizor odlucio lepiti sam, naravno nije zavrsilo uspesno. Kako vreme odmice sve vise mislim da cu se odluciti za hidrografiku, cisto da ne mislim hoce se folija podici od pranja ili od sunca. Sledece sto je u planu je nabavka Evo Sport profilisanog volana i tipske multimedije. Za volan vec znam da ce biti zaista teska prica za nabavku. Toliko za sada
  18. 4 points
    totti

    Reklame za automobile...

    Živo me zanima šta će onda Alfa da radi sa onom belouškom [emoji3]
  19. 4 points
    Quadrifoglio Verde

    Funny photos

  20. 4 points
    igor0511

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Bas isto htedoh da napisem. Mozes da nadjes atmo benzin iste ili vece snage (SkyActiv na primer). Sto kaze Mica, ako me secanje ne vara, 2003. godine 1.9mjet 140/150ks. BMW je imao onaj svoj 2.0d sa 150ks. Sta bi rekao za 1.0 od 130ks kada je 2.0 nasviran sa 150
  21. 4 points
    Quadrifoglio Verde

    Funny photos

  22. 4 points
    Bezmalo se godinu i koji dan više družimo... Zadovoljstvo i osmeh na licu kao i prvog dana. Naravno, ono što mi je smetalo u prvih par stotina km, te zamerke i dalje ostaju. Veliko je zadovoljstvo i uživanje u vožnji u ovom automobilu. Za godinu dana smo prešli oko 12000km, odrađen redovan servis pred proleće, naravno registrovan auto po drugi put kod mene (ako nekog interesuje 36400 RSD sa tehničkim i nalepnicom na licu mesta), čekamo početak aprila da obnovimo i kasko... Evo pregleda godišnjih troškova (bez registracije i kaska): Potrošnja je otprilike ta, kako je došlo hladnije vreme, potrošnja je skočila a i auto sam više koristio u režimu posao-kuća (oko 2km u pravcu) tako da je očekivano. Po bordu se vrti na 7-7.1l/100km. Kad je bilo lepše vreme, iskoristio sam slobodno pa sam malo voskirao i pripremio auto za proleće. TurtleWax ClearVue me je pozitivno iznenadio. Po ovom snegu, kapljice se samo skupljaju i skliznu sa šoferke Isto važi i za TurtleWax vosak, samo posle svučem vodu sa haube Sledeći vikend, taman dok otopli, montiram letnji set točkova. U planu je kupovina novih guma ali sačekaće da prođe ova situacija. Auto ionako slabo vozim trenutno
  23. 4 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji4] Послато са 9003X помоћу Тапатока
  24. 3 points
  25. 3 points
    mare's giulietta

    Funny photos

  26. 3 points
    Woodoo

    Vicevi 120%

  27. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  28. 3 points
    djomla

    Funny photos

  29. 3 points
    totti

    Covid-19 aka Korona virus

    Sa ovim ušima i maskom isti je slepi miš [emoji3]
  30. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  31. 3 points
  32. 3 points
    horvat

    Reklame za automobile...

    Pa, malo je bedak da Italijani drugima sole pamet o socijalnom distanciranju
  33. 3 points
    totti

    Covid-19 aka Korona virus

    Ali da l' je ovo realno... pita da l' može da iskoristi let i rezerviše mesto ako AirSerbia ode po naše u Minhen [emoji15] Pa sve ti ebem koji smo mi tupsoni jbt [emoji23] Ako neko hoće da komentariše, evo linka [emoji3] https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2579282948952459&id=1406571032890329 Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  34. 3 points
    MS PK

    Stilo White Scorpion

    Registrovasmo se i ove godine, sve najnormalnije, na ovlascenje ( pricam zbog VS ako neko ima nedoumice). 30200din sve ukupno, nekih 300din vise nego prosle god. Idemo dalje Послато са SM-J330F помоћу Тапатока Jedina komplikacija u odnosu na proslu godinu je to sto je palo jedno 40cm snega pa mi je trebali pola h da ga otkopam i ocistim [emoji51] Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  35. 3 points
    Mijailović P.

    Funny video / zanimljiv video

    Verujem da su mnogi videli al' neka se nađe ... Dobra razbibriga u ova vremena... https://youtu.be/5kVa_VHOMNw tt
  36. 3 points
    totti

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Nemam pojma za uzrok, a garancija je bila iz našeg džepa [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  37. 3 points
    MS PK

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Sta te briga, meni je to dovoljno za izbegavanje Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  38. 3 points
    Quadrifoglio Verde

    Funny photos

  39. 3 points
    Axic

    Funny photos

  40. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  41. 3 points
    Desmo

    Funny photos

  42. 2 points
    Ivan

    Fiat Nuova Bravo

    Brasileros :
  43. 2 points
    djomla

    Funny photos

  44. 2 points
    djomla

    Funny photos

  45. 2 points
    yoxa

    Chip Tuning (čipovanje)

    Pa da. To mi rece i Nikola. Sada je on napravio emulatore DPFa i EGRa, pa DTC moze da nastavi da radi normalno. Za sada sam zadovoljan, malo i dalje dimi u "tehnicki pregled" modu (pun gas u leru na parkingu), ali tek sam uradio dizne i mapu, a dugo je radio u modu sa malo goriva zbog velike korekcije na diznama (injektorima), pa se verovatno svega nakupilo u izduvnoj grani. Videcu posle par stotina kilometara, pa ako i dalje dimi - jurim turbo Za sada sam primetio da mi racunar u instant consumption opciji, pri konstantnoj brzini, ne prelazi 4.5l/100km odnosno (bar na papiru) trosim manje goriva, jer se ranije nikada nije spustao ispod 4.5l/100km. Opet, posle par rezervoara cu znati tacno stanje.
  46. 2 points
    igor0511

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Ja sam vozio taj 1.6dci u par navrata. Megane i A klasa cini mi se, da te sad ne slazem. Ide, nije da ne ide. Hvala i 200km/h na Autobanu. Ali da je raketa, nije. Za vecinu ljudi (ukljucujuci i mene), je to dovoljno. Izmedju nekih 2500-3500rpm bas kida, pre i posle onako. E sad ja vozim 2.0 jer volim da je motor rasterecen i lepo zvuci da vozis ragu, ali realno nema potrebe. Razlog sto sam ja uzeo 2.0 je jer je bila razlika ceni mizerna i sto ne uzeti "bolji" auto. Razlika 0-100 je 2s okvirno izmedju 1.6 i 2.0. Realno ne menja mnogo u svakodnevnoj voznji. Razlika u potrosnji je mizerna takodje. Registracija, opet nije smak sveta. Mali servis, jako slicno. Duze ce teoretski trajati 2.0, ako ces bas da predjes 300-500kkm sa kolima.
  47. 2 points
    Mijailović P.

    Funny photos

    Gile, vrati se u zimski san...[emoji23] tt
  48. 2 points
    TheWickerMan

    Funny photos

    OnePlus 6T mit TT
  49. 2 points
    MS PK

    Funny photos

    [emoji23] Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  50. 2 points
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...