Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/02/20 in all areas

  1. 7 points
    Woodoo

    Funny photos

  2. 7 points
    Mozda je preprodavac vrsi neki socijalni eksperiment Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
  3. 6 points
    Woodoo

    Funny photos

  4. 6 points
    Milutinac

    Funny photos

  5. 6 points
    Sedla

    Funny photos

  6. 5 points
    dekirs

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Medjed Momo Ne dirajte nista do kraja Marta. Fascinantno mi je koliko je velika briga o zimskim gumama kad krene lepse vreme u nas Srba. Da tako pazimo za koga glasamo gde bi nam kraj bio
  7. 5 points
    Quadrifoglio Verde

    Funny photos

  8. 4 points
    Woodoo

    Funny photos

  9. 4 points
    Milutinac

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Kad Deki kaze. On nam je kao onaj medjed kad izadje iz pecine pa kazu "StiglO"
  10. 4 points
    Djole Bravo

    FIAT BRAVO NEW 2007

    Evo da i ja predstavim sa kasnjenjem svog ljubimca.Skoro sam ga uzeo.i u planu imam da radim limarij7 jer je malo zakacen pozadi ali.nista strasno.S tim sto sam resio jer ima milion nek8h ogrebotina da ga osvezim jedn8m farbanjem kao i svim servisima.Auto je pravih 176.000.I od prvog vlasnika je kupljen.
  11. 4 points
    knezevic76

    Funny photos

    Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  12. 3 points
    neshaoct

    Alfa Romeo Giulia

    Giulia GTA: veliki povratak Alfa Romeo legende 110 godina nakon svog osnivanja, Alfa Romeo se vraća svojim korenima, s povratkom jedne od legendi svoje istorije i automobilizma uopšte: modela Giulia GTA. Sa tehničkog stanovišta, i u smislu koncepta, novi model Giulia GTA je inspirisan modelom Giulia GTA iz 1965. godine: „Gran Turismo Alleggerita“ koje je razvila kompanija Autodelta na osnovu modela Giulia Sprint GT koji je postigao mnogo uspeha širom sveta. Giulia GTA je zasnovan na modelu Giulia Quadrifoglio i dolazi sa snažnijom verzijom motora Alfa Romeo 2,9-litarski V6 Bi-Turbo sa 540 KS. Pozamašno koristeći veoma lake materijale, ovaj model ima prednost u vidu smanjene težine od 100 kg u poređenju sa modelom Giulia Quadrifoglio. Postižući odličan odnos snage i težine od 2,82 kg/KS, model je najbolji u klasi. Takođe, specifična tehnička rešenja su razvijena za druge aspekte, specifično za aerodinamiku, usklađivanje smera i upravljivost. Fokus će takođe biti na verziji GTAm, ekstremnoj 100% „legalnoj za ulicu“ verzija modela GTA, koju karakterišu dva trkačka sedišta, zaštitni kavez i sigurnosni pojas sa šest tačaka vezivanja. Alfa Romeo sada prihvata informacije o zainteresovanosti za modele Giulia GTA i GTAm, koji su dostupni u samo 500 sertifikovanih, numerisanih primeraka. Za srećne kupce, Alfa Romeo je razvio ekskluzivno iskustvo, sa procesom prodaje jedan-na-jedan i posvećenim paketom dobrodošlice. 24. juna, Alfa Romeo će dostići važnu prekretnicu u svojoj jedinstvenoj istoriji: 110 godina poslovanja. Tokom tog vremena od više od jednog veka, njegovi inženjeri i dizajneri su neumorno radili na inovacijama, dok su uvek ostajali verni onome što čini DNK brenda. Tokom godina, ta DNK - savršena kombinacija sportskih osobina i elegancije - stvorila je ne samo neka od najpoznatijih vozila ikada napravljenih, već i vozila koja se podjednako dobro snalaze na stazi za trke i na takmičenju lepote. Kako bi obeležila svoj 110. rođendan, Alfa Romeo će zadiviti svoje fanove kao i ljubitelje automobilizma sa vozilom koje u potpunosti predstavlja povratak počecima brenda, uz odavanje počasti jednom od najtipičnijih vozila brenda Alfa Romeo: Giulia GTA. Skup inicijala sa legendarnim osećajem: GTA GTA je skraćenica od ''Gran Turismo Alleggerita'' (allegerita je italijanska reč za ''olakšano''), i pojavila se 1965. sa modelom Giulia Sprint GTA, posebnom verzijom koja je proistekla iz modela Sprint GT, a koja je dizajnirana kao sportski automobil i predstavljena je na Sajmu automobila u Amsterdamu te godine. Karoserija modela Giulia Sprint GT je zamenjena identičnom verzijom izrađene od aluminijuma, što je dalo konačnu težinu od 745 kg, u poređenju sa 950 kg za drumsku verziju. Druga verzija je imala motor od 1.570 cm3 Twin Cam motor koji je, u drumskoj konfiguraciji, sa duplim paljenjem, razvijao neverovatnih 115 KS. Tehničari trkačkog tima brenda Alfa Romeo, Autodelta, izabrali su ga kao referentno vozilo za ''Touring'' kategoriju, i razvili su ga da postiže maksimalnu snagu od 170 KS. Uspeh modela u takmičenjima je onda bio momentalan: tri uzastopne pobede na „Challenge Europeo Marche“, desetine nacionalnih šampionata i stotine individualnih trka u svakom delu sveta. A način na koji je izgradio imidž cele game je takođe bio impresivan: model Giulia Sprint GTA je izjavu ''Pobeda svaki dan u Vašem svakodnevnom vozilu'' / ''A victory a day in your everyday car'' doveo do savršenosti. Od tada, GTA je stekla reputaciju neprikosnovene ikone sportskog karaktera brenda Alfa Romeo, i skraćenica GTA je postala toliko uspešna da je javnost uskoro počela da je povezuje sa svakim sportskim Alfa Romeo vozilom uopšte. Legenda se obnavlja sa odličnim tehničkim rešenjima Povodom predstavljanja izvanrednog modela Giulia GTA, Alfa Romeo namerava da prekrši nekoliko pravila: ne namerava da priča o istoriji, pogotovo ne o svojoj, niti želi bilo kakve poklone za svoj rođendan. Umesto toga, više želi da preda poklon ljubiteljima brenda tako što će predstaviti Giulia GTA. Danas, ovo je pravi povratak korenima brenda Alfa Romeo koji idu duboko u svet performansi i ''grand touring'' svet. Posebne tehničke karakteristike i funkcionalan stil Za novi model Giulia GTA, inženjeri brenda Alfa Romeo su ciljali da unaprede aerodinamiku i upravljivost, ali i iznad svega da smanje težinu: iste smernice su praćene i sa modelom Giulia GTA iz 1965. Aktivna aerodinamika je posebno proučavana kako bi se povećalo aerodinamično opterećenje. Ova rešenja sadrže tehničko znanje koje dolazi direktno iz Formule 1, zahvaljujući sinergiji sa kompanijom Sauber Engineering i korišćenjem Sauber Aerokit paketa. Isti zadatak je zadat bočnim usisnicima, posebnom zadnjem spojleru i aktivnom prednjem spojleru. Titanijumski Akrapovič centralni izduvni sistem integrisan u difuzor od ugljenih vlakana je takođe nov, kao i točkovi od 20 inča sa centralnim zaključavanjem, koji se pojavljuju na limuzini po prvi put. Lakoća upravljanja pri velikim brzinama je unapređena proširivanjem putanje prednjih i zadnjih točkova za 50 mm i razvijanjem novog seta opruga, amortizera i bušinga za sisteme vešanja. U modelu GTAм, prednji aerodinamični deo je optimizovan do ekstremnog nivoa, dodavanjem većeg prednjeg spojlera i zadnjim krilom od pravih ugljenih vlakana, koji obezbeđuju teže, savršeno izbalansirano opterećenje pri visokim brzinama. Što se tiče performansi, motor Alfa Romeo 2.9 V6 Bi-Turbo koji je napravljen od aluminijuma i razvija čak 510 KS u standardnoj konfiguraciji, postiže 540 KS u modelu Giulia GTA, zahvaljujući pažljivom razvoju i kalibraciji od strane inženjera brenda Alfa Romeo. Isti tim je uspeo da optimizuje pozitivan uticaj primene novog centralnog izduvnog sistema proizvođača Akrapovič, sa prepoznatljivim zvukom. U unutrašnjosti vozila, nekoliko novih detalja privlači pažnju: elementi od 100% Alcantara materijala na kontrolnoj tabli, panelima vrata, kaseti za rukavice, bočnim stubocima i centralnim delovima sedišta. Materijal Alcantara je još više iskorišćen u verziji GTAm, gde je zadnja klupa uklonjena, stvarajući prostor za potpuno presvučenu veliku pregradu, koja ima specifične kalupe dizajnirane za držanje kaciga i aparata za gašenje požara. Novi mat umeci od ugljenih vlakana daju unutrašnjosti karakterističnu tehničku i estetsku eleganciju. U novom modelu GTAm, unutrašnjost se blago razlikuje u tome što ima zaštitni kavez, nema panele vrata ili zadnja sedišta, a vrata se otvaraju pomoću kaiša umesto ručke, još jedan detalj tipičan i koji je inspirisan svetom trkanja. Odličan odnos težine i snage Međutim, snaga sama po sebi nije dovoljna da obezbedi vrhunske performanse. Posao koji je urađen sa ciljem da se smanji težina vozila je veoma precizan, i dao je posebno impresivne rezultate kod modela GTA. Ukupno smanjenje težine dosiže do 100 kg, zahvaljujući laganim materijalima kao što su karbonska vlakna za pogonsko vratilo, haubu, krov, prednji branik, umetke za prednji i zadnji blatobran, kao i konstrukciji posebnih sportskih sedišta sa Sabelt sigurnosnim pojasevima sa šest tačaka vezivanja. Zatim, laki aluminijum je korišćen u motoru, vratima i sistemima vešanja, kao i mnogi drugi kompozitni materijali koji se koriste za mnoge druge delove. Primera radi, Lexan - jedinstvena smola iz porodice polikarbonata koja dolazi direktno iz sveta moto-sportova - korišćena je u izradi bočnih i zadnjih okvira stakala, što je dodatno doprinelo smanjenju težine. Rezultat je težina koja iznosi oko 1.520 kg i koja, u kombinaciji sa porastom ukupne snage na 540 KS, dovodi odnos težine i snage na izvanredan nivo od 2.82 kg/KS, što čini model Giulia GTAm sposobnim da pruži izvanredne performanse. Ubrzanje od 0 do 100 km/s postiže se munjevito - zahvaljujući sistemu Launch Control, hronometar se zaustavlja na samo 3,6 sekundi. Giulia GTAm nudi dvosednu konfiguraciju koja može da se koristi na putu, sa prednjim razdelnikom i većim vidljivim zadnjim krilom od karbonskih vlakana, vrhunskim izrazom sportskog karaktera. U GTA paketu opreme, sa istom ukupnom snagom, model Giulia nudi četiri sedišta, bez zadnjeg zaštitnog kaveza; spojler i razdelnik optimizovani su za svakodnevnu upotrebu na putu; ima iste panele za vrata, sedišta i prozore kao i model Giulia Quadrifoglio. Rezultat je superautomobil za svakodnevnu upotrebu. Privilegija za 500 srećnih kupaca... Model Alfa Romeo Giulia GTA i njegova izraženija verzija, Giulia GTAm, proizvešće se u ograničenoj seriji od svega 500 primeraka ukupno, svi numerisani i licencirani i spremni da zauzmu svoje mesto zajedno sa svojim prethodnikom iz 1965. godine kao jednim od najtraženijih kolekcionarskih primeraka. Ovi modeli nisu samo veličanstveni po svom izgledu, već su spremni da prikažu impresivnu snagu na putu koja je rezultat niza inovativnih tehničkih rešenja. Ista ekskluzivnost koja je odlika modela Giulia GTA i Giulia GTAm će takođe obuhvatiti i posebno jedinstveno korisničko iskustvo, osmišljenom sa ciljem da nagradi 500 srećnih kupaca autentičnim iskustvom koje je 100% Alfa Romeo. Nakon predrezervacija, koje su sada zvanično na raspolaganju i koje će se obustaviti čim se rezerviše 500-ti primerak, prodaja će se vršiti jedan-na-jedan, s tim da će stručnjak za proizvode koji je ujedno i brend ambasador ispratiti postupak za svakog kupca, od porudžbine do isporuke. Međutim, iskustvo kupovine se ne zaustavlja na specijalnom postupku prodaje. Nesumnjivo, novi vlasnici će takođe dobiti i personalizovani komplet dobrodošlice koji obuhvata kacigu Bell u specijalnim GTA bojama, kompletan trkački komplet Alpinestars (trkačko odelo, rukavice i obuću) i personalizovanu ciradu Goodwool kako bi ona ili on zaštitili svoj model GTA ili GTAm. Pored druge opreme za istinske poštovaoce, korisničko iskustvo Alfa Romeo obuhvata i specijalni vozački kurs koji je osmislila Vozačka akademija Alfa Romeo.
  13. 3 points
    horvat

    Alfa Romeo Giulia

    https://www.alfaromeo.com/NS_Video_Content_AR/REVEAL_GTA_VERSIONE-ENG-h264.mp4
  14. 3 points
    vagenovac

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Jel ovo felna od isv Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
  15. 3 points
    dekirs

    Alfa Romeo 159 SW from Pljeskovac

    Svaki turbo remontovan u Uzicu ce da svira. Jednostavno imaju oni masine i sve, ali nikada ne moze biti kao fabrika. Na Stilu je svirala i na Bravu isto, bez problema ikakvih posle remonta, ali eto taj zvuk je bio tu. Na Bravu je onaj lonac od DPFa isto bio prazan pa je mozda malo davalo na zvuku, ali to nije nikako samo do lonca nego do turbine, Ako si vec dokon napravi log turba u voznji okaci ovde da vidimo da li je sve okej a verujem da jeste. Moj ti je savet da ne diras nista, nego vozi i ne razmisljaj
  16. 3 points
    1.horvat 2.neshaoct 3.Sedla 4.Yugisa 5.Vagenovac 6.ISV_01 7.Milutinac 8.Nikola-Ns 9.Danilo1 10.Totti 11. Irena HGT 12. Branislav 13. Grafit 43. Djomla 46. Nikola 1.6 P.S. Da se osvrnem na prvu rečenicu u ovoj temi: da se slobodno dođe prvi put na druženje, iako nikoga ne poznajete. To je potpuno tačno, ja sam sa drugarom bio na skupu u Zrenjaninu pre desetak godina. Tada sam vozio crnog Stila. Došli, ispričali se, jeli s nogu, odlično se proveli... Posle par meseci smo otišli na jedno redovno okupljanje BMW-ista sa drugarovim BMW kupeom E36, ispred Sava centra. Totalno nas ignorisali, skroz se šugavo osećali. Što bi rekli: dobro da batine nismo dobili. Nadam se da me posao neće sprečiti da dođem.
  17. 2 points
    Danilo1

    Alfa Romeo Giulia

    ja se prvi prijavljujem za Dekijevu Giuliettu
  18. 2 points
    Axic

    Funny photos

  19. 2 points
    Quadrifoglio Verde

    Funny photos

  20. 2 points
    Dale

    Funny photos

  21. 2 points
    neshaoct

    Alfa Romeo Giulia

  22. 2 points
    Djuk85

    Funny photos

    Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
  23. 2 points
    neshaoct

    Fiat 500 / Fiat 500e

    Električni Fiat 500e na prvim slikama FCA je prošle godine najavio da će novi električni Fiat 500 imati premijeru na sledećem sajmu automobila u Ženevi. Ali, sajam u Ženevi je u međuvremenu otkazan pa će ovaj simpatični italijanski novitet promociju imati online. Do tada, pred nama je nekoliko zvaničnih fotografija Fiata 500e u Cabrio verziji, a slike pokazuju da i novi model vizuelno predstavlja evoluciju dosadašnjeg modela. Fiat 500e će se prodavati zajedno sa postojećim modelom 500 koji će i dalje imati SUS motore, s tim što je nedavno njegova ponuda proširena i mild-hybrid verzijom. 500e je napravljen na platformi za električna vozila, a predstavlja deo Fiatovih planova za elektrifikaciju manjih gradskih vozila. Bilo je i za očekivati da će ovakav automobil zadržati karakterističan i prepoznatljiv izgled, ali je ispod kože radikalno drugačiji. Za sada nisu poznati detalji o elektromotoru, baterijama i autonomiji (ti podaci se očekuju uskoro), a ostaje i pitanje cene. 500e će se proizvoditi u fabrici Mirafiori u Italiji, gde će po fabričkom saopštenju oko 1.200 ljudi biti posvećeno proizvodnji ovog modela. Ukupna vrednost investicije za projekat je oko 700 miliona evra i planirano je da proizvodnja počne tokom drugog kvartala 2020. godine.
  24. 2 points
    Zamenio diskove i plocice, sigurno nije Galfera stavljao. Zadnji trap ? Sta ima da se radi na zadnjem trapu na Delti Ima tu sigurno jos neki problem dok je tako brzo prodaje, neko vece ulaganje koje bi ga zarobilo na duzi period u smislu da se ne bi isplatilo da prodaje za god dana npr.. Ali, pre svega toga ajde da kao svaka prava Srbenda probam da zaradim Sto se kaze ko ga *ebe. Ili je gledao podatke za prosecnu potrosnju na netu, pa se razocarao kad je video da guta 15 litara
  25. 2 points
    Milutinac

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Ma rade i sa sonom kiselinom i jos govore "Ma sta ce joj biti" Grosso, akra k2... Spremam se ja isti poduhvat, samo da otopli onako bas lepo
  26. 2 points
    Jedan od 3-4 najveca neprijatelja u Srblja... Fijuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
  27. 2 points
    neshaoct

    Alfa Romeo Giulia

    Alfa Romeo će uzdrmati moto svet: legenda se vraća Kako bi se proslavila 110. godišnjica brenda Alfa Romeo, legenda moto sveta, i ključna prekretnica u istoriji brenda, sprema se za povratak. Uz odavanje počasti originalu, pogledaćemo u budućnost - uskoro: danas, u ponedeljak, 2. marta, u 16:30 posetite OVAJ LINK.
  28. 2 points
    Milutinac

    Alfa Romeo 159 SW from Pljeskovac

    Verujem da moze, ali verujem da radi na principu nekih prepreka i gusenja. A na to se ne bih vracao od kako sam video cari protocnog izduva
  29. 2 points
    spaad

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Meni je stigao model od 71db , mada je na sajtu prilikom kupovine bila verzija od 67db. Imaju dve vrste guma. Zna li neko razliku osim buke? Gume su made in germany, dot 02.20. Evo slika i EAN kodova, pa kome je bitno nek pazi šta dobije prilikom isporuke. Ove 67db imaju dodatno oznku FP.
  30. 2 points
    1.horvat 2.neshaoct 3.Sedla 4.Yugisa 5.Vagenovac 6.ISV_01 7.Milutinac 8.Nikola-Ns 9.Danilo1 10.Totti 11. Irena HGT 12. Quadrifoglio Verde 13.Branislav 14.Grafit 43.Djomla 46.Nikola 1.6 Ispravljen spisak, ovaj sada copy-paste
  31. 2 points
    Evo i jedne umjetničke sa istog šutinga...
  32. 2 points
    Tako je... EuroAuto da ali Euro07 bas i ne Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  33. 2 points
  34. 2 points
    Ivan

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Nemoj da te lepsa polovina cuje, pa da se signalizacija na semaforu za Palic sa zelenog vrati na crveno svetlo.
  35. 1 point
    Naravno,još uvek je sve ok,nema vibracija ni zvukova..
  36. 1 point
    Ivan

    Fiat Stilo - ne rade maglenke?

    Iscitah post po post unazad, vidim da ti se problem vuce godinu i kusur unazad i da ga jos nisi resio . Rele T14 ti se nalazi u kutiji kod akumulatora, a tu ti je i osigurac F30 od 15A. Evo ti prvi isecak iz eLearn sa pozicijama, a zatim veci iz korisnickog uputstva: Znaci F30 je u cosku, T14 u redu ispod, drugi sa desna. Ako tu imas struje, sa motornog Junction Unita linija ide direkt do glavnog konektora fara. Pin 2 na oba fara je za maglenke. Potrazi pomocu Search, ostavljao sam pinout konektora fara, videces tacno koji je to pin. Ako je i to OK, ostaje ti samo da vidis ima li napona na samom dzeku H1 maglenke u faru, tj. da nije u samom faru neki prekid na instalaciji (sumnjam da bi bilo na oba). Evo ti i kompletne seme maglenki iz eLearn, kao i polozaj svih komponenti na vozilu. Vrlo jednostavno: PS: Nadam se da maglenke pokusavas da upalis pod kontaktom i sa prethodno upaljenim pozicijama. To su preduslovi da bi maglenke radile.
  37. 1 point
    Svakako će ići u neku vožnjicu 'vako van grada, pa ću pokušati tad da uradim log.
  38. 1 point
    Axic

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Kod nas međed a kod amera dan mrmota i senka. Pre mesec dana nije video svoju senku pa je to valjda znak da lepo vreme stiže ranije. Šalu na stranu temperature su nam čudnovate jer variraju od jutarnjih 2 do današnjih 22, u sredu 9 dnevna pa mislim da nije zgoreg da zimske ostanu barem još 2,3 nedelje, možda i do kraja marta.
  39. 1 point
    Moze i dva, nije problem Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
  40. 1 point
    ISV_01

    Promena boje Fiat znaka/Custom Badge

    A brate stiker...fuuuj [emoji27] Jeste ima onih fensi, lepo napravljenih i pasu ko doope na nosu na ofucan znak ali ako moze da se napravi kao fabrikana, why no yes.. Sent from my S10 PRO using Tapatalk
  41. 1 point
    YUgisa

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Vec si zakasnio Vec 11 dana na autu
  42. 1 point
    Za log ti treba mali pravac u 4oj sa 1500 obrtaja napunis do 4000 i toeto. Nikakva nauka, samo eto, treba dijagnostika i 20 min vremena
  43. 1 point
    N.N.

    Fiat 500 / Fiat 500e

    Iiiii... Evo ga:
  44. 1 point
    Imas od skoro na oglasima dobru 1.8Di koja je cini mi se bila u Leskovcu pa je kupio covek iz NS... https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15997550/lancia-delta-18-di-turbojet
  45. 1 point
    Milutinac

    Promena boje Fiat znaka/Custom Badge

    Apsolutno netacno. Evo na ovoj temi i moj primer sredjivanja znaka Ps - nesto cemo posle iskrojiti ove dve teme, spojiti ili sta vec...
  46. 1 point
    Milutinac

    Alfa Romeo 159 SW from Pljeskovac

    Još jedan sa sviranjem Užice i nemam DPF...kao neko sitno fijukanje bih ja to nazvao, i što kaze @alfini0507 više primetno kada je hladan motor, posle kada dostigne radnu - ni ne čujem je. U početku sam malo zentao i svaki put "spominjao" ceo turbo servis od čistačice do direktorke ali kako je vreme prolazilo - tako stiskam i uopšte ne mislim. A sto se nekih repera tice - u početku sam vozio i malo kačio dijagnostiku, pratio parametre, nema tu nikakvog odstupanja, radi to sve jako lepo... Da odredimo da li je do samog turba ili praznog lonca od DPF-a - treba nam samo jedan downpipe
  47. 1 point
    djomla

    Naočare - opšta tema

    Videću popodne kakva je situacija.
  48. 1 point
    vagenovac

    Funny photos

    Zivot je jedan, a mjet je 2.0 Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
  49. 1 point
    neshtry

    Gedora stajling

    [emoji41] Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  50. 1 point
    neshaoct

    Alfa Romeo Giulia

    Još jedan najavni video: Povratak legende
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...