Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/22/20 in all areas

  1. 8 points
    Dale

    Funny photos

  2. 7 points
    Irena HGT

    Funny photos

  3. 6 points
    Dale

    Funny photos

  4. 5 points
    totti

    Funny photos

    Ja ostavim 10€ za anakondu [emoji41] [emoji3]
  5. 5 points
    Axic

    Funny photos

  6. 4 points
    MilosV7

    Milošev Novi Bravo

    Kupih Nuovo Brava! 2007, 1.4 tjet sa 150hp. Sport paket opreme sa 18incnim felnama. Kod mene je već 5 dana i mislio sam da iznesem ove prve utiske. Auto je izuzetno lep, izuzetne linije ima i u toj klasi ne vidim lepsi auto. Snazan kao mazga, pun sirove snage. Rucica menjaca mi je nekako pretvrda. Ide glatko u brzine, medjutim verovatno nemam naviku. Kvalitet unutra, za razliku od ostatka fiata, na visokom nivou. Sedista neudobna. Jednostavno ne mogu da se namestim, a da ne osecam neku zategnutost u donjem delu ledja. U Golfu2 za gti sedistima sam se osecao kao na jastucima, ali bukvalno. Kratka svetla slaba, ozvucenje loseg kvaliteta. Opet stvar navike. Potrosnja... hm diskutabilna. Donekle sam znao da me ceka poprilican trosadzija od auta, medjutim za sada mi je prosek 9L/100km nesto izmedju gradske i otvorene voznje. Gepek jakoo velik. Pozadi jedva da ima mesta. Izneo sam uglavnom stvari koje mi se ne svidjaju, a to znaci da sam zadovoljan svim onim ostalim. Nema krckanja ni skripanja u kabini, na trapu, prijatan osecaj sigurnosti, kada se nalazis u ovako “oklopljenom vozilu”. Auto zalepljen za asfalt u naglim krivinama. Tih na leru. Volan malo trucka i treska na brzinama preko 130 i ako bih pokusao da cimnem malo levo desno na vecim brzinama, imam cudan osecaj u rukama. Verovatno do elektricnog serva koji je takav i gume koje su za zamenu. Za sada sam zadovoljan. Vozicu ga neko vreme. Ako mi se pokaze kao auto za koji necu morati da odvojim pola plate mesecno, kao za neke kante u proslosti-zadrzacu ga. Evo slika
  7. 4 points
    SalacUE

    Funny photos

    Poslato sa YAL-L21 pomoću Tapatoka
  8. 3 points
    MS PK

    Funny photos

    To im je ciljna grupa [emoji23]
  9. 3 points
    Dale

    Funny photos

    Pa ti stavi manje od 2e..
  10. 3 points
    Samo bih ti skrenuo paznju (posto vozim turbo varijaciju istog) - da je u pitanju MultiAir motor. Pisao sam detaljno na temu MultiAir jedinice (odrzavanje, cene potencijalnih popravki, koje revizije jedinice treba izbegavati) - da se ne ponavljam, moze sve da se pronadje pomocu Search. U najkracem, licno ne bih ulazio u pricu sa MultiAir, ako je motor atmo. Zasto - u pitanju je potencijalno skupa igranka (ako te zadesi ta sreca), a za relativno malu dobit na performansama i potrosnji. MA atmo verzija na Evu ima 105 KS, ali samo 130 Njutna - tj. nesto sitno preko obrtnog momenta atmosferca. Ako se vec ulazi u pricu sa MultiAir i boljim performansama, po meni je mnogo pametnije juriti turbo varijantu. Na Evu je to 135 KS, verzija kod mene je 140 KS, sa 255 Nm u Sport modu. Sto je duplo vise nego verzija bez turba i razlika je ogromna, pogotovo u povlacenju sa nizih obrtaja (duplo veci torque). Interesantno s obzirom na snagu - turbo verzija cak i te snage, trosi manje od atmo, jer lagano nosi karoseriju te tezine. Ako performanse nisu toliko bitne a juri se benzinac, "sigurica" varijanta za odrzavanje je obican atmo. S druge strane, MultiAir obicno dolaze u dobrim paketima i nasvirani su opremom. Pa ko sta voli, svoje sokocalo bez i jednog problema teram vec skoro 2 godine (ali je u Svici 2015. stavljena poslednja revizija MA razvoda). Jos jedan detalj koji mi upade u oko. MultiAir motori su krenuli 2010. godine (iste godine osvojili i titulu "motora godine"). Tako da nije lose po VIN vozila u ePer proveriti tacan datum proizvodnje, nesto mi tu ne stima, jer pise da je auto 2009. Dodatan savet za proveru MA - obavezno skinuti poklopac motora, skloniti MA kabliranje i sa zadnje strane jedinice procitati serijski broj. Na osnovu SN se u tabelama vidi koja revizija jedinice je u pitanju (problematicne su bile one sa pocetka produkcije). I da li je menjana novijom revizijom, na kojima su ispravljeni pocetni problemi. I to sam detaljno objasnio, sa svojim slikama u nekoj od tema.
  11. 3 points
    shomispc

    Milošev Novi Bravo

    Sto kaze Danilo, balansiranje tockova ce ti resiti problem tresenja na velikim brzinama 99%. Za lumbalnu podrsku nisam siguran da sva imaju? Farovi sa xenonima su znacajno bolji, ali ni to ne moze da se meri sa novijim farovima. Meni su posle skoro 3 godine i xenoni "zamutili" projektore, pa ni to nije najsjajnije. Tipa oktavia sa fabrickim halogenim izmislila farove za moj xenon. Potrosnja - jbg, sta si ocekivao, tjet ako se gazi ide i na 10l laganica. Ozvucenje je opet dobro fabricki osim ako ti nisu probili neki zvucnici, meni bez vufera i sa manje zvucnika je skroz zadovoljavajuce, al opet je to stvar ukusa. O prostoru opet moze da se diskutuje ali sve se svodi na tvoj polozaj sedenja. Ja sam 186cm i iza mene mogu da sednem bez problema, ali ima ljudi koji voze zavaljeni i onda mrka kapa..
  12. 3 points
    srdjos

    Funny photos

  13. 2 points
    totti

    Menjači - manuelni vs automatski

    [emoji7]
  14. 2 points
    Martin

    Fiat Croma 1.9 mjet 16v 150 ks

    Xenon zakon
  15. 2 points
    Dale

    Kupio tata B6 Passata

    Nemoj da cesas, svrbece jos vise Ja se suzdrzao isto. Slikacu sada moje, isto je bzvz da menjam... Ovo su moje 16ice. Probaj da nadjes takve 17, stoje prelepo, ali mnogo retke.
  16. 2 points
    Ivan

    Milošev Novi Bravo

    Kolege su vec dosta toga rekle, neke stvari koje navodis su stvar odrzavanja. Apropo menjaca koji pominjes, savetujem ti da obavezno zamenis menjacko ulje. Ako planiras da zadrzis auto za sebe, smesan trosak je u pitanju, a uglavnom niko na to ne obraca paznju dok ne krene da kuka . Posto je na njemu jedan od najlozloglasenijih menjaca u poslednjih 20-ak godina, Opelov M32 (Fiatova oznaka C544), koji se "proslavio" u gomili modela u koje je isao. Zbog lose konstrukcije i slabijeg podmazivanja lezajeva visih brzina, neki cak savetuju da se nalije i malo vise ulja od specifikacije. Mana pogotovo na tim prvim serijama Brava su definitivno sociva projektora i reparacija se maltene mora racunati u buduci trosak. Pogotovo ko dosta vozi nocu. Da te masina lepo sluzi
  17. 2 points
    chikavili

    Vazduhoplovstvo

    Jes Dc-3 legenda, ali je An-2 bolji Inace, vecina ljudi kada govori o DC-3 u stvari misli na C-47 Dakotu, vojnu verziju. DC-3 je napravljen u vrlo malom broju (nekoliko stotina), dok je C-47 u preko 10000 komada. Postoji i ruska verzija Lisunov Li-2
  18. 2 points
    bane1321

    Vazduhoplovstvo

    Onda ne idi u Svilajnac, ljubim te!
  19. 2 points
    totti

    Vazduhoplovstvo

    Bio i ja "u" onom u Minhenu u muzeju [emoji4]
  20. 2 points
    shomispc

    Milošev Novi Bravo

    Cestitam Ps. Ako nisi zadovoljan tim sedistima od sporta sta bi tek onda rekao za ova obicna[emoji23] Oborena svetla su realno slaba...
  21. 2 points
    knezevic76

    Funny photos

    Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  22. 2 points
    dekirs

    Funny photos

  23. 2 points
    dekirs

    Po još koji Bravisha da se negde uglavi

    Al ce da ubija. Bice auto koji najbolje koci sa celicnim felnama
  24. 2 points
    neshtry

    Funny photos

    Za IT stručnjake [emoji16] Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  25. 1 point
    Ivan

    Alfa Romeo 159 SW JTDm 16v 150 hp

    @ISV_01 je upropastio kupoprodaju. Da ne kazem uprskao .
  26. 1 point
    @ISV_01 Dođem na temu, vidim da još nemaš felne, napišem post o tome i to je to...
  27. 1 point
    neshaoct

    Alfa Romeo 159 SW JTDm 16v 150 hp

    Pa, daju ti ljudi da se spremaš za sledeći auto...
  28. 1 point
    MS PK

    BMW 320D Touring crveni

    Dovoljno je o skodi [emoji3] Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  29. 1 point
    MS PK

    1.4 16v TJet motor - održavanje / iskustva

    Cuje se nesto svakako oko kvacila a rekao bih da se cuje nesto i oko zupcastog ili pk kaisa
  30. 1 point
    neshtry

    Škoda Yeti & BMW X3

    Ja sam ženinoj drugarici sa posla pozajmio moje čelične sa punta, isto joj zgembali alu sa 500....još nije nabavila, još voza moje čelične, strah ju je... Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  31. 1 point
    Ivan

    Milošev Novi Bravo

    @MilosV7 Posto si tek kupio autic, naravno da ces imati gomilu pitanja. Pogotovo dok se malo ne upoznas i ne resis pocetne boljke. A pravilo foruma je da zbog preglednosti ne pravimo svastare od tema i u jednoj ne pitamo sve sto nas zanima. Pogotovo vazi za tehnicke teme, koje se bave problematikom tacno definisanom u naslovu. A u ovom podforumu su to saveti za kupovinu vozila. Pod reparacijom farova sam, naravno kao i kolege, podrazumevao zamenu projektora. Roba koja stize iz Kine je danas nekoliko puta jeftinija nego ranije, tako da se bilo kakva druga zaje*ancija sa fabrickim projektorima odavno ne isplati. Ljubaznoscu kolege, imamo detaljan DIY za ugradnju projektora ovde: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/80386-bixenon-retrofit-ugradnja-biksenon-projektora/ Opsta prica o izboru setova ksenona i projektora: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/43708-xenoni-projektori-iskustva/ Sto se motorica ventilacije tice, posao zavisi od toga koji je u problemu (zbog pristupa) i sta je problem (sam motoric, plastika na osovini, klapna). Generalni savet pri koriscenju je upravo suprotno od onoga sto sada radis - smanjiti intenzitet ventilatora i onda se igrati sa usmeravanjem kako bi se smanjio pritisak. Detaljno o tome u ovim temama (druga je za klapnu recirkulacije): https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41104-fiat-stilo-fiat-nuova-bravo-automatska-digitalna-klima/ https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/70084-fiat-nuova-bravo-problem-sa-klapnommotorom-recirkulacije/ Tj. slobodno pisi, pitaj - samo pomocu Search foruma se potrudi da to uradis u odgovarajucoj temi. Ako ne mozes da nadjes, imas i temu "Ako ne znate gde da otvorite svoju temu". Cisto da ne seckamo i ne prebacujemo sadrzaj i da nam forum bude pregledan .
  32. 1 point
    stefanan

    Fiat Croma 1.9 mjet 16v 150 ks

    Regulisano u međuvremenu, tj malopre ostavljen auto kod brane, treba da mi sredi menjač i sve još sto treba pa će mi ubaci i xenon
  33. 1 point
    Sacuvan i napucan autic definitivno treba da se saceka neko vreme, kroz to svi prodjemo (u zadnjoj iteraciji sam pratio 3 Compact modela iz grupacije, i dizele i turbo-benzince, pa se i tako opet rasteglo). Ali definitivno vidim da sa "mladjim" Punticima (Evo i Punto MY12) ljudi imaju problem da iskopaju nesto da valja. Evo i par kolega ovde traga ne mesecima, rekao bih bukvalno godinama, vise sam i ja upoznat . Apropo primerka iznad, samo sam napisao licno misljenje oko izbora motorizacije, mozda mu vredi dati sansu ili neko ima drugacije misljenje i potrebe... Samo sve treba lepo proveriti. Nisam siguran za ovu 105 verziju, treba videti ide li sa plivajucim zamajcem (ide na turbo verzije) i koja je verzija menjaca. Pretpostavljam FPT-ov, ako je MA u pitanju. Iste te godine kada je krenuo MA motor, FPT je uz njega i 1.6 MultiJet krenuo da ugradjuje C635 menjac, deklarisan na 350 Njutna. Generalno se pokazao kao dobar, i kod mene je u autu, zamerke bez.
  34. 1 point
    bane1321

    Vazduhoplovstvo

    Dobro da te nisu zadržali!
  35. 1 point
    Desmo

    Vazduhoplovstvo

  36. 1 point
  37. 1 point
    Kakav "return", teniskim zargonom receno .
  38. 1 point
    Kupi 1.2 i ako je suv motor i lepo radi onda stvarno nemas brige. Ne treba ti ni majstor ni niko
  39. 1 point
    Axic

    Funny photos

  40. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  41. 1 point
    Ivan BG

    Alfa Romeo 159 SW JTDm 16v 150 hp

    Zamenio sam danas konacno i trece stop svetlo (dosla je kod mene sa trecim pokvarenim svetlom). Obe plastike sa poklopca prtljaznika se skidaju, jedno 10 srafova (plus 4 za sam spojler) i 20 zabica, 3 zabice su odapele. Uglavnom skoro sat vremena treba da se obe pazljivo skinu i 10 min da se sve vrati na svoje mesto. Treba dosta alata da bi se sve to pazljivo skinulo, kajli, plasticnih pajsera....neverovatno da nisu ostavili urez oko poklopca srafa, koji bi se lakse skinuo srafcigerom. Nego muci se zavlaci kojekakav plasticni alat da se skine poklopac idi bre, sreca nisam ja to menjao nego sam dao majstoru, sve bih to izlomio, izervirao i nista ne bih na kraju uradio. Ostalo je jedno malo ostecenje na spojleru kad ga je majstor vracao na svoje mesto al sta da se radi. Radiiiiii.
  42. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  43. 1 point
    vicent

    Alfa Romeo 159 SW JTDm 16v 150 hp

    Jbg Axicu, za moju djuntu nisi prokomentarisao, jel to da shvatim kao + ili kao - ?
  44. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  45. 1 point
    Pa to je upravo to. Dvije različite filozofije kupovine automobila. Ako imam budžet od cca 12k € da si kupim automobil, mogu da razmišljam o novom Tipu 1.4 16v ili o novom 500L 1.4 16v ili o recimo Tipu sa 1.6 MJet motorom, ali starom 3-4 godine. Tipo 1.6 MJet sa svojih 320 Nm na 1750 obrta je sigurno neuporedivo inspirativniji za voziti od 1.4 atmo benzinca, ali to je ipak polovan auto i potencijalno "mačak u vreći", a ovaj novi atmo je novo vozilo sa ipak kakvom-takvom garancijom. Moj izbor će, za isti novac uvijek biti nov automobil, mada uopšte ne tvrdim da je to jedini ispravan izbor. Da mi je, kojim slučajem, budžet za kupovinu auta 1.2M €, tu bi se onda sigurno našao i Lamborghini Aventador i Alfa Giulia Quadrifoglio za svaki dan i ko zna šta još (sigurno i poneki Ferrari, pa možda i koji BMW sa M prefiksom) ali mi budžet nije 1.2 M € nego je 12k €
  46. 1 point
    Ivan

    Fiat Punto II (188)

    Damper/apsorber u prednjem braniku. Imas i ugraviran serijski broj OEM dela (8-cifreni, 46522733) - klik u ePer i lako potvrdis :
  47. 1 point
    Ispravka uspela 100% Nemam slike sad posle, lipti kisa ovde, slikacu posle, ali mislim da se vec vidi simetrija... Aaaaaaaahhhhh...
  48. 1 point
    Djuk85

    Vicevi 120%

    Došla reporterska ekipa u ciganmalu da vrši anketu o koncepciji. Sretnu jednu ciganku i reporterka je pita : Dobar dan, vi ste sigurno udati? Jesam ćerko, udata sam. Dali vi, kada upražnjavate sex, koristite neka kontraceptivna sredstava? Koristimo, kako da ne, koristimo kantu. Kako kantu ? Pa vidiš, moj Mika je niži od mene, ja okrenem kantu naopako, on se popne na kantu i nategne me odpozadi...tako mi to radimo. Ali gde je tu kontracepcija? Kako bre ćerko gde je, kad vidim da Mika koluta sa oči, ja šutnem kantu. Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
  49. 1 point
    totti

    Slike automobila bez posebnog razloga...

    Da dodam samo još jedan relativno čest auto na našim putevima u to vreme [emoji4] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  50. 1 point
    Dihtung moraš menjati, stari se nikada ne vraća. Znači, ili majstor menja dihtung ili ti menjaš majstora. Glava se ne mora ravnati ako je skinuta hladna, pravilno odvijani vijci i nije pregrevana. Ali se ravnost mora proveriti pre montaže. Pravilo je da kada je glava demontirana da se skinu ventili, provere sicevi i pečurke, očiste naslage sa ventila i iz kompresionog prostora i zamene gumice ventila. To sve košta minorno, a znači enormno. Mi možemo da mislimo i da vračamo a neko mora da radi, jel tako? Prva provera je skidanje svećica i pregled koja je masna. Gde su masne i zagaravljene svećice na tim cilindrima se troši ulje. Sledeći test je merenje kompresije sa hladnim pa sa zagrejanim motorom. Ako je kompresija ujednačena (hladan 7-9bar, zagrejan 11-13bar) problem je u glavi motora. Ako je kompresija neujednačena i niska na jednom ili više cilindara - ode glava i vade se klipovi sa klipnjačama napolje. Da bi se karike proverile moraju se specijalnim alatom skinuti sa klipova. Karike se prvo vizuelno provere pa onda gurnu u svoje cilindre i izmeri se zazor procepa. Ako je zazor veći od fabrički propisanog-ili su karike potrošene ili je oštećen cilindar. Onda se uzme unutrašnji mikromer pa se u dve ose na kotama cilindra koje propisuje proizvođač izvrši merenje i proceni stanje cilindara. Podrazumeva se da cilindar ne sme imati uzdužne riseve. Klipovi ne smeju imati oštećenja, poželjno ih je premeriti i obavezno se ležišta karika moraju dobro očistiti. Desi se nekada da su karike i cilindri u redu a da nema kompresije i da motor guta ulje jer su karike "zalepile" . Rešava se čišćenjem klipova i ponovnim sklapanjem bez zamene delova. Leteći ležajevi se ne menjaju ali se moraju vratiti tačno na mesta na kojima su bili i pesnice klipnjača se moraju stegnuti moment-ključem na tačno propisani moment. Podrazumeva se da leteći ležajevi i rukavci radilice nisu oštećeni. Teško je u par rečenica dati pravi savet. Ovo sve ti pišem iz najbolje namere, da znaš u šta se upuštaš kad kreneš sa otvaranjem motora. Pogotovo u tvom okruženju i gotovo nikakvim resursima koji su ti dostupni.Trebaju ti radionički podaci za taj motor i nešto specijalnih alata (moment ključ, alat za skidnje/montažu karika, alat za saijanje karika, možda alat za zupčenje, itd) uključujući i kvalitetne merne alate. Srećno...
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...