Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/16/20 in all areas

  1. 13 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  2. 10 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  3. 7 points
    Woodoo

    Funny photos

  4. 6 points
    AbarthGP

    Abarth Grande Punto 1.4T 155HP

    Abarth je dobio novogodisnji poklon, Revo Stg1 178HP 338NM. Momci su stvarno profesionalni i znaju sta rade. Ogromna je razlika pre i posle. Cekamo lepse vreme da istestiramo ubrzanja Pridruzio nam se i Aca i Petrolheads-a sa svojim TTS-om tako da je bilo vrh druzenje
  5. 6 points
    IDzO

    Funny photos

  6. 5 points
    totti

    Vicevi 120%

    Kaže ciga ženi: -Ženo dodji pogledaj šta mi je ovo crno ispod nokat,dal je govno il' blato? -Odakle bre znam,daj da pomirišem -(miriše) -Ma blato bre! Gleda ciga u onaj nokat zamišljeno i kaže: -Odakle li meni blato u dupe... Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  7. 5 points
    Axic

    Funny photos

  8. 5 points
    srdjos

    Vicevi 120%

    Jedan glup vic: - Brate, znamo se 15 godina a nikako da te pitam što te zovu Marli? Je li zbog Boba Marlija? - Jok, ćale mi limar
  9. 5 points
    Milutinac

    Cene goriva...

    Stekli se uslovi za poskupljenje goriva - Poskupelo 3 dinara oko Nove godine, a tada se izgleda nisu bili stekli uslovi, a sada su se stekli pa ce ici gore jos jedan dinar, pa sunce ih...
  10. 5 points
    The Punisher

    Funny photos

  11. 4 points
    srdjos

    Funny photos

    .
  12. 4 points
  13. 4 points
    Nikola 1.6

    Funny photos

    Kao mali sam gurnuo caletovu pljosnatu pincetu u uticnicu, struja me bacila na trosed iza a cale kad je video spaljenu pincetu ubio Boga u meni
  14. 4 points
    totti

    Funny photos

    Ma 'de ta budala da se naljuti [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  15. 4 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  16. 3 points
    djomla

    Po još koji Bravisha da se negde uglavi

    Eno ga i@totti na slici u prvom redu, drži šešir u ruci. Sent from my 3310 using Tapatalk
  17. 3 points
    Ivan

    Po još koji Bravisha da se negde uglavi

    Lepo ti covek kaze sta je sta. Evo pa malo sacni sta je tu bilo koji vek pre danasnjih blokova, tj. u njegovo doba : https://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:563147-Ljubav-stara-pet-vekova
  18. 3 points
    djomla

    Vicevi 120%

    Voze se novopečeni momak i devojka u busu, kikoću se, ljubakaju. - Jaooo, kuco, boli me ruka, tu, tu.. Poljubi je dečko. - Bolje maco? - Bolje je kuco. - Jaooo, boli me vrat, ovde. - Bolje maco? - Bolje je. - Jaooooo, boli me oko. - Bolje maco? - Bolje je. Tek će Ciga iza njih. - Je li kume, a je l' lečiš i šuljeve? Sent from my 3310 using Tapatalk
  19. 3 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  20. 3 points
    Woodoo

    Vicevi 120%

  21. 3 points
    totti

    Kuda ide ovaj svet?

    Bila bi fora da neko nosi Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  22. 3 points
    stefankmn

    Lybra Taxi

    Sve izedite, šakali jedni
  23. 3 points
    MS PK

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Te godine sam ja bio na Zlatiboru, -21c je bio uvece na trgu, -26c se spustilo preko noci. Obican ed u rezervoaru i Castrol Tda po preporuci forumasa. Cim je svanulo morao sam da ga upalim em iz znatizelje em sto sam valjda sutradan trebao da putujem pa frka. Upalio je na prvu, normalno sporize zaverglao, secam se km sat jedva se vidi ali greske nije bilo u bilo kom smislu. Malo je dimio plavkasto, verovatno poceo parafin da se izdvaja. Pretprosle god mi nije radio neki grejac, imam snimak na -13.5c pali iz prve kao svi da rade. Za mene je to jednom napravljen prvo motor a i auto prilicno. Ovoliko dobrog auta za ovoliko malo para niti ima niti ce da bude pa kako god me ko shvatio Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  24. 3 points
  25. 3 points
    totti

    Funny photos

    To me podsetilo na onog lika što je pisao da ga ćale olešio branikom od 128-ice [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  26. 3 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji16] Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  27. 3 points
    Punto1.2

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Astra J, 1.7, 130 ks, po bordu 5,3 L, po cepu 5,9-6. Mesovita je voznja, imam dosta ap (130-150), nesto magistrale oko 20-30%. U slicnim uslovima (ap do 130 km/h) je grande punto ( 1,3, 75 ks, 5 brzina) trosio za oko litar manje. Kada vidi 150 na ap, trosio je vise od astre, a tada je znao i ulje da povuce. Sto se grada tice, iste relacije u isto doba dana, astra trosi osetno vise od gp. Iako je astra veca, gp je imao vise mesta za vozaca i sa slabijim motorom mi je bio bolji od astre. Astra im gepek (karavan), a to je meni cini upotrebljivijom od gp.
  28. 3 points
    vagenovac

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    ISV ima pravo gubi ulje svojstva i kada stoji u motoru, ima dobrih tekstova na tu temu ako nekog zanima moze da zgugla, naravno gubi svojstva i kada se vozi, ali propada svakako. Ceo auto bolje podnosi kilometre od godina, vreme nikom ne prasta Pogledas na oglasima bilo koji auto star 3-5g sa preko 300.000km, velika vecina izgleda odlicno, pogledas aute 15-20g sa 300.000km pravih sa servisnom i imaju razne znakove habanja cak i kad su generalno u vrlo dobrom stanju.
  29. 3 points
    Prvo, moram da napomenem adminima da ova tema dobija svoj pun smisao kada su na njoj slike. Vidim da slika sa pocetka teme nema... Da osvezimo temu najnovijim radovima pa da ima i nekih friskih slicica… U pitanju su Tekno New Age felne 17x7, koje nisu bas pobrale simpatije ovde na forumu. Ja sam gledao malo dalje od odvratnih muzgavih felni i cinilo mi se da od njih moze da se napravi nesto lepo pa vas ipak nisam poslusao i malo po malo se bacio na posao. A buduci da je ova tema mnogima od vas draga, ne sumnjam da ce vam se svideti ono sto imam da pokazem. Post cu nastaviti u DIY duhu, poprilicno detaljno… Pocetno stanje je bilo, paa malo je reci haoticno. Felne su zapostavljane dugi niz godina. Farba je potpuno matirala, deo gde naleze guma je bio polu odran, polu zamazan ostatcima stare gume i lepka, untrasnjost puna delova sa zapecenim lepkom za tegove, a falc je bio prica za sebe. Na svim felnama je rub falca bio odrljan ivicnjacima, na nekim mestima je oksidacija aluminijuma uradila svoje pa se i farba potklobucila. Na dve felne je cak neko pokusavao da zagituje ostecenja pa je to uradio jako nespretno i sa obicnim (neodgovarajucim) gitom. Dakle pravi izazov za mene, bas onako kako mazohista u meni voli. Evo u slikama na sta je to licilo pre par meseci kad su stigle kod mene. Obratite paznju na rubove na slikama kad sam oprao felne. Oksidacija, potklobucenja i git na sve strane. Uzas! Plan je da felne idu u crnu boju na ledjima i bokovima, metalik srebrnu na licu a falc na ovim felnama jednostavno mora da bude poliran. Takodje, buduci da je Ivica falca ostra, morace da bude obrusena/oborena jer ima mesa za to a jednostavno mnogo lepse izgleda. Za pocetak, sta je sve potrebno: 1. Smirgle… puno smirgli… Po metar od svake suve smirgle i po dva lista svake vodene to sledece gradacije: suva smirgla 80, 120, 240, 360. Vodena smirgla 600, 800, 1500, 2500. 2. Prajmer za aluminijum u spreju. 3. Alu git. 4. Boja u spreju, dva spreja klavir crne boje, jedan sprej metalik sive, dva spreja bezbojnog sjajnog (high gloss) laka. 5. Krep traka i tanka traka za izvlacenje finih linija. 6. Brusilica i busilica sa raznim nastavcima za lepeze sa smirglom ili scotch britte (plasticna vuna). 7. Set za poliranje aluminijuma: trn za busilicu, grub i fini platneni kotur, narandzasta i bela kreda (pasta) za poliranje aluminijuma. Kad vec pominjem potreban materijal moram da napomenem da sam ovaj put isao iskljucivo na kvalitet. Boje, lakovi i prajmer su ovaj put povereni ColorMatic-u. Jednostavno najbolje sto za neke razumne novce moze da se kupi a da je u spreju. Inace ColorMatic je takodje Motip/DupliColor firma ali posebna linija proizvoda sa akcentom na kvalitet. Git je koriscen provereni Presto. Smigle Smirdex mada je to manje bitno. Sve zajedno je kostalo 50-ak evra. Takodje sam ponovo probao skid boju i ponovo sam se zajebo. Napomena svima koji ce da rade felne po ovom tutorijalu: bezite od skid boje ukoliko je farba na felnama stara i dobro zapecena. Samo ce vam napraviti problem. Ja sam to znao od ranije ali sam morao ponovo da se pravim pametan… Ukoliko je farba sveza mozete da pocnete sa skidom ali ne ocekujte cuda. U mom slucaju skid je jedino uspeo da napravi ozbiljno biiip i da mi zakomplikuje posao. Zasto? Zato sto je ostavio grguravu i neravnomernu povrsinu koju je jako tesko ravnomerno smirglati pa umesto da smiglate normalno morate da se fokusirate vise na mesta gde je ostao deblji sloj farbe. Evo na sta felne lice nakon skid boje i guljenja spahtlom i celicnom vunom onoga sto se dalo oguliti. Tragedija: Sada krece teska artiljerija. Za ivicu falca je koriscena brusilica sa smirgl lepezom gradacije 80. Brusilicom moze da se radi Ivica i mali deo falca posto su krakovi postavljeni tako kako jesu pa ne moze da se pridje. Takodje je brusilicom obrusen prihvat gume na bokovima i ostatci lepka sto po bokovima to po i unutrasnjosti felne. Dok sam obradjivao falc iskoristio sam priliku da oborim ivicu: Nakon 80-ice rucno sam sve presao 120-icom i to izgleda ovako: Posle 120-ice ide 240 pa 360, pritom se vodi racuna da jedna smirgla ide uzduz a druga popreko kako bi brusenje bilo efikasnije i kako bi se bolje videlo kada risevi prethodne smigle nestaju, odnosno kada treba da se stane i predje na sledecu gradaciju. Ovde se vide rezultati 240-ice i 360-ice, a moze se primetiti i da risevi idu uzduz i popreko. Sad je vec vreme da se predje na finije, vodene smirgle. Smirglanje ide uz obavezno kvasenje vodom. Prskalica sa cesmovacom u jednu ruku, smiglu u drugu i na svakih 10-ak sekundi strc vodom po felni i malo po smirgli. Posle ovoga sam dobio ozbiljnu upalu misica podlaktice posto sam stiso onu prskalicu oko 2 miliona puta. Ovde se vidi razlika izmedju brusenja suvom 360 i vodenom 600. Ovde vodena 600 vs 1500 I na kraju 1500 vs 2500. Pritom, nisam napomenuo da svako smirglanje falca odredjenom gradacijom sam iskoristio da na brzaka predjem i ostatak felne istom tom gradacijom, najvise paznje sam obratio na lice krakova. Ovako izgleda felna osmirglana do 2500 i pripremljena za predpoliranje. Traka ovde sluzi da se koturom za predpoliranje ne bi izriljali kraci felne. Sto se tice poliranja, ono se deli na prepoliranje i fino poliranje. Predpoliranje aluminijuma se radi grubljim platnenim koturom i narandzastom kredom (pastom), a poliranje finim platnenim koturom i belom kredom (pastom). O oba slucaja kotur se usrafi na trn (dugacki sraf), osigura maticom pa se stavi na vrh busilice. Obrtaji na 4-5 i udri. I ovde treba raditi uzduz i popreko. Predpoliranje u jednom a poliranje u kontra smeru. Evo je felna sa predpoliranjim falcom. Predpolirano vs polirano: I naravno sa poliranim, izgleda sjajno. Vide se ponegde ostatci paste ali se to posle skida finom krpom. Buduci da smo zavrsili sa falcem, sada mozemo da predjemo na pripremu za farbanje. Prvo ide zastita poliranog dela. Na ivicu zasticenog dela ide tanka traka za linije a preko nje krep traka. Da napomenem da tanka traka nije obavezna ali sam hteo da Ivica bude precizno definisana. Cela felna je potom preprskana alu prajmerom. Alu prajmer je obavezan jer je veci deo felne osmirglan do aluminijuma pa nema sloja koji ce kvalitetno da veze boju za alu. Takodje, ovaj ColorMatic-ov alu prajmer je debeo, pa ce malko da koristi i kao filler za fine risove na aluminijumu. Pritom, imao sam jednu konzervu prajmera pa nisam preterivao u debljini sloja kako bih imao dovoljno za cele felne. Vise sam se prajmerisanjem fokusirao na lice felni a manje na bokove i ledja. Izgleda divno: Prskanje prajmera je pokazalo neke low spots na kracima tako da sam te rupice morao da popunim alu gitom a potom ismirglam vodenom 800. Nije bilo obavezno ali sam ismirglane delove ponovo prsnuo preko ostatcima alu prajmera kako bi se popunili eventualni risevi od 800. Prajmer se susi brzo, ja sam ga ostavio oko sat vremena ali moze i nesto manje. Ponovo sam zastitio falceve trakama, pa ofarbao bokove i ledja crnom bojom. Prvo jedan tanak “magla” sloj, posle pola sata sledeci masniji sloj i na kraju posle jos dva sata opet jedan debeo sloj. Kad se crna osusila, krep trakom sam zastitio delove ofarbane u crno na kojima nisam hteo da zavrsi srebrna boja. Sve ivice moraju precizno da budu zasticene. Ovo mora da se radi polako i pedantno, priprema je sve. I onda ide srebrna boja. Jedna tanka ruka pa posle pola sata jedna deblja. I na kraju kad se metalik baza osusi, nakon par sati ide ColorMatic high gloss lak. Ponovo jedan tanak sloj, pola sata cekanja, jedan deblji sloj, nekoliko sati cekanja i finalni masan sloj. Kad se sve to osusi dovoljno da je suvo na dodir polako i pedantno skinuti krep i traku za ivice. Finalni proizvod izgleda kao da je iz radnje izasao. Treba jos da idu cepovi sa VW logom kao i nove gume cija je nabavka u toku. Sad je glavno pitanje kako ce izgledati na Golfu. Ja mislim da ce biti super i da ce se Golf sa ovim felnama lepo izdvojiti iz gomile. Postoji i varijanta da ako mi dosade srebrne preprskam srve felni plasti dip-om posto anthracit plati dip se poprilicno gadja sa bojom mog auta. Ali o tom potom, da li cu to raditi jos uvek ne znam. Ajte sa komentarima…
  30. 3 points
    totti

    Funny photos

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  31. 2 points
    Woodoo

    Vicevi 120%

    1. MARIHUANA: trava koja može uzrokovati znatno veću sreću od deteline sa četiri lista 2. SMAK SVETA: Događaj koji se, sada već tradicionalno, održava svake 3-4 godine 3. KLAUSTROFOBIJA: Strah od zatvorenih prostora. Krenuo si u kafanu, ali te je strah da je zatvorena. 4. VEŠTAČKA INTELIGENCIJA: Plavuša koja se farba u crno. 5. ETNO KUĆA: Tipična kuća u Srbiji sa isključenom strujom, vodom i telefonom zbog neplaćenih računa. 6. MUŠKARAC: Biće sposobno odviknuti se od mleka, ali ne i od sise. 7. 13. PLATA: Plata koju dobiješ nakon 20 meseci rada kod privatnika 8. EKONOMSKA KRIZA: Kad ti ostane puno meseci na kraju para. 9. PAS: Mesojed, ali u Srbiji u većini slučajeva hlebojed. 10. PITAGORINA TEORIJA NEKRETNINA: Kvadrat u centru jednak je zbiru dva kvadrata na periferiji grada. 11. SMENA GENERACIJA: Kada na banderi preko starih umrlica budu zalepljene nove. 12. CRKAVICA: Količina novca sa kojom se ne može preživeti, ali koja vam ne dopušta ni da umrete od gladi. 13. KLUPA ZA REZERVNE IGRAČE: Klupica na groblju koju okupiraju bakice za vreme zadušnica. 14. POVERENJE: Kada sa službenog puta, nenajavljen dođeš ženi kući. 15. MIRIS PENZIONERSKOG STANA: Trideset godina straha od promaje. 16. SAHRANA: Konačni trijumf gravitacije. 17. SVEŠTENIK: Jedina osoba na svetu koju svi odrasli u parohiji nazivaju ocem, osim njegove dece. 18. LOPOV: Osoba koja se ne slaže s trenutnom preraspodelom materijalnih dobara. 19. UDOVAC: Čovek koji je preživeo brak.
  32. 2 points
    silenci

    Funny photos

    nemojte,neko ce da se nasmeje na banderu
  33. 2 points
    Siciliano

    Funny photos

    Poslato sa JAT-L29 pomoću Tapatoka
  34. 2 points
    totti

    Kuda ide ovaj svet?

    Danas sam na ulici video barem 7, 8 ljudi sa hirurškim maskama. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  35. 2 points
    Ivan

    Po još koji Bravisha da se negde uglavi

    Aha, pa to onda nije ni Tosin Bunar, nego Zemunska ulica . Ono iznad kao da je Axa objasnjavao . Pomislio sam da nije kod onog Lidla kod Bogunovica, reko' gde tu mogu da uglave celu pumpu...
  36. 2 points
    rocket

    Kuda ide ovaj svet?

    Nešto mi se to zagađenje podudara sa pričom oko euro 3 motora, previše automobila, pričama kako se na zapadu plaćaju takse prilikom ulaska u veće gradove itd. Pančevo od ubedljivo najzagađenijeg grada je sada po njihovim merenjima čisto, Beograd od relativno čistog je naj zagađeniji i to pre ovih magli. Smrdi mi sve na nove takse
  37. 2 points
    AbarthGP

    Abarth Grande Punto 1.4T 155HP

    Ja sam kod Boba terao sportinga 1.4 Tjet 120 i nije znao da mi uradi
  38. 2 points
    vagenovac

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    Vreme je bitan faktor koji se cesto zanemari, zato u raznim uputstvima naglasavaju da se skrati servisni interval ako auto duze vremena radi u leru (izmedju ostalog), ne zato sto je rad u leru nesto specijalno stetan, nego prvenstveno zbog toga sto motor i tada radi, ulje se degradira, a po parametru kilometraze nije bilo nikakvog rada i habanja. Tako isto ako uzmes dva auta da poredis, jedan prosek brzine 25, drugi 50kmh, oni na istoj kilometrazi imaju duplu razliku u radnim satima, duplo je duze motor radio vremenski na istoj km ovome sa 25kmh u odnosu na 50kmh.
  39. 2 points
    Thx za slike. Moj duh je tu... Ostali se ulenjili...
  40. 2 points
    Dodatno što žabari sad ne daju da se tovari auto ukoliko nije odjavljen, a da bi se odjavio mora prvo ovde da stigne. Ebo lud zbunjenog...
  41. 2 points
    Ivan

    Drska ženo plava - AR Giulietta 2.0 150

    Zagledaj malo bolje . A i slazem se da je pomalo "smajling" tamo gde ne ide fabricki. Stavlja ko stigne, vrhunac mi je bilo kada videh na jednom Puntu Mk2, a znate gde kod njega stoji antena. Napred na krovu . Dobro je @dekirs, samo se ti drzi dosadasnjeg smera i sredjuj mi auto po fabrici . Btw, moja ponuda zbog antene, sa pocetnih 4900 skace na 4910 EUR. Ako te bas zanima i tvrdoglav si - ona od 4800 na oglasima jos nije prodata .
  42. 2 points
    Milutinac

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    Sto znaci da bi covek sa svojom km trebao da menja ulje na 3 godine, moze jos malo da produzi pa da menja svake prestupne... Jos jedan glas za godinu dana ili 10k km
  43. 2 points
    Sedla

    Funny photos

    Nigde ne piše da sam probao. i nećemo da letimo, nego da pričamo sa pokojnicima. Zar nisi to izbacio???
  44. 2 points
    Axic

    Funny photos

    To ako si ti probao ne znači da ćemo i ostali ima nesto drugo što te vine u nebesa na neko vreme.
  45. 2 points
    Sedla

    Funny photos

    Neće da može. Od ovoga će samo da iskoči osigurač, možda ako stigne da te malo pecne. Ali uzmi dva parčeta žice u dve ruke, i gurni u utičnicu, pa da vidiš veselja! @totti likes this!
  46. 2 points
    IDzO

    Funny photos

  47. 2 points
    ISV_01

    Po još koji Bravisha da se negde uglavi

    Danas odrađen mali svervis, zamenjen "reket", pričvršćena plehana zaštita između rezervoara i izduvne grane i stavljen dihtung poklopca motora. 172K i malo preko (oko 1,5K manje od 10,000 km), sledeće na spisku pored malog servisa ili malo posle (oko 12-15K po proceni majstora) biće prednji diskovi + pločice. Planira se ATE ili Textar (po preporuci, Brembo-mislim na onaj pravi- je van finansijske mogućnosti) eeeventualno Galfer (pozitivna mišljenja sa foruma). Cena i dostupnost će presuditi. Ono što mogu da kažem posle zamene nosača motora-onaj bliže menjaču (reketa) je da su vibracije prilikom aktivacije DPF-a mnogo manje izražene. Pri poređenju sa starim nosačem (nisam video marku) je da je ovaj originalni Ricambi dosta teži i kvalitetnije urađen od zamenjenog. Na starom su pukle 2 gume što drže centralni metalni deo nosača, treći je napukao i doslovno je baš baš bio za zamenu. Vibracije koje ima ovaj motor, a pojedinci su opisali sa poput "blagog cimkanja, drmuskanja" i slično su dosta smanjene zamenom ovog nosača. Da napomenem da su ostali u odličnom stanju, pa nisu na spisku zamene. Stabilizatori nisu dirani, tako da kupljeni ostaju u rezervi. I da, čak me i serviser pitao kad ću duzmem alu felne 17".....toliko
  48. 2 points
    Axic

    Funny photos

  49. 2 points
    horvat

    BMW 320d F31(pijaca)

    Odlicno Svaka cast za pristup Uvek se obradujem kad se neko ne preda potrosackom pristupu
  50. 2 points
    neshaoct

    Kuda ide ovaj svet?

This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...