Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/14/20 in all areas

  1. 8 points
    Najlepsa antena ikada. PS - Srecna Nova antena svima koji slave.
  2. 7 points
    Ljudi, ako ne vidite razliku sa i bez maglenki, onda magla nije mnogo gusta. Kada ne vidite par metara ispred sebe, onda dolaze do izrazaja maglenke da bi bukvalno ostali na asfaltu sto kazu starije kolege. Da li mozete da verujete da magla moze da bude toliko gusta da ne mozete da prepoznate iskljucenje sa auto puta na pumpu!? I sami znate koliko su jako osvetljene pumpe da ne mozete da ih ne primetite, a po magli u koju sam ja usao na auto putu, jedva sam video punu liniju za zaustavnu traku i bukvalno jedva prepoznao iskljucenje i pumpu. Video sam je ispred sebe tek kada sam prisao tocilicama! Da nije maglenki jos gore bi bilo. Kada je toliko gusta magla i ne treba da se vozi... Da, ali ides auto putem i udjes u maglu koj postaje sve gusca. Hoces da se sklonis jer nije bezbedno da stojis na auto putu cak ni u zaustavnoj traci, ali toliko ne vidis da ne mozes ni da zadrzis pravac niti da nadjes izlaz. Tada vidis koliko znace maglenke...
  3. 5 points
    Imao ih i na Stilu u faru, kao sto neko rece sluze samo da daju sirinu snopa i osvetle ivice puta u gustoj magli. Pripomognu kada je bas cupavo, ali su daleko efikasnije maglenke sto blize asfaltu, koje efikasnije podvuku snop pod sloj magle. Btw. dosta ljudi ne radi to ni za glavna svetla, ali i maglenke imaju svoje stelovanje .
  4. 4 points
    Hejteri ce reci da je ovo fotosop...
  5. 4 points
    Dje ste sada forumasi???
  6. 4 points
    MaglOVke nisu konstruisane za autoput. Tj. nisu za korišćenje pri brzinama koje se na autoputu postižu. A kad se brzina smanji, onda se svakako vidi njihova svrha. Najupotrebljivije su na krivudavim putevima kad je bitno osvetliti ivice puta.
  7. 3 points
    Ivan

    Fiat Nuova Bravo

    Kao sto rekoh, bas te 2007. kupih Stilo JTD 115. I njegovih 255 Njutna je bilo poprilicno i za to vreme "katapultiralo" u sediste. Pogotovo u poredjenju sa onim sta smo sve vozili u onom jadu, samo neku godinu pre toga. @djomla Ma tek cuvam tesko naoruzanje. Kec u rukavu mi je faktura auto-kuce iz Svice gde je kosacica kupljena, koju sam dobio uz svu pratecu dokumentaciju. Ako se za ovo cudi, na fakturu ce da trazi secer i vodu . Salu na stranu, sa iducim Compactom se najverovatnije menja grupacija (Fauve group ili opet Francuz). Sto se FCA tice, nazalost samo mozemo da se secamo lepih vremena i bogate, moderne i atraktivne ponude modela. Kao sto je ovaj iznad bio u svoje vreme.
  8. 3 points
    neshaoct

    Kuda ide ovaj svet?

  9. 3 points
    Milutinac

    Alfa Romeo Giulia

    Kakva steta sto nisu pravili...
  10. 3 points
  11. 3 points
    Komentar uopste nije bio upucen licno tebi. Samo s vremena na vreme provucem po koji "takav" komentar jer ne verujem u all-season gume. A tvoj komentar mi na te gume samo naleteo da po 25. put potvrdi moje misljenje o njima. I to je to. Ne ulazim u raspravu ni sa kime od fanova, vise bacim salu-segu-posalicu bas kao sto je i bio moj komentar koji si citirao 4 posta gore.
  12. 3 points
    Pa ja sam uleteo u maglu na auto putu kod Backe Topole, nisam se usudio da stanem u zaustavnoj jer sam bio ubedjen da ce neko da naleti na mene tako da sam izbacio sva cetiri i vozio jedno 20-30km/h bukvalno u fazonu pipajuci travu sa desne strane i otvarajuci par puta vrata da pronadjem linije na putu, planirao sam da sidjem sa auto puta kod Cantavira/Zednika i da napravim pauzu kad sidjem u nadi da ce se malo razici, na kraju ja taj izlaz uopste nisam video, na svu srecu magla se malo stabilizovala kasnije pa sam mogao normalnije voziti i izaci na izlazu kod SU. Ovo poslednje sto sam vozio, 50km u mraku po magli gde je vidljivost od 15 do 40m je prvi put da vozim po magli otkad imam maglenke i ne mogu reci da su maglenke imale smisla gde je bilo 40m vidjivosti i stoji da pomaze samo na sirini i pomoglo je da vidim znakove pored puta, ali kad je padala vidljivost na 15m je bilo bolje, nije drasticno ali nije bio toliko beo zid ispred auta, a definitivno mi je bilo i lakse da uvidim automobile iz suprotne trake koji su imali maglenke. Ono sto bih rekao da je najociglednije sa maglenkama bilo je da mi je bilo lakse uvideti bicikliste koji idu uz ivicu puta, normalno po toj magli bez osvetljenja i iako ne podrzavam voznju po pesackoj stazi u ovakvim uslovima u sred noci bi mozda to ipak bilo pametnije da to praktikuju.
  13. 3 points
    Fiat Panda Delta pack [emoji4] Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  14. 3 points
    Sada ibarska nista.Jedan sporedni put nista. Drugi sporedni put kao da po ledu ides.U sva tri slucaja gusta magla prisutna.Na blag gas nista,malko jaci gas dsc lampa trepti.Do duse put zaustavljanja odlican sa 50kmh.Jedva da upali abs.Uz put mi je most bio preko Morave.I taman uspon pre mosta od 4-5% i rekoh aj tu da probam.Upalio je abs ranije ali opet odlicne performanse pri zaustavljanju.Sava na visini zadatka.Riken apsolutno ne moze da joj prismrdi.Ista dimenzija,na e46 sava na delti riken.Masa vozila je priblizna,tako da bih rekao da je fer poredjenje. U oba slučaja nove su gume.
  15. 2 points
    Bugeera

    Vicevi 120%

    Izlazi žena iz salona lepote, ispred je čeka muž i kaže: - Šta bi, ne rade danas?
  16. 2 points
    Ivan

    Fiat Nuova Bravo

    Slucajno natrcah na clanak koji me je vratio 12 godina u rikverc. Secam se da sam ga citao odmah nakon sto sam imao priliku da identican model vidim uzivo u salonu u Italiji, kao i par meseci nakon sto sam kupio svog prvog Zabara - Stila. I Stildza mi je imao ove stare tablice, koje su takodje pocinjale sa "8" . Mozda jos nekome bude interesantno da pogleda kako je sve to izgledalo sa ove distance, kada isti takav polovnjak kod nas kosta jedno 7 puta manje nego kada je bio nov. Na kraju posta nalazi se i tada aktuelni Deltin cenovnik za model - zanimljivo je pogledati i Fiatove cene kod nas, pred Svetsku ekonomsku krizu. Fiat Bravo 1.9 Multijet 16V Sport - Izaziva sve u klasi Već posle prvog susreta sa novim Fiat Bravom, shvatili smo da konkurencija itekako ima čega da se plaši. Atraktivnog izgleda i prefinjenog italijanskog šarma, od trenutka kada sednete za volan novog Brava postajete izloženi neograničenom mnoštvu pogleda koji će Vas pratiti gde god da se nađete. Novi Bravo je model atraktivnog italijanskog dizajna pokretan bogatom paletom benzinskih i dizel agregata... Kao što smo već istakli model Stilo je kompaniju Fiat zamalo "koštao glave". Posle ovog neuspešnog projekta Fiat je izvukao jasnu pouku: bilo kakvo "koketiranje" sa nemačkim ili drugim ukusima ne dolazi u obzir. Fiatov automobil mora biti čistokrvni Italijan! Takav je novi Fiat Bravo. Automobil nam već na prvi pogled daje do znanja da je jasni predstavnik italijanske škole dizajna. Spreda novi Bravo donosi najviše "korporativnog dizajna", jer i pored klinastog oblika, zašiljenih svetala i male maske hladnjaka, jasno podseća na estetsko rešenje Grande Punta. Ipak, slobodno možemo reći da je "kloniranje" uspelo, jer je profil automobila naglašeno klinast sa visokim zadnjim delom. Gledajući bok automobila, primećujemo neprekidnu liniju koja obuhvata prozore i krovni B nosač, što povećava kompaktnost samog automobila. Dakle, novi Bravo iskoristio je uspešnu dizajnersku formulu Grande Punta, što u startu osigurava dobre izglede za tržišni uspeh. Ukupno gledano, spoljašnjost ovog automobila zaslužuje "čistu" desetku, posebno u kombinaciji sa atraktivnim aluminijumskim felnama, kakvim je bio opremljen automobil koji smo testirali. Privlačan dizajn, prostrana unutrašnjost i solidan kvalitet iznenadili su i najveće optimiste. I enterijer nastavlja uspešnu estetiku spoljašnjosti. Blagi prelazi i mekane linije uspešno se uklapaju u smirenu, ali dovoljno dinamičnu estetiku karoserije. Vrata se zatvaraju precizno, sa uverljivim "BUP", što nije bila odlika Fiatovih automobila. U unutrašnjosti ništa ne nedostaje: ergonomija je na visini zadatka, a prostranost izvrsna, čak i za one koji svojim dimenzijama ne spadaju u "prosek" koji je reper za stručnjake. Fiatovim inženjerima uspelo je da osiguraju mnogo prostora za glavu i na zadnjoj klupi, iako je zbog aerodinamike i dizajna linija krova blago spuštena. To bi možda i moglo dati odgovor na pitanje zašto Fiatovi inženjeri nisu u novi Bravo instalirali zadnje nezavisno "Multilink" oslanjanje točkova, koje zahteva više prostora, već su se odlučili za jednostavnije (ali i jeftinije) polukruto vešanje točkova pozadi, poznatije kao "torzija". Ovakvim logiciranjem profitirao je i prtljažnik automobila, koji pruža zavidnih 400 litara zapremine, što je sasvim dovoljno za automobil C segmenta. I obruč volana preuzet je od Grande Punta, kao i izgled prekidača za pokretanje prozora. Kompletan kokpit testiranog automobila presvučen je atraktivnim, relativno mekanim, materijalom u Carbon look-u, koji će sigurno zagolicati srca ljubitelja takmičarskih bolida Fiata, koji i više nego uspešno "praše" reli stazama širom sveta. Glavni instrumenti, brzinomer i obrtomer smešteni su u "tunele", kakve smo do sada mogli videti samo u Alfi. Svoj idealan položaj za volanom pronaćićete veoma brzo, a moramo pohvaliti i odlična sedišta, koja obezbeđuju odlično držanje tela u krivinama. Središnji greben nudi držač za limenke, a unutar naslona za ruke krije se plitki i duboki deo skromne zapremine. Ipak, taj deo je hlađen klima uređajem, pa predstavlja idealno mesto za Vašu čokoladu ili limenku sa sokom. Kada smo se smestili za volan novog Brava, pokrenuli smo Multijet agregat, koji se oglasio groktavim, malo grubljim glasom. Već posle prvog davanja gasa, osetili smo malu skoro neprimetnu "turbo rupu", a zatim je usledilo brutalno ubrzanje i snažan udarac u leđa. Common - Rail agregat 1.9 litra zapremine razvija 150 konjskih snaga pri 4.000 o/min, ali ono što je mnogo važnije jeste "medveđi" obrtni moment od neverovatnih 305 Nm dostupan već pri samo 2.000 o/min. Novi Bravo opremljen ovim agregatom doslovce "kopa asfalt". Do "stotke" sprinta za samo 9 sekundi, dok će se kazaljka brzinomera zaustaviti na 209 km/h, koje nismo ni pokušavali da dostignemo na testu, kako ne bismo dolazili u sukob sa zakonom, iako nas je ovaj automobil u svakom trenutku terao na tako nešto. Slobodno možemo reći da su preticanja za ovaj automboil čista rutina, naravno uz poštovanje saobraćajnih propisa. Kada svemu dodamo sjajan precizan i odmeren menjač sa 6 stepeni prenosa (iako 6 stepen treba koristiti samo prilikom vožnje na autoputu), utisak je i više nego pozitivan. Potrošnja agregata je još jedno prijatno iznenađenje novog Brava. Na otvorenom putu, kao što je vožnja "Ibarskom magistralom" potrošnja je iznosila oko 5 litara nafte na 100 pređenih kilometara, dok u gradskoj vožnji brutalni 16-ventilski agregat potroši preko 8 litara nafte, sa uključenim klima uređajem. Iako pozadi nije Multilink, već "torzija" ili polukruto vešanje, osećaj u vožnji i stabilnost novog Brava je vrlo dobra. Bravo je odlično izbalansiran automobil, koji je izuzetno prijatan za vožnju. Kada smo zauzeli položaj za volanom, prvo što smo isprobali bio je Dualdrive sistem, koji se aktivira pritiskom na prekidač i koji značajno pojačava rad servouređaja volana. Iako je Dualdrive namenjen olakšavanju parkiranja i u gradskoj vožnji, naš zaključak je da je servo i u "normal" načinu rada dovoljno jak i da ova funkcija ima opravdanje samo u slučaju nežnijeg dela populacije, koja je očigledno jako važna Fiatu. Novi Bravo je jako precizan automobil u vožnji. Čak i u graničnim područjima Bravo odlično "leži" na putu, čemu doprinosi odličan ESP sistem, koji već na pomisao o proklizavanju redukuje snagu i koči automobil. Solidnim voznim osobinama pomažu i odlične kočnice sa 4 diska, ali i odlični pneumatici Pirelli P Zero Rosso dimenzija 225/40 ZR18, koji su se izvrsno pokazali kako po suvom asfaltu, tako i u kišnim uslovima. Iako će mnogi pomisliti da je novi Bravo, opremljen pneumaticima pomenutih dimenzija pretvrd automobil, moramo istaći da to nije slučaj. To znači da automobil bezpogovorno ispunjava sve zadatke koje preko volana zadaje vozač, a na drugu stranu novi Bravo se odlično nosi sa neravninama i putnici koji sede pozadi neće biti u inferiornom položaju. Fiat je, kada je novi Bravo u pitanju, bezbednost shvatio krajnje ozbiljno. Solidna i čvrsta karoserija, koja postaje obeležje italijanskih automobila, prepoznaje se i po masi od 1.360 kilograma. Sve u novom Bravu napravljeno je po merilima za pet zvezdica Euro NCAP crash testova. Međutim, pored pasivne bezbednosti, koja je na vrhunskom nivou, Fiat je ponudio i jedno interesantno rešenje iz oblasti aktivne sigurnosti, a to su aktivna bočna svetla. Naime, pri svakom okretanju volana, kada su svetla upaljena, i pri svakom aktiviranju pokazivača smera, novi Bravo aktivira levu ili desnu maglenku i osvetljava deo puta gde tek treba da prođete. ovo sjajno rešenje svoj zadatak ispunilo je kada smo u kasnim večernjim satima vozili po vijugavim putevima prema planinskoj lepotici Tari. Neprijatna "vožnja u mrak" prolaskom kroz serpentine ovoga puta je izostala, jer su bočna svetla odlično odradila svoje deo posla i osvetlila put upravo tamo gde je to potrebno. I, na kraju cena. Za testirani primerak Bravo 1.9 Multijet 16V u Sport paketu opreme, koji nudi digitalni dvozonski klima uređaj, Radio/CD, ESP, ASR, aluminijumske 18" felne, vazdušne jastuke i vazdušne zavese, VDC, elektro paket... potrebno je izdvojiti 23.541 Euro sa plaćenom carinom i PDV-om. Iako cena nije najjači adut novog Fiata, mora se priznati da Bravo nudi dosta za uložen novac. Međutim, ako uzmemo u obzir da u ponudi postoji i Fiat Bravo 1.4 16V ACTIVE (90 KS) koji košta 14.750 Eura, shvatićemo da će novi Fiatov Bravo biti jako gorka pilula koju će konkurenti morati da progutaju hteli to ili ne. Tehnički detalji: - Motor: 1.9 Multijet 16V 150 KS, Common-Rail Multijet, direktno ubrizgavanje sa turbo punjačem i intercoolerom - Broj cilindara: 4 u liniji - Prečnik x hod klipa: 82 x 90,4 - Zapremina: 1.910 cm3 - Kompresija: 17,5:1 - Maksimalna snaga: 150 KS pri 4.000 o/min - Maksimalni Obrtni moment: 305 Nm pri 2.000 o/min - Razvod: 2 OHC - Pogon: napred, preko šestostepenog manuelnog menjač - Kočnice: napred - disk 281 x 26, nazad - disk 251 x 10 - Oslanjanje: napred - nezavisno McPherson sa oscilirajućim ramenima, teleskopskim amortizerima. Nazad - Torziona osovina sa amortizerima i oprugama - Pneumatici: 225/40 ZR 18 - Rezervoar: 58 litara - Ubrzanje 0-100 km/h: 9 s - Max brzina: 209 km/h - Dužina: 4.336 mm - Širina: 1.792 mm - Visina: 1.498 mm - Međuosovinsko rastojanje: 2.600 mm - Zapremina prtljažnika: 400 / 1175 litara - Potrošnja na testu: grad: 8,4 l/100 km otvoreno: 5 l/100 km - Cena: 23.541 Euro http://www.automagazin.rs/test/11/1679/fiat-bravo-19--multijet-16v-sport-izaziva-sve-u-klasi
  17. 2 points
    Sad ce metro uskoro zato oni to rade
  18. 2 points
    Upravo postavljaju table za zoniranje CELOG Belvila. I to će biti treća, zelena zona, identična onoj iz centra grada [emoji15] Stvarno nemaju meru više...
  19. 2 points
    ISV_01

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Niva, prosek je ~36L plina + bar 6-7L benzina na priblizno 220-240km krajnje mesovite voznje. AP pici 100tku, po njivi ore ko cetvorobrazdni traktor. Prosecna kilometraza po off-road/dan je oko 8-12km, a brzine.. Oko 2.5-3.5km/h sa dosta pali-gasi (uvek pali na benzin). U ovo doba cesto sa redukcijom prenosa. Relacija: BG-Skorenovac (preko AP-Smederevo-Kovin) u povratku ili isto ili preko PA. Pricajte mi o ekonomicnosti jos malo Za sad nema potrosnje ulja, premda u gepeku stoje 2L
  20. 2 points
    I onda dolazimo do toga da sva ona pomagala (radar, adaptivni tempomat, praćenje linije puta) uopšte nisu glupost [emoji4]
  21. 2 points
    Smireni

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Zimska zimi! Djed tako rek'o. Gde moze telefon bRez kabla? Kompjuktori i te novotarije! Ludizam ftw, hebes napredak! I obligatorni smajli, da bude da je posalica!
  22. 2 points
    Za ovu bi morao i da doplatim
  23. 2 points
    btw... Juce pre podne otišao do Pančeva u Aviv sa familijom po magli... Baš loša vidljivost bila... Krenuli nazad oko 5 popodne znaci 10x gore nego pre podne... Vozio izmedju 50 i 60km/h a u nekim trenutcima mi se ucinilo i to mnogo... Kad sam stigao kuci imao sam utisak kao da me pregazio kamion... Toliko me ubilo tih 40ak km voznje po mraku i magli kao testo... Strasno... Takodje sam primetio ovo o cemu pricas... Nista bolja vidljivost sa maglenkama osim sto mi osvetle 1 do 1,5m ispred u širinu... Naravno bilo je ludaka koji su me obilazili... A da... Fiat Croma je u pitanju
  24. 2 points
    Dale

    Funny photos

  25. 2 points
    Onda skidaj branik i meci belo
  26. 2 points
    djomla

    Vicevi 120%

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  27. 2 points
    Drugari, evo malopre se vratih iz Novog Sada, po magli, ok nije najgora koju sam u zivotu video, i jedno 15 puta sam probavao sa i bez maglenki da vozim, i apsolutno ne mogu da kazem da mi nesto doprinosi. Vidim ja da se one upale, ali nista mi dodatno ne osvetli. Da li je to mozda zbog ksenona, koji sad imaju jaci snop i na dole, da li je mozda do alfinih maglenki, da li je mozda do konkretne situacije u kojoj sam bio (autoput je ipak dosta sirok), pojma nemam, ali eto, samo prenosim frisko iskustvo, s obzirom da smo diskutovali
  28. 2 points
    YUgisa

    Yugo 1.6 - izvlačenje više snage?

    @AnteLo Ako ima dobru kompresiju, greota je rasturati blok radi balansiranja delova ukoliko ne mislis snagu povecavati 50+% u odnosu na fabriku i ozbiljno da ga vozis na stazi. To ima smisla kad motori razvijaju max snagu na 75-8000 obrtaja, kada se vrte do 9000 obrtaja, nije toliko kriticno za motore koji ce maksimum imati na 6000-6500. Kompresiju mozes povecati na 10.5:1 i da vozis na 95icu, moze da se ide i do 11:1 ali onda mora sve da bude savrseno. Koliko da se brije je najbolje da se uradi kubiciranje i smanji komora koliko je potrebno za 10.5:1. Mada od toga neces bog zna koliko dobiti i bilo bi dobro uraditi barem idealno naleganje ventila, prosiriti kanale malo, zavisi koji 1.6 ima, ima ili 37.5/33 ili 39/31 ventile, mozes barem uraditi barem kombinaciju 39/33 ako ne bi zalazio u neke vanstandardne ventile. Bregasta zavisi od motora koji imas, mnogi 1.6 motori imaju 222 stepena, 1.1 iz Zastave ima 244 stepena, imas 1.6 sa mislim 256 stepeni, a imas i od Speicjala/Rally sa 270 stepeni, a naravno imas i nove sportske da kupis jace od tih. Idu i do preko 300 stepeni. Za karb nisam strucnjak, ali koje dizne da stavis ti verovatno niko nece moci reci, niti ima smisla posto ni ne znamo sta ce biti uradjeno na motoru na kraju. To se nabavi brdo dizni pa odes lepo na DYNO i menjas dizne i vidis koja mu "pase".
  29. 1 point
    Pale maglenke kad je vreme odlicno i izbijaju oci, a sad ih zabole. Stoka.
  30. 1 point
    vagenovac

    BMW 320D Touring crveni

    Pitanje estetike, nazad odlicno stoji, napred je meni ruzno sto viri. Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
  31. 1 point
    ISV_01

    Lancia Lybra 1.9jtd SW

    Uf uf, dobro je čukno. Bitno je da ste živi i zdravi, malo ugruvani, doći će drugi autić.
  32. 1 point
    YUgisa

    Yugo 1.6 - izvlačenje više snage?

    Pa mozes raditi glavu, ali blok ja ne bih rasturao. I taj tvoj bi trebao da ima tu slabiju bregastu, tako da mozes staviti iz Yuga.
  33. 1 point
    Kao kad ljudi kukaju da im smetaju tudje maglenke, maglenke mogu smetati drugim vozacima samo ako su rastelovane, jer one treba da imaju pad kao i kratka svetla, a ako "gledaju gore" onda bodu oci kao farovi od punta klasik.
  34. 1 point
    Pfff, ako nije kao ajkulino peraje onda se ne racuna...
  35. 1 point
    Ivan

    Stanje na putevima

    Da dopisem par utisaka u ranije vrlo posecenu, a sada nazalost samo jos jednu u nizu zamrlih, a pravih i kvalitetnih tema na ovom auto-forumu. Gde smo redovno pomagali jedni drugima informacijama korisnim za putovanja i izbor rute, informacijama o radovima, zastojima, putarinama, itd.... Posle vise godina sam za vikend, vise iz radoznalosti, ponovo prosao Ibarskom magistralom, od BG do Preljine i nazad. U stvari, i ne secam se kada je to zadnji put bilo, a sigurno ne posle otvaranja dela AP od Ljiga do Preljine (ili sam koristio renoviranu rutu preko Mladenovca i Topole). Glavni utisak - PUSTARA, ljudi . Od vrha Rudnika, preko Ljiga, sve do Celija mrtvo more, maltene nigde nikoga. Nesto vozila se pojavljuje iza Celija, tj. ukljucenja Valjevaca i okoline, isto vazi za ukljucenja iz Lazarevca i od Stepojevca do BG. Neverovatna razlika, meni je Ibarska u glavi urezana jos iz 90-ih pa sve donedavno kao preopterecena crna tacka, puna kamiona, autobusa i sporaca, gde sam dobar deo puta provodio u preticanju ili pripremi za isto. Vikendom tek da ne govorim. Renoviranjem deonice preko Topole i pustanjem AP "Milos" u rad, sada je Ibarska izgleda maltene pustara. Plusevi: vrlo malo saobracaja u odnosu na ranije (maltene bez vozila od Celija do vrha Rudnika); vrlo dobar put i siroka magistrala celom duzinom, bezbedno; iz pravca BG iza Meljaka su uklonjena ranija tupava kilometarska ogranicenja (odmah iza Meljaka je prestanak naseljenog mesta i vozi se 80 km/h) tako da se iznenadjujuce brzo izlazi iz grada; veca prosecna brzina u odnosu npr. na put preko Topole, nema naplate putarine; Minusi: cca 15 km duze nego preko Topole; na delu oko Lazarevca se izmesta magistrala zbog prosirenja kopova, tako da postoji semafor za naizmenicno propustanje saobracaja i u najgorem slucaju moze da se saceka par minuta; uvedeno nekoliko ogranicenja od 60 km/h na delu izmedju Ljiga i vrha Rudnika, na mestima gde su ranije bila 80 km/h; radi se penjanje uz Rudnik u smeru iz BG, saobracaj tece dvosmerno ali je usporen zbog radova; Naravno, moze da se kombinuje i Ibarskom do ispred Ljiga, na novom kruznom toku ukljucenje na "Milosa" do Preljine, cena je sada 180 din za tu deonicu. To je nekih cca 45 km autoputa ili 20-ak minuta voznje do Preljine. Ili preko Topole, cena AP do Malog Pozarevca je 110 din. Ili naravno kompletna AP deonica Obrenovac-Preljina, cena je 420 din.
  36. 1 point
    Slicna situacija prosle godine, maglustina, rana zora, pre svitanja, majstor ispred vozi sa dnevnim svetlima samo, a tad pozadi nema pozicije. Njemu osvetljena tabla, ne vidi on sto ja i ljudi iz suprotnog pravca njemu blicamo. Ubrzava do 60, pa samo zakoci do 30 u sred krivine, a meni njegove stopke samo "izrone" iz mraka i magle. Sto se maglenki tice, jednom su mi pomogle po bas gustoj magli na vencu, i to vise zbog sirine snopa (da vidim ivicu), nego zbog toga sto su dalje osvetljavale. Opet, znace da tebe bolje vide oni iz suprotnog pravca.
  37. 1 point
  38. 1 point
    meni ovo ekstra izgleda
  39. 1 point
    Kod mene treće jutro uzastopno crni led ujutru... Kondez od magle se smrzne noćom... Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  40. 1 point
    neshaoct

    Škoda Kamiq

    AutoservisEmisija video: Test Škoda Kamiq 1.0 TSI Seat Arona = VW T-Cross = Škoda Kamiq - mali gradski SUV bez pogona na svim točkovima, sa umerenom ponudom motora i opremom. Isti auto u tri oblika. Ali, Škodina verzija istog auta se razlikuje jer najveća od sva tri (toliko veća da je čak i VW T-Roc manji od Kamiqa), pa ide na više lima za ne toliko više cene u odnosu na svoju braću:
  41. 1 point
    danijel55

    BMW 320d F31(pijaca)

    Kod nas je auto garant ovlasceni.A servis koji je na jakom glasu i ubedljivo najbolji, bmw servis kum od Ostoje Mijailovica.Oni bi verovatno imali to ulje sigurno.
  42. 1 point
    totti

    Kuda ide ovaj svet?

  43. 1 point
    integralac

    Funny photos

  44. 1 point
    Ivane, imamo ovde kolege kojima se takođe priviđaju stvari, ali ne od magle i zamora, već od korišćenja raznih supstanci [emoji3] Za sada zadovoljan LSD-om [emoji3]
  45. 1 point
    totti

    Funny photos

    Jeste, ali ne dupe od onih guzara Niki Minaž i Kim Kardašijan na koje se ti ložiš [emoji37][emoji2961] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  46. 1 point
    Axic

    Funny photos

  47. 1 point
    totti

    Funny photos

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  48. 1 point
    neshtry

    Vicevi 120%

    [emoji50] Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  49. 1 point
    Zaustavljen program otpremnina u Opelu jer najbolji inženjeri odlaze u BMW Zbog straha da će ostati bez visokokvalifikovanih inženjera, u Opelu su odlučili da zaustave program dobrovoljnih prekida radnog odnosa uz isplatu otpremnina. Opel je prošle godine prešao iz GM-ovih u ruke PSA grupe, a francuski konzorcijum koji čine Peugeot i Citroen je obećao da će nemačkog proizvođača pretvoriti u profitabilnu kompaniju nakon više od dve decenije gubitaka. Jedna od stavki plana za restrukturiranje je i smanjenje radne snage za 3.700 ljudi do 2020. Opel je za sada primio otprilike 1.000 zahteva za dobrovoljni odlazak, ali dobar deo čini visokokvalifikovani kadar koji je počeo da prelazi u druge kompanije poput BMW-a, Jaguar Land Rovera i Continentala. Predstavnici Opelovog sindikata su zatražili zaustavljanje programa isplata otpremnina jer strahuju da će kompanija ostati bez ključnih ljudi i ekspertize u segmentu razvoja i dizajniranja platformi za kompaktne putničke automobile. Eggord Thomaschky, Opelov glavni inženjer, prešao je u BMW prošlog decembra. Ralf Hannappel, Opelov direktor za električna vozila, trenutno je glavni inženjer Jaguar Land Rovera, dok je Florian Koch, čovek zadužen za razvoj Opelovog multimedijalno-kontrolnog sistema, od prošlog meseca prvi čovek za ''napredne vozačke sisteme'' u Continentalu. Odluka o nastavku ili ukidanju programa bi trebalo da bude doneta krajem maja. preuzeto sa - Auto Blog
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...