Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/10/20 in all areas
-
10 pointsSent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
8 points[emoji848] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
7 points
-
6 pointsSent from my 3310 using Tapatalk
-
6 points
Fiat Sedici 4x4 1.9 MJet - lampica ulja sija par sekundi nakon startovanja
bglion and 5 others reacted to Milutinac for a post in a topic
Jedno je reci... - - - E druze, slazem se ovo oko gumice, ne bih da te navodim da pogresan trag ali pored toga proveri i da nije slucajno ostalo obavestenje za zamenu ulja. A sasvim nesto drugo je da u sva svoja 3 posta na forumu imas takav stav kao da je samo tebe ovaj forum cekao da ti iznosis svoje misljenje, i to vrlo moguce pogresno. Da govoris kako ovde ima pametnih ili manje-pametnih...i ostalo. Pa zato je i bolje da bude - Putuj Igumane i ne misli na... Bilo takvih na forumu i bice. Kap u moru... -
6 points
-
5 points
-
5 points
Funny photos
djomla and 4 others reacted to PremieRacing for a post in a topic
Jbt, očiju ti... morao sam da okrenem monitor naopačke Gledaju me u kancelariji kaoooo.... kao inače što me gledaju : ) -
5 points
Aftermarket navigacije
alfini0507 and 4 others reacted to Milutinac for a post in a topic
Taj rad... -
4 points
Neko negde nešto prodaje...
alfini0507 and 3 others reacted to totti for a post in a topic
I za malo starije: https://onlineradiobox.com/nl/discoaction/?cs=nl.discoaction&played=1&lang=en [emoji4] Sent from my SM-G950F using Tapatalk -
4 points
BMW 320d F31(pijaca)
PremieRacing and 3 others reacted to banjo1990 for a post in a topic
To na linku je jednoredi konusno valjkasti ležaj koji po tipu nije odgovarajući. Ovaj je po konkstrukciji standardni kuglični ležaj. Imao sam posla sa njima, ok su, ali ipak da se radi nešto što treba da se vrti preko 5000 o/min bez problema i pod povišenom temperaturom, ne bih da isprobavam. Nepoznat je problem. Raspitao sam se i ovde kod ljudi koji rade remonte menjača. Nikad niko taj ležaj nije promenio... Prolazilo mi je kroz glavu da nije menjač pretrpeo neki udar ili slično što je uzrokovalo oštećenje ležaja, ali ništa mi ne ukazuje na to. Uglavnom, bio sam smislio rešenje kako da standardni ležaj prilagodim mom slučaju uz malu doradu košuljice uz ubacivanje distantnog prstena sa jedne strane, i mislim da nema razloga da to ne radi. Međutim, u međuvremenu mi se javio čovek koji je uspeo da iskopa polovan iz nekog menjača, tako da sam na kraju uzeo taj polovnjak. Videćemo kad ga spakujemo šta će biti. -
4 points
-
4 pointsKada vidim ovakav render, prvo sto mi pada na pamet je legendarna 155 2.5 V6 TI, koja je bila strah i trepet DTM-a pocetkom devedesetih. Vozacka postavu su cinili Larini i Nannini, a Nikola Larini je sa njom '93. ubedljivo osvojio sampionsku titulu. Ista zver na Goodwoodu pre par godina, a pored neosporne tehnike i motorizacije - i dan danas prelep auto: Prava steta sto je takav brand spao na grane na kojima je danas... Verujem da bi Nemac debelo unovcio takav pedigre i istoriju.
-
4 points
Fiat Sedici 4x4 1.9 MJet - lampica ulja sija par sekundi nakon startovanja
skile86 and 3 others reacted to Milutinac for a post in a topic
Postovani Radojko aka @raks88. Posto nisi sto posto siguran u svoje tvrdnje, bilo bi bolje da nista ni ne govoris. Mozda ti mislis kako jesi siguran, ALI...to sto ti govoris donekle ima smisla, jeste tacno je da nekada treperenje lampice za ulje moze da ukaze na to da na bordu nije resetovana zadata kilometraza za promenu ulja. Ali isto tako ovo oglasavanje lampice kod momka na Sedici-ju moze da ukazuje na to da je dotrajala gumica na uljanoj pumpi, sto je mnogo veci problem od treperenja lampice kao podsetnika za zamenu ulja. I zato, bilo bi lepo da prvo proveris svoje tvrdnje, jer ne mozes 100% biti siguran da je to sto govoris - pod jedan, a pod dva - jer evo npr. mogao bi ovaj sada momak da uvazi tvoje tvrdnje a kaze "Ma jeste tamo jedan sa foruma mi je jedan rekao da to nije nista i da samo treba da mi se ugasi lampica" i da mu se vrlo brzo skaši motor zbog lošeg podmazivanja. I ko je onda kriv, mi koji mu govorimo da zameni gumicu ili ti koji si rekao da se eto samo ugasi neka lampica...? Tako da ono... @MarijanM - da li si radio nesto povodom problema? -
4 pointsMolio bih administratore da obrisu postove od ovog decka, posto mogu nekog da dovedu u zabludu. Ako vec iznosis misljenje na forum bar se potrudi da imas pojma o cemu pricas, a ne da prozivas druge i jos ubedjujes kako si u pravu, a definitivno nisi.
-
3 points
Funny photos
Kosta Smosta and 2 others reacted to djomla for a post in a topic
Sent from my 3310 using Tapatalk -
3 pointsBeloruski internet radio, prijatna muzika: http://soundeorecords.com/#fm
-
3 points
Fiat Sedici 4x4 1.9 MJet - lampica ulja sija par sekundi nakon startovanja
skile86 and 2 others reacted to PremieRacing for a post in a topic
Nadobudi, pročitaj opet, polako i sa razumevanjem. -
2 points
-
2 points
Kuda ide ovaj svet?
bglion and one other reacted to Woodoo for a post in a topic
Ako neko nije upoznat šta se dešava na savskom nasipu pre blokova na linku postoji lepo objašnjenje, devastacija vodoizvorišta par excellence. SAVSKI NASIP -
2 points
Aftermarket navigacije
alfini0507 and one other reacted to Milutinac for a post in a topic
Nije ni volan za svakoga^ -
2 points
Funny photos
Mijailović P. and one other reacted to SalacUE for a post in a topic
Jesmo, Džizus, i da znaš da bolje slavimo tvoj rođendan nego svoje. I da ga slavimo još duuugo godina u zdravlju & veselju. -
1 pointFića, Yugo, Golf2, pa Stilo - automobili koji su motorizovali Srbiju, svaki u svoje doba
-
1 point
-
1 pointSamo da napomenem da od sredine januara Bogunović više neće biti ovlašćeni serviser u Fiatovoj mreži.
-
1 pointImam problem,izbacuje mi airbag failure i to me jako nervira,gledo sam onaj konektor ispod sedista suvozaca dobar je,stavio sam ga na kompjuter nisu mogli gresku da mi maknu,da nije mozda neki osigurac pregoreo?
-
1 pointNeki zanimljivi šbbkbb renderi
-
1 pointIz auspuha u pluća, da li će početi zabrana starijih vozila? Beograd je u neslavnom vrhu po stepenu zagađenja vazduha. Azotni oksidi i čestice PM-10 I PM-25 koje proizvode automobili izazivaju najteža oboljenja. Zato se ubrzano sprema niz mera koje će pogoditi vlasnike starijih vozila, prenosi RTS. Stručna javnost mora da se uključi u ovu akciju. Svi moraju da ponude praktična i čista rešenja bez kalkulacija, a država će već u sledećem budžetu odvojiti sredstva za subvenciju hibridnih i električnih vozila. Više nema dileme - nekontrolisani uvoz automobila i skidanje katalizatora truju vazduh. ''Primećujete li da ljudi prodaju nekakva ulja, ali nisu za loženje. Emisija iz tih ulja je kancerogena. Čitav spektar delatnosti moraćemo da preduzmemo da presečemo protivzakonitosti koje se tiču ovih ulja o kojima pričam i neću da zabijam glavu u pesak kada je u pitanju saobraćaj'', kaže ministar ekologije Goran Trivan. Postoje sada razni radikalni predlozi koje preduzimaju na Zapadu - zabrana ulaza dizelašima u centar grada, neki su za sistem par-nepar, neki da se odmah na tehničkim pregledima uvede merenje gasova. Stručnjaci sa Saobraćajnog fakulteta kažu da polovičnih i šok rešenja nema i da celokupan transport u gradu treba ispočetka projektovati. ''Ja nisam ni za kakve zabrane već za sistemsko rešenje, da se napravi jedna dubinska tehničko-tehnološka analiza i da se na osnovu realnih mogućnosti svih stanovnika ove zemlje donesu primenjivi propisi, koji će napraviti podobniju sliku saobraćajno transportnog sistema'', ističe Slaven Tica sa Saobraćajnog fakulteta u Beogradu. Sa Mašinskog fakulteta apeluju da se uvoz polovnih automobila koji zagađuju, odmah obustavi. ''Mali smo mi da bismo se sad trkali sa Evropom. Da zabranimo evro-3, evro-4 i evro-5 bilo bi dovoljno'', smatra Miloš Vasić sa Mašinskog fakulteta u Beogradu. Ako sledeću zimu dočekamo sa ovakvom situacijom, imaćemo još 30 odsto više obolelih od respiratornih oboljenja, upozoravaju stručnjaci, i dodaju da se mora hitno reagovati na državnom nivou bez čekanja i odlaganja jer će zagađenja biti i leti i ona mogu biti još veća. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 pointKombinacija znaka ograničenja brzine i dopunske table sa snežnom pahuljom, odnosno pahuljicama već dugo zbunjuje vozače. Problem je u dve table različitog izgleda, ali iste ''simbolike''. Uprkos očiglednoj razlici po pitanju izgleda, na obe vidimo da je reč o snegu - bez obzira da li je reč o jednoj velikoj pahulji ili više malih koje padaju iz oblaka. Zato nije ni čudo što dolazi do zbunjivanja. Ovako izgleda jedna: A ovako druga: Ovako je bilo ranije Pogledajte sliku ispod. Znak ograničenja brzine sa dopunskom tablom sa jednom pahuljom: Ova kombinacija se više ne koristi. Ta dopunska tabla u kombinaciji sa znakom ograničenja brzine nije imala nikakvu drugu ulogu osim da obavesti vozače o mogućnosti klizavog kolovoza, a ograničenje brzine je važilo uvek, u svim vremenskim uslovima i bez obzira na stanje kolovoza. Dakle, ova dopunska tabla nije imala veze sa znakom ograničenja brzine, već su se jednostavno iz praktičnih razloga nalazili na istom stubu. A sad, nešto potpuno ''drugačije''! Kombinacija znaka za ograničenje brzine i dopunske table kakvu vidite ispod znači da to ograničenje brzine važi samo kada je put klizav zbog snega, leda ili poledice. Dakle, kada vidite ovakvu kombinaciju znaka i dopunske table, znajte da to ograničenje brzine važi samo kada je kolovoz klizav zbog pojave snega, leda ili poledice. U normalnim uslovima važi uobičajeno ograničenje brzine određeno nekim drugim saobraćajnim znakom ili generalnim ograničenjem (npr. 50 km/h u naselju). Autor: Dragan Romčević preuzeto sa - polovniautomobili.com
-
1 point
-
1 pointKao sto smo pretpostavili,pumpa je zveknula totalno,uzeo drugu (jer je neka plastika pukla isto sto prenosi nesto do robotike ako se dobro secam sta mi rece majstor pa je bila bolja opcija druga jer reparacija nije bila u opciji) odradjena kalibracija i sve sto treba i sad radi kao nova.
-
1 pointAli je samo jedan Djomla [emoji2]
-
1 pointUzeto pivce za Bravisu, uskoro ce ga degustirati narednih 10.000 km. Razmisljao sam o 5w-30 EFE i 5W-30 FE, presudilo ovo drugo. Ipak po tehnickim specifikacijama malo bolje podmazicanje na nizim temperaturama dok je ostalo neznatno isto (TBN je kod EFE za nijansu bolje).
-
1 pointBravo. Tako treba pomoći... stručno i direktno u metu a ne kao ovde da se piše svasta. Gumice.... drva.... Suma Znači lampica za ulje znači obaveštenje da treba uraditi servis i tačka!
-
1 pointEbeš mi sve ako ja imam ikakvu predstavu o čemu vi to...[emoji3]
-
1 pointDo podelim neka nova iskustva, nažalost loša. Nedavno dok sam bio na putu ka Italiji, prilikom usporavanja da bih pauzirao na benzinskoj pumpi, počinje da se čuje zvuk zujanja, blagog čangrljanja iz menjača, da bi prilikom dodavanja gasa počelo da se čuje poprilično glasno zavijanje. Zvuk je dopirao u svakom stepenu prenosa, sem u četvrtom. Odmah sam posumnjao na jedan od ležaja na spojničkoj osovini. Polovan menjač je oko 500e, a u BMWu nemaju mogućnost popravke menjača, već samo ugradnja novog što je nekih 2000 ili 2500e plus rad. Da stavim polovan menjač, nije mala cifra, a opet pojma nemam šta sam ugradio. Već mi je preko glave da me više leraju gde stignu samo zbog BMW značke, tako da sam odlučio da sam izvadim menjač i da vidim šta se može uraditi. Otišao sam kod prijatelja koji ima kanal, izvadili smo menjač, otvorili ga, i potvrdio svoje sumnje. Ležaj od spojničke osovine na kućištu je otišao. Problem je što taj ležaj ne može nigde da se kupi, čak ni na zapadu. Tamo takođe ne rade nikakve popravke menjača, već se ubacuje isključivo novi. Jedino gde sam ga našao u prodaji su braća Kinezi. Svakako ću ga naručiti, a do tada ću ubaciti neki polovni ležaj, pa neka traje koliko traje. Inače, u Kini mu je cena od 20-40 dolara. Zaključak svega je da je sve ovo otišlo u pii... Zbog dela od 30 eura neko na zapadu mora da se olakša za jedno 3000 eura da bi rešio kvar, a ni kod nas nije ništa bolje. Sledeća loša stvar je što prilikom duže vožnje pri brzini od 160-170km/h izbacuje upozorenje da je potrebno doliti 1L ulja u motor. Srećom, pa nisam slepo poslušao poruku koja izlazi na displeju, već sam dosuo neki decilitar čisto da vidim šta će se dogoditi. Ugašeno je upozorenje, a ponovo se pojavilo prilikom sličnog režima vožnje. Sutradan, kada se ulje lepo sleglo, video sam da ulja ima malo preko maksimuma, taman onoliko koliko sam dosuo. Ono u šta sumnjam je kvalitet ulja koje stiže na naše tržište. Prešao sam oko 9000 sa ovim uljem, i verovatno je već izgubilo viskozitet i pravi problem. To je ono ''isto'' ulje koje na zapadu menjaju na 30k km na ovom motoru. Evo par sličica menjača i spornog ležaja.
-
1 point
-
1 point
Nuova Bravo 1.4 t-jet 150
neshaoct reacted to Mijailović P. for a post in a topic
Ne, ne prijatelji... Nećete me ... [emoji16] -
1 point
-
1 point
Funny photos
PremieRacing reacted to totti for a post in a topic
[emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk -
1 point
-
1 point
-
1 point
Alfa Romeo 159 SW JTDm 16v 150 hp
alfini0507 reacted to Ivan BG for a post in a topic
Dakle, bio, zamenio, vratio se, 300km u oba smera. Zamenjeno: oba silena (velika na donjim viljuskama), obe kugle u gornjim viljuskama, oba kraja spona i centriran trap, sve na jednom mestu....total 105€ + putarine i oko 2000 din za gorivo. Ostatak komponenti trapa je bio dobar i nije bilo potrebe za zamenom. Sad je jos utegnutija i teza, direktnija na volanu. To je to i nije mi zao. Inace, uigrana ekipa, brzo rade, a nalaze se (MPG Jovanovac) na 6km od KG, dve odlicno opremljene radionice, u obe Hofmann laserske masine za centriranje trapa, svakakvog alata, radapcigera, pedantno, fino, cisto, uredno, odmah rade zamenu komponenti koje su dotrajale, hocu da kazem, da nazad na kola vracaju viljuske koje su sa kola skinute, nema razmisljanja jel ta koju dobijas nazad, originalna, kriva i sl. Jos jednom sve pohvale za servis i uslugu. -
1 point
Uplaćene članarine
PremieRacing reacted to neshaoct for a post in a topic
@batakolestb Zato što nisu ni poslate, nije ni napisano da su poslate. Juče su preuzete iz štamparije, šalju se sutra. Rok važenja na njima je 01.01.2021. -
1 pointMogao si auto Kristinu okrenuti, verujem da bi bila okej cena, mozda slicna ukupnim troskovima ili cak i manja al bez cimanja do KG i plus ako nesto podje po zlu lakse je reklamirati. Ne vidim razlog da se ide van BGa za neke popravke kada maltene sve imamo ovde.
-
1 pointNapokon se skupio neki keš za malo ozbiljniji zahvat na kolima, odnosno, da se otklone nedostaci ustanovljeni prilikom kupovine. Remontovan je set kvačila i zamajac i remontovan je anlaser. Obrađena su sva 4 kočiona diska. Kad se skine menjač, ustanove se neke nove neispravnosti - procureo semering na radilici, napukla manžetna na poluosovini, sa desne strane (do menjača). Izgled seta pre remonta. Zamajac je imao lufta, po 4-5 cm u obe strane. Ploče se nisu odvajale, nikakav drugi luft osim levo-desno nije bio prisutan. Hidro-druk lager bio je gotovo pred raspadom. Nakon remonta. Remont je urađen u radionici "Gajić" u Jajincima, koštao je 26000 dinara i dobio sam garanciju 6 meseci. Kvačilo je mekano baš, baš. Motor se daleko lakše startuje, jer je i anlaser bio u lošem stanju. U menjač je nasuto 2.5 litre Tutele, zajedno sa Liqui Moly aditivom za menjačko ulje. Auto je daleko udobniji za vožnju. Čak mi je majsotr iz "Torina" rekao da nije očekivao da će kvačilo ispasti baš toliko dobro. Videćemo, naredni kilometri će pokazati. Lađa. Za put oko sveta, lagano.
-
1 pointEvo jedan od tih pedesetak je Ljubljanski
-
1 point
-
1 pointPutevi su definitivno ocajni, nisu nikad ovako zapusteni bili u SU, a i to sto okrpe nikad tako ofrlje nije bilo radjeno, da talasa po 5cm... A i amortizeri ti ne pomazu, Top Line su Italijanski, neki kao budzetni brend OSRAV amortizera i prilicno su "tvrdi" iz mog iskustva... Inace uvek zaboravim, cesto se spominju Bilstein i KW amortizeri kao top kvalitet, uvek zaboravim da naglasim jedan brend koji je isto vrhunski, istina ne rade za standardne automobile, a to je|
-
1 pointNeko se fejsbuci, a neko istrazuje internet
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".