Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/09/20 in all areas

  1. 8 points
    Woodoo

    Funny photos

  2. 8 points
    Woodoo

    Funny photos

  3. 8 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  4. 6 points
    Danilo1

    Neko negde nešto prodaje...

    evo crno na belo
  5. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  6. 5 points
    totti

    Neko negde nešto prodaje...

    Pa od svega navedenog znam samo šta je krek (Axic koristi) i Bear (oni što prave xenon sijalice) [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  7. 4 points
    bglion

    Funny photos

  8. 4 points
    Ivan

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    Zavisi od svega, proizvodjaca, osnove, aditiva... Modernija ulja, za novije motore sa DPF, cesto imaju manji TBN. Ako gledas Seleniu, recimo matora WR 5-40 je imala TBN 11, a Selenia WR KPE 5-30 nesto preko 7. Za novije Syntiume specificiraju vise. Tacno je da se do tog podatka kod nekih proizvodjaca teze dolazi. Kada sam trazio za Shell Helix Ultra 5-40 koje sam u zadnje vreme poceo da koristim na bivsem Stilu, maltene sam jedva iskopao. Navodno je TBN cak preko 12, sto je odlicno ako je stvarno tako. Taj podatak je prilicno bitan za dizelase, dok benzinci komotno mogu i na nize vrednosti.
  9. 4 points
    totti

    Neko negde nešto prodaje...

    Ebeš mi sve ako ja imam ikakvu predstavu o čemu vi to...[emoji3]
  10. 3 points
    darkman14

    Kamere & presretači

    A u tekstu uglavnom slika BMW
  11. 3 points
    banjo1990

    BMW 320d F31(pijaca)

    Oznaka ležaja je 40TM14A, a semeringa koji ga prati 39,85/70/9. Proizvođač ležaja je NSK. Ukoliko ga nađeš rado ću te počastiti. Radim sa teškim građevinskim mašinama, susretao sam se sa raznim reduktorima, ležajevima koji moraju statički da nose i do 100 tona. Sve sam uspevao da nabavim, ali ovaj ležaj je kod nas nemoguće naći. Zvao sam ljude u Bosni, Švajcarskoj, sve moguće firme koje rade sa ležajevima u Srbiji i takvog ležaja nema ni u jednom katalogu. Dimenzije su mu 40x80x20(16). 16 je mera bez ramena ili onog zuba na spoljnoj košuljici, i zbog toga je ležaj specifičan. Čak sam tražio ležaj po tim dimenzijama pa da mu spoljnu košuljicu obradim na strugu, ali po standardu nema te dimenzije, jer standardna širina je 18 na ovoj dimenziji. Suludo jeste, ali to je realnost. Jednostavno se prave sklopovi koji su osmišljeni da se menjaju u kompletu. Iz tog razloga ne postoji zamena ulja u rasporedu održavanja. Ulje je doživotno.... Sve to ne bi bio problem da mu ''život'' nije ovako kratak.
  12. 2 points
    djomla

    Funny photos

  13. 2 points
    a ako budes oglasavao auto sigurno ce ici u temu "strahote iz oglasa" tako da bolje nemoj da kacis
  14. 2 points
    Ivan

    Po još koji Bravisha da se negde uglavi

    Vidi, nista te ne kosta da probas - mozda ti tema postane i najcitanija na forumu.
  15. 2 points
    ??????????????????? Deder okaci fabriku od enterijera
  16. 2 points
    stefankmn

    Neko negde nešto prodaje...

    Ja mislio ovo drugo pominju zrnketa
  17. 2 points
    Uzeto pivce za Bravisu, uskoro ce ga degustirati narednih 10.000 km. Razmisljao sam o 5w-30 EFE i 5W-30 FE, presudilo ovo drugo. Ipak po tehnickim specifikacijama malo bolje podmazicanje na nizim temperaturama dok je ostalo neznatno isto (TBN je kod EFE za nijansu bolje).
  18. 2 points
    dellas

    BMW 320d F31(pijaca)

    Sve je otislo u ... kad na bmw-u crkne manuelni menjac na 200k km.
  19. 1 point
    SalacUE

    Funny photos

    Jesmo, Džizus, i da znaš da bolje slavimo tvoj rođendan nego svoje. I da ga slavimo još duuugo godina u zdravlju & veselju.
  20. 1 point
    ISV_01

    ALARM da/ne, koji, gde, koliko ?

    Vidi, kapiram da bi svi dali kratkorocnu vecu investiciju i zavrsili posao ali... GPS klase za standardne GPS module ima 5-10m zavisno od dostupnosti satelita. GSM povezivanje (sim kartica) daje dosta vecu osetljivost i preciznost jer ujedno koristi mobilno pozicioniranje putem neta. Naveo ti vec MobTrack24, pa imas ih jos na trzistu sto daju usluge pracenja vozila. Verujem da se i ti sto daju usluge oslanjaju na SIM kartice ili amerikanci na VERZION (npr iPhone na telekom mrezi VERZION nema slot za sim karticu i nema je uopste, ali radi na toj mrezi i ne moze se dekodirati). Meni ovo vrsi posao, zadovoljan sam, a ti se slobodno raspitaj preko neta u firmama koje to zaista rade. Dobijes opremu ili ti oni ugrade i samo placas mesecno/godisnje i toEto
  21. 1 point
    ISV_01

    ALARM da/ne, koji, gde, koliko ?

    @Bugeera Ja imam GPS tracker sa internom baterijom i sim VIP pre paid karticom (mozda predjem na postpaid jednom prilikom) koju sam ubacio da bi testirao uredjaj da vidim valja li cemu. Konkretno ima jnternu bateriju od 4400mAh (jaci model ima oko 6000mAh) i meni u low power rezimu traje baterija oko 30-40 dana. Komunikacija je putem sms i internetom, za SMS malo treba obratiti paznju jer uredjaj nema internu memoriju vec SMS kapacitet same SIM kartice, sa kojim treba malo voditi racuna. Dopunu krede vrsim prebacivanjem sim kartice u drugi fon pa uradim kupovinu pre paid akcije od 300 kinti i mesec dana imam neta i sms-a na kartici (VIP, ostali po 7 dana), a za van Srbije sam mu uplatio akciju roaming interneta. Imas i aplikaciju sa kojom dajes i komande i neka podesavanja (realno, od skale 1-5, moja ocena funkcionalnosti je 2.5-3) ali ono sto meni treba radi: lokacija i podesavanje rezima ( low power, master mode - tj real time lokalizovanje). Ostale opcije mozes sam da vidis sa linka. E sad, imas i ODB module koji se nakace direktno sa SIM karticom bez baterije, sto je odlicno resenje takodje ili moduli koji se vezuju na neki kabl sa napajanjem. Ako ces neku profi uslugu - gledaj MobTrack24 nema sta nemaju (potrosnja goriva, napon u autu, brzina, lokacija i jos svasta nesto). Nadji na Aliji TK202B, nesto nece link da mi kopira. Taj koristim. Sto se tice alarma @Danilo1 je pakovao fabricki Bravo, ja imam K9 (Excalibur) aftermarket ugradjen i licno... Iskreno mislim da sam se zezno, trebao sam Zeder ili iglu neku da mu zveknem, no ajd sad..
  22. 1 point
    ISV_01

    Po još koji Bravisha da se negde uglavi

    @djomla Da, ima nalepnicu i sa zadnje/bocne strane.
  23. 1 point
    Ivan

    Kodovi za originalne audio uređaje

    Za Visteon gledas samo oznaku koja pocinje sa "M". Isto je i za Stilo i za Nuova Bravo, a ova moja aplikacija generise Code provereno vec duze od decenije . Kacili smo je i ovde na forum, ali odbija softver kao potencijalno "harmful" - jedino iz tog razloga i generisem ljudima ovako s' nogu . Za Blaupunkt imamo link koji stoji gore kao preporucen, moze svako da ga koristi.
  24. 1 point
    neshaoct

    Kamere & presretači

    Policija zaustavila mladića koji je vozio na autoputu 248 km/h Saobraćajna policija na autoputu Beograd-Šid, kod Sremske Mitrovice, zaustavila je dvadesetčetvorogodišnjeg vozača koji je vozio 248 Km/h, odnosno 118 kilometara na čas više od dozvoljene brzine na autoputu, saopšteno je iz MUP-a. Vozač je priveden nadležnom sudiji koji mu je zbog nasilničke vožnje izrekao novčanu kaznu od 140.000 dinara i zaštitnu meru zabrane upravljanja automobilom u trajanju od devet meseci. ''Apelujemo na sve vozače da dosledno poštuju ograničenja brzine, ne konzumiraju alkohol i ne upotrebljavaju mobilne telefone u toku vožnje i da koriste sigurnosne pojaseve, čime čuvaju i svoju i bezbednost ostalih učesnika u saobraćaju'', navodi se u policijskom saopštenju.
  25. 1 point
    darkman14

    BMW 320d F31(pijaca)

    https://www.amazon.com/NSK-HR30208J-Bearings-40x80x19-75mm-Shipping/dp/B07TJ2NQW1/ref=sr_1_fkmr0_2?keywords=nsk+bearing+40+80+20&qid=1578581397&sr=8-2-fkmr0 nije 20, al je 19,75mm
  26. 1 point
    neshaoct

    F1: Red Bull

    ''Tačno je, plašili smo se da će Mercedes uzeti Maksa'' Kako prenosi Sport Klub, prvi čovek Red Bula Helmut Marko je potvrdio da je Red Bul dao novi ugovor Maksu Ferstapenu kako bi osigurao holandskog vozača i kako ne bi preašo u Mercedes. U krugovima Formule 1 su veoma česte spekulacije u poslednje vreme da Luis Hamilton može u nekoj od narednih sezona da pređe u Ferrari. Ta priča ima uporište najviše u tome da bi Britanac želeo da sedne u crveni bolid jednom u karijeri i da proba da osvoji titulu sa dva različita tima. Upražnjeno mesto u Mercedesu tada bi verovatno pripalo Maksu Ferstapenu, pa je Red Bul unapred reagovao i rešio da se ozbedi. ''Bilo je teško nagađati šta će da se desi u priči između Ferarija i Hamiltona. Jasno je bilo da Mercedes mora da reaguje ako Hamilton ode 2021. Maks bi bio vozač kog bi tražili'', rekao je prvi čovek Red Bula Helmut Marko. ''Ovo je bio veoma važan korak za nas. Sada možemo da gledamo na budućnost sa više samopouzdanja'', dodao je Marko. Ferstapen je rekao da veruje u projekat Red Bull-a i Honde. ''Honda se priključila i imali smo dobar napredak u poslednjih 12 meseci. To mi da je još više motivacijei vere da možemo da pobeđujemo zajedno. Poštujem način na koji Red Bull i Honda rade. Cilj nam je da se borimo zajedno za titulu šampiona sveta'', rekao je Ferstapen. preuzeto sa - Auto Blog
  27. 1 point
    banjo1990

    BMW 320d F31(pijaca)

    @neshtry Kontakirao sam pre dva dana dotične, ali nemaju čak ni oni. Kontakirao sam još jedne Kineze, a oni mi rekoše da više nije u proizvodnji taj ležaj. @zunto To i radim trenutno. Čekam odgovor od dvojice, ali ne mogu doveka da čekam. Nadam se da neću morati na kraju da stavim ceo polovan menjač, a da stavljam nov, to mi tek ne pada na pamet.
  28. 1 point
    Ivan

    Po još koji Bravisha da se negde uglavi

    Nemoj slucajno samo to da radi - ugasice forum, ostace samo dugmici. Neka se covek i dalje zabavlja fotkanjem fabrike od felnica i sve OK ...
  29. 1 point
    darkman14

    Auto servis Fiat Centar Bogunović

    https://www.youtube.com/watch?v=DM1m81BIwkM
  30. 1 point
    Pluto

    Neko negde nešto prodaje...

    Posto Spotify (aplikacija na kojoj postoji sva muzika) ne moze da se instalira u Srbiji, skine se instalacija koja je premium verzija aplikacije. VPN se koristi kako bi "prebacio" svoj internet na neku drugu zemlju, u ovom slucaju Ameriku i preko njihovog interneta napravio nalog i koristio aplikaciju za dzabe (inace je 5$ mesecno). Kada ukljucis VPN aplikacija misli da si u Americi i imas na koriscenje nekih mesec dana dok VPN ne istekne i vrati te u Srbiju, ponovis proces prebacivanja i sve tako u krug. Spotify je dobar, jer ima mozda najbolji algoritam za pronalazenje pesama koje bi ti slusao, jer pre pocetka koriscenja odaberes omiljene izvodjace iz bilo kog zanra i on ti prema tome pravi playliste. Slicno je deezeru samo dosta bolje.[emoji16] Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
  31. 1 point
    Gledam po SN da li ta centrala ide jos na neki model, ako mozda nekome zatreba. Ali samo Bravo i samo prve verzije: Tipicna prica za Zabare i elektroniku u prvim verzijama modela. Evo koliko je izmena samo za taj SN bilo za prve nepune 2 godine: Hvala svakako za ponudu, a posto je dajes za dzabe onda mogu da prokomentrisem da treba videti koliko je sada flesovanje (ranije je bilo 40-70 EUR) i da li se vise isplati uzeti polovnu centralu. Npr. za Stilo je bila 800 dinara u Indjiji (ti kazes 30 EUR za Bravo), tako da je racunica jasna. Pogotovo sto iz vise slucajeva iz iskustva znam da na falicnoj i flesovanoj centrali opet moze da se ponovi problem, cak i kada je sve ostalo OK. I onda prica ispocetka. Cisto jedan tip - cena za novu airbag centralu kod ovlascenih je svojevremeno za oba modela stajala na cca 500 EUR .
  32. 1 point
    Ivan

    Po još koji Bravisha da se negde uglavi

    Cudne neke felne ... PS: Za nase gorivo "bogato" sumporom bolje je ulje sa vecim TBN, kako bi apsorbovalo izuzetno korozivnu sumpornu kiselinu. Mada verujem da su kod ova dva ulja razlike neznatne i da ni sa jednim nema greske. Kakvo je kod tebe stanje sa DPF - ima/nema, ako postoji radi/ubiVen ?
  33. 1 point
    Molba da se u ovom topicu drzimo naslova i teme - a to je FABRICKA navigacija za Nuova Bravo (ConnectNav, InstantNav) i update mapa za nju. Iz tog razloga, prica oko mapa za aftermarket navigacije prebacena je u odgovarajucu temu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/38563-aftermarket-navigacije/&do=findComment&comment=1531077 Ako nekoga zanima ugradnja tipske aftermarket multimedije u Nuova Bravo/Deltu, takodje i za to postoji tema: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/76283-nuova-bravo-nuova-delta-ugradnja-2din-aftermarket-navigacijemultimedije/
  34. 1 point
    Ali je samo jedan Djomla [emoji2]
  35. 1 point
    Ovaj šaban mi kalja ime sa ovim splačinama od pesama. [emoji57]
  36. 1 point
    MS PK

    BMW 320d F31(pijaca)

    Za lezaj je tako uvek bilo ako hoces da ga nadjes prvo a onda da bude dobro i jeftino, jer mnoge eto lezajeve npr su znali da cene prema marki automobila, lupam lezaj tocka za recimo stila kosta 80eur ali isti takav koristi florida i on je 20eur ali pretpostavljam da je kolega prevrnuo i nebo u zemlju da ga nadje
  37. 1 point
    Dakar reli 2020. - 4. etapa Posle skoro 700 kilometara pobedio Peterhansel, Sajnc prvi u generalnom Četvrta etapa Dakar relija 2020. bila je posebno naporna, vezni deo 219 kilometara, a specijalni brzinski ispit 453 kilometara. Do cilja je među automobilistima prvi stigao trofejni Francuz 54. godišnji Stefan Peterhansel u Miniju, ispred Al Atije u Toyoti (+2.26 min) i Karlosa Sajnca sa MINIJEM (+7.18 min). U generalnom poretku Sajnc je i dalje prvi, ali sasvim mu se približio Naser Al Atija. On je dobio penalizaciju jer nije poštovao zvučni signal kojim se vozač upozorava da ga neko pretiče, a taj koji ga je sustizao bio je glavom i bradom njegov najveći rival Karlos Sajnc. Među poznatijima, Nani Roma je stao, a Fernando Alonso polako uviđa koliko je Dakar drugačiji od Formule 1. Alonso je u generalnom na 20. mestu sa skoro tri sata kašnjenja, a odmah iza njega su poznati blizanci - braća Tom i Tim Koronel. U kategoriji motociklista Honda za sada prednjači. Čileanac Ignacio Cornelo, koji ima visinu od samo 1.6 m i težinu od 67 kilograma, dobio je specijal 35 sekundi ispred Benavidesa takođe sa Hondom. Amerikanac Riki Brabek sa Hondom vodi u generalnom plasmanu. Naš Gabor Sagmajster izgleda ne može brže i verujemo da mu je jedini cilj da stigne do cilja. Trenutno je na 113. mestu, a četvrtu etapu je završio sa velikim zaostatkom za pobednikom, + 3 sata, 49.14 minuta. Od favorita, Tobi Prajs je na mestu 4 sa zaostatkom +12.09 minuta. Poredak motociklista posle pomenutog četvrtog mesta: 5. Kintanila +17.52 min. 6. Sanderlend +19.11 . 24. Liai Sanc +1.48 sata . 41. Emanmuel Đeneš (Sagmajsterov timski kolega) +3.43.23 . 91. Simon Marčić (Slovenija) +8.43 22 . 113. Gabor Sagmajster +11.53.34 Vozač kvada Ignacio Kasale i dalje je vodeći u svojoj kategoriji. Među vozačima kamiona danas je Kamaz ostvario veliki trijumf, trostruku pobedu na specijalnom ispitu. Pobedio je Šibilov, ispred Karginova i Sotnikova, a u generalnom je najbolji Andrej Karginov sa +10.43 minuta ispred Viazoviča sa MAZ-om. preuzeto sa - Auto Blog
  38. 1 point
    PremieRacing

    BMW 320d F31(pijaca)

    Prvo, svaka cast na hrabrosti ako si tako otisao i vratio se iz IT... Ali to je manje vazno. Drugo, nije da ti ne verujem, dovoljno si tehnicki potkovan, ali mi je apsolutno nvrntn da LEZAJ nigde nema da se kupi. Lezajevi su standardni, neki manje neki vise, ali niti proizvodjaci automobila, niti proizvodjaci menjaca ne proizvode posebne lezajeve. Postoje mere, postoji kvalitet, opterecenje koje mora da trpi i mozda jos neki parametri ali lezaj sigurno postoji. Ne treba ga traziti u BMW ili ZF po nekom kataloskom broju. Jesi probao kod proizvodjaca/trgovaca lezaja po dimenzijama? Nema lezaja (bilo mm ili col) koji nisam nasao u Optima d.o.o. ovde u NS. Oni su mi napunili glavu ovim informacijama, pa ako su me slagali - lazem i ja vas.
  39. 1 point
    Prilikom sudara, ne daj Boze, sva tela u vozilu nastavljaju da se krecu po inerciji. Sa isofix sistemom, telo deteta zadrzava samo pojas. Ta kategorija sedista koristi pojas od auta tj pojas u 3 tacke vezivanja samo sto decje sediste svojim vodjicama (crveni delovi sedista) redukuje tacke delovanja sa dimenzije tela odraslih na dimenzije tela deteta. Pojas ce da deluje na telo detata u predelu kljucne kosti i karlice ako je sediste ispravno montirano i u podesavanjima visine/sirine deteta dobro namesteno. Bez Isofix, prilikom udara krece i sediste sa detetom, ali na taj impuls koje dozivi telo zbog tezine sedista verovatno ne utice mnogo koliko bi cak moglo da pomogne malo produzeno delovanje zato sto sediste nije kruto vezano nego primi deo energije pojasa prilikom zatezanja. Dete i sediste se vise ponasaju kao jedno telo koje je u celini, a sa isofix-om je sediste celina sa autom. Ne kazem da je jedno bolje od drugog. Ako se sediste pravilno koristi onda je i jedna i druga situacija ok. Isofix smanjuje mogucnoost pogresnog montiranja pogotovo kod kategorija sedista za mladju decu.
  40. 1 point
    The Punisher

    Saveti za bezbednu vožnju

    U Oslu samo jedna osoba nastradala u saobraćaju u 2019. godini Nisku stopu smrtnosti u saobraćaju Norveška je postigla smanjujući prosečnu brzinu na saobraćajnicama i povećanim brojem bezbednosnih karakteristika na teškim vozilima u prodaji. Prema zvaničnim statistikama, samo jedna smrtno nastradala osoba u saobraćajnim nesrećama u prestonici Norveške u 2019. godini. Po prvi put, nijedno dete mlađe od 16 godina nije smrtno nastradalo u saobraćaju u celoj Norveškoj u 2019 godini, piše Independent. Podaci Norveške uprave puteva pokazuju da je u proteklih 50 godina broj žrtava na gradskim putevima drastično smanjen, sa 41 nastradalih u 1975. godini. Norveška je zabeležila najmanji broj smrtno nastradalih u saobraćaju u Evropi u 2017. godini, sa 20 saobraćajnih nesreća na milion stanovnika. Strategija Vision Zero U 2002. godini, norveška vlada je kao deo svoje nacionalne strategije u saobraćaju za 2018-2029 uvela Vision Zero, sa ciljem da se uspostavi saobraćajni sistem u kojem niko neće poginuti ili biti teško povređen. Nisku stopu smrtnosti u saobraćaju Norveška je postigla smanjujući prosečnu brzinu na saobraćajnicama i povećanim brojem bezbednosnih karakteristika na teškim vozilima u prodaji. U Oslu, gradska uprava uvela je ograničenja u gradskim zonama, naročito u centru, i počela uspostavljati dobro povezane biciklističke trake kako bi podstakli stanovništvo da za prevoz koristi dvotočkaše. https://www.gradnja.rs/oslo-samo-jedna-osoba-nastradala-u-saobracaju-u-2019/?fbclid=IwAR1P_zSkLeVyWFzglN7AjKhyFrMSELjrrgrME6wKA3-I3zeW3qX4fibn7gc
  41. 1 point
    Evo da apdejtujem situaciju: Zamenjena antena , radiii. Centrala takodje (cudno mi sad da gledam tablu a da ne svetli greska ali kontam da cu da se naviknem). Sto se tice centrale moje misljenje je sledece: kad sam kupio auto pocela je da izbacuje gresku airbaga ali ne stalno i posle par dana je stajala stalno greska. Zamenjena centrala i sve bilo ok kratko vreme i opet poce da izbacuje gresku. U medjuvremenu se raspao spaner pk kaisa, nije dobro spanovao kais a te centrale su izuzetno osetljive na padove napona i otuda problem. Cak sam hteo akumulator da menjam jer je to mnogima resilo problem. Sad sve radi i nadam se da nece vise da zeza. Uzgred ako nekom treba centrala za bravo 2 br 51827585 dajem je dzabe, znaci najverovatnije treba da se flesuje i sve ok. Zao mi da je bacim! Hvala na pomoci i pozdrav svima!
  42. 1 point
    banjo1990

    BMW 320d F31(pijaca)

    Do podelim neka nova iskustva, nažalost loša. Nedavno dok sam bio na putu ka Italiji, prilikom usporavanja da bih pauzirao na benzinskoj pumpi, počinje da se čuje zvuk zujanja, blagog čangrljanja iz menjača, da bi prilikom dodavanja gasa počelo da se čuje poprilično glasno zavijanje. Zvuk je dopirao u svakom stepenu prenosa, sem u četvrtom. Odmah sam posumnjao na jedan od ležaja na spojničkoj osovini. Polovan menjač je oko 500e, a u BMWu nemaju mogućnost popravke menjača, već samo ugradnja novog što je nekih 2000 ili 2500e plus rad. Da stavim polovan menjač, nije mala cifra, a opet pojma nemam šta sam ugradio. Već mi je preko glave da me više leraju gde stignu samo zbog BMW značke, tako da sam odlučio da sam izvadim menjač i da vidim šta se može uraditi. Otišao sam kod prijatelja koji ima kanal, izvadili smo menjač, otvorili ga, i potvrdio svoje sumnje. Ležaj od spojničke osovine na kućištu je otišao. Problem je što taj ležaj ne može nigde da se kupi, čak ni na zapadu. Tamo takođe ne rade nikakve popravke menjača, već se ubacuje isključivo novi. Jedino gde sam ga našao u prodaji su braća Kinezi. Svakako ću ga naručiti, a do tada ću ubaciti neki polovni ležaj, pa neka traje koliko traje. Inače, u Kini mu je cena od 20-40 dolara. Zaključak svega je da je sve ovo otišlo u pii... Zbog dela od 30 eura neko na zapadu mora da se olakša za jedno 3000 eura da bi rešio kvar, a ni kod nas nije ništa bolje. Sledeća loša stvar je što prilikom duže vožnje pri brzini od 160-170km/h izbacuje upozorenje da je potrebno doliti 1L ulja u motor. Srećom, pa nisam slepo poslušao poruku koja izlazi na displeju, već sam dosuo neki decilitar čisto da vidim šta će se dogoditi. Ugašeno je upozorenje, a ponovo se pojavilo prilikom sličnog režima vožnje. Sutradan, kada se ulje lepo sleglo, video sam da ulja ima malo preko maksimuma, taman onoliko koliko sam dosuo. Ono u šta sumnjam je kvalitet ulja koje stiže na naše tržište. Prešao sam oko 9000 sa ovim uljem, i verovatno je već izgubilo viskozitet i pravi problem. To je ono ''isto'' ulje koje na zapadu menjaju na 30k km na ovom motoru. Evo par sličica menjača i spornog ležaja.
  43. 1 point
    OBAVEZNO! Redosled odvrtanja/zavrtanja svakog srafa pojedinacno, na koliko NM da se steze i mozda i najvaznije kojim tutkalom da se podmaze to sve lepo.
  44. 1 point
    Harry'sGarage video: 2020. Lamborghini Huracan Evo Spyder Isti motor iz Performante verzije Huracana, ali nije toliko težak za vožnju, nije toliko brutalan (što bi @silenci rekao ), malo je jeftiniji iako je kabrio...ali je i malo sporiji:
  45. 1 point
    neshtry

    Funny photos

  46. 1 point
  47. 1 point
  48. 1 point
    radomir.g

    .::Grande Sporting Multijet::.

    Grande se mesec dana provukao kroz oglase i kad sam video da bukvalno za duplo vise para ne mogu da kupim auto koji je generalno stanjem priblizan njemu, a opet star 10 godina i uz sve nepoznatog porekla, auto je povucen iz prodaje. Od tada opet su usledile neke sitnice i promene. Obzirom da se preko 4000 obrtaja javio crni dim koji nije bio toliko izrazen sa starim turbom, moralo se nesto preduzeti. Sasvim normalna stvar da istera na ibelauf uljne pare kada se potera u obrtaje (da se razumemo motor ima 210 000km - nije nov), porucen je oil catch can da "uhvati" ta isparenja i ne vrati ih nazad na usis, turbo, IC, klapnu, ventile itd. Na zalost jos uvek nije ubacen dok ne uhvatim vremena. *Alliexpress 20 dolara* LED switchback crkava vec 3. put sa svake strane.. Jednostavno sve je to isto kinesko smece koje jedva izdrzi 3 meseca po strani. Pozicije krenu da trepere kao i svake LED pre crkavanja, kasnije i migavac povuce problem. *Alliexpress 12 dolara ako se ne varam* Od nazad je dobio clean look, skinut je natpis Punto i zadnji brisac (opet Alliexpress 3 dolara). Nakon morske ture od 2000 km diskovi su poceli tresti pri kocenju. Nista strasno vec tek tek malo. Prvo je bila pomisao da su gume ili felne problem obzirom na nase puteve i ogromnu kolicinu rupa i preseka puta koje su bile strasne za doziveti. Nakon provere svega gume i felne savrsene, ali diskovi su dobili veoma mali disbalans. Lagano provlacenje kroz strug i opet sve savrseno ravno. Nakon 2 godine neophodna je bila i korekcija farova. Pola sata poliranja i opet kao novi. Dugo pripremani detailing od proslog vikenda. Zatackavanje kompletnog auta i felni, black wax i rain reppelent na sve staklene povrsine i svetlosne grupe. Spreman za jesenje kise i zimu. Kako sam majstor posle poliranja farova hteo da podmladim i stopove, pa napravio haos na jednom stop jer sam ogulio tanak zatamnjeni sloj koji je popravkom izgledao jos gore, nabavljeni su LED Evo stopovi sa crnom unutrasnjosti. Mogu vam reci must have na crnom autu. Uz davno zamenjen plavi znak crvenim i ove stopove, izgleda najmanje 5 godina mladji.
  49. 1 point
    dellas

    Šta posle svadbe? :)

    Sve preporuke za glamur, vrhunska usluga, klopa, prostor, ponuda pica...sve.
  50. 1 point
    vicent

    Šta posle svadbe? :)

    Ženio sam se u prošlom veku. Ćale kaže, JA tebi pravim svadbu, a ti tvojoj deci kako hoćeš. Ja mlad, glup, neuk, ok. Da se saberemo posle svadbe, x je moje (za troškove), y je vaše. Y je bilo zamrzivač i fižider. Moj stariji, hoću -neću, na kraju ode 6000 eur, mama i tata časte (jer znam kako sam se osećao kad su moji naplatili SVOJE troškove. Deco, volite se, imajte razumevanja za onog drugog, ujedite se za jezik kada hoćete da ujedete partnera, ali imajte i neke svoje principe. U suprotnom, TO ne može da funkcioniše. Ne nadajte se da ćete tokom zajedničkih godina, promeniti jedno drugo ! Baš suprotno, razlike će, neminovno, biti sve veće ! Pišem vam iz iskustva, a svadba je tema za komšije i daleke rođake. Apsolutno nebitna stvar !
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...