Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/21/19 in all areas
-
5 points
Funny photos
Kosta Smosta and 4 others reacted to knezevic76 for a post in a topic
Iz edicije "ako niste znali". Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka -
4 points
Funny photos
Mijailović P. and 3 others reacted to djomla for a post in a topic
Sent from my 3310 using Tapatalk -
3 pointsA žabari poznati kao vrednice u pm [emoji3]
-
3 points
Uvoz polovnjaka iz Evrope (norme, inicijative, katalozi...)
neshaoct and 2 others reacted to MS PK for a post in a topic
Ih, to ni@Flex nije radio kad je popravljao stila [emoji23] -
3 points
-
3 points
Vicevi 120%
Grafit and 2 others reacted to knezevic76 for a post in a topic
Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka -
3 points
-
2 points
Predlozi za smanjenje zagađenja vazduha
neshtry and one other reacted to neshaoct for a post in a topic
Predlozi za smanjenje zagađenja vazduha: I ''par-nepar'' čuva prirodu Čini se da niko nije ozbiljno shvatao upozorenje Svetske zdravstvene organizacije da u Srbiji godišnje od posledica zagađenja vazduha, odnosno oboljenja koja ono izaziva, prevremeno umre više od 6.000 naših sugrađana, sve dok vazduh nije postao ''vidljiv'' u većini gradova. Kao jedan od glavnih uzročnika zagađenja vazduha, bar u Srbiji, naveden je stari vozni park sa motorima koji su u Evropi odavno proterani sa ulica, pišu Novosti. Šta je rešenje? Predloga je mnogo - od zabrane ulaska u centar grada starijim vozilima, ili plaćanja posebne takse (po ugledu na evropske gradove) do uvođenja sistema ''par-nepar'' sa kojim bi se tokom najalarmantnijih dana redukovao saobraćaj. Povodom ovog gorućeg problema, u Privrednoj komori Srbije je nedavno održan stručni, okrugli sto na temu ''Uticaj saobraćaja na životnu sredinu u Republici Srbiji, problemi i moguća rešenja''. Na inicijativu Srpske asocijacije uvoznika novih vozila i delova, a u organizaciji PKS, pozvani su i učestvovali su u razgovoru predstavnici četiri ministarstva: zaštite životne sredine (uz prisustvo resornog ministra Gorana Trivana), finansija, policije i saobraćaja. ''Mi smo definisali nekoliko predloga državnim organima'' - kaže Boban Nikolić, generalni sekretar Srpske asocijacije uvoznika novih vozila. ''Jednostavno, mi više nemamo vremena da čekamo. Prvi predlog je zabrana uvoza polovnih vozila sa motorima evro 3 i evro 4, kao i početak primene kontrole štetnih izduvnih gasova i uvođenja principa 'zagađivač plaća', zatim uvođenje subvencija za kupovinu električnih i hibridnih vozila, kao i električnih motocikala i skutera u iznosu PDV-a.'' Ključni su takozvano plaćanje naknade za zbrinjavanje posebnih tokova otpada, poznatije kao eko-taksa, i njena obaveznost plaćanja za sva uvezena vozila - bilo da su nova ili polovna, odnosno da li su ih uvezla fizička ili pravna lica. Ta taksa bi se plaćala pri prvoj registraciji vozila. Po završetku okruglog stola, ministar Goran Trivan je rekao da ovakve razgovore u PKS treba intenzivirati i u njih uključiti sve relevantne privredne subjekte, kako bi se došlo do što boljih rešenja u vezi sa ovom temom. Takođe je pozvao predstavnike delegacije EU u Srbiji da pomognu svojim iskustvom u ovoj oblasti. Kako subvencionisati eko-vozila? Srbija nije bogata zemlja poput Norveške koja je, kao i mnoge druge zemlje, daje subvencije za kupovinu eko-vozila i do 12.000 evra. Ipak, kako je ocenjeno na skupu u PKS, Srbija može da uvede neke subvencije i da kroz poresku politiku omogući građanima da lakše dođu do eko-vozila. To su subvencije pri kupovini, razne poreske olakšice i ukidanje taksa, kao što su smanjenje poreza za fizička ili pravna lica, podrška pri finansiranju i izgradnji infrastrukture za punjenje vozila - mreže punjača, ali i kućnih punjača, besplatan parking u svim ili određenim zonama, vožnja žutom trakom, besplatna putarina, neplaćanje naknade za korišćenje tunela i mostova, popust na potrošnju električne energije za punjenje ili njeno besplatno korišćenje, dozvoljen ulazak u strogi centar grada... preuzeto sa - Auto Blog ======= Kako se niko od njih nije ''setio'' da ograniči buduće (već se vidi izvesne), subvencije za kupovinu električnih automobila...jer realno ti automobili su ionako skupi, pa bi ispalo da subvenciju za kupovinu auta od npr. 35k evra dobija onaj deo stanovništva koji je ionako već dobrostojeći u SRB čim uopšte ima finansijske mogućnosti za kupovinu novog auta od barem 35.000 evra. Ispalo bi da oni siromašni pomažu ''sirotom'' bogatom da mu nov električni auto od 35k evra košta npr. 30k evra jer mu 5k daje država kao subvenciju. Treba ograničiti subvenciju na električne automobile na samo one najjeftinije, a na Plug-in hibride ne bi ni trebalo da postoji jer nam iskustva iz Evrope govore da ljudi pokupe pare od subvencije za takve hibride, a onda ih nikada ni ne pune nego ih stalno voze na benzin/dizel. -
2 points
Bolje ikad...
PremieRacing and one other reacted to Lufti for a post in a topic
I kao sto rekoh, volan presvucen u perforiranu kozu i alkantaru. Airbag takodje presvucen u alkantaru i plastike ofarbane u piano black boju. Sent from my SM-A510F using Tapatalk -
2 points
Uvoz polovnjaka iz Evrope (norme, inicijative, katalozi...)
BGMilos and one other reacted to neshaoct for a post in a topic
Call centar nije Fiatov, nego je call centar opšteg tipa...ti sutra da imaš firmu i treba joj call centar mogao bi da iznajmiš usluge tog istog centra koji dobiješ kad okreneš Fiatov broj telefona. Oni (zaposleni u tom call centru) imaju spisak unapred spremnih odgovora i obrazaca koje im je dala svaka firma koja ih je angažovala kao call centar, i to rade bez problema. Kad se pojavi nešto neuobičajeno, to njihovo ''kontaktiraće nadležnu službu'' ustvari znači da će pitati Fiatovu postprodaju jer nemaju unapred spreman odgovor na pitanje koje nije tipično. Imao sam sličan problem kada mi je trebala potvrda od Fiata za paket opreme na Alfi 159 zbog kasko osiguranja. U Osiguravajućoj kući hteli da mi računaju neki manji paket, ja hteo da računaju onaj pod kojim je auto napravljen...i onda su mi tražili potvrdu proizvođača u kojoj će pisati da auto fabrički ima baš taj paket opreme. Cimnuo sam Fiat, pomislio sam da mogu da odštampaju stranu ePER-a gde se vidi paket opreme za odgovarajući broj šasije, i samo stave ''FCA Srbija'' pečat ili da ga potpiše ovlašćeno lice ispred ''FCA Srbija''...ali stvar je komplikovanija nego što se nama čini na prvi pogled. Objašnjeno mi je da postoje stroge procedure kakav obrazac mora da bude da bi na njemu mogao da se stavi bilo kakav znak (pečat/potpis) FCA, a do tada nisu imali već spreman obrazac za potrebe davanja potvrde ka osiguravajućim kućama za kasko osiguranje jer im to ranije nikada niko nije ni tražio. Nije bilo moguće samo odštamapti stranu ePER-a i lupiti pečat kako sam mislio. Ostalo je da sačekam par dana da naprave taj obrazac, ali sam rekao da ću onda to drugačije i brže završiti. Nazvao sam osiguravajuću kuću, rekao da mi druga nudi istu premiju za baš moj paket opreme i da odoh kod njih da pravim polisu...kad par sati kasnije nađoše oni prvi 159-ku u nekom nemačkom katalogu sa mojim paketom opreme, i odjednom zaboraviše da mi treba potvrda, završili polisu isti dan. Tebi ovo sa osiguranjem nije primenljivo, ali na tvom mestu bih otišao da najbližeg ovlašćenog, objasnio situaciju i tražio da oni (ovlašćeni servis) traže tu potvrdu u tvoje ime jer tada stvari idu mnogo brže, naročito što ovde nije reč o netipičnom obrascu (kao što je bio onaj moj za osiguravajuće kuće), već pretpostavljam da mora da su nekada nekome već izdavali potvrdu o fabrički ugrađenom metanu. -
2 points
Punto 1.3 MultiJet 2005 Mk2.b
BGMilos and one other reacted to MJET05 for a post in a topic
hvala @neshaoct Zamenjeno je sve sto je bilo u planu, auto ide po BG ulicama bolje nego nov. Pegla gradske rupe kao od sale, stabilan u krivinama, odusevljen sam koja je razlika sa Bilstein B6! I ratkapne sam stavio, lepo izgledaju ali su izgleda neka kineska varijanta, ne leze lepo pa sam morao da ih pricvrstim vezicama posto ne idu na sraf i spale bi sigurno. Slikacu bolje kad bude malo lepsi dan -
2 points
Peugeot i Fiat? / Stellantis
neshaoct and one other reacted to N.N. for a post in a topic
Je li itko poslušao zajednički PSA-FCA Conference Call povodom spajanja? Govorili su Tavareš i Manley, te je bio i Q&A dio. Rekao bih da je nastup Tavareša bio dosta politički. Neki bi rekli, pa i ja, da ako nastavi na ovaj način da su mu dani na mjestu CEO-a odbrojani. Mislim da će on na raport kod Elkanna. Dosta izbjegavanja direktnih odgovora i uz to pokoravanje mogućim budućim EU direktivama u vezi emisija CO2 za 2030. i dalje. Naime Europska Komisija želi još striktniju emisiju CO2 dok dobavljači žele dizanje limita. Manley je bio daleko direktniji sa odgovorima. Inače izgleda da Manley ostaje u novoj grupi kao COO. Nije službeno potvrđena pozicija no Elkann je potvrdio da Manley ostaje u novoj grupaciji. Što se tiče plana kaže da bi po prodaji 2018. kada su prodali 8.7 milijuna automobila i u slučaju da prodaja po modelima ostane ista to značilo kako bi 5.6 milijuna od tog broja bilo na samo dvije platforme. Opet ostaje pitanje što sa preostalim 3.1 milijunom. No kako su odgovarali na pitanja izgleda da to nije ništa tako sigurno. Prvo što će još 12 do 15 mjeseci zbog antitrust zakona ne smiju krenuti u zajednički razvoj. Tako da onda on može krenuti tek negdje početkom 2021. Naravno ugovori koji su na snazi ostaju kao i sve što je komunicirano prije početka pregovora o spajanju. Kao drugo što će kako je odgovorio Tavareš proći još jedan proizvodni ciklus dok to dijeljenje ne krene u potpunosti. Valjda pod proizvodni ciklus misli na 7-8 godina. Spajanje je tu radi europskih CO2 limita inače do istog ne bi niti došlo. Koristiti će se motori i mjenjači kao i drugi pogonski sklopovi koji će ih prije/lakše dovesti do tog cilja. Mike Manley je direktno odgovorio da dijeljenje platformi nije nužno i da će već velike uštede biti dijeljenjem komponenti kao što su motori, baterije, elektro motori. Neke stvari se mogu dijeliti između različitih platformi. Naravno tu je i popust na količinu čak i ako dijelovi nisu isti. -
2 pointsMeni je limo extra samo mi je zao sto je nekako A3 uvek A3 unutra
-
2 points
Audi A3 Sportback
neshaoct and one other reacted to dellas for a post in a topic
Kako necu predstavljati limo verziju, jer radova nece biti i nema neke svrhe, mogu ubaciti par slika u ovu temu. Njegova uloga ce ovde biti cisto poredjenja radi izmedju sportback i limo varijante sta su prednosti i mane ( ako zanemarimo i razliku u generacijama). Sve u svemu mene je linija prijatno iznenadila obzirom da je “izveden” od drugih varijanti, tj.nije originalo zamisljen kao limo. Kad pomislim na takav auto prva asocijacija su mi pezo 206 limo ili opel corsa a limo Ovde je prica bitno drugacija. Gepek je dosta dobar za tu klasu mada koliko vidim razlika je nekih 55l sto i nije mnogo, a sportback lako postane “Karavan” i tad je u velikoj prednosti. Ako pricamo o voznim osobinama old vs new, voze se jako slicno, nesto je tvrdje podesen novi model, stari je po mom misljenju bio mrvicu udobniji na ustrb lezanja koje je takodje bilo jako dobro ali ipak nijansu slabije od novog kod kog je volan dosta direktniji. I dalje menjac klizi onako jako glatko i ne zamara ni malo iako nije automatik, to su jos u staroj generaciji imali. Novi model iako je limo ima nekih 45kg manje od ovog sportback-a. Ako poredimo jaje sa jajetom tj samo nove modele, sportback je laksi za samo 10kg dok su malo bolje performanse deklarisane kod limo modela. Sve u svemu auto je nekako mini A4 i izgledom i osobinama, krenuo je u tom smeru, sa druge strane ovaj stari sportback je toliko proveren i dokazan da sa njim nema greske. On je vrlo praktican, a za gradske guzve i parking svakako ima prednosti. Moj neki prvi zakljucak je da bih novi model, ukoliko gledam za prvi auto, gledao limo, a za drugi onda sportback. A stari je remek delo svog vremena -
2 points
-
2 points
Grande Punto - naknadna ugradnja mp3 na fabričkoj muzici / AUX izlaz
neshaoct and one other reacted to danko for a post in a topic
Da probam da pomognem... Auto je Punto Evo 2011 godište. Slika pozadine radia je u prilogu. Ja sam kupio u firmi Valteh, konektor, mislim da je žuti. Imao sam dosta problema dok ga nisam osposobio za rad, Prvo je na dijagnostici uključen AUX a onda je bio problem jer nije hteo da proradi. Jurio sam po netu i onda sam na YT video na nekim snimcima da postoji i neki kratkospojnik. Kada sam napravio tu kratku vezu , sve je proradilo. Nažalost nisam slikao kako to na kraju izgleda ali šaljem YT linkove koje su mi dale ideju-rešenje. Ako je nekome ovo od pomoći, drago mi je. Mislim da treba spojiti pinove D-OUT i D-IN a signal je na ova tri AF pina. -
1 pointSve je stvar ukusa Evo par slika i starog i novog u slicnim “pozama”
-
1 point
Škoda Yeti & BMW X3
neshtry reacted to bole-stilo.jtd for a post in a topic
bili malo u kupovini i nasli volan koji nam odgovara sa 4 kraka (air beg + lavlja kandza) ........... . -
1 pointDo hostinga je: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/28-vaša-pitanja-u-vezi-sa-forumom/&do=findComment&comment=1527573
-
1 pointProbaj, mene nisu otkačili, objasnili proces, ovi naši kada su čuli da sam sa italijom u kontaktu odmah promenili ploču
-
1 point
Uvoz polovnjaka iz Evrope (norme, inicijative, katalozi...)
djomla reacted to gile smederevo for a post in a topic
...i reći:za Vaš slučaj je nadležan Fiat Automobili Srbija. Hvala što ste nas kontaktirali. -
1 point23. Netačan zahtev - Pogrešno ime vozila Retko, ali se ipak dešava da u zahtevu za pokretanje prekršajnog postupka bude naveden pogrešan naziv vozila kojim je načinjen prekršaj. ''Naprimer, jednu našu koleginicu su teretili da je nepropisno parkirala vozilo marke Dacia, a ona je tada ustvari imala vozilo marke Lancia.'' Nismo uspeli da saznamo ko je i kako napravio tu grešku, ali je sudija donela oslobađajuću presudu zbog nepotpuno utvrđenog činjeničnog stanja. 24. Lekarsko uverenje - Doktor zabranio pojas Pogrešno je verovanje da se vozač koji je zatečen u vožnji bez sigurnosnog pojasa može opravdati i osloboditi odgovornosti nekakvim lekarskim uverenjem da zbog bolova u grudima, ''pejsmejkera'' ili slično, ne treba da vezuje sigurnosni pojas. Sudije kažu da takav nalaz može doneti samo lekarska komisija i da se u takvim slučajevima može postaviti pitanje da li takav vozač uopšte sme da vozi na način koji je u suprotnosti sa Zakonom o bezbednosti saobraćaja. U svakom slučaju, bez nalaza lekarske komisije nikakvo uverenje vas ne može osloboditi odgovornosti. 25. Bez svedoka u postupku - Možda policajac ne dođe Ranije se mnogo češće dešavalo da policajac kojeg sud pozove u svojstvu svedoka uopšte ne dođe da da iskaz, ili da se suoči sa okrivljenim, pa su sudije uglavnom donosile oslobađajuće presude u takvim slučajevima. Danas toga skoro da više uopšte nema ni u Beogradu, ni u Novom Sadu, a ni u drugim gradovima. ''Policija se redovno odaziva na naše pozive, tako da se tu ne treba mnogo nadati, a ako policajac dođe i seti se šta se tačno dogodilo i potvrdi ono što je navedeno u zahtevu za pokretanje prekršajnog postupka, teško da se okrivljeni može izvući i izbeći kaznu'', kaže Kamenko Kozarski predsednik Prekršajnog suda u Novom Sadu, i dodaje da policajci uglavnom dolaze pripremljeni i da se retko dogodi da neki od njih ne može da se seti detalja u vezi sa prekršajem.
-
1 pointKada citam kojim se ciframa frljaju za dizele zadnje generacije, a i sto pokupim informacija ovako od ljudi uzivo - ovo moje sokocalo mi dodje srcu jos draze .
-
1 point...samo dok dodje do Flex-a [emoji3] Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
-
1 pointMeni se bas svidja taj jednostavni sportski (a vrlo kvalitetni) enterijer.
-
1 pointPolako. Sent from my SM-J530F using Tapatalk
-
1 pointMislim da nece sve. Jedino da nadjes neku vecu nizbrdicu i da se tu parkiras nosem na dole pa da iscuri sto vise. Neki automobili imaju sraf iza na bloku koji sluzi da se izbaci tecnost, sad ne znam za tvoj auto da li ima. Mada I ako ima taj sraf ne bih preporucio da ga diras, to obicno niko nikad ne odvrce pa dobro zapekne, tako da prilikom odvrtanja moze da dodje do ostecenja srafa ili bloka. A I sto bi to radio, izbacis koliko moze I kad dodas novi antifriz to malo starog nece nista smetati.
-
1 pointhttps://www.passioneautoitaliane.com/2019/11/nuova-fiat-punto.html?spref=fb&m=1 Bio bio odlican. Tu se nista nece znati jos najmanje 12 mjeseci. Tavares bi bio spas za Fiat, da se rijese trenutnih mediokreta i nesposobnih managera iz Markione ere.
-
1 pointJa ne mogu da shvatim da firma kao sto je fiat ne moze da izda jedan papir formata A4 dva meseca. Da razumem da je neki privatnik ko ima par zaposlenih pa i da radi traljavo.... Zovem kol centar kazu nemaju nikakve informacije, i prosledice mail nadleznoj sluzbi, i kad oni odgovore javice mi. Odgovor nikada nije dobijen. Nekada i obecaju bice reseno do kraja nedelje i naravno nista...... NEOZBILJNOST, Bruka i sramota.
-
1 pointJa imam te grejace sa senzorima na Astri J i za sad rade, kuc kuc. Na Fiatu mislim da izbaci bas gresku na bordu kad ode neki grejac. Koliko sam video, bar na Opelu, ovi sa start stop sistemom imaju sve te grejace sa senzorom, a ostali kako koji...
-
1 pointIzvinjavam se ako već postoji neka tema o tome, nisam uspeo da nađem na forumu. Elem juče izgubim ključ od auta, ispadne mi iz džepa i otprilike i znam gde ali nisam ga našao posle. Da li neko zna nekog majstora NS-BG gde bi mogli da mi naprave novi (imam rezervni naravno), i da li sad nekako može da se promeni taj kod,frekvencija ili šta već da onaj stari izgubljeni više ne može da otključa daljinski (na dugme) i startuje motor (isključi imobilizer). Hvala
-
1 point60e bilo pre neku godinu,paja ristić zemun
-
1 point
Uvoz polovnjaka iz Evrope (norme, inicijative, katalozi...)
neshaoct reacted to gile smederevo for a post in a topic
... čekaš...kao i ja što ću da čekam 2 meseca da ovlašćeni Peugeot diler nabavi novu nalepnicu o masama auta,.tj jedne 207ice. Osuđeni smo da čekamo jer nema drugog rešenja -
1 pointUf, hvala ti puno na odgovoru. I ja sam nesto ovako nasao na YT ali nigde nema nikakvo objasnjenje. Kako si spojio te pinove? Treba da narucim neke delove/zice za to ili? Aux si ostavio na predvidjenom mestu za isti? Ja sam porucio sa ali expressa aux bluetooth konektor. Ide u slot za aux ali ima bluetooth konekciju sa telefonom, nema kabla, cekam da mi stigne za 30ak dana pa cu ga isprobati. Svakako prvo treba da aktiviram aux na dijagnostici i spojim ove pinove kao sto si naveo. I da, je l to svaki majstor za dijagnostikom zna da otkljuca?
-
1 point@Markopanda Molba (a i pravilo je foruma) - ako ubuduce dodajes linkove oglasa za vozila koja te zanimaju, uz njih dodaj i PrintScreen oglasa. Sutra moze da se desi da oglas bude obrisan ili ponovo postavljen i onda cela nasa prica postaje beskorisna za buduce citanje. Ili mozda neko bude zainteresovan bas taj primerak o kome pricamo. Sadrzaj foruma treba da bude samostalan i nezavistan od sadrzaja drugih portala, hvala.
-
1 point
-
1 point
-
1 pointMisljenja sam da far sa socivom i halogenom sijalicom svetli losije od (podrazumevano ispravnog) reflektujuceg fara sa halogenom sijalicom. Ako imas prilike da odradis reparaciju tog fara sa socivom i tom prilikom mu ugradis xenon - to bi bilo najbolje. Ako neces ici na xenon, onda mozda bolje vidi da se raspitas za reparaciju svog reflektujuceg fara?
-
1 point@shuxx Ja sam na Lybri skidao ventilator koji se nalazi kod suvozača sa donje strane i kroz otvor sam zavukao crevo od spreja (pene) za čišćenje klime i isprskao hladnjak sa zadnje strane (prednjoj strani ne može da se priđe. Onda sam uzeo ubruse i stegao ih onom hvataljkom sa sajlom i očistio koliko sam mogao da dohvatim. Ne znam je li ti ovo od pomoći al eto da prenesem iskustvo.
-
1 point
-
1 pointNe kontam velike bubrege koji su na kraju blokirani, ali kontam da im je cilj Kinesko/SAD trziste a oni jesu u tom fazonu hroma...
-
1 pointhttps://luftika.rs/exit-posumljavanje-fruska-gora/
-
1 pointIdu hladni dani pa ako je nekome stradao jedan grejac,a ovaj model mu odgovara za auto evo prilike da se ustedi bar neki dinar.Grejac je potpuno nov i nikada montiran na auto.Molim vas da se javi neko kome stvarno treba i ko ce ga ubotrebiti,a ne prodati ili nesto slicno.Slike nisu nekog kvaliteta(tablet je krs) tako da oznaka je Bosh 0 250 212 006-41N Slike u prilogu
-
1 point
Fiat Punto mk.2 1.9 JTD - povećana potrošnja ulja
alfini0507 reacted to Mijailović P. for a post in a topic
@Petar 998 Bilo ti mrsko da pročitaš? [emoji16] Post #201 https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/38512-fiat-punto-mk2-19-jtd-povećana-potrošnja-ulja/&do=findComment&comment=1468859 -
1 point
-
1 point
Uvoz polovnjaka iz Evrope (norme, inicijative, katalozi...)
Grafit reacted to Mijailović P. for a post in a topic
Dodao bih, sve dok nadležni ne uvedu olakšice za vozila sa ekološki prihvatljivim gorivima neće biti veće potražnje za istim a mene neće ubediti da im je ekologija primarna u odlučivanju! -
1 pointMislim da to ne igra ulogu, razlicito stegnuti srafovi vise igraju ulogu u tome da su razlicito istegnuti srafovi sto moze da dovede do pucanja istih i steti navoju, ali ne verujem da igraju ulogu u prenosenju temperature u merljivoj kolicini posto ako su srafovi stegnuti razlicito preko predvidjene mere, nije da je felna jace i manje privucena, svakako naleze. Ako i ima neke razlike, sigurno nije nista sto bi bilo kriticno za vozila u saobracaju, nije ni da ljudi prijavljuju neke razlike u kocenju sa celicnim i alu felnama, iako aluminijum bolje prenosi toplotu tj odvlaci od diska i sto su alu felne u globalu "otvorenijeg" dizajna. Noviji auti zbog dimenzija diska i neki stariji koji su imali premale kocnice imaju ponekad malo tendeciju da krive diskove, ali mislim da je vecina tih problema izazvana prosto losim kvalitetom diskova
-
1 pointRadi to na vecini vozila tako da ti ne ometa voznju, ali svaka cast kada mozes da trpis kako keca auto po kolonama . Meni je zao i sluzbenih (na svom autu tek da ne pricam), tako da S&S uvek drzim na OFF. Bukvalno prva i vec godinama "urodjena" operacija, odmah posle paljenja (ako auto ima S&S). Za moj ukus je najlepse radio na CX-5 SkyActiv benzinjari (kod Mazde se zove i-Stop). A najveci cirkus od S&S iz licnog iskustva mi je na zadnjoj Skodi Fabii trocilindarki. Nek se *ebu i oni i njihova usteda od par dl goriva - po guzvi urnises auto pali-gasi rezimom, potrosaci rade samo na akumulatoru (koji se btw tada ne dopunjava). Da ne pricam o celom BMS sistemu za kontrolu rada S&S, skupim EFB i AGM akumulatorima, potencijalnim zaje*ancijama sa kodiranjem accu i dijagnostikom pri zameni - ono, bas se ustedi... Novija vozila imaju i regenerativno kocenje (mikro hibrid 2), kod njih mora skupi AGM... Mada, najjace su mi snajke sa novijim vozilima, kada hodam trotoarom pored neke nepregledne kreni-stani kolone u gradu... Pali-gasi na svakih par sekundi, do iznemoglosti Sunce ti ...
-
1 pointGde god hoces da kupis plocice - svakako daj broj sasije pa otkloni sumnju... Iskreno ne verujem da ima neke razlike...ako se radi o istoj snazi motora. RAzlika svakako moze postojati izmedju 90ks/105ks/120ks/150ks itd...
-
1 point
Fiat 500x 1.6 EtorQ
dejica reacted to marko.jovanovic for a post in a topic
Dejice, svaka čast za makinu. Nego piši gde si. Da li si se preselio, ili si otišao u pečalbu privremeno? Sve najbolje druže.
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".