Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/20/19 in all areas

  1. 9 points
    Sedla

    Funny photos

  2. 8 points
  3. 6 points
    Sedla

    Funny photos

  4. 6 points
    alfini0507

    Funny photos

    [emoji51] Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  5. 5 points
    Axic

    Funny photos

  6. 4 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  7. 3 points
    Sedla

    Funny photos

  8. 3 points
    totti

    BMW Serije 5 F10

  9. 2 points
    Pa to vise nije Fiat Bravo, nego Audi A8 2019-to godiste
  10. 2 points
    neshtry

    Vicevi 120%

    [emoji23] Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  11. 2 points
    BGMilos

    Gde sipate gorivo?

    Ja ne mogu da tvrdim ništa za potrošnju ali razne anomalije su nestale kad sam prešao sa NIS-a na MOL - trzanje i povremeno paljenje check engine lampice (a ništa nije ostajalo u memoriji).
  12. 2 points
    Nikola 1.6

    Gde sipate gorivo?

    Meni na NIS-u poslednji put kad sam sipao auto trosio 10l normalne voznje, sto mi se desilo samo kada su taksisti strajkovali pa je red bio od ustanicke do jerkovica.. Plus sto mi je pumpadzija iscupao kabl od cepa rezervoara, sad moram juriti cep drugi. Sledece sipanje na Mol-u sa vise vremena provedenog u guzvi 8.5
  13. 2 points
    Ivan

    Štelovanje farova

    Ako snop jednog projektora izgleda ovako: Ukupan snop dobijas ako pored njega naravno dodas jos jedan takav, a zize po PS ne smeju da setaju levo desno kako se menja razdaljina od zida. Mislim da je sve jasno, tj. dobije se ovako nesto - lepo se vide snopovi i "Z" prelomi oba projektora koje sam oznacio strelicama. A koji zajedno daju ukupan efekat: Gornja linija zavisi i od finog stelovanja po visini (koje sam pomenuo u prethodnom postu) i da li ce to biti nalik jednoj liniji ili trunku razlike...
  14. 2 points
    McSteel

    Dizajn automobila

    Valjda ista ideja kao sa prenaduvanim usnama i sisama...
  15. 2 points
    neshtry

    Vicevi 120%

    [emoji23] Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  16. 2 points
    neshtry

    Funny photos

    Pa da! [emoji4] Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  17. 1 point
    N.N.

    Peugeot i Fiat? / Stellantis

    DS kao marka nema smisla, mogu je odmah ugasiti. Lancia je ionako već gotova.
  18. 1 point
    Sta znam, mozda se covek predomisli kada vidi ovu . @Jhony2503 @Danilo1 Sredio sam postove i prebacio ih u odgovarajucu temu o aftermarket multimediji za Bravo. Pa slobodno mozemo da nastavimo ovde .
  19. 1 point
    ma sta da mu reklamiram ako je covek uzeo vec Pitao sam jer do sada nikoga nisam sreo da je narucio direkt sa AliExpressa pa me je zanimalo kakva je procedura i koliko to na kraju izadje.. Odlicno je sto si uhvatio popust za black friday pa i ne izadje puno na kraju.. Ja sam bar godinu dana jurio da nadjem najjeftiniju a dobru opciju i nisam nasao ispod 270e.. Al kad sam i uzivo video mediju na jednom skupu odustao sam zbog male velicine ekrana i prebacio se na ubacivanje tipske iz Gnjolfa 5 @Ivan Sto se tice can magistrale, rade mi komande na volanu i rikverc kamera odradjena je i blenda:
  20. 1 point
    N.N.

    Novi FCA biznis plan / Stellantis planovi

    Talijanski sindikat UILM stavio vijest da 1.1.2021. u tvornici u Termoliu kreće sklapanje 1.0 i 1.5 FireFly/GSE motora. Da, kažu 1.5, nije 1.3. Trenutno se u Termoliu sklapaju FIRE kao i GME (2.0 turbo) te 2.9 V6 90° motori.
  21. 1 point
    ekologija im je samo paravan za uzimanje dodatnih para
  22. 1 point
    To je okej na dizelima koji verovatno duze stoje.. Na bravu je jedan grejac oko 1000 din, verujem i da je za djulku slicno.. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  23. 1 point
    Ivan

    Fiat Panda - saveti/iskustva/mišljenja

    Da sam entuzijasta - jesam, strucnjak nisam , ima ovde puno kompetentijih ljudi od mene... Ali da probam da pripomognem sa svojim skromnim misljenjem, posto vec skoro 2 godine vozim (doduse veci) motor koji koristi identicnu MultiAir tehnologiju. U slucaju Pande, ako vec gledas benzinca, pre sam za neku FIRE klasiku. Zasto? Mozda previse zaje*ancije, za ne tako veliki dobitak. Istina je da MultiAir tehnologija na istom motoru obezbedjuje oko 10% vise snage, 15% veci torque i oko 15% manju potrosnju. Ali ovo je mali auto od 70-80 KS i dobit jeste procentualno prilicna, ali to je npr. nekih 15 KS i 40 Nm u odnosu na 1.2 FIRE atmosferac (koji je poznat i jednostavan do bola, jednostavan za odrzavanje, a delova ima na trafici). Uz to treba imati u vidu i potencijalan poprilican trosak za servis/zamenu MultiAir jedinice. Na sve to, kako mu i ime kaze - TwinAir je dvocilindras od 875 ccm. Zavisi i gde zivis i kakve su ti opcije za popravku - cak i ovde po BG vecina majstora vrti glavom kada ih vidi, iako je redovno odrzavanje u sustini jednostavno i jeftino. Problem nastaje ako dodje do problema . To je to u najkracem, o MultiAir sistemu sam pisao detaljno, oko potrosnje, mogucih problema i cena popravki, pa mozes da procitas da ne davim opet. Nevezano za Pandu, misljenja sam da na vecim vozilima ima smisla uzimati jedino MultiAir Turbo verzije. Tj. smatram da ulazak u potencijalni rizik sa MultiAir jedinicom nema svrhe ako motor ostaje atmo (performanse/potrosnja vs moguci troskovi). Primer je Grande Punto gde obican MultiAir ima 105 KS, a MultiAir Turbo 135 KS i primetno veci obrtni. Ili Bravo, gde je MA Turbo na 140 KS i 255 Nm kod Sportaka (poredjenja radi, na istom 1368 bloku, FIRE atmo ima 95 KS i 127 Nm, sto je vec ogromna razlika).
  24. 1 point
    Misljenja sam da far sa socivom i halogenom sijalicom svetli losije od (podrazumevano ispravnog) reflektujuceg fara sa halogenom sijalicom. Ako imas prilike da odradis reparaciju tog fara sa socivom i tom prilikom mu ugradis xenon - to bi bilo najbolje. Ako neces ici na xenon, onda mozda bolje vidi da se raspitas za reparaciju svog reflektujuceg fara?
  25. 1 point
    Ivan

    Štelovanje farova

    Dobro, ovo su fotke sa oridjidji Morimoto Mini projektorima + xenon. Namerno sam njih stavio, jer se tako najbolje vidi poenta. Znam tacno o cemu pricas - u pitanju je fabricki projektorski far namenjen za sijalicu sa vlaknom i to malo dodje do izrazaja kada se ubaci xenon sijalica. Drugo, i taj far ima koliko godina... Bez obzira na sve - ako je to sve u OK stanju (da soljice nisu nagorele), moze lepo da se upuca i da sasvim korektan rezultat. Opet kazem, meni je funkcionalnost uvek No1 i ne treba se toliko opterecivati izgledom, bitno je ono sto se dobije na putu - da ti lepo vidis, ne smetas drugima i budes bezbedan na putu .
  26. 1 point
    horvat

    Gde sipate gorivo?

    Devojka vozi Clia 1.2 8v 58 ks i sipa iskljucivo na MOL-u (iz nekih njenih razloga, koji nisu kvalitet goriva) i tvrdi da oseca veliku razliku izmedju onog njihovog aditiviranog BMB i obicnog... Primer: kada drugom brzinom prelazi preko lezeceg sa 900-1000 rpm bez stiskanja kvacila i onda pocne da ubrzava. Kaze da joj tecnije poteze u takvim situacijama, sa tim aditiviranim gorivom. I kaze da joj manje trosi tog.
  27. 1 point
    horvat

    Štelovanje farova

    E dada, tako mi bas izgleda snop, samo sto mi sociva nisu ni blizu ovako dobra i linija nije tako 'hirurski' ravna... I sto mi mozda najvise smeta, pri ivici ima onako jedan deo u kojem se emituju dugine boje... i to bilo sa halogenim ili ksenon sijalicama. Jedino sto halogene slabije svetle, pa se i to slabije vidi...
  28. 1 point
    ISV_01

    VW Golf VIII / Golf 8

    Dodatak na odgovor: Renegade je dobar, ali siroma sa sigurnosnim sistemima (kao sto sam dao jedan od mogicnosti sa losom ocenom) Renegade Dok bi se sa Pandom i Y slozio, ali imajuci u vidu da su ti auti sasvim druge klase tj super-mini auti (aka gradski) nisam ni sumnjao da su kao tenk, vec iole shodno dimenzijama i klasi. Y Svakako bolje da neko drugi testira kola umesto mene
  29. 1 point
    horvat

    Štelovanje farova

    Da, da ni na jednu stranu ne ide. Far nije zaglavljen sigurno, pomislio sam na to dok mi je bio balast unutra, ali izvadio sam ga i stavio obicnu halogenku i nista ga nije kocilo ni spolja ni iznutra. Da, pitao sam za horizontalnu, jer me bunilo to sto kod nekih auto vidim bukvalno jedno Z, ali onda ispada da su oni imali pogresno nastelovane farove, a ne ja
  30. 1 point
    Nakon zamjene senzora s volanom je sve u najboljem redu, što se tiče motanja, paljenja greške i sl. Međutim, negdje nakon promjene senzora mislim da mi je otlisla letva volana. Preko sitnih rupa u volanu jako suska, treska ugl. totalno neugodan osjećaj. Zanima me, postoji li mogućnost da san nešto zaznuo u senzoru pa da neki vrag u njemu klapa ili je naprasto otišla letva koja se samo slučajno poklopila negdje oko promjene senzora?
  31. 1 point
    @shuxx Ja sam na Lybri skidao ventilator koji se nalazi kod suvozača sa donje strane i kroz otvor sam zavukao crevo od spreja (pene) za čišćenje klime i isprskao hladnjak sa zadnje strane (prednjoj strani ne može da se priđe. Onda sam uzeo ubruse i stegao ih onom hvataljkom sa sajlom i očistio koliko sam mogao da dohvatim. Ne znam je li ti ovo od pomoći al eto da prenesem iskustvo.
  32. 1 point
    MS PK

    Škoda Kamiq

    Ko HEMI jbt [emoji23]
  33. 1 point
    ISV_01

    VW Golf VIII / Golf 8

    @Elra Ne znam zasto mislis da je glupost. Npr ja to dosta gledam pri izboru auta koji cu kupiti. Lepo je znati da je neko umesto tebe (ili u tebe) slupao kola a imas dosta dobre sanse da izadjes nepovredjen. U protivnom bi bilo vrlo diskutabilno da li si u lepo nalickanom auto tj konzervi ili nesto sto iole ima cvrstu konstrukciju.
  34. 1 point
    igor0511

    Škoda Kamiq

    Vozio sam taj motor u A3 kad se tek pojavio. Stisao ga do daske na Autobanu i ide 240po cajgeru. Pustim gas i na 120 se cuje CAK. Rekoh ode pk kais kad ono na tabli pise “2-cylinder mode”
  35. 1 point
    neshaoct

    Yamaha Moto GP tim

    Lorenco postaje test vozač Yamahe? Ekipa Yamahe ponudila je petostrukom svetskom šampionu Horheu Lorencu da bude njen test vozač od naredne sezone. Lorenco je završio karijeru na kraju ovogodišnjeg Moto GP šampionata pošto je povlačenje objavio tri dana ranije, posle problematične sezone sa Hondom. Španac nije uspeo da se navikne na model RC213V, a imao je i velike probleme sa povredama, pa nijednu trku nije završio među najboljih deset. Svoje najveće uspehe u kraljevskoj klasi Lorenco je ostvario kao vozač Yamahe, sa kojom je osvojio tri titule - 2010, 2012. i 2015. godine. U japanskom timu je proveo devet godina pre nego što je prešao u Dukati, u kojem se zadržao dve godine, da bi zatim završio u Hondi. Yamaha je prošle godine uvela evropski test tim koji je predvodio Jonas Folger. Međutim, pre nekoliko nedelja je potvrdđeno da nemački motociklista neće zadržati tu ulogu, uprkos tome što je tvrdio da ima ugovor. U jednom trenutku se činilo da bi Žoan Zarko mogao da bude test vozač Yamahe naredne sezone, ali je ponuda povučena kada je Francuz odlučio da zameni Takakija Nakagamija u LCR Hondi na poslednje tri trke sezone. Šef ekipe Yamahe Lin Džarvis potvrdio je u Valensiji da će tim napraviti reviziju svog test programa i da će naredne godine imati globalni tim, sastavljen od japanskih vozača, ali da postoji mogućnost da u njemu bude i neki Evropljanin. Lorenco je početkom ove nedelje prilikom gostovanja na televiziji ''Servus'' u Austriji istakao da će se naći u padoku Moto GP šampionata sledeće sezone, ali nije želeo da otkriva u kojoj ulozi. ''Naravno, vratiću se u padok, ali ne znam na kojoj funkciji. Radimo na tome, možda ću moći da otkrijem nešto uskoro. Putovao sam mnogo, 17 godina mog života, uvek sam bio u istim hotelima, na istim stazama, na istim mestima, radio sam iste stvari. Bio je veliki pritisak, bilo je mnogo povreda. I uvek je postojala volja da dam sve od sebe čak i na treningu. Oduvek sam sebe smatrao srećnom osobom zbog toga što sam mogao da radim, što sam voleo i bio uspešan. Ali, kada dobijete priliku da živite malo slobodnije i mirnije, kao što ja mogu sada, prirodno to koristite i uživate bez pritiska, a usput čekate da vidite šta će vam život doneti'', istakao je Lorenco. preuzeto sa - Auto Blog
  36. 1 point
  37. 1 point
    Trogodišnjakinja crtala u salonu po novim Audijima - kamenom! Ponekad nije pametno ići sa detetom u razgledanje novih automobila, posebno ako je jako zaigrano. To je na svojoj koži iskusio mladi bračni par iz Kine, koji je u Audijev salon stigao sa trogodišnjom ćerkom. ''Opijeni'' automobilima nisu obraćali dovoljno pažnje na devojčicu. Ona je odlučila da se zabavi onime što je našla u blizini, a to je bio kamen kojim je odlučila da malo crta. Na deset automobila, i to novih. Među ''palim žrtvama'' je Q3, ali i skupoceni Q8. Prodajna kuća je odlučila da tuži oca za štetu. Napomenuli su da uprkos malim ogrebotinama automobile ne mogu da prodaju kao nove, čak ni nakon popravke. Tražili su minimalno 25.700 evra, a na kraju su se sporazumeli sa puno manjom naknadom od oko 9.000 evra. preuzeto sa - Auto Blog
  38. 1 point
  39. 1 point
    Dale

    Funny photos

  40. 1 point
    Cudno. Meni su pre 3 godine, kada sam konacno polagao, samo dodali A kategoriju na ostale koje sam imao preko 20 godina.
  41. 1 point
    neshtry

    Funny photos

    Bolesnik... Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  42. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  43. 1 point
    Axic

    Funny photos

  44. 1 point
    Nije, al strasna je u odnosu na Brava. Pritom, pricam samo o viljuskama, znaci kugla i silen.
  45. 1 point
    Veci je silen blok i drugačije je kacenje viljuski koliko znam. Remont obe viljuske sa Brava je bilo 50ak eura, za Djulijetu je oko 100e sa rukama. Duplo je skuplje.
  46. 1 point
    Bravo/Delta klasicna greda, dok je na Giulietti MultiLink.
  47. 1 point
    što se youtube linkovi lepo ne prikazuju?
  48. 1 point
    BGMilos

    Fiat Marea 1.6 - dimenzije malog hladnjaka

    Nema na čemu, 5 minuta posla koliko mi je trebalo da bacim pogled na ePer.
  49. 1 point
    Woodoo

    Vicevi 120%

  50. 1 point
    Dadotb

    Renault Modus & BMW 120d

    Zelim ti da se ne upoznas sa situacijama kad ti ukradu auto a kasko full...muke Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...