Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/10/19 in all areas

  1. 8 points
    djomla

    Funny photos

  2. 7 points
    Woodoo

    Funny photos

  3. 4 points
    Axic

    Funny photos

  4. 4 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji4] Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  5. 3 points
    @Horvat [emoji4]
  6. 2 points
    Ivan

    F1: Japan 2019

    Stize nam i legendarna Suzuka, a s obzirom da je uvek bila pri ili na samom kraju karavana, cuvena po tome sto se na oko 50% trka na njoj resavalo i pitanje buduceg sampiona. Apsolutno jasno koliko je znacajnih i zanimljivih duela tu bilo. Meni licno najdrazi - legendarni dueli Prosta i Senne iz '89. (McLaren vs McLaren) i '90. (Ferrari vs McLaren), iz zlatnog doba F1. U obe sezone zavrseni medjusobnim kolizijama, gde je svaki uzeo po jednu titulu. Prost '89., posle odluke Balestrea i FIA da pobedu oduzmu Senni. A Senna '90., posle medjusobnog karambola i odustajanja obojice vec u prvoj krivini. Takodje, meni prepoznatljiva i po karakteristicna krivinama 3, 4, 5, 6 i 7 (S Corner i Dunlop Corner). I iz pomenute '89. u resavanju titule, po cuvenim krivinama 16 i 17 : Ove godine je maltene vec sve reseno, cak je dok kraja sezone i jos 4 GP, ali Suzuka uvek ima sta da pruzi. Zvanično ime: FORMULA 1 JAPANESE GRAND PRIX 2019 Lokacija: Suzuka Circuit, Mie, Japan Datum: 11.-13. oktobar 2019. Petak 11.10.2019. Prvi trening: 03:00h – 04.30h Drugi trening: 07:00h – 08.30h Subota 12.10.2019. Treći trening: 05:00h – 06.00h Kvalifikacije: 08:00h – 09.00h Nedelja 13.10.2019. Trka: 07:10h Broj krugova: 56 Dužina staze: 5.807 km Dužina trke: 307.573 km Broj trka: 32 Prva trka: 1976. Prve trke F1 u Japanu održane su davne 1976. i 1977. godine. a poprište im je bilo Fuji Speedway. Medjutim Japan je izgubio GP trke, sve do 1987. godine kada se vratio u šampionat sa novom stazom Suzuka. Tokom 20 godina održavanja trka F1 na Suzuki, staza je izgradila reputaciju jedne od najzahtevnijih staza u kalendaru. 2007. godine Japanski GP se vratio na Fuji Speedway. Ali pomak na Fuji bio j kratkog veka, jer su se odvozile samo 2 trke (2007. i 2008.) da bi se 2009. ponovo vratila Suzuka. Japanski GP trebao je da nastavi da se održava podjednako na obe staze, koje su u posedu dve najveće japanske kompanije automobila, Honde i Toyote. Bilo je špekulacija da bi obe staze trebale biti domaćini F1 2009. godine. Toyota je najavila da više nije zainteresovana za trke F1 na Fuji Speedwayu posle 2010. godine, a kao glavni razlog navedena je globalna ekonomska kriza. Udaljena oko 80 km od Nagoye, stazu je dizajnirao holandski arhitekta John Hugenholtz, a staza je bila u posedu Honde, koja ju je koristila kao test stazu. Na svojoj prvoj trci u F1 Suzuka je bila mesto gde se titula odlučivala izmedju Nigela Mansela i Nelsona Piquea 1987. godine. Mansel je svoj Williams – Hondu slupao u kvalifikacijama i nije mogao da startuje u trci što je ostavilo otvorena vrata Piqueu da osvoji titulu svetskog šampiona. Na žalost, ova staza će u modernoj istoriji ostati upamćena i po tragičnom udesu Julesa Bianchija koji je na trci 2014. po kišnom vremenu izleteo sa staze i udario u kamion koji je uklanjao Sauber koji je prethodno izleteo na istom mestu. Bianchi je nakon više meseci provedenih u komi, preminuo pošto su njegove povrede glave bile previše ozbiljne. Deo preuzet sa: pole-position.rs
  7. 2 points
    djomla

    Funny photos

  8. 2 points
    Samo jedan vozacki savet - ako ih vec ne zaobilazis, po rupama se ne koci . Vec do njih, a ako je vec nezaobilazno, preko njih se odgovarajucom (ili ako je potrebno sto manjom) brzinom "prekotrlja". Mnogo vece stete mogu da nastanu usporavanjem/blokiranjem tocka pri uletanju u rupu, pogotovo vazi za vece brzine.
  9. 2 points
    Ne smeju u lice da ti kažu [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  10. 2 points
    Axic

    Funny photos

  11. 2 points
    Mijailović P.

    Funny photos

    sa TT
  12. 2 points
    totti

    Funny photos

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  13. 2 points
    Ono sto je, po meni, sustina ovih rasprava o zimskim gumama - preteran fokus na performanse po snegu. Ne kazem da treba potpuno zanemariti sneg, daleko od toga, ali kada je full vejavica, svakako se mili po putu, svi voze (nekad cak i pre)sporo. Ako se i zapadne u snegu, najcesce to nece biti nikakav sudar, nego tipa na parkingu, i slicnim situacijama koje nisu opasne po zivot. Dok u istom tom zimskom periodu se vozimo i po mokrim autoputevima, po ogranjicenju sa neadekvatnim gumama, i bome, naglo kocenje/izbegavanje pri ~130 kmh moze itekako da dovede do ozbiljnih posledica... Ispricacu svoju poentu kroz jednu pricu koja mi se desila pre par godina sa Punticem. Bio je decembar, temperatura je bila u plusu (2-3-4 stepena, ne secam se), i bilo je mokro. Nije padala kisa, prosto je bilo mokro. Prelazio sam preko nadvoznjaka (Palic prema Hajdukovu, preko autoputa), gde je ogranicenje 60 km/h, a ja sam se kretao mozda ~65 km/h, znaci minimalno iznad. Nadvoznjak ide u 'S' krivinu (desno pa levo iz tog smera), i kako ima trake za odvajanje/prikljucivanje, postoji deo gde se bela linija prosiruje u 'V' slovo. Ispred mene je isao Puntic identican kao moj, samo sa 3 vrata, i kretao se cak malko sporije od mene. Obojica, kako smo dotakli levim tockovima tu siroku belu liniju, instant se zanosimo zadnjicama! Vozac puntica ispred mene se nije snasao, i legao je na kocnicu, udario u desni zid, odbio se unazad, udario u levi, i onda stao. Ja sam uspeo da ne postupim refleksno, i zadrzim nogu na gasu, kako bi izvukao auto, i kontriram volanom, i tako 'njisuci' zadnjicu, uspeo sam da pogodim traku izmedju poprecenog puntica sa leve strane i ograde sa desne. Moj puntic je tad bio na zimskim gumama koje si se ODLICNO ponasale na snegu! Isao sam sa njima po snegu, kao neki terenac, nikad nigde zapao. Ne kazem da je gore opisana situacija, iskljucivo posledica guma! Puntic inace ima laku zadnjicu, mozda su moje bile i stare, mozda je tu bilo jos 1000 nekih faktora. I namerno necu da napisem koji brend guma je bio, jer nije u tome poenta moje price. Sve sto zelim da kazem je da ne treba pri izboru guma da nam glavni kriterijum bude performanse po snegu. Ne vozimo svi po snegu od 1. novembra do 1. aprila! U tom periodu je mnostvo mnostvo drugih situacija koje mogu biti mnogo opasnije od snega, puno je magle, vlage, i mnogo drugih situacija koje banalizujemo, misleci da nisu tako strasne, a u stvar bas one mogu da nas uhvate nespremne. edit: i jos nesto, ne tvrdim da je prava dimenzija ova ili ona, pravi brend ovaj ili onaj, samo komentarisem ono sto vidim da se pominje kao najcesci argument za neki odabir. I to mislim da je pogresno...
  14. 1 point
    neshaoct

    Fiat Tipo HB Street 1.4 95ks

    Rađen je onda skorije garant. Sećam se da je kod kamenoloma baš bio očajan, uvale i rupe istovremeno, plus onaj uzak mostić odmah tu... Pitam jer mi je familija sa očeve strane odatle, al' sam izbegavao taj pravac, nego okolo naokolo prvo autoputem do ŠA, pa na onaj extra put Šabac-Koceljeva, ali se isključim ranije sa njega na Šabačku Kamenicu i dalje...da ne navodim sve - uglavnom sa ''zadnje strane'' sam dolazio
  15. 1 point
    Ivan

    Fiat Stilo 1.9 JTD 8V 115

    Jbg, tako je bilo, relativno nov model, malo delova u startu (sem originalnih), nije ih bilo na otpadima... Secam se da sta god sam menjao ili skidao, pazio sam da ne izlomim jer je sve bilo skupo. Za razliku od tamo 2011-12. kada se namnozio po Srbiji i kada su delovi krenuli da budu sve jeftiniji. Do toga da me je na kraju zadnjih godina bolelo uvo i ako nesto zeznem, jer ima da se uzme bagatela u Indjiji . Sto kaze Mica, ima mnogo vecu upotrebnu vrednost, licno sam se slatko navozao, obisao ceo region uzduz i popreko i uvek imao osecaj da mogu gde hocu da krenem sa njim. Bas sam ga teska srca prodao.
  16. 1 point
    totti

    YouTube Music / Šta slušate dok vozite?

    I'm in love [emoji3059] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  17. 1 point
    Phantom85

    Pritisak u gumama

    Dobro si me setio za knjizicu Tamo mi pise za obicnu gumu: 2.2 i napred i nazad ako je malo putnika... a 2.6 napred i 3.0 nazad ako je puna Naci cu neku srednju vrednost Hvala @neshaoct
  18. 1 point
    Savet je bio usputni i krajnje dobronameran, bez ikakve zle namere ili pametovanja. Bar ja ne videh u bilo cijem komentaru. I na manjim rupama i manjim brzinama (uz eto i pomenuti lezeci) se opet manje opterecuju ostale komponente ako se tocak preko njih prekotrlja a ne zaustavlja. A kapiramo da je covek objasnio situaciju u kojoj je cuo zvuk .
  19. 1 point
    Ivan

    Fiat Stilo 1.9 JTD 8V 115

    Ja, ja, i to polovan bato . Imalo je samo iz originala, kasnije je tek krenula mala privreda sa onim jeftinim i krtim plastikanerima. Ne znam da li na ePer jos uvek drze cenu (tada) novog suspleha, sacni koliko je tek to bilo. Kada se polovinom prosle decenije trazio JTD, itekako se gledalo da ga ima na autu. Iz vise razloga . Pa od felni recimo, polovne Blade 17'' (za kojima smo sekli vene, koliko su bile retke a cucale bogovski) su bile 500+ EUR, narodne Dynamic 16'' oko 350, bez guma naravno... Kad vec to pominjes - na Stilu je fabrika bila u minusu, ali u odnosu na planiranu dobit. Auto pravljen maltene na novoj C-Platform druge generacije, koja je iza toga sluzila jos 15 godina na vise modela. Razvijena gomila novih sistema, od kojih neki revolucionarni za to doba i klasu (Keyless entry, ACC - adaptivni radarski tempomat, ConnectNav+), gomila opreme vec u seriji u poredjenju sa konkurencijom. Skok od 7 milja u odnosu na prethodnika Bravo/Brava - ali i ogromne pare ulozene u razvoj, manja prodaja u odnosu na ulozeno, rezultirali su pomenutim. Nama kupcima polovnih tada odlicno , jer se za korektne pare (sa dazbinama me izasao oko 8 soma) dobijao prelep i savremen kupe, sa gomilom elektronike, opreme i jednim od najsavremenijih i najrobusnijih dizela tog vremena. Ja sve to gledam iz malo drugacijeg ugla, a ne kao sada kada po ulicama dime neodrzavane i izlupane kante, koje startuju sa cenom za koju su se svojevremeno prodavale felne za njega. Ali isto tako mogu da nabrojim i par izuzetno lepih, opremljenih i ocuvanih primeraka, za kojima se i dan danas okrenem.
  20. 1 point
    djole81ar

    Fiat Tipo HB Street 1.4 95ks

    Jedno zapažanje od prethodnih par dana u vezi potrošnje goriva kod Tipa. Pošto malo razvlačim gorivo do 15. malo sam spustio nogu na gasu i oseti se... Do sada mi je prosek po bordu u gradu bio oko 8l a to je meni mešani grad idem na posao oko 7km u jendom pravcu van grada, tako da je tu manji prosek aj neka bude 6-7 i sam grad kreni stani aj neka bude 9 i više. Poslednjih dana uz lakšu nogu na gasu prosek je po bordu 7.2, tako da je svakako, ko verovanto i drugi benzinci, osetljiv na niže brzine, jači gas i potrošnju. Al dobro kao što rekoh sve dok je to 1l pa nek je i 1,5 apsolutne razlike na dizela dobro je, a realno ne štedim gorivo osim sad ovo. Ko vozi više % grada razlika se sigurno povećava, ja imam malu godišnju km, verovanto je to oko 12.000km, pa je udeo van gradske vikendi odlasci negde i sl. solidan. Sada sam na 4.500 km, dobar deo je tu odlazak na more, prosek po bordu je na 6.9. Neku manju potrošnju o odnosu na početak korišćenja vozila nisam primetio, sećam se na početku sam išao za Valjevo i Osečinu bilo je oko 5,5 po bordu, sad skoro za Rajac, ibarska, lazarevac, takođe slična cifra...
  21. 1 point
    Na taj način se odvoji menjač, tako da ne verujem da je mit.
  22. 1 point
    sinisa93

    Fiat Stilo 1.9 JTD 8V 115

    Desio se jedan manji problem, pri vraćanju navigacije, ona žica za dodatno napajanje, koja ide preko tajmera se odvojila od džeka na navigaciji i pala negdje na masu, i sad je vjerovatno spalila taj tajmer ili sta već, uglavnom nemam nikakav napon na njoj, pa će za vikend pasti rasturanje i praćenje žice da vidim gdje je spojena i u čemu je problem. Uglavnom navigacija radi, ali nemam informacija o potrosnji, vremenu i temperaturi na njoj.
  23. 1 point
    darkman14

    Fiat Bravo Sport 1.9 novi zmaj

    verujem al nema rds sto me izuzetno nervira. Ne moram da pamtim frekvenciju stanice
  24. 1 point
    Ivan

    Kodovi za originalne audio uređaje

    To iznad vazi za "Blaupunkt" (Part Number i Serial Number). Na Stilu je "Visteon" CD ili kasetas i dovoljan je samo navedeni serijski broj, koji pocinje sa "M". Postovana @Slavica, pokusajte sa kodom 7749. Ukoliko vam je nepoznata procedura unosa, mozete je pronaci u uputstvu za Stilo Sound System, strana 34: https://www.fiat-lancia.org.rs/Manuals/other/Stilo/100009217.pdf
  25. 1 point
    neshtry

    Funny photos

    [emoji50] Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  26. 1 point
    @Denis891 Moze biti do amortizera, ima ih koji hoce da lupaju na hladnom
  27. 1 point
    Danilo1

    Fiat Bravo Sport 1.9 novi zmaj

    7"? -a ne ne, 9" Android 9.1 sistem, fino radi, bolje se cuje od fabrickog radia, hvata bolje stanice, navigacija super, jos treba blendu (5mm) i komande na volanu da namestim
  28. 1 point
    Ti bas nisi poznat kao neki uobicajeni korisnih uobicajenih autmobila tako da -to- za tebe ne vazi...
  29. 1 point
    Milutinac

    Delta 1.75 turbo benzina

    ZA! @Dezurni - Kupi Brava Nenade. It will be fun Nenade.
  30. 1 point
    Mmmm, nisam siguran da je ovo dobra opcija, prvenstveno mislim na ulje koje je davno otvoreno i sipano. Ofc, zavisno od %-tualnog učešća istog u ukupnoj smesi može biti zanemarljivo, ali sama svojstva ulja se gube što kroz vreme (degradacija) a posebno ako je flaša davno otvorena gde mislim da ima veze sa oksidativnim vrednostima i %-tualnom sadržaju vlage/vode. Dodatno što je upitno kakav je kvalitet Nisotec ulja u odnosu na neka iole poznatija sa svih aspekata. Možda mi i mišljenje nije na mestu obzirom da ulja današnjice su sigurno bolja i otpornija na stajanje (hemijsko-fizička svojstva), vremenske uslove (vlaga/temperatura) i slično jer nisam te struke ali opet mi logika nekako pali crvenu lampicu.... Ne znam druže za tebe, ali ja se lično ne bi usudio da tako nešto uradim iz N+1 razloga. Sveže ulje je sveže ulje, pa makar bilo isto ili najpribližnija mešavina (isto dosipano ili bar približna gradacija i osobine sličnog ulja).
  31. 1 point
    neshaoct

    F1: Ferrari

    Stavio bi on i sada, ali zna da je Lekler viđen da bude duuuugo vremena glavni u Ferrariju. Ovaj njegov stav tumačim ustvari kao način da se preporuči Ferrariju: Ono u stilu ''neću praviti problem, samo me uzmite, sve što tražim je da mi date isti auto kao i njemu''. Od stavljanja veta na ime timskog kolege, spustio se do toga da mu to eto uopšte nije bitno, već samo da ima isti auto...a, postalo mu je nebitno jer zna da šanse nema ni da razmisle o njemu u Ferrariju ako misli da dođe sa stavom ''terajte Leklera napolje...''
  32. 1 point
    U njegovu odbranu, skoro sam siguran da je mislio na robotizovani menjač koji je išao uz druge motorizacije; koji jeste užasan u Delti, naročito uz jače motore, sa kojima trza i sporo i neprecizno šalta...
  33. 1 point
    Nista nece ni pokazati. Niti moze. Par hiljada km moze ostaviti mali trag, a mozda i nikakav. Mada bi JA ranije zamenio tu mesavinu....
  34. 1 point
    neshaoct

    Za nove članove

    @Goki Dobrodošao na Forum
  35. 1 point
    Irena HGT

    Vazduhoplovstvo

  36. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  37. 1 point
    @andreja.micovic Ma čuj drug, kada imaš Brava "zagovnate" boje, zafrljana tablica je u sasvim drugom planu
  38. 1 point
    Provedes zice od radija do gepeka ako vec nemas, jer desavalo se da fabricki ima instalaciju ali nema woofer. Koliko je tesko pronaci woofer.... ne bih da ulazim u to ali kolega @Lufti mozda moze da pomogne :-)
  39. 1 point
    shuxx

    Fiat Tipo HB Street 1.4 95ks

    Zimske gume kada kupujem, uzimam malo uže, a malo višlje, da budu prave Balonke.... jer svaki cm visine znači zimi, a ne vozi se brzo, takođe bolji pritisak vrše uže gume, pa je bolji grip, kako se to kaže. Naravno, čelične felne su otpornije na udarce, a i bolje jednom namestiti guma felna, nego svake godine davati 20eur za prepakivanje.
  40. 1 point
    bit

    Funny photos

    [emoji10] Послато уз помоћ ТT
  41. 1 point
    Moguce, necu da gresim dusu, kad si za twinga radio felne isto sam bio u fazonu jao vidi ga ovaj, nagrdice auto, a posle bilo auuu ovo cucnulo top [emoji108] Sent from my iPhone using Tapatalk
  42. 1 point
    Drasticno , tj. daleko bolje se pokazao. Ima ih i na forumu ne mali broj u 2.0 dizelima, a pisali smo dosta i o C544 i C542 (M32 i F40) ranije, pa moze da se procita.
  43. 1 point
    totti

    Delta 1.75 turbo benzina

    Ja kol'ko vidim, tvoja vrednost je u rangu Đuke bizona [emoji3]
  44. 1 point
    YUgisa

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Prestanite da govorite o brendovima kao celina o kvalitetu gume. Jedan te isti brend moze da ima burtalno dobro i najgoru mogucu gumu, zavisi od samog modela i dimenzije i sta su oni zamislili sa njim. Ako je mozda Sava bolja u nekoj 17"od Tigra, to ne mora da znaci da je bolja od 15", jer Sava u 15" dimenziji ima neki 5+ godina star model, a Tigar ima nov, mozda je i tu Sava bolja, ali cisto sumnjam da je tu nebo i zemlja razlika. I taj problem je izarazen priicno u kod felni 15" i manjima koje su i dalje relativno popularne u Srbiji. Mnogi "najbolji" proizvodjaci po testovima imaju modele guma od pre 10 godina. Recimo u dimenziji koja meni treba, vecina top modela ima model gume star nekih 5-8 godina, ako je i noviji to je neki dno eko model najcesce, jeftiniji proizvodjaci imaju novije modele, neki imaju samo neke "standard" neki imaju kao "high performance", ako bi hteo nesto stvarno ozbiljno za suvo ispada da je jedino dostupno neki poluslik ako je akcenat na perfomansama. Takodje ni nova guma nije bolja od svake polovne i treba gledati sta se kupuje. Video sam poluslikove i V sara gume sa M+S oznakama, tako nesto ni novo ne moze da se koristi po snegu. Jeste stvar da govorimo o nekim ektremima, ali danas je marketing mnogo veci nego sto mnogi shvataju i mnogi proizvodjaci su spremni na totalne gluposti da privuku kupce.
  45. 1 point
    Danilo1

    Fiat Bravo Sport 1.9 novi zmaj

    Malo da osvezim temu, ubaceno/aktivirano par stvari TPMS bio deaktiviran pa sam preko dijagnostike opet aktivirao.. Ubacen alarm ali mi treba jos kod kljuca da bih ga aktivirao.. Jos plafonjerka i bice celo nebo crno.. Preporuka za perionicu u Borci iza Meka, jedini u BG-u(i oko njega) koji imaju aktivnu penu
  46. 1 point
  47. 1 point
    Goki

    Za nove članove

    Ne podnosim ford
  48. 1 point
    djole81ar

    Fiat Tipo HB Street 1.4 95ks

    E sad je pravi, konacno sisao sa asfalta
  49. 1 point
    bit

    Za nove članove

    Pozdrav Lazare, imenjak [emoji3] ovo je meni takođe zanimljivo, a nisi u obzir uzeo neki od Ford modela.
  50. 1 point
    Goki

    Za nove članove

    Pozdrav! Lazar iz Nisa, trenutno vozim ford fiesta mk5. Zelim preci na fiat punto ili grande punto.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...