Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/13/19 in all areas
-
12 points
Fiat Tipo HB Street 1.4 95ks
Djole_M and 11 others reacted to djole81ar for a post in a topic
Pozdrav svima, da iskoristim priliku na letovanju da napisem neki red svog iskustva, kako bih pomogao drugima kojima je opcija kupovina Tipa benzinca, a i kako ne bih gusio opstu temu o Tipu. Tipo je kupljen pre dva meseca tj. 3.000km, u Street plus paketu kako su ga zvali - tempomat, LED dnevna, crne alu felne, zatamnjena stakla pozadi, kozni volan i menjac, hill holder, multimedia il kako se vec zove sa 5" ekranom, ostalo sve osnovno. Kredit realizovan za par dana preko CA banke. Svakako da je budzet preovladao pri izboru, da se sa ne tako velikim ucescem i ratom od oko 100eur se kupi auto. Ali posto Sam vozio deset godina pre toga Fiat Stilo 1.9 74kw JTD, izbor je pao na Tipa. Svideo mi se primarno izgled, velicina, zatim cena, e onda je ostala dilema sta sa benzincem 1.4 koga svi kude da nije upotrebljiv. I pre Tipa sam bio blizu odluke da trazim benzinca zbog nepouzdanosti polovnjaka narocito dizela, a i ne prelazim puno km, pa sam i kod Brava sretao komentare da je neupotrebljiv benzinac, a mnogi su ga vozili... Tesko je bilo testirati benzinca u salonima, svi imaju neka testna vozila koja su data nekom na zameni, ceka se, zavlace ali nekako ga isprobah... Da sad ponovo testiram slusao bih savet sa foruma da uzmem Rent a car na dan-dva i probam na auto putu, jer i pored toliko cimanja da zakazem probu opet ona nije mogla ne znam sta da docara... Bio mi je OK utisak ali opet ne kompletan jer nisam npr isao na auto put... Tako da sam se posle oslonio na preporuke, pitao na forumu i van njega ko vozi 500l i prelomio. Opsti utisak sto se tice voznje Tipa je bolji nego sto sam ocekivao koliko su ga kudili, nije naravno to nikakva masina koja ce da povuce ne znam kako, ima slabosti dosta, ali upotrebljiv svakako. Dobre strane Tipa su svakako spoljasnji izgled i dizajn, velicina i unutrasnjosti i gepeka, dok su losije svakako ustede na enterijeru koje su primetne npr na plasticnim tapacirima, slabost motora u odredjenim situacijama, npr. jaki usponi na auto putu, medju ubrzanja na vecim brzinama i sl. Gepek je zaista komforan i to mi je bio jedan od kriterijuma posto sam vozio Stila sa troja vrata. Npr sad za more sam se dosta lakse spakovao, gepek je siri a plici, tako da mogu da stanu na dno dva velika kofera i na njih nesto ostalo npr kolica manje torbe i sl. Unutra je takodje komforan da ja sa 190cm mogu da odmaknem sediste a da dete u sedistu podignutom na spavanje moze da stane, sto pre nije bio slucaj vec sam ja morao napred... Malo produzena karoserija je svakako doprinela komforu. Mana unutrasnjeg komfora su uska sedista meni taman ali sam uze gradje. Neko korpulentniji ne znam kako bi se smestio, ne znam zasto su tako napravljena a onda dosta mesta od njih do vrata... Ustede na unutrasnjosti su primetne, iako je unutrasnjost da kazem moderna sa svetlima, displejom i sl. Opet se na plastici oseca, na nekom mestima je onako hrapava, tapaciri su skroz plasticni, ovo se odnosi na osnovni paket, u Lounge su mislim kombinacija sa platnom i ima vise hrom detalja tako da je svakako lepsa sa drugim sedistima naslonom za ruke i sl. Takodje unutrasnjost je pretezno crna pa brzo padne prasina. Primetio sam da nema kroz sredinu tunel za ventilaciju, pojasevi napred se ne podesavaju po visini, nema nesto puno mesta u polici za odlaganje, plitka je. I sigurno ima jos puno toga sto nema u odnosu na skuplje automobile. Satovi jesu prostiji nema nekog sportskog niti talijanskog smeka ali kad se upali bela svetla daju solidan efekat modernih satova. Generalno nema nekih detalja i sitnica koje znace npr na Stilu je bilo kad drzis zakljucavanje zatvore se prozori, prednja hauba je imala amortizere i tako nesto... Menjac je po meni dobar. Bas pri ruci i precizan. Kad sam posle njega seo u Stila cini mi se morao sam da se protegnem da dohvatim rucicu, a ovde je odmah tu. Jedini problemcic koji sam primetio, u prvoj pri usponu a kad motor nije zaleteo prisnise kvacilo cuje se neki zvuk kad ga raskvaci, tak-tak, zvao sam servis kazu tako se cuje, tako se cuje i na 500L... Nem pojma da li to znaci nesto. Po ravnom ili kad se uzbrdo zaleti, znaci kad se skine opterecenje nema zvuka... Inace menjac je sa 6 brzina ali ne primecujem razliku u saltanju da je potrebno neko prilagodjavanje. Sa sest brzina su se resile one situacije kad je not mnogo za drugu a malo za trecu tu je onda treca kod sest brzina, isto i treca i cetvrta. Motor i voznja. Ovo se prevashodno odnosu na 1.4 benzinac. Da mu fali malo snage fali, verujem da bi 1.6 bio dovoljan za prosecnog korisnika, Ali da moze i sa ovim da se vozi normalno, i pozuri i stisne moze. Usponi svaki moraju niza brzina na vreme i gas preko 3-3.500 obrtaja pa sad ako ste na magistrali to je verovatno vracanje u trecu ili cetvrtu na auto putu u petu vecinom ponegde bas moze sestom da prevali. Clj je samo ne spustati obrtaje na uzbrdici jer ako se udavi onda ne ide... I da se uzbrdo ne misli o potrosnji jer ko se plasi potrosnje on ce se vuci uz brdo, Ali takvi onda treba plin da ugrade. Ostalo sve vozi se normalno malo vise saltanja em benzinac em sest brzina, na magistrali mirna voznja 5 brz najcesce. Preticanja kao i usponi obavezno niza i obrtaji. Koga to smara nikad nije vozio juga npr nego se rodio u turbo dizelu onda neka ne uzima tj. neka razmisli o dizel veziji, ali cena je mnogo veca. Malo smo se svi razmazili pa sve hocemo full i kuce i stanove i auta i letovanja.... A nekad su nasi imali sve prosecno, tako da ovaj motor je verovatno kao Yugo EFI u neka vremena stara, a neko je i tad vozio BMW.... 65ks na tu karsoeriju i 95 ks na ovu... S tim naravno da je ovo 16v motor tako da kada se pritisne ne guta, vuce.... Put do Grcke je prosao super, auto put tempomat 120, 130 po potrebi, prosecna brzina 86 km/h, sa sat vremena do ukljucenja na auto put, u brdima Makedonije jednom se udavio ostalo sve prosli super, usponi u Grckoj u brzoj traci vecina u guzvi samo sa ostrom voznjom. Prosecna potrosnja do sada se drzala po bordu na 7.1 sa 50:50 grad i otvoreni put. Realna je negde na 7.7-7.8 pa kako ko poredi, ja vise prema bordu jer sam i prethodni tako i ispada mi apsolutna razlika litar na dizela. Do Grcke po bordu 6.5 klima non stop, ne neka preterano stedljiva voznja auto putem. Grad trosi dosta, izlazi na 9 ako ne i vise u nekim trenucima, ali ga na otvorenom uproseci lepo, al ko vozi samo grad... Generalno zadovoljan potrosnjom, a svakako moze da se razmatra i plin ako se vise prelazi. Za sad toliko, sta se setim pisacu utiske. Generalno zadovoljan autom. -
5 points
-
5 points
-
4 pointsZnaci ode nam jos jedan od Stildzi sa poprilicnim stazom na forumu ... S' druge strane, ide se na bolje, sa srecom u kupoprodaji ! Ako slucajno budes zainteresovan konkretno za ovaj koji je kolega okacio, javni se na PM. Posto odlicno znam Radeta, vlasnika "Full automobili", pa mozemo da odemo zajedno da pogledamo i bijemo se za cenu . Od ovih koje si ti postavio, oba su Sportovi za koje uvek dajem glas u poredjenju sa ostalima (nude vise i performansama i opremom i izgledom). Vec i samo bolja i profilisanija sedista su prilican plus (boljka Fiata generalno). Ali imaj u vidu da su malo spusteniji i tvrdji vesanjem. Meni se to svidja jer odlicno lezi, a nije neudoban cak ni sa 17'' koje imam. Sam auto je vrlo lepo ususkan i ceo utisak je primetno bolji nego Stilo sa 16'' (da opet ne bude nesporazuma, poredim Stilo sa pocetka produkcije i restyle Sport). Meni sivi deluje na prvu trunku manje razradjen. Sve ostalo je vrlo slicno, a oba su (sem sto su Sport) tanki sa opremom. Bez digitalne klime, podizaca pozadi, bez bar zadnjih parking senzora, tempomata... Meni bitna stvar (iz iskustva) ni jedan nema "Sport" mode, a prilicno znaci recimo prilikom nekog zahtevnijeg preticanja, jer daje veci pritisak u turbu i dodaje oko 30 Nm (plus ostriji odziv na gas i tvrdji odziv volana). Kada vec dajes pare, za maltene nikakvu ili bas malu razliku u ceni mozes da dobijes sve ovo, pa je po meni pametnije sacekati. Radetov vidim da ima i "Sport" mode, digitalnu klimu, parking senzore, tempomat, podizace pozadi, veci konfigurabilni Matrix displej, Blue&Me, uz to jos grejace prednjih sedista, tamna stakla, duple cevke izduva, woofer u gepeku, 150 KS... Koliko vidim po belim cajgerima i natpisu na grillu napred, nije iskljuceno da je sa pocetka produkcije, znaci treba proveriti preko VIN u ePer. Nije neki trosak za naknadnu ugradnju, ali imaj u vidu da je Bravo znatno nepregledniji nazad od Stila - veliki C stubovi, linija boka koja ide u vis, sav je obao, pa su parking senzori prilicno pozeljni. Ako ides na preko 100 KS, pre restyle i iskljucivo benzince, ostaju ti u igri jedino 120 KS i 150 KS stariji Euro 4 turbaci. Trunku vise trose u odnosu na danasnje standarde, pogotovo 150 KS vezija po gradu. Prilicno pouzdani, jedino treba obratiti paznju na C544 menjac (GM-ov M32) kod obe verzije. Tek 120 KS ali Euro5 i MultiAir dobijaju novi FPT-ov C635. Takodje obratiti paznju i na stanje turba koji zbog povecane temperature izduva zna da strada. Problematicne su bile IHI (konkretno verzija RFH3) i imale cak problema i sa pucanjima kucista. Pouzdanije su se pokazale Garett, ali su isle samo u jace 150 modele. Centralna jedinica na oba je Bosch ME7.9.10. Sa plivajucim i nemaju nesto cesto problema. Ako juris to sto si nabrojao, po meni, mozda bolje sacekati, dodati koju stotku i uzeti restyle 120KS Euro 5. Em restyle verzija, em pouzdan, em noviji i trunku stedljiviji motor, mnogo pouzdaniji menjac... Veliki minus je sto ako gledas samo Sportove, restyle verzija (benzin/dizel, nebitno) je kod nas igla u plastu sena (moja ideja je bila da uzmem neki bukvalno sa kraja produkcije 2013-14, ako to bude Fiat, a ne nesto drugo). Uglavnom se uvoze i na oglasima dominiraju najjeftiniji 2007-08. dizeli.
-
4 pointsOde marengo svojim putem dodjoše drugari, ispregledaše, obilaziše, voziše...izvadiše pare i odoše... Nadam se da će ih sluziti kao i mene bez greške Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
3 pointsMislim da tim medium brendovima nemas greške bilo da je Kleber, Hankook, BF goodrich. Uvek sam za to da se da malo više para i uzme nešto bolje od Tigra,Matadora i ostalih "plastičnih" pneumatika.
-
3 points
Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine
darkman14 and 2 others reacted to MS PK for a post in a topic
De mozes da se za.ebes kad tolike godine vozis stila 1.6 ecu [emoji23] Opusteno u kupovinu sada, bez brige Послато са SM-J330F помоћу Тапатока -
3 points
Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine
MS PK and 2 others reacted to Milutinac for a post in a topic
Probao. Bolje ciment. -
3 points
-
3 points550 evropskih, dobili su i set zimskih guma na felnama. Registrovan još mesec dana. Ta mi je cifra i bila u glavi kad sam ga stavljao u oglas... Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
3 points
Funny photos
knezevic76 and 2 others reacted to neshtry for a post in a topic
I ko puno vedžba isto dobro za prostatu -
3 pointsOvih faktički 4 dana koliko sam bio je sasvim dovoljno da se sve bitnije opušteno i bez trke i žurbe obiđe. Najveće atrakcije su na jednom potezu i povezane - npr kreneš od kraljevske palate, pa redom idu Templo de Debod, Plaza de Espana, Gran via, Cibeles, Puerta del Sol i Plaza Mayor. Sve se nadovezuje jedno na drugo. Neki se meni smeju za pripreme, ali ja sam za svaki put i obilazak mesec dana unapred spreman, sa sve spiskovima lokacija, nazivom stanica i prevoza koji idu tamo, screenshot-ovima lokacija na google mapama, položajem stanica prevoza u odnosu na njih, bacim pogled i na google earth itd... I onda kad se tamo pojavim, kao da sam već bio u smislu za snalaženje [emoji4] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
2 points
WRC: Turska 2019.
dach@ and one other reacted to neshaoct for a post in a topic
Revija probušenih guma i užasno kamenje Reli posade, timovi, publika - skoro svi se pitaju zbog čega je organizator odabrao za rutu tako surove predele u planinama Turske, iznad Marmarisa. Tačno je da je reč o svetskom reli šampionatu, o sudaru najboljih fabričkih ekipa sa najboljim reli automobilima današnjice, ali čemu takvi brzinski ispiti gde se ne može pokazati veština sa volanom pri brzoj vožnji, već očajničko manevrisanje pri izbegavanje kamenja, bolje rečeno stena na putu. Od 28 posada na ovogodišnjem WRC reliju u Turskoj, izgleda da nema nijedne jedine koja nije bar jednom menjala pocepani pneumatik, a višestruke punkcije i vožnju na felnama doživeo je preterano veliki broj asova u top deset. Posle 7 ispita najviše sreće imali su vozači Citroena, Lapi i Ožie, koji zauzimaju čelne pozicije. Da vožnja bude katastrofalno teška u samom finišu dana doprinela je i kiša, koja je tešku stazu pretvorila u blato i klizavu kao led. Reli u Turskoj se nastavlja u subotu sa 6 ispita i završava u nedelju sa 4 poslednja. Plasman posle 7 (od 17) brzinskih ispita: Lapi - Citroen Ožie - Citroen +17.7 sekundi Nojvil - Hyundai +18.4 Suninen - Ford +44.4 Mikelsen - Hyundai +1.04.1 minuta Sordo - Hyundai +1.25.2 Mik - Toyota +1.32.1 Tanak - Toyota +1.37.4 Latvala - Toyota +1.42.5 Tidemand - Ford +3.45.4 preuzeto sa - Auto Blog -
2 points
-
2 points
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
bane1321 and one other reacted to Stilisa for a post in a topic
Takodje prosle godine nisam bio u mogucnosti da vozim premium gumu, uzeo sam 4 tigrica sa novom sarom. Polovne stare 1-2 god su cenovno kao i 4 tigrica, ali opet upitnog stanja. Starije polovne zimske nisam ni uzimao u razmatranje jer su se ispostile sigurno.....tako da je odluka pala na tigrice. Tradicionalno duboka sara uliva povernje i na oko kad se vidi. Delovale mi da ce mozda biti bucne, ali naprotiv bas. Ili su mi letnje bas lose bile Sto se tice ponasanja na snegu nemam zamerki, bez problema gaze sneg, po Mirijevu bar ima gde da se proba, a i okolne planine sam obisao (Avala, Bukulja, Divcibare)... Na vlaznom kolovozu takodje normalno ponasanje, bez nekog proklizavanja kako sam citao i slicno. Sve u svemu za ~6000 po komadu u dimenziji 225 45 17, sasvim pristojna guma. Znam da ima boljih naravno, i vozio sam, ali normalnom vozacu koji zna sta moze da ocekuje u voznji pri sneznim/vlaznim uslovima zavrsice posao i vise nego dobro. Usijanim glavama ne pomazu ni najskuplji brendovi. Ima i onaj deo da dobru gumu od lose deli nekad 1m, ali i tu ima dosta drugih uticaja, nekad i ono gore sto je zapisano..... -
2 points
Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine
neshtry and one other reacted to Milutinac for a post in a topic
Ovaj je fino patosiran. Cak i ne bih rekao da je eibach, ovo je nesto jos bolje... -
2 points
Funny photos
Irena HGT and one other reacted to Milutinac for a post in a topic
@totti - bundeva je dobra za prostatu. Samo kazem... -
2 points
Gedora stajling
SalacUE and one other reacted to darkman14 for a post in a topic
Sad samo sa tehnickog -
2 points
Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine
Smireni and one other reacted to Mijailović P. for a post in a topic
Još jedan u nizu uslova je da ne bude crn ili neke tamne boje. Spreman sam da zažmurim na izostanak, digitalne automatske klime a možda i zadnjih el. podizača. Mada oko ovog drugog vrlo nerado. Šta ćeš , Stilo nas razmazio. [emoji4] sa TT -
2 points
Cisitalia - Compagnia Industriale Sportiva Italia
horvat and one other reacted to neshaoct for a post in a topic
Nuvolarijeva Grand Prix Cisitalia Iako je njen plamen trajao kratko, tek nekoliko godina, Cisitalia je ostavila neizbrisiv trag na italijansku automobilsku industriju i automobilsku strast kao takvu. Ova kompanija osnovana je 1946. godine pod punim imenom Compagnia Industriale Sportiva Italia, a sa namerom da iz svojih postrojenja u svet pušta elegantne i brze trkačke automobile. Prvi projekat osnivača Pjera Duzija bio je Cisitalia 202, revolucionarni automobil koji je zauvek izmenio sportske automobile i preokrenuo čitavu industriju svojim izgledom. Zahvaljujući inženjerskoj genijalnosti Karla Abarta i kreativnosti Batiste Farine, Cisitalia 202 je postala najuticajniji proizvod italijanske industrije, te stalni eksponat u njujorškom Muzeju moderne umetnosti. Pored malenih dvoseda, Cisitalia se koncentrisala i na jednosede koji su pratili istu filozofiju, ali prilagođenu drugom tipu trka. Naime, inicijalni model D46 predstavljen je 1946. godine i njegova osnova bili su Fiat 500 i Fiat 1100, dok je dizajn potpisao legendarni Dante Đakoza. Model D46 je imao motor zapremine 1.1l sa 62 konjske snage, dok je mehanika bila kombinacija dva pomenuta automobila i modela 508. Ono što je D46 činilo kompetitivnom bili su njeni vozači: Tacio Nuvolari, Pjero Tarufi, Rejmond Somer i Luj Širon. Dve godine kasnije Cisitalia predstavlja model D48 izrađen u samo jednom primerku upravo za Nuvolarija. Ljubaznošću porodice Lopresto, Nuvolarijeva Cisitalia D48 stigla je u Beograd na 24 sata elegancije, zajedno sa trofejem koji je italijanski as osvojio pre tačno osamdeset godina. Tako, Taciov duh je ponovo bio prisutan na krugu oko Kalemegdana, a sećanje na Veliku nagradu Beograda i dalje živi uz režanje motora i miris spaljenog benzina. Autor teksta: Đorđe Sugaris Autor fotografija: Miloš Nikodijević preuzeto sa - autoslavia.com -
2 points
Funny photos
SalacUE and one other reacted to francuz69 for a post in a topic
Ali: atisi udata ???? TRI RECI U JEDNU, da ne pominjem aso i neboli. Koliko nepismenih vidjam po netu pocinjem da mislim da je to postala fora pa i pismeni koriste aktivno. -
1 pointRichard Hammond predstavlja novi Land Rover Defender Prošlo je tri godine od kad je prestala proizvodnja prethodnog Defendera, a razvoj ovog novog modela je trajao još duže od toga...i sada je konačno završen:
-
1 pointNemo da si kupio Lassu ni slučajno! Samo skuplje! Tu je odma kvalitet! [emoji1787] Probaj Lassa, možda ti se i svide, manje su od 5000 zs komad, 100% od Tigrica Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
-
1 pointMa ima da se bira sta hoces naravno. I nisu ni velika odstupanja u ceni. Problem je budzet a novog Tigra imam kod mog vulkanizera za mizeriju. Kao sto rekoh, inace nemam dilemu, uzeo bih Conti TS 860 i to je to. Vec sam imao jako pozitivna iskustva sa njom. Cak i Dunlop... Hebe budzet
-
1 pointKoju decu? Koja ce da se uda za njega sa ovakvim stilom!? Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
-
1 pointHakinen: Fetelu je potrebna pobeda zbog mira Po mišljenju dvostrukog svetskog šampiona Formule 1, Mike Hakinena, Sebastijan Fetel će umiriti kritičare tek u momentu kad ostvari prvu pobedu u ovoj sezoni. Kako prenosi Sport Klub, Finac smatra da je Fetelov problem i taj što je njegov klupski kolega, Šarl Lekler, ostvario dve pobede na poslednje dve trke (Belgija, Monca), a na tim trkama Nemac je zauzeo četvrto, pa 13. mesto. ''Sebastijan je iskusan vozač, četverostruki svetski šampion. Dobro zna da u karijeri imate dobrih, ali i loših perioda. U nedelju je imao očajan nastup i nijednog trenutka nije mogao da pomogne Šarlu Lekleru u borbi protiv brzih Mercedesa'', primetio je Hakinen. ''Ipak, uveren sam da će Sebastijan shvatiti da je Šarl uradio sjajan posao i da će uskoro i on doći do pobede u izuzetno kvalitetnom bolidu Ferarija. To bi mu bilo potrebno da vrati svoj ugled'', zaključio je legendarni Finac. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 pointNa zapadu nista novo. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
1 pointE pa to, hvala. Upravo me to zanimalo. Kao sto rekoh, znam tacno sta od stare Wintere da ocekujem, te pentranje po planinama kad je sneg uopste ne dovodim u pitanje, znam da je tu iznenadjujuce dobra. Ali bas me to zanimalo oko voznje i kocenja na mokrom kolovozu. To mi je sa starom sarom ostalo u losem secanju. Ima li jos ko iskustva sa novom sarom?
-
1 pointOš i zimske da slikam? Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
-
1 pointIste su, samo je šara drugačija... Ja sam poznat na forumu da uvek preporučujem https://www.kemoimpex.com/gume/automobili/zimske-gume-205-55-r16-91h-snoways-4 Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
-
1 point
Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine
Mijailović P. reacted to Ivan for a post in a topic
@Mijailović P. Pitanje i dosadasnji odgovori su spojeni sa odgovarajucom temom o kupovini Nuova Bravo. -
1 pointMa kakvih 100 evra mesečno i nov auto , ne umem ja to da čuvam [emoji4] Nije multipla išla na more, nije spremna za to bila Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
1 pointIma covek multiplu, to je sad uzeo za more
-
1 pointUglavnom vazi neko nepisano pravilo da se menjacko ulje nikad ne menja . Cak ni u knjizicama proizvodjaca ne pise interval zamene, nego da se samo proverava nivo. Ja ponovo primecujem razliku, tako da za 2l i 20 evrica (a ima i duplo jeftinijih ulja od Tutele) menjam iskljucivo za svoj cef i uzivanje u voznji. Aj' menjacko OK, ali mnogo gore je sto ima onih koji nikada ne zamene kociono ulje... I tu se samo proverava nivo, a zbog velike higroskopnosti cak i fabrika predvidja interval zamene na 2 god. Ne mora striktno na toliko, ali voziti bas sa vlagom u kocionom sistemu...
-
1 pointDa služi još uvek - služi... A dokle će, videćemo [emoji3]
-
1 pointNe. Kaze skine sve za sat vremena, jer je sve na srafljenje...
-
1 point
-
1 pointBaza za bistre sokove je sok od jabuke, a za guste od bundeve.
-
1 pointTu su i trkačke ratkapne sa belim vezicama
-
1 pointSUV je po meni izdignuti MPV, nista drugo cak i sa manje mesta no MPV
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 pointIako smatram da 'sport' u kombinaciji sa SUV/Krosoverom nema nikakvog smisla, ovo stvarno izgleda izuzetno atraktivno! Pogotovo mi se auspuh svidja!
-
1 point
-
1 pointVidim ja da je on ispod 9 sekundi do 100 sto je u rangu nekog 2.0tdi motora , super...ali ispod 4 cilindra auto ne bih gledao , a tek bmw...njega i ispod 6 ako moram.
-
1 point
-
1 pointMarengo kao marengo...samo se sipa i vozi Ali sad imamo novo zezanje Dubinsko pranje dnevnog boravka za početak Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".