Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/11/19 in all areas

  1. 8 points
    knezevic76

    Funny photos

  2. 6 points
    Zvezdo

    Drska ženo plava - AR Giulietta 2.0 150

    Imao 33 i 155 par godina... sipaj gorivo i proveravaj ulje. Nikakvih troškova osim redovnog održavanja. Šlepa, kvarovi?? E da šlepao sam zaleđenog Mercedesa do majstora.
  3. 5 points
  4. 5 points
    knezevic76

    Funny photos

    Ali PICASSO
  5. 4 points
    ivica su

    Ostrvo Hvar

    Vratih se sa puta pre desetak dana, a kako me još uvek drže utisci, odlučih da napravim malu reportažu. Lepo se posložiše kockice ovog leta (redovan posao + privatni posao + stari godišnji + novi godišnji), pa se nakon putovanja u junu ( Vodice kod Šibenika ) ukazaza prilika za još jedno putovanje do mora krajem avgusta. Da budem iskren, pre samog puta smo planirali odlazak na Lefkadu ( nikad nismo bili, tako da je još uvek na listi "obavezno obići" ). Uspeo da uklopim godišnji, krenusmo da gledamo Last minute ponude, ali međutim, da ne dužim, ono što naše agencije nude pod lažnim Last minute ponudama nismo mogli nikako da uklopimo, ni zdravim razumom (nerealno visoke cene za loše apartmane), ali ni terminom (morao bih skratiti odmor za 3 dana zbog povratka na posao). Na nagovor supruge ponovo došla Hravatska u uži izbor, ali kako tamo već imamo loših iskustva u jeku sezone u vidu nenormalnih gužvi i bukae, odlučismo se za ostrvo Hvar, pa još južni deo, gde možemo imati mir i tišinu (bar tako kažu, ovo nam je prvi put). Naravno apartman našli direktno, bez posrednika, po ceni duplo nižoj od one za Lefkadu, ali to je druga tema, da krenem ja sa putem. Krećemo, nedelja uveče, planirana već dobro oprobana ruta preko Bosne. Međutim, tek se tada setih da nisam uzeo zeleni karton Ne rizikujemo, ko zna da li posle ponoći može da se podigne granično osiguranje na samom prelazu, idemo okolo. U prilogu je mapa naše rute: Znači većinom magistrala, AP samo od Đakova do Siska. Do Đakova fantastična magistrala, lokalci voze 120, ja nešto manje, a kako ne bih bezveze išao skroz do Zagreba pa se vraćao, sa AP-a silazim kod Siska i nastavljam prema D1... U Sisku radovi i zastoji, a potom, kroz ova manja mesta do uključenja na D1, obnovljena magistrala, brzo se prolazi, policije nigde, gužve nema.... na prvu gužvu nailazima na potezu pre i posle Plitvičkih jezera, a kasnije opet nigde nikoga i tako do Knina. Brzo se vozi, lokalci 120-130 sigurno, ja opet u strahu malko sporije :D. Od Knina do Splita nešto jači saobraćaj, ali i dalje ništa strašno. Bez preterivanja, ovom rutom do Splita se stiže za 8h, nek je 9 sa pauzama. Međutim tu dolazi do problema. Mi umesto da smo hvatali trajekt iz Splita, držali smo se prethodnog plana (kao da dolazimo iz Bosne) da se na trajekt ukrcavamo u Drveniku za Sućuraj, pa onda još 60 km vozimo po samom ostrvu do destinacije. Razlika u ceni trajekta je poprilična ALI!!!! Nama je od Splita do Drvenika trebalo 3h Gužve dole su neverovatne, stoji se u koloni, jedva se pomerali. Trajekt čekali 2-2,5h ... išli su na svakih pola sata, ali smo na red stigli tek kod petog. Vožnja trajektom tek nešto duža od pola sata, a zatim po ostrvu, opet u koloni, do finalne destinacije putovali 2h. Kada se podvuče crta, put je trajao 16h.... neverovatno!!! U prilogu ruta u povratku preko Bosne: Ako nemome znači informacija, na samom GP-u može da se kupi granično osiguranje i ono nas je stajalo 20e za minimalnih 7 dana (mislim da je oko 35KM ali zakidaju na kursu onako baš fino)... Neću mnogo o povratku, ali recimo da ni ta ruta vremenski nije ništa kraća. Ja ne mogu da verujem da se toliko sporo vozi po Bosni kad su ovakve gužve... Nije mi prvi put, već sam nekoliko puta koristio istu rutu, ali sam izgleda imao sreće pa nisu na čelu kolone bila tako spora vozila kao sada. Da li je vredelo napornog puta, JESTE Ali o tome ćemo u nardnom postu malo kasnije, neka ovo ostane kao uvod... i jedna fotografija našeg debelog fiće u trajktnoj luci u Drveniku:
  6. 4 points
    Woodoo

    Funny photos

  7. 4 points
    Irena HGT

    Funny photos

  8. 4 points
    Woodoo

    Funny photos

  9. 3 points
    Pozdrav, mjenjao sam filter goriva pa evo par slika ako kome treba. Prva slika je pozicija filtera, kuciste ima dve cijevi za gorivo, odvod i dovod, konektor sa gornje strane i ispod samog kucista filtera je cetvrti konektor cini mi se senzor vode. Dovod i odvod goriva su druga i treca slika, samo se stisne ova plava plastika i ide van, gornji konektor cetvrta slika samo se podigne lagano capica i ide van. Donji konektor je malo zeznut, peta slika, vidi se na samom konektoru ova tanka sipkica koja se stisne i konektor ide van, sa mobitelom sam poslikao da vidim di je a onda je napipao stisnuo i samo izvukao konektor. Nakon toga kuciste je slobodno, samo se izvuce van, sedma slika pokazuje mali ventil koji se odvrne i gorivo izadje van. Onda se odvrne veliki plasticni prsten slika osam i izvucemo filter crn ko ugljen slika devet Sve se ocisti stavi se novi filter i montira natrag. Kod paljenja tri puta dati kontakt i cekati kod svakog 30 sekundi, auto upali bez problema nakon sto zavrti pet sest puta
  10. 3 points
    ivica su

    Ostrvo Hvar

    Po silasku sa trajketa u Sućurju razočarenje. Žena mi preti ubistvom, okruženje jadno, prljavo. Put katastrofalan, ne mnogo oštećen, ali krivudav i uzan, bez ivičnjaka i zaštitne ograde, mimoilaženje na "taman". Negde na pola ostrva, ne bih se mogao setiti tačno od kog mesta, počinje civilizacija. Penjemo se na planinu, put nov, širok, sa dosta krivina i dalje, ali veoma zabavan za vožnju zbog odličnog kvaliteta, pogled neverovatan, priroda neverovatno lepa, odmorišta na svakih par km sa vidikovcima.... i tako sve do kraja, do svih većih mesta: Jelse, Starog grada, Grada Hvara... Jedna sličica sa jednog od odmorišta, bolje da stavim svoju lepšu polovinu, nego svoju fotografiju Kod Jelse se isključujemo sa glavne hvarske magistrale za jug ostrva gde su mesta Ivan Dolac, Zvala, Sv. Nedilja itd. Prolazimo kroz jednotračni tunel sa naizmeničnim propuštanjem. Dug 1.5 km smatra se remek delom i velika je atrakcija jer izgleda kao da je ručno isklesan. Fotografije nemam nažalost. Za ovaj tunel ja volim da kažem i da je jedna vrsta vremeplova, pošto vas sa druge strane čeka sasvim dugačiji prizor sa netaknutom prirodom, uskim putićima, malim selima u kojima je vreme stalo, zatim vinogradi, maslinjaci, lavanda i ruzmarin. Kao da više nismo na istom ostrvu Primer puta na južnoj strani, selo Pitve ako se ne varam: Mi smo bili smešteni u malom naselju između Ivana Dolca i Sv. Nedilje. Nema saobraćaja, nema buke, ma nema ni kafića, samo čista priroda, prečisto more, zvuk cvrčaka i miris bora i lavande Ljudi jako prijatni, niko ne zaključava aute i apartmane, stvari se ostavljaju na plaži i terasi.... Malo fotografija samog mesta, plaže i okoline.... Kako me mrzelo da stalno nosim dslr, nešto je i telefonom fotografisano, a nešto opšte nije fotografisano Mesto gde smo bili smešteni, Bojanić Bad: Plaža Jagdna, 1km udaljena od nas, tu je već nešto veća gužva zbog kampa i beach bara, ali priroda je i dalje nestvarno lepa, a voda isto kristalno čista. Možda nisam merodavan, obišao sam većinu Jadranskog mora, nešto severnog Egejskog i Jonskog, ali ovakvo more još video nisam. Teško da će bilo šta posle ovoga biti isto. PS ovo je telefonom pa su boje malo neukusne, a kvalitet loš. Otprilike je to to što se tiče plaža. Sve su plaže lepe ovde na jugu, neke su komercijalizovane, neke ne, ali nama nije bilo do obilaska, bili smo zadooljni sa ovime što smo imali "ispred nosa" Mi smo generalno nespremni došli na ovakvu destinaciju. Ovde su kajak, daska ili gumeni čamac "must have" zbog gomile uvala i špilja. Ima dosta toga i na obali interesantnog poput crkve u pećini iznad Sv. Nedilje, vidikovca na najvišem vrhu Sv. Nikola, gomile staza za šetanje / lako planinarenje, ali mora se nešto ostaviti i za sledeću godinu. U sledećem postu ću prikazati onaj civilizovaniji severni i zapadni deo ostrva
  11. 3 points
    werp690

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Pa predjem dosta u toku zime ali svakako ne 20.000 km i kod mene je Tigar dobar jednu zimu.U drugoj zimi je vec problem po sitnom snegu,tipa par centimetara.Proklizava na polasku da moram da ga korigujem volanom ne uliva mi sigurnost ni pri zaustavljanju.Ja pricam iz licnog iskustva.Opet ja taksiram i moram da se zavlacim po svakakvim ulicama i ulicicama gde bude cisto tek kada sunce zasija.Sava Eskimo je za slicnu cenu bolji izbor po mom misljenju.
  12. 3 points
    Ivan

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    @werp690 Kada vec pisem u temi - samo da posle mesec i kusur voznje potvrdim da je zamena menjackog ulja bila pun pogodak. Iako auto nije toliko star kao kada sam to radio na Stilu, rezultati su identicni. Primetno lepse i mekanije saltanje, menjac samo klizi kroz brzine. Par puta dok se nisam navikao, desavalo mi se da iz 5. u 4. ili iz 3. u 2. zabodem rucicu u brzinu kao sivonja , bas se primeti razlika koliko mekanije ide. Verovatno fabricko ulje koje je istoceno bilo je zlatne boje, imalo gustinu, ali je ocigledno odsviralo svoje. Korisno potrosenih 20 evrica za ukupan utisak u voznji, za mene ubuduce "must have" uz veliki servis. Kao sto rekoh, sipano je "Tutela Transmission GearForce" 75W, namenjeno bas za FPT C635 MT i C633 DDCT. Preporuka za Slodes sto se tice cena, a i generalni su uvoznici, sto rece Axa. Apropo motornog ulja, treba voditi racuna i da se negde ne popije fals, koji za Seleniu moze da se nabode...
  13. 3 points
    totti

    Fudbal - jednostavno!

    Ovako su me dočekali: A samo što sam potpisao i samo što je palo predstavljanje, odmah sam ga dao [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  14. 3 points
    ISV_01

    Funny photos

    Pa jao
  15. 2 points
    integralac

    Funny photos

  16. 2 points
    neshaoct

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Posle malo više od 20.000 kilometara od montiranja ovih guma, sledeće leto sigurno prednje idu pozadi, već se vidi solidna razlika u trošenju guma. Nisam merio u mm (mogu sutra), ali generalno UHP2 na teškoj 159-ki sa malo jačom nogom na gasu teško da će pregurati koji kilometar više od 40k. Meni je taj broj kilometara, onako, ok jer guma koja se ne troši i ne drži...
  17. 2 points
    YUgisa

    Yugo 1.1 EFI

    Par slika auta: I trenutna zanimacija: Oil Accumulator Can
  18. 2 points
    E ajd sad da probudimo temu, nisam pisao neko vreme. Dosta se putovalo preko leta, sto sluzbeno, sto priv... Golf je pretukao ozbiljnu kolicinu km za kratko vreme i dalje sam happy kao i prvi dan. Pritom, cesto vozim i ovog sluzbenog 1.6 TDI. Ne, nisam se pokajao ni malo sto sam uzeo 1.0 benz. I svaki put kada sednem u dizlo sve mi je drazi i drazi benzinac. Tek kada sam par meseci aktivno vozio benzinca, pri svakom sedanju u dizela sam poceo da primecujem razlike. Prvo su bile suptilne a posle sve vece i vece. Svaki put se itekako oseti koliko je TDI grub, kako sutira u guzicu i kako sve u kabini vibrira. Kod TSI toga nema, ali ni najmanje, a opet mnogo bolje ide. Jos jedna jako velika razlika je tezina. Razlika u kilazi je oko 100 kg a cini se kao da je i jos veca. Oseca se i u krivinama, tamo gde TSI drzi kao pegla, TDI-a pocinje da vuce centrufuga zbog tezine. No dosta poredjenja... Sto se mog auta tice, sve je cista 10-ka osim cinjenice da sam ga pozajmio na kratko ortaku pa ga je vratio izguljenog po desnoj strani. Nista strasno ali ce jedan deo morati da se farba. U medjuvremenu sam ugradio iglu i izmestio OBD. Neko me pitao za potrosnju. Kao kod svih turbo benzinaca ona mnogo zavisi od tezine noge na gasu. Najveca je definitivno po gradu, leti sa upaljenom klimom i to dok jos nije pocela sezona godisnjih tj. po regularnom BG saobracaju. Tada zavisno od tezine na gasu ide od 7 pa do 8. Ako se przi dobro hoce i do 9, 9 i nesto ali to je bas dranje. Kako je pocela sezona GO potrosnja je pala na od 6 do 6.8. Cak sam par puta pri penzionerskom raspolozenju uspeo da spustim na 5.8. Dakle, zavisno od uslova po gradu trosi od malo ispod 6 pa do 9. Najcesce je oko 7. Autoput direktno zavisi od brzine. Ja ga drzim na 134 jer je tako po GPS-u na 129 pa da ne ulazim u prekrsaj po rampama. Pri toj brzini trosi 5.8 i to pod klimom. Jos uvek nisam isao autoputem bez klime ali ne verujem da je tad potrosnja znacajno niza. Par puta sam po inostranstvu vozio autoputem 120, tada trosi oko 4.5, 5. Naravno, najniza potrosnja je na magistrali, tu ide oko 4.5 , par puta sam ostvario i ravno 4 opet penzionerski. Skoro svi ovi testovi potrosnje su bili sa dvoje odraslih i dvoje dece. Motoric gotovo isto vuce bez obzira na broj putnika. Malo se oseti kad je 4 odrasle osobe u autu i kad radi klima, uglavnom pri ubrzanju uzbrdo. Medjutim ne oseca se ni blizu kao na Twingu naprimer. Jos jedna stvar, adaptivni tempomat je ozbiljna pizdarija. Ne mogu da vam opisem onaj osecaj kada je prvi put izleteo neko iz desne trake ispred mene a ja cekam da AT sam pocne da usporava. Ozbiljno sam se usro. Medjutim kad se naviknes, ozbiljna sprava... Ovih dana cu verovatno uzeti wind deflektore da mi ne bi opet padala voda na ruku i butinu. Naravno djavo mi ne da mira pa opet cackam neke felne po netu. Mozda bude neki zanimljiv projekat preko zime. Kad smo vec kod toga, pale mi na pamet stare Audijeve Winter Wheels 16-tice ali ih nema nidje. Jel zna neko nekog ko ih ima na prodaju?
  19. 2 points
    Kada admir zabrani bacanje forica vezanih za Alfu.. ovako se osecam
  20. 2 points
    @werp690 to već zavisi od predjenih kilometara i da li se vozi tokom cele godine ili samo zimi.Ako se koriste samo zimi trebalo bi da traju bar 3-4 godine jer većina ljudi zimi i neprelazi 2-3 hiljade km.
  21. 2 points
    neshtry

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Konačno stigle i Tigar all season gume Poznato nam je da auto gume Tigar proizvodi kompanija Tigar Tyres. Kompanija je osnovana je 1935. godine, a 2005. godine otkupio ih je Michelin. Tigar gume su po kvalitetu u budžet kategoriji i spadaju među najprodavanije gume u Srbiji. Od kako ih je otkupio Michelin sve su kvalitetnije, a od sada je i ponuda bogatija za još jedan proizvod. Karakteristike gazeće površine Auto gume Tigar za sve sezone su takozvane turing gume. Omogućavaju udobnu vožnju i pouzdano prijanjanje tokom cele godine, kao i mnogo bolje rukovanje od običnih guma za sve sezone. Gazeći sloj im je uglavnom širi, pa imaju veći kontakt sa površinom. Gazeću površinu dizajnirali su evropski dizajneri. Dizajn je savremen i namenjen je za korišćenje u različitim uslovima. Ovo je novi, usavršeni usmereni dezen. Popularno je nazvan riblja kost i daje jedinstven izgled gumama. Široki kanali u centralnom delu gume zaduženi su za brzo odvođenje vode i bljuzgavice. Prstenasti odvodni kanali sa žljebovima koji se šire u ramenim delovima, takođe pomažu odvođenje vode. Na ovaj način sprečava se pojava akvaplaninga i omogućava stabilnost na mokroj podlozi. Kanali u centralnom delu i žlebovi u ramenom delu su odvojeni, te ovo utiče na smanjenje buke. Blokovi gazećeg sloja imaju uzdužne i poprečne kanale, čime je omogućeno prijanjanje tokom zimskih meseci. Oni su zaduženi i za stabilnost tokom manevrisanja i za optimalno kočenje na mokroj i suvoj podlozi. Sigurna i udobna vožnja tokom cele godine Zahvaljujući smeši od silike i specijalnim dodacima, auto guma Tigar All season ima dobro prijanjanje u svim vremenskim uslovima. Kao dodatak svemu ovome, ističe se i optimalna potrošnja goriva. Izbalansirane karkateristike gume osiguravaju potpunu sigurnost tokom cele godine. Oznake po EU: Stepen potoršnje goriva (od A do G) Prijanjanje na mokroj podlozi (od A do G) Stepen buke 71 db )) Izrađuju se u sledećim dimenzijama: Širina 155 do 225 Visina 45 do 50 Prečnik 13“ do 18“ Gume su lansirane ovog leta i već su stigle u prodavnice https://blog.ipg.rs/konacno-na-trzistu-auto-gume-tigar-za-sve-sezone/
  22. 2 points
    Realno. Svaka tema o alfi se upropasti sa "Jel ste je gurali da upali?"..."gde je slepa?"..."jel si je fotosopirao pored mora?" itd...To bilo interesantno i relevantno u doba 75-ica i 33-ki, a i fazoni su iz tog vremena... Brateeeeeeee vise...ja cu sledeci put brisati takve komentare zivota mi.
  23. 2 points
    MS PK

    JTD rešite se vibracije motora

    [emoji47][emoji3] Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  24. 2 points
    Ovo fazoni su toliko istroseni da mi prosto sat vremena zivota propadne kad procitam u istoj recenici alfa/slep/guranje/paljenje. Jbt, dokle vise? Ono...bas...BAS nije ni smesno ni zanimljivo (vise)
  25. 2 points
    totti

    Fudbal - jednostavno!

    Neko pušta rok na stadionu (AC/DC, JNA...), a nekom i dalje Keba peva [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  26. 2 points
    Ivan BG

    Alfa Romeo 159 SW JTDm 16v 150 hp

    Mozda ce nekome trebati kontakt auto bravara, kljucara, momak je prva liga i dosta ljudi sa foruma je vec islo kod njega, sam mi je to rekao, sa cenama je povoljniji od svih vidjenijih auto bravara po gradu, sa znanjem isti sa njima ako ne i bolji, uvek uradi i vise od dogovorenog.
  27. 2 points
    Axic

    Funny photos

  28. 2 points
    A liiii od kad nisam uso na forum i napisao nesto [emoji1787][emoji1787][emoji1787] da me sad Aleksa nije tagovao pitanje da l bi uso [emoji1787][emoji1787][emoji1787] Alfa otisla u vecna lovista [emoji23][emoji23] Ostali samo dugmici.. Posle Alfe doso Ford. Da da Ford pa jos kuravan. On je za sad za pohvalu. Posle 7 meseci i nekih 11 12k km predjenih se lepo pokazao. Evo koja slika pa cemo da vidimo da l da otvaram temu neku. [emoji1787][emoji1787]
  29. 1 point
    djomla

    Funny photos

  30. 1 point
    neshaoct

    Kraj / Novi početak Fifth Gear-a

    @horvat Od sad je i definitivno Tiff van Fifth Gear ekipe. Više neće snimati sa njima, i to je njihova odluka a ne želja Tiff-a. Zato će od sada biti više sadržaja na LoveCars YT kanalu, a u ovom intervjuu je odgovorio na dosta toga oko Fifth Gear, ali dao je mišljenje i oko Top Gear, Chris Harrisa....pa sve do omiljene boje čarapa
  31. 1 point
    Brade

    Za nove članove

    Hvala! Vrlo rado.
  32. 1 point
    Milutinac

    Kodovi za originalne audio uređaje

    Da ti je dinar za svaki put kada si dobio ovde "Hvala"...
  33. 1 point
    Tigar gume su takve da kao zimske (wintera) mogu da izdrze jednu zimu sa snegom kako treba i vec sledece zime mogu da se ocekuju klizanja,proklizavanja..itd...Vozice one i drugu zimu ali po meni vec nisu bezbedene za voznju.
  34. 1 point
    cincilator

    Zdrnjin Punto mk2a 2002.

    Auto popravljen, steta je oko 2,5m nove instalacije, provodnici u buziru izmedju farova su se stopili u jedan.Xenoni su napravili problem, definitvno. Prednji branik mi se ne vraca na mesto, verovatno cu naci polovan i odneti na farbanje.Nove gume na stanju, srednji kabinski retrovizor sam napokon zamenio.Nikad dosadno
  35. 1 point
    Ivan

    JTD rešite se vibracije motora

    Secam je se jos od njenih pocetaka, a @Flex i u 12. godini postojanja, odrzava plamen na ovoj temi . Na mladjima svet ostaje, je li tako Mico?
  36. 1 point
    dellas

    BMW 320D Touring crveni

    Naravno da gresis, francuzi su majka za hothatch kategoriju...xsara/saxo vts, 106/306 gti, clio/megane sport itd. Ali ako pricamo o obicnom 307 tu nisi pogresio.
  37. 1 point
    vujasin

    JTD rešite se vibracije motora

    Dobro i kazes dobro da i vozi sa 520tkm
  38. 1 point
    neshtry

    Funny photos

    Kuku
  39. 1 point
    totti

    Fudbal - jednostavno!

    Zelena [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  40. 1 point
    dellas

    Madrid

    Ima nas raznih, neki cak preferiraju i decake, neki cak i opel vozila... i da ne nabrajam dalje dubioze
  41. 1 point
    Ivan

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    To je to za JTD 115 - bukvalno u deci isti prosek koji sam imao za 10 godina posedovanja istog (6.1 l po cepu).
  42. 1 point
    totti

    Madrid

    @dellas Jesi na ove balkone mislio? 80% zgrada im je u tom fazonu [emoji4] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  43. 1 point
    totti

    Madrid

    Palacio Real de Madrid (kraljevska palata), katedrala Almudena, Sabatini Garden, Plaza de Espaňa, Puerta de Alcala, Templo de Debod Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  44. 1 point
    srdjos

    Kuda ide ovaj svet?

    evo, sad se ne moras previse truditi oko jezika
  45. 1 point
    totti

    Prestiž na tablici za 87.000 dinara

    Gledajte to iz drugog ugla - zamislite kakvog bi tek seljacizma bilo da je ovo dostupno svima... Bolje ovako. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  46. 1 point
    rage_man

    Filmovi, serije...

    Pogledajte, belgijance, holandjane, svedjane, dance...ima bas dobrih filmova
  47. 1 point
    Jeremy Clarkson onomad reče kritikovajući električne automobile reče "nemam ja vremena da čekam da mi se auto napuni.Imam druge pametne stvari da radim u životu. Ovi nas nateraše da čamimo pola sata i više na tehničkom kao ovce a još da im to debelo platimo.Zar nismo jadni?
  48. 1 point
    Zašto država uopšte ima da se mesa u cene? Nek oni prate monopolska i druga kršenja postojećih zakona a puste da sami tehnicki pregledi formiraju cene. Od kvaliteta usluge i cene će zavisiti uspešnost nekog tehnickog pregleda. Država treba da kroz akte i zakone propise šta tehnicki mora da ispuni i to je to...
  49. 1 point
    YUgisa

    Yugo 1.1 EFI

    Sklopljen auto: Farbanje zadnjeg branika opet nije uspelo jer spric git koji sam koristio je reagovao hemijski sa podlogom a posle i sa farbom, tako da su dani pripreme otisli u nepovratno, usled nedostatka vremena jednostavno nisam mogao da spric git gulim pa je bzvz ofarbano, takodje sredjena i ofarbana svetla za tablice: Usled nedostatka vremena nisam zavrsio prednji branik kako sam zamislio, pa sam napravio privremeno hladenje za kocnice: Oil accumulator can nazalost nece biti spreman za vikend da se proba, ali veci deo je u pripremi: I prepravljen fabricki regulator pritiska u stelujuci: Tako da usutini mnogo nedovrsenih planova za ovaj vikend u Kuli, koji se mozda i nece odrzati zbog kise...
  50. 1 point
    YUgisa

    Yugo 1.1 EFI

    Posto se polako spremamo za Kulu 2019, moramo da krenemo malo sa radovima, rasturen zadnji osteceni branik, olaksana sina i nosaci (-290g): Popravljen branik pa uduvano sve u prajmer, a difuzor ofarban sa bumper sprejem: I zavrsen spliter:
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...