Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/10/19 in all areas

  1. 6 points
    jel to u Zelezniku jos nije svanulo?
  2. 6 points
  3. 6 points
    ISV_01

    Funny photos

    Pa jao
  4. 5 points
    Voleo bih da u ovoj temi neko ko je kompetentan i upoznat oko prodaje Tipa, postavi broj prodatih jedinica do sad , ali po isporučenim motorizacijama u prodatim vozilima. Naravno, ako takav podatak postoji negde? Baš me interesuje koja motorizacija je najprodavanija? Malo smo se vozali po BIH , Bravo napred, a Tipo drugi. Pratio je sve sa klimom na + 20% od ograničenja ceo put do branika. Nikako ne sporim da turbo bolje ide. Ali, i troši litru viče na 100 km. u istim uslovima. Na 500km. pređenih, ( Zrenjanin-Šabac-Loznica-Zvornik-Lovnica-Vlasenica-Milići i nazad) Bar ovi naši su se tako pokazali. Evo i par slika.
  5. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  6. 4 points
    Ivan BG

    Alfa Romeo 159 SW JTDm 16v 150 hp

    Isao sam danas za SM da zavrsim prenos auta na svoje ime, nisam morao ali necu da se vodi na nekog drugog nesto sto je moje. Ugovor zavrsen, predato u poresku, 5 radnih dana traje obada predmeta, iznos poreza bi trebao da bude od ~ 10.500 do 14.500 din po katalogu AMSS. Stigao mi je postom i rezervni kljuc od auta, baterija mu je bila prazna pa sam je zamenio, usput bravar mi rece (sad vec drugar inace, godinama se znamo zavrasavao mi je kljuceve za vise automobila), izrada duplikata kljuca je inace 130e i do skoro nije bilo moguce napraviti daljinsku komandu na kljucu, tako je uradjen da mora samo original koji kosta 480e. Tako ko ga izgubi neka se spremi na dodatni trosak koji uopste nije mali. Vise primeraka koje sam gledao dok sam trazio za sebe 159 je imalo samo jedan primerak kljuca, sad mi je jasno zasto. Put do SM i nazad, cca 160km nisam osetio, kao da sam vozio max 20 min. Ostao sam duzan neku "bolju" sliku kola.
  7. 4 points
    Ivan

    F1: Italija 2019

    Le Roi Est Mort, Vive Le Roi...
  8. 4 points
    darkman14

    P: 2007. Fiat Bravo 1.9 MJet 150

    Ako pitaš cjunera da ti učita mapu sa delte tt može i na 190ks sve je to isto
  9. 4 points
    horvat

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    Pisao sam vec o tome, takve stvari poput kocionih plocica, kvacila, zamajaca, itd je bukvalno moguce satrti i za 30.000 km a i za 300.000 km... neverovatno koliko zavisi od upotrebe...
  10. 3 points
    Pa čime bi onda plašili decu? Svašta. Neko ima u glavi zacrtano da hoće nov auto, veliki, za što manje para, ne treba mu P od performansi. I onda vidi da to ne ide nikako, pa počne da ''pametuje'' ovde. Jedini koga znam da je najebo od prokletstva turbo dizela je Milutinac, ali to je već stvar karme, jednostavno nije trebalo da menja gorivo.
  11. 3 points
    Ako pricamo o novom autu turbo ili atmo, o kojim kvarovima pricamo onda na nasu kilometrazu koju prelazimo!? Pa dok je kod tebe nema sanse da ces imati neki problem oko turba, zamajca i ostalog taman da ih je i Zastava pravila
  12. 3 points
    ivan.ik

    Zver za kofere

    Mučenik natovaren od pod do krova sa 4 kofera , 4 putne torbe, 5 ranca i još manjom gomilicom ručnog prtljaga (mađar nije hteo ni da pogleda koliko smo puni) put od 1500 km prevalio ko od šale. Brzo se navikao na strano gorivo. Jedino što žalim što nema radar, ovde ima previše šumskih životinjki koje pretrčavaju. Ogroman rizik da se naleti na divlju svinju, jelena i sl. Sad samo privikavanje na ove sa zvezdom.
  13. 3 points
    Milutinac

    P: 2007. Fiat Bravo 1.9 MJet 150

    Mala samo ispravka. Ovo treba da pise - klimu je potrebno srediti/popraviti. Klima nikada ne iscuri sama od sebe, bar ne toliko da potpuno ne radi. Vidjao sam kola kojima 15 godina nije dopunjavana klima - a opet radi. Moze da bude problem od 2500 dinara, a moze da bude i od 300 evra.
  14. 2 points
    Taj se ne broji - bastard
  15. 2 points
    A liiii od kad nisam uso na forum i napisao nesto [emoji1787][emoji1787][emoji1787] da me sad Aleksa nije tagovao pitanje da l bi uso [emoji1787][emoji1787][emoji1787] Alfa otisla u vecna lovista [emoji23][emoji23] Ostali samo dugmici.. Posle Alfe doso Ford. Da da Ford pa jos kuravan. On je za sad za pohvalu. Posle 7 meseci i nekih 11 12k km predjenih se lepo pokazao. Evo koja slika pa cemo da vidimo da l da otvaram temu neku. [emoji1787][emoji1787]
  16. 2 points
    Stilisa

    AR 147 1.9 JTDm

    Samo je jedna Mamba na forumu Ovo neka bude Puma Malo vise od godinu dana, i oko 20.000km, Alfa prede kao maca. I dalje se okrecem za njom kad je parkiram, tako da ljubav jos traje.... Ali da ne bude da je sve lepo, one slike sa neta kako Alfa ide na slepu na more, to zaista moze da se desi. Na putu za Tasos, vec kod Vranja, desni krst poluosovine je pokazao znake umora i dobio velike vibracije na dodir gasa....srecom brzom intervencijom @deki87 na pomoci oko rezervnog dela i @Buca_Tipo na nesebicnoj pomoci za pronalazak majstora i smestaj, Alfa stala na tockove i pojela ostatak puta i letovanja. Narednih 2500km nije se zakasljala, ali ostao gorak ukus izdajeee sa njene strane
  17. 2 points
    totti

    Fudbal - jednostavno!

    Ovako su me dočekali: A samo što sam potpisao i samo što je palo predstavljanje, odmah sam ga dao [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  18. 2 points
  19. 2 points
    N.N.

    Fiat 500X / Fiat 600

  20. 2 points
    Smireni

    Madrid

    A u prvom postu si još i pričao da to se sviđa španska kobaja... Nešto si mi sumLJiv!
  21. 2 points
    totti

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    Svrbi tebe menjaža kola čim redovno pratiš oglase [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  22. 2 points
    9. septembra 1963. predstavljen Alfa Romeo Giulia Sprint GT - istinski ''Cuore sportivo'' Naslednik jednako slavnog coupea Giulietta Sprint iz 1954. je bio ''auto zvani čežnja'', a uspeh je rastao sve do 1977. godine na fantastičnom Giugiarovom dizajnu, koncepciji Giulije iz 1962. godine i izvrsnom motoru ''bialbero'' od 1290 ccm/87 KS do 1962 ccm/133 KS. Bila su to vremena kad se Alfa Romeo izgovaralo sa strahopoštovanjem. Dobro se podsetiti da je Giuseppe ''Nino'' Farina 1950. godine osvojio prvo svetsko prvenstvo Formule 1 za volanom bolida Alfa Romeo Tipo 159. Sportsku tehnologiju i slavu uspešno su sa pista prebacili na puteve, a ''seme uspeha'' zasađeno je 1954. godine predstavljanjem modela Giulietta (prve generacije), koji se od 1954. do 1965. proizvodio kao limuzina, karavan, spider i 2+2 coupe. Ovaj poslednji je prethodnik spektakularnog coupea čiji 56. rođendan upravo slavimo. Uspeh i kasnijih serija, najuspešnijih tržišnih modela Alfa Romeo, temeljio se na motoru Alfa Romeo Twin Cam koji je najčešće oslovljavan izvornom italijanskom sintagmom ''bialbero'' (dva vratila). Bio je podjednako uzbudljiv performansama i zvukom. ''Tehnološki biser'' koncepcijski decenijama ispred konkurencije, uveden je 1954. godine sa 1290 ccm. Sledećih je godina dobio varijante sa 1570, 1779 i 1962 ccm, a u drugom delu veka (proizvodio se do 1994. godine) 1357, 1749 i 1773 ccm. Koristio je ''izbrušenu'' naprednu tehnologiju koju je Alfa Romeo za trke razvio još početkom 1930-ih. Klasična koncepcija sa motorom uzdužno napred, u nastavku sa 5-stepenim šaltungom i pogonom pozadi preko diferencijala u unapređenom (vođenom) krutom mostu bila je tada ''zakon'' za sportske automobile. Bitne karakteristike: - aluminijumski blok sa ''mokrim'' košuljicama od sivog liva; - aluminijumska glava sa hemisferičnim komorama za sagorevanje; - radilica od kovanog čelika sa pet temeljnih ležajeva; - dva bregasta vratila pokretana sa dva redna ''duplex'' lanca, preko središnjeg lančaničkog reduktora u svrhu smanjenja veličine lančanika na bregastim vratilima, time i visine motora; - direktni čašasti podizači ventila - usisni i izduvni ventili pod uglom od 80⁰, u hemisferičnoj komori, omogućili su povećanje njihovog promera i brži rad; - aluminijumski karter sa ravnim i rebrastim dnom poboljšalo je hlađenje ulja i povećalo udaljenosti od tla; ''Bialbero'' je, u Giulietti, počeo da se ugrađuje 1954. godine sa 1290 ccm i 53 KS, pa povećanjem stepena kompresije sa 7.5 na 8.5 i dvogrlim karburatorom pojačan na 62, 65, 74 i 80 KS. Potom je 1957. godine povećanjem stepena kompresije na 9.1 i sa dva dvogrla karburatora pojačan na 89 KS pri 6500/min (Giulietta Sprint Veloce), a 1957. godine daljim povećanjem stepena kompresije na 9.7, fabrički je tuniran na 100 KS pri 6500/min (Giulietta Sprint Speciale). Uvod u uspeh modela Alfa Romeo Giulia Sprint GT, predstavljenog na današnji dan prije 56 godina, bila je 1962. godine prezentacija kultnog modela Giulia. Iz klasične sportske limuzine nastao je prekrasan, neveroatno skladan coupe interne oznake Tipo 105. ''Skrojio'' ga je 25-godišnji Giorgetto Giugiaro, glavni dizajner Bertonea. Već je ranije, na modelima Gordon-Keeble GT, BMW 3200 CS i Alfa Romeo 2000/2600 Sprint, definisao osnovne proporcije, koje će potom dovesti do vrhunca u ovom, kultnom, manjem automobilu. Giugiaro je imao posebno težak zadatak napraviti model koji je u Alfinoj paleti menjao voljenu Giuliettu Sprint, remek-delo Franca Scaglionea. Naslednik je bio nešto veći i praktičniji, na zadnjim sedištima su se sada mogli voziti i ''giovanotti'' (mlađe, dakle manje odrasle osobe), a ne samo ''bambini'' (deca), ali zadržao je, a u mnogo čemu i nadmašio vizuelni šarm prethodnika. Touring se pobrinuo za podjednako lepu, ali nažalost kratko proizvođenu ''porodičnu'' verziju. Atraktivan coupe dimenzija 4080 x 1580 x 1315 mm imao je srazmerno kratak međuosovinski razmak od 2350 mm, koji mu je osigurao okretnost. Na 15-colnim felnama bile su ''radijalke'' visokog profila i širine 155 mm. Slavni ''bialbero'' je iz 1570 ccm razvijao 106 KS pri 6000 obrtaja u minuti, što je pomoću 5-stepenog menjača osiguravalo tada wow-performanse, ubrzanje do stotke za 10.7 s i najveću brzinu od 180 km/h. Za tu je brzinu zaslužna i, tada, vrlo dobra aerodinamika, manje koeficijentom otpora vazduha od 0.42 (u to doba OK), a više malom čeonom površinom. Prosečna potrošnja je deklarisana na 11.5 litara. Bila su to vremena... Alfa je u mirnoj vožnji mogla proći sa 10, ali u ''ozbiljnijoj'' je vožnji gutala i 14-15 litara. Kad neko danas prigovara što na 10.000 km treba doliti pola litre ulja, kod Alfinih motora ako se vozila ''muški'' normalno je bilo da potroši litru ulja na hiljadu kilometara. Alfa Romeo Giulia Sprint GT je, u sportskim verzijama, ''žario i palio'' evropskim GT klasama, a u bivšoj državi tim su se modelom proslavili Sead Alihodžić i Drago Regvart. Podsetnik: Veco Holjevac i Đani Šverko bili su zvezde u nižim klasama u Fiatima 850 i 1000 Abarth, Jovica Paliković bio je ''kralj'' u Renaultu 8 Gordini, a Goran Štrok u BMW-u 2002 Alpina. Italijanski je coupe bio pojam sportskog modela, ali Alfisti su tražili više, pa je 1969. godine stigao 1750 GTV sa 1779 ccm i 113 KS za još ozbiljnije performanse (9s, 190 km/h). Kako je bilo onih koji su tražili još, 1971. godine stigao je 2000 GTV sa 1962 ccm i 131 KS, za 8.7 sekundi do stotke i maksimum od 198 km/h. Bio je to tada vihor... Već 1965. godine, kako bi ovaj tražen ali skup model upao u nižu fiskalnu kategoriju, uveden je GT 1300 Junior koji je bio i tržišno najuspešniji. Od 1965. do 1977. godine prodato ih je 91.165. komada. I on je imao dovoljno ''mesa'' jer je iz 1290 ccm izvlačio 87 KS pri 6000 obrtaja. To mu je omogućavalo brzinu od 168 km/h i ubrzanje do stotke za 12.6 s. Po narudžbini bio je dostupan i sa 103 KS. O njegovom uspehu svedoči činjenica da je, manje uspešan nasljednik GTV stigao 1972. godine. Ali, kako su kupci nastavili još žešće tražiti modele GT 1300 Junior i GT 1600 Junior (dva preostala modela), oni su se nastavili proizvoditi do 1977. godine, odnosno 1976. Uspehu ovog modela doprinela je i popularnost njegove verzije Spider. Dok je većina modela toga doba imala brzinomer graviran do 140 ili 160, ovome je skala išla do 220 Km/h, imao je serijski obrtomer do 80 (8000 obrtaja), pokazivač pritiska ulja... Uz ''kadice'' je sportski utisak pojačavao brzi 5-stepeni menjač. Proizvedeno ih je: Sprint GT (1963. - 1966.) ..................21.542 Sprint GTC (1964. - 1966.) ................1.000 Sprint GTV (1965. - 1968.) ................14.240 1750 GTV (1968. - 1973.) .................44.269 2000 GTV (1971. - 1976.) .................37.459 GT 1300 Junior (1965. - 1977.) .........91.195 GT 1600 Junior (1972. - 1976.) .........14.299 Autor: Željko Marušić i Dino Milić-Jakovlić preuzeto sa - regionalexpress.hr
  23. 2 points
    Irena HGT

    Funny photos

  24. 2 points
    Irena HGT

    Funny photos

  25. 2 points
  26. 1 point
    Pozdrav kolege forumasi, imam problem sa mirisom koji dolazi iz ventilacije koji je katastrofa! Ono sto me buni jeste da tog mirisa uopste nema kada se ukljuci klima da hladi, dakle javlja se jedino ako je ukljucena samo ventilacija! Da li neko zna sta bi mogao biti uzrok? Ne verujem da bi pomogla dezinfikacija ventilacionih otvora i slicno jer se ovo ne javlja kada radi klima... Takodje uradjen i mali servis pre nedelju dana i zamenjeni filteri koji se standardno i menjaju ali ovaj miris je ostao isti... Ukoliko neko ima ideju sta bi moglo da bude problem javite, majstor spominje menjanje malog hladnjaka i rasturanje kompletne table zbog dolaska do centralne konzole...
  27. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  28. 1 point
    bglion

    Kuda ide ovaj svet?

    Ajde malo sporta
  29. 1 point
    srdjos

    Kuda ide ovaj svet?

    Na ovom internetu stvarno mozes naci svakakvih bukvi [emoji1787]
  30. 1 point
    dellas

    BMW 320D Touring crveni

    Mozes da sednes iza sebe, ali glavu moras kroz panoramu napolje
  31. 1 point
    Na EU mislim, mada po forumima vidim uglavnom 1.4 /95 i 1.4 Turbo. Bar po potpisima.
  32. 1 point
    darkman14

    BMW 320D Touring crveni

    200cm, zato sam i uzeo deltu da mogu iza sebe da sednem, to mi je bilo prvo što sam gledao kod svih automobila. U marei bilo više mesta pozadi nego u 308 kad sednem, međutim, čim sedne neko iza mene, osećam kolena u bubrezima.
  33. 1 point
    Ivan BG

    BMW 320D Touring crveni

    Brt, crn auto imam, tvrd biip takodje, cipele mi za sada ne trebaju.
  34. 1 point
    Ivan BG

    Alfa Romeo 159 SW JTDm 16v 150 hp

    Mozda ce nekome trebati kontakt auto bravara, kljucara, momak je prva liga i dosta ljudi sa foruma je vec islo kod njega, sam mi je to rekao, sa cenama je povoljniji od svih vidjenijih auto bravara po gradu, sa znanjem isti sa njima ako ne i bolji, uvek uradi i vise od dogovorenog.
  35. 1 point
    Buca_Tipo

    AR 147 1.9 JTDm

    Gorko ti u usta znaci [emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787] Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
  36. 1 point
    Dr Sidious

    Cene goriva...

    Danas, Bijeljina-Popovi. Ista cena dizela kod Neskovica,slika mi je na drugom telefonu pa ne mogu da je postavim, bar ne sada.. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  37. 1 point
    dekirs

    Punto EVO 1.3 MJet

    Ja sam isao na mermernu ove godine duzim putem 3 puta... Najjaca scena perem kola pre 2 nedelje, otvorim haubu a ono belo sve ne vidi se znak na plastici motora
  38. 1 point
  39. 1 point
    horvat

    Fiat 500X / Fiat 600

    Iako smatram da 'sport' u kombinaciji sa SUV/Krosoverom nema nikakvog smisla, ovo stvarno izgleda izuzetno atraktivno! Pogotovo mi se auspuh svidja!
  40. 1 point
    neshaoct

    Filmovi, serije...

    Krenula je peta sezona: https://rarbg2019.org/torrents.php?search=peaky+blinders
  41. 1 point
    Axic

    Punto 1.3 MultiJet 2005 Mk2.b

    "Spustili su loptu" sto se tice tehnickog, sada pustaju i sa xenonima i auspusima koji nisu fabrički, dimenzija pneumatika veci od fabricki dozvoljenogu itd. @bole-stilo.jtd ne zameri ali je tvoj branik bio užasan sa onim handmade plastikama pozadi, realno da ja radim na tehničkom ne bih te pustio zbog izgleda. Da je bio stavljen fabrički sa prednjim maglenkama, bez ofarbanih farova u crno lagano sve prolazi i izgleda najlepše, baš kao ovaj sa slike i nema greške.
  42. 1 point
    Ok, idi kod nekih ozbiljnijih tunera i pitaj da ti ucitaju mapu od stila. Sigurno ce hteti, to je minut posla. Ukoliko kazu kojim slucajem da to ne moze, ispricaj im ovo sto si ovde napisao i resena stvar.
  43. 1 point
    Woodoo

    Kuda ide ovaj svet?

  44. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  45. 1 point
    dekirs

    F1: Italija 2019

  46. 1 point
    Axic

    Funny photos

    @dekirs a možda i dišu da obeležimo @neshaoct
  47. 1 point
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  48. 1 point
    vicent

    Alfa Romeo 159 SW JTDm 16v 150 hp

    Uživaj u 159-ki, da te lepo služi.
  49. 1 point
    [emoji6][emoji1787] La FIAT è un'auto per la gente comune Lancia è un'auto per signori Alfa Romeo è un'auto pazza Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...