Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/01/19 in all areas

  1. 5 points
    Pa kad si tupsone kliknuo na always open via tapatalk za otvaranje slika, umesto preko chrome-a [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  2. 4 points
    Axic

    Funny photos

  3. 3 points
    dekirs

    F1: Belgija 2019.

    Au sto mi je drago za Leklera kao da sam ja pobedio.
  4. 3 points
    Ivan

    F1: Belgija 2019.

    Ove godine izgleda da su preskocili Ferragosto . Jedini komentar mi je - 'fala q*** . Ako ovde i u Monzi za 5 dana ne uzmu prve pobede u ovoj sezoni, ne znam gde ce .
  5. 2 points
    Ticma

    PUG 2008 Allure

    Od danas u garazi ovaj mali zanimljivi francuz 2017 god sa 1.2 trocilindricnim turbo benzinskim agregatom od 110ks uparen sa sestostepenim automatskim menjacem [emoji16] na satu ima 67000km, jos uvek u garanciji. Poslusao sam@woodoo a i ubedio me je da sa tim autom nema greske [emoji4] Za sada samo ove slicice.
  6. 2 points
    knezevic76

    F1: Belgija 2019.

    Zaboravljate Albona! On i Noris su odlično vozili. Albon krenuo sa poslednje pozicije i dečko zna da vozi. Zanima me koliko će i dal će zaostajati za Maxom. Što se sledeće trke tiče. Danas je mercedes pokazao da je taktički najpotkovanija ekipa u F1. I nemojte zanemariti da Ferrari nije pravio, već je održavao prednost tokom cele trke, nije odmicao. Sve više sam ubeđen da Ferrari brže troši pneumatike od mercedesa i da ih to poprilično košta na stazama sa jednom zamenom. Verujem da će i AR biti poprilično brz u Monci. Vettel je izgubio oštrinu, definitivno. Četvorostruki šampion u onom bolidu ne bi smeo sebi da dozvoli onakve greške i vremena. Pogotovo što ovi klinci grizu bez respekta.
  7. 2 points
    dach@

    F1: Belgija 2019.

    Zamalo da se ponovi Austrija.Lepo reče voditelj, Ferari ceo vikend vozi na crvenim gumama a Mercedes testira žute za trku.Dobro da su pobedili, trebalo bi da imaju još bolju trku u Monci.Šteta za Rajkonena,i Djovinacija na kraju
  8. 2 points
    Jel se racuna u ovu temu i okvir?
  9. 2 points
    neshaoct

    F1: Belgija 2019.

    @knezevic76 Skoro sve je tako bilo. Max je ludački izbacio sebe i faktički uništio Kimijevu trku, Ferrari se zamalo zeznuo u taktici, Leklerk na kraju pobedio, a Fetel uzeo 1 dodatni bod za najbrži krug tokom trke. Iako izgleda kao da je Ferrari svesno žrtvovao Fetela kako bi Lekler uspeo lakše da sačuva pobedu, nisam baš siguran da im je to bio od starta plan. Jeste se ispostavilo da su baš ti krugovi koje je Hamilton proveo iza Fetela mu kasnije nedostajali da prestigne i Leklera... Monca bi trebala doneti još ubedljivije Ferrarije u odnosu na sve ostale, jer tamo nema ''drugog sektora'' kao na Spa u kojem je Mercedes nadoknađivao skoro sve izgubljeno na pravcima, već se na Monci skoro sve vozi pun gas. Više od 3/4 kruga na Monci je pun gas, tako da su to kilometri asfalta na kojima Ferrari treba da pravi razliku kao što je to radio na Spa u takvim sektorima staze.
  10. 2 points
    knezevic76

    Vicevi 120%

    Kad je Bog stvarao čoveka, asistent ga upita: • Gotovo? Bog: • Dodaj mu mali prst na nozi. Asistent: • Za šta? • Za nameštaj. • Nameštaj? • Veruj mi, biće smešno! Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  11. 2 points
    neshaoct

    Fiat Bravo 1.2 16v

    @Stex3105 Kad budeš rasturio auto bolje ćeš videti šta je sve pokrivljeno, pa će tada svakako pametnija odluka biti da li popravljati ili ne. Svakako da možeš predati papire za naknadu štete kao i Agencija, nije kasno ni da ih naknadno uključiš u postupak ako bude trebalo. Praktično, drugačije u Osiguranjima gledaju kada stigne zahtev za nadoknadu šteta od neke Agencije u odnosu na to kad stigne od fizičkog lica. Poznaju se svi oni međusobno i znaju već da ne mogu da se natežu za specijalizovanim agencijama, dok kad su u pitanju fizička lica odmah pomisle da mogu svašta nešto da pokušaju. Npr. Agencija bi ti verovatno savetovala da tokom te dve nedelje dok si nosio kragnu odeš još koji put do lekara da se žališ da imaš jake bolove, da dobiješ lekove za to, jer kad treba da ti se isplati naknada nematerijalne štete treba da se izmeri kojeg je intenziteta bio bol koji si trpeo...a, mnogo se lako to dokazuje kad imaš papire da si i posle dana udesa išao do lekara, žalio se na bolove, dobijao lekove, dobijao nove dijagnoze. Kad likovi iz Osiguranja vide da postoji samo jedan papir na dan udesa i ništa posle toga, oni odmah računaju da je bio bol malog (najmanjeg) intenziteta i manje isplaćuju...jer ''ako ga je više bolelo, kako to da nije išao naknadno posle dana udesa kod lekara, dobijao terapiju za bol'', itd, itd. Isto tako, verovatno bi dobio savet da odeš i da se žališ da ne možeš da spavaš, da i kada zaspiš sanjaš udes...pa opet papir za to, pa lek za spavanje...pa kad bude trebalo da se meri količina pretrpljenog straha, ti imaš papir kojim pokazuješ da si i nedelju dana posle udesa bio i dalje u stanju straha...i isplaćuje se više. U suprotnom, opet likovi iz Osiguranja imaju da kažu kako nisi imao ništa više od običnog lakog straha koji je trajao maksimalno prva 3 dana i isplaćuju manje...a, ti nemaš papir da dokažeš da je bilo drugačije. Sve to može i od privatnih zadravstvenih ustanova, njihovi papiri imaju jednaku snagu kao i oni iz državnih. Agencije imaju i svoje veštake (stručnjake: medicinske, saobraćajne i ostalih struka), koji pomažu da se isplati više...a, opet to rade ne zato što nas vole, nego je tako i njima procenat vreći. Ovo ti navodim samo kao primer, jbg-a tako se gleda...nehumano je, ali tako se meri. Cilj Osiguranja nije da ti (nam) pravično isplati, nego što manje, i gde god mogu da se uhvate za nešto kako bi isplatili manje - uhvatiće se, naročito kad dođe do slučajeva sa većim štetama (a, ne samo obično čukanje gde postoji jedino materijalna šteta).
  12. 2 points
    Martin

    Fiat Bravo 1.2 16v

    Aj sa srećom, da se oporaviš!!!! Isto tako, da bez problema prođe naplata materijalne i nematerijalne štete!!
  13. 2 points
    Motor, motocikl, bicikl sa pomoćnim motorom, etc. Послато са LG-G5
  14. 2 points
    dach@

    F1: Belgija 2019.

    Ako sa ovom prednošću crveni ne dobiju trku, ne znam kad će
  15. 2 points
    Cestitam, ali se nisi resio DPF-a ,i 8-v ima dpf.
  16. 2 points
    Mijailović P.

    F1: Belgija 2019.

    Ja preš'o na SK ! [emoji2957] sa TT
  17. 2 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  18. 1 point
    Ivan BG

    Alfa Romeo 159 SW JTDm 16v 150 hp

    Malo sam se ponovio.
  19. 1 point
    neshaoct

    F1: Belgija 2019.

    Lekleru pol ispred Fetela u Belgiji Vozač Ferarija Šarl Lekler osvojio je pol poziciju pred Veliku nagradu Belgije, 13. trku ovogodišnjeg šampionata Formule 1. Mladi Monegašanin je došao do treće pol pozicije ove sezone, sa sedam i po desetinki prednosti u odnosu na timskog kolegu Sebastijana Fetela. Treće mesto zauzeo je branilac titule Luis Hamilton koji je bio 15 hiljaditinki iza Nemca. Lekler je rezultatima u slobodnim treninzima nagovestio takav rasplet kvalifikacija, Fetel je imao šansu da ga ugrozi ali je napravio veliku grešku u poslednjem brzom krugu. Hamilton je morao da se zadovolji trećim mestom, ali je njegov tim odradio fantastičan posao s obzirom na to da je vozač Mercedesa imao udes tokom trećeg treninga, ali je mogao da koristi staru šasiju. Britanac je za nešto više od desetinke nadmašio svog timskog kolegu Valterija Botasa, a najbolji među ostalima bio je Maks Ferstapen u bolidu Red Bula. Mladi Holanđanin je prvi vozač koji je imao više od sekunde zaostatka u odnosu na Leklera, a u trećem startnom redu pridružiće mu se bivši timski kolega Danijel Rikardo, koji brani boje Renoa. Drugi vozač francuskog tima Niko Hilkenberg imao je sedmo vreme, ispred Kimija Raikonena u bolidu Alfa Romea, najbolju desetoricu kompletirali su vozač ''Rejsing Pointa'' Serhio Peres i Kevin Magnusen iz Hasa. Pored Leklerovog uzbudljivog izdanja, kvalifikacije u Belgiji su obeležili i incidenti u prvom delu vozač Vilijamsa Robert Kubica je na samom početku udario u ogradu, a njegov bolid se potom zapalio, dok se Antonio Đovinaci zaustavio pored staze nekoliko minuta kasnije. Za Kubicu i njegovog timskog kolegu Džordža Rasela je rezervisan poslednji startni red, a takmičenje su u tom delu završila obojica vozača ekipe Toro Roso Pjer Gasli i Danil Kvjat, između kojih se našao Karlos Sains junior na 17. poziciji. Đovinaci je izborio plasman u drugi deo, uprkos incidentu, ali je zauzeo 15. mestu. Prvi ispod crte bio je Roman Grožan u bolidu Hasa, ispred drugog vozača Meklarena Landa Norisa, Lensa Strola u drugom bolidu Rejsing Pointa i Aleksandera Albona, koji od ove trke brani boje Red Bula. Trka za Veliku nagradu Belgije startuje u nedelju u 15.10 i možete da je pratite na Sport Klubu 1. preuzeto sa - Auto Blog
  20. 1 point
    MultiZoki

    Rumunija, kampovanje bez šatora

    Dobar dan Verovatno će se neko zapitati kako kampovanje bez šatora. Objasniću, naravno. Vlasnik sam automobila u koji smo se moja bolja 3/4 i ja zaljubili. To je Multipla. Model iz druge serije god. 2005. 1.9 jtd. Kupili smo ga u Februaru ove godine kao drugi auto (prvi je Seićento već više godina). Evo i slika:
  21. 1 point
    Irena HGT

    Funny photos

  22. 1 point
    darkman14

    Funny photos

  23. 1 point
    neshaoct

    F1: Belgija 2019.

    Šarl Lekler trijumfovao u Belgiji Vozač Ferarija Šarl Lekler trijumfovao je u trci za Veliku nagradu Belgije, 13. u ovogodišnjem šampionatu Formule 1. Mladi Monegašanin je na stazi Spa ostvario i prvu pobedu u karijeri, pošto je treći put trku počeo sa pol pozicije. Istovremeno, bila je to i prva pobeda za Ferari ove sezone. Takođe, bio je to prvi trijumf nekog vozača iz Monaka u Formuli 1. Iza Leklera završio je dvojac Mercedesa - drugi je bio Luis Hamilton, treći Valteri Botas. Hamilton je zaostajao 0.981, a Botas 12.585 sekundi. Na četvrtoj poziciji je trku završio Sebastijan Fetel. Sledili su Aleksander Albon, Serhio Perez, Danil Kvajt, Niko Hilkenberg, Pjer Gasli i Lens Strol. U generalnom plasmanu vodeći je i dalje Luis Hamilton sa 268 bodova, a slede ga Valteri Botas sa 203, Maks Ferstapen sa 181, Sebastijan Fetel sa 169 i Šarl Lekler sa 157. Uzbudljivo je bilo na početku trke. Ferstapen je izleteo sa staze posle čega se zabio u zid, čime je završio učešće u Velikoj nagradi Belgije. U tom udesu učestvovali su i Raikonen i Rikardo. Podignuta je žuta zastavica i na stazi se našlo sigurnosno vozilo. U četvrtom krugu trku je završio i vozač Meklarena Karlos Sainc. Na vodećoj poziciji ostao je Lekler, ispred Fetela, Hamiltona i Botasa. I u 20. krugu su njih četvorica bila na čelu kolone, s tim što je Fetel posle jednog pit stopa bio na četvrtoj poziciji. U 22. se Lekler vratio posle pit stopa na stazu, ali iza Fetela, koji je vodio trku. U 27. je Nemac propustio mladog Monegašanina na zahtev tima. Napadao je Hamilton u nastavku drugu poziciju, da bi u 32. krugu konačno prestigao Fetela. Pokušavao je Britanac do kraja da se izbori i za pobedu. U poslednja dva kruga je smanjivao zaostatak i za Leklerom, ali do kraja nije uspeo da ga sustigne. Trka je počela minutom ćutanja, čime je odata počast vozaču Formule 2 Antoanu Iberu, koji je u nedelju stradao na stazi u 22. godini života. U 19. krugu čule su se i ovacije gledalaca u njegovu čast. Njemu je Lekler i posvetio pobedu. Naredna trka na programu je narednog vikenda, a voziće se u Monci. Lekler: Ne mogu da uživam Šarl Lekler istakao je da je ostvario dečački san pobedom na trci za Veliku nagradu Belgije. Pobedu je mladi Monegašanin posvetio Antoanu Iberu, koji je stradao na trci Formule 2 u subotu. ''U subotu sam doživeo veliki šok. Izgubio sam prijatelja. Esteban Okon, Pjer Gasli, Antoan Iber i ja smo počeli zajedno u istoj trci kartinga 2005. godine. Ne mogu da uživam u ovoj pobedi. Verovatno ću svega biti svestan tek za nekoliko nedelja. U ovom momentu je teško'', kazao je Lekler. ''Posvećujem ovu pobedu Antoanu. Odrasli smo zajedno.'' Vozač Ferarija je na stazi ''Spa Frakoršam'' ostvario i prvu pobedu u karijeri, pošto je treći put trku počeo sa pol pozicije. ''Kada sam prešao finiš liniju ostvario sam dečački san. Sada mogu da se fokusiram na budućnost i napredujem još više.'' Leklera je 27. krugu propustio timski kolega Sebastijan Fetel. ''Sebastijan je bio vrlo fin. Bez njega bi mi bilo mnogo teže da pobedim''. Naredna trka na programu je sledećeg vikenda u Italiji. ''Verujem da karakteristike staze u Monci odgovaraju našem vozilu. Videćemo, nadam se dobrom rezultatu'', dodao je Lekler. preuzeto sa - Auto Blog
  24. 1 point
    E bukvalno ovako moja isto izgledaju!
  25. 1 point
    djomla

    Poklanjam spomenik dnevnog boravka

    Solo rasklopio, imao pomoć spustanja delova u podrum, zlo [emoji2] Komša je organizovao nestanak. [emoji41] Sent from my 3310 using Tapatalk
  26. 1 point
    stronix

    Veliki servis 2.0 20v (Lybra...)

    tesko je provuci kais ako se malo ne nakrivi motor na stranu prema vozacu al ok kako ti kazes
  27. 1 point
    Imam jednu belu Alfu povoljno (se) slepa.
  28. 1 point
    dekirs

    Redovno Fiat-Lancia Okupljanje - Beograd

    Ko moze da me slepa, dosao bih?
  29. 1 point
    bglion

    Poklanjam spomenik dnevnog boravka

    Priznaj da si ga sam izneo
  30. 1 point
    Ne može da se vidi, obeležio si video kao privatni. Samo u podešavanjima postavi ''Public'' i to je to.
  31. 1 point
    Danas, u prolazu PS ako ne može da se vidi, javite, možda je problem u podešavanjima za YT (koje baš i ne umem da namestim ) Neki kao foto sesn, crko mi digitalac s bateriju pa ajmo kinez s jaku baKteriju [emoji23]
  32. 1 point
    neshaoct

    Fiat Bravo 1.2 16v

    @Stex3105 Uh, baš bedak... Bitno da si ti ok sada, a gledano sa malo vedrijeg aspekta: - pare od totalke za Brava, plus pare od nematerijalne štete (povrede, pretrpljeni bol, strah...), plus pare od prodaje tako slupanog Brava, plus pare od felni, gevindi i svega ostalog što može da se dobro pojedinačno proda = i više nego dovoljno za novog Brava i to nekog od mlađih godišta. Pretpostavljam da si unajmio neku od specijalizovanih Agencija da naplatiš što više, naročito su efikasni kada ima i nematerijalne štete...
  33. 1 point
    Pozdrav drugari.Došao sam sa odmora iz Grčke. Apsolutno sve pohvale za 1.4.Prosto sam oduševljen. Sa svim ograničenjima sam se malo i zezao pa smo išli na kratko i 140, 150 ponegde prilikom preticanja i zaleta.Prilično je tih i pri toj brzini. Stavio sam ograničenje na boardu na 130km/h tako da me je usput upozoravao za prekoračenje. Preticanja su bila, sad u povratku (pričam za petak 30.08), glatka u 6 pošto nije bilo gužve. Sve oko 3000 ili 3500 obrtaja. Tipo je opet leteo. Potrošnja ulja, jedva da je malo pao ispod maksimuma tako da nije bilo potrebe za Selenijom. Da naglasim samo da sam opet imao problema sa ulaskom iz 4 u 5 toliko da sam se skoro zabrinuo da nešto opet nije u redu.Međutim, problem je opet bio do mene. Iz 4 u 5 ne ide gore—desno—gore nego nekako ide dijagonalno tako da sam se skroz privikao. Sa režimima prenosa prema stanju puta uopšte nisam imao problema. Nije se gušio ni malo. Sve u svemu, zadovoljilo je. E sad idemo dalje. Samo da se ne kvari.
  34. 1 point
    VladaG9

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    Skinuta je, al ima sigurno neki pokazivac kad postigne radnu temp il kad se pregreje. Ovaj tipo sve vise mi se svidja. Jedino bih ga uzeo sa ovim motorom 1.4 120. Ali se tad postavlja pitanje isplativosti, jer za te pare i konkurencija nudi dosta. Razmisljam za neke dve godine da vidim da dam moj 500l u zamenu a da razliku doplatim, mislim da ne bi trebalo da bude puno. Koliko sam shvatio sledece godine izlazi restyle verzija.
  35. 1 point
    Axic

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    @igor0511 kolika je prosečna brzina?
  36. 1 point
    neshaoct

    Moto GP: Kalendar trka

    MotoGP 2020. stiže u Finsku, pomereni Tajland i Nemačka Dorna je objavila kalendar za 2020. godinu, a po prvi put će svetski šampionat u motociklizmu imati 20 trka jer je u kalendar ubačena Velika nagrada Finske. U kalendaru za 2020. godinu se nalazi nova trka i to trka koja će se voziti na novoj stazi Kimiring. Na njoj su nedavno vozili test vozači fabričkih timova. Finska će prvi put ugostiti vozače svetskog šampionata u motociklizmu sredino jula. Neke trke su pomerene, pa je tako Velika nagrada Tajlanda na početku sezone, odmah posle premijerne trke u Kataru. Trka u Buriramu je 2018. i 2019. godine na programu u oktobru. Trka u Nemačkoj je pomerena i više se ne vozi u julu već u junu, dok je Aragon takođe doživeo manje pomeranje pa će se trka tamo voziti početkom oktobra umesto krajem septembra. Trke u sezoni 2020. su: 8. mart Katar (noćna trka) - Losail 22. mart Tajland - Buiram 5. april Sjedinjene Američke Države - Ostin 19. april Argentina - Termas de Rio Ondo 3. maj Španija - Heres 17. maj Francuska - Le Man 7. jun Katalonija - Barselona 21. jun Nemačka - Zahsenring 28. jun Holandija - Asen 12. jul Finska - Kimiring 9. avgust Češka - Brno 16. avgust Austrija - Špilberg 30. avgust Velika Britanija - Silverston 13. septembar San Marino - Mizano 4. oktobar Španija - Aragon 18. oktobar Japan - Motegi 25. oktobar Australija - Ostrvo Filip 1. novembar Malezija - Sepang 15. novembar Španija - Valensija Predsezonski testovi su u Valensiji i Heresu tokom novembra, a tokom februara će biti u Maleziji i Kataru. preuzeto sa - Auto Blog
  37. 1 point
    djomla

    F1: Belgija 2019.

    'ebo vas sport klub [emoji52] Sent from my 3310 using Tapatalk
  38. 1 point
    dekirs

    F1: Belgija 2019.

    Auuu 0.75 razlika izmedju njega i Fetela.. Jbt. Mali vozi za sve pare, nadam se da ce pobediti sutra, zasluzio je.
  39. 1 point
    bit

    Fiat Stilo 5v 1.9 JTD 2004

    Ajde čisto nako [emoji16] jedna loša fotka Послато уз помоћ Тапатока
  40. 1 point
    MS PK

    Funny photos

    Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  41. 1 point
  42. 1 point
    neshtry

    Funny photos

    [emoji4] Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  43. 1 point
    Irena HGT

    Funny photos

  44. 1 point
    francuz69

    Funny video / zanimljiv video

    Ovo se retko vidja. Malopre snimio. Fica kontras Abarth Imam i kratak video al cu ga okaciti za koji dan, ne mogu sa fona
  45. 1 point
    ISV_01

    Funny photos

    . Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk
  46. 1 point
  47. 1 point
    MX5 Fiata 124 Dvojajčani blizanci
  48. 1 point
    Ivan

    Redovno Fiat-Lancia Okupljanje - Beograd

    Slobodno dodaj i da sam te podsetio u 15 do 6 . Omatorio si bre nacisto kada ja ovako kao "redovan" treba da pingujem za proveru termina ... @SerAlex Hvala jos jednom za rostilj i sokove, stvarno nisi trebao da se cimas da donosis .
  49. 1 point
    Meni sve ovo što pišete deluje kao poslednji trzaji SUS motora ! Kad uvedu kontrolu brzine, praćenje znakova, praćenje odstojanja, autonomnu vožnju i sve to na struju, sa približnom snagom u datom momentu , uz iste trenutne uslove na putu za sve! Šta onda ? Koji je isplativiji, upotrebljiviji, brži, jači,... To nikako nije daleko. 5K Evra je na zapadu VELIKA suma, a kamoli kod nas ! Znaju Italijani gde će još moći da se uzmu pare, pre nego li sve postane slično. Zato se i odlaže elektro pogon dosta godina unazad. Rapid je to probao pre Tipa. Ali , ta dva se ni u jednom segmentu kupovine novog vozila ne mogu porediti . Ovo kažem iz iskustva. Tipo je pozicioniran u nulu, perfektno. Zato je i izašla Skala (Nemac) , ali je daleko skuplja, a ne daje ništa više ! Nisam ekspert, i poštujem Vaše tehničko znanje , ali govoriti ovako o autu koji zadovoljava sigurno 60% tržišta u najslabijoj motorizaciji je apsurd. Kad Alvirović mora da reklamira Skalu, onda vam je sve jasno, ili nije? Porediti Tipo i Dačiju ? Po meni je besmisleno davati 20K evra (kao ovaj gore, nov) za bilo koji Megan , naspram nove Mazde 3! Samo pokušavam da razumem prethodne postove. Unapred se izvinjavam , ako se neko oseća prozvanim.
  50. 1 point
    darkman14

    Prestiž na tablici za 87.000 dinara

    Ocekujem nekog NS(BG)(xx) FIAT
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...