Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/14/19 in all areas

  1. 8 points
    Axic

    Funny photos

  2. 7 points
    Woodoo

    Funny photos

  3. 5 points
    Irena HGT

    Funny photos

  4. 4 points
    ISV_01

    Funny photos

    . Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk
  5. 4 points
    Ajmooo, idemooo, glave, uljne pumpe, bregaste, dizne, turbineeee. Ko će prvi, pucajte, ovo su komunističke grudi!
  6. 4 points
    Pisalo se i ranije o proverama u APR, ali nije na odmet da bude na jednom mestu... Kako da vam ne oduzmu auto nakon što ga kupite? Nažalost, činjenica da imate kupoprodajni ugovor, potpisan i overen kod notara, ne znači da je automobil automatski vaš. Daleko od toga... Čak ni to što ste platili porez na prenos apsolutnih prava (vlasništva) ne znači ništa. Sve dok u policiji, na šalteru, ne završite proceduru, niste na čvrstom tlu. Ali i tada, kada imate saobraćajnu dozvolu na svoje ime, možete se naći u situaciji da vam auto bude oduzet. Ovakvi slučajevi nisu retkost U takvoj situaciji se našao i Nenad Stošić koji se bavi prodajom i otkupom automobila, a koji nam se obratio kako bi apelovao da upozorimo druge vozače na ovaj problem: “Kupio sam Audi A6 od čoveka koji je nedugo nakon prodaje otišao u inostranstvo. Kada sam došao u policiju da registrujem auto na sebe, saznao sam da to ne mogu da uradim pošto prethodni vlasnik ima dug od 80.000 dinara prema JKP Infostan, a naplatu duga su preuzeli izvršitelji. S obzirom na to da nisam mogao da ga kontaktiram, bio sam prinuđen da platim dug umesto njega kako bih mogao da registrujem auto. Zato savetujem svima da pre kupovine obavezno provere i prodavca i auto“. Postoji način da se u velikoj meri smanji rizik. Krenimo redom. Kad izvršitelji stave zabranu Date prodavcu novac, overite kupoprodajni ugovor kod notara, platite porez na prenos vlasništva Poreskoj upravi, a onda vam na šalteru u policijskoj stanici kažu da taj auto ne možete da prenesete na sebe zato što prodavac ima dug zbog kojeg su izvršitelji blokirali prodaju. Problem je u tome što se prenos vlasništva obavlja u policiji, a ne kod notara overavanjem ugovora ili u Poreskoj upravi plaćanjem poreza na prenos apsolutnih prava. Notari ne proveravaju da li je stavljena bilo kakva zabrana na predmet prodaje. Oni proveravaju samo da li se poklapaju podaci o vozilu u ugovoru i saobraćajnoj dozvoli, i identitet kupca i prodavca. Poreska uprava takođe ništa ne proverava – samo naplaćuje porez na prenos. Dakle, plaćanje ovog poreza ne znači automatski i prenos vlasništva. Zato treba da odete na sajt Agencije za privredne registre i obavite pretragu sudskih zabrana. 1. KORAK: Proveravate vlasnika – kliknite na ovaj link. Obavezno pored imena i prezimena unesite i JMBG. Imajte u vidu da sistem nije savršen i da su moguće greške. Savetujemo da prvo proverite prodavca, pošto postoji mogućnost da nije upisana posebna zabrana na auto, nego neka generalna. 2. KORAK: Proveravate da li vozilo ima zabranu otuđenja - kliknite na ovaj link. U padajućoj listi treba izabrati prvu opciju – „Pokretna stvar koja ima registracioni broj“. Zatim se pojavljuju sledeće opcije za unos podataka kao na slici ispod: Proverite za svaki slučaj na više načina, posebno po registarskom broju i po broju šasije (obavezno), kao i kombinacijom podataka. Sistem nije savršen i moguće su greške. „Rupe“ ipak postoje Problem je u tome što potvrdu o plaćenom porezu na prenos ne možete da dobijete istog dana. Možda ćete je čekati veoma, veoma dugo (mada situacija može drastično da se razlikuje od grada do grada). A bez potvrde o plaćenom porezu na prenos apsolutnih prava ne možete da prenesete auto na svoje ime u MUP-u. Stoga smo Agenciji za privredne registre uputili sledeće pitanje: „Da li ja kao kupac automobila, ukoliko na dan kada je potpisan i kod notara overen kupoprodajni ugovor, taj automobil nije bio upisan u Registar sudskih zabrana, imam pravo da neometano prenesem apsolutna prava nad tim automobilom na sebe ako u periodu između potpisivanja ugovora i završetka procedure prenosa vlasništva dođe do upisivanja tog automobila u Registar sudskih zabrana? Konkretnije, šta ako ja proverim automobil, sve bude u redu, overim kupoprodajni ugovor i isplatim novac prodavcu, a zatim nakon 10-ak dana na šalteru u MUP-u kada odem da prenesem vlasništvo na sebe saznam da je nakon overe kupoprodajnog ugovora automobil upisan u Registar i MUP odbije da prenese vlasništvo na mene kao kupca, tj. novog vlasnika?“ Dobili smo sledeći odgovor koji smo skratili i prilagodili kako bi ga običan čovek lakše razumeo: „Propisano je da svako ima pravo da zahteva izvod o podacima iz Registra i izvod kojim se potvrđuje da Registar ne sadrži podatke o ili zabrani otuđenja, odnosno opterećenja pokretne stvari (npr. vozila). Dalje, propisano je da se niko od trenutka upisa ne može pozivati da nije upoznat sa zabranom otuđenja, odnosno opterećenja pokretne stvari, niti da mu nisu bili poznati podaci koji su o njoj upisani u Registar. Propisano je i da se pretpostavlja da je kupac pokretne stvari koja je predmet zabrane otuđenja, odnosno opterećenja koja nije upisana u Registar savestan. Dakle, savesnost kupca pretpostavlja se po zakonu. Napominjemo da ukoliko neko osporava savesnost kupca, mora to i da dokazuje pred sudom, ali da je to vrlo kompleksno pravno pitanje, pri čemu odgovor na isto izlazi iz okvira materije registracije“. Nažalost, iz MUP-a nismo dobili odgovor na ovo pitanje. Izvršni poverilac (npr. izvršitelj) dužan je da bez odlaganja zatraži upis u Registar privremene mere zabrane otuđenja i opterećenja vozila. Međutim, postoji mogućnost da u Registru ne pronađete automobil na koji je stavljena zabrana, pošto je zabrana stavljena na celokupnu imovinu dužnika, a što opet zavisi od toga kako sud definiše meru zabrane. Zato je veoma važno da detaljno, pa raznim parametrima proverite i auto i vlasnika/prodavca. Takođe, treba imati u vidu da se baza podataka Registra sudskih zabrana puni postupno, srazmerno dinamici podnošenja prijava, što opet ostavlja vremena dužniku da proda auto za koji zna da će uskoro dobiti zabranu. Pritom kupac ne može proverom u Registru da vidi da je taj auto sporan. Kupiće ga, a problemi će uslediti kada pokuša da ga prenese na svoje ime ili kasnije. Da vam banka ne oduzme auto zbog tuđeg kredita Završite kompletnu proceduru kupovine, prenesete auto na sebe, pa vam nakon šest meseci oduzmu auto zbog toga što ga je prodavac dao kao zalogu (garanciju) kod uzimanja kredita. Ovakav scenario je moguć, pošto naši propisi ne zabranjuju da se proda auto koji je založen kao sredstvo obezbeđenja kredita. Dakle, kada prethodni vlasnik, od kojeg ste kupili auto, prestane da plaća rate kredita, banka pokreće postupak prinudne naplate. Auto se vama oduzima i predaje banci, a vama ostaje samo da tužite prodavca. Da bi ste se zaštitili od ovakve situacije, treba da odete na sajt Agencije za privredne registre i obavite pretragu u delu Založno pravo. 1. KORAK: Proveravate vlasnika – kliknite na ovaj link . Otvoriće vam se prozor u koji upisujete podatke prodavca. Imate razne opcije za pretragu, a podrazumeva se da je najsigurnije istovremeno izabrati JMBG, ime i prezime. 2. KORAK: Proveravate vozilo – kliknite na ovaj link . U padajućem meniju izaberete opciju „Pokretna stvar koja ima registracioni broj“ i zatim ispod upisujete podatke. Nipošto ne preskačite broj šasije (VIN). Mogu li da tužim prodavca prevaranta i dobijem svoj novac nazad? Možete da ga tužite i najverovatnije ćete pobediti na sudu. Međutim, suđenje može da traje veoma dugo, a ostaje i pitanje kada ćete i da li ćete uopšte ikada dobiti svoj novac od osobe koja vas je zbog neplaćanja dugova ili rata kredita i dovela u ovu situaciju. Preuzeto sa: polovniautomobili.com
  7. 4 points
    Milutinac

    Katalizator

    Dobar komentar sa b92 apropo ove teme...
  8. 3 points
    Nema uspona za 1.9 nigde Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  9. 3 points
    Milutinac

    Ferrari Dino 246 GT

    1978. godine u dvorištu u Los Angelesu pronađen je zakopan Ferrari Dino 246 GTS. Automobil je ukraden 1974. po nalogu vlasnika Rosenda Cruza kako bi prevario osiguranje. Lopovi su trebali rastaviti automobil, prodati što mogu, a ostatak baciti u more. Ali nije sve išlo po planu. Unajmljeni lopovi uspješno su ukrali Dino, ali su se zaljubili u automobil i nisu ga imali srca rastaviti, već su ga zakopali u nečijem dvorištu. Kako bi ga sačuvali omotali su ga plastikom i ručnicima koji su trebali spriječiti ulazak crva i vlage. Iako su prvi novinski članci govorili da je automobil u iznenađujuće dobrom stanju, to nije bilo tako. 21 sloj originalne metalik zelene boje bio je pun bijelih fleka, hrđa je pojela dijelove karoserije i proširila se posvuda, a iako su genijalci koji su ukrali automobil stavili ručnike između prozora, zaboravili su ih podići. Iste godine kada je pronađen Dino je prodan i restauriran u stanje u kojemu je izašao iz tvornice u Maranellu, a već više od 40 godina vozi ga isti vlasnik.
  10. 3 points
    dellas

    Audi A3 Sportback

    Multimedia ugradjena, prezadovoljan sam Moze da se nadje neka mana u izgledu ako se bas trazi i uporedjuje, a ko se ne razume mislio bi da je to sve fabricki. Odlicna rezolucija i super aplikacije na androidu. upload photos
  11. 2 points
    MS PK

    Kuda ide ovaj svet?

    Ti kao ne znas ko je
  12. 2 points
    kod tebe zamandarena i turbina kao egr...
  13. 2 points
    Djuk85

    Funny photos

    Ili se raskrečiš i čekaš majstora Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
  14. 2 points
    Ivan

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    Sveza roba - poredjenje prodaje u Compact segmentu za H1 2019. Pisali smo o prvoj polovini godine za Tipo pojedinacno, ali da vidimo kako stoji u poredjenju sa konkurencijom. Poredeci sa proslom godinom, ceo segment je u daljem padu (sa 14.1%, na 13.1% trzista). Tako da su Compacte sada pretekli i Small Crossoveri sa 14.2% trzista i na taj nacin nekada najprodavaniji segment gubi jos jednu poziciju i pada na 3. mesto u Evropi. Sto se modela tice, Golf je uprkos padu od 14% i dalje neprikosnoven sa 221.500 prodatih jedinica. Izmedju njega i Octavie se na drugo mesto sa novim modelom uglavio Focus, jedini sa prodajom u plusu, gledajuci prvih 7 na listi (+9%). Pug 308 i dalje drzi 4. mesto, dok je na lepo 5. mesto iskocio Leon, ispred Astre i Megana. Polako dolazimo i do Tipa, koji je sa ranije pomenutih -24% pao na 10 mesto sa oko 48.000 komada. Pretekli su ga i Kia Ceed i Toyota Corolla sa oko 54.000 komada za svaki. Ako pogledamo grafikon i tabelarni prikaz prodaje u Compact klasi za H1 2019., to bi izgledalo ovako: U klasi ce biti interesantan kraj godine i pocetak iduce, kada se ocekuje 8. verzija Golfa, a ubrzo ce ga slediti i bratski Leon i Octavia. Isto vazi i za 308, a pominje se mogucnost da se ozivi C4, ali ovog puta nazalost na manjoj low-cost B platformi - princip slican kao sto je Fiat uradio sa Tipom, Skoda sa Scalom i sl... Megane i Astra ocekuju update.
  15. 2 points
    darkman14

    Audi A3 Sportback

    nema tu sta na PM, nego javno sad imaju da im se trljaju tdijevi
  16. 2 points
    CG nema uspona?
  17. 2 points
    Turbo radi, puni iz mu.a sto bi se reklo, to sto je malo promenio zvuk...ce tera tako jos dugo Nisam bio u Gr nego u Cg, tu nema uspona. Isao sam tako do 2-2300rpm i opet sam bio najbrzi Jbg Mare, stilo ima mu.a, nije to 1.3mjt pa da funkcionise samo od 2-2500rpm [emoji23] Послато са SM-J330F помоћу Тапатока Nemam ja klapne a i da imam znas da bi skinuo. Moj moz samo propeler od turbine da usisa [emoji23] Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  18. 2 points
    O čemu se radi. Uzeli su bmw m2 i mokru stazu i menjali gume na zadnjoj pogonskoj osovini. Michelin i fabričke Continental gume su prošle naravno bez problema i bez ikakvih uzbudjenja. Kao srednju klasu guma su uzeli Kumho, isto je prošlo bez problema ali ipak kažu da su Conti i Michelin imali dosta bolji -grip- i da se oseti razlika, prošli su stazi oko 1.5 sekundu sporije na Kumho. E sada se dolazi do jeftinih, kako kažu -budget- guma. E zbog toga vredi pogledati klip, uglavnom i na najmanje stiskanje završavalo se okretanjem na stazi. I sa ugašenim traction controlom i sa upaljenim, skoro da nije bilo razlike. Probali su i nazad da stave conti a napred budget gume, ni to nije moglo da se vozi... Nažalost nisu tačno rekli o kojim jeftinim gumama se radi.
  19. 2 points
    Milutinac

    Lancia Thema

    B-ruka
  20. 2 points
    Milutinac

    Katalizator

    Mere ali ne mogu da skontaju kada fali samo DPF a kat je prisutan. Sem fizicki...sto je u nekim slucajevima - jaaako tesko...
  21. 2 points
    Danas zamenjen motor ventilatora kabine.(U pitanju je digitalna klima jer se motori razlikuju od manuelne valjda po broju zica na konektoru) Za modele bravo 2007 i 2008 su isti kao za stila.Razlikuje se samo polozaj napojnog konektora. Potrebno je skinuti oplatu suvozaca,kao kad se menja polen filter. Motor je pristupacan,malo se treba izviti al za par minuta je izvadjen!Potrebna je gedorica ili flex crevo ili kljuc 5.5mm da bi se lakse skinula ova tri srafa koja drze motor,pogotovo gornji desni.(ne znam odakle im ideja za 5.5 mm dimenziju glave) Simptomi kod mene su bili da cas radi cas ne,reagovao je na udarac i tad proradi neko vreme.Kada sam ga skinuo i odvojio gornji deo video sam da cetkice prakticno i ne postoje Posto sam vec porucio motor,ovaj mi ostaje za eksperimentisanje. Slika 1-motor sa nuova bravo Slika 2-motor sa fiat stila
  22. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  23. 1 point
    Globalni šef brenda Fiat Olivier Fransoa potvrdio je nedavno pisanje "Blica" da kompanija planira da terenac na bazi "Fiat Tipo" modela proizvodi u Kragujevcu. "Fransoa je potvrdio rad na porodičnom krosoveru srednje veličine. Ovaj model će se verovatno proizvoditi u srpskoj fabrici, zajedno sa obnovljenim Fiat 500L sa novim blagim hibridnim motorom i potvrđenim benzinskim motorima FireFly", navode italijanski mediji. Pored toga, kako dodaju, planovi kompanije "Fiat Chrysler Automobili" (FCA) su i ulazak u proizvodnju električnih automobila koju je bivši direktor Serđo Markione odbacivao, a sada je ključ za oživljavanje torinske marke. Kako je "Blic" ranije pisao, kompanija, koja ima fabriku u Kragujevcu, mogla bi da oživi brend "Fiat" u Evropi serijom novih modela. Kako su naveli, u pitanju su električni "Fiat 500", produžena verzija malog modela "Giardiniera", nova "Panda", ali i "Fiat Tipo SUV". Poslednji model kompletirao bi gamu sa imenom "Tipo" koja se proizvodi u turskoj fabrici "Tofaš", a obuhvata tri modela, hečbek, limuzinu i karavan. Turska država uložiće 225 miliona evra u redizajn tog modela, koji je dostigao više od 100.000 prodatih primeraka samo u Evropi, a prodaje se i kao "Fiat Egea" u Turskoj (gde je prodaja veća od 34.000 vozila godišnje) i "Dodge Neon" u Meksiku. Budući da se u toj fabrici u gradu Bursi pored "Tipa" proizvode i drugi modeli ("Doblo", "Cubo", "Fiorino", ali i bratski modeli "Peugeot Bipper" i "Citroen Nemo"), u FCA planiraju da proizvode "Tipo SUV" u Kragujevcu, gde godišnja produkcija "Fiata 500L" ne popunjava kapacitete fabrike. Proizvodnja novog modela u Kragujevcu mogla bi da počne već 2020. ili 2021. godine. preuzeto sa - Blic.rs
  24. 1 point
    N.N.

    Novi FCA biznis plan / Stellantis planovi

    Bilo je otvaranje novog FCA dizajnerskog centra u Brazilu. Novost je da će crtati i projekte za cijeli svijet. Između ostalog je uhvaćen i B-SUV koji bi trebao biti na bazi Arga.
  25. 1 point
    dellas

    Audi A3 Sportback

    et 56 Ovakve su mi favoriti, mislim da bi ga otvorile i "restilizovale" tj podmladile malo
  26. 1 point
    djomla

    Funny photos

    Oldie but goldie [emoji2] Sent from my 3310 using Tapatalk
  27. 1 point
    darkman14

    Audi A3 Sportback

    Nisam jos dosao do stop svetla. Za sada se drzim zamene projektora Uskoro... Samo da stignu od brata Alija...
  28. 1 point
    marko.jovanovic

    Audi A3 Sportback

    Bolje se bavite popravkom zadnih štopaljki na Deltama, nego da pametujete ovde
  29. 1 point
    evo posle 4 meseca i drugi zadnji zvučnik mi je probio, pa sam poručio Pioneer TS-G1020F (10cm), 210W, 2-Way-3700din
  30. 1 point
    vagenovac

    Audi A3 Sportback

    Čestitam na autu, drugar ima isto 2008 1.9 kupljen nov, zasad 200kkm ništa od krupnijeg ulaganja nije imao. Inače prodaje one 17 fabričke za a3, one debele petokrake, što ih ima svaki drugi a3. Mislim da bi ih dao za 100e. Sent from my STF-L09 using Tapatalk
  31. 1 point
    Je li i turbo pokrijes miljeom i ignorises ili kako ?
  32. 1 point
    Taj 5.5 ključ Italijani vole k'o 'leba, isti šraf je i na Alfama za zamenu filtera klime koji se nalazi na istom mestu.
  33. 1 point
    neka akcija za SW koliko treba doplatiti za 1.6 dizelku, to je upitno
  34. 1 point
    Nisam se raspitivao za prednje, samo su me zadnje zanimale za Fiat Albeu koja je inače niska nazad a jedni sam "rešio" oprugama od Punta Van, doduše polovnim ali rade posao odlično još uvek...
  35. 1 point
    @Christabell Kad sam kupio 500L dobio sam garanciju na 5 godina ili 200 000 km! To je presudilo da uzmem bas ovaj model. https://autoblog.rs/blog/auto/domace-trziste/2016/07/11/fiat-500l-akcija-garancija-5-godina-200.000-km Takodje nisam dobio nikakvu posebnu potvrdu. Nedavno kad sam radio redovan servis, pitao sam za tu produzenu garanciju- Ukucali br.sasije u sistem i rekli da mu garancija vazi do 2021.!
  36. 1 point
    cane

    P: Fiat Stilo 1.9 jtd 8V 2004.

    Na PA cena bila 1800 i dosli ljudi videli i iskesirali Sent from my iPhone using Tapatalk
  37. 1 point
    Ej, pali chek na 3000rpm u 5-oj po nekad, nekad mesecima ne, nekad svaki put a u safe mod je upao par puta do sada! Ja sam na more isao do 2000rpm zato sto je pocela turbina nesto da se cuje dan pred polazak Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  38. 1 point
    ISV_01

    Funny photos

    . Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk
  39. 1 point
    bambi07

    Punto mk.2 - promena kontrolne table?

    Ovako ako nekome treba da se upari km sat da ne blinka posle zamene istog a blizu je Kraljeva uradicu mu dzabe posto sam se namucio da ukombinujem i nastelujem dijagnostiku i posto su mi trazili 1500din za tu operaciju od pola minuta a puno njih je reklo i da to ne moze uopste....pozdrav 0658738224
  40. 1 point
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  41. 1 point
    Irena HGT

    Katalizator

    GSP autobusi sa katalizatorima.. Verovatno će morati naknadno da se ugrađuje. Pa atest.. Za Punta izađe pola vrednosti auta, pa i više za 2 godine kada mu dodatno padne vrednost. Ali dobro, prvo katalizatori pa onda prečistači otpadnih voda i slično, zna se šta su prioriteti...
  42. 1 point
    @Banushka, evo linka za pdf https://we.tl/t-PayLwPbTD0
  43. 1 point
    ISV_01

    Funny photos

    Hlad je hlad... Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk
  44. 1 point
    Elra

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    Generalno, to što su razvili, ne postoji na cestama niti salonima, izuzev Goirgo platforme (samo 2 modela na istoj, pitanje je da li će se ona isplatiti), GSE i GME motora. GME motori opet zbog slabe prodaje nisu zastupljeni masovno. GSE motori dostupni trenutno u 2 modela (500X i Renegade) i možda nešto u Brazilu, ali nas to ne zanima. U Evropi ne vidim da su primijenili te hibridne tehnologije koje su predstavili, a dobro bi bilo da se zna koliko su hibridnih modela prodali. Katastrofalan rezultat za jednog proizvođača, uz konstantno lutanje sa planovima proizvodnje i realizacijom. Maserati modeli će dobiti 3. redizajn po redu i tu očigledno nešto ne funkcioniše. Ta linija je očigledan promašaj i pametnije im je bilo da predstave potpuno nove modele i ugrade taj novi ITC sistem. Sve u svemu kompletan diletantni menadžment FCA treba šutnuti i dovesti nekog poput Dieter Zetsche, npr.
  45. 1 point
    Bas Kupujem Deltu... xaxaxaxaxaaxaxaxaxaxaxaxax
  46. 1 point
    Apsolutno se slazem, Golf V je model koji je startovao 2003. Tako da kada neko pomene poredjenje Golf vs Delta(Bravo), meni uvek padne na pamet Golf VI koji je startovao cini mi se iste 2008. kada i Delta. Kakvo god da je necije subjektivno misljenje, Delta i ses'ca su generacija i za poredjenje, ovo ostalo su babe i zabe. I jos jedno pitanjce za sve - ne znam ko se zali na menjac da bi to bila boljka? Uglavnom su ovde u Deltama u pitanju 2.0 dizelke, u paru sa proverenim C542 (tj. GM F40, kao i u Bravu), a novije Delte sa FPT-ovim C635. "Cuveni" C544 (GM-ov M32) iz nesrecne saradnje sa Opelom, isao je samo u prve serije turbo benzinki i prve serije 1.6 MultiJet. Vrlo brzo ih i tamo menja takodje FPT-ov novi C635.
  47. 1 point
    darkman14

    Audi A3 Sportback

    Ovaj nema patosnice ima brodski pod aj da se nazovaš, pa da delta ostane
  48. 1 point
    Evo da se i ja pohvalim svojim ljubimcem :). U pitanju je Fiat Punto EVO 1.3 mjet, kraj 2011. godine. Mislim da je sport oprema. U svakom slucaju pogledajte
  49. 1 point
    knezevic76

    Kuda ide ovaj svet?

    Milutina Milankovića, upadoše putari u rupu koju su pravilno obeležili Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  50. 1 point
    Bingodalton

    Fiat 500x 1.6 EtorQ

    I kad citam tvoje postove zvucis kao Ekrem
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...