Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/31/19 in all areas

  1. 6 points
    igor0511

    Funny photos

  2. 6 points
    igor0511

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Al’ ste se raspisali, a vozaca FRa niko ni da pita Moj 2.0 tdi ne trosi ulje ni mrvu, bulvalno ne mrda izmedju servisa. O diznama je smesno i da pricam na ovoj kilometrazi. Nema 150ks model multilink. Vozio sam Focus u svim izvedbama, od 1.0, preko 1.6 do ST. Lepo je sve to, ali Leon je vise “vozacki” auto. Osetis volan, kocenja, ubrzanja, dok na Focusu slabo od svega ima pre ST modela. ST ima to sve, ali previse i cak ostavlja utisak vikend automobila. Dalje 2.0 TDI je zver i ima ubedljivo najbolje prenose od sestovrzinaca koje sam ja vozio (2200rpm 140km/h, milina za kruziranje na autoputu). Oseca rupe na 18” felnama, ali nije neka drama. Stavise udobniji je od mog starog Stila sto je meni dovoljno. Potrosnja je prilicno niska za snagu koju isporucuje i vrti se oko realnih 5.5l ako ne vozite samo po gradu. Autoput bez poznavanja ogranicenja bude oko litar vise. Sve u svemu, za cenu novog oko 20 000e je bio best buy jer bas nijedan proizvodjac niie nudio 2.0 dizel, full led, 18” felne, sportsko vesanje, polukozu i panoramu za te pare. Sada ne znam kakvo je stanje, pojavljuju se neke Kie; nisam stigao da ispratim iskreno.
  3. 5 points
    Konacno sam dosao do broja telefona radio Beograda. 011 6553009 Prica kaze sledece: 30.07.2019. oko 20:40h je pocelo opet. Posle 15 minuta razgovora sa Radio Televizijom Vojvodine i njihovim WebRadio urednikom, covek mi nasao broj telefona. Javila se neka fina zena, koja je negirala da zna ista o tome, pa se onda kada sam joj ponovo objasnio o cemu se radio odjednom pocela izvinjavati na neprijatnosti i cinilo se da joj je bas neprijatno. Na kraju mi je rekla da nazovem ujutru, jer ih je sada samo petoro u stanici i niko od njih nije iz tehnike (kao). Sumnjam da radio moze da radi bez nekoga iz tehnike, ali 'ajde. Kako sam spustio slusalicu prestalo emitovanje alarm signala. Slucajnost? Ne bih bas rekao. Elem, nadam se da sam nam svima resio problem. Ako ne, sada bar imamo broj, pa udri po njima...
  4. 5 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji23] Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  5. 5 points
    Axic

    Funny photos

  6. 4 points
    U praksi izgleda ovako. Da ima smisla - ima. Da je revolucionarni proizvod - nije u svakom slucaju - sa ovime nije gore...a i za cenu koliko je - zasto da ne...
  7. 4 points
    totti

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Pa šta da kažem kad ovde sve mrzitelji Forda [emoji3] Kolega kad je rekao da je "teže poderiv u svakom smislu" pretpostavljam da je mislio na kvalitet izrade i materijale. I tačno je, to je činjenica - daleko bolje trpi kilometre i godine i daleko mu se manje vide nego svima ostalim. Još od vremena Focusa keca i kad njega provozaš, pa porediš sa Stilom, Meganom, 307, Astrom... kao da tenk voziš. Ogradiću se samo za ove baš najnovije generacije, sa njima još nemam nekog iskustva.
  8. 4 points
    nidza

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Jel ovde jedini ja ništa od te naročite vožnje Forda nisam primetio? Sa izuzetkom ST, ništa posebno, u proseku klase. Jesu moju kriterijumi visoki po tom pitanju, ali zato baš i mislim da sam koliko toliko realan. Ja bih ovde odabrao FR, bez bilo kakve dileme.
  9. 4 points
    totti

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Seat je Škoda za sirotinju [emoji3]
  10. 3 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  11. 3 points
    Boris90

    Vazduhoplovstvo

    Prva dva Mi-35 za VS
  12. 3 points
    drfedja

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Superb Mk3 nema problem sa srkanjem ulja. To je EA888 gen3. Barem ta potrošnja ulja ne bi trebala da prelazi 1l na 10.000km. Posedujem i Golf 6 GTI sa EA888 gen1, troši ulje, ali ne onoliko koliko ljudi seru. Ta potrošnja je vidljiva npr. kad pređeš 2500km na autoputu velikim brzinama, onda moraš da doliješ nekih 300 ml ulja. Kad se sabere na 10.000km ne bi trebalo da popije više od 1.5l ulja ako je sve ok. EA888 gen2 je problematičan po tom pitanju u Audiju A4, A5... 2009 do 2013. B8, eksperimentisali su sa niskofrikcionim elementima, pa su smanjili uljne karike, koje se relativno brzo zapuše, pa iz klipa počne da naliva cilindar uljem pored karike i puni ti cilindre uljem više nego što je to potrebno. Problem se javlja utoliko ranije što se rade "longlife" servisni intervali, pa se od prljavštine u ulju zapuše sitne rupice na uljnim karikama i onda imaš povećanu potrošnju ulja iako motor ima normalnu kompresiju i sve funkcioniše.
  13. 3 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  14. 2 points
    I završili smo malo duži put sa deltom. Potrošnja ceo put NS - Baošići - izlet do Trebinja - Baošići - NS po bordu: 2x čekanje granice BiH - CG 1,5-2h, klima pola puta, pola puta po noći. Gorivo sipano na NIS Šepak, 2.04KM/l, realna potrošnja čep - čep oko 5l. Ko ne zna put, uglavnom magistrala i naselja, penje se na Romaniju i Čemerno. Jako fin i zanimljiv put Prvi put sa Deltom, dok sam mareom išao jedno 4-5 puta pa taman neko poređenje. Prva mozgalica je bila kako spakovati stvari, 2 velika kofera, 3 ranca, alat, obaveznu opremu, frižider, kolica, i po još koja kesa... Zimus sam se pakovao slično za Jahorinu u Mareu, piece of cake. U delti je već počelo mozganje. U Mareu, oba kofera po dužini u jednu stranu jedan na drugi, kolica na drugu stranu gepeka, ostatak stvari u kolica, frižider ispod dečijeg sedišta i jedan ranac sa klopom na dohvat ruke. U deltu ne mogu tako stati koferi, već popreko i to mi je odmah izbacilo kolica na suvozačevo sedište. Ali kad sam se vraćao, probao uspravno da ih stavim i Bingo, dobije se na prostoru. Mora se vaditi polica al ajd šta sad. Taman toliko mesta da sve sem kolica stane u gepek. Potrošnja je super, pun rezervoar oko 1000km otvorenog puta. Auto jako lepo ide, ima snage, uzbrdo se ne oseti ni klima ni opterećenje auta. Jedino sa se ispegla na tih 1700-2000 rpm da nema tu neku knedlu. Ono što sam znao je ponašanje u krivinama. Ima podupiranja, mora se korigovati. Ovde je bilo baš mnoooogo krivina i loše krpljenog puta. Posle puta nijedna koska ne boli. Šta fali... Da je naslon za glavu praktičniji, da ima potporu za vrat. Za to ću morati opet kupovati jastučiće. Da je naslon za ruku malo viši, da ga je moguće naštelovati, da je duži. Da su komande tempomata nekako više user friendly. Tempomat sam često koristio tamo gde sam očekivao radar, kroz naselja. Zar sve te komande nisu mogle biti na volanu kod komandi radija kao na novijim modelima. Ovako se svađam sa ručicom dal reset ili +/-. Navigacija dobro radi ali je krš totalni. Ukucam adresu u NS pre polaska, stavim quickest opciju i krenem. Logično vodi preko Žabljaka. Krenem za Trebinje, pola puta me vraća da se okrenem i vozim na Žabljak i kad skonta gde sam, preporuči mi rutu preko Sarajeva, pa autoput kroz BIH pa na e75 negde u Hrvatskoj da se uključimo?! Kako je to quickest?! Ni u jednom trenutku nije vodila niz Drinu. Sve u svemu, zadovoljan sam. Ovo su sitnice
  15. 2 points
    dach@

    Funny photos

  16. 2 points
    To je bitno zi mi ti, da si ti zadovoljan. Pusti sta se prica po selu...
  17. 2 points
    Boris90

    Vazduhoplovstvo

    Zato sto ih je Nemac napravio i jos uvek nose nemacke privremene registracije
  18. 2 points
    @totti E da si verovatno tad imao Ladu, ne bi se odvajala. Mislim od auta[emoji23] Nego, jednu stvar nismo spomenuli, a to je odmor, bilo pish-push pauza bilo da se malo protegnu noge. Istina da dosta nas zeli sto pre stici na neko odrediste, kma nas koji uzivamo u voznji i doslovno mozemo satima motati i saltati, ali trebamo i mi da mrdamo noge [emoji23] Posebno na jako duga putovanja, radi ustede u novcu, cesto se i ne spava dovoljno ili se radi forsaz (tipican primer Turci). Kada smo se dotakli hrane, bitno je ne jesti mnogo (kao i previse piti vode/tecnosti), cesto fali samo jastuk i ciao [emoji23] Za drndanje telefona necu da komentarisem, a ima toga sve vise, cak i na magistrali, gustom saobracaju, a na autoputu mislim da je najlakse oduzeti se... Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk
  19. 2 points
    knezevic76

    Funny photos

    Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  20. 2 points
    igor0511

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    jedini primerak Leona sa tom cenom. A ako pogledas kilometrazu iz Italije postaje i cena razumljiva
  21. 2 points
    Evo slicica... Sto se čep-čep metode tiče nekih 0,5L je više ako sam ja dobro sračunao... U svakom slucaju sam zadovoljan... Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  22. 2 points
    Naravno kad si je u Fordu T vozio do grada Kako da se ne pokrije
  23. 2 points
    Moja jedna bivša devojka nikad nije uključivala klimu u kolima. Al' ajde to, nego što ni u banci (bila je šef expoziture) nije dozvoljavala da se pali osim u ekstremnim slučajevima [emoji3] Da ne pričam da se i leti pokrivala ćebetom [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  24. 2 points
    djomla

    Renault Modus & BMW 120d

    Njegoša znam još od osnovne škole, čovek je kralj. Sent from my 3310 using Tapatalk
  25. 2 points
    A tek to, imam i takvih, neće klimu, ali ni prozore, e tu pucam [emoji23] Послато уз помоћ Тапатока
  26. 2 points
    Licno meni je vece mucenje biti u autu sa klimom nego bez klime. Ali je smaranje kada se vozim sa ljudima kojima smeta promaja
  27. 2 points
    shuxx

    Toyo gradi fabriku u Srbiji

    Sumnjam da ce biti jeftine. Ima puno jakih brendova koji se proizvode u SRB mnoge se 100% izvoze. Ali svakako je dobro imati Toyo
  28. 2 points
    MS PK

    Toyo gradi fabriku u Srbiji

    Kupio drug skoro auto iz uvoza, Audi, r18 gume nosi. Prvi dan jos u toku tehnickog pregleda krenula kisa, i padala ceo dan. Uvece stavili tablice i naravno da se vozimo malo.. do a.puta polako, pada kisa onako fino, na a.putu prvi put do 120km/h i auto pri promeni trake baci se pozadi kao da te neko sutne nogom. Uleti u baru, isto. Rekoh brate tebi zadnji trap mora da je pun luftova ceo! Pregledali sutra dan, sve super. Kaze ma gume su sigurno. Ja gledam, posle i merio saru nekih 3.8mm letnje. Ma reko ne verujem. I kupi on nove, i to Tigar Uhp, i krenemo...nov auto. Mekan, tih, drzi kao pegla jer ipak je 245/18 guma...ja ne verujem. Pogledam stare, dot 2014, jedna pukla i po obodu sa umutrasnje strane. Westlake gume su u pitanju. Od tada, kineze za putnicki program ne bih gledao ni u lidilu! Za teretni da svakako ali ima veliki izbor i ima koje su dobre a ima i koje su djubre.
  29. 2 points
    drfedja

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Bolji izbor je 1.8TSI i 2.0TSI sa lancem... EA888+novi tip zatezača lanca. A i ti čuveni TJetovi su viđani sa ovalnim cilindrima, plus troši više od ovih, ali je jednostavniji, naročito za plinadžije. Problem sa starim 1.4 TSI je što je star i što nema ko da ga popravi kad se pokvari. Osim lanca, problem može da bude i sa elektromagnetnom spojnicom kompresora... ko zna to da sređuje može fina snaga da se izvuče iz toga. 140KS i 170KS su identični motori, pa uz određene dorade na izduvu može preko 200KS da se izgura na stock hardveru. Nisu baš tolerantni na loš benzin, pa se dešavalo i da prsnu klipovi između karika... malo agresivniji tuning paljenja, koksacija i eto problema. Kad je to sve ispravno i radi kako treba, radi baš dobro.
  30. 2 points
    Jeftinija i pristupacnija tehnika, ali treba imati u vidu i koliko su se klimatski uslovi promenili generalno, samo u zadnjoj deceniji. Vece vrucine, kisna proleca i leta, velika vlaznost, jos malo pa bez prelaznih godisnjih doba... Sve vise lici na neku suptropsku, a ne kontinentalnu klimu, koju mozemo da zaboravimo. Koliko je ranije klima uredjaj u prostorijama ili vozilima bio redak, toliko je danas kao dobar dan. Ne volim klimu ni na poslu, ni u kuci, ni u vozilu - ali jednostavno se danas ne moze bez nje, nuzno zlo .
  31. 2 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  32. 1 point
    Ivan

    F1: Mađarska 2019

    Idemo dalje, neka bude bar 10% interesantna kao prethodna na Hockenheimringu... FORMULA 1 ROLEX MAGYAR NAGYDÍJ 2019 Lokacija: Hungaroring, Mađorod, Mađarska Datum: 02.-04. avgust 2019. Petak 02.08.2019. Prvi trening: 11:00h – 12.30h Drugi trening: 15:00h – 16.30h Subota 03.08.2019. Treći trening: 12:00h – 13.00h Kvalifikacije: 15:00h – 16.00h Nedelja 04.08.2019. Trka: 15:10h Broj krugova: 70 Dužina staze: 4.381 km Dužina trke: 306.663 km Broj trka: 31 Prva trka: 1986. Hungaroring se nalazi u Mađarodu, nedaleko od glavnog grada Madjarke Budimpešte. Prvi GP Madjarske je održan 1986. godine i bila je to prva staza F1 koja je održana iza “Gvozdene Zavese”. Bernie Ecclestone je hteo da organizuje GP SSSR-a, ali je na nagovor prijatelja promenio lokaciju i trka je održana u Madjarskoj. Originalno, staza je trebala da bude ulična staza nalik Monacu, ali je vlada odlučila da napravi stazu nedaleko od grada. Izgradnja staze je počela 1. oktobra 1985. godine i trajala je samo 8 meseci, što je najbrže završena staza od svih u kalendaru. Staza je veoma prljava i za razliku od ostalih staza njena površina se jako brzo prlja čak i u toku kvalifikacija ili trke, što ne ostavlja mnogo mesta za kalkulacije. Još jedna karakteristika staze je to što se sa bilo kog mesta može videti čak i do 80% staze. Preticanje je u suvim uslovima jako teško, ali je uprkos tome ova staza bila poprište mnogih zanimljivih duela i trka tokom godina. Trke kao što su bile 1989. kada je Nelson Piquet sa 12. mesta pobedio sa dramatičnim preticanje Ayrtona Senne, 1997. kada je Damon Hill skoro pobedio u krajnje nekonkurentnom Arrowsu, Alonsova prva pobeda u F1 2009., kao i 2006. Buttonova, ali i strašnog udesa koji je imao Fellipe Massa tokom trke 2009. godine. Hungaroring je bio i mesto na kome su dva vozača u istoriji uspeli da osvoje titule svetskog šampiona. Nigel Mansel 1992. i Michael Schumacher 2001. iako je do kraja sezone ostalo još dosta trka, ali takodje i konstruktorska titula je otišla u ruke tima Williams 1996. godine. U istoriji Madjarskog GP-ja samo je jedna trka vožena pod vlažnim uslovima i to 2006. godine, a dovelo je do nekih neočekivanih odustajanja medju kojima su 7-struki šampion Michael Schumacher i vladajući šampion Fernando Alonso, što je otvorilo mogućnoist Jensonu Buttonu da dodje do svoje prve GP pobede. Preuzeto sa: pole-position.rs
  33. 1 point
    neshtry

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Koriste prodavci razne trikove da naduvaju prodajne rezultate... https://autorepublika.com/2019/07/23/renault-opel-i-nissan-se-kupuju-6-meseci-stari-u-francuskoj-upola-cene/ Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  34. 1 point
    Ticma

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Bacite malo pogled ovde https://www.autohus.de/en/car-search/# Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  35. 1 point
    horvat

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Nije bas karavan, ali odlican porodicni dizelas: https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14534291/fiat-tipo-16-mjtd Nisam gledao konkretni primerak, pa ne mogu komentarisati stanje, ali Sporting Auto je kuca na dosta dobrom glasu. Malo je preko budzeta, ali ako vam se svidja, verujem da biste se pronasli negde izmedju
  36. 1 point
    hibi011

    Partikularni filter (DPF / GPF)

    @NeleSK Složiću se sa svim što su prethodno rekle kolege @ISV_01 @shomispc obzirom da ja zbog gradske vožnje imam dodira sa pomenutim regeneracijama. Baš sam hteo da te pitam u tvojoj temi predstavljanja vezano za DPF, ali mislio sam da te nije još zadesila regeneracija. Dakle, malo drugaciji zvuk motora, upaljen ventilator, blaga variranja gasa na leru i u toku vožnje i neminovan dim iza tebe. To ti je najprostije opisana regeneracija DPF-a. U tom sučaju nikako gašenje auta, već ukoliko si ikako u mogućnosti na neki pravac (veća ulica/bulevar/magistrala) gde možeš da se provozaš u kontinuitetu na obrtajima iznad 2500-3000 (zavisno od saobraćaja i uslova). Ako se kojim slučajem desi da ti regeneracija krene u gradu, bože moj, dešava se i to i ona će svakako uraditi šta treba, možda ne efikasno i ne za isto vreme kao kad ga zgaziš na otvorenom putu, ali svakako će se izvršiti. Ono što sam ja na više domaćih i stranih sajtova/foruma čitao na ovu temu, jeste da auto ne bi trebao da isključuješ neposredno čim vidiš da je završio regeneraciju, već da ga ostaviš par minuta u leru pa tek onda gašenje. Obzirom da imamo isti motor, slobodno piši kadi imaš neku nedoumicu, taman da razmenimo iskustva ili se pomognemo ako možemo
  37. 1 point
    Kolege , imam problem kod Fiat Stila 1.6 2001 godiste . Naime motor je poceo nemirno da radi na leru kao da mu nedostaje rad jednog cilindra. Pritom javlja gresku na katalizatoru. Majstor promenio gornju lambda sondu i greska nestala ali jos uvek radi nemirno. Takodje sam primetio da trosi vise goriva , sa proseka od 7.5 skocio na 9.8 L na 100 km. Fiat ecu scan ne ocitava nikakvu gresku. Promenio sve svecice i stavio nove NGK , zatim uzeo jednu bobinu novu i menjao je sa svakom ponaosob i dalje se isto ponasa. Da li neko ima iskustva sa ovakvim problemom , hvala
  38. 1 point
    Ivan

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    @igor0511 Ovo je (jos uvek samo) ponuda koja je neplanirano iskocila, ali me interesuje sa koliko si okvirno planirao da startujes za tvoj best buy? Vidim da su cene za FR sarolike, a moze se i videti zasto... Konkretno za ovaj su ostavljene IT tablice, pa cela slika, uz kilometrazu i godiste, bude malo drugacija posle provere . FR je svakako atraktivniji, snazniji i "vozackiji" auto. Cudi me da nema @totti-ja da kaze neku lepu rec za Fordaljku , koji je u opremljenijoj verziji prilicno korektan.
  39. 1 point
    marko.jovanovic

    Renault Modus & BMW 120d

    Au, ja sam pre par godina kod njega menjao hladnjak na Idei 1.3mjet Izašlo me je 17000 dinara. Njegoš je kralj, čovek koji ima kliker u glavi, i nije drkadžija.
  40. 1 point
    knezevic76

    Renault Modus & BMW 120d

    Kod Njegoša na zvezdari. Neša na pregrevici tražio 37000 din Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  41. 1 point
    moj auto, moja pravila!! klima pod obavezno, cigareta moze, moj prozor uvek otvoren i zimi i leti do 3cm (period gde klima nema svrhu, otvaraju se prozori)...kome nije po volji, ima autobus, voz, taxi... nadjemo se tamo gde smo posli...
  42. 1 point
    neshtry

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    [emoji23] Jbt ovaj vw su gore kante od prevaziđenih fiat motora [emoji23]
  43. 1 point
    bit

    Toyo gradi fabriku u Srbiji

    Ne znam uopšte šta pričate o zagađenju. Jeste li vi ikada bili u nekoj fabrici za proizvodnju gume, to mi je struka. To nije nikakva bazna hemijska proizvodnja, u tim fabrikama se se samo mešaju različite praškaste komponente i proizvodi krajnji proizvod. U starim pogonima su teški uslovi rada za zaposlene jer se guma umešava ručno na dvovaljcima, u novim fabrikama se to radi u mašinski u zatvorenim sistemima. O zagađenju bilo čega nema ni govora. Energija se troši jedino to.
  44. 1 point
    Ima i saputnika koji klimu smatraju za najveće zlo na svetu, pa je jednostavnije ne paliti je, ili isterati sve iz auta što baš i ne može. Drugo duvani se po autima, a klima i cigare ne idu. Dok nisam počeo pčelama da se bavim toplota mi je bila kao smrtna kazna, sad obučen se u opremu sve sa rukavicama i na sunce, kad se skinem pauze radi, mnogo mi je fino na 35 [emoji16] Zašto leti ima više saobraćajki, dobra vidljivost, odlična trakcija, vozači precene svoje mogućnosti i mogućnosti vozila. Послато уз помоћ Тапатока
  45. 1 point
    @ISV_01 moj čoek [emoji106] Isto sve mislim... Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  46. 1 point
    Meni je od Maja do Septembra stalno uključena, eto je čim dam kontakt [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  47. 1 point
    ISV_01

    Toyo gradi fabriku u Srbiji

    Ono sve je to lepo, nova fabrika, vise posla...ali ujedno i jedan od najvecih zagadjivaca u industriji generalno
  48. 1 point
    drfedja

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Sa MQB platformom uveden je EA211, od Leona Mk3, Skode A7 i Golfa 7. Tesko da ces u njima naci EA111 motor. Inace, EA111 je daleko bolji za budž, robustniji je, ovaj noviji je alu govno, kao i masa sličnih sranja na tržištu. Da bi olakšali automobil, skinuli su mu 16kg na klipnjačama, radilici i bloku i naravno, nema twincharger varijante. EA211 ima integrisanu izduvnu granu zarad bolje efikasnosti motora, a postoje varijante i sa ACT tehnologijom (gašenje cilindara). Zadnji EA111 je ugrađivan u prve serije Rapida i Fabije Mk3, a oni nisu MQB platforma.
  49. 1 point
    McSteel

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Još jedan glas za Leona - jes' da je folcika ispod, ali je veoma dobro urađen folcika. Fokusu svaka čast, i marginalno je udobniji u vožnji, ali...
  50. 1 point
    Bilo bi dobro da vlasnici servisa konkretno kažu svojim zaposlenima nešto poput: "Kada izvezeš auto na probnu vožnju vodi strogo računa šta radiš i kako se ophodiš prema tom automobilu jer ti to nije tata kupio. Niti ti sam. To je tuđ auto za koji je neko dao pare i nije sredstvo za kratkotrajno tretiranje tvojih kompleksa. Jeste da sam te zaposlio za male pare ali to ti ne daje za pravo da se iživljavaš nad tuđom imovinom." Znam, nije lako ovo reći niti čuti. Ali vlasnicima automobila se prosto skurčilo da im se neki klinac iživljava nad njihovim automobilom. To je realan problem već godinama i krajnje je vreme da se tome stane na put.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...