Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/30/19 in Posts

  1. 8 points
    Ticma

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Preuzet paket iz Ch [emoji16] Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  2. 5 points
  3. 5 points
    dekirs

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    @horvat uvalili ti ovo iz pekare sto ostane posle nedeljnog spremanja bureka
  4. 5 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  5. 4 points
    integralac

    Vicevi 120%

    "- Optuženi ste da ste prodavali lažni eliksir za večni život! Da li ste prethodno bili optuživani? - Jesam, 3 puta: 1601, 1890. i 1984. "
  6. 4 points
    Dale

    Funny photos

  7. 3 points
    neshaoct

    Toyo gradi fabriku u Srbiji

    Japanska kompanija Toyo oglasila se saopštenjem na svom sajtu povodom informacije o gradnji fabrike u Srbiji. Kako se navodi u saopštenju, u planu je osnivanje podružnice u Republici Srbiji i gradnja novog pogona za proizvodnju guma u Inđiji. Dalje se navodi da Toyo danas isporučuje gume za evropsko i rusko tržište iz fabrika u Japanu i Maleziji, a da bi od 2022. godine nova proizvodna baza u Srbiji trebalo da preuzeme ključnu ulogu u tom pogledu. Toyo će početi izgradnju fabrike u Srbiji u maju 2020. godine, pokrenuće proizvodnju guma u januaru 2022. godine sa kapacitetom od pet miliona guma godišnje do leta 2023. godine. ''IoT (Internet stvari) biće u potpunosti instaliran u ovoj fabrici, koja će funkcionisati kao sofisticirana pametna fabrika'', dodaje se i navodi da ''Republika Srbija ispunjava sve zahteve za Toyo Tires''. ''Izvanredni resursi visokokvalifikovane radne snage sa relativno niskim platama, integracija automobilske industrije kroz tekuća ulaganja stranih kompanija i rastući odnos sa Japanom. Dakle, veoma atraktivno poslovno okruženje u Evropi'', saopštavaju iz te kompanije. preuzeto sa - Auto Blog
  8. 3 points
    Na dan sredjivanja sofefke i registracije javio mu se covek dosao sa ženom gledao, vozio, odusevio se.. Ne znam sta je bilo posle dal su se culi, al uglavnom auto je pracka, uz par sitnica koje su estetika i koje se mogu lako srediti ovo je greota prodati. Tesko da nesto bolje moze uzeti za neku normalnu doplatu, moze mladje al bolje tesko.. Sad kad je dao pare za soferku i registraciju nema poente prodavati ovaj auto.
  9. 3 points
    bane000

    Lancia Nuova Delta - Stigla Delta!

    Inace radim sa bratom pored redovnog posla prodaju i ugradnju xenona, led sijalica... Ne greje se toliko da bi pravilo problem. Hvala Bilo mi je zao da busim poklopac da bih provukao instalaciju, pa je ovo bilo najbolje resenje. Odlicna, nisu nagorela. Inace ima 150k km, tako da su kao nova.
  10. 3 points
    ISV_01

    Funny photos

    Za one sa automatikom (gledati do 0:29 sec, isti je snimak posle)
  11. 2 points
    horvat

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Sebi sam gledao Leona 1.4 tsi 150 ks ove generacije i nije imao multilink, tako da ne verujem ni da 2.0 tdi 150 ks ima. DCC svakako menja pricu o voznji i upravljivosti, ali nisam ga ja probao, pa ne komentarisem Jedino sto ne znam, da li mozda bude multilink ukoliko se doplati za DCC? edit: da odgovorim sam sebi, izguglao sam foru. Ako su kociona kljesta na zadnjem tocku iznad centra tocka - onda je torziona osovina. Ako su u ravni sa centrom tocka - onda je multilink
  12. 2 points
    horvat

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Nisam vozio Leona, ali sam vozio Golfa i Octaviu na MQB platformi (oba 1.6 tdi), kao i tog Focusa, i meni se licno Focus bolje vozi. Nekako je i upravljiviji i udobniji istovremeno! Iako sam mislio da je to nemoguce! Moguc razlog je to sto, koliko znam, kod Seata i Skode, cak i u paru sa 2.0 tdi 150 ks agregatom, dolazi zadnja torziona osovina. Kod Golfa sa tim agegatom je vec multilink. Da li je to razlog ili nesto drugo - ne znam. Takodje, licno nisam ljubitelj VAG grup prelakih 'komandi' - i volan, i menjac. Pedale njihove su mi ok Sto se pouzdanosti tice, ono sto znam, je da je sigurno kod Forda malo nizi kvalitet 'zavrsne obrade'. Ne mislim na neke specificne probleme, nego prosto mislim da ce se pre pojaviti neki zvukovi, cvrci, i slicno. Na internetu svuda pise kako su na VAG grup autima 'fensiji' materijali u enterijeru, u poredjenju sa konkurencijom, medjutim, sto se tice Skode i Seata, to nije moj subjektivni utisak. Gornji delovi su fini, ali sve ostalo, vrlo vrlo prosecno. Ali ni kod Forda nisu neki. Po meni - oba su neki prosek za C segment. Vizuelno mi se enterijer ne svidja ni na jednom, ali opet, to je moje licno vidjenje Sto se samih agregata tice, kod Forda su u ponudi ili PSA dizelasi ili Fox/Dragon Fordovi benzinci, koje bih izbegao. Dok kod Leona, koliko znam, svi agregati su bez falinki, i licno daleko preferiram VAG agregate u poredjenju sa Ford/PSA. Mozda i ne toliko zbog neke pouzdanosti, koliko zbog karakteristika, 'masnije' krivulje obrtnog momenta, ugladjenosti i slicno. Sto se eksterijera tice, tu mi je Seat u ogromnoj prednosti.
  13. 2 points
    Dule 021

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Na tom Leonu prethodno dobro treba proveriti dizne. Gotovo na svakom FR-u koji je stigao sa tim motorom su problem bile dizne. Auto kao auto je atraktivniji od Focusa i generalno se lepo vozi. Najveca zamerka tom autu je kokpit ali to je individualna stvar i nekom se svidja a nekom ne.
  14. 2 points
    Ivan

    Više nije bitan motor, nego displej?

    Pa gde ga ti sa krugovima to pitas ? Gledam tvoju sliku - jesi li zategao kuglu menjaca? Pazi ovaj detalj (bar se meni svidelo, sry za off):
  15. 2 points
    bane1321

    Više nije bitan motor, nego displej?

    Po uzoru na Teslu, u FAS će davati Klik pink paket!
  16. 2 points
    neshtry

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    [emoji23] Ludaci! [emoji23]
  17. 2 points
    horvat

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    Hahahah. Mast od bureka je aditiv!
  18. 2 points
    YUgisa

    Iskustva sa amortizerima

    Uljni amortizer = ulje + vazduh (atmo pritisak) Gasni amortizer niskog pritiska = ulje + azot (atmo pritisak) Gasni amortizer visokog pritiska = ulje + azot (5+ bara najcesce) U praksi uljni amortizer = gasni amortizer niskog pritiska Gasni amortizer visokog pritiska = bolji ili najbolji model amortizera nekog proizvodjaca. Bilstein Za: Najbolji kompromis performansi, udobnosti, trajnosti i cene Protiv: 100% potvrdjeno da postoje kopije Monroe: Za: Ok ako je iz EU, zavisi od modela auta ili je ekstra mekan ili je ekstra tvrd, cena uz te akcije Protiv: Ocajan kad dolazi iz Turske, zna da propisa u roku od 10ak dana. Sachs: Za: Ok ako je iz EU, ok kompromis perfomansi i udobnosti Protiv: Ocajan kada dolazi iz Tunisa, traje do godinu dana KYB: Za: Performanse i trajnost Protiv: Cena, neudobnost, desava se fals (mozda su kopije? ) Optimal: Za: Jeftino, tako i radi Protiv: Postoje kopije i fals kod originala potvrdjeno Ostalo u ponudi su najcesce kinezi: Za: Jeftino, ok stabilnost i razumna udobnost ako su dobro uradjeni za vas model auta Protiv: Ocajna stabilnost, udobnost i trajnost ako iz nekog razloga vas model auta nije te srece da bude u redu iznad. To je usustini kompletna ponuda u Srbiji. Ovlasceni distributer/uvoznik ne znaci originalnost.
  19. 2 points
    djomla

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Lassa [emoji23]
  20. 2 points
    bane1321

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Leon! Prostraniji, agresivniji, meni lepši! Mada svi na yt kažu da se Fokus vozi fenomenalno...
  21. 2 points
    Ahahah, da li je moguće da se dvoumiš?? Kakav bre crni Ford Fikus
  22. 2 points
    Ivan

    Iskustva sa amortizerima

    @Dexa313 Pitanje o amortizerima je prebaceno u odgovarajucu temu . Prelistaj bar zadnjih par strana i dobices odgovor na ono sto te zanima - uglavnom se prica vrti oko par brendova (Bilstein, Sachs, KYB, Monroe,...).
  23. 2 points
    ISV_01

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    Istina, za motore koji su prešli dosta km (misli se na baš dosta) da ide ulje gušće gradacije odnosno 10W-40. Ukoliko je još "mlad" motor, možeš se držati fabrikane. Motul ja sipam dugo (Punto i sad Bravo) i nemam zamerke, a na prvom servisu Brava (veliki + mali) sipan mu je bio Total i takođe nisam imao zamerke.
  24. 2 points
    Axic

    Funny photos

  25. 1 point
    Pozdrav drugari, imam u vlasnistvu fiat bravo 1.8 GT 1999 godina. Naime na njemu je skoro pocelo kada pritisnem gas da preteknem ili uzbrdo da izbacuje dim pozadi i da auto trosi ulje. Naime isao sam kod majstora, i kada mi je skidao sa svjecica one dijelove na prve 3 auto promjeni zvuk, samo na 4 nema nikakve promjene. Auto radi nemirno, on je naveo mogucih par resenja. Kao moguce da je do tog 4 kabla, moguce da su ventili na tom klipu otisli, moguca bregasta. E sad, posto sam student i nemam bas ne znam ni ja koliko novca, molim vas da me malo vise uputite na moguci problem i koliko je resenje istog. Iz Bosne sam, pa me zanima da me neko malo strucniji uputi. Hvala vam puno na savjetima i odgovoru. Veliki pozdrav Dado.
  26. 1 point
    drfedja

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    1.4 TSI od 150KS u Leonu FR Mk3 koji je MQB ima zupcasti kais. Stari modeli u Mk5 i Mk6 su imali problematicni lanac. To vazi i za 1.0 i 1.2 i 1.4 i novi 1.5.
  27. 1 point
    McSteel

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Mislim da ova iteracija sa oglasa ima multilink nazad... Možda grešim. Pri tome, uz FR Leona je bio dostupan DCC kao opcija (Dynamic Chassis Control), gde se mogao podesiti môd za udobnost, gde je čak možda i mekši od tog Focus-a, ali i dalje se ne ljulja u oštrijoj vožnji... Poznavaoci će me ispraviti ako se loše sećam.
  28. 1 point
    darkman14

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Ma loži ljude na forumu
  29. 1 point
    neshtry

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Isto mislim...
  30. 1 point
    Ma kakve prozivke, znaš ono, ko se ljuti uvalim mu .... Ja se sam sprdam na račun VW, tačnije VW sektaša, ono: 1.9 teee deee iii, mala potrošnjaaaa, nepoderivooooo...
  31. 1 point
    Jeftinija i pristupacnija tehnika, ali treba imati u vidu i koliko su se klimatski uslovi promenili generalno, samo u zadnjoj deceniji. Vece vrucine, kisna proleca i leta, velika vlaznost, jos malo pa bez prelaznih godisnjih doba... Sve vise lici na neku suptropsku, a ne kontinentalnu klimu, koju mozemo da zaboravimo. Koliko je ranije klima uredjaj u prostorijama ili vozilima bio redak, toliko je danas kao dobar dan. Ne volim klimu ni na poslu, ni u kuci, ni u vozilu - ali jednostavno se danas ne moze bez nje, nuzno zlo .
  32. 1 point
    Ja nepalim samo ako je kratka vožnja,5-10 min. Ostalo uvek ako su ovakve vrućine
  33. 1 point
    neshaoct

    Kompilacija sudara...

    Zaspao za volanom pa završio u kamionu Autoput je najbrži i najsigurniji način za dolazak do cilja. To međutim ne znači da niste u opasnosti. Zahvaljujući fizičkom odvajanju verovatnoća frontalnog sudara sa vozilom iz suprotnog smera je gotovo nemoguća, ali zato preti opasnost od lančanog sudara, ali i sudara pri promeni kolovozne trake. Autoputem se po pravilu vozi većom brzinom, saobraćaj može biti gust, a desi se i da vozač zbog monotonije vožnje izgubi fokus. Neki tako počnu da voze neoprezno, a neki i zaspu za volanom. Upravo jedan takav primer dolazi sa francuskih autoputeva. Snimak pokazuje maleni Audi koji krivuda između voznih traka. Vozač je očigledno neoprezan, a pretpostavka je da je zbog umora zadremao. Auto je na kraju udario u kamion, odbio se u ogradu i zatim je na njega naleteo automobil iz kojeg je snimana nesreća. Vozač Audija je lakše povređen, dok je materijalna šteta poprilična. Zato još jednom ponovimo neka pravila. Vozite u skladu sa zakonskim ograničenjima, levu traku koristite za preticanje i uvek pratite saobraćaj ispred i iza sebe. I naravno, pre svakog manevra proverite i dvaput, a ako ste imalo umorni stanite i odmorite se. Uostalom, putujete na godišnji odmor i dolazak na cilj pola sata kasnije ne bi trebalo da bude važan. preuzeto sa - Auto Blog
  34. 1 point
    neshtry

    Toyo gradi fabriku u Srbiji

    Made in Srem [emoji4]
  35. 1 point
    YUgisa

    Iskustva sa amortizerima

    Nemam iskustva sa Konijem, ali ono sto ja vidim u inostranstvu da su ljudi u fazonu obicni Koni je ok, dok oni sto imaju stelovanje tvrdoce ili je super ili bude najvece smece u smislu trajnosti i funkcionalnosti, znam neke ljude pre 10ak godina da su imali problem sa tim amortizerima, jer ti sa stelovanjem su pre (mozda imaju i sad, nisam se interesovao) kao dozivotnu garanciju u smislu da ce ti ih reparirati ukoliko se pokvare i skoro svakom su odbili garanciju pod pricom da je amortizer kao fizicki ostecen i da je usled toga propao. Mada sam video neke dyno grafikone neke firme da su testirali te Koni sa stelovanjem i bili su u fazonu svaki amortizer ima neke svoje sile, jer je taj mehanizam vrlo neprecizan. Zakljucak im je bio da ako imas 10 tih amortizera, onda mozda mozes da uparis 2 ili mozda 3 para da svaki par ima zanemarljivo male razlike u silama. Takodje su kritikovali to da je mahanizam prilicno ne linearan, tako da 1 klik u nekom delu podesavanja ne cini skoro nikakvu razliku a na drugom mestu 1 klik u podesavanju je nebo i zemlja. Usustini zbog takvih nekih objektivnih merila njihovog top modela, nisam nikad bio previse zainteresovan oko jeftinijih modela pa ni oko tih skupljih da probam. Moje licno misljenje je da su kao Monro, mnogo jaka komercijalizacija i brendiranje, ne toliko kvalitet.
  36. 1 point
    Elra

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    https://bestsellingcarsblog.com/2019/07/serbia-june-2019-fiat-tipo-in-control/ Koji državni organ ili firma su kupili Tipa?
  37. 1 point
    Goran Zemun

    Fiat servis ''Goran''

    2000 din...
  38. 1 point
    shomispc

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Skini mu 4000e zato sto je vozacevo sediste izbuseno cigarom
  39. 1 point
    U redu. Ništa napamet. Poslednjih dana mo se to zapravo ni ne dešava. Doduše menjane su svećice i veliki servis i jos ponešto što nema veze sa ovom problematikom. Moguće je da kablovi nisu dobro stajali na svecicama/bombini. Majstor je savetovao da menjam kablove ni nisam ih tad kupio pa nisu menjani. Kablovi nisu u losem stanju, nego eto on ima takvu praksu da menja kablove. Unapred rešava neke moguće probleme. Javljam ako bude nekih promena. PS Svećice su Denso po katalogu, nove. Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
  40. 1 point
    dekirs

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Pored ovog Leona tesko bih i svoju Alfu uzeo da je bilo para
  41. 1 point
    bane000

    Lancia Nuova Delta - Stigla Delta!

    Da progleda Voskirani farovi i stavljena keramička zaštita. Ugradjeni xenoni(balast stao u far) i led dugo.
  42. 1 point
    Evo ovde se vidi, ako vas mrzi da gledate klipove. 1.3mjet u prvoj ima oko 4000rpm na 30km/h. Ne vidim šta fali benzincu 1.4 16v da ide 3500rpm u prvoj 20km/h??
  43. 1 point
    horvat

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    Problem sa uljima kod nas je sto postoji jako puno laznjaka. I naravno, kao i u svemu, sto je brend popularniji, to je vise laznjaka, i tako dolazimo do Mobile ulja. Ne mogu da ti kazem sta je bolje Motul ili Mobile, ali jedno je sigurno, ako se odlucis za Mobile, iskljucivo kupi kod ovlascenog distributera (mislim da je Plattner). Ako uzimas Motul, onda u Mass Company. Jer ako uhvatis lazni Mobile (ili lazno bilo koje ulje), onda bolje da si sipao Nisotec sa pumpe... tamo je bar gradacija 100% ta koja pise Za detaljisanje oko ulja postoji jako dobar blog koji mozes da istrazis, ako te to zanima: http://motornaulja.blogspot.com/ edit: Malo oko moje skorasnje zamene. Naime na bilo kojem prethodnom autu kad sam promenio ulje, osetio sam onaj fin meksi zvuk u pocetku, koji je recimo kod Kie znao cak i da potraje dosta (to mi je bila i referenca za eksperiment sa uljima - trajanje tog finog mekog zvuka). A ovde na Alfi - bukvalno nista. kao da ga nisam ni menjao. Takodje sam primetio da je posle prvog paljenja nakon zamene ulja, motor radio jako grubo prvih 5 sekundi i svetlela je lampica za ulje. Svaki sledeci start naravno nista. Tu pojavu nisam imao kod Kie recimo. A kod Punta sam imao samo sijalicu, a zvuk se ne secam da je bio cudniji.
  44. 1 point
    rage_man

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    Po fabrici ja bih trebao da sipam 5w 40, medjutim prethodni vlasnik je sipao 10w 40. E sad, da li na sledecoj zameni sipati po fabrici ili nastaviti po starom? U radnji gde sam se raspitivao za ulja, prodavac mi rece da je bolje da sipam 10w 40 jer se u principu ne zna koliko je motor presao i da je verovatno moguce da ce 5w 40 dosta trositi jer je ono redje. Preporuke dobih od njega za Mobil, Motul..pa eto neko misljenje za Mobil posto znam da je Motul provereno dobar Sent from my SM-A520F using Tapatalk
  45. 1 point
    Postoji u samoj pumpi i postoji regulator pritiska u kucistu pumpe. U cevima nema nista.
  46. 1 point
    na onim sajtovima sa T izbacuju po kvartalima, precizne u broj, do sada nisam imao problema sa zadatom adresom...kartica u komp, stare mape delte, nove prevuces i cao, to je to...sve fercera odlicno...
  47. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  48. 1 point
    djomla

    Funny photos

    Kaže se zagoreo [emoji16] Sent from my 3310 using Tapatalk
  49. 1 point
    shomispc

    Funny photos

  50. 1 point
    Ivan

    Štelovanje farova

    Polako se pi*ane i detalji, tako da sam pametno iskoristio boravak sa lepsom polovinom u jednom TC i konacno uhvatio vremena da pedantno ustelujem farove na Sportu. Pa evo da podelim par tipova sa vlasnicima Nuova Bravo, cisto da ne budu u dilemi sta je sve potrebno i za sta je koji sraf. Prvo da napomenem da je sve "na izvol'te" i neuporedivo lakse dostupno nego na Stilu, gde je bila zestoka patnja i nastelovati farove i zameniti sijalice, a sve praceno izgrebanim rukama. Tako da je stelovanje na Bravu samo stvar dobre volje i malo vremena za svoju i za tudju bezbednost na putu. Potreban alat: Za razliku od Stila gde je bio potreban kljuc 8, kod Nuova Bravo je i mogucnost stelovanja elegantnije resena. Svaki far naravno ima 2 navoja za stelovanje (horizontale i vertikale), ali svaki navoj ima dva moguca srafa - sa gornje strane je plasticni sraf u koji ide imbus od 6mm. A normalno na njega ide obican metalni sraf, za kljuc 10 (pozeljno gedora 10, zbog brzeg i lakseg hoda alata). Tako da mozete izabrati sta vam je lakse ili sta imate od alata - licno sam koristio imbus 6 i gornje plasticne srafove, jer su lako dostupni, a sami srafovi se lako i brzo motaju. Dovoljna je jos samo lepljiva traka kojom cete markirati zize na zidu i moze da se startuje. Raspored srafova za horizontalnu i vertikalnu nivelaciju: Sto se tice navoja za stelovanje, naravno postoje 2 za svaki far - jedan steluje vertikalu, a drugi horizontalu. S tim sto je raspored obrnut u odnosu na Stila. Dakle, za Nuova Bravo: 1. Spoljasnji sraf fara (u krilu) sluzi za podesavanje nivelacije fara levo/desno. Zavijanjem plasticnog imbusa (u smeru kazaljke na satu), snop fara se pomera ka unutra, tj. ka uzduznoj osi vozila. Obrnuto, odvijanjem, snop fara se pomera ka spolja, tj. u sirinu i od uzduzne ose vozila. 2. Unutrasnji sraf fara (ka masci) sluzi za podesavanje nivelacije fara dole/gore. Zavijanjem plasticnog imbusa (u smeru kazaljke na satu), snop fara se podize uvis. Obrnuto, odvijanjem, snop fara se pomera na dole: Procedura stelovanja: Na fabrickom faru Nuova Bravo, stoji definisan potreban pad od 1% . Tj. kada se odmaknete od zida 10m, pad snopa treba da bude 10 cm. Ostalo je sve vec ranije detaljno opisano: - Prici autom ravno, pod 90 stepeni, potpuno do zida (ravna podloga se podrazumeva); - Podesiti motoric nivelacije farova u polozaj "0" i markirati projekciju ziza na zidu lepljivom trakom; - Lagano voziti ravno unazad, pratiti pomeranje ziza i na koji ih nacin eventualno treba korigovati; - Zize ne smeju da setaju levo/desno, moraju da ostanu u vertikalnoj osi fara - ukoliko to nije slucaj, nastelovati snop spoljnim srafom za nivelaciju levo/desno; - Ziza na 10m udaljenosti mora da bude 10cm ispod pocetne tacke i to je potreban pad od 1% - ukoliko to nije slucaj, nastelovati snop unutrasnjim srafom za nivelaciju dole/gore; I to je sva mudrost... Bravo ima projektor na srednjem svetlu (kod Stila je to reflektorski far) i jasno definisan snop, pa je i stelovanje prilicno lagano i intuitivno. Dodatno, moze se izaci na otvoren put, po krivinama i eventualno trunku korigovati visina snopa u skladu sa potrebama, jacinom sijalica i sl... Ali nista drasticno u odnosu na opisano, nije lose posle toga proveriti konacno stanje na zidu. Poenta je da vozac dobro vidi, ali isto tako vazno - da ne ometa druge vozace koji mu dolaze u susret. Nuova Bravo ima i korisnu opciju "Corner light", kada se motanjem volana pali prednja maglenka na odgovarajucoj strani i tako poboljsava osvetljenost u krivini.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...