Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/18/19 in all areas

  1. 5 points
    banjo1990

    Plivajući zamajac na JTD

    Kako god, suština je da taj plivajući nije nikakav bauk. Meni ni na jednom dizelašu nije otišao. Jesam ih menjao, ali više preventivno nego što je i jedan morao da se menja. Kada se normalno vozi, bez trzaja, bez cimanja prilikom promena brzina, ne potapanja gasa iz niskih obrtaja, taj zamajac može da bude večan koliko i sam automobil. Pa čak i kada ode, nije da se mora auto odmah utovarati na šlepu i pravac u servis, već pokaže prve simptome pa se posle toga može voziti još hiljade kilometara bez problema.
  2. 4 points
    horvat

    Funny video / zanimljiv video

    Sad neki dan sam i krv dao zbog Alfe Da bih imao dva dana free da je sredim pred put lol xD
  3. 4 points
    silenci

    Odjava

    neverujem,covek je gospodin
  4. 2 points
    Posle 665km i nekih 8,5 sati puta gdja zasluzeno odmara u hladovini... Dvoje odraslih, 3 klinca i gepek u fulu napakovan do krova tako da retrovizor u kabini nije bio u funkciji, namucila se posteno... Posle Vectre B koja je napamet znala put do Grckog primorja red je bio da i Croma nauci... [emoji4] Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  5. 2 points
    ...k'o što je i red
  6. 2 points
    totti

    Funny video / zanimljiv video

    [emoji3] https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1148013325217590&id=211807202171545
  7. 2 points
    Axic

    Funny video / zanimljiv video

    Ti i @horvat za Alfu i u hladan Dunav skačete ako treba, u fazonu "Nećeš nada me".
  8. 2 points
    voodoons

    Odjava

    Pa ja probleme (u principu još ih nisam imao ali eventualne probleme) sa VW ću da potražim i ovde... znanje je znanje, nebitna je značka... i ako niko ne zna, neko će da zna nekog ko zna... tako da, batali tu odjavu... zvuci suicidalno ali nema veze, to je samo jedan francuz, jedna etapa u životu, proći će [emoji23][emoji23][emoji23] Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. 1 point
    Jim9

    Sa Stila preko Picassa do Tipa

    Pozdrav drugari, Prošlog oktobra sam se rastao sa Stilom posle devet godina sasvim korektnog druženja. Onda sam zbog pokretanja bračnog života prešao na C4 Grand Picasso. Nakon kratkog vremena provedenog sa Citroenom uz sasvim solidne utiske, zbog nepostojanja želje kod supruge da bar proba da ga vozi vratio sam se u stari tabor i pazario novog Tipa. Posle JTD-a, pa i HDI-a, teško je privići se na snagu 1.4 benzinca ali na kraju krajeva za moje potrebe koje podrazumevaju grad, jednom godišnje more i jednom godišnje planinu, najprikladnija varijanta. Auto je sa klot opremom uz tempomat i parking senzore. Generalno prvi put vozim nov auto a da nije službeni ili rent a car i osećaj je da ne filozofiram stvarno odličan. Mene je Fiat kupio Stilom, nadam se da će i Tipo zadržati taj utisak.
  10. 1 point
    Kako prenosi B92, Italija bi na određenim auto-putevima mogla da poveća maksimalnu dozvoljenu brzinu na 150 km/h. To je jedna od glavnih tema poslednjih nedelja u okviru inovacija uvedenih novim propisima na auto-putu. Stručnjaci razmatraju mogućnost jednogodišnjeg eksperimenta na određenim delovima italijanskih auto-puteva. Ideja je da se testira izvodljivost i utvrdi da li je to smisleno, a najverovatnije bi se uvelo na auto-putevima sa tri trake. Ministar saobraćaja i infrastrukture u vladi Italije Danilo Tonineli se prvobitno protivio ovoj ideji zbog nesreća uzrokovanih velikom brzinom, ali je izgleda i on promenio mišljenje. Trenutna maksimalna brzina na italijanskim auto-putevima je 130 km/h. preuzeto sa - Auto Blog
  11. 1 point
    Martin

    Vazduhoplovstvo

    Tužan video-klip....
  12. 1 point
    Nisam mogao, bas sam gledao. Problem je sto nema tamo vise mesta, izolirka bi jos podebljala a i ovako je nategnuto maksimalno. Ono sto mogu, ali je malo glupo, da cviknem zice na kraju i zamenim ceo taj "rail" (posto sam ga kupio celog)... i tako lemovi ne bi uopste bili kod konektora, nego unutar one plasticne debele zice, i sve kul... A ovaj jedan konektor sto sam skinuo, bih onda vratio istom ovom metodom ali pametnije, tj gledao bi da mi lem bude iznad tog uskog dela... Nemam uskoro duzih puteva, tako da cu terati ovako jedno vreme, pa sto kazes, pogledacu bas da vidim da li se zuljalo, mozda se i ne bude zuljalo, onda sam kul... Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. 1 point
    knezevic76

    Vazduhoplovstvo

    Ja kad vidim ovog dromadera, oduševim se Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  14. 1 point
    Nije naštiman kako treba Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  15. 1 point
    Zalemio sam danas novi konektor za bobinu, sa sve osiguracem... Medjutim, nisam bas najsrecniji, jer kako mi je kalaj i termobuzir podebljao zice, sad je jako jako tesno u toj plastici koja ide oko njih, i sad se plasim da bi mogla da izulja termobuzir i da nastane nevolja...
  16. 1 point
    bane1321

    Kuda ide ovaj svet?

    Zarađuju za leb!
  17. 1 point
    Kolko sam video po Asprovalti zaista mnogo ljudi vozi na zimskim gumama, I to ne samo naših srbindijanaca... ima puno tablica iz okoline, a bome i lokalnih, grčkih. Do duše oni furaju mahom conti i fuldu... Na par mečki iz D videh čak i ove naše prekrštene tajgerice ...
  18. 1 point
    Irena HGT

    Euro NCAP (i ostali) crash testovi

    Crash test Fiće i pešaka od pre 55 godina Svi su čuli za moderne kreš testove kod kojih se proverava bezbednost ne samo putnika u vozilu već i pešaka na koje automobil može da naleti. Volvo je, tradicionalno, najnapredniji u ovoj oblasti, pa su nedavno izvršena testiranja sa biciklističkom kacigom, odnosno, šta se desi kada auto naleti na biciklistu. Međutim, ono što je manje poznato je da su se kreš testovi sprovodili i u prošlosti. Tu i tamo po medijima se mogu videti snimci na kojima sredinom prošlog veka to radi Mercedes. Ono što će svakako iznenaditi mnoge je da je opsežna istraživanja, ma koliko ona danas izgledala neozbiljno, sprovodio i Fiat i to sa čuvenim Fićom, odnosno, modelom Fiat 600. Bilo je čak i morbidnih momenata, u kojima je obešena lutka o viljuškar trebalo da pokaže kakav efekat na pešaka ostavlja automobil kada ga okrzne…
  19. 1 point
    vicent

    Plivajući zamajac na JTD

    Zato kapiram da na relativno slabom Puntu ne bi bilo problema. Punto ima fiksnu lamelu, bez opruga (ublaživača). Ako bi stavljao običan zamajac, morao bi lamelu sa oprugama. Još neki Stilići, pa i mjet-ovi -120ks, imaju istu kombinaciju ali nema pravila. U svakom slučaju, Punto 80-86ks, kao i Stilo 80-115, imaju plivajući zamajac. Poenta je u mekom kretanju iz mesta, kao i u smanjenom habanju sklopova menjača i radilice. Послато са LG-F700L уз помоћ Тапатока
  20. 1 point
    ISV_01

    Fiat Bravo Sport 1.9 novi zmaj

    Javi kakav je put (zastoji i radovi), i ja cu kroz mesec dana da vozam guzonju na more da brcne auspuh [emoji23] Vreme nikad bolje za put [emoji41]
  21. 1 point
    Danilo1

    Fiat Bravo Sport 1.9 novi zmaj

    Tako je, krenuli za CG
  22. 1 point
    Mihailovic

    Odjava

    Obaveštavam cenjene forumaše sa kojima sam proveo skoro deset godina da sam prodao svoju Lanću Libru 2004, auto koji me je verno služio od 2010! Redovno sam je održavao, čuvao i očuvao, ali šta je tu je - godine čine svoje, vreme ju je pregazlo. Prodao sam, kako se i može očekivati po tržišnoj ceni - nešto preko 1.300,00 ali, svi znamo da je to daleko manje od upotrebne vrednosti. Kupio sam Citroena C4 1.6 BlueHDI, 2016 - extra auto, savremen motor, udoban, tih ... ali moram vam reći, ništa nije kao Lanća Lybra! Neponovljiv auto! Kad bih sad mogao da kupim NOVU Libru 1.9 jtd - uopšte se ne bih premišljao! Želim i da se zahvalim Fiat Servisu Goran, na saradnji ovih godina. Samo da se zna - svima sam preporučivao taj servis. Nadam se da će moji postovi oko zamene termostata, ugradnje aftermarket daljinskog zaključavanja, i još neki u Uradi Sam podforumu poslužiti još dugo vlasnicima Libre. Pozdrav, do nekog mog novog Fiat - Lancia modela !
  23. 1 point
    @John Wicked Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo.
  24. 1 point
    Danilo1

    Fiat Bravo Sport 1.9 novi zmaj

    Zasluzio i on odmor
  25. 1 point
    neshaoct

    Odjava

    Kakva te ''odjava'' spopala Upravo ti tvoji postovi oko termostata i ostalog što si nabrojao...pa, jesi li ti kupovinom drugog auta odjednom zaboravio sve što znaš o Lybri? Naravno da nisi, tj. sutra da dođe neko i pita nešto oko Lybre, ti znaš i odgovoriš mu...pomogneš čoveku, kao što to rade i ranije napisani tvoji postovi.
  26. 1 point
    totti

    Vazduhoplovstvo

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  27. 1 point
    totti

    Funny photos

    Ovako MS PK na moru [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  28. 1 point
    neshtry

    Hamilton se povlači iz Formule 1?

    Meni to što je druge boje uopšte ne igra ulogu... Odlično vozi i džiber je... Ali to je on i takav je... Kome se ne dopada ne mora da navija za njega! Ja ne navijam za njega.
  29. 1 point
    dekirs

    F1: Velika Britanija 2019

    Pa koliko se secam prosle sezone je dobijao Buuu skoro na svakoj stazi. Ne secam se dal su od prosle krenuli da rade intervju cim izadju iz bolida ili od ove, al i pre 2, 3 sezone skoro na svakoj stazi je izvizdan.. Dosta se folira, iznad svih je a nije. Pogledati samo pres konferencije kada krenu ostali nesto da se smeju i kidaju on kao gleda zbunjeno uvek nikad mu nista nije jasno. Mislim da ga drugi vozaci postuju jako mnogo, dok kod navijaca nije to slucaj. mislim da se ljudima zgadio u celoj toj prici sa Mercom ne znam..Navijam za Ferrari al ceo taj paket sa ciganinom i Mercom mi je uzasan. I ne zato sto pobedjuju, npr Fetela i RB sam postovao i ako je on znao nekada da iritira sa onim prstom itd..
  30. 1 point
    Woodoo

    Ma OFF BRE!

    Federer je najbolji ikad? Ne, Novak je Nalazite se na najvećem teniskom stadionu na svijetu. Gubite nakon tri i pol sata igre. Čini vam se da su svi protiv vas, i sudac, i 20 tisuća navijača, i Oko sokolovo, i skupljači loptica. Preko puta se nalazi najtrofejniji tenisač svih vremena. Isti onaj koji vam je tri mjeseca prije nanio prvi poraz u sezoni i prekinuo niz od 41 (!) pobjede. Ima dvije meč-lopte i servira na jednom od svojih najdražih turnira. Sve je spremno za slavlje i od vas se očekuje samo da mu na mreži gospodski pružite ruku i čestitate. I što vi napravite? Pošaljete sve u neku stvar, i suca, i 20 tisuća onih koji su navijali protiv vas, i Oko sokolovo koje vas je živciralo, i skupljače loptica. Sve. I odigrate najbolji udarac u povijesti tenisa. Preokrenete meč. Osam godina poslije nalazite se na najpoznatijem teniskom stadionu na svijetu. Gubite nakon četiri sata igre. Čini vam se da su svi protiv vas, i sudac, i 15 tisuća navijača, i Oko sokolovo, i skupljači loptica. Čini vam se da nitko na stadionu ne želi da vi prekinete jednu od najljepših sportskih priča. Preko puta se nalazi najtrofejniji tenisač svih vremena. Isti onaj koji bi vam osvojenom titulom pobjegao na možda nedostižnih 6 Grand Slamova razlike i možda vas izbacio iz rasprava o najvećem. Ima dvije meč-lopte i servira na svom najdražem turniru. Sve je spremno za slavlje i od vas se očekuje samo da mu na mreži gospodski pružite ruku i čestitate. I što vi napravite? Opet pošaljete sve u neku stvar, i suca, i 15 tisuća onih koji su navijali protiv vas, i Oko sokolovo koje vas je živciralo, i skupljače loptica. Sve. I odigrate najbolji udarac u meču. Preokrenete meč. Najdulji meč u povijesti finala Wimbledona i jedan od najvećih mečeva svih vremena. Natjerate Amerikance koji su vas provocirali, i Britance koji su pljeskali vašim dvostrukim pogreškama, Švicarce koje ste rasplakali, i najtrofejnijeg svih vremena da svi uglas kažu: ''Ovaj čovjek je čudo!'' Novak je najbolji, mislio sam da to nikad neću priznati Kad bi Novak Đoković sutra završio karijeru, ostao bi upamćen kao najbolji tenisač svih vremena. To neće priznati samo najtvrđi obožavatelji Rogera Federera i Rafaela Nadala. Ali i njima je sve jasno. Od trenutka kad se pojavio, bio je osporavan i omražen. Osporavali su ga oni koji su svakim njegovim napretkom osjećali da je sve bliže njihovim idolima, a ne vole ga isti ti jer je prekinuo duopol najomiljenijih i najtrofejnijih tenisača svih vremena. Kako to da odjednom ne gledamo teniske El Clasice u završnicama turnira? Kako to da se iz neke neteniske zemlje pojavio mladić koji s toliko samopouzdanja izlazi na megdan najvećima u povijesti? Kako to da je taj mladić dostigao takav nivo bez slabosti u igri? I kako to da se naši idoli uglavnom predaju u mečevima s njim još u svlačionici? I ja sam bio među onima koji su se to pitali. Volio sam kad gubi, ali on je rijetko gubio.. I ona pobjeda na US Openu 2011., pa pobjeda protiv Andyja Murraya u Rimu nekoliko mjeseci prije, onda ono ruganje na zemlji s dotad nepobjedivim Nadalom na toj podlozi, osvajanje prvog Wimbledona, pa Davis Cup... Sve me živciralo. A onda sam vremenom shvatio - ne volim ga jer mu nitko ništa ne može. I prihvatio da je teniski svijet dobio novog vladara. Đoković se osvojenim Wimbledonom, petim u šest odigranih finala i trećim preko Federera, približio Nadalu na dvije Grand Slam titule zaostatka, a Švicarcu na četiri. I taj broj najvećih titula je jedino zbog kojeg neki još tvrde da je Federer najveći svih vremena. Sve drugo je na strani najboljeg svih vremena. Da bismo objasnili zašto je Đoković najbolji, raspravu o najboljem svest ćemo na nekoliko osnovnih kriterija. Konkurencija Federer je prvih sedam Grand Slam titula osvojio redom protiv Marka Philippoussisa, Marata Safina, Andyja Roddicka, Lleytona Hewitta, Andrea Agassija i Marcosa Baghdatisa. Rođen je u pravo vrijeme, moglo bi se reći za Švicarca koji je iskoristio činjenicu da je početkom ovog stoljeća ostao upražnjen tron odlaskom slavne Samprasove generacije u mirovinu. Počeo je dominirati u eri u kojoj je jedan Jiri Novak bio peti tenisač. Ako je Federer rođen u pravo vrijeme, što onda reći za drugu dvojicu?! Nadal i Đoković svoje trofeje osvojili su u najjačoj eri u povijesti tenisa, i to uglavnom pobjedama protiv najvećih rivala. U eri u kojoj su još Andy Murray i Stan Wawrinka koji su proteklih godina periodično znali dosegnuti brutalan nivo igre. Federer je od 20 Grand Slam titula u samo četiri pobijedio Nadala ili Novaka. Od njih je izgubio u 10 finala. Nadala nikad nije pobijedio u njegovom dvorištu u Parizu. Đokovića nikad nije pobijedio u finalu u njegovom dvorištu u Melbourneu. Nadal je Federerovu dominaciju 2008. prekinuo u Londonu, a Đoković se s tri pobjede u tri finala s njim prometnuo u novog vladara Wimbledona. Međusobni dueli Koliko puta ste vidjeli u očima Federera da se predao protiv Đokovića i Nadala, ponekad čak i pri izlasku na teren? Sigurno se možete sjetiti nekoliko mečeva, a oni koji više prate tenis, mogu se sjetiti najmanje desetak takvih susreta. Koliko ste puta vidjeli Đokovića da se predao protiv Federera i Nadala? Toga se već ne možete sjetiti. Đoković je tenisač koji će otići u Madrid, na Nadalov teren, i pobijediti ga. Tjedan dana kasnije ponovit će to u Rimu. Pobijedit će ga i na Roland Garrosu, ondje gdje Federer nikad nije bio ni blizu. Novak dominira i u međusobnim omjerima s drugom dvojicom. Pobjeđivao ih je na svim podlogama i u svim fazama najvećih turnira. Federer nikad nije osvojio Grand Slam da je na njemu pobijedio i Đokovića i Nadala. Đoković je na istom turniru slavio i protiv Federera, i protiv Nadala. Na kraju, brojke kažu - Đoković ima 28-26 protiv Nadala i čak 26-22 protiv Federera te ukupno 29-18 u finalu protiv njih. Jedini put kad je Federer pobijedio Đokovića u finalu Grand Slama bilo je 2007. godine, u Novakovom debitantskom finalu. Posljednji put na nekom Grand Slamu pobijedio ga je prije sedam godina! Novak je u takvoj psihološkoj prednosti u okršajima s Federerom da je u stanju dobiti meč u kojem odigra lošije od suparnika, kao što je to bilo jučer. Federer nikad u međusobnim dvobojima nije dobio takav susret. Đoković je najbolji kad je najpotrebnije, Federer je u takvim situacijama ranjiv, o čemu dovoljno govore njegovi promašaji iz jučerašnja tri tie-breaka. Igra ''Igrao sam protiv tenisača koji je sve napravio savršeno. Ne znam da je netko u povijesti igrao tenis ovako. Ne mogu se sjetiti da je u povijesti tenisa netko igrao na Novakovom nivou'', rekao je Nadal 2016. godine kad mu je srpski tenisač u Dohi prepustio tri gema. Na početku ove godine nešto slično Španjolcu je napravio u finalu Australian Opena u vjerojatno najboljoj predstavi nekog tenisača u ovom stoljeću. Opće prihvaćeno mišljenje među tenisačima, stručnjacima i teniskim zaljubljenicima je da je najveći Novakov nivo igre znatno veći od najvećeg nivoa Federera i Nadala. Novak je najkompletniji tenisač, tenisač bez slabosti u igri. Ima bržih od njega, spremnijih, ima i onih koji imaju bolji forhend i servis, ali nitko nema paket udaraca, taktike, fizičke i psihičke snage kao on. Ne igra ofenzivno i elegantno poput Federera, ne igra na snagu poput Nadala, ali kad stane s druge strane mreže, suparnici se osjećaju da igraju protiv zida. Koliko god dobar udarac odigraju, loptica im se vrati. Vladavina i rekordi Nitko nije dulje vladao svjetskim tenisom od Novaka Đokovića. Od 2011. godine, kada je preuzeo vrh, Đoković je osvojio 15 Grand Slam titula, dvije više nego Nadal i Federer zajedno te gotovo polovicu ukupno odigranih turnira. U tom periodu protiv Španjolca i Švicarca ima omjer 41-19. U njegovoj eri Nadal se prestao smatrati neupitnim vladarom zemlje, a Federer trave. Nitko u Open eri nije imao osvojena četiri Grand Slama u isto vrijeme. Nitko do Novaka Đokovića. Nitko do tenisača kojem je ovo 14. godina u nizu kako osvaja barem jednu titulu. Jedini je 2015. godine u jednoj sezoni, najboljoj sezoni nekog igrača u povijesti tenisa, uspio pobijediti sve TOP 10 tenisače. Jedini je osvojio sve Masterse. Ima veći postotak pobjeda od Federera i bolji je u finalima. I sljedeće godine srušit će Federerov rekord po broju tjedana na broju 1, rekord za koji se vjerovalo da nikad neće biti srušen. To je vjerojatno i najvažniji rekord koji će držati jer se Grand Slamovi igraju samo osam tjedana godišnje, a Đokoviću zastrašujuća konkurencija u leđa gleda već godinama. Vjerujem da će do kraja karijere, možda čak i do kraja sljedeće godine, uloviti i Federerov rekord po broju Grand Slamova. Čak i da to ne uspije, ostat će najbolji kojeg smo gledali. Ne najtrofejniji, ne najomiljeniji, ne najelegantniji, ali najbolji. preuzeto sa - index.hr
  31. 1 point
    Axic

    Fiat Djunto mk2 1.9Jtd

    Imalo je dosta da se radi oko limarije. Najbitnije da neće biti kandela lamela kad konačno središ to kvačilo.
  32. 1 point
    Pozdrav iz Rovinja Sent from my iPhone using Tapatalk
  33. 1 point
    neshaoct

    DTM Šampionat - aktuelno, novosti

    Berger: Želim Alonsa kao DTM gosta, o tome smo već razgovarali DTM direktor Gerhard Berger voleo bi da vidi Fernanda Alonsa kao gostujućeg trkača na jednoj od rundi nemačke premijum turing serije i o tome je već razgovarao sa španskim dvostrukim F1 prvakom, dvostrukim osvajačem 24 časa Le Mana, pobednikom 24 sata Dejtone i sveže krunisanim WEC šampionom. Od 2018. DTM je uveo institut gostujućeg trkača. Proizvođačima/brendovima dozvoljeno je da na jednoj od rundi šampionata prijave dodatni automobil koji vozi trkačka zvezda iz neke druge discipline auto-moto sporta. Tako su prošle sezone na DTM trkama nastupali (penzionisani) Matijas Ekstrem, Alesandro Zanardi i reli superstar Sebastijan Ožije. Ove godine, rundu na Mizanu vozio je MotoGP as Andrea Doviciozo, a pravila su u dodatno relaksirana, pa je proizvođačima dopušteno da gostujuće takmičare angažuju dva puta tokom sezone. Naravno, oni su u poretku transparentni i ne osvajaju bodove, a popularizacija serije na novim tržištima ili autodromima predstavlja glavni smisao cele inicijative. I sam pedigriran kao univerzalni trkač svog doba, Berger posebno poštuje vozače koje i danas krasi takmičarska raznovrsnost i o tome je govorio predstavnicima medija na Mizanu. ''Oduvek su mi se dopadali momci koji svakog vikenda rade nešto na trkačkoj sceni, to su po meni pravi trkači. Oni žive za trkanje, govore o tome, vidite koliko su usredsređeni. Takvi trkači mi se sviđaju. Sebastijan Fetel bi voleo da vozi jednu DTM rundu, mislim i Luis Hamilton. Sve su to trkači, kad su slobodni oni idu i voze karting.'' Kada mu je pomenut Alonso, kao vozač upravo takvih karakteristika, Berger je uzvratio: ''Fernanda bih voleo da vidim ovde. On je veliki vozač. Zapravo, već smo razgovarali o tome, ali samo kratko. Znate kako je s njim, sve je u Tojotinim rukama. Međutim, Fernando je impresivan, jer je jedan od onih koji su dobri u svemu što rade. Taj tip je trkač, gde god da ode. U ovom času nemam kontakt s njim, ali se Fernando trka u svemu i to radi briljantno.'' Alonsova takmičarska sudbina ne bi trebalo da je potpuno u rukama Tojote, jer je, po osvajanju Le Mana i WEC supersezone, njegov ugovor sa automobilskim gigantom istekao. Zato japanski proizvođač ne bi trebalo da ima presudnu reč u slučaju neke DTM ponude. Očekuje se da će Fernando posle ovogodišnjeg debakla u 2020. ponovo pokušati da pokori Indi 500, poslednju trku koja mu nedostaje da bi se ovenčao nezvaničnom Trostrukom krunom svetskog auto-sporta. Vozač iz Asturije sam je isključio mogućnost nastupa u kompletnoj Indikar sezoni iduće godine. Njegovo ime dovođeno je u vezu sa startom na Dakar reliju za Tojotu, kao i sa WRC debijem na Reliju Španije za volanom Yarisa, što je Tojota manje-više isključila kao opciju. preuzeto sa - Auto Blog
  34. 1 point
    nidza

    Obični zamajac umesto plivajućeg?

    Nešto se ne sećam da su motori nekad imali ovako odzivnu turbinu na niskim obrtajima i toliko obrtnog momenta. Moguće da su imali jače (i mnogo skuplje) menjače retki motori gde je to bio slučaj. Zamajac sa dvostrukom masom im je sigurno jeftinije i praktičnije rešenje za trenutne potrebe, inače ga ne bi stavljali. Zamenski zamajac je 30k dingera, zamenski Valeo set koji ga kompenzuje nije puno jeftiniji od standardnog seta sa zamajcem. Prema tome, sve drugo je 'leba preko pogače. U svakom slučaju ne može samo da se skine plivajući i stavi običan zamajac. Korpa, a pogotovo lamela, moraju da su odgovarajući. Argument da auto i sa time ide nije na mestu. Auto može da ide i bez zadnjih točkova, pa ljudi ipak više vole na sva 4. Tapatalk HD
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...