Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/14/19 in all areas

  1. 7 points
  2. 4 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  3. 4 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  4. 4 points
    neshtry

    Funny photos

    Mad Max Junior Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  5. 3 points
    Mora da radis u drzavnoj firmi [emoji23] Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  6. 3 points
    Djuk85

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Na suvo...i ne vade barabe Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
  7. 3 points
    darkman14

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Flex, dakle treba ti ovo
  8. 3 points
    Evo rešenija! Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  9. 2 points
  10. 2 points
    dekirs

    Funny photos

  11. 2 points
    MS PK

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Ne bre, Treba mu ovo Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  12. 2 points
    Prvo bih se zahvalio svima, koji su mi pomogli da skinem kačket sa trećim stop svetlom. Prvi korak u skidanju je da skinete samo oblogu koja je nalazi na sredini petih vrata, skroz gore. Skidate je povlačenjem ka sebi. Zatim odvrnete tri šrafa: Sledeći korak, zatvorite peta vrata. Spojler se sada drži na žabicama. Stanete pored kola i krenete jednu stranu spojlera da vučete na gore-ka nebu. Odvojite jednu pa drugu stranu, i na kraju sredinu. Spojler je sada vezan sa autom konektorom trećeg štop svetla i crevom prskalice. To raskačite i dobijete ovo. Da ne buni, na slici se nalaze dve štopaljke. Sad imate varijantu da otvorite staru štopaljku i kupite diode (MikroPrinc ili Кelko) koje su vam crkle i date nekom elektroničaru da ih prelemi. Jedna dioda košta oko 10din+još ruke za elektroničara. Ne savetujem amaterima elektroničarima da probavaju sami da leme, pošto mogu još više da zeznu stvar i oštete provodnike, lemi se korišćenjem mikroskopa........ Nova štopaljka je oko 63e, pa sračunajte...
  13. 2 points
    Klackalice? Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  14. 1 point
    neshaoct

    WRC: Italija / Sardinija 2019.

    Na početku, četvorica u pola sekunde Kratkim brzinskim ispitom od samo 2 kilometra, ali po pravom tropskom vremenu, počeo je još jedan makadamski reli za koji je predvidjeno 19 ''trka'' po prašnjavim, izbrazdanim i kamenjem prepunim putevima italijanskog ostrva Sardinija. Biće sasvim sigurno peripetija sa probušenim gumama, a oni koji uspeju da izbegnu udarce u oštro kamenje mogu računati na dobra vremena, naravno ako zaborave na izletanja i kvarove. Na prvom blic ispitu, četvorica veličanstvenih su se našla u samo 0.4s. To su bili Ožie, Lapi, Tanak i Mik. Dakle, dva Citroena i dve Toyote. Ako pogledamo statistiku, onda Ožie sa tri pobede na Sardiniji ima najviše iskustva, dva puta je trijumfovao Nojvil i jednom Tanak. U petak se vozi osam ispita, subota će imati šest brzinaca, a onda u nedelju slede poslednja četiri. preuzeto sa - Auto Blog
  15. 1 point
    dekirs

    Kuda ide ovaj svet?

    https://www.instagram.com/p/BynZTF4A2m6/?igshid=1vrbe1spvx0pd
  16. 1 point
    Sad još protokomer da rešiš i nirvana [emoji16]
  17. 1 point
    totti

    Samouslužne perionice - lokacije/iskustva

    Izgleda da sam zaboravio da postavim link [emoji3] 24000 m2, 100 zaposlenih
  18. 1 point
    @neshaoct Hvala druže predsedniče!
  19. 1 point
    Flex

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Jebes Stila ako nije JTD.
  20. 1 point
    stefankmn

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Prvi oglas mondeo je extra ali nije u budzetu i benzinac je sa 200hp, ne treba mi to nikako. Treba mi donekle normalna potrosnja jer je auto meni sredstvo za rad. Ok prica ali nisam naisao na neki primerak koji valja octavia dobra prica,kao i sa superbom nema greske, za 508 sam pisao vec a ds5 je vise auto za pokazivanje nego voznju i dosta je manji u odnosu na insigniu iako spolja deluje slicno. Karoserija o kojoj ne razmiljam preskupo ---------------------------------------------- ja sve nesto idem ka odluci da to bude superb, nekako najvise dobijam tim autom, samo da naidje neki dobar primerak sa sto manje predjenih km
  21. 1 point
    knezevic76

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Da imam 10soma, ne bih bio ovde
  22. 1 point
    Rile_bg

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    slazem se sa ovim gore navedenim, Superb 2010god 285000 isto ima DPF koji radi bez problema, drugi superb 2013god 240000 ista prica, a za roomstera 1.6tdi sa 290000 ne znam da li ima DPF.
  23. 1 point
    totti

    Samouslužne perionice - lokacije/iskustva

    Gledaj bre šta je perionica... nema dok švaba ne napravi [emoji3] 30 miliona € koštala, 400 auta na sat maximum, 300 prosek u praksi. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  24. 1 point
    MS PK

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Pa postoje 2 pitanja , jel je jtd ili nije valjda 1.6 [emoji3] Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  25. 1 point
    knezevic76

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Prvih 100km nisam vozio preko 90km/h, testa radi, i pokazivao je 3.8l.
  26. 1 point
    neshaoct

    Nikada udaran :)

    Ruski majstor popravio razbijeni Lamborghini Gallardo Poznati doktor za automobile Arthur Tussik, koji na YouTube-u ima vojsku od gotovo pola miliona fanova, uspeo je da popravi Lamborghini Gallardo. Nepunih mesec dana nakon što je najavio da kreće u sanaciju značajno oštećenog Lamborghini Gallarda, na YT je objavio video celog procesa sanacije. Procena osiguravajuće kuće je bila totalna šteta, ali Arthur Tussik nije želeo da se pomiri sa činjenicom da će automobil završiti na otpadu. Mada su mnogi sumnjali da će uspeti, Lamborghini Gallardo opet sija punim sjajem. Popravljeni Gallardo je spreman za tehnički pregled, izgleda kao da nikad nije sleteo u jarak, ali ipak se postavlja pitanje koliko je bezbedan za vožnju na granici, obzirom da je sama konstrukcija automobila bila prilično deformisana. Kako je impresivan poduhvat izgledao u praksi, proverite u videu. preuzeto sa - Auto Blog
  27. 1 point
    nidza

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Ne bih se ja mnogo brinuo oko DPF na kolima sa pravom kilometražom. Naše Octe 2 FL u firmi su sve pregurale preko 300.000km od 2012-te, sa originalnim DPF, a skoro smo prodali Tourana, ja mislim da je preko 400k imao, ali ne držite me za reč.
  28. 1 point
    To se vodi kao stari deo,novi je da kazemo uz plazu prema Nea Vrasni. Pozicija ti je ok,jer si blizu setalista a samim tim i hrane. Znaci ako hoces picu tu je Posejdon,https://www.google.com/maps/place/CAFE+PIZZA+ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΟ/@40.664826,23.7003035,20z/data=!4m12!1m6!3m5!1s0x14a8e1d88cea8613:0xbf0559d180750e5!2sKafe+%26+Pica+Poseidon!8m2!3d40.6647943!4d23.7004347!3m4!1s0x14a8e1d8f4cc67c7:0xccb173f2bb914f7f!8m2!3d40.6647287!4d23.7004226 ako hoces Giros Moustakas(Brka),mada sam probao i u Quality i Patroklu,jedni su pored drugih ne mozes promasiti,stvar ukusa.Moustakas je renoviran kompletno a na google mapsu ne izgleda tako Ako hoces ribu ,tu ti je Lefteris https://www.google.com/maps/place/Leutérēs/@40.6643089,23.6962303,17z/data=!4m5!3m4!1s0x14a8e1df17336749:0x3ddac7afbe8a27b4!8m2!3d40.6651594!4d23.6960586. Takodje tu na setalistu imaju i prelep sladoled,kugla kao paradajz,2(dve )ako savladas skidam kapu,zaboravio sam mu ime al preko puta frizidera imaju mesta za sedenje gde moze da sedne 100 ljudi pa ces po tome poznati a i neka ljubicasta boja Ja sam u Vrasni od 1 jula do 13 jula, od 28 juna sam u Skoplju pa produzujemo ja i zena dole.
  29. 1 point
    MS PK

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Lako mu je kad zna d od mene uvek ima 800e Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  30. 1 point
    A ne ne, jos ce trajati. Ici ce prava polirka (mozdacdanas ako stignem), do tada polir pasta i vosak. Svakako bi isao na profi sredjivanje farova ali obzirom da su toliko zuti bili, i ovo ce biti ok privremeno. Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk
  31. 1 point
    Ja sam vec 6 godinu zaredom u Nea Vrasni(stekao prijatelje,kasnije kumove) ne da mi se da odem dalje :))) Zato sam i prespartao ceo taj region,sve do Neos Marmarisa. Ako volis i nocni zivot,cetvrtkom i subotom imas mesto koje oni zovu Tuzla(Touzla) ,inace se mesto zove Paralia Orfinio. E da na putu prema amolofiu u mestu Nea Kardylia imas i statuu lava(Lion of Amfipolis),pa termalna banja koja ne radi ali se moze uci i kupati,voda mirise na jod i sumpor ali je interesantno.... U stavrosu si u starom ili novom delu?
  32. 1 point
    Ticma

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Za 10k moze da se kupi dobar CR-V model do 2013 [emoji16]
  33. 1 point
    Imaš i Kakovo, metoh manastira Hilandara. Imaju dobre domaće proizvode!!
  34. 1 point
    neshaoct

    Ferrari proslavlja 90 godina trkanja

    Ova legendarna kompanija će zauvek ostati upamćena u istoriji kao velikan auto industrije i auto trkanja. Scuderia Ferrari je ime za koje danas svako zna, ali malo ko zna da je pre tačno 90 godina Enzo Ferrari započeo ovu priču koja danas ima status legendi i mitova. Enzo je u početku pravio i vozio automobile za Alfa Romeo da bi kasnije osnovao svoj tim koji, a to je urpavo bio Scuderia Ferrari. Prvi trkački automobil koji je nosio crnog konja na sebi bio je model Avio Avio Costruzioni 815 koji se takmičio u trkačkoj sezoni 1939. godine. Ferrari kompanija je zato odlučila da proslavi 90. rođendan i da obeleži ulazak u 10 trkačku deceniju ove kompanije, pa će zato biti napravljena posebna izložba u Ferrari muzeju u Maranelu, gde će biti predstavljeni neki od najređih i najočuvanijih trkačkih modela koji su godinama ponosno nosili ime Scuderia Ferrari. Neki od modela koji će se na ovoj izložbi pojaviti su 288 GTO, F40, F50, Enzo, a LaFerrari i replika P80/C. preuzeto sa - Auto Blog
  35. 1 point
    vagenovac

    BMW 320D Touring crveni

    Mozda posle varenja ne moze da vozi, al da leti moze
  36. 1 point
    marko.jovanovic

    BMW 320D Touring crveni

    Khm, misliš zavarivao Da si vario ne bi ni mogao da voziš
  37. 1 point
    neshtry

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Bolje to nego ovo Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  38. 1 point
    darkman14

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Ko da ima alfu a ne stila
  39. 1 point
    MS PK

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Pa ona valjda i nosi /65 gumu
  40. 1 point
    Meni se Stavros svideo, najlepše plaže su kada kreneš prema trećem prstu i Olimpijadi. Ima se u okolini i šta videti. Od tog vidikovca, preko lepe Asprovaltae, Olimpijade, Stagire - rodno mesto tottijevog školskog Aristotela ... Inače Σταυρός na grčkom znači krst! Ako voliš da lutaš, na trećem prstu iz luke Tripiti imaš trajekt ka ostrvu Amuljani i prelepim plažama!
  41. 1 point
    @Milutinac Plaža Babylon, oko 20 km od Stavrosa.
  42. 1 point
    bane1321

    Kuda ide ovaj svet?

    Zadnja rečenica govori sve... Sudija ga je expresno pustio. Svi pljujemo pandure, ali tvrdim da je sudstvo problem broj jedan! Da taj policajac zna da će pravosudni sistem da stane iza njega, vrlo brzo bi ga savladao i naj* mu se mame, ovako zna da će majmuna sudija pustiti, a da će svaki njegov potez disciplinska dočekati na "keca", zato i imamo onoliko "od ranije poznatih policiji"!
  43. 1 point
    vagenovac

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Ds5 je tvrd kao kamen, baš retko tvrd auto, ne znam ni sa čim da uporedim. Veze nema sa c5.
  44. 1 point
    horvat

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Glasujem za DS5, meni to bas lep auto. Totalno nije moj tip, ali mi je jako jako lep. Kao neka ideja Lancie Delte, ali jos mladji dizajn i klasa iznad
  45. 1 point
    YUgisa

    Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

    Napravi mi nalog da ti lajkujem slike
  46. 1 point
    1.4 TJet 120 ks je, po mom misljenju, odlican motor. Ali nije ekonomicno resenje. U nekim situacijama moze da trosi isto kao i 1.4 95ks atmosferac a u nekim drugim moze da trosi vise. Gotovo da nema situacije u kojoj moze da trosi manje. Voznja sa njim je sigurno prijatnija, performanse su stvarno dobre, ali za stednju nije. Da ne budem pogresno shvacen, nije on sad preteran potrosac, ali ustedeti u odnosu na atmosferca nece. To je optimalan izbor za one koji zele potentnijeg Tipa od baznog, a pri tome ne prelaze puno km te im se dizel bas ne isplati. Poslednje cega se secam, je da je TJet benzinac bio oko 2.000 evra jeftiniji od 1.6 jtdm 120 ks u istoj izvedbi/opremi. Odrzavanje za TJet je bas minimalno jeftinije od dizela (ne menja se filter goriva, ali se menjaju svecice, malo manje ulja, itd, sve u svemu - po meni zanemarljivo), jedino sta mu je prednost po tom pitanju, to je nedostatak ovih ekoloskih uredjaja/sistema. Logicno, nema dpf, a mislim da nema ni egr, ispravite me ako gresim Turbo je, kao sto kolega iznad kaze, jako mali, brzo se zavrti, tako da je pauza bas minimalna, ali brzo i izdahne, sto znaci da preko 5.000 rpm nema sta da trazi. Jos jedna dobra strana malog i jednostavnog turba, je sto je jeftin i za reparaciju i za zamenu Sigurno jeftiniji od dizelaskog sa varijabilnim krilcima Takodje nema ubrizgavanje u cilindre, nego klasicno mpi, u usisnu granu, tako da problemi sa diznama ne postoje. Guta svakakvo gorivo, nema bojazni da ce ga nase gorivo pokvariti. Takodje dobro trpi plin. Postoji fabricka opcija Tipo HB 1.4 120 ks na LPG ali nije dostupna u Srbiji zbog nekih sporova koji su se vodili oko naseg kvaliteta gasa. Ali moze da se ugradi klasican sekvent sistem... U poredjenju sa Djulijetom, Tipo HB sa istim motorom ima malo duzi 'final drive' te malo manje trosi, vrti se na malko manjim obrtajima za istu brzinu (zgodno za autoput) i malko slabije ubrzava od nje.
  47. 1 point
    IgorBG

    25. Zvanično FLCS Okupljanje & roštilj

    Moj mali doprinos u vidu slika,da ne bude da nije zabelezeno ono sto je bilo zanimljivo dok sam bio tu
  48. 1 point
    horvat

    25. Zvanično FLCS Okupljanje & roštilj

    @dekirs izvini, sad vidim da sam tebe zapostavio. ali u moju odbranu, de si onamooo cak nasao da parkiras?! ali i nisam samo njega, nazalost, sad tek vidim...
  49. 1 point
    Polovnjak: Fiat 500L Living - urbani miniven sa sedam sedišta Ni manjeg auta, ni više prostora. Dobro, nije baš mali, duži je od Golfa 5 ili 6, ali u njemu vrlo komforno može da sedi pet odraslih osoba i da se pozadi ubaci još dvoje dece - ukupno sedam putnika! Znate li za manji auto sa sedam mesta za sedenje? Da naglasimo - ovo nije običan Fiat 500L sa nekim Living paketom opreme. Living znači da je ovo produžena verzija, zahvaljujući čemu u prtljažni prostor mogu da se ubace još dva sedišta. Dakle, ukupno može da ima 7 sedišta. Osnovna verzija ima 5 sedišta, a za dodatna 2 se doplaćuje. 500L Living je od običnog 500L duži za 20-ak cm. Tako smo dobili sedmosed dugačak samo 4.352 mm. Gotovo iste dužine je kao Fiat Bravo. Prostor na zadnjoj klupi (drugi red sedišta) Pošto je ovo porodični auto, naročito u verziji sa 7 sedišta, skačemo odmah na tu temu. Napred u skoro svakom automobilu ima dovoljno mesta za vozača i suvozača. Zadnja klupa je vrlo često problematična, čak i kod većih limuzina. Fiat 500L Living je miniven u kojem pozadi dvoje visokih može sasvim opušteno da sedi - ima mesta i za noge i za glavu. Sjajno je to što kolenom ili butinom ne udarate u rukohvat, pregradu ili neku drugu izbočinu na vratima, što je često slučaj kod drugih automobila. Pritom zadnja klupa može da se pomera napred-nazad, kako bi se prostor prilagođavao trenutnim potrebama. Sa trećom odraslom osobom pozadi već postaje gužva, ali dobro je to što tunel na podu nije visok, a pritom je ravan (mada prilično širok), tako da ne predstavlja smetnju za smeštanje stopala. Uostalom, pogledajte na slici i sami donesite zaključak. Sedi se malo više i uspravnije, ali to je cena koju plaćaju svi minivenovi. Mogu li u trećem redu da sede odrasli? Mogu, ali biće im vrlo neudobno. Sedišta su na samom podu, tako da su prvenstveno namenjena deci, mada u slučaju nužde mogu i odrasli da se smeste. Kada su deca u pitanju, situacija je znatno povoljnija. Kao prvo, deca su niža, pa im nedostatak prostora i pozicija sedenja ne smeta toliko. Kao drugo, deca će verovatno sedeti u sigurnosnom sedištu ili na busteru, što znači da će biti na višoj poziciji i biće im udobnije. Inače, otvaranje ''prolaza'' do trećeg reda sedišta je vrlo lako - obavlja se jednom rukom. Obori se naslon, a zatim se donji deo sedišta zahvaljujući amortizeru sam podigne i prisloni uz suvozačev naslon, tako da se sve zaista obavlja bez po muke. Nažalost, kao što vidite na slikama iznad, da bi odrasla osoba ušla pozadi, trebalo bi da bude sitnije građe, a natprosečna fleksibilnost definitivno nije na odmet. A prtljažnik - da li zadnja dva sedišta pojedu sav prostor? Zadnja dva sedišta se sklapaju u pod prtljažnika, tako da ostaje ravna površina prtljažnika i gotovo da se ne primećuje da je to automobil sa sedam sedišta. Tada prtljažnik ima zapreminu od 493 litara i izgleda kao na slici ispod. Kada su zadnja dva sedišta podignuta, iza njih ostaje relativno malo prostora (168 litara), kao što možete da vidite na slici ispod. Inače, zadnja dva sedišta mogu da se obaraju odvojeno, tako da roditelji mogu da voze četvoro dece i da pritom ostane mesta za npr. dva-tri kofera i još nešto stvari. Naravno, prvenstveno treba misliti na bezbednost i sve dobro učvrstiti. Ako vam je potreban maksimalan prtljažni prostor, možete da preklopite naslone drugog reda sedišta, kao na slici ispod. Prostor - 638 litara. Možete i da podignete sedišta uz naslone vozača i suvozača kao kada oslobađate prolaz do trećeg reda ukoliko vam više odgovara. Sledeća faza je obaranje naslona suvozačkog sedišta. Napomenimo da se sva preklapanja i podizanja sedišta obavljaju lako, bez potrebe za akrobacijama, fizičkim naporom, traženjem ''tajnih'' poluga... Kako se ovaj sedmosed snalazi po gradu? Već smo rekli da je dužine samo 435 cm, nije mnogo širok, pa je vožnja u gradskim uslovima vrlo laka. Isto važi i za parkiranje. Zahvaljujući karakterističnim staklenim površinama kod prednjeg dvostrukog A stuba preglednost je odlična. Vozne karakteristike Što se tiče borbe sa našim nekvalitetnim putevima punim udarnih rupa, ležećih policajaca i iskrivljenih šahtova, točkovi dimenzija 205/55 R16 dobro se bore sa tim izazovima. Udobnost je na generalno zadovoljavajućem nivou. Pomenimo i to da ova produžena verzija u odnosu na standardnu ima ojačano zadnje vešanje. S obzirom na visinu, uopšte se ne naginje se u krivinama koliko se to očekuje. Upravljač je lak, dovoljno precizan za provlačenje kroz gradsku gužvu. Ni vešanje, ni upravljanje nemaju sportskih gena, niti ovaj automobil pokušava da se predstavi kao sportista. Svoju osnovnu (porodičnu) namenu sasvim dobro ispunjava. Ko želi oštru da uleće u krivine i vozi slalom između drugih vozila, ima širok izbor drugih modela. Primerak na testu ima dobro poznati 1.3 MultiJet motor, u verziji sa 95 KS. Malo stariji primerci imali su verziju sa 85 KS. Podaci o ubrzanju na papiru deluju razočaravajuće - 15-ak sekundi do 100 km/h, mada iz nekog razloga uopšte nije lako naći pouzdane i precizne podatke. ''Na papiru'' deluje vrlo tromo, ali u praksi je situacija mnogo svetlija. Uostalom, ubrzanje do 100 km/h nam je od male koristi pri razumevanju kako se određeni auto ponaša u svakodnevnoj normalnoj vožnji - tu su mnogi drugi faktori, kao što su prenosni odnosi u menjaču, kriva razvoja snage i obrtnog momenta i slično. Da ne komplikujemo, pri nižim brzinama i u nižim stepenima prenosa ima dovoljno snage. Daleko od toga da impresionira, ali ima je dovoljno. Čak i sam vlasnik kaže da se prilikom kupovine plašio da će ovaj motor biti suviše slab, te je razmišljao o 1.6-litarskom dizelašu sa 105 KS. Presudile su finansije, napravljen je kompromis i ''pao'' je 1.3 MultiJet. Danas vlasnik kaže da se nije prevario i da ovaj motor ispunjava sve njegove potrebe, čak i kada je čitava porodica u kolima, plus nešto prtljaga. Preticanje na otvorenom putu može da bude nezgodno, ali treba na vreme izabrati odgovarajući stepen prenosa, dobro proceniti situaciju i ne štedeti na gasu. Da se ne lažemo, mnogi vozači u Srbiji uopšte ne znaju kako se bezbedno pretiče - kreću u previsokom stepenu prenosa, pri suviše niskim obrtajima, ''zakucavaju'' gas do daske i čude se zašto auto neće da ide brže. Uglavnom, ovaj motor maksimalnu snagu razvija pri 3.750 o/min i ''drži'' je do 4.000 o/min. Tu je i maksimalni obrtni moment od 200 Nm koji je dostupan već na 1.500 o/min, mada relativno brzo počinje da opada. Potrošnja - preskočićemo fabričke podatke. Vlasnik kaže da mu u proseku troši 5.5 l/100 km, pri čemu znatno veći deo vremena provede u gradskoj vožnji, a i van grada je to obično vožnja u saobraćajnoj gužvi. Na auto-putu pri brzini od oko 130 km/h troši nešto preko 6 litara. Vozačevo mesto Sedi se visoko, preglednost je odlična, sedišta udobna. Ne bi smetala bolja bočna potpora na naslonima i duži sedalni deo. Dobar položaj se lako nalazi pošto su tu razna podešavanja. Komande logično raspoređene i na dohvat ruke. Generalno, sve je jasno i pregledno. Očekivali smo više korisnih pregrada za razne sitnice. U stvari, razočarani smo nekim rešenjima. Naprimer, ''polica'' za telefon pored AUX i USB priključka je toliko plitka da telefon ispada iz nje. Dobra je za starije manje telefone, ali za nove definitivno nije. Stoga telefon obično završi u prostoru za čaše/flaše. Kad smo već kod njih, one su takođe neodgovarajuće za flašice, čaše i termose koje smo ubacivali. Možda su predviđene za neke specifične čaše na koje mi nismo navikli i ne koristimo ih, ali će drugima odgovarati. Uostalom, probajte sami ako budete razmišljali da kupite ovaj auto. Troškovi održavanja Delovi nisu skupi - naravno, to zavisi u velikoj meri da li kupujete i obavljate zamenu/popravku u ovlašćenom servisu ili na nekom drugom mestu. Već smo rekli da mali servis koji se radi na 20.000 km, u ovlašćenom servisu košta 10.000 din. Ako umete mali servis da obavite sami, cena će biti otprilike kao i za većinu drugih kola. Zamena filtera goriva, naravno, može da bude problematična ako ne znate šta radite - zato se ograđujemo i ne preporučujemo da to radite sami. Filter goriva se menja na 60.000 km ili na manje ako koristite gorivo lošijeg kvaliteta ili ako dođe do nekih problema u radu motora. Karoserijski delovi Fiat 500L Living je već dugo u prodaji, ali ih nema baš mnogo na ulicama. Na sreću, odgovara većina delova od običnog 500L, ali treba prvo dobro proveriti. Mogu da se nađu i razni polovni i zamenski delovi, tako da popravke u slučaju udesa ne bi trebalo da budu problematične. Ovo su primeri cena nekih novih zamenskih i originalnih delova: - Krilo: 11.493 din -Far: 8.430 do 15.247 din (skuplji je Marelli) - Maglenka: 5.287 din - Hauba: 22.102 din - Hladnjak: 10.780 din - Prednji branik: 11.765 din - Stop svetlo: 9.750 din Pouzdanost Dolazimo do onoga što većinu potencijalnih vlasnika verovatno najviše interesuje - koliko se Fiat 500L Living 1.3 MultiJet kvari? Na osnovu informacija i iskustava koje smo uspeli da prikupimo, 500L Living se pokazao vrlo pouzdanim. Pošto većinu delova deli sa standardnim 500L, te informacije smo takođe uzeli u obzir. Motor - on se već dokazao u raznim modelima i to ne samo marke Fiat, tako da o njemu svi imaju samo reči hvale. Vlasnik ovog primerka kupljenog 2016. godine je za sada sa pređenih 65.000 km imao samo jedan kvar - crkao grejač na 31.000 kilometara. Nažalost, garancija to ne pokriva, pa je morao da plati 5.200 dinara. Šta mu potencijalni kupci najviše zameraju? Kažu da je ružan. Neobičan. Smešan. Italijani su kod ovog modela hteli da iskoriste svu ''slatkoću'' i euforiju koja vlada oko malog Fiata 500. Nažalost, nisu dobili rezultat koji su očekivali, bar ne u Srbiji. Mi se slažemo da neobično izgleda, ali da je ružan - to baš ne pije vodu... Da razjasnimo - u tehničkom smislu 500L nema nikakve veze sa modelom 500 (to je onaj mali kojeg uporno zovu ''novi fića'' iako je stari ''fića'' bio potpuno drugi model...). Fiat 500L koristi drugu platformu, koju između brojnih drugih modela koristi i Fiat Bravo. Zaključak Ovako bismo mogli da sumiramo utiske. Prostrana, praktična i varijabilna kabina u kompaktnom pakovanju, sa motorom koji ne oduševljava performansama, ali zato malo troši i obećava mnogo vožnje bez kvarova. Zahtevnijim vozačima bolje bi ''legao'' 1.6-litarski dizelaš sa 105 KS. Na prvom mestu porodični auto sa velikom injekcijom ''lajfstajl'' detalja. Samo onaj ko je lomio leđa ubacujući decu u sedište klasičnog automobila, znaće da ceni visoku zadnju klupu i visok ''plafon''. Pomenimo i bezbednost - običan Fiat 500L je 2012. godine dobio 5 zvezdica na Euro NCAP kreš testu i to sa 94% od maksimuma poena za zaštitu odraslih putnika (vozač i suvozač). Preuzeto sa: polovniautomobili.com
  50. 1 point
    Ajde malo da osvezim ovu temu. Mene je bas intrigiralo zasto ima to cimanje na malom gasu u drugoj a po nekad i trecoj. Odgovor je u tome sto turbina prepunjava sistem a wastegate nema sanse da ga rastereti u potpunosti pa se to resi preko EGR-a i u tom trenutku dodje do cimanja. Danas sam svratio do servisa gde inace ne odrzavam auto zato sto sam mislio da nesto drugo krupnije nije u redu al dzabe sam panicio. Drugar koji drzi servis a i sam inace vozi dugo godina JTD i M-Jet od kad su izasli, kad sam mu rekao sta me muci provozao je auto, rekao da prepunjava, stavio dijagnostiku u voznji i ispostavilo se da je u pravu. Dogovoricu kad bude moglo da se presteluje punjenje turbine posto kazu a za to treba dosta vremena. Eto da svi koje vas muci ovaj problem znate o cemu je rec
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...