Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/09/19 in all areas
-
6 points
25. Zvanično FLCS Okupljanje & roštilj
silenci and 5 others reacted to Irena HGT for a post in a topic
Za početak, tradicionalno -
6 points
-
5 points
25. Zvanično FLCS Okupljanje & roštilj
silenci and 4 others reacted to Irena HGT for a post in a topic
I velika je spremna -
4 pointsDa, mi samo multiple i muse hocemo da gledamo
-
4 pointsUzalud si oprao, biće ovako sutra,samo skup umesto mora
-
3 pointsNedavno procitah lepu misao: "Najbolji trenuci su oni koji ne stignu da osvanu na drustvenim mrezama" . Fino druzenje i zezanje danas, nova poznanstva, informacije, a kod nekih i korisno jer se po obicaju pomalo i raduckalo. Za mene je dogadjaj dana test opterecenja i da li gume kace o rubove u voznji, kod @marko.jovanovic . Dobrovoljci su bili na nivou, ali nazalost mislim da ni to nije zabelezeno .
-
3 pointsMa ovo je Laza garant, vidim da koristio i boju od gp
-
3 points
Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti
marko.jovanovic and 2 others reacted to vagenovac for a post in a topic
Mnogo je tu kojekakvog kompleksiranog sljama, jer oni vecinu prodaje odrade sa firmama i onda su uglavnom u situaciji da budu oholi u odnosu sa "obicnim" kupcem. Stvarno mi nije jasno, kao da ces njihov rodjeni auto da njakas, ako i probavas i gledas i sta vec. Takodje pola njih ne vlada najbolje karakteristikama auta koje prodaju, kada na to dodas manjak ljubaznosti i zainteresovanosti zapita se covek zasto jbt rade u prodaji automobila Da je drzavna firma pa da kazes upali preko stranke pa nemaju pojma sta rade i zabole ih. -
3 points@Axic a zasto si samo Dekija citirao, zasto nisi i @Irena HGT??? Ne smes?
-
3 points
Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce
Danilo1 and 2 others reacted to neshaoct for a post in a topic
^^^ Za takve slike: ... -
3 points
F1: Kanada 2019
dach@ and 2 others reacted to neshaoct for a post in a topic
Iznenadio me Fetel... ...iznenadio je verovatno i sam sebe. Dobro je što je siguran u bolid, čuli smo da je tako izjavio posle kvalifikacija, kako je osetio da je Ferrari dobar, da ima gripa i samo je dodavao i dodavao. Fetelu pol pozicija u Kanadi Jul 2018. godine, mesto ' Hokenhajm. Datum je bio 22, krug 51, a Sebastijan Fetel je u neverici udarao volan nakon što je umesto skretanja produžio pravo, udario u zaštitnu ogradu i prepustio prvo mesto Luisu Hamiltonu, i u trci i u generalnom plasmanu. Dan ranije Fetel je briljirao u kvalifikacijama, došao do pol pozicije i vere da bi novim trijumfom mogao da napravi korak ka prvoj tituli u bolidu Ferarija. Umesto toga, katastrofa ' ne samo da je tog 22. jula izgubio praktično titulu te godine, već je 21. jula 2018. godine poslednji put zabeležio pol poziciju! Od tada je proteklo nešto manje od godinu dana, a Fetel je 8. juna 2019. uspeo da u poslednjim sekundama treninga nadmaši sjajnu vožnju Luisa Hamiltona i dođe do pol pozicije, prve nakon 17 trka. Da li će to biti dovoljno za pobedu? Videćemo sutra oko 22 časa. Ono što je sigurno jeste da Fetel itekako zna kako se pobeđuje u Kanadi (slavio prošle godine, i to nakon pol pozicije), pa teško da je mogao da zamisli bolju situaciju u borbi za povratak u šampionsku trku. Iza njega sledi Hamilton, sa trećeg mesta startovaće Lekler, potom idu Rikardo, Gasli, Botas, Hulkenberg, a u najboljih 10 su još Noris, Sajnc i Magnusen, koji je propustio treći deo kvalifikacija nakon incidenta tokom kog je udario u zaštitnu ogradu. Trka za Veliku nagradu Kanade na programu je sutra od 20 časova. Fetel: Hteo bih ponovo, samo iz zabave Vozač Ferarija Sebastijan Fetel rekao je da je i te kako uživao u borbi za pol poziciju pred Veliku nagradu Kanade, sedmu trku sezone u Formuli 1. Četvorostruki svetski šampion je bio najbolji u kvalifikacijama na stazi ''Žil Vilnev'', gde je došao do svoje prve pol pozicije od prošlogodišnje trke u Kini. I to je učinio tako što je za dve desetinke pobedio Luisa Hamiltona u Meklarenu, dok je treći bio drugi vozač Ferarija Šarl Lekler. ''Voleo bih da mogu opet da odvozam ovaj krug, samo iz zabave. Samo sam razmišljao: Nastavi dalje, nastavi dalje'', rekao je Fetel. Nemac je istakao da je prezadovoljan dosadašnjim delom akcije u Montrealu i da veruje u dobar rezultat u nedelju. ''Prepun sam adrenalina. Osećaj u bolidu je bio sjajan. Uživao sam i presrećan sam zbog tima, pošto je na poslednjih nekoliko dana situacija bila teška. Bolid je mnogo bolji, verujem da imamo ritam za trku'', naglasio je Fetel. preuzeto sa - Auto Blog -
3 points
Yugo 1.1 EFI
neshaoct and 2 others reacted to YUgisa for a post in a topic
Posto se polako spremamo za Kulu 2019, moramo da krenemo malo sa radovima, rasturen zadnji osteceni branik, olaksana sina i nosaci (-290g): Popravljen branik pa uduvano sve u prajmer, a difuzor ofarban sa bumper sprejem: I zavrsen spliter: -
2 pointsMa te dilere i ovlascene servise interesuju samo firme, tu prodaju flotno vozila i vrsljaju posle na servisima
-
2 points
Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti
vagenovac and one other reacted to totti for a post in a topic
Zapravo je potpuno razumljivo da "nemaju", jer bi se verovatno 50% njih predomislilo posle probe. Ovako te navuku sa jačim motorima. -
2 points
-
2 pointsMeni je fora da ne treba atest ako trebas da izmenis auto da bude u skladu sa zakonom Onda mogu pojasebi gde hoces, nasloni za glavu kako hoces Bitno samo da gume nisu sire jer boze moj necemo valjda da auto bude bezbedniji nego samo da fabricki izgleda na slici Jedva cekam da provale kako u aziji ima neki propis gde mislim ako je kabina uza od 130cm na zadnjoj klupi, da ne moze da bude registrovan na 5 osoba, nego mora na 4 jer "fizicki" ne moze da stane 5 odraslih osoba odosno 3 na zadnju klupu... To ko je pisao u aziji mora da je neki koji je pobegao odavde kada je krenulo biiip 90ih... Meni su po starom zakonu trazili da skinem zadnje pojaseve koje je auto imao fabricki, jer oni to nisu videli na drugim da imaju Sad je ful po zakonu, ima 4 naslona i 4 pojasa, registrovan na 5, uzi od 130cm
-
2 points
Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti
Woodoo and one other reacted to bane1321 for a post in a topic
@djole81ar Druže, začudio bi se koliko ljudi ne cene svoj novac. Većina kupuje posle par sedanja na Sajmu i na preporuku okoline! Neshvatljivo mi je da autokuće nemaju test vozilo sa motorom koji im čini 90% prodaje! -
2 points
-
2 points
Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce
ivica su and one other reacted to horvat for a post in a topic
@neshaoct predsednice, moze mala iznimka pravila za pornografski sadrzaj ? -
2 points
-
2 points
Funny photos
alfini0507 and one other reacted to djomla for a post in a topic
Sent from my 3310 using Tapatalk -
2 points
Sa Stila preko Picassa do Tipa
PremieRacing and one other reacted to totti for a post in a topic
Izgleda da si se slabo tu nešto pitao [emoji3] -
1 point
25. Zvanično FLCS Okupljanje & roštilj
silenci reacted to marko.jovanovic for a post in a topic
Da li je moguće da niko nije snimio? Hvala svima na lepom druženju, i naravno na nesebičnoj pomoći za test češanja točkova o potkrila. Naročito se istakao Stefan bucalo (zašto ne radi na mobilnom ovo automatsko tagovanje). Ustavili smo da sa cca 400kg pozadi gume 225/45/17 na felnama 17x8J et35 kače potkrila na Golfu 5. -
1 pointMaleri? Druže, jedini maler ovde sam ja i moj auto. A tom sto ti kažeš maleru bih polomio svih 10 prstiju pa posle nosom da obija.
-
1 pointHvala svima, sjajni ste. Definitivno cemo praviti susret na Paliću, mislim da je ok kraj septembra kada svi završe letovanja.
-
1 pointNe moze da omane!!!
-
1 pointBogami, jel ova petom pritisla dugme za samounistenje ili ? [emoji23][emoji23][emoji23]
-
1 point
Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex
alfini0507 reacted to Flex for a post in a topic
Palo pranje konacno posle ovih kisurina. Sent from my SM-G950F using Tapatalk -
1 pointKad smo vec kod salona, moram priznati da su kod Koleta stvarno korektni. Mozda cak i previse jednom sam usao da pogledam Renegadea i jos sam napomenuo prodavcu da nisam kupac nego samo da ubijem vreme dok mi je auto na servisu, covek mi rece: Pa dobro nema veze, kad budete menjali auto mozda se odlucite za ovaj. I objasnio mi gomilu stvari oko auta, cak i napravio neku ponudu. Isto je bilo kad smo uzimali 500l, prodavac koji radi sa Fiatom je bio skroz iskren covek, i skroz korektan. Isto kad sam isao da pogledam 500x pre dva meseca kad sam radio servis, pokazali su mi auto, odstampali cenovnik... A ako cemo kod flotne prodaje verujem da oni zaista prodaju dosta vozila. Video sam Postina vozila, sanitete...
-
1 pointStabilizatori su promenjeni i bas se oseti razlika. a sto se tice tog lupkanja majstor kaze da je pukla manzetna i da je usla voda u krst poluosovine do menjaca i da bi moglo da se promeni.
-
1 point
-
1 pointKod Sekulića u Renault /Dacia ženske prodaju aute, sve znaju o uslovima i načinima prodaje, pojma nemaju o karakteristikama vozila... Gledamo mi Clia, isprobavamo klot I napucanog Clia, a ova posle svake druge rečenice, jedno 40 puta :"a imamo i Megana na akciji"... Aman ženo, neću Megana! A Stojanov je katastrofa!
-
1 pointDuplo lepsa djulijeta sa tablicom bez okvira, a brera place za ksenonima
-
1 point
-
1 point@neshaoct iznenadio je i Fetel sam sebe,jesi ga video kako je izgledao kad je komentarisao kvalifikacije sa Batonom,neznaš dal je sretan ili zbunjen
-
1 pointŠta da testiraš na 10-15 km, minimum 200 km da imas bilo kakvu predstavu o kolima.
-
1 point
YouTube Music / Šta slušate dok vozite?
bane1321 reacted to marko.jovanovic for a post in a topic
Savršeno ide uz vožnju Ideje 1.3mjet - Metallica, Hardwired to self destruct -
1 pointJuče celi dan, jeste da ne ide uz Scenica, ali...
-
1 pointDoviciozo konkurentan na debiju u DTM Vozač Dukatija Andrea Doviciozo debitovao je u Šampionatu nemačkih turing automobila (DTM) na stazi ''Marko Simončeli'' i zauzeo 12. mesto za volanom Audija. Doviciozo je u Mizanu napravio izlet na četiri točka zahvaljujući Audiju, u čijem posedu se nalazi italijanski tim, i od starta se odlično borio sa mnogo iskusnijim vozačima. Na kraju je kroz cilj prošao kao 12, iza svog timskog kolege Pjetra Fitipaldija, koji je inače test vozač Hasa u Formuli 1. Doviciozov najbolji krug je za 1.2 sekundu sporiji od najbržeg na prvoj trci. Do trijumfa je u Mizanu došao Marko Vitman, koji vozi za BMW, ispred dvojice vozača Audija Renea Rasta i Loika Divala. Doviciozo će u nedelju imati šansu da ostvari još bolji plasman, pošto se tada vozi druga trka vikenda. Ona je na programu od 13:25, uz direktan prenos na Sport Klubu 5. Italijan je, inače, samo poslednji u nizu motociklista koji su imali izlete na četiri točka, a prethodno su to, između ostalih, učinili Valentino Rosi, Kejsi Stoner, Mark Markes i Horhe Lorenco. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 pointBMW magija u Mizanu: Vitman pobedio nakon starta sa začelja Marko Vitman je ovladao stazom Marko Simončeli i svojim gumama tokom prve DTM trke vikenda, i to posle pit-stopa u prvom krugu. Četiri Audija započela su trku sa prve četiri pozicije u rasporedu: Rene Rast, Džonatan Aberdin, Loik Dival i Robin Frajns. Marko Vitman je izašao na stazu u kvalifikacijama ali se odmah nakon izlaznog kruga vratio u garažu odakle njegov automobil nije izašao do kraja sesije, te je nekadašnji BMW šampion započeo trku sa začelja. Najveći izazov za vozače tokom vikenda bilo je očuvanje guma zbog visokih temperatura na Mizanu. Aston Martini su delovali kao najblaži prema pneumaticima, a pred samu trku, temperatura staze je iznosila 43 stepena. Rast se održao na vodećoj poziciji dok je Aberdin pao na četvrto mesto. Dival se probio na drugu poziciju, a predstavnik BMW-a, Bruno Spengler je sa šeste pozicije došao do treće. Prvi krug su odmah za promenu guma iskoristili Vitman i vozač Aston Martina, Ferdinand Habzburg. Na početku trećeg kruga, prošlogodišnji pobednik, Joel Erikson je prijavio da je njegov BMW ostao bez snage i pored staze, a kao posledica toga, na stazu je izašlo sigurnosno vozilo. Rast je bez mnogo muke ostao prvi na restartu, dok je novajlija u redovima BMW-a, Šeldon van der Linde na trenutak uspeo da pretekne Spenglera za treće mesto, ali se Kanađanin ubrzo vratio na poziciju do koje je došao na startu trke. Pol di Resta, koji se u trenutku restarta vozio na 16. poziciji dobio je kaznu od pet sekundi zbog preranog starta. Niko Miler je pretekao svog kolegu po brendu, Aberdina, za šesto mesto u 10. krugu, a Majk Rokenfeler je svoj Audi RS5 DTM postavio na osmu poziciju kada je obišao Danijela Hunkadelju u Aston Martinu. Lider u generalnom poretku, Filip Eng, obavio je promenu guma u 11. krugu, dok je krug ranije isto učinio njegov BMW kolega Timo Glok. U narednih 7 krugova svi vozači su posetili boks, što je Vitmana i Habzburga ostavilo na vodećim dvema pozicijama, a van der Linde je preskočio Divala pomoću bolje promene guma. Vitman je u nastavku, uprokos svim naznakama da njegove gume neće moći da izdrže do kraja trke, uspeo da ih sačuva. Razlika od oko 20 sekundi koju je imao nad Rastom je u finišu pala na osam sekundi, ali se vozač BMW-a prvi ugledao kariranu zastavu. Vitman je ovom pobedom doneo BMW-u drugi trijumf u Mizanu i brend iz Minhena ostaje jedini aktivni proizvođač koji je pobedio na stazi Marko Simončeli. Rast je dao sve od sebe ne bi li sustigao Vitmana, ali je završio na drugoj poziciji, ispred svog kolege po brendu, Divala, kome je ovo prvi podijum u sezoni. Spengler je svoj BMW M4 DTM dovezao do četvrte pozicije, ispred dvojca Audija, Milera i Rokenfelera. Eng se još jednom našao među osvajačima poena, ovoga puta na sedmom mestu, ispred Aberdina i mladog Van der Lindea. Poslednji raspoloživi poen osvojio je Glok, dok je gostujući vozač Andrea Doviciozo dovezao svoj RS5 DTM do 12. pozicije. Među odustalima su bili Robin Frajns i Pol di Resta. Rast je zahvaljujući današnjem rezultatu preuzeo vodeću poziciju u generalnom, sa 75 osvojenih poena, ispred Vitmana koji ima 68 i Enga koji ima 65 bodova. DTM akcija u Mizanu se nastavlja sutra kada su na programu još jedne kvalifikacije i još jedna trka. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 point
-
1 pointSto bi to radio? Mislim da trebas samo da ih montiras
-
1 pointnisam gledao,jbg,vozio kvalifikacije sa kosacicom po dvoristu,pa crkao motor,a razervni nemam,pa sam nekako nastavio sa trimerom od citavih 500w
-
1 pointJa prešao na total tv i zbog sk, ima sada neka promocija...
-
1 pointAuuu bravo za Fetela. Baas dobre kvalifikacije.
-
1 pointTo je to sto sam ti i sugerisao da probas iglom/zicicom ako krece da puca sa srafcigerom, vec je primetno oborenije. Sve ti je OK postavljeno, samo je na mojim slikama Sport u pitanju (pise mi i u avataru ). Krovni spojler je iznad prskalice i stopaljke, ako te to buni?
-
1 pointnisi ti brate moj nista pogresio, danas je skup vw i eto koliko vas ima u srbiji!!! dodji sutra kada se skupljamo mi talijani, videces sta je naroda!!! uvek primamo goste, makar oni bili i iz njemacke...
-
1 pointKomarci me izurnisali, ali nisam se predao - nova prednja maskica sa facelift-a je montirana! Usput sam skinuo okvire tablica i zalepio ih dvoslojno lepljivom trakom:) Takodje sam promenio i znak. Sa maskicom je dosao znak novog dizajna, a da bih uklopio sa autom, njega sam morao da "ogulim" i zalepim novi znak starog (zlatnog) dizajna. Vise mi se svidja novi, ali eto... za sada nek bude ovakav, pa cu mozda nekad u buducnosti da ih zanovim sve...
-
1 point
Funny photos
Siciliano reacted to marko.jovanovic for a post in a topic
Ahahahah, aj i ja da se upišem -
1 pointMoja racunica je nekih 20 000km posle toga mi se plin isplati. Potrosnja je 20posto veca nego na benzin.. Sto za mene izadje godinu dana voznje. Kod Rasica je nekih 150eur manje ugradnja, ali sam ja zbog garancije ugradio u servisu. Inace sam veliki ljubitelj dizelasa, ovaj benzinac je dosao cisto iz ekonomskih razloga, inace je prvi benzinac kog vozim. Strogo sam bio protiv plina, vise jer se secam onih starih uredjaja koji su verovatno i lose ugradjeni bili pa se secam kad komsija krene da vozi a on stuca. Ali sa ovim novim uredjajima kao da nemam plin, sam prebacuje, i ne osecam neki pad snage mada je ovaj motor i inace slab.
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".