Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/05/19 in all areas
-
10 pointsMozes slobodno i uz nase Fiate:
-
7 pointsDodjite da zajedno prozivamo nemacke izdajice
-
5 points
Vicevi 120%
Nikola 1.6 and 4 others reacted to djomla for a post in a topic
Ulazi covek u prodavnicu: -Dobar dan, daćete mi 10 ćevapa. -Ali gospodine, ovo je Pet Shop! -Dobro, dajte mi onda pet. Sent from my 3310 using Tapatalk -
4 pointsI posle kazu uzmi Alfu. Vidi sta napravi od coveka...
-
4 points
25. Zvanično FLCS Okupljanje & roštilj
Smireni and 3 others reacted to djomla for a post in a topic
E Deki, Deki [emoji3] Ne'eš se ti 'leba najesti ovde [emoji2] -
4 pointsPocela kriza, a?
-
4 points
25. Zvanično FLCS Okupljanje & roštilj
Danilo1 and 3 others reacted to dekirs for a post in a topic
Dovedite neke slobodne zene -
3 pointsZvanično ime: FORMULA 1 PIRELLI GRAND PRIX DU CANADA 2019 Lokacija: Circuit Gilles Villeneuve, Montreal, Kanada Datum: 07.-09. jun 2019. Petak 07.06.2019. Prvi trening: 16:00h – 17.30h Drugi trening: 20:00h – 20.30h Subota 08.06.2019. Treći trening: 17:00h – 18.00h Kvalifikacije: 20:00h – 21.00h Nedelja 09.06.2019. Trka: 20:10h Broj krugova: 70 Dužina staze: 4.361 km Dužina trke: 305.270 km Broj trka: 53 Prva trka: 1950. Staza nazvana po jednom od najvećih Ferrarijevih vozača u istoriji F1, Žila Vilneva, je izgradjena na reci Lowrence, u sastavu grada Montreala, a originalan naziv joj je Notre-Dame Cirtuit. Kako bi odali najbolju moguću počast poginulom Žilu Vilnevu, odlučeno je da od 1982. godine staza nosi njegovo ime. Jedan od najpoznatijih delova ste je svakako “zid šampiona” na koji su se mnogo bivši i sadašnji šampioni “potpisali” u trci. Šumaher, Vilnev, Hil, Alonso i Baton samo su neka imena koja nisu završila trku zbog “potpisa” na zidu šampiona. Zaštitne gume koje su postavljene pored staze jako su blizu samoj pisti pa i najmanja greška može dovesti do izletanja i udaranja i gume. Strašniji udes na stazi u skorijem vremenu imao je Poljak, Robert Kubica 2008. u Svom BMW-Sauberu kada je sa preko 250 km/h udario u zaštitni zid i napravio nekoliko pirueta dok se nije zaustavio. Od celog bolida ostao je samo monokog gde se nalazi vozač, ali je Poljak ipak uspeo da se izvuče iz nesreće sa manjim povredama. Od 1982. godine VN Kanade nije održana samo 2 puta (1987. i 2009.), medjutim zvaničnici staze su potpisali ugovor sa nosiocem prava F1 Berniem Eklestonom, u kojem se navodi da će staza biti u kalendaru F1 do 2014. godine. Staza nudi dosta mesta za preticanje i jedna je od retkih staza u današnjoj F1 na kojoj kvalifikacije ne moraju da znače mnogo. Tokom godina vidjene su mnoge zanimljive trke i borbe za pozicije. 2007. godine je bila trka u kojoj je mladi Lewis Hamilton ostvario svoju prvu pobedu u F1, ali je heroj trke bio Japanac Takuma Sato, koji je u nekonkurentnoj Hondi uspeo da pretekne na stazi velikane poput, Fernanda Alonsa, Kimi Raikonena i Ralfa Šumahera. Preuzeto sa: pole-position.rs
-
3 pointsStizu i njemci
-
3 points
Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja
darkman14 and 2 others reacted to bane1321 for a post in a topic
Druže, nemoj da me shvatiš pogrešno, Toyota (sem hibrida) ni u čemu nije poslednji krik tehnike! To je, u suštini, tajna njihove dugovečnosti, to i shvatanje 90% vlasnika Toyota, koji su zadovoljni onim što im fabrika daje i ne bi ništa da menjaju! Znači: " na'rani praci i ništa ne diraj!" filozofija! -
3 points
Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja
darkman14 and 2 others reacted to Smireni for a post in a topic
C5 ili DS5? C5 sa hidroaktivnim vešanjem je najudobniji auto do par klasa iznad. Vozio sam se malo u običnom C5, pa nemam formirano mišljenje. Neki idu u krajnost. Ako je auto udoban, to je odmah neupravljivo. Valjda postoji nešto između. Idu mnogi auti preko 150 pa ne sleću s autoputa ništa manje ili više od Delte. Recimo Libra je dobar spoj, kao što je neko pomenuo. Većina vozača nisu entuzijasti koji traže idealnu putanju u krivini na planinskom putu, već obični ljudi od A do B. 95% vremena u autu provedemo u nekim dosadnim vožnjama, uništenim putevima. Činjenično stanje je da Delta nije udoban auto. I ko želi da je kupi sa tim predubeđenjem, treba da je proba prvo. -
3 points
-
3 points
25. Zvanično FLCS Okupljanje & roštilj
vasqe and 2 others reacted to cika_kole for a post in a topic
osobe sa njemackim autima imaju prednost, po vas se dolazi pred vasu kucu. krece se u pratnji bilo kog fiatovog vozila, u slucaju kvara da ima ko da te slepa. isti tretman imate na putu ka kuci...imate pravo da jedini parkirate na betonu, da vam ulje kaplje na beton, a ne na travu...u slucaju veceg kvara, imate gratis slep sluzbu do kuce. P.S. sad vec sanse rastu da dodjem i ja. da se izmirim sa bivsim bratom -
3 points
Alfa Romeo Giulietta
shomispc and 2 others reacted to neshaoct for a post in a topic
Alfa Romeo Giulietta Veloce S Nakon punih 10 tržišnih godina u prodaju stiže posebna verzija Giuliette, koja se zove Alfa Romeo Giulietta Veloce S. Biće proizvedena u seriji od samo 30 primeraka, a kupce će mamiti performansama i bogatom opremom. Fanovi će ostati razočarani činjenicom da neće moći da se kupi u karakterističnoj crvenoj boji, nego samo u beloj, crnoj i sivoj. Atraktivnost je zagarantovana diskretnim karoserijskim dodacima, 18-inčnim naplacima i masivnim izduvnim ''topovima''. Unutrašnjost je oplemenjena sedištima u kombinaciji kože i alkantare, umecima od aluminijuma i vrhunskim audio sistemom Bose sa 10 zvučnika. Alfa Romeo Giulietta Veloce S pod haubom donosi 1.75 litarskog turbo benzinca sa 240KS i 340 Nm, pogon je na prednje točkove, a menjač je 6-stepeni automatski sa dvostrukim kvačilom. preuzeto sa - Auto Blog -
3 points+1, za moj ukus, na svom mestu za klasu kojoj pripada i za skup kompromisa koji treba da napravi. Zelim da verujem da se salite kada pominjete ta lelujava vozila iz proslog veka... Pa ovo je auto koji je 40-50% tezi, napravljen za mnogo vece brzine, koji u jacim verzijama opusteno ide preko 200km/h, do stotke za cca 8 sec... Hvala Bogu da mora da bude tvrdje trimovan, sa sirokim gumama, a i projektovan je za normalne puteve, a ne ove nase oranice... Izvinjavam se za off zbog modela - pisao sam da sam nedavno isao do Istanbula, cetvoro putnika i auto natovaren do daske, spustena i tvrdja Sport verzija - prezadovoljan kako se auto ponasa i po magistrali i krivinama, na autoputu, nema "stosovanja" na ulegnucima - hocu da kazem da meni takav setup prija i na duzim putovanjima, oseti se sigurnost. A znam o cemu pricate, jer je matori 80-ih kupio Peugeot 305 (koji sam i sam kasnije "zakacio" da vozim) - pa to je bilo kao da lebdis na oblaku, mekana sedista, naginje se po krivinama... Ali to su bili automobili od malo jace od tonu, obicno anemicni atmosferci od po 70-80 KS na tu tezinu, smesnim ubrzanjima i maksimalnim brzinama za danasnje uslove, uskim gumama, totalno druga filozofija... I kada poredimo starija vozila, imajte u vidu da na mnogim polovnjacima ljudi teraju fabricko vesanje, pa racunajte koliko godina i kilometara je to preguralo. Takodje, ovde cete po drugim temama procitati i totalno suprotna misljenja, da je Delta totalno "nevozacki" auto, mekana, sa visokom pozicijom sedenja i sl... Tako da prilicno uticaja ima i subjektivni utisak, najbolje sesti i provozati ko je zainteresovan. Da sebi nisam trazio nesto kompaktnije - po ovom pitanju nekih primedbi zaista ne bih imao, s obzirom na ono za sta je auto napravljen.
-
2 pointsLepo "opravdano" (kao i u slucaju goriva), bar neka nas postede objasnjavanja... Dovoljno je izaci iole napolje i videti i jedno i drugo, u zemljama sa slicnim standardom... Nedavno proputovao Bugarsku celom sirinom tamo i ovamo, elektronski za 900 dinara (15 Leva, u kucici na granici 9 EUR). Ukupno 730 km, sem 60 km od granice do Sofije, sve ostalo je autoput. Naravno sedmicna vinjeta, kome ne odgovara moze kombinovati sa vikend vinjetom (600 kinti, 10 Lev) ili mesecnom (1800 kinti, 30 Lev). Turska, do Istanbula i nazad do granice, nekim cudom opet vinjeta , za HGS uplaceno 1180 dinara (60 TL, 10 EUR u kucici) i ostalo jos prilicno na racunu za voznju... Ukupno 530 km cistog autoputa. Nasi, "najjeftiniji u odnosu na evropske zemlje koje koriste sistem naplate po predjenom kilometru": BG-Dimitrovgrad 990 din x 2, maltene 2000 dinara. Ukupno 680 km, sa nezavrsenom Sicevackom i jos par deonica autoputa. Sa najavljenim poskupljenjem od 12%, to ce biti cca 1100 din u jednom pravcu, tj. 2200 din ukupno.
-
2 points
.::Grande Sporting Multijet::.
horvat and one other reacted to radomir.g for a post in a topic
Drugi turbo stigao. Obecava Jos jedan "tuning" detalj. Mozda je nekad neko jos ranije cuo za onu pricu na skuterima slepo crevo na auspuhu da se zatvara za dodatnih par kmh i tako to, tako mislim da i ovde mozda malo to ima smisla. Kako izduvni gasovi sa 4. cilindra ne beze direkt napolje vec izlaze pravo u crevo hladnjaka egr-a, pa se onda tu opet kao nesto vracaju prema turbu, siguran sam da bi to zatvaranje rupe plocicom popravilo efikasnost izlaska gasova bar u nekom malom procentu.. Pogotovo kad je EGR zatvoren gore gde ga svi zatvaraju. Malo po malo, konj po konj i eto dodatne snage. Kako god mislim da nista "slepo" nema sta da trazi na 4000 obrtaja. Bice probano svakako. -
2 points
Leto 2018 / 2019 / 2020 / 2021 / 2022 - Grčka
alfini0507 and one other reacted to MS PK for a post in a topic
Pih, nista dok se ne vozis na vozic. Tad si sve video sto ima Leptokarija da pruzi -
2 points
Fiat Bravo MJet 2.0 Emotion 2010 aka -Debeli- by Milutinac
Milutinac and one other reacted to darkman14 for a post in a topic
pročepilo posle kiše -
2 points
Funny photos
Siki97 and one other reacted to bglion for a post in a topic
Ova može i u temu vozila za izbegavanje -
1 pointToyosports univerzalni intercooler u dimenzijama 550x140x65mm, odnosno ukupne sirine 690mm. Ulaz i izlaz 2.25 inca - 57mm. Ide u kompletu sa svim sa slike, dakle inox cevi, creva i selne. Cena je 100e za komplet i ne ide odvojeno.
-
1 point
Fiat Punto mk.2 - city servo ; senzor pozicije volana
tvzmaj reacted to Reacher Gilt for a post in a topic
Vozio danas kod majstora na dijagnostiku, treba zameniti senzor pozicije volana. -
1 point
Cene setova kvačila / koje kvačilo uzeti?
dach@ reacted to alfini0507 for a post in a topic
Tako sam i ja skapirao i kad pretrazim google provalim samo 2, 3 slucaja koji su tamo pazarili i navodno bili zadovoljni... Jedan od njih je cini mi se neki MiloshBG sa foruma alfista... On ih nahvalio kao da su mu rod rodjeni... -
1 point
Večita dilema, koji auto kupiti?
Djuk85 reacted to marko.jovanovic for a post in a topic
Korola i može da prođe, a između megana, palia i almere je mrtva trka, ne zna se šta je veće đubre. Sudeći po modelima koje si naveo cenim da ti je budžet za sam automobil oko 1000-1500 eur max. -
1 point"legalizovao" folije pred registraciju. 3540din Fiat potvrda, stigla na kucnu adresu DHLom. posle folija otisao u TehnoLab na starom novosadskom. 8400dinara za atest i sve uplate koje oni obave. Posle tehnicki (nema u blizini) sa papirom iz TehnoLaba pa taj papir nazad u TehnoLab i cekao 3 dana na SMS da je gotova potvrda. Sa potvrdom otisao na registraciju. Stakla su na 500L fabricki oko 25% zatamnjena, posto su sa najsvetlijom folijom koju su imali preko 30% ali nisu pravili problem za prednja stakla. i tako...nista drugo nema...
-
1 point
-
1 pointPetrolicious video: 1969. Reliant Scimitar GTE Dave Poole je vlasnik ovog automobila i kaže da će prestati da vozi onog dana kada proda Reliant Scimitar GTE (Gran Turismo Estate). Svi pamte Reliant po autu sa tri točka kojeg su proslavila ''braća Troter'' u seriji ''Only Fools and Horses'' (Mućke). Ali, ta kompanija nije pravila samo auto sa tri točka...
-
1 point
Funny photos
neshtry reacted to knezevic76 for a post in a topic
A sad malo ozbiljno [emoji16] Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka -
1 point
25. Zvanično FLCS Okupljanje & roštilj
nemke reacted to marko.jovanovic for a post in a topic
To je pola foruma otprilike -
1 pointBukvalno, vozio covek betmobil uz zgradu, a sad kao ne moze jedan GT40
-
1 pointDole kod NIS-ove pumpe
-
1 pointAutocar video: Test 2019. Porsche Cayenne Coupe
-
1 pointNeki miting u gradu. Ljudi izlaze na govornicu i pričaju svoje probleme. Izlazi jedan čovek i kaže: • Imam dvoje dece i živim u jednosobnom stanu! Jel' tako treba? Narod će: • Ne trebaaaa!!! • Kako treba? - pita čovek masu. • U dvosobnooom!!! Izlazi drugi čovek i kaže: • Imam troje dece i živim u dvosobnom stanu! Jel' tako treba? • Ne trebaaaa!!! • Kako treba? • U trosobnooom!!! Izlazi Ciga i kaže: • Imam deset dece i živim u baraku! Jel' tako treba? • Ne trebaaaa!!! • Kako treba? • U baraciii!!!
-
1 pointResenje mu je bilo da doplati za brava 1.9 120ks ili G5 ali je tu doplatu sprcao odavno Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
-
1 point
Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja
Ljuta Krajina reacted to dellas for a post in a topic
Delta je auto koji u svojoj klasi nudi najvise prostora, podesavanje zadnje klupe i gepeka, puno opcipne opreme. Sto se udobnosti i lezanja na putu tice ni jedno ni drugo joj nije neka prednost, ali uvek se moraju praviti neki kompromisi. Po meni idealan porodican auto za po gradu ili relativno blizu grada -
1 point
Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja
Ljuta Krajina reacted to Smireni for a post in a topic
I meni se čini slično. Što je opet za mene neprihvatljivo tvrdo. Za tebe nije, i to je ok, različiti smo ljudi, to je subjektivna stvar. Bio je skoro na forumu neko ko je hteo da menja opruge na Delti, jer mu je pretvrda. Ljudi imaju drugačije predubeđenje kad vide Deltu. Deluje ušuškano, luksuzno, da ne kažem "direktorski" u C segmentu. Spremaš se za vožnju na oblaku, a to uopšte nije slučaj. To je, pored DS5, auto koji najviše iznenađuje odsustvom očekivane udobnosti. -
1 pointPostavi oglas "montiram visokotonce u rupe od kurbli"
-
1 point
-
1 point
Sena najbolji vozač u istoriji F1
Woodoo reacted to Goran Zemun for a post in a topic
Neopisiv osećaj...idol iz detinjstva... -
1 point@MS PK Da da, sa DPF-om, filter goriva kompletan.
-
1 point
Debela, krupna, a zgodna! :)
Nidza Savin reacted to Martin for a post in a topic
Za sada je srećno i nema nikakvih mana, osim onog što sam ustanovio prilikom kupovine (kočnice i "kilavo" kvačilo). Zadovoljan 100%. -
1 pointMali servis radi svaki majstor u garazi,podrazumeva se da je uradio kako treba.Pitanje je koje ulje sipa,koje delove ugradjuje, da li primeti neku neispravnost u toku servisiranja i prenese je klijentu ili samo otaljava posao i uzme pare itd..ocigledno je da nemas iskustva sa tim stvarima.
-
1 pointCheck engine resen.. Dijagnostika rekla klapna gasa. Ociscena iako nije ni bila nesto prljava i na kraju dzek je pravio spoj jer je osigurac na njemu polomljen pa je pravilo prekid od vibracija. Jeftina popravka, vozimo dalje. Za vikend je palo dugo planirano ciscenje kompletnog usisa gore do klapne. Sve razmontirano, creva i interkuler oprani i ocisceni klinerom i sastavljeno sve sa novim selnama. Po fabricki onim cudnim selnama vidim da to nikad nije skidano i mogu vam reci da to uopste nije izgledalo tako masno i lose za 13 godina i 200 000km. Proba veceg interkulera kako se uklapa, aj kao ok moze se spakovati sa drugim crevima na izlazima kad odjenom pogled na turbo i eto razocarenja - pukla grana od temperature. U momentu sve pada u vodu, koji dalji tuning i dodatno dizanje snage uz povecanje pritiska i temperature kad ni ovo ne podnosi. Inace sam vec odavno osetio boost leak, kao i gasove u kabini i zavijanje turba. Sutra stize kompletan drugi turbo koji se salje na redovan remont i definitivno ostaje stock
-
1 point
-
1 point
BMW Serije 5 F10
PremieRacing reacted to vagenovac for a post in a topic
Jedna od jutros, baš se uvukao pod kožu, a kad je izašao rekao sam da je najveća nakaza -
1 point
25. Zvanično FLCS Okupljanje & roštilj
Nidza Savin reacted to hibi011 for a post in a topic
Teško da ima nešto bolje od krčkanja riblje čorbe i gulaša! -
1 point
.::Grande Sporting Multijet::.
PremieRacing reacted to radomir.g for a post in a topic
Edu svi znaju. Samo nemamo ni priblizan stil ni ukus -
1 pointTehnicki prosao Sve super, odlicno, auto sija full uglancan unutra i spolja, radnici ne veruju da ima 13 godina i tako to... do momenta dok svetla nisu dosla na proveru. Ajd sto nisam ni xenon izvadio pa ubacio halogene H1 sijalice jer mi bilo mrsko posto mora branik da se skida da bi skinuo farove i promenio sijalice, nego sto cut ili ti ga linija snopa nije dobra. Pazite sad. Kaze radnik svetlosni snop ti nije dobar, dodji da vidis. Svetlo mora da ti baca na desno do ove linije pod 45 stepeni, a tebi je ravno. Ja mu lepo kazem projeKtori su takvi i imaju ravno secenje da ne bi zaslepljivali onoga ko mi dolazu u susret, ali ne.. sad ispadne da je bolje da rasipa svetlost Da stvorite sliku o cemu pricam to izgleda ovako: Naravno pre ubacivanja u far klapna u projektoru moze da se preradi da bi se desno podigao snop, ali eto ispada da samo u Srbiji tako nesto sto kupis mora na doradu. Inace prilikom sredjivanja motornog prostora slucajno povucem crevo sa vakum pumpe, kad ono trulo skroz jedva samo sebe drzalo. Zamenim ga i drugi auto. Kocnica duplo meksa, volan laksi, nekako mi sve lepse i elasticnije radi. A bukvalno mislim da ima 2 godine kako sam primetio da mi nesto teze volan ide nago radije, pa sve kontao da sam umislio. I sad kao sve super, kad naravno srecu mora nesto da pokvari. Stao na parking, sve normalno i kasnije kad sam hteo kuci nece da upali. Vergla samo, obrtaji ni pod alnaserom ne mrdaju sa 0. Ok ajd kao nesto se razmem, dobro ne ocitava obrtaje, dakle neki od senzora zakazao. Kvar od 20e moze da napravi poprilicnu neprijatnost. Tako i bi, senzor radilice je odradio svoje. Kako je sve lepo krenulo od namestaja tog vakum creva, tako i danas iz cista mira krenuo da stuca nesto i op - check engine. Ide kao atmosferac, vrti do kraja ali uz minimalno boosta. Kontam protokomer ili map. Sve u svemu nije sve tako crno. Priprema se lagano za Stage 2, ocekivanja zdravih 180ks, dakle ide se samo na zdravu varijantu bez nepotrebno mnogo trpanja naftom i gomile dima. U planu je da se radi Hybrid turbo 1752, veci interkuler je vec tu, izvlacenje cold intake sistema napred iza maglenke u braniku i downpipe treba se odradi (ako imate preporuku ko zna dobro da odradi slobodno ostavite kontakt).
-
1 point
.::Grande Sporting Multijet::.
PremieRacing reacted to Milutinac for a post in a topic
Pa tupis temu sa svojim iskustvom, koje je ovde potpuno irelevantno. Kukas 10 dana...pa nasao i ovde, valjda svako sledeci ko postavi slike izduva ti ces se naci da kukas Covekov izduv za razliku od tvog izgleda fabricki, lepo i kulturno i opet ponavaljam - ne vidim kakav problem moze imati. Super za felne! Samo te molim nemoj vise da ih spominjes, jer svaki put kad ih spomenes ja se setim kako si ih kupio za xyz cifru pa ih posle stavio na oglase ovde za dosta vise, da zaradis koju kintu na nekome od nas pa mi ono...svaki...put...malo...glupo, ali ok ako tebi nije, sve 5 onda SporCki pozzzzzzzzzzzzzzzzzzz -
1 point
.::Grande Sporting Multijet::.
PremieRacing reacted to Milutinac for a post in a topic
Tvojoj dupli izduv je bio problematican jer se sa meseca videlo da nije fabrika i izlazio je van okvira branika... Evo poredjenja njegov i fabricki izduv...
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".