Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/31/19 in all areas

  1. 4 points
    Woodoo

    Funny photos

  2. 3 points
    silenci

    F1: Williams

    ono cigance bi ja poslao u Wilijam,pa da vidim dal bi se kurcio i jeo govna i na kojoj poziciji bi zavrsio trku
  3. 3 points
    nidza

    Dekarbonizacija motora

    Moja saznanja do sad: 1. Svaki benz sa direktnim ubrizgavanjem je podložan stvaranju naslaga karbona, pogotovo od aktuelnih koji imaju obavezno i recirkulaciju gasova, ali ne zbog ekologije, nego zbog anti-knock mehanizma 2. Motor koji se vozi van režima radne temperature uglavnom, na kratkim relacijama, je kandidat za naslage takođe 3. Motor koji se vozi normalno i ima usis u glavi, što je i dalje slučaj sa većinom atmosferskih i turbo benzinskih motora danas, nema izražen ovaj problem, ukoliko se ne koristi kao pod 2) 4. Dizeli su mi potpuna nepoznanica, tj. obavezno im se zaprlja EGR i zbog njega usis, ali s obzirom da su po pravilu sa direktnim ubrizgavanjem goriva u cilindar i nema ništa drugog sem vazduha da čisti usis i ventile, čini mi se da su takođe idealan kandidat za problem? 5. Ovaj proces nisam nikad radio na svojim automobilima i ne znam iz prvog lica benefit, kao ni velika većina ljudi. Proizvođači ne ohrabruju, niti obeshrabruju dekarbonizaciju. 6. Izraz "Italian tuning" je nastao kao posledica stavljanja motora u malo žešći režim, kako bi se uklonile naslage karbona i vratila projektovana snaga motoru. 7. Sam proces sigurno ne šteti motoru. 8. Na TSI motoru koji bih kupio uz polovan automobil bih definitivno uradio dekarbonizaciju. 9. Kad je visoka vlažnost napolju i toplo vreme, uz malo žustriju vožnju bi trebalo da se postiže sličan efekat. To jest, automobil koji se normalno koristi u svim uslovima i često, najverovatnije u ciklusima dobija karbon naslage i čisti ih sam, zavisno od režima, spoljne temperature, vlažnosti, itd... https://www.aa1car.com/library/intake_valve_deposits_gdi_engines.htm Ventile i usis je definitivno moguće pregledati endoskopom, tako da bi trebalo da postoji masa slika poput ovih iznad na internetu. Zanimljiv klip:
  4. 3 points
    Lj_ubica

    Fiat Marea St.Moritz 1.9 diZLO

    Od novosti, registracija 23.600+3.600 tehnicki, skupa 27.200 din . Xenone sam promuvao, kao zbog prskalica, a stopove sam zrtvovao i "odtamnio" ih.... I tako... Skoro ce i zamena ulja.. Uglavnom , sipaj i voziiii... pozz za decake...
  5. 2 points
    Pa kad nisi uzeo Lassu! Nego ako ti trebaju antifoni, daću ti ja od "Zolje"!
  6. 2 points
    silenci

    F1: Red Bull

    treba vec i ove godine da Kjat uskoci u RdB,a Gasly u Toro Roso,nije pokazao potencijal,kao sto je vozio kad je bio u ToroRoso,a Kjat ove godine odlicno vozi,kao i Albon
  7. 2 points
    neshtry

    Funny photos

    GT Turbo Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka
  8. 2 points
    alfini0507

    Funny photos

    Oplakah... [emoji23] [emoji23] [emoji23] Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  9. 2 points
    dach@

    F1: Red Bull

    Bilo bi lepo da Hulk potpiše za neki od prva 3 tima u F1
  10. 2 points
    Znam znam, zato i kazem. Ofc, papir je uvek jedno, menjac uvek drugo, osobine i tip motora trece al prvenstveno vozac...ak bas nemas sluha i ne voles da gledas cajger, cekaces d kazaljka obrne krug [emoji23] Pa iako je taj 1.6 neki kompromis izmedju 1.9 i 1.3 agregata, za sad je sto vodim po delovima skuplji za odrzavanje, ali i to je ok...noviji motor pa dok se ne namnozi kao jtd-mjet 1.3-1.9. Meni bi on bio zanimljiva buduca alternativa jer verujem da cu sledeci auto gledati tek kroz 6-7 godina boze zdravlja i para, a tad ce 1.9 vec biti Fiatova istorija. Iako sam se odvikao skroz od benzinaca (izuzev Nive iz koje ne izbijam iz njiva i autoputa, al ona je posebna - tenk kategorija) pocinjem da razmisljam o tako nekim manjim nadr***m agregatima kao 1.4 tjet ili slicni obzirom da pruza iste-slicne preformanse u medjuubrzanju 3-4 brzine koje su meni najbitnije, a odrzavanje i jeftinije od 1.6mjet (moje neko misljenje)
  11. 2 points
    Turbo benz u Fiata obicno bude i brzi malo od ekvivalentnog dizela: https://www.auto-data.net/en/fiat-bravo-ii-1.4-t-jet-120hp-7177 https://www.auto-data.net/en/fiat-bravo-ii-1.6-multijet-120hp-16761 (na stranu brojke, tako kazu i ljudi koji su vozili oba)
  12. 2 points
    Ja znam da ste vi odejdnom-VW-fanovi navikli u standardnoj opremi da imate i panoramu i xenone i grejace Recaro polu-kadica ali ovo nemoš bit klotara, parking senzori nazad, multimedija, aut. klima, blue&me, naslon za ruku sa hladjenjem, hill holder, sasvim korektna oprema...
  13. 2 points
    Sirius9

    Vozila koja treba izbegavati

    Ako budeš fin, malo mu izmasiraš jaja i još ponudiš koju stotku preko tražene cene! VTF!
  14. 2 points
    Woodoo

    Filmovi, serije...

    Dve legende i jedan derpe
  15. 2 points
    Ivan

    Kuda ide ovaj svet?

  16. 2 points
    alfini0507

    Funny photos

    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  17. 1 point
    Godoste: 2012 Motor: 1560ccm 82kw Menjac: 5 brzina rucni Kilometraza: 167.432 Citroen sam kupio 23 maja u kantonu Argau u Svajcarskoj i doterao na tockovima do kuce bez problema. Auto je u odlicnome stanju, svi servisi su radjeni redovno i svi su uradjeni u jednoj garazi. Broj prethodnih vlasnika je 1. Motor 1.6 hdi sa 112 konja je zaista odlican motor, ide sasvim dobro a pritom uopste ne trosi puno goriva, dosao sam sa 110e iz Svajcarske do kuce, oko 1800km, malo vise od 4l prosek. Sve radi i sve funkcionise savrseno, polozaj sedenja je malo povisen sto doprinosi udobnosti i dobroj preglednosti kod ovog vozila. C3 je u nekoj mesavini jarko zute i zelene boje, nikada nije farban niti lupan, postoji jedno manje udubljenje od parkinga, vidi se na slici. Jedina stvar koja je odradjena jeste zamena sijalice H7 u desnom faru jer mi je pregorela cim sam usao u Srbiju (valjda je auto predosetio gde je dosao ) Uz auto ide i zimski set guma na celicnim felnama i org citroen ratkapnama. Nisam ga prao dubinski, isto tako ni motor, samo regularno pranje i usisavanje, takodje nije poliran. Automobil prodajem u apsolutno identicnom stanju kakvog sam ga i kupio. Za kilometrazu mogu da garantujem da nije nista muljano sto naravno dokazuju i servisna, JCI, opste stanje auta. Placene su sve dazbine, amss uverenje, ostaje registracija. Oko dovoza auta do vaseg mesta moze da se postigne kompromis Telefon za sva ostala pitanja je 064/28-60-383 Cena je 6.350e (za forum moze popust) PS. Bez ikakve zamene
  18. 1 point
    majstormica

    Focus C-Max 1.6TDCI Ghia

    Posle Fiata dosao Ford na red. Slucajno kupljen, neplanirano, kao i onaj Punto. Posle skoro godinu i po voznje utisci su odlicni. Ima dosta prostora u kabini i gepeku, udoban je i pregledan, pravi porodicni auto. Od opreme ima plisana sedista sa grejacima, tempomat (koji ne radi jer je auto bio automatik pa je ubacen manuelni menjac pa sad nesto valjda nije povezano jbg), ima senzore za svetla, kisu i parking, grejac prednje soferke, automatsku klimu.. Odrzavanje nije skupo, mada jeste skuplje ako se poredi sa Puntom. Auto je trenutno kod majstora, skinuta je glava jer je poceo da gubi tecnost i da pravi pritisak u rashladnom sistemu. A imao sam i problem sa elektricnom rucnom prosle zime, nije htela da otpusti pa mi ostao auto na sred puta dok nisam dosao sa posla . Posle je proradila. Za kraj par slicica
  19. 1 point
    Alkantara i slicni materijali se moraju voziti iskljucivo sa rukavicama ako se zeli dugotrajnost
  20. 1 point
    Grafit

    Funny photos

    Ovako bi mogao i Punto, ima isto visoka svetla.
  21. 1 point
    YUgisa

    Funny photos

    Hahahahaha moze to da se napravi bez problema
  22. 1 point
    Moje razumevanje je da diskovi uzrokuju tresenje samo pri kocenju. Slicno i za poluosovine, kontam da one uzrokuju tresenje samo pri gasu, i to cak verovatnije pri svim brzinama, ne tako iskljucivo od 120-130... Ne mogu uopste da svarim sta bi ovo moglo biti? Ali mora da se krene u iskljucivanje uzroka jednog po jednog. Sutra cu mozda montirati zimski set na celicarama, cisto da vidim hoce li biti bar nesto drugacije... Sledeci korak bi bio pregled poluosovina, zglobova i nosaca motora... Ako ni to nije, onda ne znam
  23. 1 point
    neshtry

    Funny photos

    Stavio bi on Yuga, ali mu zadnja svetla nisko Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka
  24. 1 point
    YUgisa

    Funny photos

    Pa to nema atest
  25. 1 point
    Moras da skines narandzastu foliju, ja sam je pazljivo izgrebao a mislim da ima na yt-u i clip gde to skidaju pomocu stapica za uvo i nekog razredjivaca, ili je mozda benzin u pitanju. Uglavnom, to moze da se resi ali pazljivo i polako...
  26. 1 point
    Dale

    Neko negde nešto prodaje...

    U Sapcu nisu formalisti, sve moze!
  27. 1 point
    shakalkv

    Lancia Delta

    Odradio danas mali servis i zamenio ulje u menjacu, majstor kaze da je bilo bas bas crno, ono sto sam primetio je malo lakse saltovanje i meksi zvuk rucice saltaca.
  28. 1 point
    neshaoct

    DTM Šampionat - aktuelno, novosti

    Berger: I DTM će imati hibride, ali ne pre 2021. godine Prošle godine izričit u stavu da DTM neće uvoditi hibridni pogon ako se on ne pokaže kao nešto više od marketinške alatke, direktor serije Gerhard Berger sada je otkrio da se radi na uvođenju hibridnog elementa u aktuelne motore Klase 1. Ta dopuna postojećih dvolitarskih turbo motora ne bi trebalo da nađe svoje mesto u DTM automobilima pre 2021. ili 2022. godine. I prelazak na agregate Klase 1 izveden je jer je njihova konfiguracija relevantna za putničke modele DTM proizvođača BMW-a i Audija, kao i zbog ujednačavanja pravilnika sa japanskim Super GT šampionatom. ''I mi ćemo imati hibride'', kazao je Berger. ''To je aspekt DTM budućnosti, ali sa alternativnim pogonom nećemo ići dalje od toga. Ne mislim da će to uticati na predstavu, ali to je neophodno zbog trenda koji postoji među putničkim automobilima. Izvešćemo to tako da troškovi ne budu uvećani i da ne utiče na predstavu. Radimo na tome za sezonu 2021. ili 2022, tako nekako.'' U godinama koje provodi na čelu nemačke premijum turing serije, Berger se trudio da promoviše klasičan auto-sport, sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem. Međutim, nisu samo aktivni DTM proizvođači zagovornici hibridizacije. ''Mislim da zahtevi za hibridnim pogonom dolaze sa svih strana. Čak i današnji sponzori kažu da moraju da se povezuju sa projektima koji šalju zelenu poruku.'' Sadašnji motori Klase 1, kompaktniji i energetski efikasniji, projektovani tako da im se može dodati hibridni element. ''Uvek je bila ideja da dodavanje hibrida bude lako'', objasnio je Austrijanac. ''Imamo prostora na pravim mestima, ali je sada pitanje kako da izvedemo pravu standardizaciju. Jer, ako ostavite slobodu, to košta.'' Podrazumeva se da su šefovi timova za ovakvu promenu. Prvi čovek Audi motorsporta Diter Gas izjavio je da se potpuno slaže sa značajem uvođenja hibridnih motora u DTM: ''To razmatramo i moramo da razmatramo. Ali, što se tiče tačne realizacije, moramo da se strpimo dok ne pronađemo rešenje. Verovatno će se raditi o standardizovanoj komponenti.'' Šef BMW RBM tima Bart Mampaj istakao je da su pojedine komponente, poput menjača, izvedene tako da će prelaz na hibridne sisteme biti lakši, jer je tehnički paket Klase 1 i koncipiran tako da inkorporira alternativni pogon. ''Auto Klase 1 ima mnogo više snage (od prethodnog), ali vozači kažu da bi rado imali još. Mislim da šasija, aerodinamika i ceo automobil po ovom konceptu poseduju neverovatne mogućnosti. Bilo bi dobro da imamo još više snage, a ako nju daje motor sa unutrašnjim sagorevanjem kombinovan sa hibridom, to bi tehnologiju učinilo naprednom. Dakle, zašto ne?'' preuzeto sa - Auto Blog
  29. 1 point
    Vozio sam ja Ladu Rivu 2107, bila su odlična, samo što mi je trebalo banjsko lečenje posle par meseci vožnje.
  30. 1 point
    neshaoct

    Moto GP: Počinje nova sezona

    Rosi: Muđelo je kao Monako u F1 Velika nagrada Italije na legendarnoj stazi Muđelo je na programu 2. juna, a biće to praznik za sve ljubitelje motociklizma. Valentino Rosi je trku u Muđelu uporedio sa čuvenom uličnom trkom Formule 1 u Monte Karlu. U kalendaru MotoGP šampionata postoji samo jedna staza na kojoj se i dalje vozi, a da se vozilo i na početku ovog sporta 1949. godine. To je staza u Asenu u Holandiji, a uz nju verovatno ne postoji toliko istorijski značajna staza kao Muđelo. Devetostruki svetski prvak u motociklizmu Valentino Rosi poredi Muđelo sa Monte Karlom. ''Monte Karlo je posebno mesto, ali pobediti na Muđelu je slična stvar jer je staza istorijska. Od kada sam u šampionatu Velika nagrada Italije je u Muđelu i staza je poznata još od 70-tih i nije menjala oblik. Nije lako da staza ostane nepromenjena, ali Muđelo je Muđelo od 70-tih. Posebno mesto za sve, a tek je posebno za italijanske vozače zbog navijača. Kao u Monaku u nedelju, atmosfera je posebna. Drugačije mesto nego bilo koje u kalendaru'', rekao je Rosi pred Veliku nagradu Italije. Doktor je u Muđelu prvi put trijumfovao 1997. godine, to je ponovio i godinu dana kasnije, a od 2002. do 2008. je u kraljevskoj kategoriji bio vladar ove staze. Najbolji rezultat u poslednjih 10 godina za Rosija je treće mesto, a prošle sezone je imao pol poziciju kada je postavio i najbrže vreme u istoriji staze. ''Ima mnogo šikana i krivina srednje brzine tako da na papiru to je dobra staza za motocikl. Probađemo, biće važan posao u garaži i treba da unapredimo motor kako bismo bili konkurentni u nedelju'', rekao je Vale. Markes najbrži na Muđelu, Rosi 12. na prvom treningu Vozač Honde Mark Markes bio je najbrži na prvom slobodnom treningu pred Veliku nagradu Italije. Aktuelni šampion je na legendarnom Muđelu ostvario najbrži krug u vremenu 1:47.558. Čak šestoricu vozača razdvaja samo četvrtina sekunde, dok ih je 18 stalo u sekundu. Iza Markesa je dvojac Dukatija - Danilo Petrući (1:47.751) i Mikele Piro (1:47.804). Među najbržih pet našli su se još Fabio Kvartararo (1:47.811) i Aleš Espargaro (1:47.814). Inače, Espargaro je morao trening da završi 15 minuta ranije zbog tehničkih problema sa svojim vozilom. Sledili su ih Takaki Nakagami, Pol Espargaro, Kal Kračlou i Andrea Doviciozo. Aleks Rins je ostvario 11. vreme. Valentino Rosi je imao tek 12. #Dovi300: Doviciozo izabrao 3 najbolje trke u karijeri Andrea Doviciozo će ovog vikenda u rodnoj Italiji voziti jubilarni 300. trku u MotoGP karijeri. U intervjuu za sajt Motogp. com, Dovi je izabrao svoje tri omiljene trke. ''Nije lako izdvojiti samo tri od tih 300. Ali na prvom mestu mi je pobeda ovde, u Muđelu 2017. Bila je to vrlo važna pobeda, zbog načina na koji smo je ostvarili, tako da je to definitivno jedna od tri. Sledeća je pobeda nad Lorencom i Bautistom u klasi 250 pre 12 godina. Bila je to sjajna bitka sve do poslednjeg skretanja. I još jedna, ona nad Markom Markezom u Austriji 2017. Bilo je vrlo lepo'', rekao je Doviciozo. preuzeto sa - Auto Blog
  31. 1 point
    Pa koji je tebi da kazes da je ovo klotara?
  32. 1 point
    Meni bar deluje lepo. Lepa su mu sedista, ne znam kakva su u sport paketu, ali mi ova deluju udobno i malo smekerski. Oprema fina. Sve zavisi ko sta trazi, a meni bi npr ovo bilo i previse od opreme. Stvar ukusa. Ali da je cena fina isto tako, jeste, verovatno sto je mladji dosta, a za ostalo (stanje motora i slicno) se ipak mora otici i videti. Ako je ovo klotara, moj je onda grill i to sa cumurom [emoji23]
  33. 1 point
    neshaoct

    F1: Red Bull

    Hulkenberg menja Gaslija, Ferštapen želi titulu Niko Hulkenberg i Red Bul započeli su pregovore o saradnji za sezonu 2020, prenosi ''PlanetF1'' pisanje italijanskih medija. Red Bul je u međusezoni morao da reaguje nakon što je Danijel Rikardo zamenio ovu ekipu Renoom, a upravo bi njegov trenutni timski kolega mogao da bude druga opcija iza Maksa Ferštapena za narednu sezonu. Trenutno uz Holanđanina stasava još jedan mladi vozač, Pjer Gasli, bivši vozač Toro Rosa, ali je prema priznanju šefa tima Kristijana Hornera Francuz dobio šansu godinu dana pre nego što je bilo planirano, s obzirom na to da za sada nije opravdao očekivanja. Plan o konačnom dogovoru sa Hulkenbergom mogao bi da poremeti upravo Gasli ukoliko nastavi da podiže formu. Istovremeno, italijanska verzija ''Motosporta'' piše da je razlog želja da Ferštapen dobije vozača koji bi bio kvalitetna podrška u napadu na šampionsku titulu. preuzeto sa - Auto Blog
  34. 1 point
    N.N.

    Fiat i Renault se spajaju

    Kaže po planu okvirno 20% platformi manje, 30% motora manje. Sve s obzirom na zbirno trenutno stanje. Onako iz glave. Sa strane Renaulta to je platforma od Twinga, Kangooa, Dacie. Ukupno 3. Sa stane FCA ona od Dodge Grand Caravana, starog Rama 1500, LX i Maserati derivati. Kako se brzo dođe do 6 platformi, a još nisam ni počeo sa gospodarskim programom u Europi.
  35. 1 point
    neshtry

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Ma može plin na Bravo i lepo podnosi plin! Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka
  36. 1 point
    N.N.

    Fiat i Renault se spajaju

    @horvat Službeni materijal kaže: The combination would be highly value accretive for both FCA and Groupe Renault shareholders, delivering in excess of €5 billion of estimated annual run rate synergies, incremental to existing Alliance synergies. These synergies would arise principally from the convergence of platforms, the consolidation of powertrain and electrification investment and the benefits of scale. FCA estimates based on its experience, that approximately 90% of synergies would come from purchasing savings (~40%), R&D efficiencies (~30%), and manufacturing and tooling efficiencies (~20%). Included in these estimated savings would be the potential to reduce the combined number of vehicle platforms by approximately 20% and engine families by approximately 30%. The full run rate of estimated synergies is expected to be achieved by the end of year six following closing, with about 80% achieved in year four. Taking into account the impact of the approximately €3-4 billion in cumulative implementation costs, it is estimated that the synergies would be net cash flow neutral in year one and positive from year two onward. Ako slučajno imaš vremena nađi sve trenutne platforme i motore kod FCA i Renaulta, zbroji pa oduzmi 20% odnosno 30%. U biti želim reći da će preživjeti puno više nego mi mislimo. Barem što se tiče platformi. Mislim da je stvar jasnija kod motora. Recimo konkretno Small Wide platforma ili točnije Small Wide 4x4. Trenutno je dorađuju za Tonale i ulažu za nove modele za Južnu Ameriku kao što je Jeep sa 3 reda sjedala, a moguće i Fiat blizanac. Ja jednostavno ne vidim kako bi je CMF-CD mogla zamijeniti. Uz to Small Wide u putničkom prostoru nudi dosta više mjesta za putnike na klupi i to sve sa 3-4 cm kraćim međuosovinskim razmakom, čisto usporedba Compassa i QQ-a. Prtljažnik je druga priča no to se lako riješi korištenjem nekog drugog tipa stražnjeg ovjesa umjesto trenutnog McPhersona, čak i multilink vertikalno zauzima dosta manje mjesta. Plan za modele Alfa i Maseratia od D segmenta je jasan. Uglavnom Giorgio platforma za buduće modele, svakako to vrijedi za limuzine i SUV modele.
  37. 1 point
    Milutinac

    Tapacirung / presvlake / patosnice

    Ja sam nasao OVO - kupujemprodajem . Jeftinije su od ovih^ a nesto mi i bolje deluju. Planiram da ih uzmem ovih dana... Ima covek u ponudi i za druge automobile...
  38. 1 point
    Grafit

    Alfa Romeo 159

    Dupli auspuh se sastoji od račve i dva ukrasna kraja, bez zadnjeg lonca. Cena 7.000 dinara. Zvuk se nije promenio. Bar ja ne čujem razliku.
  39. 1 point
    Dule 021

    O VW dizelima...

    Generalno je ok ali.... niko nije savrsen. Nesto nisam bas ok sa njim a razlog je sto je hteo da kupi od mene jedan lep Polo R-Line i ja sam ga kaparisao i uvoznik me zavlaci pa zavlaci i na kraju nadjem oglas da ga prodaje jedan autoplac u NS. Pustim link AWT-u i ovaj prsne kao ja ga zeznuo. Ne moze covek da shvati da uopste nije do mene bilo nego do uvoznika koji je prodao kaparisan auto drugom verovatno za vece pare a meni samo vratio moju kaparu. To su mi ucinili i prosle nedelje a gde sam dao kaparu od 2000€ I isto lik koji je od mene vec kupio dva auta misli da ga levatim a jednostavno ne mogu da shvate da u ovom poslu ima veoma lazljivih likova i da se ne moze s njima izaci na kraj a opet s druge strane moras da saradjujes s njima.
  40. 1 point
  41. 1 point
    vagenovac

    O VW dizelima...

    Bitna je ciljna grupa kupaca, kao i njihova svest. Pretpostavimo da je 2.0 pd istog kvaliteta kao 1.9mjt, pretpostavimo i da je vagen recimimo gnoj u svemu bolji od ekvivalentne alfe osim u izgledu i sportskoj voznji. Dakle po toj pretpostavci je gnoj auto za siroke narodne mase od koje se ne ocekuje da zna koji 2.0pd motor ima losu glavu, koji ima losu uljnu pumpu, koji ima lose dizne, koja je oznaka kojeg itd. Ako je rizicno da neko bez obimnog znanja o nekom motoru kupi isti onda je to realno vise nego dovoljno da taj motor bude ozloglasen. Pogotovo ako taj motor dokazano pravi problema u visokoj klasi audi a4/passat i cak i onoj klasi iznad audi a6, automobili koji su generalno pravljeni kvalitetno i za mnogo km, opet vise nego dovoljno da dobije zao glas, sa razlogom itekako. To sto postoji dobar 2.0pd ne iskljucuje gomilu drugog 2.0pd smeca. Realno jel bi savetovao nekome da kupi a4 sa 2.0pd ili passata 2.0pd? Ne? Zasto? Zato sto je 2.0pd smece? Na kraju ako si uzeo ruzniji i dosadniji auto jer je navodno racionalna kupovina, a ne bude tako naravno da ces biti sa razlogom nezadovoljan i frustriran brendom, modelom i motorom.
  42. 1 point
    AbarthGP

    Abarth Grande Punto 1.4T 155HP

    Malo smo se pocastili
  43. 1 point
    Usnimio samo jedan ekran, nisam mogao da se nastavljam dalje a i obrisao je posle celu temu... Sent from my iPhone using Tapatalk
  44. 1 point
    YUgisa

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Hahahahahaha Prosao sa 175/65 R14 gumama na autu koji nikad nije ni imao 14ke i "tako" siroku gumu Nisam uopste siguran da bilo ko ima 13 inca disk, posto je to 330mm sto nije bas standard ni u trenutnoj Fiatovoj ponudi Onaj sa 13kama felnama ima verovatno 240mm disk.
  45. 1 point
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310
  46. 1 point
    Imam automobile u okolini, kupljeni novi sa pravih 120 ili 150 km i realno neki iz oglasa za 300 iljada pravih su brutalno ocuvani spram njih. Dosta igra koliko je pojedini model otporan na habanje, a i dosta igra i ono drugo sto svi znamo - vlasnik...
  47. 1 point
    neshaoct

    DTM Šampionat - aktuelno, novosti

    Rast i Audi slavili na drugoj DTM trci na Zolderu Rene Rast je pobedio u drugoj trci DTM vikenda na Zolderu, ispred Filipa Enga i timskog kolege Džejmija Grina. Drugu trku DTM vikenda na Zolderu sa pol-pozicije je započeo novajlija Šeldon van der Linde, što je za mladom BMW vozaču prva pol-pozicija u DTM karijeri. Kao i u jučerašnjoj trci, sa druge startne pozicije u trku je ušao Audi RS5 DTM kojim upravlja Rene Rast. Poslednja pozicija na startnoj rešetki ostala je prazna. Sa nje je trebao da krene predstavnik Aston Martina, Pol di Resta. On nije ni započeo trku zbog problema sa pritiskom ulja u automobilu ispoljenom još u kvalifikacijama. Van der Linde je kontrolisao start, Rast je izgubio poziciju od Filipa Enga koji je u svom M4 DTM krenuo sa treće pozicije. Eng je, međutim, ubrzo pogrešio i izgubio pozicije od Rasta, svog kolege po brendu Tima Gloka i Audija Robina Frajnsa. Danijel Hunkadelja je krenuo istom strategijom kao njegov kolega Di Resta juče i promenio je gume u prvom krugu. U četvrtom krugu, Frajns je prošao Gloka za četvrto mesto, dok je Spengler nakon starta sa 15. pozicije posetio pit lejn za obaveznu promenu guma na kraju trećeg kruga. Rast je preuzeo vođstvo u 11. krugu, a Šeldon van der Linde je odmah otišao na promenu guma i uspeo da se odbrani od Enga koji je menjao gume u osmom krugu. Rast je išao u boks u 12. krugu kako bi kontrirao mladom Južnoafrikancu, što mu je pošlo za rukom. Iza njih, Eng se branio od Frajnsa i Gloka koji su promenili gume na kraju 10. kruga. U 18. krugu, Ferdinand Habzburg je parkirao svoj Vantage DTM i odustao zbog problema sa zadnjim desnim krajem. Njegov kolega po brendu, Džejk Denis, preuzeo je vođstvo u trci nakon što je Majk Rokenfeler obavio promenu guma u 20. krugu. Maksimalno koristeći svežije gume, Marko Vitman je počeo da pretiče konkurente. Prva meta mu je bio Glok, pored kojeg je prošao bez mnogo muke. Međutim, u narednom duelu, Vitman je okrenuo Frajnsa, a Holanđaninov RS 5 DTM je ostao u travi na unutrašnjoj strani prve krivine, posle čega je sigurnosno vozilo izašlo na stazu. Ovo su iskoristili svi vozači koji su menjali gume u prvih 10 krugova da još jednom posete boks. Rast se odvojio na restartu, a Eng je vrlo lako prošao pored van der Lindea i preuzeo drugu poziciju. I Vitman i Loik Dival su pogrešili i sletali sa staze, zbog čega su pali na začelje kolone. Da stvari budu još gore za Vitmana, lidera u generalnom poretku, kažnjen je prolaskom kroz pit lejn zbog incidenta sa Frajnsom. Nekoliko krivina kasnije, Hunkadelja je izleteo sa staze i prošao kroz šljunak, posle čega je dovezao Aston do garaže i tu je završio nastup. Jedini predstavnik engleskog brenda u trci ostao je Denis, na šestoj poziciji. Grin je bio jedan od vozača koji su dobro iskoristili sveže gume. On je uspeo da pretekne Denisa i Gloka kada su vozili naporedo na prilazu prvoj krivini i time je došao do pete pozicije. U 32. krugu, Britanac je prošao Rokenfelera za treće mesto i počeo je da pritiska BMW dvojac pred sobom. Na dva kruga do kraja, Denis je bio pod pritiskom maltene svih svojih pratilaca, ali je uspeo da se odbrani i odvoji, a njega je za zavetrinu iskoristio Spengler kako bi prošao na sedmu poziciju. Rast je svoj Audi RS5 DTM dovezao do prve pozicije, ispred Enga za volanom BMW-a, dok su Grin i Rokenfeler uspeli da preteknu van der Lindea dve krivine pre kraja i domognu se trećeg, odnosno četvrtog mesta. Džejk Denis je doneo nove poene Aston Martinu završivši trku kao šesti. Bruno Spengler se održao na sedmom mestu, ispred Nika Milera, Pijetra Fitipaldija i Joela Eriksona, koji je osvojio poslednji raspoloživi poen. Prvi ispod crte završio je Dival, ispred Džonatana Aberdina, Vitmana i Gloka. Eng je posle ovog vikenda preuzeo lidersku poziciju u generalnom sa 59 poena, ispred Rasta koji ima 54 i Vitmana sa 43. Sledeći DTM vikend vozi se u Mizanu od 7. do 9. juna. preuzeto sa - Auto Blog
  48. 1 point
    neshaoct

    F1: Red Bull

    Rozberg: Ferstapen je eksterman narcis ''Maks Ferstapen je ekstreman narcis'', kaže Niko Rozberg, svetski šampion u Formuli 1 iz 2016. godine. Ipak, nekadašnji vozač Mercedesa ne smatra da je egoizam preterano veliki problem za pilota Red Bula. ''Ako uzmemo Maksa za primer, on je tipičan narcis, u punom značenju te reči. Često greši, ali ostaje uveren da je ono što radi najbolje. Biti takav tip, kad imate ogroman talenat, može da bude i moćna sila, možda čak i najjače oružje u vašoj karijeri'', dodao je Niko Rozberg. Direktor Mercedesa Toto Volf takođe veruje da je 21-godišnji Ferstapen previše siguran u sebe, ali smatra da će se i to promeniti sa godinama. ''Mislim da te neke stvari dolaze sa iskustvom, a godine mu donose i kontrolu'', kaže šef srebrnih strela. preuzeto sa - Auto Blog
  49. 1 point
    marko.jovanovic

    Vozila koja treba izbegavati

    Poštovani gospodine Premie, nadam se da ste obratili pažnju na bravicu u uglu zadnjih vrata, vlasnik može da blokira otvaranje zadnjih prozora u ručnom režimu. Naravno, uz auto u takvom paketu opreme se dobija i specijalna vaspitna palica, sertifikovana od strane najviših EU institucija, a koja služi za kontrolu putnika na zadnjoj klupi.
  50. 1 point
    Buca_Tipo

    Frdonja Focus C-Max 1.6, 90KS

    Pa gde beli da uzmes od Tottija. To van neki. Prepakovani. Nalepnice TITANIUM mi skoro poklanjao. LEPI GDE STIGNE. Nego nema veze. Nek je sa srecom novi auto
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...