Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/26/19 in all areas

  1. 10 points
    Kao što sam i obećao,predtavljm Vam mog novog Gradskog kauboja.Reč je o Jeepu Compasu 1,4 multiair od 140 konja turbobenzina.Juče sam ga svečano preuzeo u Kragujevcu(inače diler koji je radio ovaj posao je Alfistaza kojega imam samo reči pohvale i oduševljenja). sve je počelo od nje-pukao diferencijal ili nešto u menjaču,i ja razočaran odlučim da se izlečim novim autom.Da kupim neki polovni od 7-8 godina(alfu 159 ili spajderku)opet je to polovno i to zna kako je održavano i sigurno će biti kvarova koji opet neće biti jeftini. Odemo žena,tašta i ja Lancijanom u Niš u autosalon Mig-znao sam gde je i to sa namerom da kupim Hjundajia Konu ili Tusona.U zadnje vreme sam sam sebe uvatio da razmišljam o novom SUV-u.U salonu Kona lepa ko slika-ali motor 3 cil-šta je to u P.M.ako hoćeš nešto ozbiljno i jače odma cena leti preko 20.000,oo evra,isti slučaj i sa Tusonom,ali ja ipak uzmem ponude,prospekte i ajd dalje.Vrata pored salon Fiat;Alfa-kad unutra niti jedna Alfa,sve Fiat Tipo i jedan 500,ja malo razočaran kad vidim u dva ćoška dva Jeepa compasa crna,au što je ovo-stoje na šofer šajbi cene od 23,590-29,990,oo evra.Ja pomislio da izloženi primerak a bio je Jeep 2,0 multijet dizel 4x4 limited košta ona niža cena i odma napad na prodavca da ga da-ali neje toto,da skratim(da sam bio uporan dao bi ga za 25,500,oo jer na kraju razgovora kupac je odustao i on stoji jako dugo u salonu,a inače je oko 29,000,oo -ima ga i na sajtu novi automobili(polovni automobili). Pošto se nisam uspio dogovoriti sa dilerom iz Niša-ja krenem zivkati ostale ovl.dilere,nađem sajt Jeep.rs i udri po telefonu.Neću da pričam kako je to teklo-samo ću reći-teško razočarenje sa istim-OSIM kad sam pozvao Nikom auto iz Kg-tolika ljubaznost i profesionalizam-nemam reči-osim da Vam kažem sve sam završio na reč preko telefona i prvi put vidio dilera u petak kad mi je javio da je auto u salonu-i odmah ga preuzeo u subotu i dovezao kući.Uplatio sam mu celokupan iznos na reč i poverenje,a iznos nije niti maloo mali,čak ogroman,ali reč je reč unutrašnjost i ostalo ću nastaviti dalje u temi,ali kad ga poslikam i još se nauživam. pozdrav
  2. 6 points
    Woodoo

    Funny photos

  3. 6 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310
  4. 3 points
    Ja bih samo dodao i 29. Novembar [emoji3] Čestitke. Znam da se o ukusima ne raspravlja, ali ja ne vidim kako bi izabrao Konu pre ovog [emoji4]
  5. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  6. 3 points
    knezevic76

    Funny photos

    Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka
  7. 3 points
    knezevic76

    Renault Modus & BMW 120d

    Apropo moje priče da me niko nije pretekao na ibarskoj kad sam ipao na zlatibor i nazad (citiram) : Nego iznenadio me Modus dci. Brat ga je gazio prateći mene do UE, zatim sam ga ja x2 terao na Zlatibor (nimalo štedeći, posebno ne uzbrdo), pa na Taru, pa na Tornik. U povratku za BG smo baš isforsirali Ibarsku, niko nas pretekao nije do APa. Rezultat: 4,5l na 100km Nije to ludilo potrošnja, vozio sam Clio godinama, ali sam očekivao bar 5l, sa obzirom na stil vožnje. Sa Cliom sam umeo i 4 do Zlatibora (čepom), ali sam, kada nema previše gužve. Realno može još malo dole, ali za to nemam živaca. Iznenadio me je osećajem prostranosti (panorama dodatno doprinosi tome), zvučnom izolacijom (nije u rangu viših klasa, ali je za Clia, ili mog Suzukija, banja), kao i preglednošću (naravno). Plus, ide sasvim lepo sa svojih 86 konja. [emoji39][emoji39][emoji39] Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka
  8. 2 points
    horvat

    Koji je bio najbrži automobil u SFRJ?

    Ekipa ''Atmosferci'' iz Slovenije je organizovala ''juriš'' 6 najpopularnijih automobila u SFRJ. To su: Stojadin (1.1 L, 55 ks), Renault 4 (0.85 L, 34 ks), Buba (1.2 L, 34 ks), Yugo (1.1 L, 55 ks), Fića (0.75 L, 25 ks), Peglica (0.7 L, 26 ks) Ishod pogledajte u videu:
  9. 2 points
    horvat

    Reklame za automobile...

  10. 2 points
    AbarthGP

    Abarth Grande Punto 1.4T 155HP

    Drugarii, mali update. Osvojeno prvo mesto u klasi 16 na Osijek streetrace show.
  11. 2 points
    knezevic76

    F1: Monako 2019

    Ovu stazu bih zabranio u kalendaru, kao i druge slične. Ako imaš pol poziciju možeš i sa jugićem da završiš trku prvi.
  12. 2 points
    Ma spisak je podugačak, oprema je longitude(drugi nivo opreme) osnovna je sport::eps, tcs, vazdušni jastuci i zavesice, aktivni prednji nasloni za glavu?, hsa-pomoć pri kretanju uzbrdo odnosno el. Ručna kočnica neće krene ako nisi vezao pojas, a sama otpust kad dodaš gas, merenja pritiska u gumama, senzor promene trake-volan sam trzada se vratiš, magle ke napred ipozadi, sistem upozorenja na čeoni sudar, tempomat, limitator brzine, bsc sistem stabilnosti pri kočenju i priprema kočnice za iznenadno kočenje?, el. Parkiran kočnica, puni rezervni točak u normalnim dimenzija a, tonirana stakla, led zadnja svetla, dnevna svetla, retrovizor sa migavcem, halogeni farovi, automatska svetla, el podesi i retrovizor, deljiva zadnja klupa 60-40,podešavanje sedišta na poluge, zadnji i prednji držači zaruke, odeljci za čaše 4komada,držači zaruke na krovu, automatska klima sa dve zone, 3,5inčni tft ekran putni računar, utičnice od 12volti napred inazad, svetlo u preti cu, kožni volan sa komandama tempomat limitera i dugmadzabordkomp, blu tut povezivanje, kit za pušače mi ubacili, a ne pušim, e a onda idelongitude:magle ke sa opcijom pale ja pri skretanju-može samo levo ili desno sama se pale, krovni nosač, ručice kvakeubojivozila kao i retrovizor, krovni nosač, preklopni o i suvozačko sedište-moradajeto za švalerke, osvetljeni prednji držači za čaše, štitnici od sunca sa rasvetom, ambijentalne osvetljenje led, +biznis paket u koji spada ona automatska klima, a ne menuelna, lumbalna podrška-na dugmenaduvavaš naslon(to imam iu lanci i) za potporu leđa, 8,4 inčni ekran unconekt sa navigacijom-učitane sve mape, muzikom na istom, 6 z učenika, kamera za vožnju unazad, zadnji parking senzori i na kraju iz limited opreme mi dali al felne 17,(u prospektu je bilo 16)sa letnjim gumama, i siceve umesto sve od platna na moje veliko iznenađenje i oduševljenje pola velur kao koža, pola platno sa naranđasto belim duplim štepom na svim sicevi a vratima i sl. Ma ludilo od opreme +metali boja koja se doplaćuje jerje crna osnovna. Ma previše toga, ko će to sveda koristi-moram ženu na kurs pada mi bude nevigator. Muzika je super kvalitetna-danas kad sam se vozio slušao radio s i puste Džonija Štulića-Balkane balkan moj, jao kad sam ga samo dopola pojačao koji užitak ludilo ko pokretni disko. Što se motora tiče još ga nisam prebacio preko 3000-3500 o/min ali i to je dovoljno za dobre brzine i elastičnost. Na auto putu u 6 na 2.500 o/min ide 125km/h,što će tek iti kad ga razradi na 5000 o/min??? Inače fabrički je deklarisanna 192 km/h a potrošnja od 5.2do 7.8 litara, a dali će tako biti videćemo. A društvo će piti pivo i Jeck Danjels(to je jedini pravi viski, a kad ipak nešto pijem isključivo njega, mada ni neki drugi e odbijam, ali retko, nepušim oko 15,16 godina(180 meseci ili 5400 dana, a dnevno nekad ode 1kutija i neka je 300,oo din=1.620.000,oo din nešto malo više od pola auta.
  13. 2 points
    Dule 021

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Samo lud covek moze da uzme 308 sa tim motorom. To je BMW-ov motor sklon velikim problemima i skupim popravkama. Uostalom imate internet pa proverite.
  14. 2 points
    knezevic76

    Kimi Raikonen Iceman

    300 trka je Iceman odvezao! A bilo ih je ukupno 1000 do sad.
  15. 2 points
    vagenovac

    BMW Serije 5 F10

    Jedna od jutros, baš se uvukao pod kožu, a kad je izašao rekao sam da je najveća nakaza
  16. 2 points
    Prema najnovijoj studiji, najviše poverenja u marku imaju upravo vlasnici Alfa Romea AMCI-eva studija pod nazivom ''Trusted Automotive Brand Study'' je pokazala da tradicionalni fokus proizvođača prema kvalitetu, zadovoljstvu i eliminaciji problema ima malo veze sa poverenjem klijenta u određenu marku, piše ''Automotive News''. Umesto toga, ova studija kaže da se automarke moraju usmeriti prema tri osnovna načela, i to kompetenciji, integritetu i empatiji. ''Fokus na zadovoljstvu i kvalitetu se bazira na osiguranju da nema negativnih posledica i industrija je tu napravila strašan pomak unazad nekoliko decenija. Ali zadovoljstvo nije dovoljno, nego je potrebna celokupnost i empatija da bi se razvila emocionalna veza poverenja koja vodi do lojalnosti'', objašnjava Ian Beavis iz AMCI-a. A studija je pokazala da se tu najbolje snalazi Alfa Romeo, marka kojoj se stalno spočitavaju problemi sa kvalitetom. Osvojila je 51 od 100 bodova i time postala luksuzna marka kojoj se najviše veruje. A za to je najzaslužniji novi poslovni model kompanije koji korisniku daje mogućnost kontrole control nad tim koju vrstu korisničkog iskustva žele, objašnjava Beavis. Za utehu, većina luksuznih brendova je napredovala, a jedini koji su pali na listi su Tesla, BMW i Infiniti. Sa druge strane, u konkurenciji brendova za široke mase najbolje ocene je dobila Honda, pre svega zbog brige za klijente tokom opoziva vazdušnih jastuka Takata. Najveći pozitivni skok beleži Mazda, a prati je Hyundai, obe marke koje su uvele nove programe podrške za klijente. AMCI-eva studija je sprovedena sa oko 2.500 vlasnika automobila, i to 34 različite marke. Studijom su obuhvaćeni samo oni vlasnici koji su istoj marki verni bar pet godina. preuzeto sa - Auto Blog ===== Originalni tekst je ovde.
  17. 2 points
    Toyotobotovi sa B92 na aparatima!
  18. 2 points
    McSteel

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Nije to tako strašno za kontrolisati - pričam iz iskustva sa 190ks mašinom Kontra uobičajenoj logici, veća snaga u mnogim slučajevima znači manju potrošnju (jer je opterećenje motora manje, odnosno lakše se "bori" sa onim što se traži pa je efikasniji). Pogotovo kad je ta snaga izvučena visokom volumetrijskom efikasnošću (odnosno iz manje radne zapremine); s tim da je sva mudrost u uzdržavanju od nabacivanja relativno skupog osmeha sebi na lice, kad takav auto i u 3. ili čak 4. brzini pod punim gasom "zalepi" za sedište...
  19. 2 points
    The Punisher

    Funny photos

  20. 1 point
    AbarthGP

    Abarth Grande Punto 1.4T 155HP

    Vreme auta je 15.5 sa fabrickom mapom i bez enterijera, sa je 15.7s. Morao sam kociti jako da ne bih probio, pritom je stock mapa.
  21. 1 point
    Srodni motori, druga kubikaža... Hvala. Pogledaću sutra oko releja, šta imam prisutno, i koji je za šta, pošto nisam našao nikakvu šemu u eLearn-u
  22. 1 point
    YUgisa

    F1: Monako 2019

    Nisu me pustili Iskreno ja volim ovu stazu, ali ovi fazoni sa 60 krugova na jednom setu unistavaju trke...
  23. 1 point
    Dexa313

    Moj bravo moji problemi

  24. 1 point
    Pa Kona je klasa Renegadea, ovo je, ipak, klasa iznad! Daj slike enterijera, spisak opreme i društvo šta pije!
  25. 1 point
    YUgisa

    F1: Monako 2019

    Hahahahaha samo taktika da bude dobra Pa to je jedini problem koji i ima Ferari Bice dobro da im taktika ne bude da izbace oba vozaca iz trke
  26. 1 point
    silenci

    F1: Monako 2019

    idemo Ferari,barem do druge pobede,samo da taktika bude dobra,mogu oni to i naravno u cast Nikija Laude,dva puta ampion sveta sa ferarijem
  27. 1 point
    MS PK

    Nuova Delta 2.0 mjet Platinum - finally -

    Ima li neke razlike sa tom penom? Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  28. 1 point
    neshaoct

    F1: Monako 2019

    Ferrari dao objašnjenje za debakal na kvalifikacijama u Monaku Šef Ferrarija dao je odgovor zbog čega je Charles Leclerc ispao u prvom delu kvalifikacija. Mattia Binotto na konferenciji za medije posle kvalifikacija izjavio je da nije očekivao da će staza biti brža u završnici prvog dela, pa se tako nije nadao da će neki vozači popraviti svoje performanse. ''Ovo nije dobar dan za nas'', kazao je Švajcarac. ''Napravili smo grešku, samo tako možemo opisati ovaj neuspeh.'' Ferrari juče nije uspeo da lepo izračuna potrebu razliku, odnosno koje vreme bi Leclercu bilo dovoljno za prolaz u drugu fazu: ''Ova razlika računa se na osnovu onoga šta vidimo na stazi, po realnim sektorima koje prave naši konkurenti. Kada se to izračuna mi dobijemo minimalno vreme za dalji prolaz. Obično je ono dobro jer u njega uključimo sve tolerancije koje bi mogle da se dese. Ovo što se desilo jeste da ta razlika nije bila dovoljna, ili je bila dosta mala. Drugi razlog je da je samo poboljšanje staze bilo značajno na kraju Q1, odnosno staza je postala brža'', dodao je šef italijanskog tima. Autor: Nikola Nedeljković preuzeto sa - pole-position.rs
  29. 1 point
    neshaoct

    Peugeot i Fiat? / Stellantis

    Fiat i Renault u pregovorima o partnerstvu Ilustracija: E Randal FCA i Renault razgovaraju o sklapanju partnerstva, neimenovani izvor je otkrio za CNBC Italijansko-američki i francuski proizvođač automobila razmatraju brojne opcije koje bi omogućile da dve kompanije rade zajednički u budućnosti, otkrio je izvor upoznat sa situacijom. Nejasno je da li bi partnerstvo ta dva proizvođača dovelo do toga da se ''Fiat-Krajsler'' konačno priključi savezu ''Nisan-Reno-Micubiši''. ''Fiat-Krajsler'' je odbio da to prokomentariše za CNBC. Prvi je vest o tome objavio ''Fajnenšel tajms''. U martu je ''Fajnenšel tajms'' pisao o tome da Renault planira ove godine da počne razgovore o spajanju sa Nisanom, a da onda eventualno kupe ''Fiat-Krajsler''. Majk Menli, izvršni direktor FCA, tada je rekao FT-u: ''Ako postoji partnerstvo, spajanje, odnos koji bi nas ojačao, onda sam apsulutno spreman da to razmotrim.'' Ako bi se FCA pridodao savezu Renault-Nissan-Mitsubishi, koji datira još iz 1999, tako bi nastao najveći svetski proizvođač automobila sa ukupnom godišnjom prodajom od 15.6 miliona vozila. Trenutni lider, Volkswagen grupacija, prošle godine prodala je 10.8 miliona vozila. preuzeto sa - b92.net
  30. 1 point
    Ajd da probam pitanje je dokle će držati besplatan koncept. Imam i MyPatrol koja je bila ok dok nisu počeli da naplaćuju. I najviše koristi je imala po BG i okolini jer je tu najviše korišćena
  31. 1 point
    Hvala, evo do sad sam se vozio i uživao, sad malo odmora po trke F1
  32. 1 point
    AutoAnaliza video: Kako da znate gde stoji policija? U suštini reklama za ovu aplikaciju:
  33. 1 point
    Skoro mi jedan majstor na forumu reče da se ne iznenadim ako mi u vožnji sam namota pun levi i zabodem se negde [emoji16] Ja imam dijagnostiku, i nikako da je upalim i pogledam šta će reći. Videću to ovih dana, ako se ne zabodem negde [emoji23]
  34. 1 point
    virke

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    @McSteel Auuu 175ks????!!! Pa ja bi to na drvo popeo
  35. 1 point
    Prijavio bih se i ja, iako relativan novajlija na forumu, taman na srećnoj poziciji br 13 1. neshaoct 2. Sedla 3. Milutinac 4. hibi011 5. dekirs 6. Danilo1 7. Irena HGT 8. nemke 9. Voja82 10. Stefankmn (DSG) 11. panonica 12. Jovan422 13. McSteel 14. 15. . . .
  36. 1 point
    Greška merilaca krugova, Borković ipak 14. sa osvojena 3 boda Iz Nemačke sa staze ''Hokenhajmring'', od Andrijane Borković stiže nova vest. ''Dušan je ipak osvojio 14. mesto, tri boda i sada je u generalnom poretku i dalje peti sa 57 bodova. Naime, došlo je do baš velike greške ljudi koji mere krugove, pa su svi vozili jedan krug više. Trka je u stvari završena u pretposlednjem krugu kada je Dušan prošao kroz cilj kao 14.'' preuzeto sa - Auto Blog
  37. 1 point
    Procitaj malo temu, pa vidi kakve su ljudi sve probleme imali zbog ovlascenja... Nije da je toliko cesto, ali desava se. A onda je ovde kuku lele, sta da radim . Moj je savet odmah po prodaji ili kupovini uraditi prevod i mirna glava (barem licno tako uvek radim). Mozes da pogledas i na kalkulatorima koliki bi okvirno bio iznos poreza (ne znam kakav je dogovor izmedju vas, ali formalno ga placa prodavac na svojoj opstini, u praksi trosak obicno ide na kupca mada nije obavezno). Registracija svakako vazi do iduceg maja, kao sto postovane kolege vec rekose (tj. najveci trosak si svakako odlozio).
  38. 1 point
    neshaoct

    F1: Monako 2019

    Hamilton prvi kreće na trci u Monaku Vozači Merecdesa zauzeli su prvi startni red na trci u Monte Karlu. Toplo i lepo vreme dočekalo je početak kvalifikacija u Monaku, pa je tako temperatura vazduha bila 21, a staze 44 stepena. Ferrari je uspeo da bez većih problema i na vreme popravi bolid Sebastiana Vettela koji je imao udes na trećem treningu. Posle uvodnih par minuta u prvom delu prvo vreme zabeležio je Charles Leclerc od 1m12.825s ispred Kevina Magnussena koji je kasnio 44 hiljaditinki. Max Verstappen je odmah rešio da doda gas i tako preuzeo prvo mesto krugom od 1m11.725s a iza njega u uvdnom delu našao se Lewis Hamilton. Vozači Red Bulla popravili su svoje krugove, pa je tako Holnađanin uštopovao 1m11.597s dok je Francuz došao do drugog mesta sa 0.288s zaostatka. Leclerc imao je na polovini Q1 jedno jako kočenje na ulasku u predzanju krivinu, ali je uspeo da izbegne kontakt sa ogradom. U finišu sesije Valtteri Bottas uspeo je da dođe do vodeće pozicije - 1m11.562s dok su se ostali vozači mučili sa gužvom na stazi. To nije smetalo Lewisu Hamiltonu da ostavri još bolji krug od 1m11.542s, a Sebastian Vettel morao da je ponovo izađe na stazu jer se nalazio u eliminacionoj zoni. Nemac u Ferrariju uspeo je da se izvuče iz lošeg položaja postavivši najbolje vreme od 1m11.434s, ali je tako izbacio svog timskog kolegu Charlesa Leclerca u prvm delu. Pored njega kvalifikacije nestu nastavili i Perez, Stroll, Russell i Kubica. Valtteri Bottas je drugi deo kvalifikacija započeo najboljim krugom u vremenu od 1m10.701s ispred Maxa Verstappena i Lewisa Hamiltona. Britanac u Merecdesu uspeo je odmah zatim da smanji zaotatak na nešto više od jedne desetinke dok je Sebastian Vettel zauzimao tek deveto mesto. Ua završnim minutima Q2 Max Verstappen je došao do prvog mesta gde je za jednu desetinku bio brži od Bottasa (1m10.618s) dok se Vettel popeo na četvrtu poziciju, dok je odmah iza njega bio dvojac Toro Rossa. Na kraju vizu za Q3 nisu obezbedili: Hulkenberg, Norris, Grojean, Raikkonen i Giovinazzi. Treći deo počeo je furioznim krugom Valtterija Bottasa koji je odmah postavio vreme od 1m10.252s. Iza njega našao se Max Verstappena koji je kasnio 4 desetinke, a na trećem mestu bio je Sebasttian Vettel kome je falilo skoro 7 desetinki. Lewis Hamilton morao je da odustane od prvog kruga, ali je u drugom imao više uspeha i tako sebe plasirao na drugo mesto sa zaotatkom od 0.2s za Bottasom. Na kraju Hamilton je uspeo da popravi svoje vreme na 1m10.166s i tako đođe do svoje nove pol pozicije, dok je Vettel napravio grešku i zakačio ogradu u krivini Tabak. Drugi je bio Bottas, treći Verstappen, a peto mesto pripalo je Gasly. Autor: Nikola Nedeljković preuzeto sa - pole-position.rs
  39. 1 point
    Ili dimi ili curi, nema druge. Zbog plina, moguće da su otišle gumice ventila.
  40. 1 point
    YUgisa

    F1: Monako 2019

    Uradili su bolje nego sto sam ja mislio, ja sam mislio da oba ferarija nece iz Q3
  41. 1 point
    neshtry

    Funny photos

    [emoji6] Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka
  42. 1 point
    neshaoct

    Reklame za automobile...

    BMW šaljivim videom u penziju ispratio direktora Mercedesa, usledio odgovor Iako su veliki rivali, BMW i Mercedes ipak pokazuju da imaju međusobno poštovanje i zajednički smisao za humor. Ovom prilikom je tema videa bio oproštaj Mercedesovog direktora Dietera Zetschea koji je otišao u penziju. Kako bi se oprostio od legendarnog Dr. Z, BMW je objavio video te mu čestitao na karijeri i odlasku u zasluženu penziju. Video počinje mirno prikazujući Zetschea (odnosno čoveka sličnog njemu) kako napušta sedište Mercedesa poslednji put, predaje svoju značku i zatim odlazi kući u Mercedesovoj S-Klasi. Međutim, preokret je usledio kada je otvorio svoju garažu iz koje je ''provirivao'' klasični Mercedes, verovatno model 220 iz pedesetih godina prošlog veka, ali je Dieter ipak izvukao BMW i8 Roadster narandžaste boje i odvezao se uz poruku ''napokon slobodan''. ''Penzija je kada možete ostaviti svoju prošlost iza sebe i prigrliti budućnost. Hvala ti Dietere Zetche za mnogo godina inspirirajuće konkurencije'', poruka je na kraju BMW-ovog videa. Ipak, usledio je i odgovor iz Mercedesa koji je podelio BMW-ov video na Twitteru, ali i iskoristio priliku za marketing i promociju novog električnog EQ podbrenda koji će biti rival BMW-ovim ''i'' modelima. ''Hvala BMW za ljubaznu sugestiju, ali smo 100 posto sigurni da se on odlučio za #switchtoEQ''. Ovo nije prvi put da se Mercedes-Benz i BMW zabavljaju. Kada je BMW proslavio 100. godišnjicu 2016. godine, Mercedes koji je osnovan 1886. godine je pozvao sve zaposlene BMW-a da posete Mercedesov muzej i da vide ''kompletnu istoriju automobila''. preuzeto sa - Auto Blog
  43. 1 point
  44. 1 point
    Evo kraja teme.... potvrđujem da sedišta od 147ice apsolutno odgovaraju....ali 100%... slika sve govori Živeli!!
  45. 1 point
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310
  46. 1 point
    knezevic76

    Renault Modus & BMW 120d

    Pažnja, oprao sam crni auto, nevreme će 100%! Danas prvi put sam se igrao sa tovarnim prostorom. Prvo sam pokušao da provalim gde je pokvaren mehanizam za sužavanje sedišta, al na žalost, moraće da se razmontira cela zadnja klupa da bi se rešio problem. Kad je zadnja klupa skroz raširena, može da se pomera napred nazad u dva koraka, što automatski povećava prtljažni prostor u dužinu za skoro 10cm. Kad je skroz skupljena onda ide jedan korak u nazad, manji gepek al mesta pozadi za dvoje kao u majbahu! Zadnja klupa je deljiva, nezavisno 70:30, što je extra. Jednim potezom se obara naslon, dva poteza se sklapa cela klupa. Pronašao sam i kuke za fiksiranje prtljaga i jedan kaiš, gurtnu. [emoji2357][emoji23] Evo malo slika ljute guje Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka A evo i gepeka, inače tu su i patosnice, tipske, fali mi za gepek kadica Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka
  47. 1 point
    neshtry

    Drska ženo plava - AR Giulietta 2.0 150

    [emoji23] Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka
  48. 1 point
    rkoma1986

    Renault Modus & BMW 120d

    Danijele, ti li si?
  49. 1 point
    vicent

    Fiat Multipla - da ili ne?

    A gde ste Vi videli normalnu facu kod ovih retarda na vlasti? Pa ne postoji normalna osoba, svi imaju dijagnozu ! Jbg, to govori više o nama nego o njima . Žalosno i tužno, zar ne ? Послато са LG-G3
  50. 1 point
    PremieRacing

    Fiat Multipla - da ili ne?

    Sto ste bre vulinom fascinirani, gmazcina jedna ona ljigava... Multipla
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...