Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/25/19 in all areas

  1. 5 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji6] Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka
  2. 4 points
    ISV_01

    Kamere & presretači

    Vratili su radar za ocitavanje brzine vozila kod buvljaka na NBG ( pravac Delta City - novi most na Adi), ranije je bio demontiran.
  3. 4 points
    totti

    Ma OFF BRE!

    I meni stigao poklon. Hvala!
  4. 4 points
    dach@

    Kuda ide ovaj svet?

    Ruse dovodi Nenad Popović onaj ćelavi ne znam šta je tačno u vladi. Pre nekoliko godina doveo je isto nekog Rusa u Ikarbus posle 1 godine umalo nije Ikarbus otišao u stečaj. Gde Rusi mogu da budu investitori bilo gde,samo ih Englezi primaju i to ako donose dosta novca
  5. 3 points
    knezevic76

    F1: Monako 2019

    Oplakao sam komentare Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka
  6. 3 points
    vagenovac

    Ma OFF BRE!

    Kupac časti jer je spustio 10% cenu
  7. 3 points
    ne plaćaš ti ponovo registraciju. Plaćaš porez na prenos vozila, saobraćajnu i tablice ako nisi u istom registarskom području. Registracija važi do maja iduće godine.
  8. 3 points
    siki

    Jeep Compass 1.4 140ks MultiAir

    Jeep je stigao kući Au al sam sretan. Slike sutra da dođem sebi prvoć
  9. 3 points
    knezevic76

    F1: Monako 2019

    Gume svi koriste iste, potencijal u vozačima imaju, motor je odličan.... Do menadžmenta je. Realno, ferrari, pojam za supersportske automobile gubi od mečke.Pardon i Red bulla.
  10. 3 points
    knezevic76

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Za 30000km godišnje uračunaj troškove malih servisa, barem dva mala godišnje ili tri, jedan veliki na dve godine i set guma na dve godine. Ja bih gledao po tom pitanju da prođem što jeftinije. Što jeftiniji za održavanje. Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka
  11. 2 points
    silenci

    F1: Monako 2019

    ovi u ferariju bolje da su prespavali citavu sezonu,ajd sto ih je mercedes odavno rasfario,al sad je crveni bik naguzio crnog konja
  12. 2 points
    dekirs

    F1: Monako 2019

    Sta reci za imbecile iz ferrarija.. Pa za ovo treba podeliti otkaze.
  13. 2 points
    Axic

    Kamere & presretači

    Prošle nedelje postaviše još dve kamere u Goce Delčeva, i to baš na mestu gde svi dolaze da jedu šiš ćevap. Za sad vidim da i dalje ne obraćaju pažnju na nedozvoljeno parkiranje u onoj traci gde je Taxi stajalište pa sve do semafora. Da li su ih postavili za čuveni prekršaj gde svi naprave zabranjeno skretanje levo i polukružno kad krenu ka Megatrendu ili zbog neceg drugog? Jedna je okrenuta ka hotelu Jugoslavija, druga ka hotelu Tulip Inn.
  14. 2 points
    Ja je i dalje imam, auto sa motorom od 2.0 i 6cilindara turbo-ide ko oluja, potrošnja po kom pu pri 150-160km je 9.5-10 litara, što je ništa za taj auto. Jednom sam po lokalnim putevima izvukao 7.8 ali je to bilo mučenje motora. Meni nakon izmene ulja u prvih 5-6000km jedva da troši ulje, ali posle je vidljiva potrošnja do 400grama do 8-9000km..Pazim na to i obavezno dolijem, ali i ta potrošnja zavisi od ulja i kvaliteta istog. Ja sam našao na Molovoj pumpi neku polusintetiku 10w-40 i izuzetno pokazala. Sad to isto ulje sipam i u Lanciju-odlično ulje. 166 je prava krstarica, na manjim brzinama do 150 udobna, tiha, mirna(moja tašta kad vozim po auto putu-pre ovih ograničenja, ladno čita novine, koliko je udobna i na tim brzinama. Trap-kao i kod drugih auta mora da se održava, ako želite mir i tišinu u kabini i sigurnost na putu. Ja sam svoju pre 2 godine sredio u Kragujevcu kod Tejovića-od tada mirna ko bubica, nema neugodnog drhtanja zadnjeg kraja naročito na kolotrazima ili dugim krivinama, prednji trap nema da cvili, sve meko, a opet kad brzo voziš sva se nekako ukruti i odaje sigurnošću. Nije što je moja ali pravi brzi direktor ski auto. Nažalost kod nas veoma podcenjen, a garantiram da se manje kvari od pasata, renoa, fordova i ostalih koji kao drže cenu.
  15. 2 points
    Ivan

    F1: Monako 2019

  16. 2 points
    neshaoct

    F1: Monako 2019

    Auuuu..upropasti Ferrari domaćinski svog Leclerca na domaćoj mu stazi...
  17. 2 points
    McSteel

    Za nove članove

    Pozdrav svima! Već duže vreme pratim forum, najpre kao neregistrovan član a od pre neki dan i "regularno" vrebam iz senke Prvi put kad sam naišao na forum, iznenadio sam se (najiskrenije prijatno) da alfisti imaju ozbiljnu konkurenciju po pitanju složnosti i organizovanosti zajednice. Pomalo uz oklevanje istupam da se obraćam ljudima i generalno, al' jednom kad krenem, nikad kraja besedi Zovem se Tihomir, živim i radim u BG, i odnedavno sam vlasnik Hard Black (fabrički mat crne) Delte 1.9 TT. Više o njoj u temi za to predviđenoj za koji dan, kad konačno bude smisla da je temeljnije operem (prokleta svakodnevna prljava kiša) i nakon što je Goran iz servisa sredi u ponedeljak (mali + veliki servis + EGR bypass itd). Jedini ozbiljniji dodir sa Fiat automobilima je bila tatina Zastava 10 pre mnogo godina, koju sam praktično samo ja i vozio nekih 3-4 godine. Stvari poput Lancie sa kojom se nedavno usrećih su uglavnom bile "daj krug oko ulice" od drugova i poznanika koji su imali deblje budžete... Moram reći da se ni najmanje ne kajem, iako sam bezmalo 10 meseci lomio šta kupiti i zašto baš to. I iako sam sa svih strana upozoravan kako se kupci Fiata (pa po ekstenziji i Lancie) odmah pobratime sa serviserom, mislim da sam u okviru ove zajednice u prilično dobrom društvu! Nadam se da ću moći da vratim barem deo znanja i iskustva koje sam "ubrao" čitajući vas, i da se vidimo na nekom od sledećih okupa
  18. 2 points
    dekirs

    F1: Monako 2019

    Vidi ga maleni sto dominira kod kuce
  19. 2 points
    Ček, pa taj atmo motor 1.4 16v je maksimalno jednostavan, i radi na plin bez problema. Inače, nevezano za muke virketa oko izbora auta, moje dosadašnje iskustvo sa polovnim kantama je takvo da sam imao problema sa svim drugim sem sa motorom (izuzimajući ozloglašeni 1.9D u Škodi Feliciji). - Bravo 1.9JTD - nikakav problem sa motorom. - Idea 1.3mjet takođe - Golf 5 2.0TDi - da ne ureknem, za sada sve ok, ne dižem haubu, prešao sam samo 3000 i kusur kilometara, jer sam pred novu godinu slomio nogu. Hoću reći, ako se kupi auto sa motorom koji se u praksi pokazao kao dobar, i ako je dobar primerak, neće biti problema sa samim motorom.
  20. 2 points
    silenci

    F1: Monako 2019

    ma imaju oni problem sa svime,a ne samo sa gumama,
  21. 1 point
    shuxx

    Stag 200 easy

    Sta reci.... Ugradili mi Stag 200 GoFast pre mesec dana. Majstor ima instaliranu verziju na kompu Stag 200 easy 0.26.0.9096 firmware koju sam i ja skinuo i instalirao... imam kabal / interfejs... ali mi komp ne prepoznaje povezan auto... tj ima neki problem sa USBom.... Probao sam update drivera na USB... ali ne pomaze.... Ima li kakav savet sta da radim da omogucim povezivanje kompa sa kolima... Hvala unapred Sent from my SM-A320FL using Tapatalk
  22. 1 point
    Ivan

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Samo molba, a ujedno nam je i pravilo na forumu - uz eksterni link, ostavlja se i PrintScreen oglasa. Upravo zato da bi sadrzaj foruma bio nezavistan i da kada se tema kasnije cita imao smisao .
  23. 1 point
    TCR Europe, Hokenhajmring - Požrtvovana borba Borkovića, ali i nesportsko ponašanje rivala Najbolji srpski automobiliosta Dušan Borković je treću trku u TCR Evropa šampionatu, koja je vožena na stazi Hokenhajm u Nemačkoj, završio samo jedan krug pre cilja zbog velikih problema sa automobilom, koji su nastali kao posledica nekoliko udaranja tokom trke. Vozač NIS Petrol tima u saradnji sa ''Target Competition'' timom u svom automobilu Hyundai i30 N sa brojem 62 na kvalifikacijama je zauzeo 14. mesto što mu je odredilo 14. startnu poziciju na obe trke druge trkačkog vikenda u Nemačkoj. U izuzetno jakoj konkurenciji 32 automobila naš as je samo jedan krug do kraja držao 13. poziciju, a onda je usled problema sa automobilom završio trku na domak cilja. Borković je više od polovine trke vozio sa polupodignutom haubom, oštećenim spliterom, polupanom šoferšajbnom i raznim polomljenim delovima automobila koji su ga znatno kočili od samog starta. Kada je bilo gotovo sigurno da će izuzetnom požrtvovanošću uzeti prve bodove na Hokenhajmu, automobil je u potpunosti otkazao posle udarca Džona Filipija. ''Sve je krenulo od kvalifikacija kojima nisam bio zadovoljan. Nisam pronašao pravi ritam, a koliko je jaka konkurencija najbolje govori da se čak nas 14 vozača spakovalo u pola sekunde, što znači da su me stotinke delile od drugog dela kvalifikacija i bolje startne pozicije. Ali to zaista samo svedoči o izuzetnoj konkuretnosti šampionata. Iako je staza Hokenhajm za mene potpuno nova i znao sam da neće biti lako, ipak nisam očekivao ovakvo ponašanje vozača. Ovoliko udaraca koliko sam dobio na ovoj trci, u životu nisam dobio. Nema dela na automobilu koji mi nije udaren. Zbog svih tih oštećena išao sam čak 15km/h sporije od drugih i na pravcima su me svi obilazili. Boriću se sutra lavovski kao i danas, ali sa ovakvom gužvom na stazi i startnom pozicijom kao današnjom ne očekujem mnogo. Daću sve od sebe i nadam se da ću uzeti neki bod sutra jer je na kraju sezone svaki bod bitan'', rekao je Dušan Borković posle trke. Druga trka na Hokenhajmu biće održana sutra u 11:35h, sa direktnim prenosom na drugom program RTS-a. preuzeto sa - Auto Blog Trka počinje od 14 minuta:
  24. 1 point
    Nisam jos uzeo auto, razmisljam i dalje ali sam hteo da budem informisan na vreme. Prosli put kad sam kupovao auto, ovlascenje i overu kod notara smo odmah uradili, a ostalo sam ostavio pred istek registracije. Sad bih sve uradio odmah, da budem miran al nisam znao da je registracija tu posebna stavka u smislu da samo to mogu da ostavim za sledecu godinu kada istekne.
  25. 1 point
    McSteel

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Slažem se, i ja sam pre za "niži" osnovni model ali sa više opreme, doduše ovde je bio akcenat na smanjenju potrošnje i što većoj pouzdanosti - a osim ako se mašina baš maltretira, najveći doprinos pouzdanosti daje manja starost, zar ne? Linkujem neka alternativna rešenja u okviru datog budžeta i parametara ispod. Nije baš otišao, samo loš tajming - izgleda je postavljač menjao oglas: Novi link. Kao što je @Ivan korektno primetio iznad, auto jeste poprilično klot, ali isto tako je verovatno prilično daleko od iole ozbiljnih problema u radu. Novci i muzika su vazda direktno proporcionalni, a ovo jeste jeftina kupovina... Od nekih dodatnih predloga u traženom budžetu, a da nije striktno Fiat, moji izbori u ovoj situaciji bi bili: GP 1.4T 2011: Solidno očuvan, nije prastar. Jak i u principu pouzdan motor, ali ume itekako da srče gorivo. Dobra oprema. I još je Fiat MiTo 1.4T TNG: Sestrinska proizvodnja, motor kao kod prethodnog predloga samo malo downtuned. Fabrički gas, to uliva poverenje. Lepa perla "bela" (slonova kost) + odlična oprema. Malo manje očuvan od GP ali i dalje fer stanje za to godište. Corsa D 1.3 CDTi: Nije Fiat ali solidna ponuda za te novce. Iako izbegavaš dizela, ovaj motor je oličenje jednostavnosti održaanja i dugotrajnosti. Ima i dovoljno snage (i obrtnog momenta) za šasiju koju treba da vuče. Ok oprema i boja, i 5oro vrata, pa je praktičniji za >2 putnika. Sedišta su među najudobnijim dostupnim u Opelu, plus je fantastično očuvana... Corsa D 1.4 TNG: Motor bliži onome čemu se nadaš, opet OK oprema. Ne vidi se sa fotki jasno koliko je dobro (o)čuvan. Malo je sumnjiva priča sa navigacijom/multimediom, verovatno su nešto zeznuli pri vraćanju kilometraže - dobar povod za debelo spuštanje cene. Ima smisla ako hoće da ide dole 300+€. Svestan sam koliko je u ovoj zemlji teško doći do novca poštenim putem, pa razumem budžetska ograničenja. Nesreća je što si taman ispod prelomne tačke... Prema svemu što sam se nagledao poslednjih godinu dana intenzivno, a inače i godinama pre, optimum za uloženo/dobijeno je nekih 5500-6500€. Ispod toga ubrzano gubiš u smislu godišta i/ili opreme, a iznad toga je potrebno sve više novca za sve manje praktičnih prednosti... Ako ti se ne žuri sa kupovinom iz nekog neodložnog razloga, radije razgledaj još neko vreme. Kad naiđe auto za koji si siguran da je za tebe, prosto ćeš to "osetiti" i intuitivno, bez previše racionalizacije i samoubeđivanja. Siguran sam da i drugi mogu da ti potvrde ovaj osećaj kad auto prosto "legne"
  26. 1 point
    Procitaj malo temu, pa vidi kakve su ljudi sve probleme imali zbog ovlascenja... Nije da je toliko cesto, ali desava se. A onda je ovde kuku lele, sta da radim . Moj je savet odmah po prodaji ili kupovini uraditi prevod i mirna glava (barem licno tako uvek radim). Mozes da pogledas i na kalkulatorima koliki bi okvirno bio iznos poreza (ne znam kakav je dogovor izmedju vas, ali formalno ga placa prodavac na svojoj opstini, u praksi trosak obicno ide na kupca mada nije obavezno). Registracija svakako vazi do iduceg maja, kao sto postovane kolege vec rekose (tj. najveci trosak si svakako odlozio).
  27. 1 point
    Ivan

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Bravac je skoro pa totalni klot sa opremom. Bez podizaca pozadi, naslona za ruku, Blue&Me, parking senzora, klima je rostiljka, osnovna sedista, 16'' felne, o nekoj dodatnoj opremi tek da ne pricamo, a znamo sta u njega sve moze da ide... Uvek kazem da je za Fiat i C klasu steta ne doplatiti trunku vise i dobiti brdo opreme, jaci motor (ovaj je od 105KS), itd... Samim tim je onda i dozivljaj istog modela totalno drugaciji. Ali ne znam da li se u tom slucaju probija postavljeni limit, licno bih onda isao u klasu ispod i uzeo nesto slicnog godista sa dobrom opremom i motorizacijom (ionako covek pominje GP, odnosno to bi bio mladji Evo)... Prednost primerka iznad je niska cena za 2012. dizela C klase (a uvek je diskutabilno licitirati koliko jos moze dole), delimicno i to sto je kupljen ovde. Upisuje se godina proizvodnje, a ne datum prve registracije. Iako imam gomilu zamerki na proces registracije kod nas (osiguranje, bonus/malus, "novi" tehnicki,...), ovo je po mom misljenju skroz OK i fer. Sta ako je neki primerak duze stajao u salonu ili negde na placu prodavca pre prve registracije? Uostalom, sto se Zabara tice, to ne treba uopste da nas tangira, jer se vrlo lako proveri preko VIN u ePer. Da me neko ne razume pogresno, identicnu situaciju imam i sa svojim Sportom. Godiste je -1 u odnosu na ono koje je pisalo u svajcarskoj saobracajnoj. Sto je po meni skroz OK, odgovaralo mi je i pri kupovini, odgovarace mi i pri buducoj prodaji. Uostalom, i u AMS uverenju polje se zove "Godina proizvodnje", a ne "Godina prve registracije" .
  28. 1 point
    neshaoct

    F1: Monako 2019

    Hamilton prvi kreće na trci u Monaku Vozači Merecdesa zauzeli su prvi startni red na trci u Monte Karlu. Toplo i lepo vreme dočekalo je početak kvalifikacija u Monaku, pa je tako temperatura vazduha bila 21, a staze 44 stepena. Ferrari je uspeo da bez većih problema i na vreme popravi bolid Sebastiana Vettela koji je imao udes na trećem treningu. Posle uvodnih par minuta u prvom delu prvo vreme zabeležio je Charles Leclerc od 1m12.825s ispred Kevina Magnussena koji je kasnio 44 hiljaditinki. Max Verstappen je odmah rešio da doda gas i tako preuzeo prvo mesto krugom od 1m11.725s a iza njega u uvdnom delu našao se Lewis Hamilton. Vozači Red Bulla popravili su svoje krugove, pa je tako Holnađanin uštopovao 1m11.597s dok je Francuz došao do drugog mesta sa 0.288s zaostatka. Leclerc imao je na polovini Q1 jedno jako kočenje na ulasku u predzanju krivinu, ali je uspeo da izbegne kontakt sa ogradom. U finišu sesije Valtteri Bottas uspeo je da dođe do vodeće pozicije - 1m11.562s dok su se ostali vozači mučili sa gužvom na stazi. To nije smetalo Lewisu Hamiltonu da ostavri još bolji krug od 1m11.542s, a Sebastian Vettel morao da je ponovo izađe na stazu jer se nalazio u eliminacionoj zoni. Nemac u Ferrariju uspeo je da se izvuče iz lošeg položaja postavivši najbolje vreme od 1m11.434s, ali je tako izbacio svog timskog kolegu Charlesa Leclerca u prvm delu. Pored njega kvalifikacije nestu nastavili i Perez, Stroll, Russell i Kubica. Valtteri Bottas je drugi deo kvalifikacija započeo najboljim krugom u vremenu od 1m10.701s ispred Maxa Verstappena i Lewisa Hamiltona. Britanac u Merecdesu uspeo je odmah zatim da smanji zaotatak na nešto više od jedne desetinke dok je Sebastian Vettel zauzimao tek deveto mesto. Ua završnim minutima Q2 Max Verstappen je došao do prvog mesta gde je za jednu desetinku bio brži od Bottasa (1m10.618s) dok se Vettel popeo na četvrtu poziciju, dok je odmah iza njega bio dvojac Toro Rossa. Na kraju vizu za Q3 nisu obezbedili: Hulkenberg, Norris, Grojean, Raikkonen i Giovinazzi. Treći deo počeo je furioznim krugom Valtterija Bottasa koji je odmah postavio vreme od 1m10.252s. Iza njega našao se Max Verstappena koji je kasnio 4 desetinke, a na trećem mestu bio je Sebasttian Vettel kome je falilo skoro 7 desetinki. Lewis Hamilton morao je da odustane od prvog kruga, ali je u drugom imao više uspeha i tako sebe plasirao na drugo mesto sa zaotatkom od 0.2s za Bottasom. Na kraju Hamilton je uspeo da popravi svoje vreme na 1m10.166s i tako đođe do svoje nove pol pozicije, dok je Vettel napravio grešku i zakačio ogradu u krivini Tabak. Drugi je bio Bottas, treći Verstappen, a peto mesto pripalo je Gasly. Autor: Nikola Nedeljković preuzeto sa - pole-position.rs
  29. 1 point
    knezevic76

    Sauber / Stake F1 Team

    Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka
  30. 1 point
    YUgisa

    F1: Monako 2019

    Uradili su bolje nego sto sam ja mislio, ja sam mislio da oba ferarija nece iz Q3
  31. 1 point
    neshaoct

    F1: Monako 2019

    Da... i šteta za Fetela, videćemo uskoro na kvalifikacijama je l su ga opravili
  32. 1 point
    ISV_01

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    U principu bi mogao sa aspekta registracije (koja uzgred je za 3 meseca, pise u oglasu) te ako bi uzimao i spustao cenu, ta bi bila neki ekvivalent registracije. Ja dok sam gledao cene delova za 1.9 bravishu, pojavljivali se ovi za 1.6..meni se cini da su skuplji ili se samo tripujem ?
  33. 1 point
    Dule 021

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Ima. 1,9Mjet 2007/2006 (pala na homologaciji jer je proizvedena 20.12.2006) a motor sa 150ks i 6 brzina. Kilometraza za neverovati ispod 200k km tacnije 168k. Ko hoce da proverava dobije targu.
  34. 1 point
    Da li osetiš neki trzaj u volanu kada ti izbaci servi? I izbaci uvek pri brzinama manjim od 30km/h?
  35. 1 point
    neshtry

    Ma OFF BRE!

    Stigao poklon od Kemoimpexa.. Bridgestone kačket Hvala puno! [emoji3]
  36. 1 point
    Nisi napisao godište Punta? Motorče se popravlja za 20€. Mnogo je pametnije popraviti ga novim delovima nego kupiti polovno.
  37. 1 point
    siki

    Jeep Compass 1.4 140ks MultiAir

    je, je, eje danas bio u Kragujevcu da vidim svog jeepa. Poludi sam od sreće. Sutra ga Preuzimam. Izvršen 0 servis, opran, sedeo u njemu-ludilo od opreme. Zastoj je nastao zbog carinskih papira-kasno stigli pa nismo mogli izvaditi probne tablice, ali zato će sutra sve biti gotovo i vozi Siki. Slike su mi u telefonu, a ovo pišem sa tableta pa ne znam staviti slike u prilog, ali sutra prekosutra kad prebacim u laptop sve ću staviti. Kako ću lepo zaspati večerasod uzbuđenja nisam 3 dana normalno spavao. Sve je počelo u Nišu prošle subote, odluka pala u utorak, uplaćen u sredu(elektronski iz kuće) u Kragujevcu(najpovoljniji uslovi) i to sve na reč.
  38. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  39. 1 point
    Pazario sam Tigar HP 185/60/15, kad može baja na A6, mogu i ja na ovu moju zver. 4210din plus montaža, demontaža, balansiranje i ventil 650din. I još garancija godinu dana na oštećenja. I 200 din čast za pivo. Uredno vraćene vezice na ratkapne, spakovane zimske u kese i gepek. Ja prezadovoljan uslugom.
  40. 1 point
    Rekao bih da ti ovo resava sve probleme, ali uzmi u obzir sve sto smo ti napisali do sada
  41. 1 point
    https://www.42gears.com/blog/how-to-play-videos-at-start-up-on-an-android-device/ Nisam isporobavao, ali baci pogled na ovo.
  42. 1 point
    Mislim da ti za to onda ne treba flesovanje. Probaj prvo sa nekim aplikacijama za pustanje videa / welcome screen tipa i da im podesis auto start pri paljenju telefona/tableta (mislim da ima takva opcija u androidu, premda ima i garant takva aplikacija) samo mislim da ce malo ici sa zakasnjenjem jer se aplikacije startuju kao servis pri paljenju (kao kod kompa). Varijanta sa bootloaderom je slabo moguca jer su ti videi jako kratki, te ne verujem da bi to uspelo.
  43. 1 point
    Da li konkretno mislis kada se telefon tek upali (ono, skroz ugasen pa upalis i ima mali video uglavnom proizvodjaca ili slicno o modelu ili samom brendu) ili kada se skroz upali pa krene neki video ? U slucaju 1) tako nesto je izvodljivo ali rizicno. Ranije sam flesaovao softvere na android telefonima (tkz modove i varijante kernela) a onda sam uzeo bolji fon i to je to. Princip je isti kod svih, samo je bitno sta tj koji bootloader koristis (tj koji ti je taj video koji postavljas umesto originala), njegova velicina i dimenzija radi prikazivanja na ekranu. Elem, ako sam krenes da to radis, moras bas da budes pazljiv da ne bi 'brickovao' tj zakucao fon a posle kuku lele (tesko da se brikuje, ali i onom ko ne zna materiju dovoljno da nesto ne radi pa krene da panichi). Uglavnom uredjaj kojim to radis je ODIN - za fleshivanje i pratecim elementima - instalacija na kompu u pogledu softvera (android development - sa drajverima i slicno), obican USB za taj fon, ODIN i propratne stavke (bootloader, kernel i slicno). Moj savet - dobro priguglaj i informishi se pre nego da ista krenes da petljas jer se lako ostaje bez fona, pogotovu akp greskom mu flesujes drugi softver/bootloader koji nije za njega.
  44. 1 point
    pavleb

    Za nove članove

    Ja sam Pavle i vozim Hondu civic 1.8 hp 2007god. i svidja mi se Djulijeta kao moguce sledece vozilo
  45. 1 point
    YUgisa

    Kuda ide ovaj svet?

    Sad se propagira da si zaostao ako imas moral...
  46. 1 point
    Voja 82

    Za nove članove

    Pozdrav svima. Prosle nedelje sam kupio Fiat GP 1.6.MJet 120HP Prvi Fiat posle nekih 10-ak godina, i prvi utisci su odlicni. Pre toga od Fiatovih automobila sam vozio Punto Sporting (1) i Fiat Bravo 1.6 Benzinac (2002) Evo i par fotki. Planiram polako da doterujem auto, pa ce mi biti potrebni neki saveti.
  47. 1 point
    Juče napravljena prva ozbiljnija vožnja magistralnim putem. Opterećenje: tri putnika i prtljag i tempo našto brži od saobraćaja, uz obilatu upotrebu tempomata. Na putu velika gužva. Maksimalna brzina je bila tek nešto iznad 90 nekoliko puta. Na kratko, nekoliko puta pred šaltanje izvučen do blizu 4k. Reži u tom području. Svakako bih voleo da je jači, ali ovo je limuzina i može, ali treba, uglađeno da se vozi. Ko to želi, 1.4 uspešno odrađuje uz minimalne troškove.
  48. 1 point
    Da, prosto je tako, jer smo u Srbiji podigli prag osetljivost i na takve stvari. A zašto stoji "prednji naslon za ruku", "senzori pozadi", "prednja/zadnja svetla za maglu"...? I to nije poklon, već sastavni deo paketa opreme koju sam uredno platio. No to nije ni toliko važno. Mnogo je važnije da sam u celini zadovoljan kolima.
  49. 1 point
    Pa piše, ali... Svakako sam neprijatno iznenađen, pa čak i kad je moj propust. Što se hil holdera tiče, o njemu nisam razmišljao, pa me je jednostavno prijatno iznenadio. Znam kako f-še, a nije mi toliko bitan, ali mi je drago da je tu. Naglasak mi je na nekim drugim sadržajima vozila.
  50. 1 point
    Ivan

    Fiat novi Tipo 1.4 95KS

    Pisanje smo izdvojili iz opste teme o kupovini Tipa , jer se vec prilicno krenulo u detalje o konkretnom autu. Pa je iskljucivo dobra volja vlasnika sta zeli da pise, da li zeli da postavlja slike itd... Sto se signalizacije otvorenih vrata tice, meni licno je sve logicno, intuitivno i ne ostavlja mogucnost za gresku. Na uspesno zakljucavanje, migavci se jednom duze upale i ugase, sa jasnim zvukom mehanickog zakljucavanja. Ako neka vrata ostanu otvorena, migavci blinkaju vise puta u kracim intervalima i prosto je nemoguce to ne videti . Vrata ostaju nezakljucana i tera te da sve lepo zatvoris ili otklonis problem. Na otkljucavanje auta (ili samo gepeka) blinkne 2 puta. I to je to, ako pricamo o verziji bez fabrickog alarma. Ako on postoji, dodatno i zvukom identicno isprati sve ovo.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...