Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/22/19 in all areas
-
3 points
-
3 points
Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce
MS PK and 2 others reacted to shomispc for a post in a topic
Ekstra, dupli izduv mu leze kao budali smar! -
2 points
Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce
horvat and one other reacted to shomispc for a post in a topic
ekstra izgleda I preglasno je za 120ks, kad ga poteras na 150 bice taman -
2 points
Stilo karavan 2002 jtd. full oprema...bar mislim
bole-stilo.jtd and one other reacted to darkman14 for a post in a topic
uspešnop orošavanje -
2 pointsTi jos nisi castio ni za Rendzulu, a vec se raspitujes za sledeci auto .
-
2 points
Škoda Yeti & BMW X3
Djuk85 and one other reacted to bole-stilo.jtd for a post in a topic
je .... ali mu kevu danas u skodi ............. , sad je kao nov. -
2 points
Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce
horvat and one other reacted to neshaoct for a post in a topic
Slobodno napiši broj ovde na temi, ako imaš i link na PA ka njemu, daj sveee trebaće ljudima kontakt... -
2 points
O pravnom aspektu privatnih kamera u saobraćaju
dach@ and one other reacted to neshaoct for a post in a topic
AutoAnaliza video: Snimate saobraćaj? Da li vas policija može kazniti i da li snimak može biti dokaz na sudu? -
2 points
Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce
neshaoct and one other reacted to Milutinac for a post in a topic
Taaaako se to radi -
2 points
Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce
neshaoct and one other reacted to horvat for a post in a topic
Live -
2 points
Fiat Stilo 1.9 JTD - mogući problem sa turbinom
alfini0507 and one other reacted to MS PK for a post in a topic
Radi ona jos od momenta kada okrenes kljuc u bravi. Neki drugi problem imas, mora da se isprati dijagnostikom -
2 points
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
dekirs and one other reacted to horvat for a post in a topic
Umislio da je Raikkonen -
2 points
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
dekirs and one other reacted to Milutinac for a post in a topic
Izletela svilja... -
2 points
-
2 points
Kupio tata B6 Passata
neshaoct and one other reacted to Kuvalja for a post in a topic
Uvek najsigurnija solucija je da uzmes agenciju koja ima advokata, sudskog vestaka i lika koji radi defektazu i das im 20% i radis auto gde zelis, sigurno ces dobiti love da pokrijes stetu a i prekipi. Taj far sto mu je polomljen nosac ce ti izvariti u servisu... -
2 points
Jeep Compass 1.4 140ks MultiAir
neshaoct and one other reacted to Ivan for a post in a topic
Pisao sam poprilicno o mom dosadasnjem iskustvu sa masinom, pa moze da se pogleda pomocu Search. U najkracem, vrlo zabavan i lep za voznju, pogotovo ako ima i dodatni Sport mod. Lako se vozi jer ima snage u bas sirokom rasponu obrtaja i nekarakteristicno za manje benzince - prilican torque u niskim obrtajima (slicno dizelima). Upravo zahvaljujuci MultiAir jedinici, ima oko 15% vecu snagu kao i torque i za toliko manju potrosnju od klasicnog turbaka. Kod mene se za godinu dana ukupan prosek ustalio na 6.85 l (fabrika deklarise 5.7), a potrosnja ulja je oko 0.3l na 10.000 km. Upravo ono sto pravi razliku (MA jedinica) je i najveca potencijalna zvrcka i trosak. Najproblematicnije su bile prve serije zbog uzih uljnih kanala hidro-razvoda. Kao sto rece kolega, najskuplja varijanta (ako te bas to zadesi za par desetina hiljada km u vlasnistvu) je kupovina nove (oko 600 EUR, cuo sam i za neke varijante za 400 EUR), do reparacije koja je 150+ EUR, ako je izvodljiva (info od Gorana i Brane iz Vranica). Sve ostalo oko odrzavanja je vrlo slicno kao i na klasicnom T-Jet (jer je MA nadgradnja na njega). Veliki i mali servisi su prilicno povoljni, a kod svih ovih benzinaca treba obratiti paznju na stanje turba zbog nesto veceg zagrevanja. Ako je i na Compassu uparen sa C635 menjacem, obratiti paznju na ulaz u 1. i 2. brzinu. Ovo je u najkracem prica u automobilima C klase (Giulietta i Bravo), u nekom tezem i vecem vozilu nemam iskustva. U Bravu je verzija od 140 KS i 230 Nm (u Sport modu +25 Nm), a u Giulietti od 170 KS/250 Nm i posle restyle verzija od 150 KS. Za moj ukus, vrlo lep izbor koji mi je usao pod kozu vec na prvu voznju, od malo duzih tura putovao sam do Dalmacije i Istanbula sa uzivanjem. -
2 points
Gde sipate gorivo?
YUgisa and one other reacted to horvat for a post in a topic
Otkako sam uzeo Alfu, isprobavao sam sve moguce pumpe i goriva, bukvalno svaki tank sipam nesto drugo. Pokusavao sam maksimalno da obracam paznju na rad motora, kako povlaci iz niskih obrtaja, da li ima razlike u potrosnji itd, i trenutni neki zakljucak mi je da mi motor najmirnije radi u leru sa NIS-ovim GDrive 100 gorivom. U ostalim parametrima ne mogu da vidim razliku nikakvu, potrosnja je sa svakim bila manje-vise ista, subjektivne performanse takodje, povlacenje iz niskih obrtaja takodje, eto jedino rad u leru bude malo mirniji sa Gdrive 100 (daleko od toga da sa ostalima skace ko jarac)... Nazalost, ovo pitanje je, barem za mene, nemoguce 'metrifikovati', tako da mogu samo da dajem subjektivni utisak/osecaj, koji je vrlo moguce podlozan raznim faktorima, pa i placebo-u... -
1 pointhttps://www.polovniautomobili.com/auto-delovi/5015780/lajsne-za-pragove Evo ga oglas, sa vazecim brojem telefona [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk
-
1 pointJa sam ga menjao [emoji1] Pojavile se vibracije kako je krenulo toplo vreme, jos pre koju godinu, i odma mi on delovao sumljivo, uzmem polovan samo za probu da budem siguran da je do njega i to od 115ice i ta proba je trajala dve godine [emoji1]. Tad je za moj iz originala bio 24000, medjutim sobzirom da je on punjen uljem nisam hteo da rizikujem da opet procuri pa sam uzeo od novog brava koji je masivniji i obicna guma, jedino sto sam promenio su dva srafa sto idu u krak, moraju duza, isto od brava... Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
-
1 point
-
1 pointBas dobro odradjeno
-
1 point
Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex
MS PK reacted to alfini0507 for a post in a topic
Pa to onda nisu nova desavanja... [emoji6] Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk -
1 point1. neshaoct 2. Sedla 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. . . . Samo da dopunim da će i ovog puta, isto kao i prošlog, biti donešen gotov vruć roštilj, tj. neće se peći na licu mesta.
-
1 pointOooo konacno!!! Naravno, ne propustam, kao i uvek!
-
1 pointHvala, hvala, ko će dočekati petak i da idem po njega u Kragujevac Normalno da će biti slika i utisaka
-
1 pointbice tu i za ksenone, sociva, multimediju
-
1 point@horvat Gde si kupio, koliko para...na 159-ki vozačka ima nekoliko ogrebotina, pa sam mislio da je nekada ispoliram, ali ako nije skupa nova...
-
1 pointPo Kuvaljinom savetu (dopisivali smo se preko PP), kontaktirao sam coveka koji drzi agenciju u BG. Na osnovu zapisnika Dunava mi je rekao da je neka minimalna cifra koju mogu da ocekujem oko 250.000 ali da ce verovatno biti i veca jer ce biti jos nekih manjih stvari koje nisu na zapisniku.. @Kuvalja hvala jos jednom
-
1 pointProduzena registracija za Sporta (prva redovna za 1.4 MultiAir 140), ako nekog interesuje cena za tu masinu, stvari stoje ovako: osiguranje sa 1. premijskim razredom 16.220 din, porez 4.177 din, komunalna taksa 1.720 din, nalepnica standardno 440 din. Ukupno papirologija cca 22.500 din. Poredeci sa mojim bivsim Stilom JTD 115, oko 3.500 din jeftinije. Za Stilo je bila veca komunalna taksa i porez (bez obzira sto je bio skoro 10 godina stariji i imao 40% umanjenja zbog godista, ali je u razredu kubikaze iznad). Cena osiguranja za oba vozila je ista, tj. i dalje nas lese sa 50% vise u poslednjih par godina... Na to naravno teba dodati jos cenu "novog" tehnickog pregleda, pa kako nabodete (po BG uglavnom 4.000-4.500 din). Godinama unazad sam u Dunavu imao besplatan tehnicki uz kupljenu njihovu polisu osiguranja (linija pored hotela Jugoslavija), ali su to naravno ukinuli. Od kolega ovde sam saznao, pa kome je usput: u NS, Lazarevcu, Cacku tehnicki ima i za 2500 din, s tim sto u BG onda jos mora da se skokne u SUP po nalepnicu. Meni je sve ukupno sa tehnickim izaslo oko 25.000 din.
-
1 point@siki Nemo' da ga nisi predstavio na Forumu
-
1 point
-
1 pointAko je nov-nov , onda tek nemas sta da brines. Ostaje ti samo da uzivas. Em je novo, em pod garancijom, em su sa 2. generacijom MA ispravljene prvobitne bubice kojih je najvise bilo u pocetnoj seriji. Rekoh vec, najcesce uzi kanali hidro-razvoda na prvobitnim verzijama, a motor je predstavljen 2010. i tada je poneo titulu motora godine. Vec treca generacija MA sistema je predstavljena u najnovijim T3 i T4 Firefly motorima. Mislim da su T4 varijantu od 1332 ccm nasvirali na 180 KS i 285 Nm (postoji i varijanta od 150 KS). Zaboravio sam da ti kazem da je pored povoljnog redovnog odrzavanja prednost i prilicno jeftina registracija. Sto se pitanja za Alfu tice, u oznaci tog motora se uvek istice MultiAir oznaka. Tako da je i oznaka na poklopcu motora "MultiAir Turbo Benzina". Dok obicni turbaci nose oznaku "Turbo Benzina". Na Fiatima nose oznaku "MultiAir Turbo", evo ti moja fotka od pre neki dan, taman imas i potrosnju ulja na servisnom intervalu (10.000 km): Prethodno sam bas dugo vozio 1.9 UniJet 115, tako da i jedni i drugi imaju svoje lepe osobine, kao i potencijalne zvrcke i troskove, pa kako ti se zalomi (pogotovo na polovnjaku). Cinjenica je da su neke stvari na novijim dizelima nepotrebno zakomplikovali zbog satro eko-normi (a guraju SUV vozila koja su susta suprotnost tome) i to me je najvise odbijalo. Daleko od toga da opet ne bih uzeo neki mlad i ocuvan dizel. Takodje su i moderni turbo benzinci sve komplikovaniji - summa summarum, moje iskustvo je da je cena posedovanja jednog modernog turbaka, bilo da je dizelas ili benzinac u pitanju, na kraju maltene ista. To vazi i za potrosnju, racunao sam kao i ti na 1.5-2 l vise nego dizel. Ali je to u praksi tacno +0.75 l (uz jeftiniji benzin kod nas), sa vozilima slicnih tezina i velicina, na maltene istim relacijama (Stilo 6.1 l u vlasnistvu, Sport 6.85 l). Tako da se sve na kraju maltene svodi na licni ukus pri izboru. Bar je moje iskustvo takvo. Ako pitas za moju temu kao predstavljanje auta - za Sporta je nemam, a i ne planiram da otvaram. Ali sam bas dosta pisao o iskustvu sa MA motorom (cene odrzavanja, velikog/malog servisa, registracije, performanse, potrosnja,...) kao i nesto teorije, pa mozes da pogledas pomocu Search. Nema na cemu, naravno, pozdrav.
-
1 point
-
1 pointPa u sustini jeste tako. Uvoz goriva/derivata ide preko NIS-a (ili njegovih pajtaskih firmi) i sam je zajednicki i jedini distributer za sve pumpe u Srbiji. Jedino sta se moze razlikovati je ko sta dodaje u isto dopremljenjo gorivo...vodu, secer, so, biber, aditiv protiv smrzavanja i boljeg/losijeg rada motora... Nekako mislim da nije uvek tako da gorivo bude lose na nekoj pumpi, vrlo je moguce da je taj ko je natocio dobio 'reslove' iz tanka koji je pri kraju. Od kada smo za sluzbene dobili OMV kartice, nisam primetio neku razliku od pumpe do pumpe sto se tice dizela jer imamo samo dizelke u voznom parku i idemo po celoj Srbiji. Jednom smo bili prinudjeni na Art Petrol da sipamo gorivo i isto se auto ponashao. Nema pravila sem da verujem da je gorivo kod nas minimum 10% losije od npr kod suseda iz Bosne (opet verovatno zavisi koja je pumpa proverenija). Sent from my S10 PRO using Tapatalk
-
1 pointHvala na infu. Planiram/ma danas uplaćuje novog Comp asa sa motorom 1.4 multiair od 140ks.'Preuzimam ga bože zdravlja u subotu. Pa me zato zanima sve o tom motoru_ako se ne varam on je u Alfi đulijeti kao 1.4 turbo benzina nosi oznaku. Ja ionako vozim samo turbobezine-Lancia k coupe 2.0 16ventila,4cil i Alfu 166 2.0 V6 tb pa sam nekako navikao i vezan za benzince i mislim da su puno bolji i jednostavniji od jtdm motora i jeftiniji za održavanje osim eto veće potrošnje od otprilike max 2 litra. Ali nemam budućih problema sa lošom i prljavom naftom, egr, dpf i slično. I 140 benzinskih konja valjda će biti slično ako ne i bolje od 120 dizelskih konja Kako ti se zove tema da je nađem-Ivane Pozdrav
-
1 point
Gde sipate gorivo?
Djuk85 reacted to PremieRacing for a post in a topic
Apsolutno tačno... Potpuno je uzaludno 'isprobavati' goriva sa različitih pumpi. Danas treba sipati tamo gde imaš ili dobiješ neke bonuse pošto svi imaju isto (biiip) gorivo. Zato se i trude da nas privuku popustima za lojalnost. -
1 pointDa li konkretno mislis kada se telefon tek upali (ono, skroz ugasen pa upalis i ima mali video uglavnom proizvodjaca ili slicno o modelu ili samom brendu) ili kada se skroz upali pa krene neki video ? U slucaju 1) tako nesto je izvodljivo ali rizicno. Ranije sam flesaovao softvere na android telefonima (tkz modove i varijante kernela) a onda sam uzeo bolji fon i to je to. Princip je isti kod svih, samo je bitno sta tj koji bootloader koristis (tj koji ti je taj video koji postavljas umesto originala), njegova velicina i dimenzija radi prikazivanja na ekranu. Elem, ako sam krenes da to radis, moras bas da budes pazljiv da ne bi 'brickovao' tj zakucao fon a posle kuku lele (tesko da se brikuje, ali i onom ko ne zna materiju dovoljno da nesto ne radi pa krene da panichi). Uglavnom uredjaj kojim to radis je ODIN - za fleshivanje i pratecim elementima - instalacija na kompu u pogledu softvera (android development - sa drajverima i slicno), obican USB za taj fon, ODIN i propratne stavke (bootloader, kernel i slicno). Moj savet - dobro priguglaj i informishi se pre nego da ista krenes da petljas jer se lako ostaje bez fona, pogotovu akp greskom mu flesujes drugi softver/bootloader koji nije za njega.
-
1 pointSad me pitaj gde je Kotež, ili ja tebe da pitam znaš li [emoji23] Sent from my 3310
-
1 pointSkroz korektan i posten covek https://www.kupujemprodajem.com//Automobili-Oprema/Krovni-nosaci-i-koferi/Krovni-nosaci-Thule-i-Cam-423052-oglas.htm
-
1 point
-
1 pointRenault Megane opet postavio rekord za automobile sa prednjim pogonom na prestiznoj stazi Nirburgring https://www.renaultsport.com/new-megane-r-s-trophy-r-record-at-the-nurburgring-for-the-best-performing-model.html
-
1 point
-
1 pointMožeš ako je od koristi drugim članovima
-
1 pointImao ovu majcu, imam dan danas u drugoj boji. Moj drugar ih je dizajnirao, patentirao i proizvodio. Cak je imao tuzbu protiv likova koji su mu krali patent. Jedini je problem bio sto su iz proizvodnje izlazile koji cm krace nego sto je trebalo
-
1 pointAli to poredjenje novo-polovno nema smisla, kupci novih auta ne porede sa polovnim, nego sa drugim novim.... a cak i tako gledano, mislim da delta za tipa 22-25.000e pruza(la) dosta u smislu ekskluzive, opreme, pa i motorizacije, kvaliteta u poredjenju sa nekim drugim konkurentima za te pare. Pa evo, i danas je Tipo HB 1.6 mjtd u Lounge opremi oko 17-18 hiljada, pa ce neko reci, ko je lud da tolke pare na (bukvalno) Fiat, a opet, ako se stavite u poziciju kupca novog, vrlo lako se vidi da se u tom slucaju dobija dosta vise od ostalih za slicne pare, te vrlo lako moze postati razumna kupovina
-
1 point
Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja
Nidza Savin reacted to MS PK for a post in a topic
A bre sta je cudno, desava se, pogresi covek. Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока -
1 point
Stilo karavan 2002 jtd. full oprema...bar mislim
bole-stilo.jtd reacted to neshtry for a post in a topic
Vala baš... Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka -
1 point
-
1 point
Razni blogeri, vlogeri... / YouTube auto-moto kanali
PremieRacing reacted to banjo1990 for a post in a topic
Ma najbolje full sintetiku menjati jednom mesečno bez obzira na kilometražu, to je najsigurnije. A na 30 hiljada menjati ceo auto i uzeti novi jer mu tu već crkava turbina. Kako biste vi ovde ocenili Acin autfit? Karirano na karirano na sandale . Nedostaju još samo čarape zajedno sa ovim sandalama. -
1 pointzavisi to od vise faktora, od tezine automobila, velicine/sirine tockova, ispravnosti i cistoce dizni, gde sipas gorivo, koriscenja klime, duzine relacije, vrste puta ... itd. Mislim da je taj sa alfom mozda malo preterao, a i ko zna sta je za njega zustra voznja. Meni na 1.9D u gradu bez klime/grejanja na kratkim relacijama trosi 6.3-6.5, sa klimom ili grejanjem ide i do 7-7.2, na otvorenom putu (pri 2500-3000 rpm) zimi 5,2, a leti (bez klime) ~4.4. Kapiram da bi JTD trebao da trosi manje na istom autu, ali Stilo je nesto tezi.
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".