Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/15/19 in Posts

  1. 8 points
    vicent

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    'Ebeš mi sve, ko lud ovde , ko normalan. Pitaću popodne unuka šta mu se više sviđa, Lassa ili Tigar. Tigar asocira na opasnost, avanturu, misteriju a Lassa na lov, uzbuđenje, neizvesnost. Ja bih kupio 2 od jedne i 2 od druge, neizvesna trka [emoji1]
  2. 7 points
    Ko da @neshtry radi u Kemoimpex-u, a ne ja.
  3. 5 points
    MS PK

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Sta sad, ne smeju da se voze deca ma zimskim gumam leti!? Ljudi , jeste li vi ... malo...a!? [emoji23] Ti bre Djomla, vozio si se u fici na Tg 615 , leto - zima ( ali prava zima nekad a ne ova 4pahulje i kolaps u Bg) ako si bio burzuj, guma sivena rucno i pravljena od reciklirani opanci , 99% plastika i 1% guma kolko da drzi onu unutrasnju unutra da ne izleti Licno moje misljenje je da je bas glupo imati 2 seta za te kilometraze godisnje jer ce se svakako posle lupam 4god baciti 8gume koje su po 10% istrosene, tj.tozalno neiskoriscene. Za takve voznje npr. Michelin CC je izmisljen , ili slicni
  4. 5 points
    MS PK

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ti posto ne vozis kola mozes komotno odmah sve 4 wintere da stavis i zdravo. Sve mu jedno koja je guma kad stoji u mestu
  5. 4 points
    Cena je osnova, ostalo je placebo! Uopšte nije upitno da li je guma više klase bolja od srednje klase, a ova od niže klase. Pitanje je da li (ne) dati više para, za više performansi? Onome ko malo prelazi verovatno to puno ne znači, kako raste kilometraža, kako raste ona i kako rastu performanse i snaga motora, performanse samog pneumatika znače više! Mislim da je malko glupo poređenje među klasama, jer te gume ne bi bile 30% jeftinije da imaju sve karakteristike skuplje, pa nisu ludi proizvođači da uzmu manje para. Jbg svako ima neko svoje iskustvo, neko sa lošijim brendom sporije (nesvesno) vozi, pa mu guma deluje premium. Neko (opet nesvesno) vozi bolji brend oštrije, pa se razočara... Mnogi potpadaju pod sugestiju drugih ili reklama, pa gume ocenjuju pre no što im daju šansu i probaju! Ali bre drugari, mlogo unosite emocija, pa nismo Toyotobotovi zaboga!! Došli smo do toga da je UHP2 svetinja i ko nešto kaže protiv, biva kamenovan! Još krst da isečemo, pa da ga prikujemo! Moje iskustvo do sad Pirelli p7, pa Conti PC, pa sve ostale letnje...
  6. 3 points
    Vas generalni distributer...jos danas po nizoj ceni...[emoji3]
  7. 3 points
    neshtry

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Lassa! Jako dobra, a niža cena
  8. 3 points
    Ivan

    Punto 1.2 16v HLX (nemac)

    Ne bi me zacudilo da sve bude kao i pre, a da jedina razlika bude sto cemo placati nekoliko hiljadarki vise za tehnicki. Isto kao sto smo popili foru sa osiguranjem, koje je poskupelo 50% one godine kada su bile poplave i ostade tako. Normalno, uz "akcije" kaznjavanja i slanja na KTP s vremena na vreme, za one koji tako prodju tehnicki (vec vidjeno za folije). Nedavno takodje odradih tehnicki - za razliku od tebe, bogami su me pitali za par stvari i zagledali pragove, kacket, dupli izduv, iako "V" izbi oci uporno grebali sva tri zadnja stakla sigurno 5 min trazeci folije (valjda da ubiju tih pola sata), kontrolisali farove, cini mi se zevali cak i u dimenziju guma... Za razliku od Stila, bolelo me je uvo jer je na autu bukvalno sve fabrikana. Cak sam za svaki slucaj odstampao i poneo listing opreme po sasiji iz ePer, ako se ipak nadje neki pametnjakovic. Sve u svemu, *** lud zbunjenog .
  9. 3 points
    A jbt. Ko u klin, ko u ploču. Taman rešim da pazarim lasu, ispadne da je bolja sava. Daj, dogovorite se već jednom, treba menjam ove zimske all season, prednje su friške, al' zadnje ulaze u 11-u godinu ...
  10. 3 points
    Upravo tako-zamišljen.
  11. 3 points
    Jedino u čemu smo sigurno svetlosne godine ispred ostale konkurencije je to da znamo da se naguzimo i skinemo gaće. Da l' iko više i trunku poveruje u ono što šizoje priča...
  12. 2 points
    neshaoct

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ako sam dobro razumeo, vozio bi Hankook zimske koje si stavio pre 5 meseci, umesto da kupiš letnje za to malo km tokom letnjih meseci? Ako je to pitanje, ustvari ga onda i nema. Nećeš moći da voziš te zimske tokom leta sve i da hoćeš, počeće da se kidaju, raspadaju (prednje posebno). Slično sam mislio prošle godine negde u ovo vreme, da izvozam zimske Dunlop sa kojima je došla Alfa (za još jednu zimu nisu bile, ali za leto su imale sasvim dovoljno šare da odvode vodu ako zatreba), ono kao laganije ću voziti...pa da pred zimu uzmem nove zimske, a ove godine tek nove letnje. Međutim šipak, čim je ugrejalo počele da se kidaju prednje. Doduše, na težem autu, verovatno ima i do toga...ali kontam da će na svakom autu biti isto, samo će možda trebati malo više km da se pređe. Uglavnom, morale su biti kupljene letnje već polovinom Juna.
  13. 2 points
    voodoons

    Gume nove vs. polovne vs. protektirane

    Guma se kupi nova i vozi 5 god i menja opet novom i to je to.
  14. 2 points
    Nikola 1.6

    Kamere & presretači

    Realno
  15. 2 points
    ISV_01

    Kamere & presretači

    Nisi jedini, ko ima para za bacanje neka me obidje [emoji23]
  16. 2 points
    Milutinac

    Fiat polovni delovi - Inđija

    Pored OVOGA ti si zadovoljan njihovom uslugom? Molim lepo...
  17. 2 points
    Ovo ima jako lepu saru uglavnom kao i svake uniroyal gume...
  18. 2 points
    A može i tako ... U stvari, u zadnjih 5 godina je bilo skoro tako, napred tajger vinter 1, pozadi sava eskimo 2. Ništa onda, odo ja da poručim dve lase za napred, da poštedim malo ove nove vinter 1, a nazad će ćutnu save još malo ... I tako sam u prethodnih godinu dana prešao bajsom ~ 10K, a zastavom do sad rekordnih 2680 Km ...
  19. 2 points
    YUgisa

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Nemam iskustva sa Savom UHP2, ali imam sa drugim Savama pa ako vazi isto onda sumnjam u iskustva sa UHP Tako da verovatno ne vazi isto A ovi sto nisu sigurni da li Sava ili Lassa, vi uzmite Tigar, barem znate na cemu ste
  20. 2 points
    Ivan

    Gume nove vs. polovne vs. protektirane

    Isplate li se polovne gume ? Gume su jedini kontakt vašeg automobila i asfalta. Zato mnogi kažu da je suludo kupovati polovne gume, za koje ne znate u kakvom su stanju i koliko su kilometara prešle. Drugi tvrde da su potpuno bezbedne i da s obzirom na naš standard i kvalitet puteva predstavljaju logičan izbor. Pogledajmo argumente jedne i druge strane, a zaključak donesite sami. Bezbednost Moramo prvo da ukažemo na bezbednosni aspekt čitave priče, bez namere da vas ubeđujemo da ne kupujete polovne gume. Osnovni problem je u tome što polovne gume mogu da imaju skrivene mane, koje ne mogu da se uoče golim okom, pa čak ni prilikom montaže i balansiranja. Postoji mogućnost da im je oštećena unutrašnja noseća struktura, odnosno karkasa (više slojeva „platna“ od vlakana od metala i drugih materijala). Na primer, do oštećenja može da dođe zbog udarca ili prebrzog penjanja na ivičnjak. Ne možemo da vidimo mikropukotine i druga veoma sitna oštećenja. Takođe, vremenom se i samom materijalu od kojeg je pneumatik izrađen menjaju karakteristike usled raznih uticaja, pa lošije „drži“ asfalt prilikom kočenja ili skretanja. Savremene gume, bar one kvalitetnijih marki, izrađene su od smeše koja je prilično otporna na „starenje“, ali ono je ipak prisutno. Pritom, simptomi starenja gume obično nisu uočljivi. Koliko su kilometara prešle? Dubina šare nije pokazatelj pređene kilometraže. Gazeći sloj gume troši se različitom brzinom u zavisnosti od stila i uslova vožnje, težine vozila, snage motora, vremenskih uslova, kvaliteta asfalta... Nije preporučljivo procenjivati kilometražu ni na osnovu starosti gume. Znamo da se na Zapadu vozi malo više nego kod nas... Dakle, kod kupovine polovne gume možete da prođete dobro, a možete i opasno da se prevarite. Isto kao kod kupovine drugih polovnih stvari, jedino što u ovom slučaju reč opasno treba bukvalno shvatiti. Garancija? Na nove gume imate garanciju od dve ili tri godine, ali u praksi prihvatanje reklamacije može da bude vrlo problematično. Postoje razni uslovi i ograničenja, pa se dobro informišite prilikom kupovine kako ne biste uzalud trošili vreme i novac ako se npr. posle godinu dana pojavi klobuk („jaje“) na boku gume. I prodavci polovnih guma daju nezvaničnu garanciju. Na primer, ukoliko u roku od 10 dana primetite da postoji neki problem, možete da dobijete druge gume ili da uzmete novac nazad. Naravno da ne funkcioniše sve isto kod svakog prodavca, ali princip je sličan. Međutim, ne smemo zaboraviti da imamo troškove montaže i balansiranja, kao i to da neki problem može da se iskaže tek na višim brzinama, npr. na auto-putu. Kod nekih prodavaca uz kupovinu polovne gume dobijete i besplatnu montažu i balansiranje, tako da ste oslobođeni tog troška. Negativna strana je to što ste istovremeno uskraćeni za mogućnost provere gume od strane vulkanizera koji nije povezan sa prodavcem. Sa „treće“ strane, ako bude bilo kakvih problema, prodavac neće moći da svaljuje krivicu na vulkanizera, odnosno lošu montažu ili balansiranje. Kod kupovine od fizičkih lica opet sve zavisi od slučaja do slučaja – možda ukoliko iskrsne neki problem prodavac bude korektan i vrati vam novac, a možda praktično budete žrtva prevare. Da li su polovne gume zaista toliko jeftine? Zavisi od koga kupujete, koju dimenziju, koliko komada i u kakvom su stanju. Mogu da koštaju 10 evra, 15, 20, 25, 40, 50 evra... Dakle, teško je generalizovati bilo šta. Naročito je teško napraviti fer i prosečnom vozaču korisno poređenje sa cenama novih. Osnovni problem je u tome što mnogi kod novih guma u obzir uzimaju isključivo cene brendova visoke klase kao što su Michelin, Goodyear i Pirelli. Kada njihove cene (npr. 150 evra) uporedimo sa cenom istih takvih polovnih (npr. 25 evra), vozač koji nije baš pri novcu lako će doneti odluku. Ali tu dolazimo do pitanja – koja to guma košta 150 evra?! Mnoge koštaju toliko, pa i znatno više. Ne mora to čak da bude ni neka „opasna“ dimenzija. Na primer, 225/55 R17 može da se kupi za samo 7.000 dinara (Tigar), za 15.000 (Bridgestone), ali i za 19.000-20.000 dinara (Michelin, Goodyear, Pirelli). Pa zar da na svoj Audi A6 2.0 TFSI iz 2013. godine stavim Tigar gume?! Kod nas je generalno problem to što ljudi kupuju automobile čije održavanje ne mogu finansijski da isprate, uključujući i kupovinu guma. Na primer, BMW X5 druge generacije može da se kupi za 12.000-13.000 evra, pa i manje, a na njega idu gume dimenzija 255/55 R18. Nove letnje Tigar gume u toj dimenziji mogu da se kupe za 10.000 dinara, a ima i jeftinijih (npr. Taurus, Orium). Međutim, ko želi Goodyear, Bridgestone, Fulda ili Hankook mora da izdvoji od oko 17.000 pa naviše, dok su npr. Michelin ili Pirelli oko 19.000 i više. Svaka od navedenih marki ima razne modele guma u ovoj dimenziji, pa i cene modela iste marke mogu znatno da se razlikuju. Neretko imamo situaciju da vlasnik X5-ice ne želi da izdvoji 70.000-80.000 dinara (600-700 evra) za četiri nove gume brenda više klase, ne želi ni nove Tigar gume ili neke druge slične cene i klase, već nađe četiri polovne za 100 evra, odnosno za 25 evra po komadu zajedno. A onda isti taj X5 parkira ispred kafića i potroši 50 evra za veče... Polovne više klase ili nove gume niže klase? U mnogim slučajevima vozači se odlučuju za polovne gume upravo zbog toga što više veruju polovnim Michelin ili Pirelli gumama nego npr. novom Tigru. Naročito još ako je cena polovnih 25 evra, a Tigar tri i po puta skuplji. Tu dolazimo do one diskusije bez kraja i početka - koliko su u stvari kvalitetne gume niže klase, odnosno iz tzv. „budžet“ klase? Kada čitate iskustva po forumima, sve uzimajte sa velikom dozom rezerve. Ljudi imaju različite kriterijume kada procenjuju kvalitet guma. Nekima je osnovni kriterijum dugotrajnost, odnosno brzina trošenja; drugi subjektivno procenjuju kočenje i ponašanje u krivinama sa novim gumama u odnosu na stare istrošene koje su ranije bile na automobilu; treći oštete gumu prelazeći preko udarne rupe i na osnovu toga zaključe da su preosetljive... Pritom, veliki broj vozača ne drži gume na propisanom pritisku, a nedovoljno naduvane gume lošije koče, brže se troše, podložnije su oštećenjima kod prelaska preko rupa ili prilikom penjanja na ivičnjak. Dobar izvor informacija su testovi specijalizovanih časopisa ili organizacija (npr. ADAC), ali nažalost u tim testovima su retko zastupljeni brendovi koji domaće vozače najviše interesuju. Ne vozim trke, pa da mi trebaju nove gume Možda zvanično i ne vozite trke, ali svakodnevne situacije u saobraćaju često podsećaju na one sa trkačke staze. Kod nas gotovo niko ne drži bezbednu distancu od vozila ispred, iznenada se koči i skreće bez davanja migavca, uleće se u makazice, ubacuju se ispred vas u najrizičnijim situacijama (npr. usporavate na semaforu), itd. Stoga je dobro kočenje od presudne važnosti, a ono ne zavisi samo od toga kakve pločice i diskove imate, već u velikoj meri i od toga kakve gume imate. Ponavljamo ono što ste verovatno čuli i pročitali milion puta - gume su jedini kontakt vašeg automobila sa asfaltom. Ako kupujem polovan auto, šta je onda problem sa polovnim gumama? Ovo je već filozofsko pitanje. Možda da postavimo kontrapitanje: ako smo već prinuđeni da vozimo polovne automobile, zašto onda da ne kupimo bar nove gume? Ima tu i mnogo drugih argumenata koje koriste zagovornici kupovine polovnih guma, kao što je npr. kvalitet naših puteva: „Da su nam putevi kao u Nemačkoj, tj. da nema udarnih rupa i kratera, ja bih kupovao nove gume. Ovako dam 50-60 evra za novu gumu, pa je posle dva meseca uništim. Bolje onda da kupim polovnu za 15 evra, pa ako je i pocepam, odem i kupim drugu. Za cenu jedne nove kupim četiri polovne“. Neki vozači kažu da kada bi na autu imali 14-ice ili 15-ice, da bi onda kupovali nove, ali pošto imaju 17-ice ili 18-ice, da su im onda nove gume preskupe, pa im se više isplati da kupe polovne. I tako se vraćamo na problematiku koju smo u gornjem delu teksta već obradili - zašto uzimati auto koji nosi 17-ice ili 18-ice ili naknadno montirati tolike točkove ako ne možete finansijski da podnesete kupovinu novih guma? Tu je i onaj argument: „Za 10 evra ne mogu da budu loše“. Mogu, itekako mogu da budu loše. Ne kupujete trenerku koja će malo brže da se ofuca ali vam neće biti žao pošto ste je platili samo 10 evra, nego gume na kojima se kreće vaš auto težak tonu i po. Dobro razmislite pre kupovine Preciznu računicu o isplativosti nemoguće je napraviti, ali stavite na papir sve argumente za i protiv, pa donesite konačnu odluku. Savetujemo da bezbednost bude prioritet. Istina je da se mnogi vozači nalaze u teškoj finansijskoj situaciji. Nažalost, ako zbog loših guma izazovu udes, sva ušteda pada u vodu i situacija može drastično da se pogorša. Sa jedne strane imamo vrlo primamljivu nisku cenu, a sa druge činjenicu da je neko sa tom gumom već prešao više desetina hiljada kilometara. Preuzeto sa: polovniautomobili.com
  21. 2 points
    nidza

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ma kakva Lassa, Viking... Sava je iskočila ozbiljno ispred njih. Barum isto zna da iskoči ponekad u best-buy, ali trenutno nije bolji od Save. Smenjuju se pristupačne gume u best-buy segmentu i dobro je što sve više magazina testira, što smanjuje mogućnost povlastica. Zasad ne znam da je neko favorizovan, tj. jedina dokazana afera je sa Nokian, koji je slao specijalne gume na test, ne one koje su dostupne u slobodnoj prodaji. Jeftina guma je jeftina guma, sa lošim karakteristikama. Većina se deklarišu kao nebezbedne za saobraćaj, najčešće sa opasno dugačkim tragom kočenja po kiši. Povremeno neke od njih upadnu u bezbedne gume, ali nijedna nikad nije bila top u bilo kom segmentu sem u jeftinoći. Best-buy guma je guma koja se nalazi u cenovnom rangu između budžet i premium, a nudi većinu kvaliteta premium gume. Tu je upala Sava UHP2, odlična na svim testovima, neznatno tek skuplja od ostalih. Barum je u sredini, ali donjoj, ne može da se meri sa premiumom. Kleber Krisalp HP3 se nosi u većini bitnih parametara sa premium, a košta upola manje. Premium su top gume, gde se insistira na svim ili većini parametara u top kvalitetu. Skupe ko otrov. Ja bih svima najtoplije preporučio, ko ima ograničen budžet, da se pre kupovine informiše i teži da dobaci do best-buy gume. Koliko ja pratim ovu temu, svake sezone postoji najmanje jedna guma koja se uklapa u ove parametre. Za ovu sezonu, ja bih za sebe u best-buy segmentu odabrao za zimu Kleber Krisalp HP3, a za leto Sava UHP2. Postoje u velikim dimenzijama kakve imam na autu (18 zima, 19 leto) i, bez obzira što ne ispunjavaju u potpunosti ambicije automobila, recimo da im dajem ocenu 90% premijuma, za cenu 50%, moguće čak i manje za letnji set 19, jer je Sava džab džaba u odnosu na ono što se dobija.
  22. 2 points
    Javite se posle 12h na 063242007...Napravicemo studentski popust...
  23. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  24. 1 point
    Axic

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    @gile smederevo nije loša varijanta ali opet moraš pred leto(zimu) da nosiš kod vulkanizera da skine dve i stavi druge dve. Ovako sa 4 all season izbegneš skladištenje, zamenu, vraćanje guma. Prvi put kupiš dve allseason, iza ostaviš stare zimske pa za 2 godine kupiš još dve nove allseason i kompletiraš set.
  25. 1 point
    silenci

    Funny photos

    a veceras sam gledao 5tu epizodu Igre Prestola,bas je unistila grad kalisi sa zmajcekom,poludela nacisto
  26. 1 point
    Ono makar dve prednje prednje uzmi lentnje...bilo koje. A dve nazad nek ostanu zimske. Manje se habaju d prednjih.
  27. 1 point
    Pa, ja ne smem da navijam...tj, ni u radnji gde prodajem Lassa gume nisam "zakrvio" da ih prodam. Kažem da je Sava mekša, tiša i udobnija guma od Lase, ali se često klijenti žale na deformacije koje nastaju usled lošeg puta. Pa, jednostavno, uzevši sve u obzir, nije za naše (većinu) drumove, nažalost. Lassa je robusnija i izdržljivija guma, i ima duži kočioni put i na suvom i na mokrom. Pa, ko voli nek izvoli. Srednja. Slabije od Hankooka i Fulde npr. Kao Vredestein npr.
  28. 1 point
    @Dzufa Koliko znam nema novih sajtni da se kupe. Nema jer se nikome ne isplati da skida kalup i pravi ih, kad su polovne sa otpada dostupne. Cena tih novih ne bi mogla da bude manja nego onih polovnih sa otpada, pa ih zato niko (da ja znam) i ne radi. Treba ti dobar limar koji ima saradnju sa nekim od otpada, kad dođe dobar (zdrav) Stilo skinu se njegove sajtne i stave na tvoj auto, izvari se, zaštiti kako treba (naprskaju iznutra), prefarba i sve bude super. Ili, da se krpe tvoje postojeće.
  29. 1 point
    Taj sajt koji saljes se u digital marketingu prave kao deo content marketing strategije, cilj je korisnika dovesti da napravi traffic, odnosno posetu, plasirati mu vesti o gumama, istrazivanja, svega da bi sajt s kljucnim recima mapirao i napravio posetu. Pre toga sajt dobro (on page) optimizovati na odredjenje kljucne reci kako bi organskim putem na kw tire reviews i slicne doslo sto vise saobracaja, potom se plasira i opcija da se izvrsi kupovina guma. Smisao citavog sajta je bila da se zapravo u odredjenom procentu napravi konverzija i traffic na sam prodajni, retail sajt. Ima ih jos> http://www.tyrereviews.co.uk/ I zaista mi nista ne znace ti sajtovi Ni testovi tako plasirani. Vise mi znaci ovo iskustvo koje si napisao tvog licnog utiska ponasanja na putu Barum je odlicna guma veruj mi Za tu kintu, super...A i Sava je ok, ajd da nde budem zakeralo
  30. 1 point
    Mercedes izbacuje benzinske i dizel motore Al' u sledećih 20 godina. Naime, Mercedes predviđa da će polovinu njegove prodaje autumobila do 2030. činiti hibridi, a cilj je da sve evropske fabrike budu ugljen-dioksid neutralne do 2022. Kompanija iz Štutgarta je najavila seriju novih ciljeva ograničenja CO2 koje planira da dostigne u narednih 20 godina, što će dovesti do toga da svi Mercedesovi putnički automobili budu ekološki neutralni do 2039. To znači da će u naredne dve decenije Mercedes da potpuno izbaci benzinske i dizel motore sa unutrašnjim sagorevanjem iz svojih automobila. Ola Kalenijus, koji će uskoro naslediti Ditera Cečea na mestu izvršnog direktora Daimlera, kao prvi direktor kompanije koji nije Nemac, istakao je da će Mercedes uz elektrifikaciju svoje game vozila transformisati i proizvodne pogone i izvršiti pritisak na svoje dobavljače da takođe umanje emisije CO2. Daimler nije prvi nemački gigant koji je najavio kao cilj smanjenje emisije CO2, slične planove ima i Volkswagen grupacija kojoj je cilj da cela flota svih brendova bude ugljen-dioksid neutralna do 2050. godine. preuzeto sa - Auto Blog
  31. 1 point
    YUgisa

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Jeste bitna sara, ja uvek trazim gumu koja ima sto vece blokove na spoljnoj ivici posto to pomaze performansama u krivinama
  32. 1 point
    MS PK

    Fiat polovni delovi - Inđija

    Jedino mogu da ti posalju pogresan deo, drugih problema neces imati Mnogo posla imaju, velika je guzva, vise ljudi radi i dodje do greske lako. Sto se tice nas kupaca , to naravno nije nikakvo opravdanje ali tako je kako je. Ja sam kupio zvucnike za stila, poslao mi pa bukvalno nove. Nisam ocekivao ni upola takve, jer realno i ti sto mi salje su stari kao i moji, ocekivao sam samo da budu ispravni, kad ono, ma ni prasina nije bila! Zamalo mi nisu poslali ne mogu tacno da se setim sad, mislim cela vrata ali sreca pa su me pozvali [emoji23] Sto se tice delova na lageru i cena, tu ne moze niko da im pridje, plus sto u zadnje vreme stalno imaju neke akcije, tipa 10kompresora klime za stila 5000din, menjac 30eur itd... Ja licno sam zadovoljan . Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  33. 1 point
    N.N.

    FCA razvija nove šest cilindarske motore

    @horvat Tako je, samo prestanak proizvodnje. R&D nije spomenut i u vezi toga možemo samo nagađati. U svakom slučaju Maserati bi trebao preći sa V6 motora koji koriste Chrysler blok motora, na motor koji je isti ili jako sličan V6 motoru na QV modelima Alfe i koji će se raditi u istim FCA/Fiat pogonima kao što je sada slučaj za Alfu.
  34. 1 point
    skydive11

    Fiat polovni delovi - Inđija

    Ja I jesam i nisam zadovoljan sa njima. Par delova mi poslali ok, naručio vrata u boji rekli da je u super stanju a ono na sredini ulubljeno, ali ajde rekoh, kad farbam pola auta farbacu i to.. Narucio desni naslon za ruku za fiat dobla malibu (ima plave naslone, je*o ih inzenjer) još mu poslao sliku a on mi poslao pogrešnu boju... Tako da u sustini, ko ima vremena najbolje je da sedne u auto i razgleda delove...
  35. 1 point
    Nisam znao da imamo i enologe ovde
  36. 1 point
    Ivan

    Istanbul

    Ima ih jos poneka prezivela na taksiju . Linee se jos voze, a uveliko ih smenjuje Aegea (Tipo), 99% u sedan varijanti (kacio sam i fotke ).
  37. 1 point
    Istina, kad imas mesta mozes i da se pruzis malo duze od koliko si dugacak [emoji23] No, gledano sa ekonomskog aspekta i sa aspekta menjanja pneumatika u dogledno vreme, kada vec guma pocne polako i gubiti svoja svojstva, kakva je vasa ekonomska racunica kada se menjaju letnje i zimske ? Pod tim nekim 'uslovima' mislim da niko nece da menja gumu (doduse ima takvih) tek kada joj se vide zice, kada je stara boga oca i izgubila svoja svojstva kao guma uopste i sigurnost je postala upitna.. Cisto me interesuje koliko ja tu sa all season gumom gubim (jer menjam iste na 4 max 5 godina nezavisno od kilometraze, preostale dubine share i sveopsteg stanja gume) drugim novim setom ili eventualno dobijam ako se gleda tako neki odnos dobrih dobijeno/ulozenih guma u budget segmentu (pominjana Sava, Fluda i sl).
  38. 1 point
    Horvat, pa to, mislim staro vino, stare gume, i tako to ... Realno, najveći skok će biti kad zamenim auto ... Mada me prošla volja iskreno, a i skoro sam amorte zamenio, pa mi žao ... ISV_01, nemam podrum doduše, al' nemam ni problema sa prostorom, pa skladištim tako neke gluposti matore koje mi više u životu neće trebati ... skoro sam naš'o prednju mišlenku od motora, motor odavno otiš'o, ona ostala jbg. Dot 08, 21", dual sport, ako nekom treba ... Jeste stara, al je prava, i još ima korektnu šaru ... cena - poštarina ... Milutinac, znači ipak lasa ? Hahaha
  39. 1 point
    Milutinac

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ma jok kakva SAva... Lassa. Zasto? Pa eto...zato. Lassa...
  40. 1 point
    horvat

    Punto 1.2 16v HLX (nemac)

    Iako si mozda izolovan slucaj, ali deluje mi kao da su malo oladili
  41. 1 point
    knezevic76

    Funny photos

    Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka
  42. 1 point
    @Sava92 Pretpostavljam da mislis na ovo: Spojicemo sa tom temom kada budes video, a za potencijalna dodatna pitanja se slobodno dopisi. Inace u ovom podforumu ne otvaramo teme sa pitanjima, nego svojim radom i slikama opisujemo kako se neki posao samostalno obavlja. Pozdrav i dobrodosao na forum .
  43. 1 point
    Evo tabele sa momentima zatezanja i mislim da je uopštena,ne samo za automobile.Ali ako neko ima još neko mišljenje neka piše
  44. 1 point
    Ivan

    Fiat Grande Punto - Blue&Me

    Na meniju u Bravu je Settings->Pairing (a mozes isto to i glasovnim komandama), pa ti Blue&Me na ekranu board-a izbaci svoj izgenerisani PIN Code (koji naravno uneses i na telefonu). Takodje odmah nakon uspesnog uparivanja prihvatis i prebacivanje kontakata sa telefona, koje ti Blue&Me nudi po default-u (kako bi sa board-a ili putem glasovnih komandi mogao da vidis brojeve iz svog imenika). Sa svakim narednim unosenjem telefona sa upaljenim BT u auto, vrsi se automatsko povezivanje.
  45. 1 point
    alfini0507

    Funny photos

    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  46. 1 point
    darkman14

    BMW 320D Touring crveni

    I libra je vukla dok se vozila i bila najbolji auto... Očekujem neku sliku 200+km/h, Ibarska i prikolica u retrovizoru
  47. 1 point
    darkman14

    BMW 320D Touring crveni

    eto sad libra nece ni da vuce...
  48. 1 point
    Stex3105

    Fiat Bravo 1.2 16v

  49. 1 point
    Ivan

    Istanbul

    Ako neko od kolega bude zainteresovan, par pasusa o putovanju autom i nekoliko korisnih saveta. Kao prvo, ruta uopste nije toliko dugacka, koliko to u prvi mah izgleda kada ljudima kazes da planiras autom za Istanbul . Od centra do centra, BG-Istanbul je oko 955 km najvise autoputa, tako da se normalnom voznjom postize prosek brzine od oko 100 km/h. Sto znaci da ce vam za samu voznju trebati laganih 10 sati. Problem nastaje na granicama, pogotovo na turskoj, gde su kontrole vrlo detaljne i spore, sa cak 3 punkta za proveru samo kod njih (na sva 3 su nam uzimali dokumenta). Mi smo isli iza Uskrsa i kacili prvomajske praznike, nije bilo puno vozila ali je opet bilo poprilicno sporo. Mogu misliti kako je to u jeku turisticke sezone ili kada gastarbajteri navale iz Zapadne Evrope. Sa pauzama na granicama, za tocenje goriva, klopu - treba racunati na nekih 12+ sati normalne voznje. Kao sto rekoh ranije, ruta je bila standardna: BG-Nis-Sofija-Plovdiv-Svilengrad-Edirne-Istanbul: - SRBIJA: Do razdvajanja krakova AP za Solun i Sofiju sve je poznato, 800 kinti do Nisa. Od Nisa do Dimitrovgrada je nepunih 90 km, ali nema punog profila autoputa na oko 20 i kusur km. Prolazi se starim putem kroz Sicevacku klisuru, sve do iza Crvene Reke ("cuvena" deonica Bancarevo-Crvena Reka, koja kasni zbog klizista). Takodje, na par mesta jos uvek ima prelazaka iz trake u traku, a i obilaznica oko Pirota je dobrim delom na 60 km/h. Do Dimitrovgrada i granice, cena putarine je 190 din. Ukupno do bugarske granice je oko 340 km ili 3.5h voznje. - BUGARSKA: Standardna procedura na ulazu, obavezna upaljena svetla, bez zelenog kartona, obavezan PP aparat u slucaju kontrole. Promena u odnosu na ranije je da se vinjeta vise ne moze kupiti na pumpama iza granice. Vec odmah iza prelaza, sa desne strane postoje 2 kioska - jedan elektronski sa 2 aparata i jedan "manuelni". Nesto mi se nije ostavljala kartica u onom boxu, tako da sam platio u kesu. Postoji vise mogucnosti za vinjete: vikend (10 Leva), sedmicna (15 Leva), mesecna (30 Leva)... Meni je odgovarala nedeljna, moze da se plati i u EUR i to racunaju 9 EUR. Ne dobija se vinjeta koja se lepi na soferku, vec se sve vodi elektronski, tako da samo dobijate racun koji pokazujete u slucaju kontrole: U povratku sam recimo video Toll kontrolu samo par km iza granice. Vinjeta za Bugarsku moze da se kupi i elektronski: https://www.bgtoll.bg/en/toll Takodje, odmah iza granice su 2 pumpe (Gazprom i Shell), gorivo je jeftinije oko 20-30 din po litru nego kod nas. Od Kalotine (granice) do Sofije je magistrala, nepunih 60 km. Na 2 mesta je fiksni radar (sa prethodnim znacima upozorenja), a zna da bude i patrola, tako da na tim mestima treba pripaziti. Ispred same Sofije je "cuveni" kruzni tok, ko je isao tuda za Grcku, odvajao se ka Kulati. Ka Istanbulu se moze i pravo kroz grad, licno sam isao severnom tangentom (obilaznicom) koja je dugacka 32 km, sa ogranicenjem uglavnom 120 km/h. Na raskrsnicama je to smanjeno i treba pripaziti na radar. Izlaskom sa severne tangente, ukljucuje se na autoput ka Plovdivu, ogranicenje je 130 km/h. Deonice posle Sofije se renoviraju, tako da je ogranicenje smanjeno i na par mesta se prelazi iz trake u traku, a do granice sa Turskom je cist autoput. Iza Plovdiva je racvanje ka moru (Burgas) i Turskoj (Svilengrad) i to je jedina tacka iza Sofije na koju treba pripaziti. Prolazi se pored Svilengrada i stize do Kapitan Andreevo i granice sa Turskom. Ukupno kroz Bugarsku je 370 km, kroz zemlju se prolazi za nepuna 4 sata voznje. U povratku nazad, na ulazu iz Turske u Bugarsku, naplacivali su obaveznu dezinfikaciju vozila, prolazi se kroz strcaljke i to je 3 EUR, a moze i 500 dinara (iako je 360). - TURSKA: Nesto duza procedura i cekanje na granici u oba smera (pomenuta 3 kontrolna punkta), obavezan je zeleni karton. Sto se tice goriva, jos je jeftinije nego u Bugarskoj. Trenutna cena dizela je 6.4 Lire ili 113 din, cena benzina 7 Lira ili 124 din. Tako da je najracionalnije planirati sto vise "cepovanja" rezervoara u Turskoj, razlika u ceni je bas primetna. Sto se tice vinjete za Tursku, hteo sam da je kupim na nekoj od pumpi odmah iza granice (postoji i Shell). Ali su mi rekli da ili moram da se vratim nazad 2-3 km do granice ili da je kupim na punktu, nekih 25 km dalje. Posto mi je receno da za tih 25 km nema nikakvih problema, nastavio sam dalje. Autoput obilazi grad Edirne uz ogranicenje 90 km/h. Ubrzo se dolazi na kontrolni punkt za kupovinu vinjete - kod njih je zovu "HGS", a moze se kupiti i na salterima poste. Pored spore granice, prilicna zamerka je sto su ovde nepotrebno zakomplikovali. Sam punkt ne moze da se promasi, ogromna nadstresnica iznad svih 6 traka autoputa, sa oznakama "HGS" na tablama kao i na samom asfaltu. Ali se staje na prosirenje iza, i peske ide nekih 100-200m unazad. Zatim se kod nadstresnice (posto tu nema zice), pored zive policije prelazi PESKE preko svih 6 traka autoputa (doduse sa usporenim saobracajem, ali bio sam u soku da nema nekog podzemnog prolaza ili pasarele) i dolazi do bele zgrade poste prekoputa. Tu tek nastaje muka jer dobijate papir na turskom u koji treba da popunite 15-ak kolona licnih podataka. Naravno, kao i u celoj Turskoj uopste ne pricaju engleski (ili u najboljem slucaju ocajno), tako da sporazumevanje ide i rukama i nogama. Bio sam primoran da se snalazim i prepisujem sta ide u koje polje od Turcina pored sebe . Pitali su me i dokle putujem, a za HGS za auto do Istanbula i nazad sam platio 60 Lira (u povratku sam, na istom mestu, na displeju video naplacenih 12 Lira). Moze da se plati i u EUR, za HGS sam dao 10 EUR. Dobije se papir sa potvrdom i ovakva vinjeta, koja mora da se zalepi iza unutrasnjeg retrovizora: Tako da je svakako moja preporuka kupiti HGS odmah na granici (ako je to moguce), kako bi izbegli zadrzavanje i pretrcavanje preko 6 traka. Od granice do Istanbula je cist autoput kojim se i ulazi u grad, a ogranicenje je 120 km/h. Kroz Tursku je ukupno oko 260 km ili 3 sata voznje. Sto se samog grada i tacne destinacije do koje idete tice - dalje je sve stvar srece i guzve. Koja stvarno ume da bude haoticna, jer grad ima pomenutih 18 miliona stanovnika. Sa sve turistima kojih ima nenormalno puno na svakom koraku, ukupno je samo na tom malom prostoru ljudi maltene kao 3 Srbije... To bi bilo najkrace moguce u vezi puta, licno sam uglavnom lagano kruzirao na 130-140 km/h, sto mu dodje 10h voznje, a ukupno oko 12+ sati puta. Sto se troskova tice, prosecna potrosnja uz malo svrljanja po Istanbulu i nazad je bila 6.43 l za oko 2000 km, pun auto sa 4 osobe. Tj. ukupno 127 l benzina, sto mu dodje oko 140 EUR, cepovano pre polaska i po dolasku u Srbiju. Putarine su 2x990 din+9 EUR+10 EUR+3 EUR dezinfekcija vozila na ulazu u Bugarsku iz Turske. Sve ukupno oko 140+40=180 EUR za put. Sve je proslo bez ijednog problema, masina je super posluzila, tako da sam opusteno izvezao u oba smera u cugu. Zaista preporuka za odmor i posetu Istabulu, jer je grad sa fascinantnom istorijom i puno stvari koje se mogu videti. Klopa i slatkisi su vrhunski sta god da smo probali i bagatela su, kao i smestaj i vecina cena po gradu. Krstarenje Bosforom od 2h je od 20 Lira (3 EUR) na obali, do 20 EUR ako vas nahvataju kod Hagia Sophie, turisticke ture sa raznoraznim ulaznicama idu po 50+ EUR. Cena karte u gradskom prevozu je reda velicine nasih 44 din (2.5 Lire) i obuhvata koriscenje gomile i brodskih linija i metroa u kojima nema guzve. Tako da i u sopstvenoj reziji mogu da se naprave super obilasci i izleti za smesne pare, ako covek zna sta da gleda. Uvek bude interesantno i sto za prilicno stvari moze lepo da se cenjka . Drugom prilikom cu iz gomile probrati po neku fotku i time zaokruziti ovaj putopis za potencijalno zainteresovane.
  50. 1 point
    Ima istine, zguglao sam, grande punto 1.4 8v sa fabrickim plinom ima 70ks umesto 77ks i tezi je 150kg, ubrzanje do stotke mu je deklarisano na 16.9s sto je ne samo drasticno sporije od 13.2s koliko ubrzava obican 1.4 8v 77ks, vec je sporije i od 1.2 65ks koji ubrzava za 14.5s. Horor
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...