Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/14/19 in all areas

  1. 6 points
    Woodoo

    Funny photos

  2. 5 points
    vicent

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Jbt., ja sam nindja. Otkako sam došao na ovaj svet (pre oko 54 god.), lud bio, lud ostao. Kolege se ubabile u 40 god. QQ. Послато са LG-G5
  3. 4 points
    nidza

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ma kakva Lassa, Viking... Sava je iskočila ozbiljno ispred njih. Barum isto zna da iskoči ponekad u best-buy, ali trenutno nije bolji od Save. Smenjuju se pristupačne gume u best-buy segmentu i dobro je što sve više magazina testira, što smanjuje mogućnost povlastica. Zasad ne znam da je neko favorizovan, tj. jedina dokazana afera je sa Nokian, koji je slao specijalne gume na test, ne one koje su dostupne u slobodnoj prodaji. Jeftina guma je jeftina guma, sa lošim karakteristikama. Većina se deklarišu kao nebezbedne za saobraćaj, najčešće sa opasno dugačkim tragom kočenja po kiši. Povremeno neke od njih upadnu u bezbedne gume, ali nijedna nikad nije bila top u bilo kom segmentu sem u jeftinoći. Best-buy guma je guma koja se nalazi u cenovnom rangu između budžet i premium, a nudi većinu kvaliteta premium gume. Tu je upala Sava UHP2, odlična na svim testovima, neznatno tek skuplja od ostalih. Barum je u sredini, ali donjoj, ne može da se meri sa premiumom. Kleber Krisalp HP3 se nosi u većini bitnih parametara sa premium, a košta upola manje. Premium su top gume, gde se insistira na svim ili većini parametara u top kvalitetu. Skupe ko otrov. Ja bih svima najtoplije preporučio, ko ima ograničen budžet, da se pre kupovine informiše i teži da dobaci do best-buy gume. Koliko ja pratim ovu temu, svake sezone postoji najmanje jedna guma koja se uklapa u ove parametre. Za ovu sezonu, ja bih za sebe u best-buy segmentu odabrao za zimu Kleber Krisalp HP3, a za leto Sava UHP2. Postoje u velikim dimenzijama kakve imam na autu (18 zima, 19 leto) i, bez obzira što ne ispunjavaju u potpunosti ambicije automobila, recimo da im dajem ocenu 90% premijuma, za cenu 50%, moguće čak i manje za letnji set 19, jer je Sava džab džaba u odnosu na ono što se dobija.
  4. 3 points
    Jedino u čemu smo sigurno svetlosne godine ispred ostale konkurencije je to da znamo da se naguzimo i skinemo gaće. Da l' iko više i trunku poveruje u ono što šizoje priča...
  5. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  6. 3 points
    Ivan

    Istanbul

    U ovoj turi, najvise vremena se potrosilo na obilazenje starih delova Istanbula. Evo nekih slika, a Topkapi palatu cu ostaviti za zaseban post. Jedna preko puta druge - Aja Sofija (gotovo 1000 godina pravoslavna crkva i sediste Vaseljenskog patrijarha, od polovine 15. veka pretvorena u dzamiju, danas muzej) i Sultan Ahmedova (plava) dzamija: Izmedju njih veliki park, vodoskok i najveci tepih od lala na svetu. Uz to i 2 slike Gulan parka: Spustanje na obale u cetvrt Eminonu. Pored standardnih turistickih, zadivljujuci broj brodica koji su u mrezi gradskog prevoza i znatno olaksavaju komunikaciju izmedju razlicitih delova grada. Prelazak u cetvrt Karakoy preko Galata mosta i Galata kula: Penjanje ka Taksim trgu i sam trg. Takodje i cuveni stari istanbulski tramvaj: Ponovo spustanje do obale, ovog puta do Dolmabahce palate. Sagradjena je polovinom 19. veka po uzoru na evropske dvorce i simbolizovala je priblizavanje turske imperije Evropi. u nju se sultan preselio iz Topkapi palate. Uz nju su Dolmabahce sahat kula i dzamija. Pogled na kompleks sa Bosfora, kao i pogled na Prvi bosforski most, duzine 1.5 km, koji spaja Evropu i Aziju. Prelazak na azijsku stranu na Uskudar. Pogled na Evropu i Devojacka kula na izolovanom ostrvcetu: Povratak na Eminonu, dekorativno osvetljenje Bosforskog mosta, unutrasnjost brodica gradskog prevoza, prolaz pored Galata kule i Galata mosta: Divan Yolu, Kapali carsija (Grand Bazar), Walled Obelisk (egipatski obelisk, najstariji spomenik u Istanbulu): Klopa i slatkisi su bagatela i vrhunski su sta god da smo probali. Prodavnica svih mogucih vrsta slatkisa ima poprilicno: Istanbulski tramvaj, cetvrt Besiktas i stadion Besiktasa (BJF Vodafone Park): Prvi Bosforski most i pogled na Karakoy sa Galata kulom i mostom u pozadini: Za potencijalno neku sledecu posetu ostaje obilazak modernih i elitnih delova grada (ovog puta zelja mi je bila bar Kadikoy, ali nije imalo sanse da sve stane u nekoliko dana)...
  7. 2 points
    neshaoct

    F1: Red Bull

    Ferštapen: Možemo da se nosimo sa Ferarijem Veliki broj ljubitelja Formule jedan pred početak sezone bio je ubeđen u jedno - za šampionsku titulu boriće se Ferari i Mercedes, dok je ostatku karavana prognozirana u najboljem slučaju borba za bodove. A onda je došla sezona i u njoj iskorak sa mesta koje je malo ko očekivao - ekipe Red Bula. Mercedes je neprikosnoven, jedno pitanje je da li će uspeti nemoguće i sve trke završiti pobedama ''1-2'', a za mnoge iznenađujuće Maks Ferštapen, vozač Red Bula, od početka sezone na svih pet trka bio je bolji od bar jednog vozača Ferarija. Poslednja u nizu bila je Barselona i treće mesto: ''Nikada ne možete da budete sto posto sigurni, ali sam bio ubeđen da možemo da uđemo u duel sa Ferarijem. I u kvalifikacijama smo bili blizu, tako da mislim da je mojoj trci doprineo i prvi krug, kad sam obišao Sebastijana Fetela. Posle sam mogao da vozim po svom ritmu.'' Ipak, 21-godišnji Holanđanin ističe da može i bolje: ''Dobro jeste, ali ne kao Mercedes. Moramo, jasno je, da radimo još jače i da poboljšamo bolide. Ipak, dobro je što smo smanjili razliku u odnosu na Ferari, tako da sam srećan zbog toga'', zaključio je Ferštapen. preuzeto sa - Auto Blog
  8. 2 points
    Ticma

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Tako i kolega zimus, plus 7, mokar asfalt kad ono wintera. Tako covek na auto putu na kocnicu sa 70 km/h i kliza i kliza sta znam mozda 20 metara i zamisli podvuce se pod novi X3, toliko od tim gumama....
  9. 2 points
    zunto

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Mni je npr Lassa dva koplja ispod Save, Lassu vozio na Fokusu 1.6 2016 a Savu Uhp na e39 525d i 166 2.4 mjet. Po mom iskustvu Sava je odlicna i bolja od Lasse. Sto se Baruma tice, fabrika sa tradicijom i ne sumnjam da im je kvalitet guma ok.Jos kedna digresija mozda ima ili nema veze, uhp su bile 235/45-17 i 225/40-18, oba seta su bila proizvedena u Nemackoj.
  10. 2 points
    ja sam probao 15 nije moglo, na kraju sam stavio 16, a alat za menjanje tocka sam uzeo u indjiji za 1000 dianra komplet...od punta II. na licu mesta proverio da li dizalica dize auto da moze da se menja tocak i sve je bilo kako treba...menjam rezervni, zimi je letnji tocak u gepeku, a leti zimski, set jedna crvena, eto to je bilo ulaganje umesto kompresora
  11. 2 points
    Kazu da je vreme novac Da rezimiramo, znamo koje su gume ozbiljne gume. Ovaj Tigar UHP uvrstavamo medju one budget gume koje su ok. i to je to.
  12. 2 points
    alfini0507

    Funny photos

    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  13. 2 points
    Kolega s posla koji mi je prodao Kiu Ceed sa pravih 54.000 km (on licno kupio u salonu, sa 0 km) imala je tu i tamo ogrebotina po sedistima, tepihu, plastika na tabli se odlepila, soferka bila izgrebana, karoserija na sve strane iscukana od parkinga. Moj personalni opsti utisak - automobil sa ~120.000 km gradskih km... Kad sam isao na poslovni put, taksi sluzba sto me vozila na aerodrom, imala je superba sa ~400.000 km... Zagledao sam koliko god sam mogao, ne mogu da kazem da sam temeljno pregledao ceo auto, ali moj opsti utisak je bio, da taj auto komotno moze da prodje kao auto sa 40.000 km. Bukvalno, ni jedne jedine ogrebotinice nigde, sedista ko nova, kvake, svako dugme, sve... Po mom misljenju, nemoguce je generalizovati ovo pitanje Jednostavno, ogromne su razlike u zavisnosti od upotrebe vozila... Ovde se uglavnom cesce spominju 'heroj primeri', tj auti sa puno km, koji izgledaju kao da su sa mnogo manje. Ali takodje postoji i ekstrem u drugu stranu, gde auti sa stvarno malim km, budu dosta solidno izraubljeni. Sve govorim o vizuelnom utisku, sta moze da se pipne, vidi, cuje... o stanju mehanike iznutra, ne mogu da komentarisem...
  14. 2 points
    @djunis82 i ja mislim da je to sve ok. Prvo, nije Croma mali auto, a ako je 308 sw u pitanju, opet ni to nije mali auto. Ako se ne jurca i zabada auto po gasu, moze to sve da bude i manje. Jedino sto ja vozim ko penzioner. Pre neki dan mi tip svira iza i skapiram da se vucem. Bas imam slabu nogu, u zadnje vreme, razlog tome je sto sam ranije vozio te spustenije, startnije automobile. Sad kako sam seo u ovu Cromu, blizim se 40-tim, ono nekako visoko, ljuljuskavo, tacno ti se ne izlazi iz auta dok se ljuljas tako u njemu po putu Omatorio sam jbga
  15. 2 points
    Djuk85

    Funny photos

    . Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
  16. 2 points
    Javite se posle 12h na 063242007...Napravicemo studentski popust...
  17. 2 points
    ivan73

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Samo velike brojke...pusti to čep-čep samo jedanput. Ja "čepujem" brava u 95% slučajeva već 8 god. Pun, prazan, topao, hladan, selo, grad, autobahn, uzbrdo, nizbrdo, do Grčke, Zlatibora...ujutru, uveče...76kkm daju 7.7l/100km i to je to! P.S. Bord ne meri toliko, ja potpisujem računicu sa mernom nesigurnošću +-1,5%
  18. 2 points
    Milutinac

    F1: Španija 2019

    Izuzetno zanimljivih prvih 10 sekundi trke. Posle toga...ne znam...zaspao sam. Citam posle...sve ostalo isto do kraja
  19. 1 point
    Axic

    Punto 1.2 16v HLX (nemac)

    @horvat izgleda da jesu jer realno ako krenu da traže i najmanju sitnicu svaki drugi auto bi bio vraćen sa tehničkog.
  20. 1 point
    vicent

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Ja još nisam video, ne znam a nisam ni prestao. Što se krize srednjih godina tiče, ne brinem. Mene još pubertet drži [emoji1] Послато са LG-G5
  21. 1 point
    Ivan

    Gume nove vs. polovne vs. protektirane

    Isplate li se polovne gume ? Gume su jedini kontakt vašeg automobila i asfalta. Zato mnogi kažu da je suludo kupovati polovne gume, za koje ne znate u kakvom su stanju i koliko su kilometara prešle. Drugi tvrde da su potpuno bezbedne i da s obzirom na naš standard i kvalitet puteva predstavljaju logičan izbor. Pogledajmo argumente jedne i druge strane, a zaključak donesite sami. Bezbednost Moramo prvo da ukažemo na bezbednosni aspekt čitave priče, bez namere da vas ubeđujemo da ne kupujete polovne gume. Osnovni problem je u tome što polovne gume mogu da imaju skrivene mane, koje ne mogu da se uoče golim okom, pa čak ni prilikom montaže i balansiranja. Postoji mogućnost da im je oštećena unutrašnja noseća struktura, odnosno karkasa (više slojeva „platna“ od vlakana od metala i drugih materijala). Na primer, do oštećenja može da dođe zbog udarca ili prebrzog penjanja na ivičnjak. Ne možemo da vidimo mikropukotine i druga veoma sitna oštećenja. Takođe, vremenom se i samom materijalu od kojeg je pneumatik izrađen menjaju karakteristike usled raznih uticaja, pa lošije „drži“ asfalt prilikom kočenja ili skretanja. Savremene gume, bar one kvalitetnijih marki, izrađene su od smeše koja je prilično otporna na „starenje“, ali ono je ipak prisutno. Pritom, simptomi starenja gume obično nisu uočljivi. Koliko su kilometara prešle? Dubina šare nije pokazatelj pređene kilometraže. Gazeći sloj gume troši se različitom brzinom u zavisnosti od stila i uslova vožnje, težine vozila, snage motora, vremenskih uslova, kvaliteta asfalta... Nije preporučljivo procenjivati kilometražu ni na osnovu starosti gume. Znamo da se na Zapadu vozi malo više nego kod nas... Dakle, kod kupovine polovne gume možete da prođete dobro, a možete i opasno da se prevarite. Isto kao kod kupovine drugih polovnih stvari, jedino što u ovom slučaju reč opasno treba bukvalno shvatiti. Garancija? Na nove gume imate garanciju od dve ili tri godine, ali u praksi prihvatanje reklamacije može da bude vrlo problematično. Postoje razni uslovi i ograničenja, pa se dobro informišite prilikom kupovine kako ne biste uzalud trošili vreme i novac ako se npr. posle godinu dana pojavi klobuk („jaje“) na boku gume. I prodavci polovnih guma daju nezvaničnu garanciju. Na primer, ukoliko u roku od 10 dana primetite da postoji neki problem, možete da dobijete druge gume ili da uzmete novac nazad. Naravno da ne funkcioniše sve isto kod svakog prodavca, ali princip je sličan. Međutim, ne smemo zaboraviti da imamo troškove montaže i balansiranja, kao i to da neki problem može da se iskaže tek na višim brzinama, npr. na auto-putu. Kod nekih prodavaca uz kupovinu polovne gume dobijete i besplatnu montažu i balansiranje, tako da ste oslobođeni tog troška. Negativna strana je to što ste istovremeno uskraćeni za mogućnost provere gume od strane vulkanizera koji nije povezan sa prodavcem. Sa „treće“ strane, ako bude bilo kakvih problema, prodavac neće moći da svaljuje krivicu na vulkanizera, odnosno lošu montažu ili balansiranje. Kod kupovine od fizičkih lica opet sve zavisi od slučaja do slučaja – možda ukoliko iskrsne neki problem prodavac bude korektan i vrati vam novac, a možda praktično budete žrtva prevare. Da li su polovne gume zaista toliko jeftine? Zavisi od koga kupujete, koju dimenziju, koliko komada i u kakvom su stanju. Mogu da koštaju 10 evra, 15, 20, 25, 40, 50 evra... Dakle, teško je generalizovati bilo šta. Naročito je teško napraviti fer i prosečnom vozaču korisno poređenje sa cenama novih. Osnovni problem je u tome što mnogi kod novih guma u obzir uzimaju isključivo cene brendova visoke klase kao što su Michelin, Goodyear i Pirelli. Kada njihove cene (npr. 150 evra) uporedimo sa cenom istih takvih polovnih (npr. 25 evra), vozač koji nije baš pri novcu lako će doneti odluku. Ali tu dolazimo do pitanja – koja to guma košta 150 evra?! Mnoge koštaju toliko, pa i znatno više. Ne mora to čak da bude ni neka „opasna“ dimenzija. Na primer, 225/55 R17 može da se kupi za samo 7.000 dinara (Tigar), za 15.000 (Bridgestone), ali i za 19.000-20.000 dinara (Michelin, Goodyear, Pirelli). Pa zar da na svoj Audi A6 2.0 TFSI iz 2013. godine stavim Tigar gume?! Kod nas je generalno problem to što ljudi kupuju automobile čije održavanje ne mogu finansijski da isprate, uključujući i kupovinu guma. Na primer, BMW X5 druge generacije može da se kupi za 12.000-13.000 evra, pa i manje, a na njega idu gume dimenzija 255/55 R18. Nove letnje Tigar gume u toj dimenziji mogu da se kupe za 10.000 dinara, a ima i jeftinijih (npr. Taurus, Orium). Međutim, ko želi Goodyear, Bridgestone, Fulda ili Hankook mora da izdvoji od oko 17.000 pa naviše, dok su npr. Michelin ili Pirelli oko 19.000 i više. Svaka od navedenih marki ima razne modele guma u ovoj dimenziji, pa i cene modela iste marke mogu znatno da se razlikuju. Neretko imamo situaciju da vlasnik X5-ice ne želi da izdvoji 70.000-80.000 dinara (600-700 evra) za četiri nove gume brenda više klase, ne želi ni nove Tigar gume ili neke druge slične cene i klase, već nađe četiri polovne za 100 evra, odnosno za 25 evra po komadu zajedno. A onda isti taj X5 parkira ispred kafića i potroši 50 evra za veče... Polovne više klase ili nove gume niže klase? U mnogim slučajevima vozači se odlučuju za polovne gume upravo zbog toga što više veruju polovnim Michelin ili Pirelli gumama nego npr. novom Tigru. Naročito još ako je cena polovnih 25 evra, a Tigar tri i po puta skuplji. Tu dolazimo do one diskusije bez kraja i početka - koliko su u stvari kvalitetne gume niže klase, odnosno iz tzv. „budžet“ klase? Kada čitate iskustva po forumima, sve uzimajte sa velikom dozom rezerve. Ljudi imaju različite kriterijume kada procenjuju kvalitet guma. Nekima je osnovni kriterijum dugotrajnost, odnosno brzina trošenja; drugi subjektivno procenjuju kočenje i ponašanje u krivinama sa novim gumama u odnosu na stare istrošene koje su ranije bile na automobilu; treći oštete gumu prelazeći preko udarne rupe i na osnovu toga zaključe da su preosetljive... Pritom, veliki broj vozača ne drži gume na propisanom pritisku, a nedovoljno naduvane gume lošije koče, brže se troše, podložnije su oštećenjima kod prelaska preko rupa ili prilikom penjanja na ivičnjak. Dobar izvor informacija su testovi specijalizovanih časopisa ili organizacija (npr. ADAC), ali nažalost u tim testovima su retko zastupljeni brendovi koji domaće vozače najviše interesuju. Ne vozim trke, pa da mi trebaju nove gume Možda zvanično i ne vozite trke, ali svakodnevne situacije u saobraćaju često podsećaju na one sa trkačke staze. Kod nas gotovo niko ne drži bezbednu distancu od vozila ispred, iznenada se koči i skreće bez davanja migavca, uleće se u makazice, ubacuju se ispred vas u najrizičnijim situacijama (npr. usporavate na semaforu), itd. Stoga je dobro kočenje od presudne važnosti, a ono ne zavisi samo od toga kakve pločice i diskove imate, već u velikoj meri i od toga kakve gume imate. Ponavljamo ono što ste verovatno čuli i pročitali milion puta - gume su jedini kontakt vašeg automobila sa asfaltom. Ako kupujem polovan auto, šta je onda problem sa polovnim gumama? Ovo je već filozofsko pitanje. Možda da postavimo kontrapitanje: ako smo već prinuđeni da vozimo polovne automobile, zašto onda da ne kupimo bar nove gume? Ima tu i mnogo drugih argumenata koje koriste zagovornici kupovine polovnih guma, kao što je npr. kvalitet naših puteva: „Da su nam putevi kao u Nemačkoj, tj. da nema udarnih rupa i kratera, ja bih kupovao nove gume. Ovako dam 50-60 evra za novu gumu, pa je posle dva meseca uništim. Bolje onda da kupim polovnu za 15 evra, pa ako je i pocepam, odem i kupim drugu. Za cenu jedne nove kupim četiri polovne“. Neki vozači kažu da kada bi na autu imali 14-ice ili 15-ice, da bi onda kupovali nove, ali pošto imaju 17-ice ili 18-ice, da su im onda nove gume preskupe, pa im se više isplati da kupe polovne. I tako se vraćamo na problematiku koju smo u gornjem delu teksta već obradili - zašto uzimati auto koji nosi 17-ice ili 18-ice ili naknadno montirati tolike točkove ako ne možete finansijski da podnesete kupovinu novih guma? Tu je i onaj argument: „Za 10 evra ne mogu da budu loše“. Mogu, itekako mogu da budu loše. Ne kupujete trenerku koja će malo brže da se ofuca ali vam neće biti žao pošto ste je platili samo 10 evra, nego gume na kojima se kreće vaš auto težak tonu i po. Dobro razmislite pre kupovine Preciznu računicu o isplativosti nemoguće je napraviti, ali stavite na papir sve argumente za i protiv, pa donesite konačnu odluku. Savetujemo da bezbednost bude prioritet. Istina je da se mnogi vozači nalaze u teškoj finansijskoj situaciji. Nažalost, ako zbog loših guma izazovu udes, sva ušteda pada u vodu i situacija može drastično da se pogorša. Sa jedne strane imamo vrlo primamljivu nisku cenu, a sa druge činjenicu da je neko sa tom gumom već prešao više desetina hiljada kilometara. Preuzeto sa: polovniautomobili.com
  22. 1 point
    knezevic76

    Funny photos

    Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka
  23. 1 point
    Axic

    Punto 1.2 16v HLX (nemac)

    Još jedna registracija, tačnije šesta, cena cca 19.000 dinara.Tehnički trajao nepunih 10 minuta. Slikali auto, otvorili haubu da pročitaju broj motora, šasije, proverili kočnice, upisali dimenziju guma i to je to. Svetla (xenone), naknadno ugrađene parking senzore i foliju na zadnjem staklu nisu ni pogledali.
  24. 1 point
    @Ivan ne bratic, za prednje, kada sam video da 15 ne moze na prednje, zadnje nisam ni pokusavao...odmah sam kupio set felni za zimske gume, jednu stavio u gepek i dizalica i ostalo u indjiji i to je bilo...da li moze na zadnje ne znam, nisam probao..mada mislim da bi moglo, zadnji diskovi su dosta manji od prednjih...
  25. 1 point
    neshaoct

    F1: Kalendar trka

    F1 opet u Holandiji, Zandvort čeka sezonu 2020 Formula 1 je zvanično objavila da će se od naredne sezone ponovo voziti trka za Veliku nagradu Holandije i to na stazi Zandvort. Od naredne sezone Evropa će dobiti još jednu trku u šampionatu Formule 1. Staza kraj holandskog grada Zandvort će ponovo ugostiti najbrži cirkus na svetu posle 35 godina pauze. Staza kraj Zandvorta je poslednji put bila u kalendaru Formule 1 1985. godine kada je slavio Niki Lauda u bolidu Meklarena. Laudi je to bila treća pobeda u Holandiji, dok je isto toliko trijumfa imao i Džeki Stjuart. Pobedu više od njih dvojice je imao Britanac Džim Klark koji je poslednji put slavio 1967. godine. U konkurenciji konstruktora na stazi u Zandvortu je najbolji bio Ferari koji je devet puta slavio. Velika nagrada Holandije se vraća u momentu kada Maks Ferstapen ima sve bitniju ulogu u Formuli 1, a pre njega je vozio njegov otac Jos Ferstapen. U Formuli 1 je relativno skoro bio Robert Dornbos, ali je mladi Maks koji trenutno vozi za Red Bul i sa tako kratkom karijerom najuspešniji Holanđanin u F1. Ovo će biti druga nova staza u šampionatu Formule 1 naredne sezone jer će se takođe od 2020. voziti i u Vijetnamu. Nije međutim još poznato u kom mesecu će se voziti Velika nagrada Holandije. Do 1985. godine se trka u Zandvortu uglavnom vozila krajem avgusta. Maks: Jedva čekam Zandvort, staza je brza kao Suzuka U utorak je Formula 1 zvanično objavila da će se naredne sezone ponovo, posle 35 godina, trka najbržeg cirkusa na svetu ponovo voziti u Holandiji. Domaćin će biti legendarna staza u priobalnom gradu Zandvortu. Za povratak Formule 1 u Holandiju je možda i najzaslužniji mladi vozač Red Bula Maks Ferstapen. Holanđanin vozi u F1 od 2015. godine i svake sezone ga sve više sunarodnika prati na trkama uglavnom na evropskom tlu. Tu je upravo Formula 1 prepoznala potencijal da vrati trku na holandsko priobalje i to prvi put još od sredine 80-ih. Poslednji put je u Zandvortu pobedio Niki Lauda, a te 1985. je staza izgledala bitno drugačije nego sada. Ona sada ima mnogo više krivina, a jedan od retkih vozača u Formuli 1 koji ima uvid u to kako je voziti u Zandvortu je Maks Ferstapen. ''To je istorijska staza. Trkao sam se tamo u Formuli 3 i bilo je zabavno. Staza je slična Suzuki jer je obe dizajnirao isti čovek pa mislim da su karakteristike slične. Brza je traka, a uvek je zanimljivo i uzbudljivo kada imaš nove staze u kalendaru'', rekao je Maks Ferstapen. Holanđanin kaže da će staza u Zandvortu biti prilično izazovna za vozače u modernoj Formuli 1 ''Nekoliko krugova sam uradio u Formuli 1, napravio sam i nekoliko krofni i staza je priličan izazov. Ima nekoliko nakrivljenih krivina, neka mesta su veoma uska i nema prostora za izletanje. Veoma je teško pronaći granicu u takvoj situaciji. Na nekim stazama je to lakše i to čini stvari mnogo uzbudljivijim'', rekao je najuspešniji holandski vozač u Formuli 1. preuzeto sa - Auto Blog
  26. 1 point
    neshaoct

    Alfa Romeo SUV - Alfa Romeo Stelvio

    Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio ostvario najbolja vremena na tri poznate britanske staze U neprestanoj trci za najboljim vremenima na kružnim stazama u kategoriji produkcijskih automobila, očigledno nisu pošteđeni ni SUV-ovi čiji koncept (zaključno sa veličinom i tipom guma) sugeriše da nikad i neće sići sa asfalta. Kako god, u Alfa Romeu su u lov na rekorde na tri britanske kružne staze poslali svoj najsnažniji produkcijski SUV Stelvio Quadrifoglio kojim je upravljao trkač David Brise, a nakon ranije ostvarenog najboljeg vremena na nemačkoj stazi Nürburgring Nordschleife (07:51.7) Stelvio, koji na sebi nosi čuvenu detelinu sa četiri lista, najbolja vremena kruga sada ima i na poznatim britanskim stazama Silverstone, Donington Park i Brands Hatch. Sa bukom i mehanikom koja nam se i dalje čini mnogo primerenijom u kombinaciji sa najsnažnijom i najbržom Giuliom Quadrifoglio, Stelvio je za zatvaranje kruga na stazi Silverstone potrošio 2 minuta i 31.6 sekundi. Za Donington Park mu je trebao jedan minut i 21.1 sekundi, a ostvareno vreme na stazi Brands Hatch u Indy konfiguraciji je 55.9 sekundi. Podsećanja radi, Stelvio Quadrifoglio pokreće 2.9 litarski V6 motor koji uz asistenciju dva turbo punjača razvija 510 konjskih snaga i 600 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno da 4.7 metara dug SUV od 0 do 100 km/h stigne za 3.8 sekundi i razvije 283 km/h. preuzeto sa - Auto Blog
  27. 1 point
    shomispc

    Banetov Fiat Nuova Bravo

    U svakom slucaju ce ostati bez njega ubrzo
  28. 1 point
    hehe, dobro nemoj se ljutiti. Mislim da si ti ipak suvise ozbiljno shvatio sava gume iako postujem tvoje misljenje naravno. Samo kazem da ako bi vec kupovao gumu koja je za hiljadu ili hiljadu i kusur dinara skuplja od Tigar UHP, to nikada ne bi bila Sava, pre bi bila Lassa i neke druge opcije Znam i zasto. I to vrlo opipljivo.
  29. 1 point
    Pisao sam na pocetku teme, na 2.0mjet, 1.9tt i 1.8tb ide disk od 305mm. Na 1.6mjet i 1.4tjet idu manji diskovi kao na stilu i bravu. E sad, verujem da zbog toga ne moze manji od 16" copavac (a nije da sam probao da stavim 15")
  30. 1 point
    Deutsche Welle: ''Ništa od dolaska Volkswagena u Srbiju'', u igri ostale Bugarska i Turska Volkswagen je saopštio da kreće u konkretne pregovore sa predstavnicima preostalih potencijalnih lokacija za izgradnju fabrike u jugoistočnoj Evropi, javlja radio DW, dodajući da ''Rojters'' prenosi da su, prema insajderima, u igri ostale Bugarska i Turska. Prethodne nedelje i predsednik Aleksandar Vučić je izavio da su male šanse da Volkswagen dođe u Srbiju. O razlozima više pročitajte OVDE. Skupština akcionara Volkswagena koja se održava danas (14. maj) bila je sa nestrpljenjem iščekivana i širom jugoistočne Evrope. Više zemalja, uključujući Srbiju, nadalo se privlačenju velike investicije automobilskog giganta, a pobednik je trebalo da bude obznanjen ovih dana. Od toga izgleda neće biti ništa, ocenjuje DW i napominje da je Volkswagen saopštio da su nadzorni i upravni odbor u ponedeljak odlučili da krenu u ''konkretne pregovore o preostalim potencijalnim lokacijama''. Bližih zvaničnih informacija nema, a za DW je u ponedeljak u kompaniji kratko rečeno da je i dalje na snazi njihovo saopštenje da konačna odluka nije doneta. Međutim, agencija ''Rojters'', pozivajući se na insajdere, prenosi da su u igri ostale još samo lokacije u Bugarskoj i Turskoj, navodi se u tekstu. Prema ranijim informacijama Volkswagen bi u novo postrojenje uložio 1.4 milijarde evra, posao bi dobilo oko 5.000 radnika, među njima 650 inženjera. Izvoz iz tog postrojenja bi mogao da dostigne 4.5 milijarde evra godišnje. Kapacitet buduće fabrike bio bi 300.000 automobila godišnje. Preuzeto sa blic.rs
  31. 1 point
    Vidi, kako se te Tigar UHP prave u vecim dimenzijama, mislim da uopste nije lose imati novu gumu po toj ceni, ako zatreba. Izdrzace neko vreme barem. Zato i napisah, kako bi otprilike zakljucak bio da je guma ok i nista vise od toga
  32. 1 point
    bane1321

    Bravo II - 2.0mjtd

    Šta reći, pravac kod Gorana, da ti uradi detaljan pregled, pa polako, jedno, po jedno. Ako ti je lakše gledaj to kao na razliku u ceni sa onim "beogradskim" Bravoom za koji je vlasnik tražio 5000! Samo na rate!
  33. 1 point
    neshtry

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    To je to i ja sam opustio nogu i vučem sa na 2000 obrtaja od kako sam prebacio 45.tu... Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka
  34. 1 point
    Obzirom da neki misle da je 2009. Continental bolja od bilo kog Tigra i Save, to onda znaci da je dobra
  35. 1 point
    Ivan

    Nuova Delta 2.0 mjet Platinum - finally -

    Moj savet ti ja da za sve sto trazis od polovnih delova, a samo i pomislis da mozda moze i sa Brava/Stila - prvo proveris Compatibility listu u ePeru. Pogotovo za sitnije, kao i stavke "ispod lima". Pricam ti i iz svog iskustva, isti slucaj, racunaju noviji/redji model pa klepaju. A imas ne malo stvari koje mozes da iskoristis pogotovo sa Stila ili drugih cescih modela. Bukvalno su isti ne delovi, nego cak i serijski brojevi, a cene visestruko manje (a cene znam u sraf, posto sam dugo vozio JTD). Sebi sam za Sporta uzeo copu i alat za 1800 kinti, kojih crnih 50-60 EUR koliko su takodje neki trazili... Naravno otisao licno i naravno trazio da mi dopune ceo komplet - sa onim crvenim, metalnim klinom za centriranje alufelne, plasticnim drzacem srafa za lakse usrafljavanje, itd... Pored dizalice, kuke i srafcigera koje obicno samo posalju. Takodje su mi za Sporta na nekim otpadima trazili sumanute cifre, za par stvari. Kome mogu da prodaju foru, samo napred. Desava se cak da su negde toliko bezobrazni da ti kazu tu visu cifru dela za noviji model, a pokusaju da uvale identican deo sa cesceg auta, koji kosta 2-3 puta manje (takodje se lako prepozna). Ali sa malo znanja moze bas povoljno da se pazari, tj. od prodavca trazi i probere ono sto ti treba. Jedino sto to podrazumeva licni odlazak kad se skupi po neka stavka za nabavku, a ne da cekas da ti posalju ono sto imaju viska ili ono sto oni misle da treba.
  36. 1 point
    Nightstalker

    Bravo II - 2.0mjtd

    Moj majstor nije mogao odavde da krene sa mnom pa sam u Čačku našao nekog lika preko prijatelja koji je tvrdio da je auto ok. Automobil ne prijavljuje nikakve greške ali bih želeo da ga popravim i vozim još dugo ako nije preterano velika investicija... Auto je na placu palio kako treba zaista, verovatno su ga palili pre nego što sam ja došao kako bi upalio iz prve kad dođem da ga probam.
  37. 1 point
    Goran Servis Zemun Altina
  38. 1 point
    bogoslov

    Fiat Punto mk.2 1.2 16v - troši vodu

    Pozdrav svima na forumu Kao sto naslov kaze, Punto Mk1 Sporting 1.2 16v 63 kw, trosi vodu, trokira, upalio lampicu za ulje, beli dim na auspuh. Sumnjam na dihtung glave ili mozd sama glava. Ako neko poznaje nekog automehanicara u Beogradu, pozeljno Surcin i okolina da moze da ustanovi kvar i popravi ga, svaki predlog je dobrodosao. Ali da nije papren, vec da je cena neka studentska
  39. 1 point
    shortee

    Kamere & presretači

    Eve mene na kosovu ..cisto da znate cim udjete iz bujanovca na kosovo ( put bujanovac gnjilane) imate radar koji je tu 00 24..pozdrav
  40. 1 point
    +381611702020 Dejan se zove lik,ako je počeo da rastura delte sigurno ima i uvek je bio povoljan.
  41. 1 point
    neshaoct

    Alpina BMW

    AutoTopNL video: 2019. Alpina B5 Touring G31 Karavan sa 4.4 V8 BiTurbo motorom sa 608 konja i 800 Nm...koji ide do 322 Km/h, a stotku uhvati za 3.7 sekundi:
  42. 1 point
    neshaoct

    Inovacije u bezbednosti saobraćaja

    Verovatno bi danas ovo predstavili kao inovaciju
  43. 1 point
    VladaG9

    Cene goriva...

    Sipao sam gorivo kod Petrica . Benzin je 2.11km a plin je 0.99km. Placao sam karticom, kurs su mi racunali 60.4rsd za 1KM. Nisam hteo na NISu da sipam jer je skuplji benzin za 10 feninga/
  44. 1 point
    Ivan

    Fiat Stilo JTD

    Polovne opruge su opet macka u dzaku, poznat problem i fabricki opoziv do restyle modela - doduse, koliko se secam, nisu menjali opruge nego stavljali granicnik na smicanje, tj. drugaciji nosac. Po meni problematika koja uopste nije za igranje. I razmislite malo zasto (srecom) najcesce pucaju pri motanju punog, manevrisanju na parkingu i sl. Znam (opet srecom) za par slucajeva pucanja i na vecim brzinama, a o posledicama se najezim i da razmisljam. Tako da se ne bih nikada zamarao kakve su polovne, nego bih uzeo par novih i gotovo.
  45. 1 point
    neshaoct

    F1: Španija 2019

    Potpuna dominacija Hamiltona na Katalunji Aktuelni šampion Formule 1 Luis Hamilton u dominantnom stilu trijumfovao je na Velikoj nagradi Španije, petoj trci ovogodišnjeg šampionata Formule 1 Vozač Mercedesa je na stazi Katalunja slavio treću godinu zaredom i ujedno je došao do svoje 76. pobede u karijeri. Britanac je vodio tokom svih 66 krugova u Montmelu i njegov trijumf nijednog trenutka nije doveden u pitanje, a sve vreme mu je najbliži bio timski kolega Valteri Botas. Njih dvojica su zajedno nastavili dominaciju Mercedesa ove sezone, pošto su mu doneli i petu dvostruku pobedu ove godine. To je ujedno prvi put u istoriji da je jedan tim to učinio. Dvojcu Mercedesa se na podijumu pridružio Maks Ferstapen u bolidu Red Bula, koji je u direktnom duelu bio bolji od vozača Ferarija Sebastijana Fetela i Šarla Leklera. Četvorostruki svetski šampion je morao da se zadovolji četvrtom pozicijom, dok je mladi Monegašanin kao petoplasirani prošao kroz cilj. Velika nagrada Španije je nije donela mnogo uzbuđenja, ali jeste novu dominaciju Mercedesa, ovoga puta sa Hamiltonom u glavnoj ulozi. Branilac titule je na startu preuzeo vođstvo od Botasa, koji je krenuo sa pol pozicije, a zatim se nije osvrtao. Iako je njegova prednost anulirana u poslednjoj četvrtini trke, posle incidenta u kojem su učestvovali vozač Meklarena Lando Noris i Lens Strol u bolidu Rejsing Pointa, britanskom automobilisti nije mnogo vremena bilo potrebno da se odvoji posle izlaska bezbednosnog vozila sa staze. Botas je vozio poprilično usamljenu trku na drugoj poziciji, dok je bitka iza njega rešena na startu, kada je Ferstapen pretekao Fetela. Ferari je ponovo doneo niz diskutabilnih odluka, kasnio je sa porukama da Nemac propusti Leklera, a zatim i obrnuto, a iako su obojica imali nešto drugačiju strategiju od mladog Holanđanina, do kraja trke nisu uspeli da ga ugroze. Najbolji među ostalima bio je drugi vozač Red Bula Pjer Gasli, ispred Kevina Magnusena u bolidu Hasa i jedinog domaćeg vozača na Katalunji Karlosa Sainsa juniora. Osvajače bodova kompletirali su vozač ekipe Toro Roso Danil Kvjat i Roman Grožan, koji je obeležio sam finiš trke svojim kontaktima sa Magnusenom i Sainsom, ali je uspeo da se domogne desetog mesta, ispred Aleksandera Albona. Zahvaljujući trećoj pobedi ove sezone, uz koju je ostvario i najbrži krug trke, Hamilton je preuzeo vođstvo u generalnom plasmanu i sada ima 112 bodova, ispred Botasa sa 105. Ovogodišnji šampionat Formule 1 nastavlja se Velikom nagradom Monaka na ulicama Monte Karla 26. maja. Tok trke: Na stazi Katalunja je od starta poveo Hamilton, ispred Botasa, Ferstapena, Fetela, Leklera i Gaslija. U prvoj krivini je bilo mnogo guranja, u kojem je Gasli imao izlet sa staze, posle duela sa Fetelom, koji je napravio grešku na kočenju, ali bez većih posledica. Nemac je odmah potom timu prijavio problem sa prednjim desnim pneumatikom, ali je ostao na stazi, dok je Hamilton posle prvog kruga uspeo da se odvoji na više od dve sekunde u odnosu na Botasa. Britanac je konstantno vozio najbrže krugove, pa je bez problema održavao prednost u odnosu na svog timskog kolegu. Pošto je Fetel gubio vreme u odnosu na Ferstapena, iz tima su mu poručili da propusti Leklera, koji je odmah počeo da sustiže mladog Holanđanina. Nemački automobilista je od tima tražio da ga pozovu u boks čim bude bilo moguće, a to su učinili u 20. krugu, a zbog problema se zadržao duže i pao na desetu poziciju. Usledio je odlazak Ferstapena po nove pnematike dva kruga kasnije i bilo je jasno da ga čekaju dva stajanja. Lekler je u boks otišao u 26. krugu, i on se isto kao Fetel zadržao nešto duže, krug kasnije stajanje je odradio i Botas i lako se vratio na drugu poziciju. Isto je učinio i Hamilton i po povratku na stazu bio je deset sekundi ispred Finca, dok je iza njih Lekler vozio sekundu po krugu brže od Ferstapena, ali mu se Fetel približio, pa ga je propustio. Nemac je po drugi put otišao u boks u 41. minutu i vratio se iza Gaslija, na šesto mesto, ali ga je ubrzo pretekao. Red Bul je zatim pozvao Ferstapena u boks i izašao je nazad između dvojice vozača Ferarija, da bi Botas otišao u boks, a zatim došlo do kontakta između Norisa i Strola, što je dovelo do izlaska bezbednosnog vozila na stazu. To je dovelo do brojnih odlazaka u boks, između ostalih i Hamiltonovog, čime je zadržao sigurno vođstvo. Trka je nastavljena u 53. krugu, branilac titule je vodio, ispred Botasa, Ferstapena, Fetela i Leklera, a iza je došlo do kontakta između vozača Hasa, posle kojeg je deblji kraj izvukao Grožan. Hamilton se brzo odvojio, dok je Botas morao da pazi zbog Ferstapenovih napada, a ponovo je bilo varnica u duelu Grožana i Magnusena, a zatim i Francuza i Sainsa, ali do kraja trke nije došlo ni do kakvih promena na samom vrhu. preuzeto sa - Auto Blog
  46. 1 point
    Milutinac

    Kamere & presretači

    Nasilnicka voznja druuuuzeeeee!
  47. 1 point
    totti

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Možda je "turbina" greškom povezana na bord umesto na taksimetar [emoji848] [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  48. 1 point
    Djuk85

    Funny photos

    . Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
  49. 1 point
    silenci

    Kamere & presretači

    ima ih sad kolko hoces,na svakom cosku,to so sve kamere marke huawei,super precizne i snim,aju u svim meteo uslovima,pa neka malo snimaju one kratere i ocajne nam ulice,kao i one kalasture sto se vozaju u svakojakim trabakulama
  50. 1 point
    Ove godine će biti predstavljanje 5 Ferrari modela. I to FL obje verzije 488, 812 sa sklopivim krovom, Portofino Coupe, i ovaj top model koji je V8 hibrid. Tamo negdje za dvije godine možemo očekivati potpuno novu zamjenu za 488. Biti će hibridni V6 u igri.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...