Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/13/19 in all areas

  1. 6 points
    Woodoo

    Funny photos

  2. 6 points
    totti

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Možda je "turbina" greškom povezana na bord umesto na taksimetar [emoji848] [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  3. 4 points
    Jedna "situacija" koju ovde imamo ne moze biti pravilo. Na oko deluje korektno, a presao je 360k, s druge strane imas pomija a neko ih razguzio za 100k. Nema pravila
  4. 4 points
    Ivan

    Istanbul

    U ovoj turi, najvise vremena se potrosilo na obilazenje starih delova Istanbula. Evo nekih slika, a Topkapi palatu cu ostaviti za zaseban post. Jedna preko puta druge - Aja Sofija (gotovo 1000 godina pravoslavna crkva i sediste Vaseljenskog patrijarha, od polovine 15. veka pretvorena u dzamiju, danas muzej) i Sultan Ahmedova (plava) dzamija: Izmedju njih veliki park, vodoskok i najveci tepih od lala na svetu. Uz to i 2 slike Gulan parka: Spustanje na obale u cetvrt Eminonu. Pored standardnih turistickih, zadivljujuci broj brodica koji su u mrezi gradskog prevoza i znatno olaksavaju komunikaciju izmedju razlicitih delova grada. Prelazak u cetvrt Karakoy preko Galata mosta i Galata kula: Penjanje ka Taksim trgu i sam trg. Takodje i cuveni stari istanbulski tramvaj: Ponovo spustanje do obale, ovog puta do Dolmabahce palate. Sagradjena je polovinom 19. veka po uzoru na evropske dvorce i simbolizovala je priblizavanje turske imperije Evropi. u nju se sultan preselio iz Topkapi palate. Uz nju su Dolmabahce sahat kula i dzamija. Pogled na kompleks sa Bosfora, kao i pogled na Prvi bosforski most, duzine 1.5 km, koji spaja Evropu i Aziju. Prelazak na azijsku stranu na Uskudar. Pogled na Evropu i Devojacka kula na izolovanom ostrvcetu: Povratak na Eminonu, dekorativno osvetljenje Bosforskog mosta, unutrasnjost brodica gradskog prevoza, prolaz pored Galata kule i Galata mosta: Divan Yolu, Kapali carsija (Grand Bazar), Walled Obelisk (egipatski obelisk, najstariji spomenik u Istanbulu): Klopa i slatkisi su bagatela i vrhunski su sta god da smo probali. Prodavnica svih mogucih vrsta slatkisa ima poprilicno: Istanbulski tramvaj, cetvrt Besiktas i stadion Besiktasa (BJF Vodafone Park): Prvi Bosforski most i pogled na Karakoy sa Galata kulom i mostom u pozadini: Za potencijalno neku sledecu posetu ostaje obilazak modernih i elitnih delova grada (ovog puta zelja mi je bila bar Kadikoy, ali nije imalo sanse da sve stane u nekoliko dana)...
  5. 3 points
    PremieRacing

    Funny photos

    Taj je gurnuo i četvrtastu flašicu u okruglu rupu. Večiti kontraš Kreće štrajk glađu
  6. 2 points
    bane1321

    Bravo II - 2.0mjtd

    Pozdravi puno "majstora" koji je išao sa tobom u kupovini i što reče Milutinac pravac neki od servisa koji su na glasu, Goran ili neki drugi koji se bave ISKLJUČIVO FIAT/Lancia automobilima! A od vraćanja auta... Hmm... Mrka kapa...
  7. 2 points
    Kompletirano sve... Sad sam miran. Kompresor je super stvar ali kad treba da se doduva guma ili lopta, ovako... Da se nađem negde i da moram da ga koristim, džaba... Mislim da ne bi pomogao. Pošto sam našao sami 1 komplet za Deltu na oglasima, uzeo od novog brava. I tu ispade zavrzlama. Stigli ovo: I ja oduševljen kako će da se super uklopi, tolika ploča, sve ravno kad ono... Nije to pravljeno za svaki točak već za ovakav ćopavac I onda po eperu Stilo, Bravo, delta, Grande Punto vidim da svi imaju iste setove za rezervni točak
  8. 2 points
    bane1321

    Kamere & presretači

    Ma neće vas sa Alfama, žao im i njima da dajete pare, treba vam za mehaničara!
  9. 2 points
    Nekima je limar/farbar vratio slova na gepek vrata, nekima nije. A, imaš i varijante da je vraćeno, ali na pogrešnu stranu gepek vrata
  10. 2 points
    I ja ću se složiti da ne postoji zub ili neki limčić koji pridržava vratanca, ona prosto uđu u taj "žljeb" koji ih drži na mestu. Jeste da imamo isti auto, ali nikad nisam zagledao ta vratanca. Da nemaju neku gumu oko otvora, koja ih onako upregne kad se zatvore, pa da je u njoj problem? Prethodni vlasnik je previše često sipao samo za hiljadarku, pa je izakao vratanca
  11. 2 points
    Milutinac

    Kamere & presretači

    Nasilnicka voznja druuuuzeeeee!
  12. 2 points
    totti

    Kamere & presretači

    Ponela te snaga... da si vozio nešto od 60 ks, ne bi mogao da ubrzaš ispred busa [emoji3]
  13. 2 points
    Djuk85

    Funny photos

    . Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
  14. 2 points
    djomla

    Kamere & presretači

    Sent from my 3310
  15. 1 point
    Nightstalker

    Bravo II - 2.0mjtd

    Pozdrav ljubitelji 'talijanskih vozila... Ukratko, došlo vreme da se zameni punto 1.9 jtd 2001 za Bravo II 2.0 mjtd 2009, tako da ako nekome treba puntić sa 5 vrata u kog je ulagano neka se javi, vracam pare ako vas puntić izda u narednih 6 meseci... Bravo II... Razmišljao sam se između Grande punta i Brava II ali kako nije velika razlika u ceni, odlučih se na Brava. Filteri i kriterijumi su bili: crna boja, automatska klima, 2.0 mjtd motor. Zašto 2.0 mjtd... Čitao sam dosta i raspitivao se o tom motoru, kažu da je takođe kvalitetan i dugotrajan i da nije poput 2.0 TDI koji je problematičan, ali opet da se još uvek ne zna da li će biti dobar kao 1.9jtd, presudilo je to što kataloški troši manje goriva od 1.9 a ima 15 konja više. Kako je jedan lik iz Beograda odbio da spusti cenu i tražio 5000 za njegovog crnog brava koji je pritom oštećen, kupio sam u Čačku ovog za 3900e. Automobil je dovežen iz Italije, imam kompletnu dokumentaciju od njega, kupljen je tamo od prvog vlasnika i redovno je održavan, proverio sam ga na nekom italijanskom sajtu koji sam pronašao na ovom forumu i pisalo je da je pre 2 godine imao kilometrazu oko 150.000 a sada je na 174***... Po tome koliko je automobil očuvan i sve mu je fabrički poverovao sam u priču zajedno sa majstorom da je to zapravo i prava kilometraža, nalepnice kada je šta menjano na vratima još uvek stoje. Eneterijer maksimalno očuvan i veoma bogat paket opreme, samo mi nedostaje touchscreen i sportska sedišta, ali to mi nije problem da naknadno zamenim. Vozio sam ga po čačku, probao, palio je dole kako treba... Međutim imao sam dva problema do sada sa njim. Prvi je bio dole u Čačku, počela je da se oseća nafta u kabini da bi kada sam došao za Bg video sa majstorom da je puklo crevo ispod poklopca motora i napunilo dizelom sve oko dizni, zvao čačak tj ljude na placu koji mi kaže da nisu znali niti mnogo zagledali taj auto i da su znali da će crevo pući zamenili bi ga oni, ali kako to nije velika investicija, zamenio sam to sa majstorom i sada ne pušta gorivo nigde, to je rešeno... Edit: Ali se pojavljuje drugi problem koji me naterao da dođem na forum, automobil recimo svaki drugi put teško pali, recimo ako prenoći i hoću prvo paljenje danas, vergla malo duže (oko 3-5 sekunde za razliku od punta koji je prešao 401500km i pali KAO MINA iz prve bez grejača već 6 godina. Takođe prilikom dužeg verglanja vidim da izbaci belo-plavi dim, posle kog vozim auto i kada je zagrejan lepo pali. Na putu je auto zver... Nažalost turbina se kasno pali, tek na 2500 obrtaja ali kada se upali auto me iz 4 u 5 brzinu zalepi za sedište kako vuče i tu sam oduševljen, molim Vas, ako neko može da mi pomogne platiću i uradiću sve šta treba, samo da pali barem približno kao punto...
  16. 1 point
    neshaoct

    Inovacije u bezbednosti saobraćaja

    Verovatno bi danas ovo predstavili kao inovaciju
  17. 1 point
    Pravilo je da nema pravila. Sve zavisi od X faktora Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  18. 1 point
    MS PK

    Fiat Bravo / Marea - upaljač ne radi

    A tako i covek..samo se jedno jutro probudis mrtav
  19. 1 point
    neshaoct

    Fiat polovni delovi - Inđija

    Iako imamo opštu temu o otpadima sa gomilom napisanih iskustava u njoj, ova tema za otpad u Inđiji je ostala kao posebna jer je otvorena pre tri godine i zato ima staž (rejting) kod Googla. Sa njenim zaključavanjem ne bi bilo novih upisa, a pošto nema novih postova u temi onda ni Google nema šta više (novo) da indeksira kod nje, onda zato vremenom tema počinje da ima sve slabiji i slabiji rejting, i na kraju skoro nikome ne bi ni izlazila ova tema (u rezultatima Google pretrage) za bilo šta oko otpada u Inđiji. To može da se izbegne spajanjem ove teme sa onom opštom oko iskustava sa otpadima, ali zbog količine sadržaja u temi na kojoj smo ona opšta tema bi tim spajanjem bila ''pojedena''. Zbog toga, a u nameri da iskustva sa otpadom u Inđiji mogu da se pišu i dalje, kao i da ta nova (uz sva stara iskustva do sada napisana) budu efektivna, tj. da mogu da se pojavljuju i dalje kao relevantan izvor pretrage preko Googla = posebna tema na kojoj smo je ostala i nije zaključana. Tema je prebačena iz komercijalnog dela Foruma gde je ranije (dok je postojao popust) bila. U prvom postu teme, na njegovom početku i na kraju, velikim crvenim fontom je napisano od kog datuma popusta više nema, tako da je i time (a, ne samo po delu Foruma gde se nalazi), dodatno naglašeno da ovo nije komercijalna tema. To što stoje telefoni i dalje - može, a i ne mora da bude tako....međutim ne menja suštinu jer čak i da se skinu telefoni oni se izguglaju za 10 sekundi. Suština je da ostanu iskustva, da nova mogu da se pišu, i da sve to Google jasno vidi i izbacuje u relevantnim rezultatima pretrage.
  20. 1 point
    Evo ga, sutra cu da probam kod mene da namestim pa javljam Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
  21. 1 point
    Moze lock - prodato ............. .
  22. 1 point
    danijel55

    Fiat Stilo JTD

    Polovne opruge su jeftine ,da ne kazem dzabe.Tako da ne bih se nikada zamarao kakva ce biti jedna,uzmeš dve u paru i gotovo.
  23. 1 point
    alfini0507

    Funny photos

    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  24. 1 point
    Milutinac

    F1: Španija 2019

    Izuzetno zanimljivih prvih 10 sekundi trke. Posle toga...ne znam...zaspao sam. Citam posle...sve ostalo isto do kraja
  25. 1 point
    neshaoct

    F1: Španija 2019

    Potpuna dominacija Hamiltona na Katalunji Aktuelni šampion Formule 1 Luis Hamilton u dominantnom stilu trijumfovao je na Velikoj nagradi Španije, petoj trci ovogodišnjeg šampionata Formule 1 Vozač Mercedesa je na stazi Katalunja slavio treću godinu zaredom i ujedno je došao do svoje 76. pobede u karijeri. Britanac je vodio tokom svih 66 krugova u Montmelu i njegov trijumf nijednog trenutka nije doveden u pitanje, a sve vreme mu je najbliži bio timski kolega Valteri Botas. Njih dvojica su zajedno nastavili dominaciju Mercedesa ove sezone, pošto su mu doneli i petu dvostruku pobedu ove godine. To je ujedno prvi put u istoriji da je jedan tim to učinio. Dvojcu Mercedesa se na podijumu pridružio Maks Ferstapen u bolidu Red Bula, koji je u direktnom duelu bio bolji od vozača Ferarija Sebastijana Fetela i Šarla Leklera. Četvorostruki svetski šampion je morao da se zadovolji četvrtom pozicijom, dok je mladi Monegašanin kao petoplasirani prošao kroz cilj. Velika nagrada Španije je nije donela mnogo uzbuđenja, ali jeste novu dominaciju Mercedesa, ovoga puta sa Hamiltonom u glavnoj ulozi. Branilac titule je na startu preuzeo vođstvo od Botasa, koji je krenuo sa pol pozicije, a zatim se nije osvrtao. Iako je njegova prednost anulirana u poslednjoj četvrtini trke, posle incidenta u kojem su učestvovali vozač Meklarena Lando Noris i Lens Strol u bolidu Rejsing Pointa, britanskom automobilisti nije mnogo vremena bilo potrebno da se odvoji posle izlaska bezbednosnog vozila sa staze. Botas je vozio poprilično usamljenu trku na drugoj poziciji, dok je bitka iza njega rešena na startu, kada je Ferstapen pretekao Fetela. Ferari je ponovo doneo niz diskutabilnih odluka, kasnio je sa porukama da Nemac propusti Leklera, a zatim i obrnuto, a iako su obojica imali nešto drugačiju strategiju od mladog Holanđanina, do kraja trke nisu uspeli da ga ugroze. Najbolji među ostalima bio je drugi vozač Red Bula Pjer Gasli, ispred Kevina Magnusena u bolidu Hasa i jedinog domaćeg vozača na Katalunji Karlosa Sainsa juniora. Osvajače bodova kompletirali su vozač ekipe Toro Roso Danil Kvjat i Roman Grožan, koji je obeležio sam finiš trke svojim kontaktima sa Magnusenom i Sainsom, ali je uspeo da se domogne desetog mesta, ispred Aleksandera Albona. Zahvaljujući trećoj pobedi ove sezone, uz koju je ostvario i najbrži krug trke, Hamilton je preuzeo vođstvo u generalnom plasmanu i sada ima 112 bodova, ispred Botasa sa 105. Ovogodišnji šampionat Formule 1 nastavlja se Velikom nagradom Monaka na ulicama Monte Karla 26. maja. Tok trke: Na stazi Katalunja je od starta poveo Hamilton, ispred Botasa, Ferstapena, Fetela, Leklera i Gaslija. U prvoj krivini je bilo mnogo guranja, u kojem je Gasli imao izlet sa staze, posle duela sa Fetelom, koji je napravio grešku na kočenju, ali bez većih posledica. Nemac je odmah potom timu prijavio problem sa prednjim desnim pneumatikom, ali je ostao na stazi, dok je Hamilton posle prvog kruga uspeo da se odvoji na više od dve sekunde u odnosu na Botasa. Britanac je konstantno vozio najbrže krugove, pa je bez problema održavao prednost u odnosu na svog timskog kolegu. Pošto je Fetel gubio vreme u odnosu na Ferstapena, iz tima su mu poručili da propusti Leklera, koji je odmah počeo da sustiže mladog Holanđanina. Nemački automobilista je od tima tražio da ga pozovu u boks čim bude bilo moguće, a to su učinili u 20. krugu, a zbog problema se zadržao duže i pao na desetu poziciju. Usledio je odlazak Ferstapena po nove pnematike dva kruga kasnije i bilo je jasno da ga čekaju dva stajanja. Lekler je u boks otišao u 26. krugu, i on se isto kao Fetel zadržao nešto duže, krug kasnije stajanje je odradio i Botas i lako se vratio na drugu poziciju. Isto je učinio i Hamilton i po povratku na stazu bio je deset sekundi ispred Finca, dok je iza njih Lekler vozio sekundu po krugu brže od Ferstapena, ali mu se Fetel približio, pa ga je propustio. Nemac je po drugi put otišao u boks u 41. minutu i vratio se iza Gaslija, na šesto mesto, ali ga je ubrzo pretekao. Red Bul je zatim pozvao Ferstapena u boks i izašao je nazad između dvojice vozača Ferarija, da bi Botas otišao u boks, a zatim došlo do kontakta između Norisa i Strola, što je dovelo do izlaska bezbednosnog vozila na stazu. To je dovelo do brojnih odlazaka u boks, između ostalih i Hamiltonovog, čime je zadržao sigurno vođstvo. Trka je nastavljena u 53. krugu, branilac titule je vodio, ispred Botasa, Ferstapena, Fetela i Leklera, a iza je došlo do kontakta između vozača Hasa, posle kojeg je deblji kraj izvukao Grožan. Hamilton se brzo odvojio, dok je Botas morao da pazi zbog Ferstapenovih napada, a ponovo je bilo varnica u duelu Grožana i Magnusena, a zatim i Francuza i Sainsa, ali do kraja trke nije došlo ni do kakvih promena na samom vrhu. preuzeto sa - Auto Blog
  26. 1 point
    Ivan

    Za nove članove

    @Voja 82 Lepa motorizacija za B klasu. Pozdrav i dobrodosao na forum !
  27. 1 point
    https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14245285/fiat-tipo-16-mjet
  28. 1 point
    shomispc

    Funny photos

    Znam da nije politicki korektno, ali jbg
  29. 1 point
    shomispc

    Fiat Grande Punto 1.6 MJet 120

    Lepo izgleda, sa srecom Otvori temu za predstavljanje u odgovarajucoj sekciji, ako zelis naravno
  30. 1 point
    dach@

    Kamere & presretači

    Ta kamera nestoji kao pre,sad je okrenuta prema mostu. Mislim da neradi više samo žutu traku . Sat+ je pisao našto o ovim novim kamerama
  31. 1 point
    Ivan

    Kamere & presretači

    Ova druga slika, cisto da te smirim . Tj. ako si se iz zute trake izvukao cak i do 10-15m iza one bele vodilje sa Sajma, nemas razloga da brines.
  32. 1 point
    horvat

    Kamere & presretači

    Jeste, video sam te bele linije vodilje za ove sa sajma, ali isto tako sam video i jasno zute pre toga, pa nisam bio siguran da li kamera hvata i to malo dalje, ili sam ove blizu Ali sad je jasno sve Ima sanse da se izvucem, gotovo sam siguran da sam se prestrojio pre toga ... Ako nisam, onda sramota za TJET
  33. 1 point
    djunis82

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    To je sve normalna potrošnja. Moj 1.6 eHDI troši u varijanti 18-20kmh prosečne brzine (čist grad Beograd) troši 7,8-9,6 l/100km. To je mereno čep-čep metodom. Ovih 9.6 ujedno je i ekstrem, maks zabeležena potrošnja, decembar, puno kratkih vožnji, pali-gasi (18km/h brzina)
  34. 1 point
    Ivan

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Sa 19km/h, bilo kakva optimalna voznja pada u vodu za pomenutu cifru potrosnje i 1.9 motor u tom autu .
  35. 1 point
    Ivan

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    19 km/h i 5.7l u paru jedino mogu da indikuju prilicno netacan board . Iz mog decenijskog skustva sa 1.9 (doduse Uni 8v ali i laksi 3v), za potrosnju od 5.7l treba ti najcesce prosek brzine od cca 35 km/h, tj. da u ruti bude solidan deo otvorenog puta, tacnije magistrale, gde ce biti rasterecen. A 19 km/h se ostvaruje u pretezno gradskim uslovima guzve. Konkretno na Stilu sam na pojedinim primercima vidjao da moze da laze i preko 1.5l, tako da i generalno jedino cep-cep podatak prihvatam kao merodavan. Izuzev ako je neko dugogodisnji vlasnik, pa zna auto u sraf i koliko board laze (a ni tada nije sigurno). S druge strane, u to kako odrzavan 1.9 16v ide, uopste ne sumnjam .
  36. 1 point
    djomla

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Ne znam kako ga on vozi, ja sam malo po kraju provozao, nisam imao vremena da ga izvezem na otvoren put, ali cupa lepo. Ocekivao sam da će da kilavi, jer taxi, ali ide lepo. [emoji2] Još mi crvi rade, da li da prodajem moj pa da uzmem ovaj, fali mi gepeka zbog djece [emoji2] Sent from my 3310 using Tapatalk
  37. 1 point
    MS PK

    Marengo 1.9TD by Djuk

    Isperi Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  38. 1 point
  39. 1 point
    silenci

    F1: Španija 2019

    a koji su nasi,oni crni konji il one zelene deteline Teeesko da ce da pobede,al dace Bog
  40. 1 point
    dach@

    F1: Španija 2019

    Kapira i Botas da mu je ovo zadnja godina u Mercedesu pa ako sad nepokaže nešto ode voz ...
  41. 1 point
    Alfa i jeste najgori auto Ajde mala da pravimo lom
  42. 1 point
    Dje ste 'cke stig'o Zdravko Colic.
  43. 1 point
    Djuk85

    BMW 320D Touring crveni

    Samo redovno sapunjanje.
  44. 1 point
    totti

    Funny photos

    Što je najcrnje, Mića vozio Opele samo tako [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  45. 1 point
    neshaoct

    Za nove članove

    @Davor84 @PedjaZ @Desmo @Filadendronhouse88 @shuxx @saxonije I ovako zvanično (sa nekima sam već kuckao ), dobrodošli na FLCS Forum.
  46. 1 point
    Samo od Dobanovaca do zmaja ja mislim... Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  47. 1 point
    alfini0507

    Funny photos

    [emoji110] Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  48. 1 point
    I jedna malo za nako [emoji6] Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
  49. 1 point
    Vanja

    Za nove članove

    Caos Ja sam Vanja (ooo da, zensko sam i pravo ime mi je Vanja) imam 22 godine, iz Beograda. Od nedavno vozim Fiat grande punto (van) 2011.god, 1.3, 134.000km presao.. zaljubila dam se u njega.
  50. 1 point
    Markobgd

    Skidanje DPF (Fap) filtera

    Ne možeš izvaditi jedno a ostaviti drugo. Mislim fizički možeš obzirom da su saća razdvojena ali pošto je proces regeneracije takav da se ubrizgavanjem "živog" goriva podiže temperatura kompletnog tog kućišta/lonca (kat+dpf) te spaljuju nečistoće, cenim da će nastati vrlo brzo začepljenje na kat saću kada se isključi softverski regeneracija. Ili vadiš sve il ne diraš ništa
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...