Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/08/19 in all areas
-
4 pointsNe treba na PP, nego na Forum pošto je svakome taj info značajan kako bi imao potpunu informaciju, tj. i kvalitet, i gde može da se odradi tako i sa kojom cenom.
-
4 points
Lancia Delta 1.6mjet
neshaoct and 3 others reacted to dellas for a post in a topic
Utisci su za svaku preporuku, volan je kao kod 0 km. -
4 points
Nuova Delta 2.0 mjet Platinum - finally -
Axic and 3 others reacted to darkman14 for a post in a topic
Iiiiii konačno rezevni točak, doduše 16", guma 205/65 ali poslužiće... Naručio i komplet alata da sve bude kako treba. Za bose i vufer ću još pričekati Uredno i složeno -
2 points
Za nove članove
Filadendronhouse88 and one other reacted to saxonije for a post in a topic
Pozdrav drugari novi sam vlasnik punta 2 tako da sam odlučio pridružiti se ovoj velikoj zajednici i podeliti svoje znanje sa svima , naravno što budem znao. Do skora sam vozio vw3 a prethodni auti su mi bili većinom italijani a meni najdraži lancia prisma 1.6. Trudiću se da odpratim sta se sve desava i da ukoliko budem mogao prokomentarišem i pomognem nekako. Čitajući razne postove ovde na sajtu mogu da kažem da ste stvarno super zajednica i biće mi zadovoljstvo da se priključim. Pozdrav svima od mene. -
2 pointsVapi za distancerima ili nekim felnama sa manjim offset-om pozadi .
-
2 points
Za nove članove
Filadendronhouse88 and one other reacted to shuxx for a post in a topic
Pozdrav ekipi... ja sam Milan, Shuxx, Prokuplje.... kupio sam Z10... tako da imam poprilično šta da raduckam na njemu.... imamo u kući i Yugo 55 prvi vlasnik od 1991.... momak i po otac ga vozi.... volim da čačkam po kolima, da se raspitujem, i da što mogu sam odradim.... -
2 points
Funny photos
vagenovac and one other reacted to neshtry for a post in a topic
Crkavam [emoji23]... Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka -
2 points
Kućni ljubimci
cika_kole and one other reacted to PremieRacing for a post in a topic
trojica kabadahija... -
2 points
-
2 pointsPre mnogo godina kupio dve nove miselinke, i posle nedelju dana otac upadne u rupu i pocepa isto ovako bok, posto je bila fina cena gume ja se odlucim da odem do vulkanizera, kaze moze da se uradi 100% sigurno samo kosta vise i traje duze, uradio ja to i bio srecan sto nisam bacio novu gumu... Posle nedelju dana u krivini mi eksplodira mesto gde je okrpljena, a u autu nas cetvoro, jedva sam ga odrzao na putu da ne izletimo i pitaj boga sta bude sa nama. Bacio sam tu gumu i kupio novu, i tad skontao da nova nije skupa u poredjenju sta je moglo da se desi.... Nikada vise tako nesto ne bi krpio...
-
2 points
BMW 320D Touring crveni
Bokisa82 and one other reacted to vagenovac for a post in a topic
Pricaju ljudi svasta, kazu i da si ti onanisao na parkingu, dobar glas se daleko cuje, los jos dalje -
2 points
Za nove članove
BGMilos and one other reacted to Filadendronhouse88 for a post in a topic
Pozdrav svima, Milan iz Beograda. Od pre mesec dana sam postao vlasnik Fiat Crome 2006. 110kw 1.9 mjtd... Nadam se dobrom druzenju -
2 points
Za nove članove
Filadendronhouse88 and one other reacted to Davor84 for a post in a topic
Pozdrav ljudi, Davor Jovanovic iz Beograda, vlasnik Fiat Brava 1.6mjt, 120ks, kupljenog od clana dekirs pre toga 3 godine vlasnik grande punta 1.9mjet (stavljam u oglase veceras ili sutra) , a pre toga Punta mk2, takodje 1.9jtd al eto, tek od veceras na forumu -
1 pointDa li neko ima iskustvar sa ovim motorom: 1.4 16V MultiAir 105hp/77kW, da li su pouzdani, kolika je potrosnja, koliko je odrzavanje? Imam grande punto 1.4 8v od 77ks i prezadovoljan sam njime, razmisljam sada da uzmem ovaj, a na internetu malo pise o njemu. Ovaj sto gledam da uzmem presao je oko 150.000km
-
1 pointjel ovaj normalan,
-
1 point
P: set za skraćivanje hoda poluge menjača (Short shifter)
Pluto reacted to Nikola 1.6 for a post in a topic
@Pluto Evo linka https://www.fiatforum.com/tuning/451833-diy-short-shifter-t-jet-1-4-120hp.html -
1 point
Beograd nekada....davno...
Reacher Gilt reacted to neshaoct for a post in a topic
Zemun je nekada imao svoju pravu železničku stanicu, koja je zbog potreba tadašnje industrijske zone imala dosta koloseka koje su koristile samo lokalne fabrike...od Ikarusa (pre nego je političkom odlukom preseljen u Mostar i tamo napravljena fabrika aviona ''Soko''), i ostalih. Zgrada stanice sa svim kolosecima uklonjena je pre više od pola veka kada ju je ''progutao'' Novi Beograd. Ovako je to izgledalo u vreme kada je već bio napravljen Hotel Jugoslavija i probijen današnji bulevar Nikole Tesle: Vidi se veliki broj koloseka i vagona na njima, kao i sama zgrada stanice. Od stare zgrade i koloseka, danas na Keju možemo videti ovo: -
1 pointTo da imas u rezervi za slepanje?
-
1 pointSad imam dva. Ovaj beli je u top stanju, bez ulaganja
-
1 pointPa dobar, bolji nego u Bravu 1.4 je dobar gde god da je ugradjen. Ja sam nekad hteo da uzmem Gp 1.4 ali sam odustao posle probe cisto iz razloga jer je licno za moj ukus trom. Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
-
1 pointNema lanac, od Fiatovih dizela lanac ima samo onaj najslabiji 1.3mjet koji ide u GP
-
1 point
-
1 pointJe l' vidis negde lanac kad podignes haubu?
-
1 pointNalazi se na okretnici busa kod crkve u Rusnju. bude bar jedna marea ispred ili u dvoristu
-
1 pointKoji auto? Generalno utice negativno svakako , kod dizela kazu da je malo veca a benzinac ne znam da li bi mogao da se vozi sa losim protokomerom
-
1 pointHahahah nasmeja me, jesi lud A i ravnica, svi te vide, nemas gde da se sakrijes
-
1 point
-
1 point[emoji4] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
1 pointPrelepe Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka
-
1 pointPa da uzmu lovu , a i kurs prema Levu im je odlican. Koliko se secam, mislim da je pre nekih 8-9 godina bila epidemija (da li slinavke i sapa) u Turskoj... To prodje, a strckanje i pogotovo taksa ostadose. A negde sam procitao da je navodno granica Bugarske i Turske druga najprometnija na svetu. Pa ti vidi .
-
1 pointPoručene Lassa Driveways iz KI, stigle brže od obećanog, montirane pre Vaskrsa, u četvrtak stigla i garancija. Svakako su bolje od zimskih koje su zamenile, mislim bolje se ponašaju i tiše su, a i potrošnja je manja. Nažalost samo sam dve zamenio (još uvek nije gotova saga sa stanom, zbog štrajka u katastru, pa ne smem da "krnjim" lovu za opremanje), tako da ne mogu da iznesem impresije u potpunosti. Elem, na Toyoti sam imao Snoways, očekivao sam zbog više plastike, da bude "univerzalnija" od drugih zimskih guma, na uštrb performansi. Međutim guma me je prijatno iznenadila prijanjanjem za podlogu, posebno u onim snežnim danima. Međutim potrošnja u odnosu na letnje Conti Premiumcontact je bila viša za preko litar ipo na istim rutama, buka veća! Za Rešo na zimu planiram Kleber! Letnje sam jurio te famozne Sava UHP, ali ih ne prave u mojoj dimenziji. Pred sledeće leto planiram dve gume više klase za napred, a Lasse idu nazad!
-
1 pointAko neko od kolega bude zainteresovan, par pasusa o putovanju autom i nekoliko korisnih saveta. Kao prvo, ruta uopste nije toliko dugacka, koliko to u prvi mah izgleda kada ljudima kazes da planiras autom za Istanbul . Od centra do centra, BG-Istanbul je oko 955 km najvise autoputa, tako da se normalnom voznjom postize prosek brzine od oko 100 km/h. Sto znaci da ce vam za samu voznju trebati laganih 10 sati. Problem nastaje na granicama, pogotovo na turskoj, gde su kontrole vrlo detaljne i spore, sa cak 3 punkta za proveru samo kod njih (na sva 3 su nam uzimali dokumenta). Mi smo isli iza Uskrsa i kacili prvomajske praznike, nije bilo puno vozila ali je opet bilo poprilicno sporo. Mogu misliti kako je to u jeku turisticke sezone ili kada gastarbajteri navale iz Zapadne Evrope. Sa pauzama na granicama, za tocenje goriva, klopu - treba racunati na nekih 12+ sati normalne voznje. Kao sto rekoh ranije, ruta je bila standardna: BG-Nis-Sofija-Plovdiv-Svilengrad-Edirne-Istanbul: - SRBIJA: Do razdvajanja krakova AP za Solun i Sofiju sve je poznato, 800 kinti do Nisa. Od Nisa do Dimitrovgrada je nepunih 90 km, ali nema punog profila autoputa na oko 20 i kusur km. Prolazi se starim putem kroz Sicevacku klisuru, sve do iza Crvene Reke ("cuvena" deonica Bancarevo-Crvena Reka, koja kasni zbog klizista). Takodje, na par mesta jos uvek ima prelazaka iz trake u traku, a i obilaznica oko Pirota je dobrim delom na 60 km/h. Do Dimitrovgrada i granice, cena putarine je 190 din. Ukupno do bugarske granice je oko 340 km ili 3.5h voznje. - BUGARSKA: Standardna procedura na ulazu, obavezna upaljena svetla, bez zelenog kartona, obavezan PP aparat u slucaju kontrole. Promena u odnosu na ranije je da se vinjeta vise ne moze kupiti na pumpama iza granice. Vec odmah iza prelaza, sa desne strane postoje 2 kioska - jedan elektronski sa 2 aparata i jedan "manuelni". Nesto mi se nije ostavljala kartica u onom boxu, tako da sam platio u kesu. Postoji vise mogucnosti za vinjete: vikend (10 Leva), sedmicna (15 Leva), mesecna (30 Leva)... Meni je odgovarala nedeljna, moze da se plati i u EUR i to racunaju 9 EUR. Ne dobija se vinjeta koja se lepi na soferku, vec se sve vodi elektronski, tako da samo dobijate racun koji pokazujete u slucaju kontrole: U povratku sam recimo video Toll kontrolu samo par km iza granice. Vinjeta za Bugarsku moze da se kupi i elektronski: https://www.bgtoll.bg/en/toll Takodje, odmah iza granice su 2 pumpe (Gazprom i Shell), gorivo je jeftinije oko 20-30 din po litru nego kod nas. Od Kalotine (granice) do Sofije je magistrala, nepunih 60 km. Na 2 mesta je fiksni radar (sa prethodnim znacima upozorenja), a zna da bude i patrola, tako da na tim mestima treba pripaziti. Ispred same Sofije je "cuveni" kruzni tok, ko je isao tuda za Grcku, odvajao se ka Kulati. Ka Istanbulu se moze i pravo kroz grad, licno sam isao severnom tangentom (obilaznicom) koja je dugacka 32 km, sa ogranicenjem uglavnom 120 km/h. Na raskrsnicama je to smanjeno i treba pripaziti na radar. Izlaskom sa severne tangente, ukljucuje se na autoput ka Plovdivu, ogranicenje je 130 km/h. Deonice posle Sofije se renoviraju, tako da je ogranicenje smanjeno i na par mesta se prelazi iz trake u traku, a do granice sa Turskom je cist autoput. Iza Plovdiva je racvanje ka moru (Burgas) i Turskoj (Svilengrad) i to je jedina tacka iza Sofije na koju treba pripaziti. Prolazi se pored Svilengrada i stize do Kapitan Andreevo i granice sa Turskom. Ukupno kroz Bugarsku je 370 km, kroz zemlju se prolazi za nepuna 4 sata voznje. U povratku nazad, na ulazu iz Turske u Bugarsku, naplacivali su obaveznu dezinfikaciju vozila, prolazi se kroz strcaljke i to je 3 EUR, a moze i 500 dinara (iako je 360). - TURSKA: Nesto duza procedura i cekanje na granici u oba smera (pomenuta 3 kontrolna punkta), obavezan je zeleni karton. Sto se tice goriva, jos je jeftinije nego u Bugarskoj. Trenutna cena dizela je 6.4 Lire ili 113 din, cena benzina 7 Lira ili 124 din. Tako da je najracionalnije planirati sto vise "cepovanja" rezervoara u Turskoj, razlika u ceni je bas primetna. Sto se tice vinjete za Tursku, hteo sam da je kupim na nekoj od pumpi odmah iza granice (postoji i Shell). Ali su mi rekli da ili moram da se vratim nazad 2-3 km do granice ili da je kupim na punktu, nekih 25 km dalje. Posto mi je receno da za tih 25 km nema nikakvih problema, nastavio sam dalje. Autoput obilazi grad Edirne uz ogranicenje 90 km/h. Ubrzo se dolazi na kontrolni punkt za kupovinu vinjete - kod njih je zovu "HGS", a moze se kupiti i na salterima poste. Pored spore granice, prilicna zamerka je sto su ovde nepotrebno zakomplikovali. Sam punkt ne moze da se promasi, ogromna nadstresnica iznad svih 6 traka autoputa, sa oznakama "HGS" na tablama kao i na samom asfaltu. Ali se staje na prosirenje iza, i peske ide nekih 100-200m unazad. Zatim se kod nadstresnice (posto tu nema zice), pored zive policije prelazi PESKE preko svih 6 traka autoputa (doduse sa usporenim saobracajem, ali bio sam u soku da nema nekog podzemnog prolaza ili pasarele) i dolazi do bele zgrade poste prekoputa. Tu tek nastaje muka jer dobijate papir na turskom u koji treba da popunite 15-ak kolona licnih podataka. Naravno, kao i u celoj Turskoj uopste ne pricaju engleski (ili u najboljem slucaju ocajno), tako da sporazumevanje ide i rukama i nogama. Bio sam primoran da se snalazim i prepisujem sta ide u koje polje od Turcina pored sebe . Pitali su me i dokle putujem, a za HGS za auto do Istanbula i nazad sam platio 60 Lira (u povratku sam, na istom mestu, na displeju video naplacenih 12 Lira). Moze da se plati i u EUR, za HGS sam dao 10 EUR. Dobije se papir sa potvrdom i ovakva vinjeta, koja mora da se zalepi iza unutrasnjeg retrovizora: Tako da je svakako moja preporuka kupiti HGS odmah na granici (ako je to moguce), kako bi izbegli zadrzavanje i pretrcavanje preko 6 traka. Od granice do Istanbula je cist autoput kojim se i ulazi u grad, a ogranicenje je 120 km/h. Kroz Tursku je ukupno oko 260 km ili 3 sata voznje. Sto se samog grada i tacne destinacije do koje idete tice - dalje je sve stvar srece i guzve. Koja stvarno ume da bude haoticna, jer grad ima pomenutih 18 miliona stanovnika. Sa sve turistima kojih ima nenormalno puno na svakom koraku, ukupno je samo na tom malom prostoru ljudi maltene kao 3 Srbije... To bi bilo najkrace moguce u vezi puta, licno sam uglavnom lagano kruzirao na 130-140 km/h, sto mu dodje 10h voznje, a ukupno oko 12+ sati puta. Sto se troskova tice, prosecna potrosnja uz malo svrljanja po Istanbulu i nazad je bila 6.43 l za oko 2000 km, pun auto sa 4 osobe. Tj. ukupno 127 l benzina, sto mu dodje oko 140 EUR, cepovano pre polaska i po dolasku u Srbiju. Putarine su 2x990 din+9 EUR+10 EUR+3 EUR dezinfekcija vozila na ulazu u Bugarsku iz Turske. Sve ukupno oko 140+40=180 EUR za put. Sve je proslo bez ijednog problema, masina je super posluzila, tako da sam opusteno izvezao u oba smera u cugu. Zaista preporuka za odmor i posetu Istabulu, jer je grad sa fascinantnom istorijom i puno stvari koje se mogu videti. Klopa i slatkisi su vrhunski sta god da smo probali i bagatela su, kao i smestaj i vecina cena po gradu. Krstarenje Bosforom od 2h je od 20 Lira (3 EUR) na obali, do 20 EUR ako vas nahvataju kod Hagia Sophie, turisticke ture sa raznoraznim ulaznicama idu po 50+ EUR. Cena karte u gradskom prevozu je reda velicine nasih 44 din (2.5 Lire) i obuhvata koriscenje gomile i brodskih linija i metroa u kojima nema guzve. Tako da i u sopstvenoj reziji mogu da se naprave super obilasci i izleti za smesne pare, ako covek zna sta da gleda. Uvek bude interesantno i sto za prilicno stvari moze lepo da se cenjka . Drugom prilikom cu iz gomile probrati po neku fotku i time zaokruziti ovaj putopis za potencijalno zainteresovane.
-
1 pointKuku [emoji23] Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka
-
1 point===== @tricx Mada, što se baš toliko cimaš oko plivajućeg? Pitaš kao da je njegovo postojanje razlog da uopšte ne kupuješ taj auto... Ne možeš da ne čuješ/primetiš ako je već za zamenu kad kupuješ polovnjak. Ako ti par stotina evra (koliko treba da se zameni zamajac) čini toliku brigu kad kupuješ i kad bi morao u šteku da imaš barem toliko (da ne potrošiš sve za kupovinu auta), onda možda treba da gledaš neke jeftinije automobile kako bi onda imao dovoljno lufta za ulaganje u polovnjak. Pogledaj auto, ako u servisu na pregledu pre kupovine kažu da je ok za kupovinu, očuvan...i ako se dogovoriš za cenu - kupuj, imao ili nemao plivajući. Nije to kvar koji svakoga zadesi, ili se obavezno dogodi...a, ako se i dogodi ne može iznenada, i ne košta hiljade evra da se sredi.
-
1 point
Pada taksa preko 2000 kubika?
djomla reacted to Mijailović P. for a post in a topic
Posle ovakvih tekstova imam osećaj da će se ipak nešto promeniti ... Obuhvatiće porezom i ove sa manjom kubikažom a većom snagom. Da mi ipak ne čačkamo ... sa TT -
1 point
-
1 pointMeni na nekih 600km do sada, 300km AP i 300km po gradu, sve je zustrija voznja ( nov auto ), prosek 6.4, prosecna brzina 37km/h ja mislim. Ovo je po board-u, nisam merio cep metodom. Ko hoce da cestita neka cestita.
-
1 pointKada ponekad zaboravim da ga prebacim na OFF, pa mi se auto ugasi i zavergla sa svim upaljenim potrosacima, dize mi se kosa na glavi . Za par dl goriva na sat vremena rada u leru, ne pada mi na pamet da akam sve ostale sklopove. Najjace mi je kada je neko pored mene u duzoj kreni/stani koloni sa ukljucenim Stop&Start, pa zavergla po nekoliko desetina puta...
-
1 point
-
1 point
Opšta tema o radu i održavanju klima uređaja
neshaoct reacted to Goran Zemun for a post in a topic
Kod nas u servisu ciscenje ozonom je besplatno uz bilo koji uradjen posao.. Posebno ciscenje kosta 1000 din, preporucujemo bar dva ciscenja u razmaku od par dana. Za ovu cenu imate maksimalno cetiri cisacenja u dva meaeca. -
1 point
-
1 pointPozdrav od Pedje iz Pančeva. Bravo 2007, 1,4 90KS Iz Pasata u Fiata - videćemo šta će biti Prvo će biti motorići digitalne klime pa onda...
-
1 pointPosto mi zekonja polomio branik a imao sam rezervni od HGT-a pa sam resio njega da stavim. A samim tim moram i krila od maree da stavim jer se branik ne uklapa na moja krila... Ovih dana ide farbanje i sredjivanje
-
1 point
Za nove članove
Filadendronhouse88 reacted to Laki21 for a post in a topic
Pozdrav svima, ja sam Ljubiša iz Beograda, od pre mesec i kusur dana vlasnik sam GP 1.3 mtj 90sk Abarth-a, pa rekoh, hajde da se učlanim u jedini pristojan forum ove vrste kod nas. Usput sam i uplatio članarinu, nadam se i skorom dolasku kartice. Pozdravljam sve, nadam se da ćemo se sa zadovoljstvom družiti. -
1 point
Za nove članove
Filadendronhouse88 reacted to BGMilos for a post in a topic
Pozdrav svima, ja sam Miloš iz Beograda i već skoro tri godine sam vlasnik Lybre 2.0. Po profesiji sam elektroničar (integrisana kola), bavim se mehanikom iz hobija i trudim se da održavam makinu u tip-top stanju. Do sad sam dosta stvari rešio zahvaljujući ovom forumu i upoznao se sa Lybrinim dečijim bolestima tako da sam odlučio da se registrujem i pripomognem ako mogu. -
1 point
Za nove članove
Filadendronhouse88 reacted to krtzko for a post in a topic
Pozdrav svima, ja sam Srdjan iz Bg vozim Fiat Punta MK2 1.3 mjet -
1 point
Za nove članove
Filadendronhouse88 reacted to Mocah&f for a post in a topic
Pozdrav svima ja sam moca iz bgda.od skora vlasnik jednog fiat bravo 2001 1,6 16v. U slobodno vreme se bavim mehanikom.forum je ekstra samo tako nastavite. -
1 point
Za nove članove
Filadendronhouse88 reacted to Kandic93 for a post in a topic
Kupe verzija 3vrata. Nema nista da se radi i ulaze. Bukvalno sedi i vozi. Ocuvan kako spolja tako i unutra. Ima onu fabricku navigaciju(multimediju) digitalnu klimu, p.senzore,crni enterijer -
1 point
-
1 point
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".