Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/07/19 in all areas

  1. 5 points
    vagenovac

    BMW 320D Touring crveni

    Pricaju ljudi svasta, kazu i da si ti onanisao na parkingu, dobar glas se daleko cuje, los jos dalje
  2. 5 points
    Ivan

    Istanbul

    Ako neko od kolega bude zainteresovan, par pasusa o putovanju autom i nekoliko korisnih saveta. Kao prvo, ruta uopste nije toliko dugacka, koliko to u prvi mah izgleda kada ljudima kazes da planiras autom za Istanbul . Od centra do centra, BG-Istanbul je oko 955 km najvise autoputa, tako da se normalnom voznjom postize prosek brzine od oko 100 km/h. Sto znaci da ce vam za samu voznju trebati laganih 10 sati. Problem nastaje na granicama, pogotovo na turskoj, gde su kontrole vrlo detaljne i spore, sa cak 3 punkta za proveru samo kod njih (na sva 3 su nam uzimali dokumenta). Mi smo isli iza Uskrsa i kacili prvomajske praznike, nije bilo puno vozila ali je opet bilo poprilicno sporo. Mogu misliti kako je to u jeku turisticke sezone ili kada gastarbajteri navale iz Zapadne Evrope. Sa pauzama na granicama, za tocenje goriva, klopu - treba racunati na nekih 12+ sati normalne voznje. Kao sto rekoh ranije, ruta je bila standardna: BG-Nis-Sofija-Plovdiv-Svilengrad-Edirne-Istanbul: - SRBIJA: Do razdvajanja krakova AP za Solun i Sofiju sve je poznato, 800 kinti do Nisa. Od Nisa do Dimitrovgrada je nepunih 90 km, ali nema punog profila autoputa na oko 20 i kusur km. Prolazi se starim putem kroz Sicevacku klisuru, sve do iza Crvene Reke ("cuvena" deonica Bancarevo-Crvena Reka, koja kasni zbog klizista). Takodje, na par mesta jos uvek ima prelazaka iz trake u traku, a i obilaznica oko Pirota je dobrim delom na 60 km/h. Do Dimitrovgrada i granice, cena putarine je 190 din. Ukupno do bugarske granice je oko 340 km ili 3.5h voznje. - BUGARSKA: Standardna procedura na ulazu, obavezna upaljena svetla, bez zelenog kartona, obavezan PP aparat u slucaju kontrole. Promena u odnosu na ranije je da se vinjeta vise ne moze kupiti na pumpama iza granice. Vec odmah iza prelaza, sa desne strane postoje 2 kioska - jedan elektronski sa 2 aparata i jedan "manuelni". Nesto mi se nije ostavljala kartica u onom boxu, tako da sam platio u kesu. Postoji vise mogucnosti za vinjete: vikend (10 Leva), sedmicna (15 Leva), mesecna (30 Leva)... Meni je odgovarala nedeljna, moze da se plati i u EUR i to racunaju 9 EUR. Ne dobija se vinjeta koja se lepi na soferku, vec se sve vodi elektronski, tako da samo dobijate racun koji pokazujete u slucaju kontrole: U povratku sam recimo video Toll kontrolu samo par km iza granice. Vinjeta za Bugarsku moze da se kupi i elektronski: https://www.bgtoll.bg/en/toll Takodje, odmah iza granice su 2 pumpe (Gazprom i Shell), gorivo je jeftinije oko 20-30 din po litru nego kod nas. Od Kalotine (granice) do Sofije je magistrala, nepunih 60 km. Na 2 mesta je fiksni radar (sa prethodnim znacima upozorenja), a zna da bude i patrola, tako da na tim mestima treba pripaziti. Ispred same Sofije je "cuveni" kruzni tok, ko je isao tuda za Grcku, odvajao se ka Kulati. Ka Istanbulu se moze i pravo kroz grad, licno sam isao severnom tangentom (obilaznicom) koja je dugacka 32 km, sa ogranicenjem uglavnom 120 km/h. Na raskrsnicama je to smanjeno i treba pripaziti na radar. Izlaskom sa severne tangente, ukljucuje se na autoput ka Plovdivu, ogranicenje je 130 km/h. Deonice posle Sofije se renoviraju, tako da je ogranicenje smanjeno i na par mesta se prelazi iz trake u traku, a do granice sa Turskom je cist autoput. Iza Plovdiva je racvanje ka moru (Burgas) i Turskoj (Svilengrad) i to je jedina tacka iza Sofije na koju treba pripaziti. Prolazi se pored Svilengrada i stize do Kapitan Andreevo i granice sa Turskom. Ukupno kroz Bugarsku je 370 km, kroz zemlju se prolazi za nepuna 4 sata voznje. U povratku nazad, na ulazu iz Turske u Bugarsku, naplacivali su obaveznu dezinfikaciju vozila, prolazi se kroz strcaljke i to je 3 EUR, a moze i 500 dinara (iako je 360). - TURSKA: Nesto duza procedura i cekanje na granici u oba smera (pomenuta 3 kontrolna punkta), obavezan je zeleni karton. Sto se tice goriva, jos je jeftinije nego u Bugarskoj. Trenutna cena dizela je 6.4 Lire ili 113 din, cena benzina 7 Lira ili 124 din. Tako da je najracionalnije planirati sto vise "cepovanja" rezervoara u Turskoj, razlika u ceni je bas primetna. Sto se tice vinjete za Tursku, hteo sam da je kupim na nekoj od pumpi odmah iza granice (postoji i Shell). Ali su mi rekli da ili moram da se vratim nazad 2-3 km do granice ili da je kupim na punktu, nekih 25 km dalje. Posto mi je receno da za tih 25 km nema nikakvih problema, nastavio sam dalje. Autoput obilazi grad Edirne uz ogranicenje 90 km/h. Ubrzo se dolazi na kontrolni punkt za kupovinu vinjete - kod njih je zovu "HGS", a moze se kupiti i na salterima poste. Pored spore granice, prilicna zamerka je sto su ovde nepotrebno zakomplikovali. Sam punkt ne moze da se promasi, ogromna nadstresnica iznad svih 6 traka autoputa, sa oznakama "HGS" na tablama kao i na samom asfaltu. Ali se staje na prosirenje iza, i peske ide nekih 100-200m unazad. Zatim se kod nadstresnice (posto tu nema zice), pored zive policije prelazi PESKE preko svih 6 traka autoputa (doduse sa usporenim saobracajem, ali bio sam u soku da nema nekog podzemnog prolaza ili pasarele) i dolazi do bele zgrade poste prekoputa. Tu tek nastaje muka jer dobijate papir na turskom u koji treba da popunite 15-ak kolona licnih podataka. Naravno, kao i u celoj Turskoj uopste ne pricaju engleski (ili u najboljem slucaju ocajno), tako da sporazumevanje ide i rukama i nogama. Bio sam primoran da se snalazim i prepisujem sta ide u koje polje od Turcina pored sebe . Pitali su me i dokle putujem, a za HGS za auto do Istanbula i nazad sam platio 60 Lira (u povratku sam, na istom mestu, na displeju video naplacenih 12 Lira). Moze da se plati i u EUR, za HGS sam dao 10 EUR. Dobije se papir sa potvrdom i ovakva vinjeta, koja mora da se zalepi iza unutrasnjeg retrovizora: Tako da je svakako moja preporuka kupiti HGS odmah na granici (ako je to moguce), kako bi izbegli zadrzavanje i pretrcavanje preko 6 traka. Od granice do Istanbula je cist autoput kojim se i ulazi u grad, a ogranicenje je 120 km/h. Kroz Tursku je ukupno oko 260 km ili 3 sata voznje. Sto se samog grada i tacne destinacije do koje idete tice - dalje je sve stvar srece i guzve. Koja stvarno ume da bude haoticna, jer grad ima pomenutih 18 miliona stanovnika. Sa sve turistima kojih ima nenormalno puno na svakom koraku, ukupno je samo na tom malom prostoru ljudi maltene kao 3 Srbije... To bi bilo najkrace moguce u vezi puta, licno sam uglavnom lagano kruzirao na 130-140 km/h, sto mu dodje 10h voznje, a ukupno oko 12+ sati puta. Sto se troskova tice, prosecna potrosnja uz malo svrljanja po Istanbulu i nazad je bila 6.43 l za oko 2000 km, pun auto sa 4 osobe. Tj. ukupno 127 l benzina, sto mu dodje oko 140 EUR, cepovano pre polaska i po dolasku u Srbiju. Putarine su 2x990 din+9 EUR+10 EUR+3 EUR dezinfekcija vozila na ulazu u Bugarsku iz Turske. Sve ukupno oko 140+40=180 EUR za put. Sve je proslo bez ijednog problema, masina je super posluzila, tako da sam opusteno izvezao u oba smera u cugu. Zaista preporuka za odmor i posetu Istabulu, jer je grad sa fascinantnom istorijom i puno stvari koje se mogu videti. Klopa i slatkisi su vrhunski sta god da smo probali i bagatela su, kao i smestaj i vecina cena po gradu. Krstarenje Bosforom od 2h je od 20 Lira (3 EUR) na obali, do 20 EUR ako vas nahvataju kod Hagia Sophie, turisticke ture sa raznoraznim ulaznicama idu po 50+ EUR. Cena karte u gradskom prevozu je reda velicine nasih 44 din (2.5 Lire) i obuhvata koriscenje gomile i brodskih linija i metroa u kojima nema guzve. Tako da i u sopstvenoj reziji mogu da se naprave super obilasci i izleti za smesne pare, ako covek zna sta da gleda. Uvek bude interesantno i sto za prilicno stvari moze lepo da se cenjka . Drugom prilikom cu iz gomile probrati po neku fotku i time zaokruziti ovaj putopis za potencijalno zainteresovane.
  3. 3 points
    totti

    Slike automobila bez posebnog razloga...

    [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  4. 3 points
    Ja sam imao istu takvu crnu, samo je pisalo Iron Maiden
  5. 3 points
    totti

    Slike automobila bez posebnog razloga...

    [emoji4] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  6. 3 points
    vagenovac

    A3 1.8T 132kw A/T

    Erhle? Nista lepse od utegnutog auta, mnoge "starije" automobile nije zgazilo vreme koliko nemarni i skrti vlasnici.
  7. 3 points
    bole-stilo.jtd

    Škoda Yeti & BMW X3

    legli bocni vetrobrani lepo .............. , sledece neke felne trazimo 16-ske kao na slikama 3 ili 4 (jesu kinezare ali mi bas pasu za njega) -- moj drug ima slicne na golfu vec par godina i nikakve probleme nije imao sa njima po nasim rupama (set 4 kom. 280-300e nove u kutijama ovde -- preko 180-200e) , ET 42 im malo izbaceniji od moje fabrike (sve ostalo oridjinale skoda yeti) i normalno izbacuje se wv znak a stavlja se skodin crni - hrom (imam to) ............. . ko ga je....be jedan je zivot ............. .
  8. 3 points
    @totti sve ok naravno, misllim da smo se objasnili Ja sam se nasalio sa tim maticarskim gengom Svejedno, iako vise nisi na placu, mislim da ce mnogima od nas i dalje znaciti savet i misljljenje od tebe, kao sto i jeste, jer sam zaista procitao gomilu postova gde si pokazao odlicno poznavanje automobila. I neki racionalisticki pristup. Pozdrav!
  9. 3 points
    Andrej, opusteno, sve ok. Svakako, nekad se covek raspise, a ko zeli da procita, procita, ko ne, ne, verovatno bi i meni u nekom pojedinacnom trenutku onaj moj dugacki post bio predugacak, ali nekome kome znaci i ima nedoumice sve je to vrlo kratko. Sto se tice samih guma, kada se radi o Lassi, Vikingu, Barumu narocito (vrlo dobre gume za te novce), Good Ride-u, West Lake-u, Savi, Tigru, kao Michelinovom pulenu, sve su to ok gume za tu kintu. Zavisi i ko sta voli, kazem i kakav je kvalitet auta, kojoj klasi pripada. Ne moze se voziti Tigar guma na nekoj bmw petici uvek na ivici i ocekivati da ce da traje, nece, bice bezveze, nikakva, ali zato Pireli to moze da podnese, jer je ta guma pravljena za ozbiljne zezancije i ektremne situacije i ozbiljno hendlovanje automobila u razlicitim uslovima. Da ne govorim da ce trajati i ocuvati svojstva veci broj sezona i kilometara. I to mora biti svima jasno. Zasto je premium tu, a zasto u bussines planu veliki retaileri i proizvodjaci otvaraju put i za ekonomski jeftinije gume ispod slicne prese. Ja sam o tome govorio, da kupovina guma nije kupovina auta, i da ce za sest sedam hiljada dindzi jednaku pricu odraditi i Lassa i recimo Viking, pitanje je sta se kome subjektivno vise svidja. Dosta toga je i do tipa, dimenzije i vrste autamobila, tipa vozaca, kao i u jednom subjektivnom osecaju. Sto se mene tice, ja bih uvek pre Lasse, Save, i svega pobrojanoh, iako su skroz ok, recimo izabrao Barum gume, izmedju ostalog zato sto smo ih testirali jednom na poligonu ozbiljnom nadomak Ljubljane, i pokazale su se jako, jako dobro za te novce. A izlozene su raznim zezancijama. Naravno, ni blizu premiuma, ali u tom cenovnom rangu su bile strava. Pricam o internim testovima koje smo sprovodili sa razlicitim gumama s vremena na vreme, a ovom sam sticajem okolnosti prisustvovao. Svakako, nema hard feelings-a, i jos jednom lep pozdrav i tebi i Tottiju i ostatku forumaske druzine i prica o gumama moze da se nastavi
  10. 2 points
  11. 2 points
    Iskreno, rizik je. Al greota kad je nova a to je zadesi. Moj drugar , vulkanizer to neće da radi, barem meni nije hteo. A može se odraditi. Redovno je kontroliši da nije počela neka deformacija da se javlja, vizuelno.
  12. 2 points
    Prelepe Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka
  13. 2 points
    @Darko3011 Dok ti tako trese motor, sijaju greške, pipni konektor na trećoj dizni. Gurni ga malo prstom, ne znam kako drugačije da ti objasnim. Ako sve tada postane ok sa radom motora i bude tako dok ne skineš prst sa konektora, smisli način da nekako fiksiraš taj konektor...npr. nekom vezicom, ili malo izolirke ili sl. Onda tako idi do servisa da zamene konektor. Problem sa konektorom na trećoj dizni je poznat na 1.9 MJet sa 150 konja.
  14. 2 points
    Oće k vreme ti se
  15. 2 points
    alfini0507

    Funny photos

    10 godina vozio... [emoji49] Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  16. 2 points
    srdjos

    Pada taksa preko 2000 kubika?

    Ih, evo vesti, podsecanje, samo sam cekao, nisu ljudima dugo bacili kosku
  17. 2 points
    au brate... @Nidza Savin si zenjen?
  18. 1 point
    shuxx

    Z10 by Shuxx

    Šta reći, posle dve škode fabije, sticajem okolnosti.... kupih klot Z10 2007god .... ZFA kažu da je Italijan, kažu da je sa 53000km. I ubrzo ugradih TNG Ac stag smart tomaseto.... prelazio sam godišnje oko 20 000km, pa rekoh, jes da malo troši na benzin, ali svakako će se otplatiti investicija u TNG. Nema klimu, nema el prozore, ima samo vozački airbag, i fabričku muziku....kasetofon... ludilo....
  19. 1 point
    Audi je u poslednje vreme prigrlio elektrifikaciju pogonskih sklopova, a kao i kod većine ostalih proizvođača naglasak je na baterijskim električnim modelima i hibridima. Ipak, Audi je pre koju godinu bio jedan od predvodnika razvoja vozila pokretanih gorivim ćelijama, odnosno vodonikom. Toj tehnologiji više nije posvećena ista medijska pažnja, kao što je to bio slučaj ranije, ali razvoj te tehnologije i dalje traje, a Audi će nam uskoro pokazati svoja najnovija dostignuća na tom polju. Tačnije, ekipa iz Ingolstadta bi do kraja ove godine trebalo da predstavi prototip u koji će biti ugrađena šesta generacija pogona na gorive ćelije. Tako bar tvrdi britanski ''Autocar'' koji se poziva na insajderske izvore. Isti izvor tvrdi da je jedan od glavnih razloga za ponovni rast interesa za vodonik, odnosno gorive ćelije bojazan da će doći do nestašice sirovina potrebnih za proizvodnju baterija. Pojedini problemi se već pojavljuju i vremenom će verovatno postajati sve ozbiljniji rastom proizvodnje električnih vozila. Naravno, ako se nešto značajnije ne promeni u samom procesu proizvodnje. Kako bi se pripremila na potencijalne probleme Grupa Volkswagen će iskoristiti ranije znanje i iskustvo Audijevih stručnjaka i od Audija učiniti predvodnika razvoja tehnologije gorivih ćelija unutar grupacije. Najavljeno je povećanje ulaganja i broja ljudi koji će raditi na tom projektu. Kao deo tih napora Audi bi uskoro čak mogao da lansira vozilo sa gorivim ćelijama koje bi se našlo na tržištu u ograničenoj serijskoj proizvodnji. Na taj način Audi bi dobio vozilo putem kojeg bi sticao dodatna znanja bazirana na iskustvu njegovih korisnika. Taj automobil bi na tržištu trebalo da se pojavi do 2021. godine, a kupcima bi bio dostupan kroz poseban program lizinga. Audi i Hyundai su tokom prošlog leta potpisali ugovor o saradnji na području razvoja tehnologije gorivih ćelija pa se očekuje ubrzanje dolaska ove tehnologije na tržište i povećanje broja dostupnih modela. preuzeto sa - Auto Blog
  20. 1 point
    bane000

    Fiat Punto JTD

    Odradjen komplet veliki servis. Ovog puta Continental set zupcenja. U potrazi sam za fabrickim enterijerom iz Punta, najradije krem, a moze i dvobojni.
  21. 1 point
    shakalkv

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Stavio sam pozadi.
  22. 1 point
    kreator

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Kako ne može.Moze da se desi da naglo ispusti i da se desi da voziš na felni.Najgora situcija da se to desi pri nekom mimoilizenju pa da nastane belaj. Iskreno takvu nesigurnu gumu ne bih nikad montirao napred na upravljaču..Pozadi moze da prođe.Vulkanizeri to krpe al ne daju nikakvu garanciju.Baš sam skoro razgovarao sa vulkanizeorm koji je isto krpio bok. Čovek je trazio na njegovo insistiranje pa kolko mu traje.
  23. 1 point
    nidza

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Da ispusti to će sigurno da se desi u nekom trenutku u budućnosti, a koliko će spektakularno da bude i sa kojim posledicama, to zavisi od situacije. Ja zbog klobuka sad proletos bacih jednu 18, koštala me dve nove, i ceo set 19ica ode na doboš (auto januar 2017), još mi se puše uši od 4 nove Mišelinke. Gumu sa oštećenim bokom NE TREBA voziti, ni kilometar, ako ne mora. Putevi su užas, i to nas košta, kao što nas mnoge stvari koštaju jer živimo gde živimo, ne samo u novcu. Svakako ne treba rizikovati veću materijalnu štetu, zdravlje ili pogibiju, ne daj bože.
  24. 1 point
    bole-stilo.jtd

    Z10 by Shuxx

    pa posle dve skode i jeste ludilo zastava klotara ............ ali neka te lepo sluzi ............. .
  25. 1 point
    Može se okrpiti al vulkanizeri izbegavaju.
  26. 1 point
    shakalkv

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Odradio sam kod profi vulkanizera koji radi i protektiranje guma. Kaze da ne bi trebalo da bude nikakvih problema. Svakako cu propratiti u narednom periodu pa cu videti sta i kako. Contnentalke nisu prosle ni 100km al eto. Kaze ovaj mozda od ivicnjaka.
  27. 1 point
    U kragujevačkom Fiatu od početka godine do sada proizvedeno oko 15.000 automobila Nakon tronedeljenog zastoja, uzrokovanog usklađivanjem proizvoidnje sa zahtevima tržišta, ali i uskršnjim i prvomajskim praznicima, proizvodne i montažne trake u kompaniji ''Fiat-Krajsler automobili Srbija'' danas su ponovo pokrenute, i sa njih će u dve radne smene silaziti po 410 gotovih vozila dnevno. Od početka godine do sada, u kragujevačkom Fiatu je, s obzirom na broj dosadašnjih radnih dana, proizvedeno oko 15.000 automobila. U maju bi, prema važećem planu, trebalo da bude dvanaest radnih dana i oko 5.000 novih automobila, što znači da će, zaključno sa ovim mesecom, u FCA Srbija da bude proizvedeno i kupcima na evropskim i severnoameričkim tržištima isporučeno 20.000 vozila sve tri verzije modela 500L, što je polovina ovogodišnjeg proizvodnog plana Fiatove fabrike u centru Šumadije. Iako je, prema oficijenim najavama, Fiat-Krajsler grupacija investicioni plan za Srbiji, sa informacijom o novom ili još jednom modelu za kragujevačku fabriku, trebalo da bude saopšten do kraja aprila, to se ipak nije dogodilo. Novi rok za predstavljanje petogodišnjeg investicionog plana za fabriku u Kragujevcu, prema (ne)zvaničnim informacijama, je sredina maja. Da li će tako i bitu, znaće se već za nedelju dana. preuzeto sa - Auto Blog
  28. 1 point
    bole-stilo.jtd

    BMW 320D Touring crveni

    Meni se ne svidja ni sto si ofarbao kvake (vec sam negde to i pomenuo ranije) , bio mi je mnogo lepsi sa crnim kvakama -- ne razumem da sve mora da bude u boji kola sa strane kvake i lajsne BAS SVE -- monotonija totalna po meni , ZATO LAJSNE NE DIRAJ. Znam jer meni je yeti sve u crno sa strane i jednostavno po meni je to bezveze -- ima da narucim hrom lasne i hrom kvake od kineza zbog toga licno za njega .............. .
  29. 1 point
    neshtry

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Evo jedan zanimljiv, po ceni Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka
  30. 1 point
    totti

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    -Ja nisam u matičarskom gengu, moja šala je bila na račun drugog forumaša apropo dužine teksta, nema veze sa ženidbom -MS PK je oficijelno forumsko tovarno magare -Od pre neki dan ne radim više kao prodavac automobila, zatvorili smo plac i prelazimo na drugu delatnost No hard feelings
  31. 1 point
    shomispc

    Funny photos

  32. 1 point
    PremieRacing

    BMW 320D Touring crveni

    Presvlake te vade inače bi mislio da si... OK? Bele štopke na crven auto sa crnim lajsnama obavezno da staviš, napred nemoj tamne migavce nikako da uklapaš sa farovima i vidi da pojačaš ove bling-bling plave pozicije za sledeći foto sešn. Okvire tablica obavezno neki bmw đole, ili bmw sale, ili velja konza. btw, kako bre preskočih celu 'sapunjanje mačora' priču, a baš se lepo razvila... sve do završnice. p.s. stvarno ti je lep auto, samo nastavi
  33. 1 point
    Ako saznas koliko KS(kW) ima neki motor, moraš saznati i koliko Nm ima... ne piše u saobraćajnoj ali do te informacije dođeš za manje od minuta na netu..
  34. 1 point
    neshaoct

    Grande Punto 1.4 16v

    @rage_man Sređene su sada sve slike u ovoj temi. Kad god naletite negde da slike ne rade (vide se samo linkovi), klik na link i ako je slika bila na postimage servisu, samo u URL adresi slike zamenite ''org'' sa ''cc''. Ništa pre i posle toga se ne dira. Umesto postimage.org treba da bude postimage.cc, i slika proradi prilikom ponovnog učitavanja.
  35. 1 point
    AvtoVAZ zaštitio dizajn naslednika Lade 4x4 Najveći ruski proizvođač automobila AvtoVAZ registrovao je patent dizajna novog automobila u segmentu terenskih vozila. Na snimcima priloženim uz zahtev za upis patenta prikazan je model sličan konceptualnom vozilu Lada 4x4 Vision koje je ova kompanija predstavila na sajmu automobila u Moskvi u avgustu prošle godine. Dokument je dostupan na portalu Federalnog instituta za industrijsko vlasništvo. Automobil će, kako se veruje, biti zamena za terenac Lada 4x4. Dizajneri su inspiraciju našli u aktuelnoj Ladi 4x4, o čemu govore karakteristični ventilacioni otvori u zadnjem delu i vizuelno kamuflirana zadnja vrata koja čine da automobil izgleda kao da ima troja vrata, poput originalne Lade 4x4, preneli su ruski mediji. Kako je već pisano, AvtoVAZ je pozvao ruske građane da smisle ime za novi terenac, pa se pretpostavljalo da se misli baš na naslednika Lade 4x4. Po rečima predsednika AvtoVAZa Nikole Mora, novi automobil u segmentu SUV automobila mogao bi da se pojavi u prodaji 2021-2022. godine. On nije odbacio mogućnost paralelne proizvodnje vozila 4x4 Vision i Nive. Aktuelna Lada 4x4 dostupna je u dve verzije karoserije, sa troja i petora vrata. Bez obzira na konfiguraciju, terenac je opremljen benzinskim 1.7 litarskim motorom od 83 konja, sa osam ventila, petobrzinskim manuelnim menjačem i sistemom pogona na sva četiri točka. Inače, bez obzira na njenu vremešnost, prodaja Lada 4x4 u prvom tromesečju ove godine porasla je u odnosu na isti period lane, pa se ovo vozilo našlo na 12 mestu među 25 najprodavanijih modela u Rusiji. Ranije je AvtoVAZ izvozio Ladu 4x4 u Evropu, ali sada se pojavio problem zbog ekoloških propisa koji regulišu emisiju izduvnih gasova i nesaobraznosti ruskog automobila sa njima. Međutim terenac koji je prošlog meseca napunio 42 godine u Boliviji se, recimo, odlično kotira kao i u brojnim drugim zemljama sa složenim klimatskim uslovima i planinskim terenima. preuzeto sa - Auto Blog
  36. 1 point
    darkman14

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    to vw neki softver?
  37. 1 point
    Ticma

    Pada taksa preko 2000 kubika?

    Od mene vala nece vise videti ni dinar za preko 2000ccm dok se nesto ne promeni...
  38. 1 point
    Mijailović P.

    Pada taksa preko 2000 kubika?

    Posle ovakvih tekstova imam osećaj da će se ipak nešto promeniti ... Obuhvatiće porezom i ove sa manjom kubikažom a većom snagom. Da mi ipak ne čačkamo ... sa TT
  39. 1 point
    Forumasi su go*na... Pardon studenti Sto vise duzih postova posebno na ovakvim temama. Ko hoce da troluje ima Milutinovu temu
  40. 1 point
    radomir.g

    .::Grande Sporting Multijet::.

    Tehnicki prosao Sve super, odlicno, auto sija full uglancan unutra i spolja, radnici ne veruju da ima 13 godina i tako to... do momenta dok svetla nisu dosla na proveru. Ajd sto nisam ni xenon izvadio pa ubacio halogene H1 sijalice jer mi bilo mrsko posto mora branik da se skida da bi skinuo farove i promenio sijalice, nego sto cut ili ti ga linija snopa nije dobra. Pazite sad. Kaze radnik svetlosni snop ti nije dobar, dodji da vidis. Svetlo mora da ti baca na desno do ove linije pod 45 stepeni, a tebi je ravno. Ja mu lepo kazem projeKtori su takvi i imaju ravno secenje da ne bi zaslepljivali onoga ko mi dolazu u susret, ali ne.. sad ispadne da je bolje da rasipa svetlost Da stvorite sliku o cemu pricam to izgleda ovako: Naravno pre ubacivanja u far klapna u projektoru moze da se preradi da bi se desno podigao snop, ali eto ispada da samo u Srbiji tako nesto sto kupis mora na doradu. Inace prilikom sredjivanja motornog prostora slucajno povucem crevo sa vakum pumpe, kad ono trulo skroz jedva samo sebe drzalo. Zamenim ga i drugi auto. Kocnica duplo meksa, volan laksi, nekako mi sve lepse i elasticnije radi. A bukvalno mislim da ima 2 godine kako sam primetio da mi nesto teze volan ide nago radije, pa sve kontao da sam umislio. I sad kao sve super, kad naravno srecu mora nesto da pokvari. Stao na parking, sve normalno i kasnije kad sam hteo kuci nece da upali. Vergla samo, obrtaji ni pod alnaserom ne mrdaju sa 0. Ok ajd kao nesto se razmem, dobro ne ocitava obrtaje, dakle neki od senzora zakazao. Kvar od 20e moze da napravi poprilicnu neprijatnost. Tako i bi, senzor radilice je odradio svoje. Kako je sve lepo krenulo od namestaja tog vakum creva, tako i danas iz cista mira krenuo da stuca nesto i op - check engine. Ide kao atmosferac, vrti do kraja ali uz minimalno boosta. Kontam protokomer ili map. Sve u svemu nije sve tako crno. Priprema se lagano za Stage 2, ocekivanja zdravih 180ks, dakle ide se samo na zdravu varijantu bez nepotrebno mnogo trpanja naftom i gomile dima. U planu je da se radi Hybrid turbo 1752, veci interkuler je vec tu, izvlacenje cold intake sistema napred iza maglenke u braniku i downpipe treba se odradi (ako imate preporuku ko zna dobro da odradi slobodno ostavite kontakt).
  41. 1 point
    Pravi bmw je sa benzinskim motorom..Ovo ostalo su traktori.
  42. 1 point
  43. 1 point
    zunto

    BMW 320D Touring crveni

    Decko a da ti malo oladis gkavu i pr3stanes da pises ovakve gluposti
  44. 1 point
    Nek si ti konacno pazario auto citam postove, znaci napravio si takvu filozofiju oko kupovine, kao da uzimas avion naravno, ne mislim nista lose, taman posla, samo komentarisem. Veruj mi, sto jednostavnije, to bolje. Idealan polovnjak za 3000-4000 eura ne postoji. U zdravlju je vozio
  45. 1 point
    dejan_ns

    BMW 320D Touring crveni

    Ne znam kako ovo da napisem da se ne uvredis... Koga zabole koliko imas kategorija? Vidi se po tvojim postovima da si zestoka paljevina bez grama mozga...
  46. 1 point
    cika_kole

    BMW 320D Touring crveni

    mali nemoj puno da dispr, idi bavi se samaranjem macora na onom sajtu i mani se volana dok ti je jos glava na ramenima...
  47. 1 point
    marko.jovanovic

    BMW 320D Touring crveni

    Lepo je ispalo. Nego, jel to neka šala sa tim presvlakama?
  48. 1 point
    Vucina

    Fiat Punto mk1 "zuntic"

    JUU sad da pokrenem ponovo temu nakon godinu ipo
  49. 1 point
    rkoma1986

    Grande Punto 1.4 16v

    Flekamo se redovno
  50. 1 point
    vagenovac

    Grande Punto 1.4 16v

    Jeste probali da se poflekate?
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...