Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/05/19 in all areas

  1. 5 points
    Mesam, mesam, raspitaj se. Kad malo bolje razmislim koji to bmw dizel od 2 litre je dobar, da moze da se kaze kvalitetan i izdrzljiv? Sa druge strane mislim da je to bmw namerno napravio da kazni ove koji zele da voze bmw dizela i jos male zapremine [emoji23] Da ne bi trolovali coveku temu sa tvojim bmw-om i njegovim kvalitetom, predlazem da otvoris temu bas za to, pa da tamo diskutujemo, imam i ime za tu temu u skladu sa kockastim oblikom crvenom bojom crnim lajsnama, kvakama, mozemo da temu nazovemo Danijelova albanska zastava na tockovima [emoji1]
  2. 5 points
    integralac

    Vicevi 120%

    Stariji komsija u apoteci ispred mene, trazi Viagru od 50 mg. Apotekar: Komsija nemam od 50, evo od 100 pa je polomite! Komsija ( pomalo zbunjeno ): Zenu?! Apotekar: TABLETU KOMSIJA!!!!!
  3. 4 points
    Kuvalja

    Fiat Marea St.Moritz 1.9 diZLO

    Ne prelaze isto kao sto i benzinci ne prelaze 7-8l
  4. 3 points
    Alonsov ples po snegu u Spa Vozači Toyote Fernando Alonso, Sebastijan Buemi i Kazuki Nakađima trijumfovali su na trci ''Šest sati Spa'' i napravili veliki korak ka tituli u Svetskom šampionatu izdržljivosti. Trku na legendarnoj stazi ''Spa Frankoršam'' obeležio je sneg, kao i četiri perioda bezbednosnog vozila, kao i dva kada je celom dužinom bila istaknuta žuta zastavica. Posada Toyote sa brojem osam je na kraju imala jedan krug prednosti u odnosu na najbliže pratioce, a trka je prekinuta 11 minuta ranije zbog izuzetno teških uslova. Alonsu, Buemiju i Nakađimi je mnogo pomoglo to što je druga posada japanskog tima imala tehničkih problema. Majk Konvej, Kamui Kobajaši i Hose Marija Lopes su imali 50 sekundi prednosti kada su ih zadesili problemi sa kočnicom na polovini trke, zbog čega su morali do boksa, gde su se zadržali 11 minuta, što ih je koštalo četiri kruga. Na kraju su kroz cilj prošli kao šestoplasirani, što znači da Alonso, Buemi i Nakađima imaju 31 bod prednosti pred 24 časa Le Mana sredinom juna, a na raspolaganju je 39 bodova. Posada sa brojem osam je izgubila priključak za svojim timskim kolegama posle prvog snežnog naleta, pošto je Buemi neplanirano morao u boks jer nije imao slik pneumatike. Iako je Alonso potom uspeo da smanji zaostatak, pre nego što je Kobajaši povećao razliku, i pre nego što su njegovu posadu zadesili problemi. Na kraju je pobedničkoj Toyoti najbliža bila posada Rebeliona za koju voze Gustavo Menezes, Tomas Loran i Natanijel Berton. Na trećem stepeniku pobedničkog postolja našli su se vozači SMP rejsinga Stofel Vandorne, Mihail Alešin i Vitalij Petrov. Alonsa sada čekaju obaveze pred ''Indijanapolis 500'', a zatim odbrana titule na 24 časa Le Mana, 16. i 17. juna. preuzeto sa - Auto Blog
  5. 3 points
    Ivan

    Istanbul

    Prvi Bosforski ("15. July Martyrs") most, preko njega ide gradska saobracajnica "0-1". Dosli smo i do Ortakoy cetvrti iznad koje prelazi, kako bi ga videli i iz te perspektive. Visina iznad mora je 65m, duzina 1.5km. Na zadnjoj slici pokusao sam da uhvatim raspon izmedju celicnih nosaca od 1.1 km: Upravo tako , ma bio sam vec pripremljen na osnovu prica koje sam cuo ranije. Bez problema sam se ustosio, s obzirom na to kako se generalno mnogo sebicnije i bahatije ponasamo na BG ulicama. Ostao sam bez teksta, jer su guzve neuporedivo vece - a sve funkcionise i ide bez nervoze, sviranja, psovanja, blicanja, 4 migavca, zahvaljivanja i sl. Jednostavno ljudi mirno sede u kolima, nervozu ne mozes nigde da primetis, sve ide po principu "rajsferslusa", normalno je da ti se neko uvali u traku kao i ti drugom bez ikakve signalizacije, zahvaljivanja, psovanja i sl. Fascinantno mi je da za toliko vremena i za toliku guzvu nisam video ni jedan jedini udes niti incidentnu situaciju, a maltene ni cuo automobilsku sirenu. Pesaci i turisti pice na sve strane, za njih crveno svetlo na semaforu ne postoji ukoliko ne ometaju vozace. Prosto treba doziveti to i provozati se kroz onaj uredjeni haos . U iducem postu cu ukratko o putu autom i troskovima do tamo, sto kaze Nesa moze da pise danima...
  6. 3 points
    dellas

    Cene goriva...

    150 je taksa ali je svejedno Kusturicin lopovluk koji je neustavan i koji ne treba placati.
  7. 2 points
    neshtry

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Bolji je stariji punto jer nema ni komplikovano kvačilo ni dpf, limarija se lako sređuje itd Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka
  8. 2 points
    Pa samo govori o tome u kakve primerke ti sedas, verovatno ti je takav i sadasnji auto. Mani me ti tvog mehanicara, nek on pravi tebi i tebe, Jednostavno si sam napravio takvu sliku o sebi da cim nesto procitam nasmejem se i ne mogu da poverujem u to. Ne znam o kom to tacno ponasanju auta pricas, evo ja skoro vozio f30 i stvarno me nije odusevio, cak malo i razocarao, sta da mislim o e46 koji je po meni najveci promasaj bmw-ove serije 3.
  9. 2 points
    Lj_ubica

    Fiat Marea St.Moritz 1.9 diZLO

    E brate... Desavanja, kvarovi ne, budzenje ne... Manjak vremena , i jednog i drugog... Ide marea dobro, trosi dobro i to ti je... Nisam jos presao 10.000, sad sam na oko 8500-9000 od zamene ulja, nije mrdnulo nigde. Sad to krajem maja, pocetkom juna da menjam, i neko lupkanje se cuje, sad dal su opet stabilizatori ili nesto drugo, videcemo... I to je to...
  10. 2 points
    Bas naprotiv....veliki servis kod mjet motora podrazumeva zamenu remenica, pogotovu ako se radi na 80000/120000 km.
  11. 2 points
    MS PK

    BMW 320D Touring crveni

    To je to! Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  12. 1 point
    radomir.g

    .::Grande Sporting Multijet::.

    Tehnicki prosao Sve super, odlicno, auto sija full uglancan unutra i spolja, radnici ne veruju da ima 13 godina i tako to... do momenta dok svetla nisu dosla na proveru. Ajd sto nisam ni xenon izvadio pa ubacio halogene H1 sijalice jer mi bilo mrsko posto mora branik da se skida da bi skinuo farove i promenio sijalice, nego sto cut ili ti ga linija snopa nije dobra. Pazite sad. Kaze radnik svetlosni snop ti nije dobar, dodji da vidis. Svetlo mora da ti baca na desno do ove linije pod 45 stepeni, a tebi je ravno. Ja mu lepo kazem projeKtori su takvi i imaju ravno secenje da ne bi zaslepljivali onoga ko mi dolazu u susret, ali ne.. sad ispadne da je bolje da rasipa svetlost Da stvorite sliku o cemu pricam to izgleda ovako: Naravno pre ubacivanja u far klapna u projektoru moze da se preradi da bi se desno podigao snop, ali eto ispada da samo u Srbiji tako nesto sto kupis mora na doradu. Inace prilikom sredjivanja motornog prostora slucajno povucem crevo sa vakum pumpe, kad ono trulo skroz jedva samo sebe drzalo. Zamenim ga i drugi auto. Kocnica duplo meksa, volan laksi, nekako mi sve lepse i elasticnije radi. A bukvalno mislim da ima 2 godine kako sam primetio da mi nesto teze volan ide nago radije, pa sve kontao da sam umislio. I sad kao sve super, kad naravno srecu mora nesto da pokvari. Stao na parking, sve normalno i kasnije kad sam hteo kuci nece da upali. Vergla samo, obrtaji ni pod alnaserom ne mrdaju sa 0. Ok ajd kao nesto se razmem, dobro ne ocitava obrtaje, dakle neki od senzora zakazao. Kvar od 20e moze da napravi poprilicnu neprijatnost. Tako i bi, senzor radilice je odradio svoje. Kako je sve lepo krenulo od namestaja tog vakum creva, tako i danas iz cista mira krenuo da stuca nesto i op - check engine. Ide kao atmosferac, vrti do kraja ali uz minimalno boosta. Kontam protokomer ili map. Sve u svemu nije sve tako crno. Priprema se lagano za Stage 2, ocekivanja zdravih 180ks, dakle ide se samo na zdravu varijantu bez nepotrebno mnogo trpanja naftom i gomile dima. U planu je da se radi Hybrid turbo 1752, veci interkuler je vec tu, izvlacenje cold intake sistema napred iza maglenke u braniku i downpipe treba se odradi (ako imate preporuku ko zna dobro da odradi slobodno ostavite kontakt).
  13. 1 point
    alfini0507

    Kuda ide ovaj svet?

    To je to Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  14. 1 point
    Boris90

    Vazduhoplovstvo

    Juce je bilo 20 godina od pogibje komandanta
  15. 1 point
    neshtry

    Kodovi za originalne audio uređaje

    @Ivan bolje zna Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka
  16. 1 point
    Bmw...dobar auto ali ne toliko kvalitetan koliko se ocekuje. Ima taj osecaj u voznji. Previse stvari na njemu nezno ili lose reseno. Previse osetljivi motori. Dobar je dok je nov. Po meni ako poredim e 39 i 166-cu jer su generacijski isti, u sijaset detalja Alfa je 100 u glavu. Isto mogu da kazem za 159 i seriju 3 posle e46 generacije. Danijele ovde ima ljudi koji su ozbiljni poznavaoci automobila, vozili sve i svasta, nisu zagrizeni fanovi marke. Isuvise si balav i alav. Malo postovanja pokazi bar iz kulture ako nemas cinjenice na osnovu kojih mozemo da pricamo. I jos nesto, uzmi malo srafciger pogledaj pragove, prednja i zadnja krila...
  17. 1 point
    neshtry

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Naglasak na jednostavnost i lakoći održavanja Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka
  18. 1 point
    Danilo1

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    E da, obavezno da ima 4 vrata.. Obican Punto je malo ruzan, ne znam kakav je Evo u odnosu na GP: https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13470632/fiat-evo-13-mjet
  19. 1 point
    alfini0507

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Vise ne treba Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  20. 1 point
    neshtry

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14346905/fiat-punto-13-jtd-dynamic Moja preporuka je u ovom fazonu.Punto 2b ristajl dizel 1.3 multijet ili 1.2 8v sa plinom, za grad Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka
  21. 1 point
    Ivan

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Za praznike se malo provozah do Azije: Beograd-Sofija-Plovdiv-Svilengrad-Edirne-Istanbul i nazad. Uz malo vozikanja po Istanbulu, cirka 2000 km. Posle Dalmacije prosle godine, nesto veca kilometraza i test za Sportaka. Naravno cepovano po kretanju, tokom puta i po dolasku. Tacno 1982 km, 127.4 l benzina, sto mu u proseku dodje 6.43 l. Za pun auto (4 osobe+prtljag), dobrim delom autoput uz kruzing 130-140 km/h i onaj uzas od guzve po Istanbulu - lep rezultat za MultiAir Turbo od 140 KS. Da ne pisem i u temi o cenama goriva, evo samo kratkog poredjenja cena benzina usput: - Bugarska, "Shell": standardni "FuelSave 95" je 2.22 Leva ili 134 din. Ja sam sipao "V-Power", koji je 2.34 Leva ili 141 din. - Turska, "Shell": standardni benzin je trunku ispod 7 Lira ili 123 dinara, "V-Power" 7.05 Lira ili 125 din. Evo ispod po jednog racuna iz Bugarske i Turske: Kod nas me je sacekala cena od 154 din za obican i 5-10 din vise za aditiviran benzin. Sto se tice cene dizela, ED je u Turskoj vise od pola Lire jeftiniji nego benzin. Tako da je litar standardnog ED 6.4 Lire ili 113 din. Pa uporedite i sami sa cenama kod nas.
  22. 1 point
    Pravi bmw je sa benzinskim motorom..Ovo ostalo su traktori.
  23. 1 point
    O kom ti kvalitetu pricas na svojoj e46, kvalitet plasticnog volana, oprema kao punto klasik sa aktuel opremom? Od kad si ti postao poznavaoc bmw-a? Nisi ni trazio taj auto da kupis, nego neko neko ti ponudio kao odrzavan auto i ti uzeo i sad si bmw fan? Sto ga ne predstavis na njihovom forumu, neces zato sto znas da ce te ismevati i gledati ti auto kao serpu. Da ti je neko ponudio sandera odrzavanog od poznanika ti bi ga uzeo. Ima i alfi i fiata koji su za tu tvoju albansku zastavu na tockovima automobili.
  24. 1 point
    neshaoct

    Moto GP: Počinje nova sezona

    Herez je Markesov, Kvartararo nije završio trku Aktuelni svetski šampion, vozač Honde Mark Markes slavio je u nedelju na Velikoj nagradi Španije, četvrtoj trci Moto GP šampionata. Mark Markes je pobednik četvrte trke sezone, Velike nagrade Španije pa je tako upisao drugu pobedu ove sezone. Pored njega su se na podijumu našli vozač Suzukija Aleks Rins i na svojoj Yamahi Maverik Vinjales koji je do samog kraja vodio veliku borbu sa Andreom Doviciozom. Prvih deset komplatirali su u Herezu Andrea Doviciozo, Danilo Petrući, Valentino Rosi, Kal Kračlou, Franko Morbideli, Takaki Nakagami i Stefan Bradl. Odlično je startovao Mark Markes i odmah na početku preuzeo prvo mesto od Fabija Kvartarara, zapravo se nije ni osvrtao do kraja iako ne može da se kaže da je zabeležio laku pobedu. Fabio Kvartararo vozio je sjano, ali je zbog mehaničke greške morao da odustane od trke. Sjajnu vožnju prikazao je Aleks Rins koji je sve vreme pratio ritam koji je nametnuo Markes, na kraju je uspeo da se izbori za drugo mesto, dok je treće mesto čuvao Maverik Vinjales. Valentino Rosi je vozio svoju trku i uspeo da nadoknadi nekoliko pozicija nakon veoma slaba prva dva dana u Herezu. Na kraju je uspeo da se probije do šestog mesta u konačnom poretku. Slabu trku imao je i Horhe Lorenco. Moto GP šampionat nastavlja se 19. maja trkom za Veliku nagradu Francuske na Le Manu. preuzeto sa - Auto Blog
  25. 1 point
    To ne moze putem telefona bre Danijele [emoji23]
  26. 1 point
    Kuvalja

    Fiat Marea St.Moritz 1.9 diZLO

    Ne razumem, kakve normalne relacije u gradskoj voznji? Punto 1.2 8v nov, zimi lokalne voznje je znao da srce i 10.2l Lancia Y 1.2 16v mesavina gradske i malo otvorenog puta 8,2l Golf 2 1.6 dvogrli karburator nikada ispod 12 nije isao... A stilo 1.9 16v jtd od 4,8l magistrale do najgore gradsko-zimske voznje 9,2l, prosek oko 7,5l u zadnje vreme mozda i malo vise, znaci trosi mnogo manje sa mnogo vise snage, iz cele price zanemarujem cenu goriva i racunicu isplativosti, pricam samo o ciframa potrosnje. Manje cifre u svim slucajevima su lako moguce sa laksom i normalnijom voznjom, ali drasticno manje su samo lovacke price. Gradske potrosnje dizela od 4-5 pa cak i 6l su samo gluposti, lazu sami sebe, ja im ne sipam. Jtd nikada i nije vazio za najmanjeg potrosaca, vec za izdrzljiv i kvalitetan, sto taj 2.0 u bmw e46 nikada nije. Sto se tice njegove potrosnje ne bi mogao da diskutujem, ali tvoje informacije ne shvatam za ozbiljno
  27. 1 point
    MS PK

    Fiat Stilo JTD - zamena viljuške

    Podigni ga na tu stranu, uzmi pajser i natezi spojeve, kod silen blokova i kod jabucice. Videces ako negde ima lufta Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  28. 1 point
    gile smederevo

    Fiat Idea 1.4 16V 6 marce

    Malo da probudim temu iz zimskog sna. Tema jeste malo uspavana,ali Idea nije. Poprilično je bila zauzata za praznike i išla svuda. Najdalje do Bele Palanke. Nije novim autoputem, jer je priroda mnogo lepša van autoputa. Elem, na autu nisam ništa pipao još od pokušaja da opravim centralnu bravu. Posto nisam uspeo, ostavih za lepše dane. Ne stizem čak ni da je perem redovno. Do malog servisa ima još nekih 7000km, posto sam rešio da menjam na 15000 jer je sipano "100% olio sintetico. ". Nabacio sam prednje letnje gume, dok se nazad kotrljaju zimske-dok ne smislim da l ću ipak ostati na 15 ili ću na 16 cola. Evo fotki kako je to (fabričke sa Fiorina) stajalo Musi već davne 2016te.
  29. 1 point
    Vrlo rado samo ne znam kako, salim se sa kolegom
  30. 1 point
    Mi ne mozemo imati problem... Sta god da je problem bice reseno... Vidimo se...
  31. 1 point
    Ja sam imao slican problem, stalno se cuo neki zvuk zveckanja, na pocetku sam ga po 3-4 sekundi cuo, pa posle nekog vremena opet, kako je prolazilo vreme poceo je stalno da se cuje samo tise, a u zadnje vreme se pojacao zvuk, problem je bio u spaneru pk kaisa, roler je bio ok ali telo je bilo skoro pa zakovalo skroz, blokiralo je unutra sta ima i jedva se pomerao, otud je dolazio zvuk, zamenio ga i sad nema da pisne
  32. 1 point
    Woodoo

    Kuda ide ovaj svet?

  33. 1 point
    Veliki servis se delovima koji su dostupni kod nas, radi uglavnom na 50-60 hkm, i ne poznajem mnogo ljudi koji su u taj servis ubrojali i remenice. Više poznajem onih kojima je stradao kompresor klime, pa su stavili kraći kaiš da ne moraju da ga remontuju.
  34. 1 point
    Siki97

    Win 10 / Win 7

    Ako pravis butabilan fles preko Rufusa on ti u novim verzijama ima podesavanje samo za UEFI. U zavisnosti od toga kako pravis butabilan fles dal UEFI ili Legacy, moraces drugacije da setujes BIOS. Eo link kako da aktiviras Windows10, aktivacija radili ali zna nakon odredjenog vremena pukne. Onda ga ponovo aktiviraj. Neces imati problem kao sa raznim generatorima koje Defender prepoznaje...
  35. 1 point
    Boris90

    Cene goriva...

    Zivim 30km od prelaza Sr.Raca. Benzin obican 95 oktana je 2.15 km a ovaj skuplji 2.24. Sipan ovaj obican juce. Neskovic pumpe zaobilaziti po savetima lokalaca.. Ja kad sipam tamo a ne sipam nesto preterano cesto bude na prvoj pumpi sa leve strane kad se predje bosanska granica.. Sto se tice prenosenja u kantama vidim da su neki od vas pisali ovde ne znam sta da vam kazem sve je stvar srece. Postoje uigrane ekipe koje vuku svakodnevno i oni podmicuju carinike. E sad neko ko nije deo te ekipe moze da proba ali moze gadno i da najebe. Bilo je svega zaista .. Prosle godine sam isao sa drugom da dovuce sebi za traktor, vozi decko 156 sw. Nasuo pun rezervoar i kantu u gepek neku veliku ne secam se koliko litara 40-50 nemam pojma stvarno.. Vratili su nas momentalno i njega su upisali u tu neku evidenciju i kresu ga svaki put kad prelazi . Dok sa druge strane opet njih par znam koji tako ponekad uzmu kantu i nikad nista..Sve je stvar srece ili ako imate nekoga na prelazu onda mozete kako hocete..
  36. 1 point
    dellas

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Delta 1.6 120hp, testirao sam koliko trosi na otvorenom opreznom voznjom tj voznjom sa promisljenim ubrzanjima, motornim kocenjima ali ne da se bas vucem po putu vec 1:55h Cacak-Novi Beograd preko Topole i rezultat po bordu je 4.1l - Smejurija za 1485kg. Moze verovatno i nesto nize ali je to mucenje a neke normale da se covek opusti je i dalje ispod 5l. Neke zustrije voznje oko 6l. Kada se uzmu u obzir dimenzije auta mislim da je to jako dobro.
  37. 1 point
    Volkswagen još nije odlučio na kojoj će lokaciji graditi novu fabriku Volkswagen još nije odlučio na kojoj će lokaciji graditi novu fabriku. Ovo je, za ''Novosti'', izjavila Lesli Botge, portparol nabavke i proizvodnje nemačkog automobilskog giganta. ''Još uvek smo u istražnoj fazi, u kojoj definišemo zahteve i procenjujemo moguće lokacije u istočnoj Evropi'' - kaže u pisanoj poruci Botge. ''Odluka za lokaciju još nije donesena. Molimo vas da razumete da ne možemo da komentarišemo naše interne procese i planove zbog konkurentskih razloga.'' Naša sagovornica nije konkretno odgovorila na naša pitanja, a zanimalo nas je da li su dobili ponudu iz Srbije da svoju novu fabriku grade u Inđiji. Botge je ostala zakopčan do grla, ali iz njenog odgovora se može zaključiti da je naša država još u igri za dobijanje ove važne investicije. Već nekoliko meseci traju spekulacije za koju državu će se Volkswagen odlučiti. Iz uprave najvećeg proizvođača automomobila na svetu saopšteno je da je plan da 2021. godine sagrade novu fabriku, vrednu 1.4 milijarde evra, u istočnoj Evropi. Za postrojenja u kojima će raditi 5.000 ljudi konkurišu, osim naše države, i Bugarska, Severna Makedonija, Rumunija i Turska. Iako su mediji spekulisali da je Srbija ispala iz trke za ovu fabriku i da se izbor suzio na Bugarsku i Tursku, iz Volkswagena su to demantovali. Naš državni vrh je podigao ulog i Nemcima ponudio lokaciju u Inđiji, kao mestu na pola puta između Beograda i Novog Sada, kako bi za radna mesta bio raspoloživ kapacitet od tri miliona stanovnika, koliko živi u široj okolini Inđije. Uz plac, naša država nudi i izgradnju linije brze železnice do Inđije, kojom bi se za dvadesetak minuta stizalo iz Zemuna do ove varoši. Država će zbog izgradnje Nacionalnog stadiona u Surčinu napraviti šinsku vezu sa prestonicom, a ako se Nemci odluče za Srbiju, ona bi se produžila do Inđije. Završetkom brze pruge od Beograda do Novog Sada, i iz ovog grada će se veoma brzo stizati do buduće fabrike. Ipak, sve to treba da sačeka odluku iz Volfsburga. Prve informacije, da će ona biti poznata u aprilu, pale su u vodu, tako da se čeka da do novembra budu objavljene zemlja i buduća lokacija fabrike. I dualno adut Pre nekoliko dana i nemački ''Frankfurter algemajne cajtung'' pisao je mogućnosti dolaska Volkswagena u Srbiju. Kao jednu od prednosti naše države naveo je izjave predsednika Vučića i prvog čoveka Privredne komore Srbije Marka Čadeža, koji su objasnili da se kod nas ubrzano usvaja dualno obrazovanje. Oni tvrde da će na ovaj način, kroz istovremeni rad i školovanje, Nemci vrlo brzo doći do neophodnih 5.000 radnika. Han: Srbija je kandidat O mogućem dolasku Volkswagena u Srbiju, na nedavnom Samitu zemalja Zapadnog Balkana u Berlinu, govorio je i Johanes Han, komesar za proširenje EU. On je objasnio da velike kompanije prate evropski put zemlje u koju žele da investiraju, a posebnu pažnju posvećuju poštovanju pravne države. ''Primećujem da Volkswagen traži novu lokaciju za fabriku u Jugoistočnoj Evropi. Govori se o Srbiji kao o jednom od kandidata za to. Tu se nešto dešava. Odluka za neku balkansku zemlju bi imala jako psihološko dejstvo. Trudim se da privučem firme u region'' - rekao je Han. preuzeto sa - Auto Blog
  38. 1 point
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310
  39. 1 point
    delakroa

    Transilvanija

    U blizini dvorca nalazi se jos i ova lepa recica koja se sliva sa planine i stvara lepe vodopade u podnozju. Posto nas polako hvata vece ovde, odlucujemo se za pronalazenje smestaja i nocenje usput u mestu Busteni, koje se pokazalo kao dobra odluka, o cemu cu da pisem u nastavku
  40. 1 point
    delakroa

    Transilvanija

    Treci dan - sreda. Odlucili smo malo istraziti okolinu blizu naseg smestaja, te smo tako otkrili jos jednu tvrdjavu - Rasnov. Ova tvrdjava se nalazi na planini iznad grada Brasova, zove se jos i tvrdjava hiljadu stepenika jer, navodno, od grada postoji hiljadu stepenika do nje. To nismo proverili, jer smo sa druge strane planine uhvatili vozic koji ide skroz do vrha, tj do te tvrdjave. A usput smo svratili i u Dino park Rasnov... Zaboravih jos da kazem da su tvrdjava i ovaj Dino park na nekih desetak km od Poiane Brasov i naseg smestaja. Do tvrdjave i parka mozete i peske, a vozic koji vozi do gore se placa oko 1 evro, ali ne primaju druge valute osim leja... ili mozete platiti i karticom. Ako idete u Dino park budite spremni da tamo provedete 2, mozda cak i 3 sata, jer je park stvarno ogroman, ima dosta toga za videti, imate klupe za odmaranje, kafic i restoran, mali muzej, avantura park, simulaciju vulkana... zaista vredi videti. Sto se, pak, tvrdjave tice, nije nesto narocito, datira iz srednjeg veka, jedino sto je zanimljivo, po meni, to je pogled sa vrha, koji stvarno ostavlja bez daha. Cetvrti dan - cetvrtak. Ovaj dan smo odlucili da promenimo smestaj i da krenemo polako prema kuci. Odmah ujutro smo se zaputili u poznati dvorac Peles u Sinaiji, koja je udaljena nekih 50ak km. Put se malo otegao jer je bila velika guzva, a mestani kazu da je i inace tako, te se, ukoliko budete krenuli nasim stopama naoruzajte strpljenjem i gorivom pre svega. Sam dvorac potice iz XIX veka, istorijskim cinjenicama ne zelim previse da zamaram, jedino sto je znacajno je da je ovde zivela Marija od Edinburga, majka nase kraljice Marije Karadjordjevic. Dvorac nije nesto posebno, prilicno je oronuo i zapusten, po meni ne vredi odlaska, ali to ostavljam na pojedinacnu procenu.
  41. 1 point
    delakroa

    Transilvanija

    Drugi dan - utorak. Probudilo nas je lose vreme, kisa, hladno, svega desetak stepeni, ali nam to nije poremetilo planove, te smo se zaputili u 30ak km udaljeni Bran u posetu grofu Vladu III Cepesu, tj Drakuli. Sam dvorac nije tesko pronaci, uz glavni je put, a posto je na velikoj steni, bukvalno je izdignut iznad grada, te se vidi izdaleka. Jedino sto je parking totalno neorganizovan, pa se naoruzajte strpljenjem ako budete dolazili ovamo i budite spremni na malo lutanja i trazenja mesta za parkiranje. Uglavnom, toliko je haoticno da bukvalno mozete stati bilo gde pored puta, necete morati cak ni da platite.
  42. 1 point
    delakroa

    Transilvanija

    Nakon 5 dana transilvanijske turneje i predjenih 1400 i nesto km, red je da podelim utiske. Prvi dan - ponedeljak. Krecemo ujutro put Transilvanije. Rezervoar pun, pravac granicni prelaz Nakovo-Lunga. Veoma kratko zadrzavanje, kupovina vinjete u malom kontejneru odmah iza rumunske carine (3e za 7 dana) i nastavak putovanja, te prva pauza u Temisvaru. O ovom gradu necu previse da pisem, jer vec ima u odgovarajucem putopisu, zato sledi nastavak putovanja... Nakon Temisvara se izlazi na njihov tzv. autoput (A1) i prati putokaz za Faget. Nakon Fageta prestaje autoput i nastavlja se ka mestu Margina, do Deve, gde se ponovo izlazi na autoput do mesta Sibiu, gde se prati obilaznica i iskljucuje na put broj 1 prema Fagarasu. Nedugo zatim, preko Brasova stizemo na nasu destinaciju - Poiana Brasov. Nekako pronalazimo nas smestaj visoko u planini i planiramo sutrasnji dan i nastavak obilaska Transilvanije.
  43. 1 point
    Kod nas u servisu ciscenje ozonom je besplatno uz bilo koji uradjen posao.. Posebno ciscenje kosta 1000 din, preporucujemo bar dva ciscenja u razmaku od par dana. Za ovu cenu imate maksimalno cetiri cisacenja u dva meaeca.
  44. 1 point
    alfini0507

    Funny photos

    [emoji16] Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  45. 1 point
    neshaoct

    Fiat Grande Punto 1.4 8v - P0016 greška

    @bogar Koliko znam, kad komp umre - umro je skroz. Nema lampica, ne može da se upali auto...ništa. Baci pogled ovde: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/62893-grande-punto-14-8v-slabo-ubrzava/ https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/78348-fiat-grande-punto-evo-14-8v-slabo-ubrzava/
  46. 1 point
    Pluto

    Win 10 / Win 7

    https://gofile.io/?c=ADOkfV Takođe može i licenca za Office
  47. 1 point
    Pluto

    Win 10 / Win 7

    KMSpico je najbolji aktivator, ali na netu je 90% virusčina, mogu da uploadujem i okačim ovde fail ako dozvoli @neshaoct samo mora da se ugasi Defender na Win 10, pošto ga on odma briše
  48. 1 point
    zunto

    Drska ženo plava - AR Giulietta 2.0 150

    Redak bas momacki auto sa petro vrata, da vozis i uzivas Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
  49. 1 point
    Lj_ubica

    Fiat Marea St.Moritz 1.9 diZLO

    Ne mogu ja bez fiata... [emoji23][emoji23][emoji23] Dobio u firmi dok moj ne sredim. Palo generalno pranje, posto su ga jahali svi redom... 1.9jtd
  50. 1 point
    Lj_ubica

    Fiat Marea St.Moritz 1.9 diZLO

    Truli i Fiat i svaki lim... Da ha hebem... Pocelo je krpljenje... Deluje pismeno... Bice to valjda dobro...
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...