Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/04/19 in all areas

  1. 6 points
    alfini0507

    Funny photos

    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  2. 5 points
    Ivan

    Istanbul

    Vise mi nikada nece pasti na pamet da kazem je u BG guzva u spicu . Kada vozeci 120 km/h putem od 5 traka, zaglavis u totalni krkljanac i gradski haos kome nema kraja desetinama kilometara: Nezaboravno iskustvo Istanbula kao transkontinentalnog grada (kazu trenutno od blizu 18 miliona stanovnika, najveceg grada u Evropi i 7. po velicini u svetu). Prepoznatljiv po svojoj prebogatoj istoriji, rekama stranaca, pozitivnom haosu ali i totalnom ludilu od saobracaja. Malo smo se vozikali i na drugom kontinentu , a evo i pogleda iz Azije na Evropu preko Bosforskog moreuza: Kada se malo kovarnem od odmora, ispisacu par iskustava sa rute Beograd-Sofija-Plovdiv-Svilengrad-Edirne-Istanbul i nazad (stanje puta, kamere, radari, cene putarine, na sta treba obratiti paznju), ako neko mozda bude zainteresovan da putuje i uziva autom. Naravno tu je i gomila slika, pa cu postaviti najinteresantnije u jedan sazeti putopis. Dosta ljudi mi je to pricalo, a sada sam se uverio da stvarno vredi licno doziveti Carigrad i na licu mesta slusati o njegovoj istoriji... Ljubaznost na svakom koraku, vrhunsku klopu i slatkise da ne pominjemo .
  3. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  4. 4 points
    MS PK

    Funny photos

    Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  5. 4 points
    alfini0507

    Funny photos

    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  6. 2 points
    MS PK

    BMW 320D Touring crveni

    To je to! Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  7. 2 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310
  8. 2 points
    delakroa

    Transilvanija

    Cetvrti dan - cetvrtak. Poranili smo i posli da istrazimo ovo mesto gde smo prenocili i nasli jos jedan dvorac, kako kazu mestani iz XVIII veka - Cetatea Cantacuzino. Nismo se previse zadrzavali ovde, u sam dvorac nismo ulazili, samo smo ga obisli i malo uzivali u okruzenju i prirodi, te nastavili dalje put prema kuci. Nakon malo vise od 300km i malo vise od 4h naporne voznje preko planina, bez pauze, stizemo u mesto Hunedoara - prestonicu transilvanijskog vladara Hunyadi Janosa.
  9. 2 points
    Djuk85

    Fiat Stilo 5v 1.9 JTD 2004

    Pa ne diraj to i teraj Krenula igre bez granica... Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
  10. 2 points
    bit

    Vazduhoplovstvo

    Ne radi se o tome, već o sankcijama kojima su zapretili svakome ko kupuje vojnu tehniku od Rusije, prete Indiji, Turskoj... Šta bi im bilo da nama uvedu ekonomske sankcije, ono za primer, ništa, a mi bi smo pocrkali ovde. Okruženje je potpuno drugačije od 90tih. Tako da od Belorusije može, kine može s one tenkove izgleda zbog toga ne dobijamo, zaprećeno... Svi se biju u svojim kategorijama osim ponekada. Ovo je za temu kuda ide ovaj... Ne znam da li ste svesni u koliko smo gadnim okolnostima jedina tačkica je da će nas braniti u slučaju kolapsa, što baš i nije utešno za prvu liniju. Zapad nas neće, sem nagužene, pardoniram, a istok daleeeeekoooo
  11. 2 points
    bit

    Kuda ide ovaj svet?

    Pa to je jasno tamo od 1991, kako se fingira demokratija ali samo u inostranstvu, naš problem je što većina ovde ili slepo veruje, ili slepo mrzi po cenu propasti i međusobne mržnje. Imamo tekuću vodu, struju, prodavnice, kafiće, klima nam je sa sva četiri izražena doba, osunčanost odlična, samo da se opustimo u životu, a zategnemo u odbranu istog i biće nam još bolje. Uživajte u proleću samo par kilometara od vas je priroda. Послато уз помоћ Тапатока
  12. 2 points
    alfini0507

    Funny photos

    [emoji16] Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  13. 1 point
    Dexa313

    Moj bravo moji problemi

    Pozdrav svima. Posedujem bravo 2001 godiste 1.6 motor koji stoji neke 3-4 godine u garazi neregistrovan. Doslo je vreme da se sredi i da se tera dok moze.Posto auto ima nekih problema nadam se da ce mi neko pomoci odgovorima na moja pitanja. Prva slika je auto trenutno u garazi . Druga danasnje sredjivanje branika koji sam polomio u garazi jer prilikom alansovanja nisam izbacio iz brzine i udario u sto [emoji16]. Treca slika je sta mi je benzinska pumpa izbacila jer gorivo dugo stoji , i od tog smeca izgleda da mi je zapusio jedan brizgac jer auto sada na benzinu trese a na plin radi normalno. Pozdrav.
  14. 1 point
    Buvac030

    2008. Alfa Romeo 159 1.9 JTDm

    I kako sad evo slike.
  15. 1 point
    darkman14

    Cene goriva...

    @VladaG9 dole kod Loznice sipaj na NIS-u, iako imaju još 3 pumpe u okolini. Za Nešković su mi rekli da je za izbegavanje, ali je jeftiniji par feninga. Za dinare ne znam, nikad nisam plaćao gorivo dinarima, obično pred put promenim u menjačnici 100+KM za gorivo ili platim karticom (čak mi bude povoljniji kurs ako plaćam karticom jer banke ne deru na kursu za valute koje nisu EUR i USD). Odnos u BiH je uvek 1 EUR = 1.945 KM i na pumpama malo odskaču od tog kursa, tako da se ravnaj prema tome.
  16. 1 point
    dach@

    Cene goriva...

    Cena je najmanja u eurima pa marke i najskuplje u dinarima. Što se tiče eko takse ko ide na Višegrad važi 24 časa,samo sačuvajte račun
  17. 1 point
    neshaoct

    Moto GP: Počinje nova sezona

    Ludilo u Heresu: Kvartararu pol u četvrtoj trci Mladi Francuz Fabio Kvartararo počeće sa pol pozicije trku za Veliku nagradu Španije! Zvanično, 20-godišnji Kvartararo je postao i najmlađi vozač koji se izborio za pol poziciju u istoriji Moto GP. Vozač Yamahe je najbolje vreme ostvario u poslednja tri minuta, kada je štopericu zaustavio na 1:36.880. Francuski motociklista će u nedelju voziti tek četvrtu trku u kraljevskoj kategoriji. U prvom redu ću mu se pridružiti timski kolega Franko Morbideli, koji vozi drugu sezonu. Italijan je štopericu zaustavio na 1:36.962. Aktuelni šampion Mark Markes će početi sa treće startne pozicije (1:36.970). Španac je u završnici kvalifikacija odustao od brzog kruga. Iza njega će na startu biti Andrea Doviciozo (+0.138), Maverik Vinjales (+0.234), Kal Kračlou (+0.295), Danilo Petrući (+0.329). Kvartararo: Nisam očekivao pol poziciju Francuski motociklista Fabio Kvartararo rekao je da je iznenađen osvajanjem pol pozicije pred Veliku nagradu Španije, što je njegova tek četvrta trka u kraljevskoj klasi. Vozač Petronas Yamahe je postao najmlađi osvajač pol pozicije u istoriji najjače kategorije sa 20 godina i 14 dana time što je kvalifikacije na stazi ''Heres - Anhel Nijeto'' završio na vrhu, ispred svog timskog kolege Franka Morbidelija. Njima dvojici je najbliži bio branilac titule Mark Markes, koji se našao samo osam hiljaditinki iza Italijana. ''Nisam očekivao pol poziciju, neverovatno je uspeti u tome, ceo tim je doprineo, vredno smo radili od početka trkačkog vikenda i zbog toga želim da im se svima zahvalim'', rekao je Kvartararo i nastavio: ''Imam dobar ritam za trku, Mark je doduše zaista brz, ali verujem u dobar rezultat. Naš cilj ostaje isti, da budemo među prvih deset, a ako uspemo nešto više, to će biti samo bonus''. Kvartararo je istakao da su zajedno Morbideli i on doneli sjajan rezultat timu i da se nada da će nastaviti u istom ritmu u nastavku sezone. Italijanski motociklista je istakao da je njegov tim uprkos tome što je nov spreman za velike rezultate. ''Sjajan dan za nas, bili smo brzi tokom celog dana, mnogo smo napredovali u odnosu na petak, a takođe su i uslovi na stazi bolji. Mnogo je zavisilo i od toga, ali je svakako ovo odličan rezultat za tim, novi smo, ali smo spremni da se borimo. Srećan sam zbog svih u timu, zaslužili su ovo, a u trci ću pokušati dobro da startujem, da izaberem prave pneumatike i da dođem do dobrog rezultata'', naglasio je Morbideli. Velika nagrada Španije u kraljevskoj klasi startuje u nedelju u 14 časova i možete da je pratite na Sport Klubu 2. preuzeto sa - Auto Blog
  18. 1 point
    darkman14

    Cene goriva...

    Razlika se uvek drži tu na oko 30 dinara, gore dole koji dinar.
  19. 1 point
    alfini0507

    Funny photos

    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  20. 1 point
    Milos1976

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Uzeh Lassa Greenways, pa ćemo videti..
  21. 1 point
    darkman14

    Cene goriva...

    Sve je to oko 2KM, mislim da je 2.15KM onaj gdrive benzin, a 1.95KM običan.
  22. 1 point
    neshaoct

    Fiat 500 / Fiat 500e

    PetrolPed video: 2019. Abarth 595 Esseesse Abarth 500 je izašao 2008. godine, a godinu kasnije ''esseesse'' kit koji je podrazumevao jače kočnice, nove Eibach opruge koje su ''spustile'' auto, podizanje snage motora na 160 konja... 10 godina kasnije ''esseesse'' se vraća sa 180 konja i još drugih unapređenja:
  23. 1 point
    neshaoct

    Crossover solucije

    Driving.ca video: Test 2019. Nissan Rogue
  24. 1 point
    dach@

    Moto GP: Počinje nova sezona

    I na kraju stvarno bi AV AV AV bar što se tiče kvalifikacija
  25. 1 point
    neshaoct

    DTM Šampionat - aktuelno, novosti

    Vitman i BMW osvojili prvu trku nove DTM epohe Marko Vitman je pobednik prve trke u novoj DTM eri Klase 1. Bivši dvostruki prvak serije startovao je sa pol-pozicije na Hokenhajmringu, odoleo je snažnom pritisku Renea Rasta, proveo je sva 34 kišna kruga u vođstvu i prošao je kroz cilj nepunih 13.7 sekundi pre prvog pratioca, Audijevog Majka Rokenfelera. Koliko je visok tempo držao BMW pilot pokazuje i podatak da je trećeplasirani Robin Frajns za njim kasnio 34.6 sekundi. Četvrtog mesta dočepao se Timo Glok. Njegov BMW okrenut je u prvoj krivini posle starta i kontakta sa Rastom. Da nije bilo tog trkačkog incidenta, trkač iz Lindenfelsa možda je mogao da ubeleži i podijum, budući da je za Frajnsom na kraju zaostajao nepune 3 sekunde. Do pete pozicije dovezao se Loik Dival u Audiju, uz kašnjenje za pobednikom veće od minuta, a Južnoafrikanac u BMW postavi Šeldon van der Linde, završio je trku kao šesti, istovremeno i najbolje rangirani od svih DTM debitanata. Sedmo mesto pripalo je BMW veteranu Brunu Spengleru, čiji je nastup bio diskretan ali efikasan, a osmo Audijevom pilotu Niku Mileru. Devetoplasirani Danijel Hunkadelja bio je najbolje rangirani vozač debitantske R-Motorsport Aston Martin operacije, a poredak prvih 10 zaključio je još jedan ruki u seriji, Pjetro Fitipaldi u klijentskom WRT Audiju RS 5 DTM. Tragičar trke bio je Rast. Dobivši početne duele sa Audi kolegama Frajnsom i Rokenfelerom, izdvojio se kao Vitmanov najuporniji i najopasniji pratilac. Tokom najvećeg dela trke njih dvojica vozili su ''zalepljeni'' jedan za drugog i daleko od svih ostalih. Međutim, ostali smo uskraćeni za kraljevsku borbu u finišu, jer je šest krugova pre karirane zastave Audi izdao Rasta, pa ga je ovaj nemoćno parkirao na Motodrom kompleksu. Posle toga, Vitmana niko nije mogao da ugrozi: Rokenfeler je jednostavno bio predaleko i nije ga bilo ni na vidiku kada se konačni pobednik u 31. krugu vraćao sa obaveznog pit-stopa. Odustajanja su upisali i piloti Aston Martina Ferdinand Habzburg i Pol di Resta, koji je prvih petnaestak krugova proveo na visokim pozicijama, između pete i sedme. Na putu ka prvim DTM bodovima bio je Astonov Džejk Denis, ali ga je dva kruga pre kraja upropastio očajan rad u boksu i osudio na konačnu poziciju 11. Nedeljne DTM kvalifikacije počinju u voze se u 10:45, a druga trka startuje u 13:30. preuzeto sa - Auto Blog
  26. 1 point
    Kuvalja

    2008. Alfa Romeo 159 1.9 JTDm

    Gde to kod nas? U Srbiji ima na vise mesta...
  27. 1 point
    delakroa

    Transilvanija

    U blizini dvorca nalazi se jos i ova lepa recica koja se sliva sa planine i stvara lepe vodopade u podnozju. Posto nas polako hvata vece ovde, odlucujemo se za pronalazenje smestaja i nocenje usput u mestu Busteni, koje se pokazalo kao dobra odluka, o cemu cu da pisem u nastavku
  28. 1 point
    delakroa

    Transilvanija

    Treci dan - sreda. Odlucili smo malo istraziti okolinu blizu naseg smestaja, te smo tako otkrili jos jednu tvrdjavu - Rasnov. Ova tvrdjava se nalazi na planini iznad grada Brasova, zove se jos i tvrdjava hiljadu stepenika jer, navodno, od grada postoji hiljadu stepenika do nje. To nismo proverili, jer smo sa druge strane planine uhvatili vozic koji ide skroz do vrha, tj do te tvrdjave. A usput smo svratili i u Dino park Rasnov... Zaboravih jos da kazem da su tvrdjava i ovaj Dino park na nekih desetak km od Poiane Brasov i naseg smestaja. Do tvrdjave i parka mozete i peske, a vozic koji vozi do gore se placa oko 1 evro, ali ne primaju druge valute osim leja... ili mozete platiti i karticom. Ako idete u Dino park budite spremni da tamo provedete 2, mozda cak i 3 sata, jer je park stvarno ogroman, ima dosta toga za videti, imate klupe za odmaranje, kafic i restoran, mali muzej, avantura park, simulaciju vulkana... zaista vredi videti. Sto se, pak, tvrdjave tice, nije nesto narocito, datira iz srednjeg veka, jedino sto je zanimljivo, po meni, to je pogled sa vrha, koji stvarno ostavlja bez daha. Cetvrti dan - cetvrtak. Ovaj dan smo odlucili da promenimo smestaj i da krenemo polako prema kuci. Odmah ujutro smo se zaputili u poznati dvorac Peles u Sinaiji, koja je udaljena nekih 50ak km. Put se malo otegao jer je bila velika guzva, a mestani kazu da je i inace tako, te se, ukoliko budete krenuli nasim stopama naoruzajte strpljenjem i gorivom pre svega. Sam dvorac potice iz XIX veka, istorijskim cinjenicama ne zelim previse da zamaram, jedino sto je znacajno je da je ovde zivela Marija od Edinburga, majka nase kraljice Marije Karadjordjevic. Dvorac nije nesto posebno, prilicno je oronuo i zapusten, po meni ne vredi odlaska, ali to ostavljam na pojedinacnu procenu.
  29. 1 point
    Kuvalja

    2008. Alfa Romeo 159 1.9 JTDm

    Ovde mi deluje da nije aluminijum, nego plastika pa jos ofarbana, moze da se izmatira i isprska mat sprejem. Evo live kako izgleda prefarbani aluminijum
  30. 1 point
    delakroa

    Transilvanija

    Drugi dan - utorak. Probudilo nas je lose vreme, kisa, hladno, svega desetak stepeni, ali nam to nije poremetilo planove, te smo se zaputili u 30ak km udaljeni Bran u posetu grofu Vladu III Cepesu, tj Drakuli. Sam dvorac nije tesko pronaci, uz glavni je put, a posto je na velikoj steni, bukvalno je izdignut iznad grada, te se vidi izdaleka. Jedino sto je parking totalno neorganizovan, pa se naoruzajte strpljenjem ako budete dolazili ovamo i budite spremni na malo lutanja i trazenja mesta za parkiranje. Uglavnom, toliko je haoticno da bukvalno mozete stati bilo gde pored puta, necete morati cak ni da platite.
  31. 1 point
    Ja bih zamenio samo aksijalne lezajeve i to bez skidanja radilice pa dok traje traje. Posle zamenis seo motor i teraj dalje Tako sam ja uradio na mom prethodnom 1.9 d
  32. 1 point
    delakroa

    Transilvanija

    Nakon 5 dana transilvanijske turneje i predjenih 1400 i nesto km, red je da podelim utiske. Prvi dan - ponedeljak. Krecemo ujutro put Transilvanije. Rezervoar pun, pravac granicni prelaz Nakovo-Lunga. Veoma kratko zadrzavanje, kupovina vinjete u malom kontejneru odmah iza rumunske carine (3e za 7 dana) i nastavak putovanja, te prva pauza u Temisvaru. O ovom gradu necu previse da pisem, jer vec ima u odgovarajucem putopisu, zato sledi nastavak putovanja... Nakon Temisvara se izlazi na njihov tzv. autoput (A1) i prati putokaz za Faget. Nakon Fageta prestaje autoput i nastavlja se ka mestu Margina, do Deve, gde se ponovo izlazi na autoput do mesta Sibiu, gde se prati obilaznica i iskljucuje na put broj 1 prema Fagarasu. Nedugo zatim, preko Brasova stizemo na nasu destinaciju - Poiana Brasov. Nekako pronalazimo nas smestaj visoko u planini i planiramo sutrasnji dan i nastavak obilaska Transilvanije.
  33. 1 point
    Kod nas u servisu ciscenje ozonom je besplatno uz bilo koji uradjen posao.. Posebno ciscenje kosta 1000 din, preporucujemo bar dva ciscenja u razmaku od par dana. Za ovu cenu imate maksimalno cetiri cisacenja u dva meaeca.
  34. 1 point
    neshaoct

    Vazduhoplovstvo

    Turska/NATO/USA su mnogo veće igre nego što ćemo mi ikada igrati. Mislim da priča oko USA ili uopšte zapadnih sankcija za nabavku vojne opreme koje eto samo što nisu, iza ćoška su...mogu samo da služe kao izgovor, ne i kao realna pretnja. Uostalom, čak i da ih uvedu Ameri, nije da smo planirali nešto mnogo da kupujemo od njih, a da smo se čak i javili za npr. polovne F-16 još u doba Šutanovca, šanse nema da bi nam njihov Kongres dao dozvolu. Ok, utiču oni i na ostale u NATO, ali ni od njih ne kupujemo ništa važno osim klasičnih transportnih helikoptera... Od njih možemo kupovati značajne stvari samo kad postanemo deo njih, tj. deo NATO. Nisu to nikakve sankcije, nego prosto nema logike da nam oni prodaju bilo šta iole važnije (modernije) jer nismo sa njima u savezu. Ne mogu nam udariti nekakve sankcije (zabranu prodaje) na ono što nam ionako ne bi ni prodali dok ne postanemo deo NATO. A, tada bi nam prvo ustvari odlučili koja je uloga VS u tom kolektivnom sistemu bezbednosti, pa bi nam dozvolili nabavke u skladu sa tom dodeljenom ulogom. Ni ovi sa istoka (RUS) nam isto ne prodaju ništa njihovo najmodernije/važnije. Ono što bi oni bacili na livadu uskoro, ili ono što su u međuvremenu zamenili sa naprednijom verzijom. Pa, mi i danas danas ''drvimo'' o nekakvom S-300 (pa kao mnogo nam je to, preveliko, uzećemo ''light'' verziju toga od Kine...bojimo se sankcija šta li), a svet se bavi sa karakteristikama S-500, bavi se supersoničnim raketama, elektromagnetskim topovima, avionima pete generacije koje počinju i ostali da uvode (F-35), a oni najveći (USA/Kina) već idu u projekte borbenih aviona šeste generacije. U toj priči MiG-29 koji bi završio na livadi, ali eto ga u SRB da leti još 10 godina im je bitan k'o danas nama vesti da Albanija prodaje svoje MiG-ove...ili ista takva priča za T-72 pokupljen sa neke od livada u RUS
  35. 1 point
    neshaoct

    Beograd nekada....davno...

    I danas je ovde pumpa
  36. 1 point
    neshaoct

    2008. Alfa Romeo 159 1.9 JTDm

    @Buvac030 Čestitam. Skidaj navlaku sa volana Može ona da se ulepša još, npr. ovo crno što je ofarbano sve unutra izgleda kao ona piano plastika (sjajno), možda bi bolje bilo da je mat crno...
  37. 1 point
    neshaoct

    Fiat Stilo 5v 1.9 JTD 2004

    A, pričaš po Forumu kako eto ne sređuješ kola, nema svrhe čačkati, već samo teraj i vozi... i meni ne sija jedna pozicija i ne diram je već godinama.
  38. 1 point
    @alfini0507 Baci pogled na ovu temu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/66862-fiat-nuova-croma-19-mjet-150-čudan-zvuk-u-motoronom-prostoru-zveckanje/
  39. 1 point
    neshaoct

    Tvrđave na točkovima

    Novi japanski car ostaje veran Toyoti Century, ali uz veliku novost Toyota Century već decenijama opslužuje najviše japanske zvaničnike kao jedan od najkonzervativnijih i najudobnijih automobila današnjice. Novi japanski car Naruhito će joj ostati veran, ali... Legendarna Toyota Century je 2017. godine modernizovana, a na listi se našao i V8 dragulj u formi hibrida. Njegova uloga je bila da zameni kućni V12 motor, koji sve do tada nijedan pogon nije bio dostojan da zameni. Da, oni koji su Century probali, kažu da uglađeniji automobil i spokojniju vožnju na asfaltu ne možete iskusiti. Međutim, novi car je, izgleda, poželeo promene. U želji da bude bliži svojem narodu, navodno je poželeo otvorenu Laundalet verziju, javlja ''Wall Street Journal''. Tako nešto u klasičnom obliku Centuryja japanski gigant nije nudio, ali je već sličan koncept predstavio na Lexusu. Otvoreni LS je 2011. godine dat na korišćenje princu Albertu II. Century će ići verovatno u istom smeru sa tek delimično dekapitiranim krovom. A ako ćemo o ceni, recimo da Century trenutno ne ide preko 175.000 USD, nemerljivo niže od izbora ''preuzvišenih'' sa Zapada. Pritom ne računamo na sportsku GRMN verziju kakvu si je naručio prvi čovek Toyote. preuzeto sa - Auto Blog
  40. 1 point
    Azaa

    Kodovi za originalne audio uređaje

    Da fiat stilo Jel dovoljno podataka ili jos nesto treba
  41. 1 point
    silenci

    Moto GP: Počinje nova sezona

    il je mozda mislio na bum bum bum il mozda AV AV AV
  42. 1 point
    Nidza Savin

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Vozio sam Lasa guma na autu teskom tonu i po, tako da molim vas nemojte ukljucivati tezinu automobila u vezi sa kvalitetom guma, te gume su predvidjene za bilo koji auto bilo koje mase. Takodje, iskljucivo po neki premium brendovi poput Pirellija, odnosno pojedini premimum modeli imaju najvise ocene sto se tice efikasnosti, prijanjanja, srednja i niza klasa su po tim merilima tu negde, te razlike su tu vec daleko manje, minorne. Dakle, bilo koje gume od standardnih proizvodjaca, koje su u standardnom opticaju i upotrebi mogu da se voze za normalna putnicka vozila, automobile, bez obzira na njihovu tezinu. I da l je auto tonu i po ili je 1.200 kg Smese guma su takve da trpe ta opterecenja vrlo dobro. Na gume vise utice pravilno skladistenje, pravilno centriran i balansiran tocak/trap, kao i nacin voznje i koriscenje adekvatne gume u odgovarajucim vremenskim uslovima. To sto je guma stedljivija kada se radi o gorivu, ne znaci i da bolje prijanja i obratno. Samo kod iskljucivo premimum modela, nekog Continentala, Pirelija itd moze da se govori o idealnoj gumi, u smislu zadovoljana maksimuma svih tih mernih i referentnih vrednosti kvaliteta neke gume.
  43. 1 point
    The Punisher

    Funny photos

This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...