Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/18/19 in all areas
-
6 points
Funny photos
Reacher Gilt and 5 others reacted to SalacUE for a post in a topic
Evo i Zorana nas zove -
6 points
-
5 pointsBiti roker je i način života, ne samo sviranje. Ovaj sa svojim angažmanima u stranci i na pinku je baš pravi roker [emoji3] Razumem ko se zarad teško ugrožene egzistencije učlani, angažuje i pogazi neke svoje principe. Ali ovakve kreature nikad neću moći da razumem. Isto mislim i za onu pijanduru Boru čorbu.
-
4 pointsIz Švice se masovno uvoze čuknuta, više ili manje neispravna vozila, ponekad sa crknutim motorom... apsolutno ne želim da aludiram ni na šta, samo kažem šta se radi.
-
3 points
Drska ženo plava - AR Giulietta 2.0 150
Milutinac and 2 others reacted to dekirs for a post in a topic
Neko je trazio slike -
3 pointsOvi ga baš lupetaju,svuda se pominju neke gluposti, papirologija a niko ne pominje tehničku ispravnost vozila
-
3 points
Kupovina automobila do xxxxx eura
Nidza Savin and 2 others reacted to MS PK for a post in a topic
Aca je malo dete za mene -
3 pointsMico priznaj da radis za Acu Todorovica. Provaljen si
-
3 pointsCekaj, da ti olaksam odmah. Nov auto imas u svakom salonu. Odvojis ~30000eur i biras, bez zazora i raznoraznih sumnji Mnogo se opterecujete za jedna kola od 2-3-5000e. Pa ima 15god, 5god sigurno je bila kasko osigurana. Vozena toliko godina po gradu , pa dosta bi joj bilo samo da je na jednom parkingu stajala sve vreme a kamo li da je i vozena po malo. Ok, vidis neki zazor, odes, pogledas da auto nije imao tezu havariju. Menjano krilo, vrata, branik...to su gluposti, a i plus zazori na italijanima ne govore puno. Nije to Audi ili Mercedes pa da se vodilo reda o svemu kada je sklapano, ovo je islo malo vise..po naski
-
3 points
Razni blogeri, vlogeri... / YouTube auto-moto kanali
Axic and 2 others reacted to darkman14 for a post in a topic
Omiljena boja - Karirana A pice? - Moze -
3 pointsNije do kaisa naravno, imam da odradim par sitnica ali to necu pisati na forumu Bice kao i svaki forumaski auto, savrsen, haha.
-
2 points
Funny photos
Woodoo and one other reacted to alfini0507 for a post in a topic
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk -
2 points
Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu
djomla and one other reacted to ISV_01 for a post in a topic
Pobogu kolega, kako nalepnica nije u funkciji prevoza ? Imamo primera da je i kartica u funkciji prevoza, eno pobishe se kada su davali BusMinus penzionerima, a tepih da ne spominjemo...Jadan Aladin... (Sry za off) Pa odbili su da usvoje godisnju registraciju traktora i poljoprivrednih mashina i neke strozije kriterijume za tehnicki. Svesni su ako tu udare svi poljoprivredni proizvodjaci ce sutra biti u BG, a dovoljan je samo jedan kombajn da uleti u grad, 'pokvari se' i paralishe ga na dobroj raskrsnici. Ovako ce da malteretiraju za kola, jel jelte, svi smo ko brod puni pa kupujemo kola 10g stara. Oni upuceniji znaju kolike su akcize za gorivo i zasto je gorivo toliko skupo iako nema osnova za isto.Svojevremeno je i u emisiji SatPlus bilo i za 1.pomoc i zasto se menjaju tablice na 10g (refleksija) i dobro su ih izdrndali ali eto...tako je i nikom nista sem po nasoj grbaci. Al tu ne mogu drpati vise i ovo im je malo al ajmo po voznom parku jer svakoj porodici treba bar po jedan auto. Samo cekam kada ce da smisle koja nijansa halogene u faru ce morati biti...dal 4310K ili 4320K jerbo ih je neki politicarev ortak navukao kamara.... Sent from my S10 PRO using Tapatalk -
2 points
Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu
djomla and one other reacted to voodoons for a post in a topic
Jel posao zaštitnika gradjana ili kako je već neko zvanje nekoga ko treba kao da pita vladu ili ko već donosi zakon, zašto je ta nalepnica toliko bitna za funkcionisanje i bezbednost saobracaja? Koje gluposti... ja završio saobraćajni fakultet, nikad nigde ni u jednom predmetu nije spomenuta nalepnica kao funkcija prevoznog sredstva.. Sent from my iPhone using Tapatalk -
2 pointsHaha. Nisam uspeo da skinem tapacir, ono uhvatilo daleko bilo. Jedva i ona dva srafa odvio. Evo felne : Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
2 points
Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu
ISV_01 and one other reacted to Djuk85 for a post in a topic
Zanima me samo dokle? Sent from my Redmi 4X using Tapatalk -
2 pointsMene prekjuče baš zvao čovek koji je pre 5 godina kupio auto i traži carinsku ako imamo negde u arhivi. Sad mi je tek jasno zašto. Za Audi je ova nalepnica u Porscheu SCG 1.000 (i slovima hiljadu) €. Kad se iz Italije poruči, onda je 100€. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
2 points....skines brisac i zavaris rupu.. Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
-
2 points
F1: Ferrari
dach@ and one other reacted to neshaoct for a post in a topic
Hakinen: Ferari ne sme da igra igre sa Mercedesom Nekadašnji svetski šampion Formule 1 i vozač Meklarena Mika Hakinen smatra da Ferari ne treba da brine brige oko timskih naređenja i da mora da se fokusira na bitku sa Merecedesom, ako uopšte mogu da pariraju ovom timu. Posle tri trke u aktuelnom šampionatu Formule 1 opet dominira Mercedes. Luis Hamilton je posle Bahreina slavio i u Kini dok je u prvoj trci u Australiji pobedio Valteri Botas. Ferari deluje kao da ima bolid koji bi mogao da konkuriše Mercedesu međutim niz grešaka stavlja italijansku ekipu u drugi plan. ''Dosadašnji deo šampionata pokazuje koliko Ferari još mora da radi. Mora da razvija brz automobil koji će dominirati na kvalifikacijama, da imaju jasno definisanu strategiju za trku i da eliminišu svaki konflikt među vozačima. Šarl Lekler je imao mnogo bolji start od Fetela i trebalo je da se bori sa Botasom. Umesto toga je propustio Fetela kao što mu je naređeno i to je delovalo kao greška'', poručio je Mika Hakinen. Fetel ima zaostatak od 31 boda za aktuelnim šampionom Luisom Hamiltonom i samo je jedan bod ispred timskog kolege Leklera. ''Kada imate tako jak Mercedes, ne možete da igrate igre. Ferari mora da prestane da se fokusira na sebe i treba da se fokusira na to kako da bude bolji od konkurencije. Ako se borite protiv Mercedesa niko ne treba da brine da li trku dobija Lekler ili Fetel. Lekler ima pravo da bude uzrujan jer ga je strategija tima stavila na petu poziciju iza Maksa Ferstapena u Kini. Oni mogu da budu konkurencija Mercedesu svakog vikenda, ali moraju da podrže vozače i da budu fleksibilniji. Moraju da zaborave na timske naredbe i da se koncentrišu na timsku pobedu'', kaže Hakinen. Legendarni finski vozač smatra da Ferari ima najjači motor i da greškama pomaže Mercedesu da dominira. preuzeto sa - Auto Blog -
2 points
Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine
horvat and one other reacted to gile smederevo for a post in a topic
Ako u saobraćajnoj u polju za datum prve registracije piše E onda je stigla iz Španije u CH. Ili F za Francusku itd.. -
2 points
Funny photos
Nikola 1.6 and one other reacted to alfini0507 for a post in a topic
[emoji317] Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk -
2 points
Kupovina automobila do xxxxx eura
horvat and one other reacted to vagenovac for a post in a topic
Nova e klasa Mercedes pa zazori nisu idealni -
2 pointsMagnetom mozes jedino da ogrebes boju coveku i da dobijes batine Dal je gitovano vidi se okom, nema potrebe za bilo cim drugim Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
-
2 points
Drska ženo plava - AR Giulietta 2.0 150
Milutinac and one other reacted to MS PK for a post in a topic
Bravo, vrlo brzo ucis decace! Jedino kada bude skup neki, tada sve padne u vodu -
2 points
Funny photos
djomla and one other reacted to Nikola 1.6 for a post in a topic
jel neko provalio da plavusa snima guzicu brineti? -
2 points
Funny video / zanimljiv video
Mijailović P. and one other reacted to djomla for a post in a topic
Sent from my 3310 -
2 points
Registracija i prevod, Ugovori, osiguranje, kasko
neshaoct and one other reacted to Ivan for a post in a topic
Da li si bar prebacio premijski razred sa prethodne polise ili si kao vecina kod kojih to prodje upao u "default" 4. razred? Pise sve u topicu vec X puta i za kupoprodaju, prevod, prebacivanje premijskog razreda, iskustva sa agencijama... Licno sve oko registracije i kupoprodaje maltene uvek odradim i poplacam sam. Jedino je princip u pitanju, posto ne volim da me neko voza. A u tom lancu kada im ostavis da rade po svom - svi se ugrade (osiguranje za premijski razred, agencije za proviziju koja vidis kolika je u tvom slucaju, itd...). Primera radi, u jednoj agenciji na Vracaru su mi trazili 1000 din za svoju uslugu, samo da sastave kupoprodajni ugovor i overe kod notara. Nasao se sa nasim kolegom Canetom - uzeli tipski ugovor na licu mesta, popunili par primeraka i platili overu notaru. Sve za nekoliko minuta, trosak 0 din. Da ne pricamo o drugim stvarima gde treba malo da se proseta, kao sto je poreska i sl. -
2 points
Registracija i prevod, Ugovori, osiguranje, kasko
neshtry and one other reacted to Ofsajd for a post in a topic
Verovatno si već uvideo ali tebe su odrali. To je nažalost praksa u Agencijama da ljude iz drugih gradova maksimalno iscede... Idu računicom da nisi upućen u cene, nemaš vremena i ne znaš proceduru. Кupoprodajni ugovor je tipski, samo se menjaju podaci i svakom računarski obrazovanom ne treba više od 3 minuta da ga sastavi, ako vozilo ima saobraćajnu onda i manje. Odlazak u Poresku upravu je svakodnevna rutina, tako da sumnjam da to vredi 6500 RSD. Nove tablice, nalepnica i saobraćajna su sa provizijom platnog prometa za Suboticu 4170 RSD. Usluga na šalteru ne postoji. Mogao si da odradiš ugovor o poklonu, u tom slučaju bi porez plaćao u opštini poklonoprimca tj. tvojoj. -
2 points
Razni blogeri, vlogeri... / YouTube auto-moto kanali
PremieRacing and one other reacted to banjo1990 for a post in a topic
Ma najbolje full sintetiku menjati jednom mesečno bez obzira na kilometražu, to je najsigurnije. A na 30 hiljada menjati ceo auto i uzeti novi jer mu tu već crkava turbina. Kako biste vi ovde ocenili Acin autfit? Karirano na karirano na sandale . Nedostaju još samo čarape zajedno sa ovim sandalama. -
2 points
Kako registrovati u Srbiji automobil koji ima Custom body kit?
Trofeo and one other reacted to YUgisa for a post in a topic
Mislim pazi, ja sam cuo za primere gde su ljudi za fabricki auto morali da vade potvrdu proizvodjaca da bi dokazali da je to stvarno specijalna verzija iz fabrike jer su ih vratili sa tehnickog sto koliko ja znam nije ni ustavno posto nisi kriv dok se ne dokaze suprotno, odnosno tehnicki pregled bi trebao da trazi potvrdu proizvodjaca da ti nisi u pravu, a ne da ti trazis da tehnicki nije u pravu. -
2 pointsSta da im i pisu kad nemaju da plate a i da imaju ne bi platili...Njima u corku ko dobar dan...Tako da im se ne ispalti ni da im pisu kazne a opet ljudi moraju da rade biznis nema veze dal' ima svetla il nema raditi se mora
-
1 pointEto ponovio se... Pa me neki vec prozivaju da predstavim auto... Odmah da se ogradim, nikad se nisam lozio na Golfa i mislio sam da nikad necu kupiti jedan. Vozio sam ih sve od keca do 6-ice i iako ne mogu poreci da su dobri i kvalitetni automobili, uvek mi je smetala tvrdoca vesanja i stur enterijer (Nemacka klotara sto bi se reklo). I onda pre pola godine u firmi dobijemo par komada 7.5 1.6 TDI Trendline tako da sam imao prilike da se dobro upoznam sa autom kako po gradu tako i na duzim putovanjima. Auto kao auto je sjajan. Nemacki cvrsto upakovan sa vrhunskom finalnom obradom pogotovu enterijera. Prvi utisak kada sam seo u taj 1.6 je bio: opaa ala su se Svabe potrudile, ovo nema mnogo veze sa prethodnim Golfovima. Drugi utisak je bio: opaaalaaaa ala je ovo udobno i lepo se vozi. Treci utisak je bio: jbt jesam li seo u Golf??? Inicijalno sam i planirao da kupim 1.6 TDI dok mi drugar koji radi u Porsche-u nije rekao: ne budi budala, pogledaj 1.0 TSI. Potom mi je ugovorio probnu voznju. Buduci da mi je i prethodni auto bio malolitrazni turbo benzinac, otprilike sam znao sta da ocekujem. Medjutim iznenadio sam se i to mnogo. Prosto nisam mogao da verujem sta su izvukli iz 999 cc. Koleginica iz Porsche-a koja je bila sa mnom u kolima je bila strpljiva te je probna voznja trajala vise od 2 sata. Posle probne voznje sam toliko bio u neverici da sam krenuo da uporedjujem po svim pitanjima 1.6 TDI i 1.0 TSI da bih video sta mi je ciniti po pitanju kupovine. Prvo, 1.0 TSI ide bolje od 1.6 TDI. Znam da necete verovati ali je tako. Vagen se sa ovim motoricem ozbiljno potrudio a i 1.0 je od 1.6 laksi za 100 kg + kraci menjac jer 1.0 ima 6 brzina a 1.6 5. Drugo odrzavanje i registracija su znacajno na strani TSI-a + sto stvari koje na dizelu dolaze kasnije na naplatu kao sto je DPF filter ovde ne postoje. Trece, potrosnja. 1.6 TDI po gradu (Bg) trosi oko 6.5, pricam o mojoj voznji. 1.0 TSI zavisno od guzve trosi od 5.5 do 8. aj da kazemo da je prosek 7-7.5. Kad se uporede cena dizela i benzina dodjem otprilike na isto. Da ne pricam o autoputu gde TDI trosi 5.5 a TSI 4.5 zbog 6-te brzine. Dakle matematika je jasna, sve ide u prilog benzincu. Buduci da sam vec vozio malolitraznog turbo benzinca i da nemam predrasuda prema takvim motorima, odluka je bila jasna. Kupujem TSI. Mozda bih kupio i 1.5 da nije toliko skup, ali 1.0 mi je bio u zlatnoj sredini sto se tice svega, performansi, potrosnje, odrzavanja a i ponajvise cene. Ovaj Golf je edicija 7.5 1.0 TSI u Comfortline opremi i prvi utisci su fenomenalni. Definitivno je VW na ovom Golfu otklonio sve stvari koje su mi na ranijim verzijama smetale. Enterijer daleko prijatniji nego ranije, mesta unutra kolko oces, sve je jako prijatno na dodir. U voznji je mnogo udobniji i upija ove nase rupe sjajno, zvuk u kabini prilikom prelaska preko oranja je minimalan a vibracija skoro da nema. Celokupnom utisku doprinose i 15-ice koje verovatno necu menjati zarad udobnosti. Na otvorenom putu drzi traku kao po sinama. Motoric ima 110 ks i 200 nm i meni je prilicno neverovatno da ovako mali benzinac ulazi lagano u teritoriju dizela sa torq-om. Moment je na raspolaganju vec od 2000 obrtaja kao i na dizelu te se auto moze voziti i prilicno penzionerski i tada je jako stedljiv. Sto se opreme tice ima sve sto treba vec i u Trendline paketu, a Comfortline se razlikuje po boljim sedistima podesivim i po visini sa podesavanjem lumbalnog dela, na zadnjem sedistu naslon za ruke (sa ski rupom) , zatim puno lepse lajsne unutra, dodatne hrom lajsne spolja, bolje osvetljenje unutra i jos po neke prcaboce tipa fioka za naocare i tako to. Ono sto obavezno mora da se pomene je adaptivni tempomat koji jos uvek nisam imao prilike da isprobam. Jedino sto je diskutablino je sam izgled automobila. Jbg Golf je Golf i to se prepoznaje sa 3 kilometra. Mada meni je ok, nije najlepsi auto na svetu ali daleko od toga da je ruzan. Meni je licno najbitnije po pitanju dizajna kakav je unutra posto ga tu najvise gledam. Eto, toliko zasad... FLCS je u tranziciji FLFauVeCS a vi pocnite sa trpanjem...
-
1 pointKako ima već na desetine Fića na forumu, verovatno mnogima ovo pretstavljanje neće biti zanimljivo, ali smatram da je red da otvorim temu . Iako je kod mene već tri nedelje, a kako se prepis dosta odužio, vozih ga tek nekoliko puta i još se upoznajemo Znači u pitanju je Fiat 500L 1.4 benzin 95ks, Pop Star oprema, 2014. godište, 70k na satu, uzet od prvog vlasnika. Nisam siguran da li su krov i retrovizori u drugoj boji, parking senzori i alu felne deo paketa, ili dodatna oprema, ali raduje me što ima i to. Da krenem ispočetka. Lomio sam se više od godinu dana šta da uzmem posle Grande Punta. Otvorih i temu u vezi toga, pa se moram još jednom zahvaliti svim forumašima koji su imali strpljenja da mi objasne prednosti i mane pojedinih modela. Moram da se zahvalim i svim vlasnicima 500l-a na forumu koji su objektivno i obilno pisali o svojim ljubimcima i njihovim iskustvima. Da nisam pročitao sve te komentare i teme, veliko je pitanje da li bih se odlučio za ovaj model. Pored svega toga, dodatno su prevagnuli supruga i ćerkica. U opticaju su bili Astra J, i30, c4.... Nekako sam prerastao Grande Punta i tražio sam nešto veće i komfornije, ali i mlađe (pa time i pouzdanije).... Posle raspitivanja i par probi, shvatih da C segment zapravo "nije to to", pa su u opticaju bili C3 Picasso, B-Max, Meriva.... a od svih na kraju izbor pao na 500L. Razloga je više, neke sam već gore naveo, drugi bi bio godište, treći benziski motor (neverovatno koliko su retki benzinci po oglasima), zatim mala kilometraža i stanje vozila i na kraju, ono najbitnije, što me auto apsolutno kupio pri probnoj vožnji. Rekao sam "e to je to". Prostranost, udobna sedišta, visok položaj sedenja (zapravo visina celog auta), odlična zvučna izolacija, mekano oslanjanje, fino upija rupe, fantastičan dizajan, kvalitet enterijera DALEKO iznad očekivanja... Zapravo auto je potpuna, ali potpuna suprotnost u odnosu na Grande Punto. GP je mali/srednji gradski auto, meni lično previše tvrd, ali okretan, pomalo sportski i brz, enterijer jeftin sa mnogo cvrčaka, sa lošom izolacijom, a 500L pravi porodični i praktičan automobil za udobno putovanje i uživanje, kako u gradu, tako i na dužim putovanjima. Prosto čoveka tera da ne vozi brzo, već da se zavali i uživa. Jedino fali naslon za ruku da bi užitak bio potpun. Motor, u njegov izbor baš nisam bio 100% siguran. Toliko ljudi pišu negativno o ovom motoru u smislu da je trom ( ali pouzdan ), da sam se predomišljao da opet uzmem dizela. No, dobro je što nisam. Imah 1.3 mjet sa 90ks, sve je to super, na otvorenom trošio 4l, na AP 5l, odlično ubzavao i preticao na otvorenom, ali za mojih 8k koliko pređem godišnje i 90% čiste gradske vožnje, nije imao smisla. Pored kratkih relacija, hladnog motora, prosečnom brzinom od 18km/h, motor je bio lenj i preglasan dok je hladan i trošio i po 8l. Ovaj benzinac me odmah kupio. Snage u gradu zaista ne fali. Možda je do mene, kratkih relacija (kreni-stani) i mog stila vožnje, ali meni ovaj benzinac deluje živahnije u nižim brzinama od dizela, a o buci da ne govorimo, na bolje se čovek lako navikne.... po bordu potrošnja ispod 9l (8,7l), što je skroz prihvatljivo kad se uporedi cena benzina i dizela, a na otvorenom dosta manja, mada nemam još dobar uzorak.... Istina, moj stil i šaltanje brzina se poklapa sa preporukom računara za ekološku vožnju, ali ja sam tako vozio i dizela po gradu, da ne kažem morao, tako da ja tu ne vidim nikakv problem, odmah mi je seo Na otvorenom ipak dajem prednost dizelu, jednostavno ima bolje ubrzanje u višim brzinama, ali ništa što meni smeta, nije to kod Fiće uopšte tako loše. Kod 500L možda jedino smeta malo ta veća buka pri 130 km/h. Ona je i dalje daleko manja nego u GP-u pri istim brzinama, ali daleko veća nego pri brzinama do 100 km/h, kada je auto skoro pa potpuno bešuman. Inače, ono najbitnije, u odnosu na sve što sam do sada vozio, ovo je praktično nov auto. Enterijer kao netaknut, kao iz salona, a u vožnji takođe kao nov. Nadam se da će takav još dugo biti Reakcije drugara su jako zanimljive. Svi su negativno reagovali dok ga nisu uživo videli i seli u njega... Čak neki odlučiše i da u budućnosti baš njega pazare. Izgled izdaleka i slike definitivno varaju Za početak par fotografija, vremenom će ih biti još.
-
1 pointThesis danas registrovan,registracija istice 30.04. ali posto ce biti na aerodromu u to vreme ranije sam produzio.Vlasnik tehnickog ujedno i vlasnik servisa,odusevljen autom,kaze za taj novac nema nista ni priblizno.Registracija izasla 32800.00 din
-
1 pointFord Mustang je najprodavaniji sportski coupe na svetu četvrtu godinu zaredom Ford Mustang slavi 55. rođendan, a u američkoj kompaniji su se pohvalili da je aktuelni Mustang u 2018. godini opet bio najprodavaniji sportski coupe na svetu, i to već četvrtu godinu zaredom. Ford je prošle godine ukupno prodao 113.066 primeraka Mustanga širom sveta, čime je povećao učešće u svom segmentu za još 0.5 odsto. Samo u SAD-u su u 2018. prodata 75.842 primerka (uključujući i novu ''Bullitt'' verziju), a treba reći da je Mustang tokom prošle godine bio dostupan kupcima u 146 država. Takođe, Ford je od 2015. godine širom sveta prodao više od 500.000 primeraka Mustanga šeste generacije, od toga preko 45.000 u Evropi. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 point
-
1 point
Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu
cuore_sportivo reacted to Zvezdo for a post in a topic
Bilo bi smešno da nije istinito! Kuda ovo sve vodi i kuda je ova jadna zemlja krenula? -
1 pointNaravno ali sve to moze jedino uzivo da se vidi a i nisam post namenio tebi konkretno, vise generalno a i kolegi koji preskace oglase tek tako na prvu. Naravno dobronamerno i drugarski kao savet
-
1 pointJedino ako dodju sa dijagnostikom i dizalicom Kad je operem bice jaw drop
-
1 pointIz nekog razloga ti se skuplja voda u vratima (glavni uzrok), a takodje i ne otice (uzrok 2). Pored ovoga sto je Mica naveo, proveri i zaptivnu gumicu oko zadnjeg brisaca, ne tako retko zna da pravi problem. Takodje proveri i da ti nisu zacepljeni odvodi u donjem delu vrata. Da ne bude samo kao onaj stari fazon, kako u Zastavi i Mercedesu testiraju da li kabina dihtuje .
-
1 pointa vidi karikaturu od coveka jbt...placem hahaahhha
-
1 pointJapanci imali 7 hitnih sletanja F-35 pre ovog udesa http://www.defense-aerospace.com/article-view/release/201928/japanese-f_35s-made-7-emergency-landings-before-april-9-crash.html
-
1 pointKo je gledao-gledao, evo šta je to rekao Clarkson oko budućnosti emisije Džeremi Klarkson najavio veliku promenu u popularnoj emisiji The Grand Tour Poslednja epizoda treće sezone emisije ''The Grand Tour'' emitovana je u petak. Sam Džeremi Klarkson, jedan od voditelja, je rekao da je ta epizoda kod njega izazvala posebne emocije. Naime, voditelji su ljudima koji su gosti u njihovom šatoru saopštili da emisiju čeka velika promena. Naime, početkom četvrte sezone, emisija će biti fokusirana na nekoliko velikih avantura. To znači da tradicionalne epizode, kakve ih sada znamo, više neće biti emitovane. Klarkson nije otkrio puno detalja o promeni, ali je publici rekao: ''Ovo nije oproštaj od nas, ali jeste oproštaj od ovoga'', pokazujući rukama na šator. Nakon toga se u svom maniru našalio i pitao nekog da li je zainteresovan za kupovinu šatora. Iako je reč o velikoj promeni, Klarkson je rekao da nije samo to ono što je kod njega izazvalo jake emocije. Naime, on je rekao da nije imao prilike da se oprosti sa emisijom Top Gear, koja je bila njegovo čedo. ''Jednog minuta sam bio tamo, sledećeg već nisam'', naveo je on. Klarkson je dodao i da su ideje za test stazu i Stiga bili njegove. ''Preko noći sam izgubio nešto na čemu sam naporno radio veliki deo svog života. To što nisam dobio šansu da se sa tim oprostim me je učinilo veoma tužnim'', dodao je on. Ovo opraštanje od ovog formata ''The Grand Tour'' je zbog toga kod mene izazvalo pomešana osećanja. Još uvek nema informacija o tome kada ćemo gledati četvrtu sezonu popularne automobilske emisije. Rečeno je samo da će se ona sastojati od četiri specijala. Svi voditelji su rekli da će im nedostajati trenutni format emisije, ali da su promene neophodne. Klarskon se zatim i našalio rekavši da postoji dobra strana u toj promeni. ''Provodiću manje vremena sa Džejmsom Mejom'', rekao je on. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 point@Trofeo Tamo sami proizvođači tih aftermarket stvari pribave sve što treba, tako da krajnji korisnik suštinski ne treba ništa da radi posle ugradnje. U većini država EU imaju sličnu proceduru, retke su one koje odskaču tako što traže još neki papir posle ugradnje. Npr. neka firma pravi spojler za taj i taj model automobila. Napravi ga, montira na konkretan model automobila, testira ga. Materijal od kojeg je napravljen, montažu, kao i rezultate testiranja...sve to potvrdi onaj koji treba, i izda sertifikat. Onda kad kupiš taj spojler ništa ne treba da se dalje ''mučiš'', samo ga staviš na auto kako je propisano. Sa druge strane, ni država se ne brine da li će da otpadne taj spojler sa 200 na sat na autoputu, niti kako će da se ponaša prilikom sudara/loma, jer je sve to već testirano i potvrđeno. Ali, takav spojler zbog kvaliteta izrade i troškova pribavljanja svih tih papira nikako ne košta 30 ili 50 evra... Evo, npr. vlasnik BMW M2 hoće naknadno da stavi zadnji spojler od karbona. AC Schnitzer ima u svom katalogu takav proizvod, upakovan u kutiju, uputstvo za montažu, TUV papir u kome piše i da je testiran za brzine do 291 km/h, i to je to: https://www.ac-schnitzer.de/en/ac-schnitzer-carbon-rear-spoiler-for-bmw-2er-f22-m2-f87.html Ili, nešto kao za folije... Tamo odeš u servis za ugradnju folija, oni ih stave na stakla, od ugrađivača (servisa) dobiješ odmah sertifikat. Folije koje oni stavljaju su prethodno proverene, a sam servis ima papir da smeju da rade postavljanje folija. Daleko smo mi od svega toga, tako da je rešenje u skidanju svega toga i onda na tehnički.
-
1 point
-
1 pointNe znam kako uspeva da jede od tolikog puta, mora da i on vraća km!
-
1 pointPretp sam da je tako neka priča, ali u današnje vreme sve je sutradan na adresi. Imaš Kelco i mikroprinc, da znaš za ubuduće. Mene bi iritiralo da vidim belo
-
1 point
-
1 point
-
1 point
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".