Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/17/19 in all areas
-
5 points
Još jedan veliki Fića na forumu
Zhorz and 4 others reacted to ivica su for a post in a topic
Kako ima već na desetine Fića na forumu, verovatno mnogima ovo pretstavljanje neće biti zanimljivo, ali smatram da je red da otvorim temu . Iako je kod mene već tri nedelje, a kako se prepis dosta odužio, vozih ga tek nekoliko puta i još se upoznajemo Znači u pitanju je Fiat 500L 1.4 benzin 95ks, Pop Star oprema, 2014. godište, 70k na satu, uzet od prvog vlasnika. Nisam siguran da li su krov i retrovizori u drugoj boji, parking senzori i alu felne deo paketa, ili dodatna oprema, ali raduje me što ima i to. Da krenem ispočetka. Lomio sam se više od godinu dana šta da uzmem posle Grande Punta. Otvorih i temu u vezi toga, pa se moram još jednom zahvaliti svim forumašima koji su imali strpljenja da mi objasne prednosti i mane pojedinih modela. Moram da se zahvalim i svim vlasnicima 500l-a na forumu koji su objektivno i obilno pisali o svojim ljubimcima i njihovim iskustvima. Da nisam pročitao sve te komentare i teme, veliko je pitanje da li bih se odlučio za ovaj model. Pored svega toga, dodatno su prevagnuli supruga i ćerkica. U opticaju su bili Astra J, i30, c4.... Nekako sam prerastao Grande Punta i tražio sam nešto veće i komfornije, ali i mlađe (pa time i pouzdanije).... Posle raspitivanja i par probi, shvatih da C segment zapravo "nije to to", pa su u opticaju bili C3 Picasso, B-Max, Meriva.... a od svih na kraju izbor pao na 500L. Razloga je više, neke sam već gore naveo, drugi bi bio godište, treći benziski motor (neverovatno koliko su retki benzinci po oglasima), zatim mala kilometraža i stanje vozila i na kraju, ono najbitnije, što me auto apsolutno kupio pri probnoj vožnji. Rekao sam "e to je to". Prostranost, udobna sedišta, visok položaj sedenja (zapravo visina celog auta), odlična zvučna izolacija, mekano oslanjanje, fino upija rupe, fantastičan dizajan, kvalitet enterijera DALEKO iznad očekivanja... Zapravo auto je potpuna, ali potpuna suprotnost u odnosu na Grande Punto. GP je mali/srednji gradski auto, meni lično previše tvrd, ali okretan, pomalo sportski i brz, enterijer jeftin sa mnogo cvrčaka, sa lošom izolacijom, a 500L pravi porodični i praktičan automobil za udobno putovanje i uživanje, kako u gradu, tako i na dužim putovanjima. Prosto čoveka tera da ne vozi brzo, već da se zavali i uživa. Jedino fali naslon za ruku da bi užitak bio potpun. Motor, u njegov izbor baš nisam bio 100% siguran. Toliko ljudi pišu negativno o ovom motoru u smislu da je trom ( ali pouzdan ), da sam se predomišljao da opet uzmem dizela. No, dobro je što nisam. Imah 1.3 mjet sa 90ks, sve je to super, na otvorenom trošio 4l, na AP 5l, odlično ubzavao i preticao na otvorenom, ali za mojih 8k koliko pređem godišnje i 90% čiste gradske vožnje, nije imao smisla. Pored kratkih relacija, hladnog motora, prosečnom brzinom od 18km/h, motor je bio lenj i preglasan dok je hladan i trošio i po 8l. Ovaj benzinac me odmah kupio. Snage u gradu zaista ne fali. Možda je do mene, kratkih relacija (kreni-stani) i mog stila vožnje, ali meni ovaj benzinac deluje živahnije u nižim brzinama od dizela, a o buci da ne govorimo, na bolje se čovek lako navikne.... po bordu potrošnja ispod 9l (8,7l), što je skroz prihvatljivo kad se uporedi cena benzina i dizela, a na otvorenom dosta manja, mada nemam još dobar uzorak.... Istina, moj stil i šaltanje brzina se poklapa sa preporukom računara za ekološku vožnju, ali ja sam tako vozio i dizela po gradu, da ne kažem morao, tako da ja tu ne vidim nikakv problem, odmah mi je seo Na otvorenom ipak dajem prednost dizelu, jednostavno ima bolje ubrzanje u višim brzinama, ali ništa što meni smeta, nije to kod Fiće uopšte tako loše. Kod 500L možda jedino smeta malo ta veća buka pri 130 km/h. Ona je i dalje daleko manja nego u GP-u pri istim brzinama, ali daleko veća nego pri brzinama do 100 km/h, kada je auto skoro pa potpuno bešuman. Inače, ono najbitnije, u odnosu na sve što sam do sada vozio, ovo je praktično nov auto. Enterijer kao netaknut, kao iz salona, a u vožnji takođe kao nov. Nadam se da će takav još dugo biti Reakcije drugara su jako zanimljive. Svi su negativno reagovali dok ga nisu uživo videli i seli u njega... Čak neki odlučiše i da u budućnosti baš njega pazare. Izgled izdaleka i slike definitivno varaju Za početak par fotografija, vremenom će ih biti još. -
5 points
-
5 pointsUlazi Mujo u kafić i kad je stigao do šanka, ugleda posudu punu novčanica od 100 EURA. Zacakle mu se oči pa upita konobara: “Je li, šta je ovo?” Konobar mu odmah odgovori: “Stavite unutra 100 EURA, pa ako ispunite 3 zadatka, sve je vaše!” Mujo upita: “Dobro, a šta treba da uradim?” Konobar ga pogleda, odmeri od glave do pete, pa reče: “Prvo treba eksirati litru rakije, bez ikakve grimase na licu. Zatim otići u dvorište i besnom pitbulu izvaditi bolestan zub, a na kraju otići na sprat i voditi ljubav s gospođom od 73 godine.” Mujo odvažno izvadi 100 EURA i stavi ih u posudu. Konobar mu pruži flašu rakije i Mujo nagne. Skoro su mu oči zasuzile, ali iskapi celu flašu bez ikakve grimase. Tresne praznu flašu na šank i krene u dvorište, ljuljajući se levo – desno. Kad je zatvorio vrata za sobom, začuje se glasan lavež, pa režanje i na kraju cvilenje. Nakon 15-ak minuta Mujo otvori vrata, nasloni se na štok i ljuljajući se upita: “Dobro, gde je ta baba s bolesnim zubom?” Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
4 points
Funny photos
knezevic76 and 3 others reacted to alfini0507 for a post in a topic
@ebale te sise... Blokirase me na FBu na 3 dana zbog tebe... [emoji23] Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk -
4 points
Funny photos
silenci and 3 others reacted to knezevic76 for a post in a topic
Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka -
3 points
-
3 points
-
3 points
Vicevi 120%
Flex and 2 others reacted to knezevic76 for a post in a topic
otišo neki naš u Ameriku pa na pijaci kucko u lubenice, a onaj prodavač ga gleda, gleda, pa ozbiljno upita: Who's in there, bro? Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka -
3 points
Fiat Bravo 2008
Milutinac and 2 others reacted to dekirs for a post in a topic
Nalozio se Mica na one sa tri cilindra sistavce, nece 1.6 -
2 points
Drska ženo plava - AR Giulietta 2.0 150
dekirs and one other reacted to vagenovac for a post in a topic
Cestitam, svidjaju mi se dupli izduvi nazad i sto su farovi sa socivom pa lako mozes da ubacis xenone da bude kulturica, a ne seljana. -
2 points
Funny photos
SalacUE and one other reacted to totti for a post in a topic
Pablo [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk -
2 points
Drska ženo plava - AR Giulietta 2.0 150
neshtry and one other reacted to shomispc for a post in a topic
Taman dok nabavis kragnu i pojas koji se kopca na stomaku -
2 pointsMoraš ovaj dres da nabaviš za tako nešto
-
2 points
-
2 pointsPolako da, sigurno ne [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
1 point
Kako registrovati u Srbiji automobil koji ima Custom body kit?
Zarkela 307 hdi reacted to Trofeo for a post in a topic
Zna li neko kako registrovati takav automobil?Pucajte -
1 point
-
1 pointPa kazem ti da u zadnje vreme vidjam ne mali broj njih koji opet pici folije napred, blage ali opet primetim, pozadi naravno nikakav atest... Sa skidanjem imaj u vidu da mozes da nacnes po neki grejac stakla. Nadam se da neces imati problema. PS: Ako vreme dozvoli, imacu u vidu - hvala na pozivu svakako . Ako ne, vidimo se nekad kod Intera, ni tamo nisam bio odavno...
-
1 pointFormula 1 dobija drugu trku u Kini? Čelnici šampionata Formule 1 razmišljaju u dodavanju druge trke u Kini u kalendar da bi osigurali još veću popularnost tog sporta na jednom od najvažnijih tržišta. Šon Bračes, komercijalni direktor Formule 1, rekao je da je želja da ta druga trka bude ulična i da će se sastati da predstavnicima šest potencijalnih gradova domaćina. ''Bili bismo izuzetno zainteresovani za uličnu trku. To bi bila lepa suprotnost onome što imamo u Šangaju. Naš cilj je da pružimo šou ljudima'', rekao je Bračes. Peking je jedan od gradova koji bi mogli da ugoste Formulu 1 u bliskoj budućnosti. Ukoliko Formula 1 uspe u svojim namerama, to će biti druga trka koja je uvedena u Aziji otkako je ''Libertu Medija'' preuzela kontrolu nad šampionatu. Prethodno je ugovorena trka u prestonici Vijetnama Hanoju od naredne godine. ''Novi'' vlasnici razmatraju i uvođenje druge trke u Sjedinjenim Državama, pored one koja se vozi u Ostinu. Dogovoreno je da Majami bude domaćin, ali je taj projekat stopiran, a u poslednje vreme se pominje Las Vegas kao opcija. Prošlonedeljna velika nagrada Kine je, inače, bila 1.000. trka u istoriji Formule 1. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 point2020 Nissan GT-R Nismo i GT-R 50th Anniversary Edition Uz novu generaciju sedana Versa i specijalnog modela 370Z 50th Anniversary Edition, Nissan na sajmu automobila u Njujorku predstavlja i doterani GT-R Nismo za modelsku godinu 2020. Ova najekskluzivnija verzija u GT-R porodici se od ostatka game razlikuje i po brojnim elmentima od ugljeničnih vlakana (prednji i zadnji branik, prednji blatobrani, hauba, krov, poklopac prtljžanika, zadnji spojler...), a svi su pretrpeli izmene u cilju smanjenja mase i unapređenja aerodinamike. Sve u svemu, u Nissanu su uspeli da smanje težinu za 30.5 kg u odnosu na raniju verziju. Tu su i RAYS člu točkovi (još lakši nego ranije), nove Dunlop gume, ekskluzivna GT-R Nismo sportska sedišta, modifikovano oslanjanje, još preciznije upravljanje, revidirani titanijumski izduvni sistem, kao i karbon-keramički kočioni sistem (diskovi od 410 mm napred i 390 mm pozadi). Motor je i dalje 3.8 litarski V6 twin-turbo, u paru sa revidiranom 6-stepenom transmisijom sa dvostrukim kvačilom. Još jedan specijalni model ima premijeru na sajmu u Njujorku, a to je Nissan GT-R 50th Anniversary Edition kojim Japanci obeležavaju bogato nasleđe GT-R modela. Za njega je predviđeno nekoliko boja, i to Bayside Blue sa belim trkačkim trakama i plavim akcentima na točkovima, pa bela beja sa crvenim trakama i Super Silver boja sa belim trakama. Uz to idu i elektronski kontrolisano oslanjanje, prigodne oznake edicije, specijalna siva kolor šema za unutrašnjost, sedišta sa utisnutim logom edicije, kao i alkantara i koža. Pod haubom je 3.8 litarski V6 twin-turbo motor sa 565KS, u kombinaciji 6-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 pointGledam malo cifre, bas su je "prisrafili" u N modu na 320Nm, s obzirom da je stari 2.0 165 bio na 360Nm ako se dobro secam. U D modu vidim da je na lepih 380Nm. Posto kazes da je jos nisi akao, probao si kod mene (doduse na kosacici) koja je razlika sa istih 140KS, ali +30Nm (skoro 260Nm) u Sport modu. Totalno druga prica i dozivljaj auta, pogotovo je uzivancija u preticanjima. A ovde je to +60Nm, tako da je razlika jos izrazenija. Svidja mi se sto je i max snaga na nizim obrtajima nego ranije, na 3750rpm.
-
1 point
-
1 pointSent from my SM-G950F using Tapatalk
-
1 point@Davor84 Hvala, hvala Evo ako ga nekoga zanima o motoru i ukratko o DNA
-
1 pointPisanje smo izdvojili iz opste teme o kupovini Tipa , jer se vec prilicno krenulo u detalje o konkretnom autu. Pa je iskljucivo dobra volja vlasnika sta zeli da pise, da li zeli da postavlja slike itd... Sto se signalizacije otvorenih vrata tice, meni licno je sve logicno, intuitivno i ne ostavlja mogucnost za gresku. Na uspesno zakljucavanje, migavci se jednom duze upale i ugase, sa jasnim zvukom mehanickog zakljucavanja. Ako neka vrata ostanu otvorena, migavci blinkaju vise puta u kracim intervalima i prosto je nemoguce to ne videti . Vrata ostaju nezakljucana i tera te da sve lepo zatvoris ili otklonis problem. Na otkljucavanje auta (ili samo gepeka) blinkne 2 puta. I to je to, ako pricamo o verziji bez fabrickog alarma. Ako on postoji, dodatno i zvukom identicno isprati sve ovo.
-
1 pointObjašnjen princip trke sa konkurencijom i zašto kod jednog može, a kod drugog ne veći motor. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
1 point@Davor84 @PedjaZ Pozdrav i dobrodoslica, puno bezbednih kilometara sa novim masinama. Slobodno se raspisite i uzivajte na forumu ...
-
1 pointVratis na fabricki pre tehnickog Pre tehnickog: Na tehnickom: Treba atestirati kao i sve ostalo sa potvrdom proizvodjaca, mada zavisi od toga koliko je ekstremno, mnogi su izmuvali da proizvodjac izda potvrdu kako je to standardni deo pa se tu zavrsava prica. Mada to podrazumeva onda da je u pitanju auto koji ima svog predstavnika tu, posto cisto sumnjam da bi istu stvar uradili ovi iz agencije i naravno da nije u pitanju Zastava jer oni nista ne rade...
-
1 pointZnači i dalje nećeš da priznaš da si uzeo u zameni beli Stilo PK table i doplatio nego sad otvarate novi profil pod pseudinomom Davor84 aka @MS PK i kao javio se novi kupac Brava.
-
1 pointHvala na lepim zeljama i pozitivnim komentarima. @PremieRacing evo ti jedna slika da vidis boju, mislim da se na suncu lepse vidi. Evo i druga da se vidi kokpit. @VladaG9 nazalost ne mogu da ti kazem, ne zato sto sam smrad vec zato sto sam dobio neki vanserijski dil jer radim nesto za Porsche SCG, pa su me zamolili da ne pricam okolo po kojoj ceni sam ga dobio jer je bilo dosta ispod trzisne.
-
1 pointtotti strucni savetnik na scenariju Lazi Ristovskom za Kralj Petar seriju/film. čak mu je i rekao "Bio je malo viši"
-
1 pointpa ti si onda upamtio i ubistvo kralja Aleksandra Karadjordjevica e takvi se zovu papucari
-
1 pointovi na vlasti su jadni,a ova opozicija jos jadnija,nema normalnog coveka za koga bi da glasam,isto bi bilo,a isto bi bilo da dodju novi stari na vlast
-
1 point
-
1 pointUvozavali se danas. Zanimljivo iskustvo. Prvi put je danas video uspon, prvi put mi se uključio shift, ali naniže. Radi prilično logično i kad se poštuje, i dalje se ostvaruje normalna putna brzina. Baš tu putnu brzinu saobraćaja lako prati, bez mnogo napora i sa ne mnogo obrtaja (na tihih 2000-2500). Preporučili su mi na primopredaji čestu izmenu režima obrtaja, česta šaltanja, ali bez ikakvog preterivanja u početku. Međutim, u uslovima jakog saobraćaja ne osećam zbog toga ni malo hendikepa. Prati, ne zaostaje, čak imam prostora i za poneko preticanje. Inače, baš kao što sam pisao posle probne vožnje, u režimu magistralnog puta (60-90), najlakše se vozi uz preskakanje brzina. druga je vrlo kratka i po gradu prva treba samo za polazak iz mesta. Drugom se lako oporavlja i kada je potpuno umrtvljen. Svaka sledeća je duža, ali i dalje kratka, pa sam se nekoliko puta iznendaio pošto sam prethodno mahinalno vozio i šaltao, da je već u četvrtoj. Sve komande su logične, i adekvatno postavljene, tako da ni jednu ne tražim ili razmišljam o njoj. Sada poredim svoje ranije iskustvo vožnje jednog grande punta za kojeg kažu da je u genetskoj vezi sa platformom tipa. Ta dva iskustva se ne porede. Prema tipu, grande dođe kao ručna kolica. (Izvinjavam se vlasnicima GP, ali to mi je utisak). Evolucija je učinila svoje, kao i nova filozofija pravljenja automobila u Fiatu. Jedina dodirna tačka im je set prekidača levo od volana, za maglenke, visnu snopa svetla, ASR... Ispred zgrade mi je jako tesno i podrazumeva se provlačenje i korišćenje prostora do poslednjeg cm. Visoka vozačka pozicija a la 500l, veliki retrovizori, senzori, lak i precizan volan sa velikim ajnšlagom i intuitivne ivice, pomažu da ga lako upakujem tamo gde je stajala fiesta. Danas sam se i malo igrao prvi put, pa sam konfigurisao disple po svom ukusuj. Pronašao sam i grafički prikaz senzora. Možda je tu moglo da se upotrebi još malo mašte i meni funkcija bude bogatiji, ali sama grafika je efektna i veoma čitljiva i danju i noću, čak i meni koji imam solidnu + dioptriju i teško podnosim gledanje na blizinu. Ova dva jutra koliko se družimo su poprilično hladna u mom kraju ( do blizu nule, ali grejanje kreće vrlo brzo, a iznenadio me je i brzinom postizanja radne temperature. Uspeo sam da čujem prvu brzinu ventilatora hladnjaka. Neverovatno je tih i neiskusno uho ga ne bi registrovalo. Odmah sam pomislio na zvuk škodinih ventilatora koji se čuju nadaleko. Koristio sam i klimu i grejanje. Unutrašnji ventilator je nečujan na prvoj brzini, naslućuje se nadrugoj, a već ozbiljno čuje ns trećoj i četvrtoj. Međutim, nisam imao potrebe da koristim ni jednu osim prve. Malo su mogli bolje da reše komandu recirkulacije, ali negde se moralo i štedeti. Ona je mehanička klizna koja pomera klapnu koja se čuje dok se pokreće. Na šesnaestogodišnjoj fiesti to je električna komanda. Imam i jednu zamerku. Ako sva vrata nisu dobro zatvorena, čak i kad zadnja ostanu na prvom zubu, neće zaključati ni jedna. Odbijanje zaključavanja prati samo blinkanje migavaca, ali ne i bilo kakav zvuk. I kada zaključa, to je skoro nečujno. Zato mora da se prati, ali i zna šta migavci kažu, da ne bi ostao otključan. Naravno, može i da se proveri ručno, ali šta ćemo kad su ruke zauzete? A kad smo kod toga, jedan ključ je prekolopni sa daljinskim, a drugi sasvim običan, čak i bez ikakvog dugmeta na sebi.
-
1 pointDa pohvalim TAMS Misić na Mirijevu, pored izuzetno korektnog odnosa, dobre usluge, njihova radnica me je sama pitala za polisu i papire od prethodnog auta kako bi umanjila polisu!
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
Dolazi li Volkswagen/Mercedes/Toyota u Srbiju?
Nidza Savin reacted to danko for a post in a topic
Možda će da se otvori fabrika polovnih Golfova II -
1 pointČista desetka! Dušan Tadić odigrao je u utorak uveče u Madridu savršenu utakmicu. Srbin je zabeležio najbolji meč sezone kada je bilo najvažniije, na gostovanju najvećem evropskom klubu, trostrukom uzastopnom osvajaču Lige šampiona. Tadić se poigravao sa odbranom Real Madrida te golom i uz dve asistencije režirao impresivnu pobedu Ajaksa 4:1 na Santjago Bernabeuu. Prema statistici ''SofaScore'', Tadić je protiv najtrofejnijeg tima LŠ dobio čistu desetku. On je prvi Srbin koji je dobio ocenu 10 u Ligi šampiona. Tadić je za 90 minuta uspešno izveo sva četiri driblinga, poslao je 22 tačna dodavanj (74%), od kojih je pet bilo ključnih, a sa tri je stvorio velike šanse. Ali, i ne samo po SofaScore. Mnogi evropski časopisi davali su ocene fudbalerima nakon ovog susreta, pa je tako Tadiću pripala, kako kažu, retka desetka od renomiranog francuskog lista L'Ekip. Kako se navodi, Tadić je tek deveti fudbaler ikada koji je dobio desetku od kolega iz L'Ekipa. Na toj listi su još: Frank Soze (1988), Bruno Martini (1988), Oleg Salenko (1994), Lars Vindfeld (1997), Lionel Mesi (2010, 2012), Levandovski (2013), Karlos Eduardo (2014) i Nejmar (2018). Fudbalski svet bruji o partiji Tadića, koji je u 30-toj godini života odigrao najbolju utakmicu u karijeri. Preuzeto sa b92.net
-
1 point
Fiat Bravo Sport 1.9 novi zmaj
alfini0507 reacted to MS PK for a post in a topic
Smiri strasti Ivane @minimalizam. Trazimo patosnice, kakvih 50e bre ceo skuter kupim za 80e covece
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".