Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/16/19 in all areas

  1. 5 points
    Pa ne moze onu sa dizalice da stavi jbg
  2. 4 points
    dekirs

    Drska ženo plava - AR Giulietta 2.0 150

    Da se otvori polako nova tema nakon sto je Bravo otisao. Plavusa restyle 2.0 150ks rodjena 2014te, sa valjda "pravih" 167k na satu. Tako kaze i ona aplikacija. Uvezena iz Italije. Dugo sam listao oglase, bukvalno godinu dana gledam Alfe i razmisljam dal da prodajem Brava i uzmem jednu sebi. Realno nisam imao potrebe da prodam Bravo jer me je auto sluzio dobro i generalno mi nije trebao drugi auto.. ALI.. Hteo sam Djulijetu i jbg. Gledao sam ja i druge marke, od C5, Insignije, 508 od limuzina i manjih kao sto su G6, Astra J itd.. Ali sam skontao da me to toliko i ne zanima i da nemam potrebu da prodam Brava zbog takvih automobila. Kada vec menjam neka bude AR. Pocela je potraga za benzinjarom 1.4 MultiAir, nasao onu crnu na BG autoplacu i dobro je sto je nisam uzeo, jer je dosla plava. Ukratko, ponuda benzinaca kod nas je katrastrofa, taj motor je odlican osim tog problema sa MA jedinicom koji moze biti i ne mora, nema nista drugo. Jako se lepo vozi bar kod kolege @Ivan u Bravu bio sam odusevljen motorom. Nazalost, nasi placevi ne zele da uvoze to jer jbg i dalje se ovde jure dizeli.. steta. Nisam mogao vise da cekam kada je prodat Bravo, bukvalno sam u istom danu sve resio oko oba auta i drago mi je da je tako. Plavusu sam gledao u ponedeljak i vec u petak sve dogovorio i zavrsio. Od opreme ima: Multimediju 6.5" sa navigacijom, PANORAMU ( ), crno nebo iiiiiii to je to. Ne racunam hill holder i te gluposti.. Hteo sam da uzmem auto sa xenon farovima ali to je jako tesko bilo naci da se poklopi. Posle mi je kolega Horvat skrenuo paznju da je bila doplata oko 1100e za xenon svetla sto i nije mala cifra otud i mali broj takvih modela.. Utisak u voznji u odnosu na Brava... Nebo i zemlja, da se ne uvrede kolege. Mozda sam i pod utiskom, nisam ni probao auto kako treba dok se ne zavrse servisi i ostalo ali... Lezanje, odziv na volanu, nisko sedenje, drzanje sedista, ponasanje u krivinama itd.. Stvarno neverovatno nesto. Mislio sam da ljudi pricaju gluposti kada sam citao utiske po netu ali stvarno je tako. Ovo je stvarno vozacki auto. Izolacija u odnosu na Brava je nesto bolja, kvari samo utisak izolacija poda, klasika kod svih Italijana, doduse vrlo moguce da su i moje gume za zamenu i da one prenose dosta toga. Kvalitet materijala u restyle je dobar, ne skripe rukohvati na vratima kao kod prethodnika, vrlo malo cvrcaka ima ali generalno meni to ne smeta, navikao sam da to Italijanska kola imaju a verujem i mnoga druga samo eto.. Ne prica se o tome Volan je lep tj lepsi nego pre-restyle, sedista su bolja i jaako dobro drze, tabla deluje da je malo kvalitetnija, npr komande za klimu su po meni bolje uradjene nego u Bravu itd.. Najveci utisak pored same voznje je ovaj novi 2.0 jtdm-2 motor. Neverovatno je da su konacno ispeglali rad motora, mnogo mirnije radi i tise i to pricam kada se stoji napolju sa sve otvorenom haubom. Bas sam se iznenadio kako kulturno radi motor, to sam kod dizela vidjao jedino u HDI varijantama, samo sto je ovo jos bolje. Auto lepo ide prima gas fino, medju-ubrzanja su odlicna, cak i lep zvuk ima kada se stisne... Al pisacu vec utiske posle par nedelja jer je jos uvek sve novo. Ne znam vise ni sta ta napisem to bi bilo to U moru Golfova na forumu ovo mu dodje kao penicilin Slike su nikakve, bice bolje kada stane ova kisa i kada se auto posteno opere.. I dalje ima onu prasinu od stajanja. Hteo bih samo da se zahvalim Ivanu, Milutinu, Horvatu, Nesi, Skiletu i svima ostalima na pomoci
  3. 3 points
    Stilisa

    Drska ženo plava - AR Giulietta 2.0 150

    Cestitam kolega! Da lepo sluzi i da se lepo druzite. Pravi momacki i vozacki auto.
  4. 3 points
    silenci

    Kuda ide ovaj svet?

    ovi na vlasti su jadni,a ova opozicija jos jadnija,nema normalnog coveka za koga bi da glasam,isto bi bilo,a isto bi bilo da dodju novi stari na vlast
  5. 2 points
    Eto ponovio se... Pa me neki vec prozivaju da predstavim auto... Odmah da se ogradim, nikad se nisam lozio na Golfa i mislio sam da nikad necu kupiti jedan. Vozio sam ih sve od keca do 6-ice i iako ne mogu poreci da su dobri i kvalitetni automobili, uvek mi je smetala tvrdoca vesanja i stur enterijer (Nemacka klotara sto bi se reklo). I onda pre pola godine u firmi dobijemo par komada 7.5 1.6 TDI Trendline tako da sam imao prilike da se dobro upoznam sa autom kako po gradu tako i na duzim putovanjima. Auto kao auto je sjajan. Nemacki cvrsto upakovan sa vrhunskom finalnom obradom pogotovu enterijera. Prvi utisak kada sam seo u taj 1.6 je bio: opaa ala su se Svabe potrudile, ovo nema mnogo veze sa prethodnim Golfovima. Drugi utisak je bio: opaaalaaaa ala je ovo udobno i lepo se vozi. Treci utisak je bio: jbt jesam li seo u Golf??? Inicijalno sam i planirao da kupim 1.6 TDI dok mi drugar koji radi u Porsche-u nije rekao: ne budi budala, pogledaj 1.0 TSI. Potom mi je ugovorio probnu voznju. Buduci da mi je i prethodni auto bio malolitrazni turbo benzinac, otprilike sam znao sta da ocekujem. Medjutim iznenadio sam se i to mnogo. Prosto nisam mogao da verujem sta su izvukli iz 999 cc. Koleginica iz Porsche-a koja je bila sa mnom u kolima je bila strpljiva te je probna voznja trajala vise od 2 sata. Posle probne voznje sam toliko bio u neverici da sam krenuo da uporedjujem po svim pitanjima 1.6 TDI i 1.0 TSI da bih video sta mi je ciniti po pitanju kupovine. Prvo, 1.0 TSI ide bolje od 1.6 TDI. Znam da necete verovati ali je tako. Vagen se sa ovim motoricem ozbiljno potrudio a i 1.0 je od 1.6 laksi za 100 kg + kraci menjac jer 1.0 ima 6 brzina a 1.6 5. Drugo odrzavanje i registracija su znacajno na strani TSI-a + sto stvari koje na dizelu dolaze kasnije na naplatu kao sto je DPF filter ovde ne postoje. Trece, potrosnja. 1.6 TDI po gradu (Bg) trosi oko 6.5, pricam o mojoj voznji. 1.0 TSI zavisno od guzve trosi od 5.5 do 8. aj da kazemo da je prosek 7-7.5. Kad se uporede cena dizela i benzina dodjem otprilike na isto. Da ne pricam o autoputu gde TDI trosi 5.5 a TSI 4.5 zbog 6-te brzine. Dakle matematika je jasna, sve ide u prilog benzincu. Buduci da sam vec vozio malolitraznog turbo benzinca i da nemam predrasuda prema takvim motorima, odluka je bila jasna. Kupujem TSI. Mozda bih kupio i 1.5 da nije toliko skup, ali 1.0 mi je bio u zlatnoj sredini sto se tice svega, performansi, potrosnje, odrzavanja a i ponajvise cene. Ovaj Golf je edicija 7.5 1.0 TSI u Comfortline opremi i prvi utisci su fenomenalni. Definitivno je VW na ovom Golfu otklonio sve stvari koje su mi na ranijim verzijama smetale. Enterijer daleko prijatniji nego ranije, mesta unutra kolko oces, sve je jako prijatno na dodir. U voznji je mnogo udobniji i upija ove nase rupe sjajno, zvuk u kabini prilikom prelaska preko oranja je minimalan a vibracija skoro da nema. Celokupnom utisku doprinose i 15-ice koje verovatno necu menjati zarad udobnosti. Na otvorenom putu drzi traku kao po sinama. Motoric ima 110 ks i 200 nm i meni je prilicno neverovatno da ovako mali benzinac ulazi lagano u teritoriju dizela sa torq-om. Moment je na raspolaganju vec od 2000 obrtaja kao i na dizelu te se auto moze voziti i prilicno penzionerski i tada je jako stedljiv. Sto se opreme tice ima sve sto treba vec i u Trendline paketu, a Comfortline se razlikuje po boljim sedistima podesivim i po visini sa podesavanjem lumbalnog dela, na zadnjem sedistu naslon za ruke (sa ski rupom) , zatim puno lepse lajsne unutra, dodatne hrom lajsne spolja, bolje osvetljenje unutra i jos po neke prcaboce tipa fioka za naocare i tako to. Ono sto obavezno mora da se pomene je adaptivni tempomat koji jos uvek nisam imao prilike da isprobam. Jedino sto je diskutablino je sam izgled automobila. Jbg Golf je Golf i to se prepoznaje sa 3 kilometra. Mada meni je ok, nije najlepsi auto na svetu ali daleko od toga da je ruzan. Meni je licno najbitnije po pitanju dizajna kakav je unutra posto ga tu najvise gledam. Eto, toliko zasad... FLCS je u tranziciji FLFauVeCS a vi pocnite sa trpanjem...
  6. 2 points
    knezevic76

    Funny photos

    Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka
  7. 2 points
    totti

    Kuda ide ovaj svet?

    Polako da, sigurno ne [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  8. 2 points
    djomla

    Funny photos

  9. 2 points
    Hvala na lepim zeljama i pozitivnim komentarima. @PremieRacing evo ti jedna slika da vidis boju, mislim da se na suncu lepse vidi. Evo i druga da se vidi kokpit. @VladaG9 nazalost ne mogu da ti kazem, ne zato sto sam smrad vec zato sto sam dobio neki vanserijski dil jer radim nesto za Porsche SCG, pa su me zamolili da ne pricam okolo po kojoj ceni sam ga dobio jer je bilo dosta ispod trzisne.
  10. 2 points
    bane1321

    Kuda ide ovaj svet?

    @djomla @totti koristi staru taktiku - Upoznaj neprijatelja da bi ga lakše pobedio! Zato čita te ženske stranice!
  11. 2 points
    Gleda automobile, u pocetku smo bio entuzijasta da zelim da izdvojim vise para, a onda odlucio da idem na nesto za nijansu jeftinije, medjutim spazio sam par Djulkica, izmedju ostalog i ovu, ali i onu vec od sretno vlasnika pomenutu na bg autoplacu, ona je doduse turbobenzinka. Super auto, u svakom slucaju, nekako je drugacije od svega ono sto se vozi, tipa nekih Golfova, Citroena itd itd. Ima neku svoju crtu. Kao svojevremeno 156-ca kad se pojavila. Iako su to potpuno drugaciji koncepti, automobili, ali cisto u nekom vizuelnom smislu.
  12. 2 points
    banjo1990

    F1: Ferrari

    Koliko god obožavao Ferrari kao brend, tradiciju i sve ono što su dali automobilskoj industriji, toliko ovu F1 ekipu u najmanju ruku ne shvatam. Evidentno je da posle tri trke Vettel kao vozač nema nikakvu prednost u odnosu na Leclerka. Uništili su malome trku, a tim nije dobio apsolutno ništa, već su ponovo izgubili poziciju do Red Bulla samo da bi se propustio Vettel... Jasno je da mladi vozači moraju biti strpljivi, da jačaju i uče, ali ovde je pitanje interesa samog tima, a meni se čini da je itekako u interesu tima da Leclerk dobije podršku, jer mali je veliki talenat. Mnogo bi mi bilo žao da ubiju plam u njemu i želju da pobeđuje, i toga se jako bojim.
  13. 2 points
    Može Aca T. za 20 e da traži gume za nas. Ali mora njegov vulkanizer da izbalansira. Verujem da ima iskustva i znanja
  14. 2 points
    Mozda je vec neko pisao,ako jeste ja se izvinjavam.Naime drugar otisao da registruje auto i kontroler na tehnickom mu rekao:Decko pustamo te na rizik,zbog ovih led sijalica unutar kabine
  15. 2 points
    darkman14

    Kuda ide ovaj svet?

    totti strucni savetnik na scenariju Lazi Ristovskom za Kralj Petar seriju/film. čak mu je i rekao "Bio je malo viši"
  16. 2 points
    Milutinac

    Kuda ide ovaj svet?

    Od ovoga trenutno tesko da postoji sta gore...mizernije...bezobraznije...prizemnije...itd itd itd
  17. 2 points
  18. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  19. 2 points
    YUgisa

    Yugo 1.1 EFI

    Tako sam dobro prosao da su ponudili da dodjem i sledece godine
  20. 1 point
    Svi imaju 22mm i 23mm. Nigde nema 24mm i 25mm. Vidim da cu kao Milutin naruciti powerflex ako ne nadjem obicnen kod nas.
  21. 1 point
    Teško,ali nikad se ne zna
  22. 1 point
    djomla

    Kuda ide ovaj svet?

    Jednog dana će proći sve ovo, tada bi najradije gledao da sva ova bolumenta koja olako uzima u usta reč "fašista" i sl. završi iza rešetaka. Koji stadijum idiotizma moraš da imaš da tako pričaš o neistomišljenicima? Ne znam kako je bilo za vreme Slobe, bio klinac tada. Sent from my 3310
  23. 1 point
    djomla

    Kuda ide ovaj svet?

    Šaban je već "kupovao" glasove, plus je bio u reklamnim spotovima.. Sent from my 3310
  24. 1 point
    knezevic76

    Kuda ide ovaj svet?

    Inače, Bora Čorba nastupa 19. Na sns mitingu. Jedini čovek koji je uspeo da postane legenda i da izađe iz iste! Kaže AV, da mu je žao pto je Šaban preminuo, i on bi pevao. Pa da je znao, odložio bi smrt za posle mitinga. Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka
  25. 1 point
    horvat

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    I energy saver nije za vece putne brzine, zato je ok taksistima.. Ko malo cesce putuje, pa jos i voli da zgazi >100-120 kmh (gde se moze), ojoj, ume da bude punjenje gaca kad se malo brze udje u krivinu, pa auto ne poslusa bas
  26. 1 point
    Za GP 1.3 u običnoj opremi 2007, 6500din porez, saobraćajna je sada skuplja malo i iznosi 1666
  27. 1 point
    Ma naravski, sprdnja nam je glave sacuvala. Nego, imam fetish prema malolitraznim motorima. Kad malo bolje razmislim jedino sam vece motore imao u Multipli i Cromi, sve ostalo je bilo oko soma cc.
  28. 1 point
    Volkswagen još uvek nije odlučio da li će i gde u jugoistočnoj Evropi graditi novu fabriku automobila Na vest koju je objavila nemačka agencija DPA, da je Volkswagen suzio izbor zemalja na Bugarsku i Tursku, stigao je demat iz Volfsburga. Lesli Botke, portparol za proizvodnju i prodaju u Volkswagenu, drži se ranijeg stava da nemački gigant još nije odlučio da li će i gde će u jugoistočnoj Evropi graditi fabriku automobila. Ona je za ''Politiku'' rekla da nema novosti. Potvrdila je, piše list, da je njena izjava od pre dve sedmice i dalje aktuelna. Tom prilikom je rekla da su još u fazi definisanja potrebnih zahteva i istraživanja potencijalnih lokacija u istočnoevropskim zemljama. Volkswagen, prema ranijim nezvaničnim informacijama, vaga izmedju Srbije, Bugarske, Rumunije, Turske i Severne Makedonije. U proizvodni pogon, koji planira da otvori 2023. godine, uložio bi, navodi se, 1.4 milijarde evra, zaposlio pet hiljada radnika i proizvodio 300.000 automobila godišnje. Ambasador Nemačke u Srbiji Tomas Šib, rekao je pre nekoliko dana da nema novosti u vezi sa eventualnim dolaskom Volkswagena u Srbiji i da ta odluka još nije doneta, kao i da će o tome odlučiti sama kompanija. ''Nadam se da će odluka biti u korist Srbije. Ne znam kada će odluka biti doneta, ali bi to bio nastavak pozitivnog trenda'', rekao je tada Šib. Prema izveštavanju agencije DPA, o lokaciji nove fabrike nadzorni odbor Volkswagena trebalo bi da razgovara posle Uskrsa, a odluka bi trebalo da bude doneta u novembru. preuzeto sa - Auto Blog
  29. 1 point
    vicent

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Taxisti se poubijaše za Energy Saver gume. Nekada je to bila polu-plastična Barum (sa Lade), pouzdana je do 60 kmh a prelazi 100 hkm. Lepota jedna !
  30. 1 point
    dekirs

    Sportska kladionica

    @neshaoct Reaguj Neso
  31. 1 point
    MS PK

    Drska ženo plava - AR Giulietta 2.0 150

    Aaa, pa dobro. Neka je sa srecom onda!
  32. 1 point
    @dekirsSlazem se Bravo u nekoj dobroj boji, sa filnim felnama, i ukrasnim lajsnama, ume lepo da izgleda, znam jer sam ga imao, a recimo prijateljica vozi kupe ceed/a nekog 2015 i nista manje iz nekih uglova nije izgledao ok i parirao u tom vizuelnom smislu. Isto se moze reci, kada je boja dobra i kad je napucana i za Cromu, da moze da stane pored nekih "noviji" modela, uz specificnosti njenog izgleda uopste, kao i za Alfu 159 mladja godista, drze se jos, sto se ne bi moglo reci za 156, Stila i Libru, koja iako recimo lep auto ipak biva dizajnom prevazidjena i zastarela. A Djulka je izvan svih ovih kategorija, ona je prosto onako neka nova era dizajna ita automobila. I zaista neki Golf vizuelno nema sta da trazi pored nje. Ne pricam o kvalitetu auta, nego u ukupnom dizajnu, i izgledu automobila.
  33. 1 point
    Flex

    Drska ženo plava - AR Giulietta 2.0 150

    Uuuu lepooo. U zdravlju te sluzila.
  34. 1 point
    Da čestitam i ovde, bar se neko od nas što jurimo Đulke da usrećio @Nidza Savin Tako je, to je ta. Vidiš i na ramu za tablice
  35. 1 point
    darkman14

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    @Nidza Savin evo @zunto prodaje svoju vektru. Tu je u NS, pa pogledaj. Mislim da je bolje nego da juris po placevima
  36. 1 point
    Flex

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ne moze biti tacnije, nazalost.
  37. 1 point
    Djuk85

    Kuda ide ovaj svet?

    Ma tačno nam se u lice smeju. Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
  38. 1 point
    silenci

    Kuda ide ovaj svet?

    naravno,kada su ljudi takvi u Srbiji i dosta ljudi,ako ne i 50 posto ljudi veruje u vucica i sns i to se nikad nece promeniti,a nas koji smo protiv je mali procenat,debilizam i kretenizam,al mene vise nervira sto je Ferrari ocajan na startu sezone
  39. 1 point
    Nije ni blizu 1.2 TSI. Apropo boje, akrilna tamno siva, mnogo lepa uzivo
  40. 1 point
    SalacUE

    Funny photos

  41. 1 point
    SalacUE

    Funny photos

  42. 1 point
    Ja bih ih stavio na neku Pandu 4x4 npr., jer mi više liče na all terrain nego all season.
  43. 1 point
    Axic

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Retko ružna šara, čak su i one Tigar Winter aka Transformers lepše od ovih.
  44. 1 point
    Bobina nema veze sa kompresijom. Bez skidanja glave nema ništa.
  45. 1 point
    Boris90

    Kuda ide ovaj svet?

    Treba ih sve zajedno nahvatati i ukloniti. Kako vlast tako i opoziciju. U suprotnom gotovi smo zaista..
  46. 1 point
    knezevic76

    Funny photos

    Oplako sam Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka
  47. 1 point
    Siciliano

    Vicevi 120%

    . Послато са SM-G531F уз помоћ Тапатока
  48. 1 point
    neshaoct

    P: Delovi za Fiat, Lancia

    @Đađo Sve je ok.
  49. 1 point
    Milutinac

    Kuda ide ovaj svet?

    Bogami...ovi ne dobijaju samo sendvice...
  50. 1 point
    (klik na sliku za ulazak na sajt) from: FCA Group to: Fiat-Lancia Club Serbia date: Thu, Apr 19, 2018 at 2:37 PM subject: Premijerno predstavljamo zvaničnu ABARTH veb stranicu za lokalno tržište Pišite nam Vaše utiske!
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...