Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/13/19 in all areas

  1. 8 points
    YUgisa

    Yugo 1.1 EFI

    Tako sam dobro prosao da su ponudili da dodjem i sledece godine
  2. 3 points
    Komso,pod jedan, drzi se Gorana i sve ce biti OK. Ne zuri sa vadjenjem DPFa jer ako radi regeneracije u pravilnim intervalima onda je samo to sto si par njih prekinuo zaredom. Dakle, dijagnostika a onda praksa da vozis malo i otvorenog puta na 2500 o/min i vise. Drugo, vozis Cromu 150 ks a na auto putu ides 90 kmh[emoji32]wtf..pa kola te sama preko DPFa upozoravaju da nisu za to napravljena[emoji23][emoji23][emoji23] I trece, vidim ti neku prasinu na vratu volana na posednjoj slici....nisam to od tebe ocekivao[emoji14]
  3. 3 points
    silenci

    Kuda ide ovaj svet?

    i ako ih sve pohvatamo i posaljemo u istoriju,doce jos gori i smrdljiviji,mnogo ima ološa u Srbiji sto su u politici,pametni ljudi se nebave politikom il voze Fiat i Lanciu i citaju FLCS forum
  4. 2 points
    Danilo1

    Prvi skup Bravista 21.4.

    Nuova Bravo skup ce biti odrzan u nedelju (21.4) oko 12h na Kosutnjaku blizu Hajducke cesme, svako je dobrodosao (naravno mogu i drugi modeli da dodju ) Vidimo se!
  5. 2 points
    branik

    Fiat novi Tipo 1.4 95KS

    Uvozavali se danas. Zanimljivo iskustvo. Prvi put je danas video uspon, prvi put mi se uključio shift, ali naniže. Radi prilično logično i kad se poštuje, i dalje se ostvaruje normalna putna brzina. Baš tu putnu brzinu saobraćaja lako prati, bez mnogo napora i sa ne mnogo obrtaja (na tihih 2000-2500). Preporučili su mi na primopredaji čestu izmenu režima obrtaja, česta šaltanja, ali bez ikakvog preterivanja u početku. Međutim, u uslovima jakog saobraćaja ne osećam zbog toga ni malo hendikepa. Prati, ne zaostaje, čak imam prostora i za poneko preticanje. Inače, baš kao što sam pisao posle probne vožnje, u režimu magistralnog puta (60-90), najlakše se vozi uz preskakanje brzina. druga je vrlo kratka i po gradu prva treba samo za polazak iz mesta. Drugom se lako oporavlja i kada je potpuno umrtvljen. Svaka sledeća je duža, ali i dalje kratka, pa sam se nekoliko puta iznendaio pošto sam prethodno mahinalno vozio i šaltao, da je već u četvrtoj. Sve komande su logične, i adekvatno postavljene, tako da ni jednu ne tražim ili razmišljam o njoj. Sada poredim svoje ranije iskustvo vožnje jednog grande punta za kojeg kažu da je u genetskoj vezi sa platformom tipa. Ta dva iskustva se ne porede. Prema tipu, grande dođe kao ručna kolica. (Izvinjavam se vlasnicima GP, ali to mi je utisak). Evolucija je učinila svoje, kao i nova filozofija pravljenja automobila u Fiatu. Jedina dodirna tačka im je set prekidača levo od volana, za maglenke, visnu snopa svetla, ASR... Ispred zgrade mi je jako tesno i podrazumeva se provlačenje i korišćenje prostora do poslednjeg cm. Visoka vozačka pozicija a la 500l, veliki retrovizori, senzori, lak i precizan volan sa velikim ajnšlagom i intuitivne ivice, pomažu da ga lako upakujem tamo gde je stajala fiesta. Danas sam se i malo igrao prvi put, pa sam konfigurisao disple po svom ukusuj. Pronašao sam i grafički prikaz senzora. Možda je tu moglo da se upotrebi još malo mašte i meni funkcija bude bogatiji, ali sama grafika je efektna i veoma čitljiva i danju i noću, čak i meni koji imam solidnu + dioptriju i teško podnosim gledanje na blizinu. Ova dva jutra koliko se družimo su poprilično hladna u mom kraju ( do blizu nule, ali grejanje kreće vrlo brzo, a iznenadio me je i brzinom postizanja radne temperature. Uspeo sam da čujem prvu brzinu ventilatora hladnjaka. Neverovatno je tih i neiskusno uho ga ne bi registrovalo. Odmah sam pomislio na zvuk škodinih ventilatora koji se čuju nadaleko. Koristio sam i klimu i grejanje. Unutrašnji ventilator je nečujan na prvoj brzini, naslućuje se nadrugoj, a već ozbiljno čuje ns trećoj i četvrtoj. Međutim, nisam imao potrebe da koristim ni jednu osim prve. Malo su mogli bolje da reše komandu recirkulacije, ali negde se moralo i štedeti. Ona je mehanička klizna koja pomera klapnu koja se čuje dok se pokreće. Na šesnaestogodišnjoj fiesti to je električna komanda. Imam i jednu zamerku. Ako sva vrata nisu dobro zatvorena, čak i kad zadnja ostanu na prvom zubu, neće zaključati ni jedna. Odbijanje zaključavanja prati samo blinkanje migavaca, ali ne i bilo kakav zvuk. I kada zaključa, to je skoro nečujno. Zato mora da se prati, ali i zna šta migavci kažu, da ne bi ostao otključan. Naravno, može i da se proveri ručno, ali šta ćemo kad su ruke zauzete? A kad smo kod toga, jedan ključ je prekolopni sa daljinskim, a drugi sasvim običan, čak i bez ikakvog dugmeta na sebi.
  6. 2 points
    Riken by Tigar Pravi(bar na papiru) all season pneumatik. WinterA je dobila sina!!
  7. 2 points
    Komsija nocna voznja uz kisu pa je stoga takva brzina bila... Brdsko-planinska voznja po iskljucenju sa auto puta je gurala negde izmedju 2500-3000rpm...[emoji6] Od onda se DPF nije javio... Sto se prasine tice nema opravdanja... Sorry... [emoji20]
  8. 2 points
    Ne znam čoveka mojih godina koji nije obožavao R5 kao mali!!!
  9. 2 points
    mislim, stvarno.....
  10. 2 points
    Da pohvalim TAMS Misić na Mirijevu, pored izuzetno korektnog odnosa, dobre usluge, njihova radnica me je sama pitala za polisu i papire od prethodnog auta kako bi umanjila polisu!
  11. 2 points
    Ono kad kao klinac balavis na sportskog R5 a kad dodjes u neke godine zavrsis iza volana Scenica[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
  12. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  13. 2 points
    MS PK

    (Pre)dug rad automobila u mestu tokom leta?

    Idealno bi bilo za motor tj.radnu masinu da se upali i nikada ne ugasi Nemoj to uopste da te brine, moze da radi koliko god hoces dokle god mu je radna temperatura normalna kao i pritisak ulja. Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  14. 2 points
    @alfaholic Dokle god ne držiš nogu na kvačilu sve vreme stajanja u mestu, tj. sa držanjem auta u leru ne vidim da može postojati neki vremenski limit koji bi bio problem kod čekanja prilikom prelaska granice. > klima radi - sve ok za putnike. > sistem za hlađenje motora radi - sve ok sa temp. motora iako auto takoreći stoji. > ne držiš nogu na kvačilu - sve ok. Sa ove tri stavke vremenski limit je samo količina goriva...
  15. 2 points
    YUgisa

    Yugo 1.1 EFI

    Napokon dosao i taj dan:
  16. 2 points
    Siciliano

    Vicevi 120%

    . Послато са SM-G531F уз помоћ Тапатока
  17. 2 points
    ivanvi

    Fiat novi Tipo 1.4 hatchback

    I na ovoj boji se ne vidi preterano prljavstina. Standardna pop oprema Daljinsko otključavanje / zaključavanje vrata Električni podizači prednjih prozora ABS, ESP Podesavanje farova po visini Prednji Air bag za vozača i suvozača Senzor merenja spoljne temperature Bocni Airbag-ovi + Bocni Airbag-ovi za glavu Grejac zadnjeg stakla Senzor za ne vezivanje pojasa Deljiva zadnja klupa TPMS - Senzor za pritisak u pneumaticima Branici u boji vozila Elektro servo volan sa funkcijom podesavanja volana Čelicne felne 15" Manuelni klima uređaj Set za reparaciju gume (FIX & GO) TFT Displej - putni racunar Radio uredjaj sa USB-om, bez CD-a Utičnica 12V Ja sam jos dodao zatamljena stakla, parking senzore, prenji naslon za ruku, rezervni tocak pune velicine, hromirane kvake i retrovizore u boji stakla i dokupio alu felne 16" za letnji set.
  18. 2 points
    Nemoj zaliti na Gorana, nisu to tolike razlike. Sa majstorima samo provereno, jer ovi "donesi resicemo" majstori, koliko sranja umeju da naprave, to ni 5 Gorana ne moze da ispegla posle za njima...
  19. 1 point
    Vidim da na forumu postoji više tema na kojima se govorilo o ovim klapnama, ne samo kod Lybre. Tako da neću previše detaljisati o montaži/demontaži i problemima, već ću da objasnim kako sam ja rešio kvarove ovih klapni. Naravno problem sa motorčićima klapni je što umeju da brljaju ili da ostanu zaglavljeni u jednom položaju. Ovi sklopovi imaju obične DC elektromotore koji preko reduktora zakreću klapne i potenciometre ili senzore ugla koji kompjuteru šalju informaciju o položaju klapni. Ovako izgleda jedan od motorčića: Postoji klapna za recirkulaciju vazduha koja, ako se ne varam, nema potenciometar nego samo motor. Ja sam imao problem sa motorčićem za regulaciju temperature kod vozača i motorčićem za regulaciju temperature kod suvozača. Srećom ova dva motorčića mogu da se izvuku bez skidanja table ali uz mnooogo gimnastike i sa zglobom i nastavcima za gedore. Ovako izgleda pristup motorčiću sa vozačeve strane: Elem, kod mene prvo nije radila suvozačeva klapna i kalibracija klime nije pomogla, klapna nije mrdala iz položaja za hladno. Kada se pokrene procedura za kalibraciju centrala klime zakreće sve klapne i beleži vrednosti sa senzora za položaj što nekad može da pomogne, npr. ako neki motorčić konstantno pokušava da pronađe krajni položaj na osnovu starih vrednosti sa senzora. Prvo što sam probao je čišćenje potenciometra. Klapna je proradila nekoliko puta i opet je blokirala. Onda sam na otpadu uzeo polovan sklop koji je radio nekoliko puta i stao. Nakon malo istraživanja saznao sam da je potenciometar Piher V2.1 ukupne otpornosti oko 4.7k. Njih nisam nigde uspeo da nađem. Na Aliexpressu sam našao kopije V3.0 potenciometara koje se malo razlikuju po obliku. Isto mislim da postoji razlika u maksimalnim uglovima. Ali rekoh što da ne probam. Taj potenciometar može uz malo prepravki da se upakuje u ovo kućište: Ne stoji baš pričvršćen kao originalni ali može da prođe. Nakon montaže je bila ista priča. E onda sam krenuo da merim otpornosti koje se vide na konektoru koji ide na centralu klime i ispostavilo se da se da sami motori imaju prevelik otpor. Nakon ponovnog rasturanja i malo eksperimentisanja pokazalo se da elektromotor ima mrtve tačke. Radi, i onda u određenom položaju ostane bez kontakta ka kolektoru i nema šanse da se pomeri iz tog položaja bez ručnog okretanja. Taj motor je Bosch i mislim da postoji kao zamenski deo ali ga nisam ovde našao. Postoji i sam motor i motor sa raznim verzijama puževa pod različitim brojevima. Kinezi prave i ove motore sličnih karakteristika. Premerio sam dimenzije i uz malo kopanja po internetu saznao da rade na oko 3600 obrtaja. Zamenski elektromotori koje sam uzeo imaju malo kraću osovinu i puž malo labavije naleže, što sam rešio sa malo epoksi lepka: Sve u svemu, evo već nekoliko meseci funkcionišu bez problema. Da ponovo radim, verovatno ne bih menjao potenciometre u startu nego bi ih očistio i zamenio motore. Još samo da napomenem da sam imao i problem sa magljenjem stakala, a uzrok je bila klapna za recirkulaciju vazduha koja je ostala u zatvorenom položaju tako da ventilator nije uzimao vazduh spolja. E za tu klapnu mora da se rastura cela tabla što mi se nije isplatilo tako da sam je na silu otvorio rukom. Ona se nalazi ispod filtera kabine i ako je otvorena treba da se vidi ventilator ispod nje.
  20. 1 point
    darkman14

    P: Gume 205/45 17

    Letnje Lassa Driveways sport gume 205/45 R17 Šara 4÷5mm. DOT 1017, kupljene marta 2017, ako nekom znači, u garanciji još skoro godinu dana. Cena: 120EUR. tel 0600208914
  21. 1 point
    branik

    Fiat novi Tipo 1.4 95KS

    Dočekah! Konstelacija zvezda i mojih finansija je učinila da krajem sledeće nedelje preuzimam easy up 1.4, 4v. Kad se navozam tokom idućeg vikenda, javljam utiske.
  22. 1 point
    ivanvi

    Fiat novi Tipo 1.4 hatchback

    Aj da krenemo Pop 95ks
  23. 1 point
    Evo da vas obavestim da smo probali uputstvo za aktiviranje Android Auto i u principu ono radi ali izgleda nemamo adekvatan hardver za to, ima citav niz komponenti u paketu 8EW, car radio, usb port, neki kabl itd. Pitanje sta tu sve treba menjati da bi se omogucio AA. Ovlasceni servis to ne ugradjuje naknadno niti znaju sta sve treba promeniti.
  24. 1 point
    Ja ih imam na mojoj četvorci sa 200+ KS i 480Nm. Sad već drugi set. Imao sam prvo Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2, pa onda Save UHP2 i sad opet Save UHP2. Ukratko, za te pare.... 6000 dinara u dimenziji 225/45/17 ne postoji bolja guma. Sve ostalo je bacanje para, naročito kada uzmeš u obzir naše puteve, a od Tigra je bolja 3x.
  25. 1 point
    Woodoo

    Vicevi 120%

    Dva upisa iznad
  26. 1 point
    Kačim sad neke oglase na KP i upadne mi u oči njihovo upozorenje @Dule 021 jel ti poznato? jel odgovara ovo onom jedna km u oglasima drugu ja kažem?
  27. 1 point
    arnage

    CDC Quattroporte

    Kopao po starom hdd i naišao na ovaj promo video, pa rekoh da podelim... CDC-Performance Quattroporte (2012)
  28. 1 point
  29. 1 point
    bane1321

    Put oko sveta, posle sakea, konjak!

    Odrađen tehnički i produžena registracija bez problema! Uskoro sledi mali servis i još neke sitnice. Potrošnja se za nijansu smanjila!
  30. 1 point
    djomla

    Kuda ide ovaj svet?

    A evo i ovde [emoji2] http://rs.n1info.com/Vesti/a475808/Perfomans-ispred-Skupstine-studenti-hranili-Vulina-i-Vesica-Mandat-je-kratak-pojedi-batak.html Sent from my 3310
  31. 1 point
    djomla

    Kuda ide ovaj svet?

    Vulinijada [emoji2] Sent from my 3310
  32. 1 point
    Samo da dodam,da može klapna brljaviti i kad je zaprljan unutrašnji senzor temperature,koji onda daje pogrešne informacije kompjuteru klime.Ja vozim Multiplu(automatska klima),pa ne znam da li je isto i kod Libre,ali eto da podelim i moj slučaj. Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
  33. 1 point
    alfini0507

    Kuda ide ovaj svet?

    [emoji848] Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  34. 1 point
    neshaoct

    Yugo 1.1 EFI

    Nije valjda ''obesio nos'', nema ga od te slike da napiše...
  35. 1 point
    Mijailović P.

    Kuda ide ovaj svet?

    Pružam im podršku da istraju u naporima svi zajedno do KRAJA! sa TT
  36. 1 point
    bit

    Kuda ide ovaj svet?

    To su bre bitange i jedni i drugi, i opet će neko naivan da da sedne na rudu, kao 9 marta, kao 5 oktobra kao... Imali su primer ne vredi. Uvek misle da su najbolji to je problem. Tek kad dođe neko svestan svojih mana i kvaliteta ima nade, a problem je što takav ne može da se probije ni u jednoj stranci, jer tamo je sistem većih zuba. Послато уз помоћ Тапатока
  37. 1 point
    Boris90

    Kuda ide ovaj svet?

    Ipak bih ja to uradio da mogu, a ti novi jos smrdljiviji ce imati za primer sta ih ceka
  38. 1 point
    cika_kole

    BMW 320D Touring crveni

    ma brate @Axicu poceo sam da se razocaravam u danijela jbg... na onom sajtu svima je objasnio gde se to ide i parkira i samara macor, gde teDke prolaze, a nama ovde nece nista da kaze...a kad je neki kvar u pitanju odmah pise i trazi pomoc, a sada on nece nama da pomogne. nece da nas ugosti i vodi da i nas tetke gledaju kako ga sapunjamo...jbg nema smisla...
  39. 1 point
    silenci

    Vazduhoplovstvo

    da da,svaka cast,kao sto je i gosn Miloradovic najavio,dosta znaci pa da Airbus prodaje te avione sa nasom opremom
  40. 1 point
    djomla

    Yugo 1.1 EFI

    Prošao?
  41. 1 point
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310
  42. 1 point
    MS PK

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Pa gde nadje bre Tomket i tu drugu Sta da ocekujes od njih Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  43. 1 point
    Milutinac

    Auto servis Fiat Centar Bogunović

    Ako je od carbon-fibera...sasvim korektna cena
  44. 1 point
    totti

    Kuda ide ovaj svet?

    Mnoge stvari su bile za neverovati i često mlađi pomisle da sam lažov kad im pričam kako je nekad bilo. Naravno, sad je moderno pričati da zbog toga sad ovako loše živimo, a ne zbog lopovluka i nesposobnosti ovih u poslednjih 30-ak godina... Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  45. 1 point
    bane1321

    Fiat novi Tipo 1.4 hatchback

    Vrlo razuman spisak dodat(n)e opreme! Bravo!!
  46. 1 point
    Jedva čekam slike,ajd sad će sunce pa ih predstavljajte!
  47. 1 point
    Znas kako moj savet ti je da odes do dilera. Ja sam bio skoro na redovnom servisu. I odem da pogledam 500x, i zatrazim cenovnik. I cene u tom njihovom cenovniku sto je online nemaju veze sa onik sto sam ja dobio. Npr na ovom svi modeli imaju popust dok online samo 2 paketa sa 1.6 motorom. Ili to, ili da ti se javi neko ko je skoro kupovao Tipo pa da kaze. Jos jedan primer od moje prijateljice sto radi u AK drug je kupio 500l cross sa 1.4 T jet motorom, a takav motor opste nema u ponudi na njihovim cenovnicima.
  48. 1 point
    Da te lepo sluzi !
  49. 1 point
    Pročitao sam ovde dosta.... Danas presekao... Tipo Sedan 1.4 Family pop paket... Sledeće nedelje tablice pa put pod točkove... Hvala svima na savetima Pisaću i dalje utiske, samo da sednem u njega od ponedeljka
  50. 1 point
    Iskreno, srećna kupovina čika Nikola, nadam se da ćete biti zadovoljni! Ali... Iskreno, jel ste isprobali taj auto, sa tim motorom? I iskreno, mislim da je Tipo mnogo kvalitetniji auto...
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...