Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/12/19 in all areas
-
6 pointsSamo obratite pažnju kada kupujete polovne ali i nove gume. pre mesec dana sam preko KP portala za kupovinu našao 4 komada polovnih letnjih pneumatika u dimenziji 215/50/17 - dva komada Tomket i dva komada Torque (ili Mirage). Tomket u odličnom stanju a Torque onako, može da prođe. Sve zajedno 100e. Bile na felnama. Naravno, pre montaže, nije mi palo na pamet da zavrtimo da vidimo kakve su. Montiramo mi sve to (vulkanizer u Meljaku na Ibarskom putu, prekoputa Idee), ali jedan točak nije mogao da se lepo balansira jer "kriva felna" i sa takvom ne balansiranom gumom putovao od Meljaka do SM. Znači, preko 100 trese se volan da nije prijatno voziti. Naročito kada se koči malo odlučnije. I samo trese volan, ne papučica kočnice!!!! izbalansiram ja tu gumu, sa 110 gr. Probam na otvorenom putu - nivo vibracija se nije smanjio. Izbalansiram sve 4 u servisu Vulco u SM i kaže mi da dve Tomket imaju lateralno kretanje (krive), jedna felna ima malo otklon, ali nije za ispravljanje. Nazad sa Torquom ista situacija - jedna guma dobra, jedna ima lateralno kretanje (kriva) i felna malo radi ali nije za intervenciju. Krenem u NS kod vulkanizera kod kojeg mogu da ispravim felne i uradim balans, znamo se lično, uzeo slobodan dan na poslu da konačno utvrdim zašto ne mogu da izbalansiram gume nakon skoro mesec dana. Rezultat: obe Tomket gume krive (DOT 2018, zdrava guma, mekana, miriše na novo) i jedna Torque takođe (Torque su DOT 2017, ali su plastikaneri, zaista za izbegavanje, Tigar je svemirski brod za to, kao nova se vidi da je plastika). Ispravim samo dve felne, jer druge dve su odlične. Tomket metnem nazad, a Torque napre i vibracije se smanjile na neki prihvatljiv nivo. Takođe i prilikom kočenja nije toliko tresao volan. Zovem prodavca, zahtevam reklamaciju i prihvatio je da vrati pola para (naravno i ja njemu te dve krive gume Tomket). Sledeći dan, odem u BG i u renomiranoj vulkanizerskoj radnji u BGu kupim dve Save UHP2 u dimenziji 215/50/17. Obavim šta imam po BGu i krenem nazad za SM. Izađem na AP, kad ono - eto opet trese volan. Dignem auto na klocne, ubacim u treću, gledam i ne verujem - levi pneumatik prav kao strela, a desni kriv. Zovem prodavnicu, kažem šta je problem, dođem sledeći dan, meću oni na Hunter na kojem se jasno vidi da je pneumatik kriv. Vrte oni gumu, ponovo balansiraju, opet kriva. Na kraju, dobih novu gumu i toeto. Tako da - kada vam balansiraju novu ili polovnu gumu, slobodno posmatrajte kako se ponašaju felna a naročito pneumatik u toku balansiranja. Pneumatik može da radi gore-dole i to se ispegla na putu i nije toliko strašno. Lateralna iskrivljenost-ma koliko velika bila, lako je uočljiva, oseti se i nemože se isparviti nikakvom metodom. I da je felna malo kriva, u granicama normale, pneumatik ne sme da mrdne!!!!
-
5 points
Funny photos
vagenovac and 4 others reacted to knezevic76 for a post in a topic
Oplako sam Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka -
4 points
Kuda ide ovaj svet?
Grafit and 3 others reacted to Boris90 for a post in a topic
Treba ih sve zajedno nahvatati i ukloniti. Kako vlast tako i opoziciju. U suprotnom gotovi smo zaista.. -
4 points
P: Fiat Nuova Bravo 1.6 mjet 2008
silenci and 3 others reacted to dekirs for a post in a topic
Moze lock, ode bravo. -
4 points
F1: Ferrari
silenci and 3 others reacted to neshaoct for a post in a topic
Lekler o ignorisanju naređenja: Imao sam bolji ritam Na Velikoj nagradi Bahreina vozač Ferarija Šarl Lekler je ignorisao timsko naređenje da ostane iza Sebastijana Fetela posle lošeg starta trke. Momak iz Monaka je u šestom krugu vodio borbu za prvu poziciju sa timskim kolegom. Lekler je na kraju završio trku na boljoj poziciji od Fetela, a slične instrukcije on je dobio i u Melburnu. Tada je Monačanin ostao iza Sebastijana koji je završio četvrtopolasirani. ''Pokazao sam u Australiji da je interes tima veoma važan. U ovoj sitauciji sam imao mnogo bolji ritam od Sebastijana i u tom momentu trke sam imao priliku da ga preteknem na pravcima. Nisam video sebe da budem iza njega i onda sam iskoristio priliku. Bio je bezbedan trenutak da ga preteknem i probao sam. Imao sam dobar ritam celi vikend i imao sam poverenje u bolid. Sebastijan je bio nešto lošiji. Fokusirao sam se na svoju igru, i iskoristio sam svoju šansu'', rekao je Šarl Lekler pred treću trku koja je za vikend u Kini. Mladi vozač Ferarija je rekao da posle trke u Bahreinu njegov odnos sa Sebastijanom Fetelom nije promenjen. ''Od početka smo hteli da se takmičimo i mislim da je tako u svakom timu i to je normalno da hoćeš da budeš bolji od timskog kolege koji ima isti bolid kao tvoj. Našli smo jako dobar kompromis da se takmičimo jedan protiv drugog, radimo zajadno na bolidu što je voema važno u razvoju automobila. Našli smo pravi kompromis. Posle prve trke niko me nije video kao konkurenta za titulu, ali sada je posle druge trke to drugačije. Stvari se mogu brzo promeniti u Formuli 1 i moramo da održimo fokus'', dodao je Lekler. preuzeto sa - Auto Blog -
3 points
BMW 320D Touring crveni
kreator and 2 others reacted to cika_kole for a post in a topic
a jel cemo xenone drzati upaljene na parkingu? -
3 points
Kuda ide ovaj svet?
alfini0507 and 2 others reacted to knezevic76 for a post in a topic
Kad sam video kako Mandić ljubi ruku onome, ne moram više ništa da gledam. Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka -
3 points
-
3 points
-
3 points
Auto servis Fiat Centar Bogunović
Zvezdo and 2 others reacted to Milutinac for a post in a topic
Ako je od carbon-fibera...sasvim korektna cena -
2 points
Lancia Delta III 1.6 85kW
Decak Iz Vode and one other reacted to nedo2905 for a post in a topic
Pozdrav, evo upala je dugo sanjana Lanča, proizvod 2010. godine, oprema Platinum. Auto je vrh, lipo ide, ima par stvari za rješiti (panorama se nije mogla zatvoriti, pa se čistilo, podmazalo sa silikonom, sad klizi kao nova, zadnje livo svitlo - tri diode nisu uvijek radile, kupljeno polovno, čekam doatavu i ugradnju, falila plastika na kvaci zadnjih desnih vrata, kupljena nova, čeka se dostava i ugradnja, karte niau otkkjučane, kad se vratin s broda ću probati preko uputa s teme na forumu, pa neradi svitlo na tipci podizača vozačeva prozora - idem sad to postaviti pitanje). Ispa sam nepristojan jer sam postavia pitanje prije nego sam se predstavia, ali hvala ekipi na odgovorima. Cura i ja imamo i Punta 1996. s njim smo prezadovoljni, uvik je nešto, a nikad nije iznevjeria Eto toliko, idem sad postaviti jedno pitanje. Živili -
2 points
Kuda ide ovaj svet?
djomla and one other reacted to Mijailović P. for a post in a topic
Pružam im podršku da istraju u naporima svi zajedno do KRAJA! sa TT -
2 points
The Grand Tour - Season 3
horvat and one other reacted to neshaoct for a post in a topic
>>> The Grand Tour S03E14 1080p, 3.85 GB http://rarbg2019.org/torrent/z2q6yv7 -
2 points
-
2 points
F1: Kina 2019.
dekirs and one other reacted to neshaoct for a post in a topic
Ne samo da je Mercedes bliži, nego je i Red Bull odmah tu... tako da će Kina verovatno biti najzanimljivija trka ove sezone (u smislu izjednačenosti tri tima pred početak)... -
2 points
F1: Kina 2019.
silenci and one other reacted to dach@ for a post in a topic
2 trening ,biće gusto . Leklerk samo 13 krugova na 2 treningu, valjda nije nešto ozbiljno -
2 points
Funny photos
bit and one other reacted to knezevic76 for a post in a topic
Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka -
2 points
Alfa Romeo Giulietta
shomispc and one other reacted to gile smederevo for a post in a topic
Kolega s posla je upecao jednu veoma "zlu" Giuliettu u CH....ali biće više reči o njoj kad je se ja dočepam... -
2 pointsHvala! Nije sporan shift. Na malim obrtajima se uključuje kad se popusti gas, čim može motor da se rastereti. Kad se gas doda, odmah ga isključi. Bio sam nežan i vozio ga uglavnom oko 2000 o/min. Veoma je nečujan. Kao i posle probne vožnje, jedina zamerka su mi hodovi ručice u kanalu za 5-6. Iznenadio me je hill holder. Nisam pročitao nigde u papirima da ga ima i u gradu na jednom semaforu sam posumnjao jer je mali uspon, ali sam na sledećem bio siguran. Sve ostale komande su meke, logične i precizne. Posebno mi se dopala ručica migavaca sa impulsnom f-jom za 5 treptajać 4ć3 5. Kod nekih vozila je samo 3, što često nije dovoljno. Buran mi je bio dan pa nisam stigao u potpunosti da se upoznam sa njim. Biće slika i predstavlja ja. Autogarant je bio vrlo korektan. Auto sam prema njihovom običaju isterao baš iz salona. Ima i nešto poklona, ali o tome neću. I, za kraj, jedna zanimljivost: imam 178cm, i sedim prilično odmaknut, ali kad zakopčavam pojas, moram da se dobro protegnem nazad, jer je stub iza. To pokazuje prostranost kabine. Vrata su široka i masivna prgušenog i punog zvuka pri zatvaranju. Po svemu, kao da je iz više cenovne klase. Videćemo šta će vreme pokazati.
-
2 points
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
Siciliano and one other reacted to Axic for a post in a topic
Pogledaj kako je prošla na testovima za dimenziju koju tražiš. Nešto se ne sećam da ih je bilo među prvih 10, vidi i razliku u ceni kad ih uporediš npr. sa nekom Fuldom, Hankook jer mislim da su ove dve što sam naveo bolje a ne verujem da su mnogo skuplje od pomenutog Baruma. -
2 points
Funny photos
Transporter131 and one other reacted to totti for a post in a topic
Mi smo postali zreli kao nacija da na nama testiraju lekove i vrše nuklearne probe. Za bolje izgleda da definitivno nismo. Sent from my SM-G950F using Tapatalk -
2 pointsČim gube , odma im nešto miriše haha
-
2 points
Funny photos
silenci and one other reacted to alfini0507 for a post in a topic
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk -
1 point
Lancia Lybra - popravka motorčića klime
Mihailovic reacted to BGMilos for a post in a topic
Vidim da na forumu postoji više tema na kojima se govorilo o ovim klapnama, ne samo kod Lybre. Tako da neću previše detaljisati o montaži/demontaži i problemima, već ću da objasnim kako sam ja rešio kvarove ovih klapni. Naravno problem sa motorčićima klapni je što umeju da brljaju ili da ostanu zaglavljeni u jednom položaju. Ovi sklopovi imaju obične DC elektromotore koji preko reduktora zakreću klapne i potenciometre ili senzore ugla koji kompjuteru šalju informaciju o položaju klapni. Ovako izgleda jedan od motorčića: Postoji klapna za recirkulaciju vazduha koja, ako se ne varam, nema potenciometar nego samo motor. Ja sam imao problem sa motorčićem za regulaciju temperature kod vozača i motorčićem za regulaciju temperature kod suvozača. Srećom ova dva motorčića mogu da se izvuku bez skidanja table ali uz mnooogo gimnastike i sa zglobom i nastavcima za gedore. Ovako izgleda pristup motorčiću sa vozačeve strane: Elem, kod mene prvo nije radila suvozačeva klapna i kalibracija klime nije pomogla, klapna nije mrdala iz položaja za hladno. Kada se pokrene procedura za kalibraciju centrala klime zakreće sve klapne i beleži vrednosti sa senzora za položaj što nekad može da pomogne, npr. ako neki motorčić konstantno pokušava da pronađe krajni položaj na osnovu starih vrednosti sa senzora. Prvo što sam probao je čišćenje potenciometra. Klapna je proradila nekoliko puta i opet je blokirala. Onda sam na otpadu uzeo polovan sklop koji je radio nekoliko puta i stao. Nakon malo istraživanja saznao sam da je potenciometar Piher V2.1 ukupne otpornosti oko 4.7k. Njih nisam nigde uspeo da nađem. Na Aliexpressu sam našao kopije V3.0 potenciometara koje se malo razlikuju po obliku. Isto mislim da postoji razlika u maksimalnim uglovima. Ali rekoh što da ne probam. Taj potenciometar može uz malo prepravki da se upakuje u ovo kućište: Ne stoji baš pričvršćen kao originalni ali može da prođe. Nakon montaže je bila ista priča. E onda sam krenuo da merim otpornosti koje se vide na konektoru koji ide na centralu klime i ispostavilo se da se da sami motori imaju prevelik otpor. Nakon ponovnog rasturanja i malo eksperimentisanja pokazalo se da elektromotor ima mrtve tačke. Radi, i onda u određenom položaju ostane bez kontakta ka kolektoru i nema šanse da se pomeri iz tog položaja bez ručnog okretanja. Taj motor je Bosch i mislim da postoji kao zamenski deo ali ga nisam ovde našao. Postoji i sam motor i motor sa raznim verzijama puževa pod različitim brojevima. Kinezi prave i ove motore sličnih karakteristika. Premerio sam dimenzije i uz malo kopanja po internetu saznao da rade na oko 3600 obrtaja. Zamenski elektromotori koje sam uzeo imaju malo kraću osovinu i puž malo labavije naleže, što sam rešio sa malo epoksi lepka: Sve u svemu, evo već nekoliko meseci funkcionišu bez problema. Da ponovo radim, verovatno ne bih menjao potenciometre u startu nego bi ih očistio i zamenio motore. Još samo da napomenem da sam imao i problem sa magljenjem stakala, a uzrok je bila klapna za recirkulaciju vazduha koja je ostala u zatvorenom položaju tako da ventilator nije uzimao vazduh spolja. E za tu klapnu mora da se rastura cela tabla što mi se nije isplatilo tako da sam je na silu otvorio rukom. Ona se nalazi ispod filtera kabine i ako je otvorena treba da se vidi ventilator ispod nje. -
1 pointSamo papucice bez odmorista za nogu 2500dinara.
-
1 pointTo su bre bitange i jedni i drugi, i opet će neko naivan da da sedne na rudu, kao 9 marta, kao 5 oktobra kao... Imali su primer ne vredi. Uvek misle da su najbolji to je problem. Tek kad dođe neko svestan svojih mana i kvaliteta ima nade, a problem je što takav ne može da se probije ni u jednoj stranci, jer tamo je sistem većih zuba. Послато уз помоћ Тапатока
-
1 pointIpak bih ja to uradio da mogu, a ti novi jos smrdljiviji ce imati za primer sta ih ceka
-
1 pointi ako ih sve pohvatamo i posaljemo u istoriju,doce jos gori i smrdljiviji,mnogo ima ološa u Srbiji sto su u politici,pametni ljudi se nebave politikom il voze Fiat i Lanciu i citaju FLCS forum
-
1 point@Vladica94 Pitanje je sve sta se polomilo i dokle da li je ostalo samo ono sto se greje.unutra ili puklo bas u navoju ni jedan majstor nije daleko ako ima iskustva sa tim.Ja sam skidao kod mene ali nisu pucali.Ocu su na ford fjuznu izbijali probali sve ali na.kraju skidali glavu. Pogledaj ovaj video
-
1 pointUskoro stiže Mini John Cooper Works GP Najnovije izdanje modela Mini John Cooper Works GP će sa sobom doneti motor koji će raspolagati s više od 300 konjskih snaga. U Miniju intenzivno testiraju najnovije izdanje svog najsnažnijeg modela do sada. Iza poznatog naziva John Cooper Works GP ovaj put se krije automobil koji će se proizvoditi u ograničenoj seriji (3.000 primeraka), a sa sobom će doneti dvolitarski četvorocilindarski turbo benzinski motor s više od 300KS, što jasno stavlja do znanja da će Mini JCW GP biti novi suvereni vođa ''divljeg čopora'' u kategoriji sportskih automobila B segmenta. Na fotografijama jednog od test prototipa i pored kamuflažne folije mogu da se vide naglašeno prošireni blatobrani i veliki zadnji spojler, a značajno drugačije je dizajniran i prednji branik. Mini JCW GP će i ovaj put biti dvosed, jer će zadnja sedišta svoje mesto ustupiti cevima sigurnosnog kaveza. Ispod blatobrana će biti sasvim dovoljno mesta za točkove velikog prečnika ispod kojih će biti adekvatne kočnice koje će uspešno izlaziti na kraj sa potencijalom BMW-ovog dvolitarskog turbo benzinskog motora koji će, verovatno, biti kombinovan s automatskim 8-stepenim menjačem. Mini JCW GP bi premijerno trebalo da bude predstavljen pre kraja godine. Prvi primerci se u prodajnim salonima očekuju početkom naredne godine, a u Renault Sportu nakon svega možda i pomisle da su pogrešili kada su otkazali mogućnost proizvodnje konceptnog modela Clio RS16 sa ručnim menjačem i dvolitarskim turbo benzinskim motorom iz Megana RS275 Trophy-R. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 point''Head-Turner'' reklama za BMW Z4 M40i:
-
1 pointLamborghini u MotoGP-u Pramac Ducati ima novog glavnog sponzora, saopštio je tim pred ovonedeljnu trku u Teksasu. To je Lamborghini, a članovi ekipe će i te kako osetiti prisustvo novog sponzora. Naime, Džek Miler i Frančesko Banjaja će dobiti po jedan Huracan, dok će osoblju tima tokom predstojećeg takmičarskog vikenda na raspolaganju biti tri Urus SUV-a . Sva vozila će na sebi imati logo Pramac Racing tima. Saradnja sa dosadašnjim glavnim sponzorom, kompanijom Alma, raskinuta je nakon što su isplivale optužbe o utaji poreza. Pramac i Lamborghini su već sarađivali tokom prošle godine, kada je za italijanski gran pri bila spremljena specijalna Manifattura Lamborghini grafika. Novu grafiku za ovu godinu je dizajnirao Mitja Borkert, direktor Centro Stile dizajnerskog centra italijanske kompanije. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 point
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
bane1321 reacted to Nikola 1.6 for a post in a topic
UHP je za 17+ a HP do 17 koliko znam Zaboravih.. Imas sajt xgroup.rs, nisam poslovao sa njima ali su im cene nize nego kod ostalih. Lassa 5710 Sava 5728 .. -
1 pointA extra guma...6100rsd!
-
1 pointLassa Driveways i nema brige. 6100 po gumi a za te pare tesko da ima veliki izbor i bolja guma. Послато са SM-G531F уз помоћ Тапатока
-
1 pointJeste,Goodyear je u pravu si [emoji106] Sent from my LG-M250 using Tapatalk
-
1 pointSava je ustvari Goodyear podbrand.
-
1 point
-
1 pointDobiješ fakturu sa izraženim PDV-om, odluku preduzeća o prodaji vozila i APR podatke. Sa tim ideš u MUP i prebacuješ auto na sebe. Naravno, ako se menja registarsko područje ide i odjava. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
1 pointNesto slika od servisa sto nisam ni znao da imam :/
-
1 point
Kuda ide ovaj svet?
djomla reacted to alfini0507 for a post in a topic
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk -
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point@BGMilos @Laki21 Dobrodošli na Forum Sledeća serija kartica ide u štampu sledeće nedelje.
-
1 pointJa sam krajem prošle godine ugovorio kasko za moju Alfu 159 u DDOR-u. Cena za keš: 22.911 dinara. Detalje možete videti na fotki.
-
1 pointSURE - Smart Home and TV universal Remote
-
1 point
-
1 pointKad smo kod sponzoruša... Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
1 pointOtišao na odmor i familija glasala da prodaju narkomana
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".