Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/11/19 in all areas

  1. 6 points
    nedo2905

    Lancia Delta III 1.6 85kW

    Pozdrav, evo upala je dugo sanjana Lanča, proizvod 2010. godine, oprema Platinum. Auto je vrh, lipo ide, ima par stvari za rješiti (panorama se nije mogla zatvoriti, pa se čistilo, podmazalo sa silikonom, sad klizi kao nova, zadnje livo svitlo - tri diode nisu uvijek radile, kupljeno polovno, čekam doatavu i ugradnju, falila plastika na kvaci zadnjih desnih vrata, kupljena nova, čeka se dostava i ugradnja, karte niau otkkjučane, kad se vratin s broda ću probati preko uputa s teme na forumu, pa neradi svitlo na tipci podizača vozačeva prozora - idem sad to postaviti pitanje). Ispa sam nepristojan jer sam postavia pitanje prije nego sam se predstavia, ali hvala ekipi na odgovorima. Cura i ja imamo i Punta 1996. s njim smo prezadovoljni, uvik je nešto, a nikad nije iznevjeria Eto toliko, idem sad postaviti jedno pitanje. Živili
  2. 6 points
    Milutinac

    Auto servis Fiat Centar Bogunović

    Ako je od carbon-fibera...sasvim korektna cena
  3. 5 points
    Djuk85

    Slike automobila bez posebnog razloga...

    Stao sam da ga slikam na brzinu Ima ih dosta, svaki put kad prolazim moram usporiti da vidim Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
  4. 4 points
    alfini0507

    Kuda ide ovaj svet?

    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  5. 4 points
    totti

    Funny photos

    Mi smo postali zreli kao nacija da na nama testiraju lekove i vrše nuklearne probe. Za bolje izgleda da definitivno nismo. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  6. 4 points
    . Послато са SM-G531F уз помоћ Тапатока
  7. 3 points
    alfini0507

    Funny photos

    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  8. 3 points
    banjo1990

    Alfa Romeo Giulietta

    To i meni generalno smeta. Giulietta je donela toliko toga u svom segmentu, a kroz prizmu raznih ''dacia'' šofera nepravedno ocenjena. Mene i dalje obuzme neka toplina kada god je vidim na ulici, ali takođe i neka žal što nisam vlasnik jedne. I dalje me drži utisak koliko je auto upravljiv i okretan. Upravljanje još uvek nisam osetio direktnije ni kod jednog automobila.
  9. 2 points
    deki87

    bmw 330xd

    Posle nekog vremena da napisam i ja nesto na forumu........posle stila i 3 alfe za redom resih malo da promenim brend.... Za sada sam zadovoljan auto bombona... sve na svom mestu stegnut odrzavan....jedino sto nema kozu i navigaciju a nesto mi i ne nedostaju ostalo ima sve sto treba....pogon radi odlicno ide odlicno prava mera menjac odlicno uparen sa motorom....i tako par slika sto imam u telefon....valjda ce ih biti jos...
  10. 2 points
    Best buy je trenutno hankook.
  11. 2 points
    Da, Taunus P6. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  12. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  13. 2 points
    djomla

    Funny photos

    Jašta, editovah, ne treba i ovde, nije joj mesto, tamo je prikladnije. [emoji2] Sent from my 3310
  14. 2 points
    alfini0507

    Funny photos

    Informisemo se na istom mestu. [emoji23][emoji23][emoji23] Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  15. 2 points
    alfini0507

    Kuda ide ovaj svet?

    Podrska tetkinom ministru... Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  16. 2 points
    Da potpuno demistifikujemo pricu - i stilo ima prikaz na tabli kada oslabi baterija na daljincu...
  17. 2 points
    To da, vidim i da Reno stavlja dobose, mada Reno nilada nisam smatrao za auto pa mi nije bilo bitno [emoji38]
  18. 2 points
    Yap, radarski Adaptive Cruise Control razvijan pre 20 godina, Start/Stop je isao kao deo Keyless sistema (produkciono ime "Easy Go", CID jedinica sa paljenjem na dugme). Pa fabricki xenon, ConnectNav koji je u to vreme bio cudo tehnike, Selespeed menjaci sa samaraljkama na volanu, parking senzori, dvozonska digitalna klima, panorama, sa brdom elektronike, sigurnosne opreme i senzora u seriji, sjajni dizeli... I onda uporediti sve to sa Bravo/Brava prethodnikom. Kada pogledam koliko je tu ulozeno u novu tehnologiju i sta su sve razvijali za taj auto - nije ni cudo sto su kalirali u odnosu na planiranu dobit, a tehnologiju lagano koristili u iducoj generaciji u klasi. Pri tome hvatamo paralelu sa Tipom, koji od napredne tehnologije u nekim verzijama mislim da ima dobose pozadi .
  19. 2 points
    branik

    Fiat novi Tipo 1.4 95KS

    Sutra, tačno u podne!
  20. 1 point
    Radio antene na Fiatima poslednjih generacija imaju pojacavac signala, lociran u kucistu antene. Iz tog razloga, uz podrazumevani radio signal, koaksijalni kabl kroz svoj unutrasnji provodnik vodi i tzv. "phantom power supply". Tj. dodatni napon od 12V, neophodan za funkcionisanje pojacavaca. Za ispravan rad ovog tipa radio antene, neophodno je da ima dobru masu (sa karoserijom vozila), sto se ostvaruje preko srafa u podnozju. Sa svoje gornje strane, sraf je nazubljen i na taj nacin treba da ostvari dobar kontakt sa unutrasnjom stranom krova. Iz tog razloga je neophodno da bude dovoljno (ali ne "krvnicki") zategnut. U eLearn mislim da postoji i vrednost za moment-kljuc za tu poziciju. Stilo, GP, Nuova Bravo i jos prilicno modela te generacije koriste identican pristup ("phantom power"), sa tipom konektora RAKU1. Kao i za masu drugih stvari, u ePer Compatibility listi vidi se da identicno kuciste antene ide u gomilu modela. Tako da ako nekome eventualno treba celo kuciste/antena, po otpadima ima istu stvar za Stilo od 500 din i za Nuova Bravo od 20 EUR, poenta je jasna (proveriti samo stanje zaptivnih gumica, komada 2). Sto se tice "dijagnostike" antene, moguce je odraditi preko ugradjenog menija u Visteon uredjaju. Istovremenim klikom na dugmad "3" i "6", ulazi se u dijagnosticki meni. Klikom na dugme "6" ispituje se povezanost antene, potrebno je da se dobije "Short Circuit - OK". Ukoliko postoji problem sa nekim otvorenim kolom, dobija se npr. "Antenna - Open CCT" i "Short Circuit Fail". Dodatno, ako je antena ispravno povezana, moguce je proveriti jacinu signala koju uredjaj trenutno hvata - u tom slucaju treba pritisnuti dugme "3" i dobija se napon u Voltima (obicno bude 2-3+ V ako je sve OK). Ako nekome zatreba, evo par mojih fotki koje se mogu upotrebiti za skidanje obloga B i C stubova, skidanje neba, dotezanje ili zamenu kucista antene... 1. Skidanje obloge C stuba: potrebno je iz lezista izvuci deo kedera gepeka i zadnjih vrata, u zoni C stuba. Obloga je fiksirana sa 3 krstaka i 5 plasticnih zabica. Dva krstaka se nalaze kod osovine za fiksiranje zadnjeg naslona - jedan iznad, a jedan pod plasticnim poklopcem: Dok je poslednji krstak u zadnjem delu obloge, kod stopaljke: Prelazi se na zabice (komada 5), gde je najzgodnije imati alat za demontazu, kako ne bi doslo do pucanja nosaca zabice ili cak same obloge. Kada se sve otpusti, obloga C stuba se skida i spusta niz zadnji pojas. Slikao sam unutrasnju stranu obloge i zaokruzio zabice crvenim, kako bi se lakse locirale: 2. Skidanje obloge B stuba: potrebno je iz lezista izvuci kedere prednjih i zadnjih vrata, u zoni B stuba. Skinuti poklopac sa natpisom "Airbag", ispod koga treba odvrnuti torx: Na donjem delu obloge treba povuci i osloboditi 2 metalne zabice, nakon cega obloga B stuba ide niz prednji pojas. Takodje sam slikao unutrasnju stranu i crvenim zaokruzio zabice: 3. Skidanje rukohvata i bocnih svetala: za rukohvate standardno, nategnuti usporivace, podici plasticne poklopce i odsrafiti 2 torx-a: Sto se tice bocnih svetala, kroz prorez sa zadnje strane osloboditi nosac sijalice, koji je na metalnom zubu. Ispod njega odsrafiti torx, koji kuciste vezuje za lim: Ukoliko je potrebno iz nekog razloga izvaditi i kuciste iz neba, postoje 2 plasticna osiguraca koja samo treba osloboditi: 4. Pristup radio anteni: Kada se skinu obloge B i C stuba, rukohvat i svetlo sa jedne strane, delom se obori nebo i dobija neophodan prostor koliko da udje ruka i pristupi se anteni. Posto je prilaz vrlo nezgodan i "udubljen" zbog padajuce linije krova i neba - ko nije siguran da moze napamet da napipa bolje neka otkaci stubove i sa druge strane i obezbedi komotan pristup, kako ne bi polomio nebo. Sraf na anteni je 22, a posle nekih 30-ak cm koaksijalca je RAKU1 konektor, koji je se raskaci povlacenjem. Inace je koaksijalni kabl na celom autu iz 3 segmenta, jedan konektor je ovaj, a sledeci (niz C stub i ispod oba praga) je nakacen na A stub, iza plastike desno od kasete. Pristup anteni izgleda ovako: Ako neko kupusa dalje, za skidanje neba potrebno je (na identican nacin) otkaciti prednje rukohvate i A stub, a zatim jos glavnu lampu i suncobrane.
  21. 1 point
    dellas

    Lancia Delta 1.6mjet

    Evo da predstavim deltu, siguran sam da cu ovde dobiti prave savete oko nje. Ukratko auto je bio danas na pregledu kod Gorana i nema ni jednu jedinu stavku za ulaganje, uvezena je prosle godine iz Svajcarake i u jako dobrom je stanju uz full servisnu istoriju. Motor 1.6mjet 120ks, oprema je vrlo bogata, ne znam naziv paketa uglavnom: -panorama -polukoza -park senzori -felne 17” -dig klima i drugo. Prvi utisci super, videcemo za dalje, evo jedne slike dok ne stignu bolje. citizens bank atm locations near me
  22. 1 point
    branik

    Fiat novi Tipo 1.4 95KS

    Dočekah! Konstelacija zvezda i mojih finansija je učinila da krajem sledeće nedelje preuzimam easy up 1.4, 4v. Kad se navozam tokom idućeg vikenda, javljam utiske.
  23. 1 point
    Ivan

    Fiat novi Tipo 1.4 95KS

    Ignorisi, najjednostavnije . Cilj mu je samo da auto udavi u sto nizim obrtajima (imam ga takodje kod sebe, da moze uz Start&Stop bih ga najradije totalno ubio). Kada se motor razradi, vozices po zvuku kako i tebi i masini najvise prija i neces vise ni primecivati tu signalizaciju. Neka je sa srecom nova masina! Ako zelis, predstavljanje svog auta slobodno otvori u odgovarajucem podforumu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/forum/12-predstavljanje-automobila-članova-foruma/
  24. 1 point
    vicent

    1.9 JTD vs. 1.3 M-Jet

    5-30 je skuplje i kvalitetnije ulje. Ne možeš pogrešiti. Послато са LG-G3
  25. 1 point
    Axic

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Pogledaj kako je prošla na testovima za dimenziju koju tražiš. Nešto se ne sećam da ih je bilo među prvih 10, vidi i razliku u ceni kad ih uporediš npr. sa nekom Fuldom, Hankook jer mislim da su ove dve što sam naveo bolje a ne verujem da su mnogo skuplje od pomenutog Baruma.
  26. 1 point
    djomla

    Slike automobila bez posebnog razloga...

    Mislim da je Taunus, nisam lepo video model, ispravite me ako gresim. Auto izgleda kao da je izašao iz fabrike pre mesec dana, slika nije najsjajnija, u pokretu je bilo. Sent from my 3310
  27. 1 point
    Rile_bg

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    3hm je za sad dosta dobra guma, bez ikakvih zamerki, 5hm ne znam.
  28. 1 point
    A magic parking?? A, a?
  29. 1 point
    djomla

    Funny photos

    Zvali su me Koštunica.. [emoji2] Sent from my 3310
  30. 1 point
    Tvoja Delta je prvi auto u C segmentu na celom evropskom tržištu koji je imao LED svetla kao standard na svim svojim verzijama. Sve do skoro modeli u C segmentu nisu imali (neki još uvek nemaju) kao standard za sve verzije ono što je tvoja Delta eto imala pre 10+ godina. Tvoja Delta je prvi auto u C segmentu na celom evropskom tržištu koja je u ponudi imala jedino turbo motore. I dan danas još uvek ima onih koji ubacuju atmo benzince u onim početnim nivoima opreme, iako je jasno da su turbo motori jedino što ima budućnost, a ta budućnost je kod tvog auta stigla još pre 10+ godina... Ove dve stvari ne menjaju naravno činjenicu da Delta eto nema signalizaciju da ne radi oboreno svetlo, ali valjda su kontali da će vozač sam primetiti...
  31. 1 point
    Boris90

    Vazduhoplovstvo

    Jedan H145M iz RV i PVO sa domacom integracijom H-Force 1 ide u Pariz na sajam. Bice na Erbasovom standu. Nakon Pariza stize u Srbiju.
  32. 1 point
  33. 1 point
    neshaoct

    F1: Ferrari

    Horner: Ferarijevo gorivo miriše na grejpfrut Šef ekipe Red Bul, Kristijan Horner smatra da je uzrok prednosti Ferarija u snazi motora posebno gorivo! Prema Horneru, benzin koji koriste automobili italijanskog tima emituje neki čudan miris. ''Gorivo iz Ferarijevih garaža miriše na sok od grejpfruta!'', izjavio je Horner. Ogromna prednost Ferarija prvi put je zabeležena tokom predsezonskih testiranja u Barseloni. Nakon Velike nagrade Bahreina, eksperti su na osnovu GPS podataka izračunali da je motor bolida italijanskog tima jači od ostalih za oko 40 konjskih snaga. U isto vreme FIA je pre početka sezone uvela nova pravila i ograničenja, koja su trebala izjednačiti rad motora. U ovom trenutku samo fabrički tim Ferarija, koji gorivo dobija od kompanije Shell, ima tako veliku prednost. Ostali Ferarijevi partneri, koji rade na sličnim motorima (Alfa Romeo i Haas), nemaju takvu prednost. preuzeto sa - Auto Blog
  34. 1 point
    neshaoct

    F1: Kina 2019.

    Bron: 1.000. trka najsvetliji simbol istorije Formule 1 Izvršni direktor Formule 1 Ros Bron rekao je da je predstojeća 1.000. trka šampionata prava prilika da trasira put kojim on treba da ide. Velika nagrada Kine narednog vikenda biće 1.000. u istoriji, a Bron ju je okarakterisao najsvetlijim simbolom neverovatne istorije. Čelnici Formule 1 i Svetske automobilske federacije trenutno prave plan za velike promene koje bi trebalo da stupe na snagu 2021. godine. Tradicija i određeni elementi, kao što su bonusi za kontinuirano učešće i uspehe, kao i zaštita individualnih konstruktora, glavni su deo pregovora za najavljenu revoluciju. Bron je istakao da Formula 1 ima priliku da trasira novi put za sport u pogledu spektakla koji pruža i globalnog domašaja. ''Formula 1 ima neverovatnu istoriju od koje idemo napred i ova 1.000. trka je njen najsvetliji simbol. Želimo da Formulu 1 učinimo još spektakularnijom, sa nepredvidivim trkanjem i izdržljivijom, kako finansijski tako i ekološki. Radimo svi zajedno da bismo postigli to i veoma sam optimističan pošto imamo jaku osnovu. Na primer, postoji cela priča oko pogonske jedinice, koja je remek delo tehnologije i efikasnosti. Postoji i zajednička volja za napretkom. Svi mi koji volimo ovaj sport znamo da se svet brzo menja i želimo da naredna generacija Formule 1 drži korak sa tim promenama'', rekao je Bron. Prvi čovek Svetske automobilske federacije Žan Tod takođe je izrazio uverenje da će Formula 1 nadograditi svoju bogatu istoriju i kada stigne do 2.000. trke postojaće identičan osećaj ponosa kao sada. Tod je istakao da će Formula 1 ostati veliki sportski spektakl, pošto će ljudi uvek imati želju za trkanjem. ''Ljubav prema brzini i želja za pomeranjem granica na svaki način, kako ljudski tako i tehnološki, deo je našeg DNK. Uvek se izražava kroz takmičenje, prvenstveno ljudskih bića, a potom uz pomoć vozila, koje su u prvo vreme bila korišćena za transport. Ovo takmičenje je umnogome doprinelo tehničkim inovacijama svojim idejama i tehničkim rešenjima trkačkih bolida koja se koriste na automobilima koje vozimo svakodnevno. Ljudi koji budu gledali 2.000. trku će imati isti osećaj ponosa i iste nade za budućnost sporta kao mi danas'', istakao je Tod. Akcija u Šangaju na programu je od petka do nedelje i moći ćete da je pratite na Sport Klubu 1. Na istom kanalu vas u petak od 19.45 čeka specijalna emisija povodom 1.000. trke u istoriji. preuzeto sa - Auto Blog
  35. 1 point
    Hvala puno! Bacicu pogled kako i sta. Jedino bi pasovalo eventualno od Dodge Journey-a posto mu dodje isti auto izuzev motora. Ali i za njega naci delove ista stvar. Za Branu iz Vranica sam cula, okrenucu ga uskoro! Hvala drugari.
  36. 1 point
    Mozda bi neko napisao nesto kad bi rekla koji je motor u pitanju kao i koji nosac ti treba
  37. 1 point
    horvat

    Alfa Romeo Giulietta

    Pa hajde, nemoj plakyy, nego pali oglase, sredi, prodaj, gledaj, kupi, pa da nas bude jos vise sa Giuliettama
  38. 1 point
    djomla

    Renault Modus & BMW 120d

    Pffff, troši kao Golf 2 [emoji16] Sent from my 3310
  39. 1 point
    neshaoct

    Audi R8 V10 5.2 FSI quattro

    Carfection video: Test Audi R8 V10 Performance Audi je ponudio tržištu unapređenu verziju R8 V10 Performance, a Henry Catchpole ga je provozao da nam pokaže kakav je, koliko je bolji od stare (pre facelift-a):
  40. 1 point
    ISV_01

    Lancia Delta 1.6mjet

    Prelep auto, neka je sa srecom da te sluzi. Meni je na zalost otpala zbog cene, ali izgleda fantazija. Prava zverka kada se vidi u retrovizoru.
  41. 1 point
    neshaoct

    The Grand Tour - Season 3

    Trejler za finalnu epizodu 3. sezone emisije The Grand Tour
  42. 1 point
    dekirs

    Alfa Romeo Giulietta

    Pa ostaje istorija i bice zapamceno kako je brat iz Hr provozao Stelvia.. Mislim da se to niko ne bi usudio u ovim krajevima, ne racunam one Americke emisije
  43. 1 point
    Ivan

    Alfa Romeo Giulietta

    Potrositi vreme na gomilu maltene nebitnih stvari, kuckajuci po plastikama i mlatarajuci pet ambalazom - a ne pomenuti najbitnije stavke na ovom autu? Nova "Compact" platforma grupacije, prvi put primenjena na ovom autu 2010. godine (Stilo, Bravo i Delta su bili na prethodnoj "C-platform" druge generacije). MultiLink vesanje pozadi, direktan volan, ono sto najvise izdvaja ovaj auto - a to je ponasanje u zahtevnijoj voznji... Ni trunke tehnickog pojasnjenja sta se sve u konfiguraciji menja DNA selektorom (btw volan ne postaje direktniji kao sto je receno, nego samo tvrdji)... Ako vec pricamo o dizajnu pomenuti bar glavne detalje, licno bi mi npr. bilo interesantno uporediti sta je sve retro dizajnirano, oslanjajuci se na legendarni model Giuliette od 1954-1965: Itd, itd... Ovako, svaki review deluje "deja vu" i prilicno amaterski. Za razliku od dobrog dela samozvanih novinara, kojekakvih vlogera, blogera i sl. - ono sto iz regiona uvek sa zadovoljstvom ispratim: pitko, zanimljivo, originalno, tehnicki potkovano, iz ugla profesionalnog rally vozaca:
  44. 1 point
    Realno je,tada kad su ta kola proizvedena oborena ili kratka svetla korišćena su samo noću,tako da si mogao da vidiš kad ih upališ rade li ili ne. Pre 10-ak godina obavezno je voziti danju sa oborenim svetlima ili dnevnim koje uglavnom većina vozila poseduje od 2010 godine. Tako da imaš signalizaciju za neispravnost za sve sijalice sem za kratko ili oboreno svetlo koje se koristi noću
  45. 1 point
    On kako je krenuo sa slikama ima ladno da ubiaci greškom i neku od švalerkine sestre..Čisto onako random.
  46. 1 point
    totti

    Kuda ide ovaj svet?

    Mnoge stvari su bile za neverovati i često mlađi pomisle da sam lažov kad im pričam kako je nekad bilo. Naravno, sad je moderno pričati da zbog toga sad ovako loše živimo, a ne zbog lopovluka i nesposobnosti ovih u poslednjih 30-ak godina... Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  47. 1 point
    Ivan

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Iz mog iskustva odlican allrounder i racionalan izbor za nasu klimu poslednjih godina (sa par dana snega). Uz to prilicno udobna, a i tiha za V-shape oblik sare koji je po default bucniji. Guma je deklarisana na samo 68 dB. Terao sam ih nepune 3 godine i sa njima je auto i prodat, zamerke bez .
  48. 1 point
    Flex

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Hvala Djuk85. Jesu, CrossClimate +. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  49. 1 point
    Pročitao sam ovde dosta.... Danas presekao... Tipo Sedan 1.4 Family pop paket... Sledeće nedelje tablice pa put pod točkove... Hvala svima na savetima Pisaću i dalje utiske, samo da sednem u njega od ponedeljka
  50. 1 point
    Ja zato uvek sam sipam. Pogotovu što čupaju čep goriva kao da se na cimanje otvara a ne na ključ. Na Astri kada zavrću čep svaki 2-3 put krcne pa ih ja onda pitam ko plaća kada polome i tako.. zato od sad sve sam sipam i radim pa nemam koga da krivim kada nešto zeznem. E da, jednom dolazim na pumpu i kažem pumpadžiji da ne mora da se muči i da ću sam da sipam. Odgovara mi on "E pa ne može pa da mi pobegeneš, samo ja mogu da sipam!" i to onako maksimalno drčno. I ja rekao nema problema, sipaj ti pun. Sipa on i krene da zatvori i ja rekao sačekaj. Zavirim i vidim da se ne vidi gorivo i ja rekao sipaj pun. Sipa on opet i ja opet proverim i ne vidim gorivo. Ja ga pitam u čemu je problem i što ne sipa pun i tek iz trećeg je sipao tako da se vidi gorivo(što inače i ja radim zbog fuel log-a jer mi deluje najtačnije). Nakon toga sam ga video još 2-3 puta i svaki put kada me vidi nije ni izlazio napolje.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...