Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/08/19 in all areas

  1. 6 points
    Woodoo

    Funny photos

  2. 6 points
    Ti mene nisi razumeo ništa. Za početak, da li misliš da više CO2 emituje moj dvolitarski dizel ili tvoj 1.2 benzinac? Ja sam prvi koji bih sutra vozio elektromobil da mogu da ga priuštim i da ga je moguće eksploatisati u Srbiji. To mi je velika želja, ne samo zbog ekologije već zbog samog koncepta takvog vozila koje ima ogromne prednosti u odnosu na trenutno konvencionalne automobile. Svrha mog posta je da ti isti koji nameću te standarde su stvorili to isto zagađenje, seju zlo i smrt širom sveta, i oni se odjednom brinu za zdravlje ljudi. Kako da te rezultate nisu imali pre desetak i manje godina kada su se dizeli nametali kao najbolji izbor u pogledu ''zelenih'' standarda? Bacali su na nas osiromašeni uranijum, i to nije problem, ali srpski neprijatelj No.1 je gas iz JTD motora. Da se, kao što kažeš, ide ka tome da se eliminišu takvi motori, mi ne bismo naftu koristili kao pogonsko gorivo bar pola veka unazad, a ne da imamo i dalje nove modele vozila sa širokom paletom dizelskih motora. To što se sada ubrzano radi na razvoju alternativnih pogona je zato što nafta presušuje, i drugog izbora nema, a ne zato što nekoga boli briga da li se ljudi truju ili ne. To što se nama plasiraju priče o tim zabranama ulaska u centar grada je sasvim jedna druga priča. Pa ja prvi u bilo kom većem gradu u Evropi kolima ne bih ulazio u centar iz praktičnih razloga, gužve, nedostatka parkinga itd... Sa te strane je suludo sesti u kola pored svih ostalih oblika prevoza.
  3. 5 points
    Djuk85

    Funny photos

    . Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
  4. 4 points
    Da i ja kazem nesto za Dnevnik, zao mi je nas kupaca automobila. Zao mi je i nas koji smo ucili fakultete, magistrirali, pa i zaradili neke pare, ali vrlo posteno. Sta je posteno? Posteno je kad kao programer ili kao strucnjak za neku oblast ili kao posteni radnik na masini, ili kao posteni moler, ili kao posteni pekar radi, platis porez, platis doprinose i zaradis bez farbanja i muljanja neki novac. Polovni automobili su odavno siva zona, takodje jedan od nacina za pranje novca, otuda toliko tih orangutana u tom poslu. Onog najgoreg sljama. Tim ljudima ne treba verovatno, takvi bi i rodjeni majku izlevatili. Iskreno, procitao sam celu temu, i prosto je sramota sta su neki ljudi ovde pisali. Ne zbog toga, sto ja mislim da posten vlasnik placa ne treba da zaradi, takvih je jako jako malo, nego sto polovnjake prodaju uglavnom teski prevaranti. Clanovi foruma Deki i Knezevic su to lepo napisali, to je taj polusvet, koji samo u ovoj zemlji moze nesto i da kazem, u nekoj drugoj normalnoj evropskoj zemlji taj posao im ne bi ni bio zanimljiv, jer tu nema tog lopovskog i lazovskog potencijala koji je ovde moguc. To je lepo i clan foruma Totti objasnio, kakav svet se tu nakotio. I na kraju, zao mi je i onih koji vrlo posteno bitisu u ovoj sramoti od zemlje kao podstanari (saosecam s njima) i koje na kraju na ovaj nacin vredja jedan preprodavac koji uvaljuje prepravljane kilometraze samo na lepsi nacin, jer, eto, on to kaze kupcu, pa je time spasen. I to bez placenog poreza, bez obavezne garancije na automobile, zakonske. Dule, ja ne znam kako tebe nije sramota za stvari koje si napisao ovde? Sto jednostavno ne budes srecan, sto ti neko od nas iz inspekcije jos nije pokucao na vrata?
  5. 4 points
  6. 3 points
    neshaoct

    Xiaomi počinje da pravi i automobile

    Kineska tehnološka kompanije Xiaomi, jedan od najvećih proizvođača pametnih telefona, ulazi i u auto-industriju. Xiaomi će u saradnji sa kineskim proizvođačem Besturn napraviti svoj prvi autumobil koji će se prodavati pod brendom Redmi. Prvi Xiaomi automobil će biti SUV, unapređena verzija Besturovog kompaktnog modela T77 koji pokreće 1.2-litarski turbo-benzinac sa 143 KS i 204 Nm. Xiaomijev SUV će se najverovatnije razlikovati samo po softveru, a raspolagaće i sa Xiao AI veštačkom inteligencijom koja će kao glasovni asistent omogućiti kontrolu prozora, klime i ostalih funkcija. Već je poznata i početna cena - oko 11.800 evra. preuzeto sa - b92.net
  7. 3 points
    Pre nego što je saobraćajna nesreća te 1969. godine ugasila njegov mladi život, italijanski dizajner Pio Manzù ostavio je jako puno svetu industrijskog dizajna. Kao sin proslavljenog skulptora Giacomo Manzùa, Pio je od malih nogu bio opredeljen da svoj nasleđeni talenat upotrebi na najbolji način. Neprolazni primerci industrijskog dizajna ovekovečeni u Cronotime stonom satu, Alias Manzù stolici ili Parentesi lampi bili su samo deo njegovog opusa koji se danas, pedeset godina kasnije, i dalje uspešno proizvodi i prodaje. Poslednje dve godine života odomaćile su ga u kompaniji Fiat gde je nakon City Taxi koncepta i Autobianchi Coupéa, kreirao jedan od najlepših superminija - Fiat 127! Ovi mali stilizovani četvorotočkaši specifični za Apeninsko poluostrvo su bili ključni faktor u širenju automobila do narodnih masa, dok su njihovi potomci danas nezaobilazne saobraćajne uzdanice svake prestonice koja drži do stila. Najbolji automobil Evrope Poput njegovog dizajnera, Fiat 127 je takođe za malo vremena postigao jako puno jer je od trenutka njegovog lansiranja 1971. prošlo tek godinu dana do trenutka kada krunisan titulom najboljeg automobila starog kontinenta. Tome u prilog išla je i više nego odlična prodaja te je već nakon tri godine izrade, Fiat prijavio milioniti proizvedeni primerak. Prva i svakako najlepša serija vizuelno je degradirana putem serije 2 i 3 ovog modela, ali to nije zaustavilo proizvodni proces sve do 1983. godine kada ga je odmenio Fiat Uno. Kupcima je u aprilu te 1971. godine inicijalno ponuđena verzija Saloon sa dvoja vrata dok je godinu dana kasnije stigla najpopularnija opcija, hečbek sa troja vrata gde je na bazi iste karoserije poklopac prtljažnika spojen sa zadnjim staklom. Tehnička rešenja oslanjala su se na spreda poprečno postavljen OHV agregat zapremine 903 kubika, nasleđen od prethodnih generacija Fiatovih modela. Ova varijanta sa menjačem prikačenim odmah iza motora oprobana je 1964. godine u Autobianchi Primuli i nešto kasnije u modelima iz 1969. godine, A112 i A111. Još jedan inovativni faktor ticao se početku brige o bezbednosti gde se vodilo računa o zonama gužvanja automobila pri sudarima kako bi putnik ostao što zaštićeniji. Samo pohvale Reči hvale ni tu ne prestaju jer je ovaj supermini osamdeset posto korisne površine njegove osnove sačuvao za putnike i prtljag! Takođe, na tržište je stigao pre modela sa kojima je mogao da se poredi poput Renoa 5, Forda Fieste, Volkswagena Polo, itd. Prva serija ovog automobila promenila se veoma malo tako što su Saloon verzije bile dostupne u Standard i Deluxe opremi, dok je 1975. stigla i Specijal varijanta sa restilizovanom prednjom maskom i nekim detaljima u enterijeru. Iako ih je napravljeno puno, godine i lošija limarija solidno su ih istrebili sa ovdašnjih ulica. Ali, pojedini primerci se i dalje sreću, kao što je slučaj sa jednim koji se prodaje putem našeg sajta. Radi se o komadu napravljenom 1976. godine koji je do danas na satu upisao 76.000 kilometara. Ovaj Fiat je kupljen nov u Srbiji, a sadašnji vlasnik kaže da je auto restauriran profesionalno i da je tek registrovan. Fotografije dokumentuju da se zaista radi o dobrom Fiatu 127 gde je enterijer skoro savršen, dok o spoljašnjosti možemo da diskutujemo. Pre svega, sa ove distance se nadamo da je restauracija zaista obavljena kvalitetno, s tim što odabir boje i felni nikako ne odgovara ovom mališanu. Ovakva farba nije postojala u Fiatovom fabričkom katalogu i osetno ne ide uz ovaj model, ali ako vam to ne smeta, felne su makar lako zamenljive u originalne ili neke iz adevkatnog perioda. Preuzeto sa: polovniautomobili.com
  8. 3 points
    Ocigledno u rezervoar
  9. 3 points
    Moralo bi ali to je narodski receno "zadnja rupa na svirali" Sve bi pre toga trebalo da se promeni, dovede na svoje mesto, pa onda nekada da se krene da se uvodi red i u tom polju. Licno mislim da struja nije toliko cista koliko se misli jer vec i dosadasnjom proizvidnjom se mnogo zagadjuje i narusava zemlja, a toliko povecanom potraznjom ko zna kako bi se i na koji nacin odgovorilo. Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  10. 3 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310
  11. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  12. 3 points
    Svi koji placaju studiranje na privatnim i slicnim fakultetima...plati pa se klati odnosno uvece prelistas a ujutru zablistas.
  13. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

    Evo ko nije znao
  14. 3 points
    alfini0507

    Funny photos

    Ocekivanja vs rijaliti... Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  15. 2 points
    Radio antene na Fiatima poslednjih generacija imaju pojacavac signala, lociran u kucistu antene. Iz tog razloga, uz podrazumevani radio signal, koaksijalni kabl kroz svoj unutrasnji provodnik vodi i tzv. "phantom power supply". Tj. dodatni napon od 12V, neophodan za funkcionisanje pojacavaca. Za ispravan rad ovog tipa radio antene, neophodno je da ima dobru masu (sa karoserijom vozila), sto se ostvaruje preko srafa u podnozju. Sa svoje gornje strane, sraf je nazubljen i na taj nacin treba da ostvari dobar kontakt sa unutrasnjom stranom krova. Iz tog razloga je neophodno da bude dovoljno (ali ne "krvnicki") zategnut. U eLearn mislim da postoji i vrednost za moment-kljuc za tu poziciju. Stilo, GP, Nuova Bravo i jos prilicno modela te generacije koriste identican pristup ("phantom power"), sa tipom konektora RAKU1. Kao i za masu drugih stvari, u ePer Compatibility listi vidi se da identicno kuciste antene ide u gomilu modela. Tako da ako nekome eventualno treba celo kuciste/antena, po otpadima ima istu stvar za Stilo od 500 din i za Nuova Bravo od 20 EUR, poenta je jasna (proveriti samo stanje zaptivnih gumica, komada 2). Sto se tice "dijagnostike" antene, moguce je odraditi preko ugradjenog menija u Visteon uredjaju. Istovremenim klikom na dugmad "3" i "6", ulazi se u dijagnosticki meni. Klikom na dugme "6" ispituje se povezanost antene, potrebno je da se dobije "Short Circuit - OK". Ukoliko postoji problem sa nekim otvorenim kolom, dobija se npr. "Antenna - Open CCT" i "Short Circuit Fail". Dodatno, ako je antena ispravno povezana, moguce je proveriti jacinu signala koju uredjaj trenutno hvata - u tom slucaju treba pritisnuti dugme "3" i dobija se napon u Voltima (obicno bude 2-3+ V ako je sve OK). Ako nekome zatreba, evo par mojih fotki koje se mogu upotrebiti za skidanje obloga B i C stubova, skidanje neba, dotezanje ili zamenu kucista antene... 1. Skidanje obloge C stuba: potrebno je iz lezista izvuci deo kedera gepeka i zadnjih vrata, u zoni C stuba. Obloga je fiksirana sa 3 krstaka i 5 plasticnih zabica. Dva krstaka se nalaze kod osovine za fiksiranje zadnjeg naslona - jedan iznad, a jedan pod plasticnim poklopcem: Dok je poslednji krstak u zadnjem delu obloge, kod stopaljke: Prelazi se na zabice (komada 5), gde je najzgodnije imati alat za demontazu, kako ne bi doslo do pucanja nosaca zabice ili cak same obloge. Kada se sve otpusti, obloga C stuba se skida i spusta niz zadnji pojas. Slikao sam unutrasnju stranu obloge i zaokruzio zabice crvenim, kako bi se lakse locirale: 2. Skidanje obloge B stuba: potrebno je iz lezista izvuci kedere prednjih i zadnjih vrata, u zoni B stuba. Skinuti poklopac sa natpisom "Airbag", ispod koga treba odvrnuti torx: Na donjem delu obloge treba povuci i osloboditi 2 metalne zabice, nakon cega obloga B stuba ide niz prednji pojas. Takodje sam slikao unutrasnju stranu i crvenim zaokruzio zabice: 3. Skidanje rukohvata i bocnih svetala: za rukohvate standardno, nategnuti usporivace, podici plasticne poklopce i odsrafiti 2 torx-a: Sto se tice bocnih svetala, kroz prorez sa zadnje strane osloboditi nosac sijalice, koji je na metalnom zubu. Ispod njega odsrafiti torx, koji kuciste vezuje za lim: Ukoliko je potrebno iz nekog razloga izvaditi i kuciste iz neba, postoje 2 plasticna osiguraca koja samo treba osloboditi: 4. Pristup radio anteni: Kada se skinu obloge B i C stuba, rukohvat i svetlo sa jedne strane, delom se obori nebo i dobija neophodan prostor koliko da udje ruka i pristupi se anteni. Posto je prilaz vrlo nezgodan i "udubljen" zbog padajuce linije krova i neba - ko nije siguran da moze napamet da napipa bolje neka otkaci stubove i sa druge strane i obezbedi komotan pristup, kako ne bi polomio nebo. Sraf na anteni je 22, a posle nekih 30-ak cm koaksijalca je RAKU1 konektor, koji je se raskaci povlacenjem. Inace je koaksijalni kabl na celom autu iz 3 segmenta, jedan konektor je ovaj, a sledeci (niz C stub i ispod oba praga) je nakacen na A stub, iza plastike desno od kasete. Pristup anteni izgleda ovako: Ako neko kupusa dalje, za skidanje neba potrebno je (na identican nacin) otkaciti prednje rukohvate i A stub, a zatim jos glavnu lampu i suncobrane.
  16. 2 points
    chikavili

    Filmovi, serije...

    Brooklyn Nine-Nine Odavno sam cekao neku ovako dobru humoristicku seriju. Izuva! Sjajni karakteri, odlican kasting i zdrav humor.
  17. 2 points
    Martin

    Funny photos

    Česta slika na Aliexpresu.
  18. 2 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310
  19. 2 points
    U dizel saml atf ulje. To mi je jedino pomagalo na fordu tdci
  20. 2 points
    Kao što sam već napisao, prodavac je dužan za polovan automobil da izda garanciju od minimum godinu dana, problem je kako ostvariti tu garanciju, pošto je nekada i za novi proizvod teško ostvariva. Jasno je meni da je za polovan automobil teško garantovati pošto si ga kupio na kamionu (u najboljem slučaju ga doterao 1000-1500km pa si video kako se ponaša) i apsolutno ništa ne znaš o tom automobilu. A možda i znaš pošto kao prodavac daješ informacije kupcu koje bi trebalo da su tačne. Ako daješ garanciju na polovan auto to znači da ćeš birati auto koji je kvalitetan a ne krš, pošto bilo koji kvar u roku od godinu dana treba da popraviš o svom trošku. Biraćeš auto sa ok kilometražom za tu vrstu auta. Naravno da i zarada treba da ti bude u skladu sa kvalitetom auta, pa ćeš od te zarade moći i neke sitnije kvarove u garantnom roku da saniraš. Ako prodaješ dobre aute naravno da će se desiti i veći kvar, ali bi to bilo ređe pa bi deo zarade od drugih automobla i to pokrio. Zakon o zaštiti potrošača se ne odnosi na fizičko lice koje se ne bavi trgovinom pa tako prodaja ličnog automobila nema nikakvu garanciju. https://vesti.mojauto.rs/Saveti/236610/Godina-garancije-i-za-polovni-auto
  21. 2 points
    Evo ti primer garancije na autu kupljenom na placu. Možda čak i znaš čoveka koji je imao priliku da reklamira auto na koji je dobio garanciju godinu dana. Ako ne znas njega, znas njegovog kuma jer si njemu davno prodao auto i znate se... Ovo je uredno plaćen auto na placu u Šapcu, prodavac je verovatno platio i porez na dobit, izdao je račun. Auto je bio dobar, malo vukao u jednu stranu. Otišao na optiku i tu ustanove da je međuosovinski razmak na jednoj strani razlikuje od druge strane. Bilo je tu povuci potegni ali na ime garancije je na kraju dobio ispravan auto. Znaci, nije bila garancija samo na legalnost i blok vec na auto kao celinu. Po našem zakonu, garancija se može dati samo na celokupan proizvod, iz toga mogu da se isključe samo delovi koji nisu neophodni za funkcionisanje proizvoda. Kod automobila malo je takvih delova. Možda poklopci felnu ili napukla rucica menjača koja radi, izgreban volan isl... ali u svakom slučaju garancija kad se daje, daje se na ceo proizvod..
  22. 2 points
    ne znam odakle ikome ideja da ce ova drzava da uradi nesto po pitanju gradjana ovo stanje nasoj promenadi i odgovara jerbo: su dobili pare od EU da se resavaju krseva em dobijaju pare od uvoza, carine i atesta em dobijaju pare od carine na rezervne delove i sta sve ne em dobijaju pare na ulja, maziva em dobijaju silne pare na registracijama i punjenju budzeta od tih krseva ... dodajte šta nedostaje i ti bi sad da drzava intervenise i ogranici uvoz polovnjaka i tako skrati budzet sa finu cifru para da jadni administrativni radnici ne dobiju plate?
  23. 2 points
    cika_kole

    BMW 320D Touring crveni

    cekaj sad, nisam razumeo. okupljate se svi sa automobilima i svako sedi u svom autu i samara macora ili sednete po vas 3-4 jedan auto pa samarate macora? mi smo mislili da krenemo odavde kombijem, da zajedno samaramo, ne da se razdvajamo...
  24. 2 points
    Dule sad cu ti se obratiti poslednji put i samo cu ti reci: nap...ite mi se one stvari svi vi preprodavci magle tjst takvi kao ti i oni koje sam upoznao u petak. Ti ces meni da govoris da ja nisam njega ispostovao tako sto sam mu ponudio 700e manju cenu. Ja sam lepo napisao koja je meni cena bila zadnja trebao si da citas. Jebe se meni za vase zarade i malverzacije i kukanja kako nemate posla. Motiku u ruke druze i radi nesto a ne da prodajes muda za bubrege i varas narod. Nema ovde zakona, lezali bi vi par godina, pa bi posle trazili nesto korisno da radite a ne da jebete ovaj narod. A jel sam mozda trebao i da ga pomilujem dole i da mu dam 8000 i kazem evo druze znam da ti je kriza ceo dan ladis jaja na placu i nista ne radis, nisi se setio ni ta kola da operes, znam da ti je tesko. Cibe bre bagro jedna pokvarena. Ti kad mi pokazes da si platio porez mozemo onda da pricamo. Zamisli molim te na sta je ova drzava spala da dolaze Dule i slicni likovi koji nemaju nista od skole, nista drugo nisu znali osim da upakuju govno u celofan i prodaju. Takvi ce nama da govore sta i kako da radimo. Pa ako nemas zaradu druze ajde uzmi lepo na gradjevinu nije to sramota i ja sam radio. Steluju fakture, dovoze lomove, uvaljuju nam kao novo, garantuju da nije lupano a jeste, i sta sve ne i nadju se oni da palamude. Edit: Izvinjavam se drugim forumasima na recniku, kome smeta neka ne cita, ali ne mogu da cutim ovakvoj osobi kao sto je Dulo.
  25. 1 point
    neshaoct

    Hamilton se povlači iz Formule 1?

    Šampion sveta u Formuli 1, Luis Hamilton, otkrio je da sve više razmišlja da napusti cirkus četvorotočkaša. Neprikosnoveni vozač Mercedesa ima ugovor do 2020. godine, međutim, verovatno da neće doći do nove saradnje, a možda bude raskida iste i pre isteka. ''To je nešto o čemu dosta razgovaram sa ljudima, do sada sam bio isključivo u Formuli 1. Takmičim se od svoje osme godine i znam da će mi biti jako teško kad budem doneo odluku da se povučem. Tako je sa svakim vozačem kada prestane da vozi u Formuli 1''. Pomenuo je Formulu E (vozila na električni pogon), kao jednu od mogućnosti za novu sredinu. ''Odrastao sam u eri sa Gerijem Pafetom. On je malo stariji od mene i sad je u Formuli E, to je budućnost. Ko zna, možda postoji oblast u kojoj bih u budućnosti mogao da pokažem svoje veštine. Izazovnije je pronaći motivaciju i ostati koncentrisan i porebno je naći nešto što volite''. Želi da poput Fernanda Alonsa i Kimija Raikonena pomera granice u svetu četvorotočkaša. ''Ja volim automobile. Za sada, ostajem u Formuli 1 i sve dok budem spreman i zdrav trudiću se da ostvarim dobre rezultate. Pretpostavljam da ima i drugih Serija za mene. Fernando Alonso je u Indikaru, a vidite i kako Kimi Raikonen pomera granice'', zaključio je Hamilton. preuzeto sa - Auto Blog
  26. 1 point
    ivanvi

    Fiat novi Tipo 1.4 hatchback

    Aj da krenemo Pop 95ks
  27. 1 point
    MS PK

    Nuova Delta 2.0 mjet Platinum - finally -

    To se radilo sa starim dizelima, sipalo se sve i Atf i dvotaktol i Sae 30 i preradjeno i trafo ulje...na cr sistemima nema potrebe ta tim -po meni. Em nasa grupacija na srecu apsolutno nema problema sa sistemom za ubrizgavanje, em je popravka jeftina sto zbog samog sklopa injektora-pumpe, em sto se menja -popravlja po jedan injektor, tj.ne moraju svi h kompmetu da se rade, em sto su recimo polovne dizne za stila 10e ili popravis jednu diznu od Mjt za malo vise para.. Dobro gorivo samo i gas Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  28. 1 point
    I ATF postoji mineralno i sintetičko.On sipa mineralno u forda. Sent from my LG-M250 using Tapatalk
  29. 1 point
    cuore_sportivo

    Filmovi, serije...

    Ta serija je neverovatno dobra. Od prve sezone je pratim i svaka je epizoda dobra. serija OA netflix,odlicna. https://www.imdb.com/title/tt4635282/
  30. 1 point
    Kakav tng oni ne j...ni hibride i elektro [emoji3][emoji3] Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  31. 1 point
    Ja imam taj senzor na Astri i po meni to je glupost. Imam utisak da krece da svira na pola boce.
  32. 1 point
    Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
  33. 1 point
    @banjo1990 Ne znam koliko CO2 proizvodi tvoj dizelaš, ali moj Punto Classic sa fabričkim plinom proizvodi 116g/m3 što nije mnogo obzirom da je Euro 4 motor starije generacije (menjam ga uskoro za neki novi Euro 6 benzinac) i ima vrlo čist izduv oslobođen sumpora, gareži i koječega, što je takođe veoma bitno. TNG i metan su najmanje moguće zlo od svih goriva i mnogi ih smatraju ekološkim gorivima. No ono najbitnije je da vožnja na benzin/plin proizvodi daleko manje NOx opasnih čestica koje dizelaši rasipaju na sve strane, ali to ovde izgleda malo kog brine. Daleko kaskamo za normalnim svetom po svim parametrima (kao što smo recimo godinama ovde vozili i na olovni benzin dok je u Evropi bio davno nestao iz prodaje). I onda se čudimo statistikama i naglom povećanju kanceroznih oboljenja. Tome se jednostavno mora stati na kraj i mora se početi razmišljati drugačije.
  34. 1 point
    Sve se slazem, samo bih dodao, da se meni cini da je ovo naprasno potenciranje EV tehnologije kao 'jedinog spasa za covecanstvo', nekakva posledica prevlasti nad energentima, ne mislim da je nedostatak nafte razlog. S obzirom da sve to potice sa zapada, mogu da zamislim da je to neka zapadnjacko-kapitlisticka ideja, sa ciljem da se smanji potrosnja naftnih derivata koji dolaze sa istoka, te na taj nacin i vojno oslabi taj kraj planete. Ali to je samo moja neka teorija, daleko smo mi od prave istine. Poenta jeste kako si napisao, nikome tu nije stvarno stalo do ekologije. Poznato je da se jos krajem '80-ih detaljno sve znalo o posledicama prekomernog emitovanja CO2, i eto koliko su dugo to 'zataskavali', i manipulisali tim informacijama. Druga stvar, a tice se istog licemerja, sta cemo sa tolikim silnim porastom SUV kategorija? Kako svi ti silni 'dusebriznici' nisu osmislili nacin da jace oporezuju vlasnike uzvisenih vozila? Poznato je da oni trose i zagadjuju, i po 20-30% vise od ekvivalentnih 'normalnih' vozila. A treca stvar, toliko silno ulaganje u EV meni nije jasno. Ti auti ce da budu preskupi, preteski, neprakticni za duza putovanja, a svako ko misli da ce se voziti za dzabe, mislim da se grdno vara, da ce se bilo ko u tom lancu energetskih-kapitalaca odreci svog kolaca. Samo ce prebaciti harac na racune za struju (kad se omasovi). Ono sto bi bilo daleko racionalnije, sa aspekta ulaganja, je prelazak na vodonik. Tu postoji 1 problem, a to je bezbedno skladistenje istog u vozilima. A taj problem, verujem da bi se resio sa samo 1/10 od svih ulaganja koje ce se upucati u razvoj EV tehnologija. Svakako da zagadjenje nije nikakav 'mit' i treba nesto ciniti po tom pitanju, ali sve i dalje deluje, kao sto je i prethodnih 20-30 godina (kao npr. potenciranje dizela) --> presipanje iz supljeg u prazno, prodavanje nekih bajki o resenjima, koja jasno nisu dugotrajna (ev pre svega)...
  35. 1 point
    Ima sada vec dosta placeva, koji daju garanciju na uglavnom godinu dana ili 12.000 km, koja se odnosi na motor i na menjac. Ali ok, cak i to je znak, da neko ipak na placu zna da ne prodaje bas neko tesko njesra.
  36. 1 point
    Nama ne ide u Srbiji jer ljudi kao ti vode glavnu reč i zamajavaju ovaj narod. Ista metodologija. Da je sreće da ti sa svojom profesijom uopšte ne postojiš. Druže, tebi je "profesija" da prodaješ automobile, a kad bi moglo bez obaveza. Ne razlikuješ prodaju automobila od fizičkog i pravnog lica. U stvari razlikuješ, zato i prodaješ iz svog dvorišta, i ne plaćaš porez, izbegavaš obavezu da daš garanciju.
  37. 1 point
    Drugar padobranac, savetovao bih ti da pročitaš stotinak strana na ovom forumu na temu Dule 021. Ako si to ti Dule, Neša će već odreagovati zbog duplog naloga
  38. 1 point
    Ne mora odjavljivati auto, kad bude radio ponovnu registracinu vratice tablice i uzece nove (ukoliko isteknu vise od 60 dana).
  39. 1 point
    Još jedna stvar više koja može da crkne pa ga nema Nisam ni ja primetio da ima senzor. Nestalo tečnosti, dolio novu i teraj
  40. 1 point
    bane1321

    Fiat novi Tipo 1.4 hatchback

    Vrlo razuman spisak dodat(n)e opreme! Bravo!!
  41. 1 point
    @zunto Posedovati auto nije obavezno, postoji javni prevoz, taksi, bicikl, pešaka... Auto nije socijalna kategorija. EURO4? Pa Punto 1.2 8V Mk2b iz 2004 je EURO4, to je 15 godina star auto, ti bi kupio još starije od toga?. I sad će to kao nešto uticati i doprineti manjem zagađenju, haosu na ulicama, nedostatku parking mesta... Kod mene u okolini gde živim broj auta se najmanje duplirao u poslednjih 5-6 godina. Od tog je novih auta 0 (i slovima nula). Sve kršine od 15-tak i više godina, a zašto? Jer su postali toliko jeftini da mnogi imaju i po dva auta. I naravno, 90% dizelaši sa skinutim filterima, zatvorenim DPF-ovim i ko zna čime (iaako isto tako 90% tih vlasnika prelazi godišnje ispod 10.000 km). Tome jednostavno treba da se stane na kraj i podržavam apsolutno uvođenje EURO4 (a još bolje EURO5) standarda.
  42. 1 point
    @zunto ovih 95% imaju Acu Todorovića
  43. 1 point
    Država definitivno treba da interveniše i ograniči uvoz polovnjaka plus da krene strogo da kontroliše izduvne gasove jer je ovde postao divlji zapad. Govore o euro 4 normi a ja bih uveo minimum euro 5 pa ko voli nek izvoli.
  44. 1 point
    @dekirs Matorko, što se uzbuđuješ i nerviraš. Trebao si da spustiš i 2000€ cifru, boli te patka. Lično , nemam respekta prema prevarantima bilo kakve vrste. Nekima se nije isplatilo da sviraju po celu noć za 100€ pa su sad postali magovi za preprodaju automobila. Usladilo im se da maznu mesečnu svirku kroz jedan prodati auto. I to što im stala prodaja, pa pazi molim te dižu cenu. Što ne dođu BG da blokiraju saobraćaj kao vid protesta. Ah da, beže od zakona jer rade na crno, neki su sa kriminalnim dosijeom a neki se plaše da ih ne pročešlja inspekcija. Da mi dobar drugar ne radi u slobodnoj carinskoj zoni Beograd i ima firmu za špediciju i da nisam lično video kako se cela priča odvija, možda bih i progutao neke priče ovde. Zamolio bih PREPRODAVCE da nam ne čine više i da se ne bacaju u trošak zbog nas, naivnih kupaca. Čak više poštujem ljude koji uvezu jedan auto mesečno, prodaju ga za neku smešnu zaradu, i to im dođe kao dodatni prihod na crkavicu koju zarađuju legalnim putem. Realno, ovo je neverovatno koliko placeva za prodaju polovnjaka ima, a gde su još svi oni koji rade iz dvorišta plus privatna lica koja prodaju lična vozila. Sve mi deluje kao balon i pitanje je kad će cela priča pući. U jednom momentu će doći do zasićenja, jer godinama se sliva ogroman broj polovnjaka u realno , malu zemlju. Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka
  45. 1 point
    Sve ja tebe razumem i slažem se. Ja se recimo zahvalim svakom na ponudi i kažem da nam nažalost nije odgovarajuća, pa makar ponudio i 50% cene. Ali kao što sam više puta ponovio - većina su sirovine. Nisam bezveze pisao šta može da se očekuje... Danas svako ko ima neki višak para uloži u automobile za prodaju i razmnožilo se svega i svačega.
  46. 1 point
    Pa kontam da ima, mozda ce sve manje biti APP cena ako je prodaja sve losija kao sto kazes... Ali opet, eto ja pratim odredjeni model automobila vec 7,8 meseci mozda i jace, cini mi se da znam svaki oglas u detalje i npr to sto su stavili 8400 je bilo preterano a pokazalo se tako sto su na kraju dosli do 7700. Sto se tice cenkanja ja ne ocekujem nikakvih 10% ali ocekujem da se spusti cena, valjda je tako uvek bilo kada se kupuju polovna kola, ne znam, mozda se nesto promenilo. Znam isto i cale kad je kupovao Punta mk1 pre 10 godina da je spustio tipa 400e a auto bio 4000e il tako nesto. Nije ni bitno na kraju krajeva. Mozda ti mislis da treba da se dodje sa ponudom bez cenkanja i to ima smisla, u mom slucaju tipa kazem 7300 to je moja ponuda pa ako hoces - hoces, ako ne - nikom nista. Ne znam.. Ali generalno ocekujem od ljudi normalno ponasanje. Opet ja iskreno ne smatram da sam ga uvredio cenom od 7000 ali i da jesam nije bila namera niti treba da mi se tu neko majmunise. Znam ja da su to sve mutne glave, i da tamo treba ici hladne glave i biti flegma, al kada vidim takvo ponasanje nabo bih ga po sred cela cisto da se resetuje i krene da prica kao normalna osoba
  47. 1 point
    Ja kad sam ovde pisao da su 90% vlasnika placeva realno sirovine i da su takve situacije i reakcije koje su se tebi desile (pa i daleko gore) veoma česte i skoro svakodnevne, neki mi nisu verovali... nisi dobro sračunao procente koliko manje da ponudiš [emoji4]
  48. 1 point
    cika_kole

    Vozila koja treba izbegavati

    kum je uvek iz Zemuna!!!
  49. 1 point
    rkoma1986

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Ja stvarno ne znam kako bilo kome multipla moze biti lep auto. S njim onda nesto opasno nije u redu
  50. 1 point
    Otvori pivo! Sa prednje strane sealnog dela u visini nogu odvij zavrtnje. Pivo. Pomeri u prednji položaj sedišta. Pivo. Odvij zavrtnje sa zadnje strane sedišta. Pivo. Sada kad je pumpa na izvol'te , odvali još koje ... Aj sad po pivo! [emoji16]
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...