Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/05/19 in all areas

  1. 6 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310
  2. 5 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310
  3. 4 points
    branik

    Fiat novi Tipo 1.4 95KS

    Dočekah! Konstelacija zvezda i mojih finansija je učinila da krajem sledeće nedelje preuzimam easy up 1.4, 4v. Kad se navozam tokom idućeg vikenda, javljam utiske.
  4. 4 points
    MS PK

    Vozila koja treba izbegavati

    Pitas Nesu odakle mu!? Cccc, kakav danak neiskustvu..
  5. 4 points
    A zasto se ovo radi? Da bih ja kupio jeftinije auto ili da bi preprodavci vise zaradili? Kao sto sam napisao, auto vredi koliko mu je trzisna cena. Kakve god muljaze radili, trzisna cena se ne menja, menja se samo zarada preprodavca.
  6. 4 points
    Svi ozenjeni imaju lajfkouča [emoji3] Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  7. 4 points
    bglion

    Funny photos

  8. 3 points
    bglion

    Funny photos

  9. 3 points
    Jos jednom hvala svima na savetima, moram priznati da ste svi pravi drugari. Danas doteran citoen slikacu ga kad bude bilo sunca jer boja tada dobija pravi efekat.
  10. 3 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310
  11. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  12. 3 points
    horvat

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    Ako ispunjava specifikacije proizvodjaca, nema brige nikakve Jedno bar moze covek biti siguran - nisotec nema fals
  13. 3 points
    [emoji3595] Klasičan Srbenda koji se u sve razume, a nema pojma. Upravo su subotički špediteri čuveni po "provlačenju" faktura sa malom vrednošću. Ali ovo je pobedilo [emoji15] Ajd' mi reci da se ložiš na čitanje ovih gluposti i da veruješ u to. Da nemaš i ti nekog life coach-a? [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  14. 3 points
    Citroen GS - Avangarda u službi čoveka Odgovor na večito pitanje šta Citroën deli od drugih francuskih, evropskih, pa i svetskih proizvođača može da se pronađe u dva slova. Tokom znane automobilske istorije, inicijali GS su označavali svašta i često bili vezani za severnoamerički kontinent i Buick, ali u Evropi, Citroën GS je bio krunski dokaz da i srednja klasa zaslužuje avangardu jednog božanskog automobila kao što je bio DS. Odrastajući uz Citroëne, Nebojša je prvo otkrio čari A Serije, a nakon toga i pomenutog GS-a, a čak ni četvrt veka provedenih u Kanadi nisu ga odvojili od ljubavi prema francuskim ševronima. Danas, Nebojša je ponovo u Beogradu kao jedan od rukovodećih ljudi u inicijativi ''Digitalna Srbija'', a mi smo iskoristili sunčani vikend da razgovaramo o automobilima koje je uvek voleo bez obzira na to gde je na planeti i kojim je putevima vozio. ''Oduvek sam bio opčinjen automobilima. Kada smo dolazili na more, uvek sam se gubio na parkingu kao klinac jer su stranci dolazili sa zanimljivim automobilima, pa je nastajala panika dok su me tražili'', prisećao se Nebojša detinjstva u Jugoslaviji, te Spačeka od 18 konja iz 1967. godine kog je vozio njegov otac, mašinski inženjer po struci. ''On ga je verovatno odabrao zbog dizajna i naprednih rešenja. Kasnije je imao dva Amija, jednog Amija 8 iz 1970. godine. Taj Ami je imao 32 konja i kakva je to mašina bila za mene! Leteo je u poređenju sa Spačekom. Posle tog auta, imao jedan narandžasti Ami 8 Break, ali kad se pojavio GS ja sam imao šest godina i bio sam oduševljen tim izgledom. Kad god sam ih viđao na putu, uzvikivao sam za njima i otac je u jednom trenutku kupio Citroën GS Pallas iz 1976. godine.'' Nebojša je prve vozačke korake kasnije i napravio u GS-u, a tokom studentskih dana je vozio Dyane, mada GS uvek doživljava kao poseban automobil, najviše zbog toga što je u srednju klasu automobila doveo neka napredna rešenja poput hidrauličnog vešanja i četiri disk kočnice: ''To je moj Citroën. Savremeniji je, malo čak i sportskiji, a ima i taj fenomenalan bokser motor. Očevim drugim GS-om Super iz 1980. godine kog on i dalje danas vozi sam čak išao na jedan lud put po Francuskoj. Prešli smo 6000 kilometara za tri nedelje: Odavde preko Slovenije i Austrije kroz Alpe do Minhena, zatim do Strazbura i onda po celoj Francuskoj od doline Loare do La Rošela, pa preko Centralnog Masiva do Liona, dolinom Rone, korz Provansu do Azurne obale, i onda nazad preko Italije. Bilo nas je četvoro, zapakovani kao tetris i to je učvrstilo moju ljubav prema svemu što taj automobil nudi.'' Čak i u godinama koje je proveo u Kanadi, Nebojša je ostao privržen Citroënu, pa je pronašao lokalni Citroën klub, dok je u svojoj kolekciji imao dva GS-a, jedan DS, Traction Avant 15CV-6 i Spačeka. Kroz svoj put zaljubljenika u Citroën, Nebojša je sakupljao literaturu o GS-u, prvo domaće Auto magazine, a zatim i strane publikacije u kojima je uvek nalazio novu dimenziju automobila o kom je mislio da zna sve: ''Po eBayu sam kupovao sve što je ikad imalo veze sa GS-om i posebno me je oduševljavalo kako je o njemu pisao novinar po imenu L.J.K. Setrajt. On je bio pravnik i 1971. je pisao za ''Car Magazine'' koji je tada birao automobil godine sveta. GS je te iste godine i izabran u konkurenciji SM-a, Range Rovera i još nekih legendi. Nikad ranije u istoriji jedan automobil nije vodio toliko u odnosu na konkurenciju. Po njemu, pobedu je odneo jer je u klasu običnog čoveka doveo najnaprednija rešenja. L.J.K. je radio njegovu analizu na jedan prosto filozofski način.'' U tom tekstu, Nebojša je pronašao još interesantnih informacija o stvarima kao što su njegov koeficijent otpora vazduha koji mu je omogućavao da uprkos slabijem motoru dostiže više brzine od konkurencije - da bi se kretao brzinom od 120 km/h GS-u je tregbalo 40 konja dok je Fiatu 124 trebalo 50. Dalje, samocentrirajuća i anti squat/dive geometrija i hidraulično ogibljenje su mu omogućavali da drži pravac ako mu eksplodira prednja guma, kočenje i ubrzavanje bez naginjanja napred ili nazad, pa čak i vožnju bez jednog zadnjeg točka. Cimosov Citroën GS Pallas iz 1978. godine kog Nebojša trenutno vozi kao jedan od svojih ''svakodnevnih klasika'' kupljen je 2010. godine. Do tada ga je vozio, garažirao i savesno održavao gospodin Nešić iz Bora, hemijski inženjer po struci koji ga je i preuzeo novog u ''Auto Šumadija'' na Čukarici u oktobru 1978. Po njegovom preseljenju u Beograd, GS se našao na parkingu, kada je dobio nekoliko udubljenja kao tragove nemara drugih vozača. U doba kupovine, Nebojša je bio u Torontu, ali je uprkos svim preprekama uspeo da organizuje prijatelja koji mu je pomogao da pribavi GS-a na vreme: ''Poslao sam ga kod majstor Dragana Radovanovića na Umci, on je zaključio da je automobil zdrav i da nema nikakvih problema. Mehanički i limarijski je bio okej, ali je morao da se ofarba, a maska volan i još neke sitnice nisu baš bili perfektni. Maestro Dragan ga je onda rastavio do školjke, majstor Bora i farbari su uradili svoje, a sve što nije bilo perfektno sam nabavio u jednoj od prodavnica delova u Nemačkoj specijalizovanoj za GS-ove. Takođe, jedan Francuz koji je ljubitelj GS-a je 100km vozio da ćapi volan koji mi je bio potreban i poslao ga je poštom u Srbiju. Tapetar Duca je promenio sunđere u originalnim presvlakama i to je bilo to.'' U narednim godinama, GS se povremeno vozio kada je Nebojša bio u Srbiji, ali se sada aktivirao i vozi se naizmenično sa belim 1978. GS Pallasom i 1978. GS Breakom koji su takođe deo njegove kolekcije. Sa prvom naznakom lepog vremena, Nebojša i GS su se našli na ulicama Beograda gde on svakodnevno dokazuje da je GS u svakom voznom aspektu potpuno moderan auto, ali i da je moguće da direktor ''Digitalne Srbije'' vozi analogni automobil kako kolege u šali primećuju. Iako je Nebojšin GS trenutno vezan za Beograd i uobičajene dnevne rute, velike avanture u automobilu iz snova se nanovo spremaju. I sami smo imali čast da osetimo draž vožnje u savršenom GS-a sa otvorenim šiberom u sunčano popodne, i potpuno smo sigurni da će Nebojša i on uvek stići tamo gde su namerili. Autor teksta: Đorđe Sugaris Autor fotografija: Miloš Nikodijević preuzeto sa - autoslavia.com
  15. 3 points
    darkman14

    BMW 320D Touring crveni

    Ne zna mesta ali ima predloge...
  16. 3 points
    Naravno. U špediciji uopšteno može da bude dosta muljanja. Nekad sve prođe, nekad ne. Nekad ti kao kupac nemaš nikakve naknadne probleme, nekad možeš da ih imaš, manje ili veće - od naknadnog poziva iz poreske inspekcije da te ispituju koliko si zapravo platio auto (jer je faktura smešno mala i potpuno nerealna) do (ređe) oduzimanja vozila zbog carinskog prekršaja. Ovde na temi smo se dotakli Eur1 obrasca i neki su ostavili linkove ka sajtovima špeditera koji to obezbeđuju uvek i samo postojanje napisanog na sajtu garantuje da je to sve tako i sve legalno. Evo, imam i ja jedan sajt, a čim je to na sajtu, znači da je sve istinito: http://www.fuelsharksaver.com/bg/ Je l' i ovo fakat? 2+2=4, tako piše, štedi gorivo Ljudi, da se ne lažemo... Prave se falš pasoši i falš novčanice, a neće neki Eur1 papir ili umanjene fakture, koje će mooožda jednog dana neko trkeljisati. Ja ću samo ovo reći na tu temu - ako jedan gigant Balkan ne uzima vozila koja nemaju obezbeđen Eur1, a siguran sam da ima vrhunskog špeditera, onda mi nikako ne ide da neki Don iz Subotice (koji na sajtu u objašnjenjima koristi izraze "terate automobile na colkama") to završava legalnim putem tamo gde ne postoji mogućnost. Da li neko stvarno misli da taj Balkan ima špeditera koji ne zna zvoj posao, za razliku od drugih koji ga znaju? Ne, ljude ne zanimaju nikakve malverzacije, rizik i muljanja zarad par hiljada € dodatne zarade. Bilo je i slučajeva falš ABS uverenja, pominjanih registracija velikih kubikaža za male pare, rade se i duple carinske deklaracije (pod istom JCI se carine dva auta) itd, itd... Svačeg ima. Ali pričati da neko sad pravi famu oko toga, a u suštini je to sve p..kin dim (jer špediteri na sajtu kažu da sve završavaju) - ne bih da komentarišem. Ja sam u tome i ja to sve znam, X puta su mi dolazili ljudi koji su prolazili kroz gore navedene situacije, od izjava inspektorima do oduzimanja vozila. To je iz prakse, a ne čitanja po netu šta pišu špediteri na svom sajtu koji je garant kvaliteta Da rezimiramo - sve ovo nabrojano se baš baš retko dešava, ali se ipak dešava. Sve može da bude, ali i ništa ne mora. Sve može da prođe zauvek, ali možeš i da naebeš. Samo želim da kažem da nešto pročitano na nekom sajtu apsolutno ne mora da znači. I Fuel Shark štedi gorivo. I Dafina je imala reklame na TV-u, pa svi znamo... I da se ogradim - ne poznajem nikog od gore navedenih špeditera, nikakvih informacija o njihovim uslugama nemam, ništa ni dobro ni loše nisam čuo o njima. Možda kad ih nazoveš i kažu da ne mogu baš sve da obezbede i završe, ne znam. Ja samo ne verujem slepo svemu što pročitam. Što se tiče nabrojanih iz VAG grupacije, odnosi se na sve modele sa Johnson Control elektronikom. Možda je još neki modeli imaju, ali nisam upućen koji. Jedina manipulacija je moguća kod zanemarljivog broja Golfova 7 sa početka proizvodnje i ulaznog godišta, a koji ne koriste JC.
  17. 3 points
    Ovaj forum da je zaključanog karaktera vodila bi se ovde druga priča. Tj, ne bi se uopšte vodila, jer neki ne bi imali interes da se pojavljuju i reklamiraju. Isto bih uveo, kao na nekim renomiranim forumima, limit na mesečnom nivou za besplatno oglašavanje. Sve preko toga, keš na RČ foruma kao donacija! Barem da ima neke vajde od pojedinih članova, da pokažu da poštuju ovaj forum i članove, kad već pišu svašta. Al dokle god ovaj FLCS bude u top tri po posećenosti u Srbiji, moraćemo da trpimo neka s®tanja jer smo, jelte, demokratski, bez cenzure i svašta još nešto orjentisani. A sad, najrealnije, važi za sve, na celom forumu za ove 4 gidine koliko ga posećujem, nisam pročitao više uvreda, ponižavanja, podsmevanja itd nego u temama gde se raspravlja sa Duletom. I sa jedne i sa druge strane.
  18. 2 points
    bglion

    Vozila koja treba izbegavati

    Pa dobro Neso ima i u salonima novih automobila koji stoje i duze pa nadju kupca. Druga stvar ovaj je stajao pa je sad i jeftiniji 20 posto. Opis isti.Auto dobro izgleda. Ne vidim razlog za temu izbegavanje
  19. 2 points
    Siciliano

    Novi ljubimac - Scenic

    Drage kolege, cenim podelu iskustava i misljenja ali sjebaste mi temu totalno:-) Послато са SM-G531F уз помоћ Тапатока
  20. 2 points
    MS PK

    Funny photos

    A enter? Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  21. 2 points
    VladaG9

    Fiat 500L, 500L Living, 500L Trekking

    fiat „500L“ spao na trećinu, plana još nema U kragujevačkoj fabrici automobila fiat Krajsler od početka godine proizvedeno je 11.000 gotovih automobila. To je tek nešto više od trećine uobičajene tromesečne proizvodnje, piše Glas Šumadije. Nakon dvanestodnevnog zastoja, montažne i proizvodne trake u kompaniji fiat Krajsler automobili Srbija pokrenute su ove nedelje. Da li će u aprilu biti više radnih dana no što je ranije planirano, znaće se ovih dana. Predviđeno je da ovomesečna proizvodnja svih verzija modela “500L” traje do 18. aprila, do kada bi iz pogona Fijatove fabrike u Kragujevcu trebalo da izađe oko 4.500 gotovih automobila. Ima, međutim, indicija da će u aprilu biti još nekoliko radnih dana, pošto je fiat , kako navode u FCA Srbija, “dobro prošao”, odnosno obezbedio dodatne porudžbine na upravo okončanom Salonu automobila u Beogradu. Zaposlene u FCA Srbija, međutim, od učestalih proizvodnih zastoja, kojima se usklađuju proizvodnja sa zahtevima tržišta, više brine to što top menadžment fiat Krajsler grupacije još nije saopštio investicini plan te kompanije za Sbiju, odnosno za fabriku u Kragujevcu, koji bi podrazumevao i informaciju o novom ili još jednom modelu. Izvor: Glas Šumadije
  22. 2 points
    e sad će neša da zaključa temu... opet... Najviše volim kad su prodavci bilo koje branše divni i hoće da mi uštede... Pa prodaju robu sa isteklim rokom, ali samo danas akcija...
  23. 2 points
    Pročitao sam ovde dosta.... Danas presekao... Tipo Sedan 1.4 Family pop paket... Sledeće nedelje tablice pa put pod točkove... Hvala svima na savetima Pisaću i dalje utiske, samo da sednem u njega od ponedeljka
  24. 2 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji41] Sent from my LG-M250 using Tapatalk
  25. 2 points
    Ajde da vas obradujem. Moguće je instalirati mape bez kupovine. Ovde sve piše https://www.gpspower.net/alfaromeo-fiat-lancia/352674-internav-radionav-navteq-maps-2016-2017-maps-keygen-tutorial-included.html Upravo sam sada instalirao bukvalno za 10 minuta. Nemojte da ste ludi da plaćate 60eur za nešto što može da uradi svako ko zna da koristi kompjuter i ima čitač SD kartica. Proces se sastoji iz dva koraka: Prvo se na karticu snimi keygen koji se ubaci u SD slot na automobilu i očita aktivacioni kod. Slikaš taj kod i kasnije ga upišeš u opciji za aktiviranje mapa. Na praznu karticu se snime mape i opet ubace u navigaciju. Ukuca se aktivacioni kod iz prethodnog koraka i to je to. Sve piše detaljno na linku iznad. Radi za Fiat/Alfa/Lancia modele sa NAVTEQ navigacijom, s tim da Delta mora da ima verziju sistemskog softvera od 1.18.00. pa na više. Za proveru verzije, drži MENU duže od 2 sekunde i odaberi SYSTEM INFO > SYSTEM DESCRIPTION. Kako se radi update sistemskog softvera nemam pojma. Moja verzija je srećom 1.18.00. Evo ovako izgleda posle apdejta:
  26. 1 point
    Kada bi nekoga pitali koji mu automobil pada na pamet kao jedinstveni simbol bivše Jugoslavije verovatno bi mnogi rekli da je to Yugo 45. On se tokom osamdesetih izvozio u SAD, a tamo je doživeo, blago rečeno, neuspeh i bio jedan od onih automobila na koje su svi gledali s podsmehom. Nije to jedini automobili koji će starijim generacijama pasti na pamet kada se spomenu legendarna vozila popularna u bivšoj državi. Trabant, Varburg, Zastava 750, Zastava 101, samo su neki od automobila koji su se mogli svakodnevno viđati na putevima. O popularnosti ovih legendarnih automobila govori i činjenica da su nekima od njih pojedini bendovi posvetili pokoji stih, a ponekad i celu pesmu. Kragujevac je slovio kao centar automobilske industrije bivše Jugoslavije, a mnoge firme širom bivše države počele su polako da otvaraju pogone stranim proizvođačima pa su tako saradnju s njima ostvarile kompanije poput slovenačkog Tomosa u Kopru ili IMV-a u Novom Mestu. Ekipa Telegrama je izabrala listu najpopularnijih automobila koji su se vozili u Jugoslaviji. YUGO 45 Yugo 45 se proizvodio od 1981. godine u fabrici ''Zastava Auto'' iz Kragujevca. Fiat je dizajnirao Yugo za Zastavu, a nacrt za automobil napravljen je po šasiji Fiata 127 koji je bio drugačiji po izgledu. Na evropskim tržištima Yugo 45 je dobio ime Yugo Koral, a tokom osamdesetih se izvozio u SAD gde je proglašen i najjeftinijim autom za kupovinu. Proizvodnja Yuga obustavljena je u novembru 2008. godine. ZASTAVA 750 Zastava 750 bio je popularan po nazivu fića. Radi se o legendarnom simbolu Jugoslavije koji se počeo proizvoditi u pogonima Crvene zastave 1962. godine po licenci Fiata 600. Ovaj automobil proizvodio se sve do 1985. godine. Zastava 750 se koristila u brojnim službama bivše Jugoslavije pa je tako bio vozilo nekadašnje milicije, auto-škola i auto-klubova. CITROEN 2CV Citroen 2CV ili ''Spaček'' osmislio je Francuz Pjer-Žul Bulunže. Na prostorima Jugoslavije ''Spaček'' se proizvodio u slovenačkoj fabrici Tomos koja se nalazila u Kopru. 1964. godine Citroen i Tomos se udružuju pa nastaje firma Cimos u kojoj su proizvedeni Citroen Ami, Ajkula, GS, AX, BW, CX,Visa i Dijana. LADA 1300 Lada 1300 nastala je na osnovi Fiata 124. Ona se proizvodila u bivšem SSSR-u, a model 1300 bio je jedan od najpoznatijih modela automobila u Jugoslaviji. Lada 1300 slovila je kao nepoderiv automobil, kao i svaki Ladin model, ali se radilo samo o propagandi jer je kvalitet Lade često dovođen u pitanje. VARBURG Varburg je dobio ime po dvorcu Varburg u Ajzenahu. Automobil se proizvodio u fabrici ''Fahrcugfabrik Ajzenah'' u Istočnoj Nemačkoj od 1966. do 1988. godine. On je bio relativno brz i prostran, a jedna od vrlina mu je bila i pouzdanost jer se nije previše kvario. TRABANT Trabant se proizvodio u fabrici ''VEB Zahsenring'' u istočno-nemačkom gradu Cvikau od 1958. godine. Jednako kao i Varburg, prodaja Trabanta u Jugoslaviji bila je zastupljena još na početku 60-ih godina. Ono što se posebno isticalo kod Trabanta bila je njegova izrada jer je on napravljen od plastificiranog pamučnog otpada što ga je činilo laganim, ali i jeftinim. RENO 4 Reno 4 se proizvodio od 1973. pa do 1992. godine u fabrici IMV u Novom Mestu u Sloveniji koja je danas u vlasništvu Renoa. Radi se o automobilu koji je bio česta pojava na putevima Jugoslavije. U Sloveniji je proizvedeno 575.960 Renoa. NSU Prinz NSU Prinz se od 1965. godine sklapao u sarajevskoj fabrici Pretis (Preduzeće Tito Sarajevo) koja je bila jedna od najvećih fabrika namenske industrije koja je poznata po ekspres loncu za ubrzano kuvanje, a u njoj je sklopljeno oko 15 hiljada automobila. ZASTAVA 101 Zastava 101, popularno nazvan Stojadin, proizvodio se od 1971. godine u fabrici Zastava u Kragujevcu. Stojadin je napravljen prema modelu Fiata 600D i proizvodio se sve do 2008. godine. Osim u Jugoslaviji, Stojadin je bio popularan u Egiptu gde se automobil sklapao na osnovi gotovih delova koji su stizali iz Srbije. MERCEDES W123 Mercedes W123 su obožavali taksisti i gastarbajteri koji su svoj poslovni uspeh u inostranstvu iskazivali njime. OSTIN Slovenačka firma IMV 1967. godine počela je sklapati Ostin modele poput I300, Ostin Maksi 1500 i Maksi 1750, ali i čuveni Mini 1000. VW GOLF Volkswagen golf se proizvodio u TAS-u (Tvornici automobila Sarajevo) od 1976. godine i u Sarajevu je proizvedeno 150 hiljada automobila. Golf je bio naročito popularan u Jugoslaviji, pogotovo Golf dvojka koji je počeo da se proizvodi 1985. godine. OPEL KADET Opel automobili su se počeli proizvoditi 1977. godine u IDA-i (Industrija delova automobila) u Kikindi, a među njima se nalazio i Opel Kadet koji je zbog svoje pouzdanosti i dostupnosti postao popularan. preuzeto sa - Auto Blog
  27. 1 point
    Banalna stvar je u pitanju, ali poznata zaje*ancija kod Bravaca. Poprilicno cesto se desava da gornji deo plastike oko rucne pukne. Nov kompletan klizac se moze naci za oko 30-ak EUR, u ePer mi se cini da je oko 45 EUR, ali podrazumeva i kupusanje centralne konzole radi zamene mehanizma. Sto i dalje nije garancija da i taj novi nece puci. Kod mene je gornji deo takodje bio cvaknut na samom vrhu, razmisljao sam da li da uopste cackam posto nije bilo upadljivo. Fora poznata jos od pre nekoliko godina sa "fiatforum.com", radilo je vec par kolega ovde. Posto po netu nisam naisao na mere, cisto da iscrtam i ostavim i to, kada sam vec precizno merio po originalu i isekao iz prve. Mozda neko uopste nema taj deo ili je polomljen, pa nije u mogucnosti da skine sablon: Gornji i donji deo od rupe za rucnu kocnicu imaju razlicitu duzinu, tako da ne pomaze okretanje za 180 stepeni. Stara obloga se vadi lako, nije potrebno apsolutno nikakvo rasturanje konzole. Gibljiva je pa je najlakse sa spustenom rucnom izvaditi gornji (i obicno polomljen) kraj iz klizaca. Zatim se rucna podigne do kraja i izvadi deo oko poluge, kao i donji deo. Vidi se da je sa zadnje strane fabricka plastika rebrasta (ne znam iz kog razloga) i tu najlakse dolazi do pucanja iznad rucne: Potreban materijal je PVC fascikla - dovoljno debela da se ne uvija, ali opet ne previse da bi mogla lako da se oblikuje makazama ili skalpelom. Nadjoh neku mat crnu za 200 kinti: Kada se izreze potrebna traka i oblikuje prorez, dobije se ovako nesto: Montaza moze da ide u obrnutom smeru, sa podignutom rucnom uvuce se donji deo u klizac, spusti rucna i uvuce gornji deo. Sve lepo pasuje i radi, a izgleda ovako: I to je sva mudrost... Bio sam u zurbi, ali recimo moze kasnije da se dalje igra i "kastomizuje" , npr. preko moze da se prelepi PVC print koze i da se upari sa menjacem. Ili recimo malo isfurana fora sa folijama:
  28. 1 point
    horvat

    Otvara se FCA Heritage HUB u Torinu

    Originalna fabrika izgrađena sredinom 1960-ih, temeljno je renovinara u autentičnom industrijskom stilu, sada služi kao muzej-priča o Mirafiori kompleksu, i kao prostor za izložbu preko 250 modela marki Fiat, Lancia i Abarth, od kojih su neki prvi put prikazani. Alfe su u posebnoj muzeju u Milanu. Izložba automobila je podeljena po sekcijama, u skladu sa namenom automobila. Prostor će uskoro biti otvoren i za širu javnost. Više na sledećim linkovima: https://petrolicious.com/articles/theres-a-new-shrine-to-fiat-lancia-and-abarth-opening-in-turin https://www.fcaheritage.com/en-uk/heritage/places/heritage-hub
  29. 1 point
    darkman14

    Koje kočione pločice, diskove?

    Možeš poslati i upit u Slayer (model i br šasije auta). Ja sam jedan od zadovoljnih korisnika Galfera. Za preporuku je to što prodaju i imaju popust za ljude sa foruma.
  30. 1 point
    Mrzelo ih da se cimaju. Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka
  31. 1 point
    silenci

    Slike automobila bez posebnog razloga...

    odlican moped
  32. 1 point
    totti

    Vozila koja treba izbegavati

    I nije taj jedini koji stoji dugo, ima ih još, pisao sam na forumu. Opasno si se iznervirao i prsao Nešo [emoji3]
  33. 1 point
    BMW-ov V12 motor još neće u penziju Glasine nisu bile tačne, jer će BMW svoj najveći motor nuditi bar do 2023. godine. I dok su u nekoliko čuvenih automobilskih kompanija već digli ruke od svojih V12 motora, jer izgleda više nemaju živaca da se bave ispunjavanjem sve nemilosrdnijih normi o dozvoljenoj emisiji izduvnih gasova, u BMW-u nemaju nameru da se tako lako odreknu svog 6.6 litarskog benzinskog biturbo V12 motora koji je na vrhu ponude za njihovu Seriju 7. Prema izjavi prvog čoveka BMW-a u odeljenju u kome su zaduženi za pogonske opcije, legendarni V12 motor ostaće u ponudi još najmanje četiri godine, a u bavarskoj automobilskoj kompaniji nakon toga će tražiti adekvatna rešenja sa kojima će pomenuti motor (koji trenutno ugrađuju u model M760Li xDrive) moći da ispuni i tadašnje norme o emisiji izduvnih gasova i da tako i dalje ostane u ponudi BMW-a. Jedan od razloga zbog kojeg u BMW-u nemaju nameru da u penziju uskoro šalju svoj V12 motor je i činjenica da se model M760Li xDrive odlično prodaje u nekim zemljama među kojima prednjače zemlje Bliskog Istoka i Kina. Podsećanja radi, neznatno prigušen motor u aktuelnom BMW-u M760Li xDrive raspolaže sa 585KS i 850 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno da 5.26 metara duga luksuzna limuzina sa povećanim međuosovinskim rastojanjem od 0 do 100 km/h stigne za 3.8 sekundi i bez limitatora razvije 305 km/h. Osnovna cena u Nemačkoj iznosi 174.000 evra. preuzeto sa - Auto Blog
  34. 1 point
    VladaG9

    Koje kočione pločice, diskove?

    Ma sad sam bio na njihovom katalogu. Ono sto me buni je npr ima brembo plocice, i onda ima vise plocica sa razlicitim cenama. Ne razumem jel neka razlika u kvalitetu, materijalu, ili su razliciti tipovi plocica kad im se cene tako razlikuju
  35. 1 point
    neshaoct

    Koje kočione pločice, diskove?

    @VladaG9 TRW je ok izbor. Možeš na sajtu Euroauta da pretražuješ njihov online katalog po modelu auta, probaj tako...pa onda vidiš kataloške brojeve proizvođača i originalne.
  36. 1 point
    Predlazem ovu disciplinu Nesa vs Totti.. Naravno kladionica da se otvori
  37. 1 point
    Nadam se da se ne ljutiš, ali ja sam dao Balkanu tvoj broj da im radiš špediciju ubuduće Tačno, njih sam pomenuo zbog Eur1, a fakture ne mogu da umanjuju sve i da hoće, pošto to lizing kuće (odakle oni isključivo i nabavljaju vozila) neće da rade. A umanjenu fakturu sam pomenuo u kontekstu da kupac automobila sa takvom fakturom može očekivati poziv na razgovor u poresku, a uz i ostalo što sam pomenuo kao potencijalne malverzacije. Smireni je pitao uopšteno, njemu (pa i ostalima koje zanima) sam odgovorio. Da, špediteri provlače te ino fakture na sumanuto male iznose i na njih se oporezuje (iliti carini što je opšte prihvaćen izraz i dalje). Šta tu oni rade i kako to rade - nit' me interesuje, nit' će oni da kažu. Zamisli ti sad kupiš Fiat Bravo '08, a na fakturi ti stoji cena 120.000 din sa PDV... Normalno da postoji šansa da će organi da te zovu. Ja ovde pišem šta je i kako je, a svako ima pravo da misli drugačije i da čita linkove.
  38. 1 point
    Ooooo, gde si pilotu i avio-inženjeru u jednoj osobi, nisam te odmah prepoznao ovde. Oko Eur1 očigledno nemaš više šta da kažeš. Lepo. Sa jedne strane imamo zakonske odredbe. Imamo špeditere u SRB, kao i špeditere na teritoriji EU koji nude (kao jednu od svojih usluga), ishodovanje Eur1. Sa druge strane imamo zbirna izdanja bajki dva preprodavca automobila na ovom Forumu. Evo zato još malo o onome što ne postoji, što se ne može dobiti po Evropi, i sve što ustvari postoji oko toge je falš. Sa sajta Nemačke Carine evo kako se popunjava Eur1 obrazac, objašnjeno kako se popunjava polje po polje, i šta se koristi kao dokaz o evropskom poreklu robe: klik OVDE. Zamisli ti to...nemačka Carina obaveštava da se može dobiti Eur1 od njih, pojašnjava kako se dobija, kako se popunjava obrazac, i šta treba kao dokaz o poreklu robe. Pa, oni izgleda nisu čuli da ''Balkan'' ne radi aute koji nemaju Eur1. Oni izgleda nisu ni čuli da se ne može izdati Eur1, odnosno da i svaki izdati je ustvari falš. Špediteri u EU koji nude uslugu pribavljanja Eur1. Pored primera koji su već bili na temi, evo još: - Wir sorgen dafür, dass Ihre Ausfuhren ohne Probleme abgefertigt werden. Ausfuhranmeldungen, erforderliche Präferenzdokumente (Form A, EUR 1,ATR, T2L), sowie Ursprungszeugnisse, Veterinär-, Pflanzenschutzzeugnisse und sonstige Begleitdokumente können von uns erstellt und den zuständigen Behörden zur Bescheinigung vorgelegt werden. link OVDE Prevod: We ensure that your exports are processed without any problems. Export declarations, required preferential documents (Form A, EUR 1, ATR, T2L), as well as certificates of origin...can be produced by us and submitted to the competent authorities for certification. - Dockx Logistics kümmert sich um alle Formalitäten: die richtigen Dokumente für Verzollung wie EUR1-Zertifikat und Ursprungserklärungen. link OVDE Prevod: Dockx Logistics handles all formalities: the documents for customs clearance such as EUR1 certificate and declarations of origin. - Für Warenwerte über CHF 10'000.-- wird bei Bedarf das sogenannte EUR1 Formular angewandt. Das EUR1 Dokument ermöglicht in der Regel eine zollfreie Einfuhr der Ware im Bestimmungsland. Es muss vom zuständigen Zollamt des Exporteurs legalisiert (gestempelt) werden. Das Erstellen der EUR.1 kann — unter Einhaltung lokaler Bestimmungen — auch durch beauftragte Dienstleister erfolgen. link OVDE Prevod: For goods valued above CHF 10'000 .-- the so-called EUR1 form is used if required. The EUR1 document usually allows duty-free import of the goods in the country of destination. It must be legalized (stamped) by the competent customs office of the exporter. The creation of the EUR.1 can - under local regulations - also be carried out by commissioned service providers. Ni ovi poslednji nisu još čuli da iz Švajcarske, odakle su oni, ustvari ne može da se dobije Eur1...niti da to ne mogu da rade posrednici. Može tako da se ređa na desetine... Evo, opet bajka preprodavaca, volume 22. Koja država? Kako će SRB da proverava papir koji je izdala Nemačka Carina, ili Mađarska, ili Švajcarska, ili Hrvatska? Po kom ovlašćenju će policija Srbije da proverava rad Nemačke Carine? Pročitaj Zakon koji sam postavio....tamo piše ko izdaje Eur1. Kad pročitaš, videćeš da piše: ''Izdaju ga carinski organi izvoznice.'' Sad sebi ponavljaj to 100 puta (ili koliko god treba puta) dok ne ukapiraš. Eur1 ne izdaje SRB carina (kada se uvoze polovnjaci iz Evrope), pa nema SRB šta ni da proverava. Eur1 izdaju carinski organi izvoznice...evo, da ponoviš to još jednom. SRB carina samo pogleda ima li Eur1 u svoj dokumentaciji koja joj je dostavljena uz auto, i ako ima mora da ga prihvati. To i jeste suština međunarodne konvencije. Na osnovu toga onda znaju da treba da obračunaju samo procenat poreza (ne i carine) na osnovicu, i teraj dalje. Ako je izvozna špedicija ''ovlašćeni izvoznik'', pa nije ni morala da pribavlja Eur1 od carinskih organa izvoznice, već je umesto njega dovoljna njena izjava o poreklu robe (bez obzira na vrednost robe) na fakturi, SRB carina opet to po automatizmu mora da prihvati. Mora jer je npr. Nemačka Carina dala toj firmi iz Nemačke status ''ovlašćenog izvoznika'' (kao što i naša može da daje za naše firme, dao sam te linkove u prošlom postu). Još jednom, carinski organi države izvoznice daju Eur1. Ako izvozna špedicija (firma na teritoriji EU) završava Eur1, sve što oni napišu (popune Eur1) MORAJU da potvrde carinski organi izvoznice. Što bi mi rekli, da lupe pečat na taj obrazac koji je popunila izvozna špedicija, i tek tada (posle potvrde carinskih organa izvoznice), izdat je Eur1. Može i bez potvrde carinskih organa izvoznice, tj. preko izjave na fakturi, ali samo zato što je ta firma već dobila ''blanko pečat'' od njihove Carine kad je stekla status ''ovlašćenog izvoznika'' (status koji joj je dala ta ista Carina). Al' neka, slobodno vi nastavite sa bajkama. Ljudi veruju u svašta. Ne brinite, ima ljudi koji će umesto zakona, procedura, sajtova uprava Carina po Evropi, sajtova špeditera u EU i SRB, tj. svih desetina linkova postavljenih u nekoliko postova, ipak više verovati preprodavcima. Jbg-a, ima i ljudi koji veruju da je Zemlja ravna ploča...pa što ne bi bilo ljudi koji veruju preprodavcima polovnjaka. Ima ljudi koji će verovati preprodavcima kada pišu da jedva zarađuju, da im je takoreći svaki drugi auto u minusu, da su im zarade jeeeedva po par stotina evra na 85% automobila koji se prodaju u SRB (euro3 i euro4), i jeeeeedva 500 do 1.000 evra za mlađe aute (euro5 i euro6), i to tek na svakom drugom se toliko zaradi jer ostali im odu u minus... Ima onih koji veruju kad preprodavac napiše fiksna cena da je stvarno fiksna. Ima onih koji veruju da će SRB proveravati obrazac Eur1 koji izdaje npr. Nemačka/Mađarska/Švajcarska/Švedska Carina. Ima onih koji veruju da preprodavac sme, može i treba da se cenka kad kupuje/licitira za polovnjak po Evropi, ali da eto on kao kupac nema šta da se cenka jer je napisano ''fiksna cena''. Ima onih koji veruju da je skroz ok da preprodavac napiše na ovom Forumu ''naravno da ima lufta u 99% slučajeva kad se auto oglasi'', iako onda u 100% svojih oglasa napiše ''fiksna cena''. Ima onih koji veruju da preprodavac sve što uradi ustvari radi samo u interesu kupaca, na sebe uopšte i ne gledaju...a kamoli na svoj džep. I, nije problem što gleda na svoj džep, već što ''ne dozvoljava'' i da kupac gleda na svoj.
  39. 1 point
    Evo, imaš 10 auta na carini i svima piše po 100 evra u fakturi. Hoće li osnovica za obračun dažbina biti vrednost po tim fakturama? Ako neće, nego će osnovica biti kataloška vrednost, a vrednost iz fakture će se gledati samo ako je veća od kataloške, što je onda uopšte pominjete...naročito u kontekstu da su pokušaji da se plati manje ustvari zato da bi kupcu bilo bolje, a ne da bi preprodavac time ustvari sebi stvorio veću marginu, veću zaradu? Međutim, pošto u katalogu ima ne samo jedan npr. Mercedes B klase sa dizelom tim i tim, nego više varijanti tog auta sa tim motorom zavisno od paketa opreme i snage, preprodavci bi onda hteli da im uvek uzmu i računaju klot (ili što bliže tome) verziju jer se tako smanjuje osnovica (preko manje novonabavne vrednosti). Pa, se onda skidaju oznake modela i/ili manipuliše sa oznakama opreme, kako bi eto prošla manja osnovica za obračun dažbina. Nema problema što su preprodavci vešti. Cenkate se (obarate cene) kad kupujete polovnjake tamo negde, ili kad ih skidate sa kamiona dobijate bolje cene jer ste od vlasnika tih kamiona (uvoznika na veliko) do sada već uzeli ko zna koliko auta pa zato dobijate malo bolje uslove, što i zbog odnosa sa inostranim kolegama dobijate bolje cene jer dugo sarađujete, što znate da prikrijete neke nedostatke na polovnjaku, itd, itd... Sve je to ok. Ali, ''pustite'' i da kupci budu malo veštiji. ''Pustite'' da znaju šta se radi i kako. Zašto npr. i oni ne mogu da se cenkaju? Zašto im dosta placeva u svojim oglasima napiše ''fiksna cena'', a na Forumu preprodavci napišu ''uvek se mora traziti nesto vise da bi se moglo korigovati'', ili ''naravno da ima lufta u 99% slučajeva kad se auto oglasi'', ali se ipak u 100% oglasa napiše ''fiksna cena''. ''Pustite'' da i kupci znaju šta da pogledaju na polovnjaku, kako...
  40. 1 point
    rkoma1986

    BMW 320D Touring crveni

    Mico, sta kazes, jel domacin?
  41. 1 point
    marko.jovanovic

    BMW 320D Touring crveni

    Ovo postaje izuzetno bolesna tema
  42. 1 point
    @dule, kažeš “vi bre nazovete da ćete doći da pogledate auto pa ne dođete” onda “vi niste videli dalje od Srbije” “vi niste imali 10 automobila” “vi niste...” “vi jeste...” “mi spuštamo km da bi vama bilo lakše....”... Čemu takva generalizacija? Pa ne pišeš komentare u nekim novinama već na forumu gde su članovi aktivni, gomila ljudi se lično zna, dolaze ljudi posvećeni automobilima, i da su laici za tebe opet nisu totalne nubare i da nemaju pojma o tome šta se radi, kad se radi, kako se radi... pa onda gledaš i generalizujes materijalno stanje... Moraš da shvatiš da se ljudi sa ovog foruma daleko razlikuju od tvojih prosečnih kupaca. Shodno tome, moraš promeniti način pristupa ljudima ovde jer ovde nisu tvoji prosečni kupci i zbog tog “Ja imam odgovor na sve, Ja znam sve, Vi nemate pojma...” sve manje će i biti tvoji kupci. Mala analogija, ja radim servis telefona, imam i prateću opremu, znam šta su krš punjači isl. Kolega moj krene da vuče neke nazovi originale punjača i na moje konstataciju “to su krš punjači” on je samo rekao da ne vraćaju ljudi... Analogno tome, možda se tvoj kupac nije tebi javio posle trgovine za nešto sto mu se desilo jer nije zeleo i ti misliš da je on zadovoljan, sapuces sebi u bradu “to Dule, legendo, idemo dalje, još jedna zadovoljna mušterija” a ono, prc.. Znam, možeš da kažeš kako si ti u kontaktu sa svim svojim kupcima i da bi oni tebi rekli ako bi se nešto desilo ali realnost je realnost i drugačija je.. Sent from my iPhone using Tapatalk
  43. 1 point
    Boris90

    Vazduhoplovstvo

  44. 1 point
    vidi ovako, ja znak LIKOVE sa foruma licno koji mogu da te kupe!!! citiram: ja resio problem tako STO SAM SPUSTIO KILOMETRE!!! jesi ovo ti napisao ili uvoznik usao na TVOJ PROFIL I NAPISAO... udavices se u svojim lazima!!! balansero P.S. dule, prvi april bio pre tri dana, obustavi malo laganje...
  45. 1 point
    nidza

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Je'l tebi dobro prijatelju danas? Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
  46. 1 point
    Ne mozes projaviti da je vozilo ukradeno jer jednostavno NIJE. Idi u mup gde registrujes vozilo i stavi zabranu na njega (zabrana upravljanja, registracije, otudjenja i slicno), objasni da ne znas kod koga je zavrsio auto i da hoces da se osiguras. Kad dodje registracija na red, buduci kupci ce morati tebe da nadju jer nece apsolutno nista moci da urade bez tebe. To ti je najbezbolnija i jedina legalna varijanta. Vozilo ne mozes odjaviti bez saobracajne dozvole i tablica, tj mozes ali moras da das laznu izjavu da si izgubio sve gore navedeno, a lazne izjave su kaznjive. Gesendet von meinem SM-G965F mit Tapatalk
  47. 1 point
    Ne znam, voleo bih da drzava ima odgovor na polovnjake, i trgovinu polovnjacima. Tada bi Dule a i svi drugi bili malo pazljiviji, da ne kazem priterani uz zid ne samo da kazu pravu km, tacnije da je ne skidaju, odnosno da eventualne probleme na autu sami rese, ukoliko se dese. Jer iako kupac kupuje proizvod u polovnom stanju, bitna je njegova funkcionalnost. Ovako, sve je stvar ako te usere da nadjes dobar auto. Ili te posluzi dobro. Novo kupovati, da, ispada, gomila kompromisa, ali i prvi km koji ti licno napravis. Mozda Dacia Stepway jeste konzerva u odnosu na neki Nissan Qashqai istog godista, recimo 2014 + ali setimo se mudrosti Forda H. i odgovor cemo lako naci. Mercedes E klase sa 200.000 uvek je losiji auto od bilo koje nove Dacie, ako je prvi km tvoj i ako im je ista cena. Sem ako se nema potrebe za statusnim simbolima. Vozeno je vozeno, nosene gace su nosene gace. Novo je novo. Kvalitet voznje jeste vislji u visljim klasama, ali i spisak potencijalnih problema. I na kraju bih rekao >dule je dule. Prodavac je, on zivi od tog starog, dovucenog, s puno kilometara, ali kao novo novo novo. verovatno nekad ima dobar auto, nekada los. Mislim da je kod prodavaca bitno i kako postupi ako je slucajno prodao los auto, s nekom manom, za koju ni sam nije znao (vecina auta u Srbiji stigne poderano na kamari, na nekom kamionu i nemaju realno oni pojma sta su im doterali spediteri, sem u slucau par placeva). Ako je spreman da to resi prodavac, ok, ako nije, pa majku mu treba ga spaliti i tu se jasno slazemo. Nego, sto bi rekao kolega Zunto i drugi, Dule nije adresa. Nego drzava. A posto nemamo drzavu, onda ovu temu treba razumeti u tom hudu da nemamo drzavu. A da li ista mozemo da promenimo, mogli bismo da odemo svi kod te drzave i kazemo: slusaj bajo, ocemo kazne za svakoga za koga se dokaze da je skidao kilometrazu, pa lepo inspecija po placevima pa kod ovlascenog pa usporedba kilometraza, pa drakonske kazne, za svaki auto na placu sa skinutom km 100.000 dinzdi recimo, pa bismo videlil drugu pesmu vrlo brzo. Samo tada preprodavi i prodavci ne bi imali tako jeftina kola, ne bi bilo da se uzme Croma za 3.300 2010. godiste, sa "pravih 150.000" iz CH, a tamo znas da ne mozes taj auto sa tom km i tim godistem naci ispod 3.500 e ali tamo. Ali mi to nikad necemo uraditi kao gradjani. Imamo mi raznih takvih situacija, ali slabo reagujemo. Stvari su proste, kada gradjani zaborave ko je odgovoran za regulisanje zivota, a to jeste drzava, onda imamo ovakve probleme. Nasi gradjani su to davno zaboravili, a drzava se opustila do nepostojanja. Pozdrav svima.
  48. 1 point
    Kljucno je da mi imamo viska vremena na ovoj temi
  49. 1 point
    MS PK

    P: fabričke alufelne 17" za Fiat Stilo

    Moz da bude zato sto celog stila po nekad imas da kupis za 700? [emoji3] Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  50. 1 point
    Ivan

    Analogna vs digitalna instrument tabla?

    Identicno razmisljam... Volim tehnologiju, ali mi se sve vise gadi pretvaranje automobila u pokretne tablete sa gomilom nepotrebnih, sarenih i zaglupljujucih informacija, a ocigledno da se sve vise ide u tom smeru. Sve je manje bitno kakve su karakteristike vozila, sta je ispod haube, postaje nebitno uzivanje u samom dozivljaju putovanja, predelima, druzenju sa prijateljima i porodicom... Umesto toga, kao i u ostalim sferama zivota, postala je bitna samo sto veca dijagonala ekrancine i neprestano buljenje u istu, po mogucstvu konektivnost sa svim mogucim uredjajima i drustvenim mrezama (a ljudi nikad vise medjusobno otudjeni). Daleko lepsi su mi klasicni cajgeri (sto rece kolega jos u hromiranom kucistu) - njihov rad i odziv na komande vozaca, uzivanje u voznji, osecaj da je ispred masina i nesto "zivo", sa cime vozac cini jednu celinu. OK mi je ekrancic izmedju, koji ce pruziti koncizne informacije o vozilu i putu, kao i dodatni ekran u centralnoj konzoli za par stvari multimedije, navigaciju, tj. cisto ono sto u slucaju potrebe olaksava i ulepsava voznju. A ovo pravljenje cirkusa sa tabletima mi jedino deluje egzoticno i to samo na prvi pogled. Niti su mi lepa ta resenja (kao da sedim u svojoj kancelariji ispred par monitora), bez lepote dizajna, uklapanja materijala i detalja enterijera, sami instrumenti i njihov rad su mi sterilni i vestacki (kao video igrica), sa gomilom cesto nepotrebnih i sljastecih informacija... Cisto moje vidjenje, posto sam verovatno "old school" i u manjini. Volim tehnologiju (i profesionalno sam u tome) ali ne i preterivanje i potreba da uz coveka stalno bude sto veca ekrancina.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...