Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/25/19 in all areas

  1. 4 points
    A što mu ne reče da je iz Holandije ili Nemačke pa makar da dođe da pogleda?! Onda mu kažeš i pravu km sa sve pravim servisnim knjižicama i odakle je došao i mali to tu malo zapravo inače auto izuzetan. Čovek bi ga kupio na keca samo da dođe da vidi. Takvi primerci su retki
  2. 4 points
    Ima jedan takav na forumu... Crveni cini mi se... [emoji23]
  3. 3 points
    @zunto Ceo set, lamela, zamajac, druk ležaj (samo on je oko 15000 dinara). Ko god da je pipnuo kilometražu na automobilu, taj je PREVARANT i krši zakon, pa da mi je i rođeni brat! A obmanjivanje kupaca je još veći zločin. Što se mene tiče prevaranti i krimosi sve do jednog. Opravdanje ne postoji za takve postupke. Mirno spavajte i mislite na to da je karma kurva, a u slučaju prevaranata da je trandža koja će vas nataći kad tad! Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka
  4. 3 points
    Kakav red da se uvede? Jel u međuvremenu skočio standard? Jel je prosečna plata 1000e? Ja bi pustio uvoz i ispod 2001 god..Neka se vozi narod.
  5. 3 points
    Jes', setiće se, a pored Zrenjanina prave ekološku bombu. Pritom, ljudi godinama (ili decenijama) nemaju pijaću vodu.
  6. 2 points
    dekirs

    P: Fiat Nuova Bravo 1.6 mjet 2008

    Pozdrav drugari, Bravo je na prodaju, dosta ljudi i zna da jurim drugi auto. Vec neko vreme stoji na PA, ajd okacicu i ovde. Uvezen iz Nemacke, 2016te sa 140 000 na satu, sada je oko 180k. Do velikog jos 20 000, do malog nekih 6 ili 7000 ako se ne varam. Motor 1.6 mjet sa 120ks i 6 brzina. Emotion paket opreme sa grejanjem sedista, senzorima za parkiranje napred i pozadi, Blue&me, komande na volanu, digitalna dvozonska klima, fabricka tamna stakla pozadi, tempomat, hill holder, corner lights itd.. Odrzava se kod Gorana, tu je i knjizica. Moze svaka vrsta provere. Dpf je izvadjen ugasen egr, turbo remontovan, zamenjeno ulje u menjacu, kocnicama, napred Galfer diskovi i plocice, pozadi Valeo, obe sajle rucne, zadnja leva sapa remontovana, zadnji desni lezaj, akumulator star ~2 godine, zamenjene obe viljuske i spone u Auto Kristini i centriran trap. Farovi radjeni kod Yuhice, stavljen morimoto, H1 set i led pozicije. Sredjena dva famozna motorica klime, takodje zamenjena cuvena gumica na uljnoj pumpi, nosac ( koska ), zamenjena i desna poluosovina ( nova ) posle neuspesnog menjanja krsta Mozda ima jos nesto ali ne mogu da se setim. Auto se vozi svaki dan, kuca - pos'o, video je Grcku 2 puta i Zlatibor. Trenutno je na njemu letnji set 17" Emotion felne sa Sava UHP2 gumama, kupljene prosle sezone. Idu i zimske 16" Emotion sa Savom eskimom s3+, mogu jos 2 sezone bez problema da teraju. Cena: 4500e ( Mica kad procita strefice ga srcka ) Registrovan je do Oktobra. Za forumase ide popust naravno. E da, obavezan prenos. Ajd nek je sa srecom i meni i vama Ako neko bas bude hteo, mogu onako "zvanicno" da ga slikam, ali generalno najbolje doci i videti auto uzivo
  7. 2 points
    Imate PP, da ne reklamiram kombinat [emoji16] Sent from my 3310
  8. 2 points
    dekirs

    P: Fiat Nuova Bravo 1.6 mjet 2008

    @djomla Ce da ga produzimo Hvala, valjda ce da ga udomi neko. @Ivan Kakav sam baksuz ima da ode pikirana Djulka Uz malo srece, mozda pojacamo 1.4MA ekipu na forumu
  9. 2 points
    Ivan

    P: Fiat Nuova Bravo 1.6 mjet 2008

    Ispregledan tokom zajednicke potrage za Giuliettom . Samo da realno pripomognem u prodaji i pohvalim autic - vrlo lepo sacuvan, sa finom opremom (Emotion+ono sto se malo redje vidja na Bravu: prednji parking senzori, fabricka tamna stakla, mala navigacija, grejaci sedista...), interesantna boja uzivo. Neka je sa srecom prodaja, pa da ubrzo zalijemo Julku 2.0 traktorku ili 1.4 170 kosacicu .
  10. 2 points
    Treba imati priču za svakog kupca. Zavisi šta kupac traži priča se prilagodi. Jel vam ta paprika ljuta? Kakva vama treba? Slatka. E da slatka je.
  11. 2 points
    jevta

    Zabranjuje se pušenje u automobilu?

    Prvo su došli po komuniste, a ja se nisam pobunio jer nisam bio komunista. Zatim su došli po Jevreje a ja se nisam pobunio jer nisam bio Jevrejin. Zatim su došli po sindikalce, a ja se nisam pobunio jer nisam bio sindikalac. Zatim su došli po katolike, a ja se nisam pobunio jer sam bio protestant Zatim su došli po mene, ali tada više nikoga nije bilo da se pobuni http://sh.wikipedia....u_do%C5%A1li...
  12. 2 points
    Ma ne govorim ja šta će ko da radi u svom autu i da sad ja objašnjavam moje stavove i ponašanja. Ovde se ugrožavaju ljudske slobode. Pa sutra će smisliti retardi da na semaforu koga primete da čačka nos , naplatiće mu kaznu. Kapiši. sa TT
  13. 2 points
    neshaoct

    Zastava 101 Stojadin

    Zorbin ples Zastave 101 ''Moj život se meri na period pre Zastave i posle Zastave.'' Tomas K. Diamtis Vrhunac karijere Zastave 101 bile su sedamdesete godine. Proizvodnja novog, jugoslovenskog automobila nije ni približno zadovoljavala jugoslovensko tržište, liste čekanja su bile najmanje šest meseci. Ambiciozan plan za izvoz je ubrzo premašen jer se Stojadin plasirao rame uz rame sa Fiatom 128, automobilom godine u Evropi za 1969. Pesak peščanog sata polako prekriva uspomene na ovo, za mnoge, pa i Zastavu 101 zlatno vreme. A bilo je to vreme kada je naš automobil sa stranim posadama osvajao takmičarske trofeje širom Evrope. Naročito se teško mogu čuti priče kako se 101 prodavao u inostranstvu. Autor ovih redova je uzaludno pokušavao da stupi u kontakt sa nekadašnjim partnerima Zastave u inostranstvu, a onda se točak sreće okrenuo i zanimljiva poruka je pristigla u inboks strane Zastave 101 Kluba. Poruka je otpočela rečima: ''Zdravo, ja sam Tomas Diamantis, nekadašnji ovlašćeni zastupnik Crvene Zastave za okrug Janjina (Ioannia) u Grčkoj.'' Uz poruku, stigle su i vizit kartice iz tog vremena, a intervju sa našim prijateljem iz Grčke je otkrio krajnje zanimljivu priču koja daje lični ugao prodavca Zastave 101 u inostranoj zemlji, gde su se mogli kupiti svi automobili sveta. Grčka je osim sinonima za more i godišnji odmor, takođe najuspešnije izvozno tržišta našeg Stojadina, gde je bez kliringa prodato 31.723 jedinica. Za više detalja o samom izvozu, pročitajte tekst: Svet pod farovima Zastave 101. Kako se rodila ljubav prema automobilima? Tomas Diamantis se rodio u Janjini (Ioannina) 1951. godine u gradu prepunom istorije počev od antičkih vremena, rodnom mestu majke Aleksandra Makedonskog. Od dečačkih dana su ga privlačile mašine i san mu je bio da postane vojni pilot. Studije mašinstva su ga približile automobilima, i 1970. sa svojim prijateljima, osniva prvi automobilistički klub u Janjini. San o avionima je postao java kada se Tomas priključio Vojnom vazduhoplovstvu od 1972. do 1975. U proleće 1975. godine odlučuje da potpuno promeni svoju karijeru i postaje predstavnik osiguravajuće kompanije, sa ciljem da uštedi dovoljno novca da se bavi automobilima. Već u decembru 1975. otvara prvu prodavnicu auto-galanterije, koja do tada nije bila dostupna u Grčkoj. Zaradu je investirao u svoje školovanje za reli vozača u Francuskoj školi Pola Ričarda, kao i čuvene auto-škole Napulj u Italiji. Već u maju 1976. godine nastupa na Reliju ''Aigion Likeia'' kao suvozač u NSU 1200 TTS grupe 2. Iste godine nastupa i kao suvozač u Morisu 1100 Grupe 1. Tokom 1977. godine bio je suvozač u Austinu Mini 1.3 Grupe 2. Tokom 1977. Tomas otvara svoju prvu servisnu stanicu, sa integrisanom benzinskom pumpom, auto-perionicom, ali i prodavnicom Shell proizvoda. Iste godine kupuje i svoj prvi automobil: VW Buggy 1.6, ali ipak je više vozio Fiat 128 svog oca iz praktičnih razloga. Otkud baš Zastava 101? Tomasov otac je 1970. godine kupio nov Fiat 128, kao najmoderniji automobil svoje klase. Porodici Diamantis se dopao kao jako udoban auto sa cenom od 77.000 drahmi. Zastava 101 je prvi put privukla Tomasovu pažnju 1973. godine u predstavništvu u Solunu, a prvi put se našao za volanom Zastave 101 1975. godine, kada ju je iznajmio kao najjeftiniji rent-a-car na 2 dana. Dok je pohađao školu reli vožnje u Napulju, trebao je savladati sve vrste staza (asfalt, zemlja, blato, kiša, brska vožnja), sreo se sa neverovatno friziranom mašinom koja je dominirala u savlađivanju svih uslova vožnje. Ta mašina je bila Trivellato Racing Fiat 128. Po povratku svom poslu, napravio je istraživanje tržišta za Fiat 128, i došao do zaključka da jugoslovenski Stojadin uopšte nije zastupljen u njegovom regionu, a znatno je jeftiniji od Fiata 128. Odmah je ostvario kontakt sa auto kućom ''Holidis'' (ovlašćeni zastupnik Zastave za celu Grčku), i dogovorio nabavku prve Zastave 101. Boja prve Zastave 101 u Tomasovom salonu je bila crvena, sa crnim enterijerom, kako kaže Tomas, vodio se verovanjem ''crveno je za sreću''. Crveni Stojadin se u salonu nije zadržao ni 24 sata i bio je prodat. Odmah je postojala potražnja za sledećim automobilom, i Tomas je ugovorio nabavku zelenog Stojadina sa crvenim enterijerom, jer druga boja nije bila dostupna u tom trenutku. Tomas nikako nije smatrao da je to lepa kombinacija boja i smatrao je nabavku velikim rizikom, ali odluka je pala. Zeleni Stojadin je tek bio parkiran u izlog Tomasovog ''malog salona'', kada je kupac utrčao i kupio Stojadina. To je bilo to, Zastava 101 je gotovo bez reklame počela da se prodaje, i Tomas počinje sa marketing kampanjom. Lokalne novine i radio su preneli vesti, a lista porudžbina se vrtoglavo formirala. U sklopu reklame, Tomas je znao da je najbolje oružije kada prodavac automobila, kao sopstveni automobil vozi automobil koji prodaje. Kako se sa entuzijazmom priseća Tomas, 20. jula 1978. godine kupio je tamno plavu Zastavu 101, sa crnim enterijerom. Odmah je pristupio friziranju fabričkog 1116 motora. Trivellato bregasta osovina sa oznakom 306, Weber 40 DCOE karburator (kao alternativa Weber 42 DCNF) i sportski izduv, čuveni oktopod su odmah ugrađeni. Zatim je spuštena glava motora, sportski amortizeri Koni Eibah (žuti), rol-bar i ojačanja karoserije prema specifikacijama koje je Trivelatto racing posebno napravio za Tomasovog Stojadina. Snaga je povećana sa 55 na preko 80 konja. Diferencijal je takođe zamenjen, tako da su prva i druga bile pojačane, skraćenog prenosa (drugom je mogao ubrzavati do 100 kmh). Zastavu 101 su krasile jako lagane alumunijumske felne sa Dunlop SP sportskim gumama, volan ''Personal Fitipaldi'', ''Puddy Hopkirk'' sportska sedišta (kadice), ''Britax'' sigurnosni pojasevi sa kačenjem u 4 tačke. U avgustu 1978. plavi Stojadin je bio spreman za reli, i na prvoj trci osvaja drugo mesto. Suvozač je bio Tomasov prijatelj Diamandis Mojmojdis, a verni mehaničar Babis Tsojris (tada već poznati mehaničar Zastava Servisa). Zastava 101 u očima Grka Iako Zastava 101 nikada nije imala stabilnu cenu jer su se grčki porezi stalno menjali, odmah po dolasku u Grčku je dobila status pristupačnog i izuzetno pouzdanog automobila. Iako je imala jaku cenovnu konkurenciju među automobilima istočnog bloka (najveći proizvođači sa petokrakom su bili tu: Škoda, Wartburg, Trabant, Dacia, ZAZ, Moskvič, Lada), međutim, naša Crvena Zastava 101 je izbila na prvo mesto kao najkvalitetniji izbor, ali i kao ''jeftini Fiat 128''. Tako da su se među kupcima često našli oni koji su priželjkivali Fiat 128, ali ga nisu mogli priuštiti. Kako je bio uspešan prodavac, glavni uvoznik iz Soluna je Tomasa nagrađivao promocijom njegovih uspeha. Bila je to udarna vest o Grku koji odnosi pobede na relijima za volanom Zastave 101. Pre trkačke promocije, starosna dob kupaca je bila između 40 i 45, odnosno 60 i 65, uglavnom muškarci. Kako je promocija Zastave 101 na reliju odmicala, starosna dob se pomerala prema mlađim ljudima i ženama. Kako je izgledalo biti predstavnik nepoznatog automobila? ''Prema mom istraživanju u periodu od 1973. godine, kada se Zastava 101 pojavila u Grčkoj, pa do 1978. godine, u mojoj regiji (Epir-Janjina) su prodate samo 4. Izazov se tada našao predamnom - kako najbolje promovisati ovaj auto? Najveća prepreka je bila što nisam imao veliki kapital koji bih uložio u posao. Odlučio sam da ipak posetim predstavništvo u Solunu i kupim prvu, crvenu Zastavu 101. Moj salon je bio mali, ali sam pažljivo pripremio prostor, postavio natpise ''Zastava'' unutra i ispred salona, objavio reklamu u lokalnim novinama. Radio emisije i reklame su mi bile od velike pomoći. Pristupio sam brendiranju Zastave kroz štampanje vizit kartica i promotivnog materijala. Bili su to atraktivni, kožni privesci za ključeve, hemijske, podmetači za čaše, upaljači za cigarete i razne druge sitnice. Pored promocije, organizovao sam ovlašćeni servis sa dosta rezervnih delova u skladištu. Najveći izazov u celoj priči je razdaljina između Janjine i Soluna: 360km, a putevi su u to vreme bili jako, jako loši i gotovo neprohodni tokom zime, pa je putovanje trajalo između 5 i 8 sati. Da bih uopšte mogao dobiti automobil, morao sam otići u Solun, deponovati novac u banci i sa bankarskom priznanicom preuzmao automobil. Zastave su iz Jugoslavije u Grčku stizale vozom, i čuvane na placu carinske uprave. Kako je prodaja u Grčkoj bila u stalnom porastu, počeli su problemi sa pravovremenim isporukama automobila. Ali moje mušterije nisu pravile pitanje i strpljivo su čekale svoj automobil. Menadžer prodaje uvoznika iz Soluna je bio jako zadovoljan mojim radom, i bili smo u stalnoj komunikaciji. U leto 1979. me je posetila delegacija iz Kragujevca, nažalost, ne sećam se imena tih divnih ljudi. Najupečatljivij je bio jedan izuzetno elegantno obučeni gospodin je sa svojom prelepom, visokom suprugom. Zastavina delegacija je te godine obišla sve salone koji su prodavali Zastavu, širom cele Grčke. Pošto je delegacia bila jako zadovoljna mojim servisom, dobio sam poziv na godišnju konferenciju u Kragujevcu. Te 1979. godine prodaja Zastave je jako lepo išla i moj kapital se uvećao, tako da sam tada mogao kupiti 5 automobila za prodaju. Međutim kako su putevi bili jako loši nisam imao dostupan kamion za prevoz, već sam uz posebnu dozvolu policije dovozio automobile do salona. Čim bismo stigli, automobili bi išli na detaljno pranje i lickanje za buduće mušterije. Moj plan je bio ostvaren! Poslovao sam jako profitabilno, a bio sam mlad i pun elana. Najveći problem u poslovanju je bilo deponovanje novca u banci u Solunu, iako je ista banka poslovala i u mom gradu. Tako da sam morao izgubiti ceo dan u Solunu, što je uzrokovalo dodatne troškove.'' Da li su Grci voleli i druge modele Zastave, iako je 101 bio favorit? Sve do 1980. godine Stojadin je bio jedino Zastavino vozilo na grčkom tržištu. Tomas je jako voleo da eksperimentiše, pa je odlučio da pokuša prodaju Fiće i Fićinog kombija 435F. Kako su količine ovih vozila bile jako male, glavni zastupnik ih nije ni reklamirao. Pošto se Tomas pokazao dobrim, poveren mu je eksperiment sa prodajom Fiće i Fića-kombija, koji se pokazao jako uspešnim. ''Sredinom 1984. godine Yugo 45 je stigao u Grčku. Po samom dolasku je imao dobar marketing i jako je lepo prihvaćen. Kompanija ''Holidis'', generalni uvoznik je skoncentrisao svu snagu na ovaj model, drastično smanjujući uvoz svih ostalih modela Zastave. Zastava 101 i 435F su bili dostupni u svega nekoliko komada, dok je 750 postao nedostupan. Za mene kao predstavnika Zastave, Yugo 45 nije bio dobro rešenje jer se na isporuku čekalo i po 2-3 meseca, tako da sam poslovao manje više na nuli. Takva situacija me je naterala da se fokusiram i na ostale brendove automobila. U svakom slučaju, uspevao sam prodavati Yuga sve do 1991.-1992. godine kada je Kragujevac zapao u probleme, a vaša prelepa Jugoslavija bila zahvaćena ratom. Velika je šteta što Florida nikada nije došla do nas. Zapravo jedna jedina je bila na sajmu automobila u Solunu, ali porudžbine nisu bile moguće.'' Šta su bili najveći izazovi prilikom prodaje Zastave 101? ''U početku su kupci bili jako sumnjičavi, ipak je to bio nepoznati automobil iz Jugoslavije, međutim prodaja je, 1978. godine odmah krenula. Moj glavni argument koji je prelamao kupce na kupovinu, bio je prikaz da je 90% Zastave 101 u stvari Fiat 128. Veliki marketinški pomak se desio kada je Fiat 128 mog oca već postao ''umoran automobil'' nakon 10 godina veoma aktivne službe. Bez ikakog dvoumljenja, moj otac je odlučio da kupi belu Zastavu 101. Kupci su na taj način uvideli da je kupovina Zastave 101 zaista adekvatna, a jeftinija zamena za Fiat 128. Otac je svoju Zastavu prodao 2000. godine, samo zato što je imao zdravstvenih problema u svojoj osamdesetoj godini, pa više nije mogao da vozi.'' Kako ste organizovali ovlašćeni servis Zastava? Kako je prodaja jako dobro išla, uslov da se nastavi je bila organizacija redovnog servisa. Tomasov mehaničar je bio jako mlad, ali veliki poznavalac italijanskih motora. Organizovana je baza podataka tako da su podaci o kompletnoj istoriji svake Zastave bili odmah dostupni. Fabrička uputstva i sva literatura je bila nabavljena, i uredno složena. ''Radionicu smo održavali da uvek bude čista, dobro osvetljena, opremljena svim mogućim alatima za lakši rad i kraće vreme popravke. Na zidovima su bili posteri Zastave 101, a sa prednje strane je bio svetleći znak ''Zastava, ovlašćeni servis''. Dodatna reklama za moj servis je bio baš moj mehaničar, koji je lično spremio moju, plavu Zastavu 101 za trke, a bio je i moj suvozač. Imao sam dobru saradnju sa auto limarima i auto električarima, tako da sam pokrio sva polja popravki i održavanja. Prve ozbiljne probleme u radu mog servisa sam osetio kada je počeo rat u Jugoslaviji. Međutim i dalje sam uspevao da dođem do delova (često polovnih) preko mojih poslovnih partnera iz Jugoslavije. Najviše problema sam imao sa poluosovinama i đuntama za 750 i 435F jer su se razlikovali i međusobno i od Fiatovih.'' Kada je došao kraj Zorbinog plesa Zastave 101 u Grčkoj? ''Poslednju Zastavu 101 sam prodao 1984. godine, model sa četvrtastim farovima, naslonjačima za glavu i pojasevima prednjih sedišta. Te godine su kupci Zastave 101 bili između 25 i 60 godina.'' Zanimljiva je fotografija poslednje prodate Zastave 101, iako je 1984. model GTL uveliko postojao, u Tomasovom salonu se našao model ''Confort''. Kao zaljubljenik u Zastavu 101, kakva su bila vasa osećanja kada ste pregledali arhivu Zastava 101 Kluba? ''U grčkom reli sportu, postojale su samo 2 Zastave 101: Jedna se takmičila u severnoj Grčkoj, ali u svega nekoliko trka, a druga je bila moja. Ja sam ostao veran reliju tokom dve cele sezone, 1978. i 1979. Takmičio sam se i u brdskim trkama, i na kružnim stazama. Publika je bila oduševljena kako je moj auto izgledao na stazi, a ovacije sam dobijao kada sam podizao zadnji točak u krivinama, a naročito kada bih podigao sva 4 točka prilikom skokova. Mnogo godina je od tada prošlo, ali kada sam video stranicu Zastava 101 Kluba, stari osećaj uzbuđenja pred trku me je obuzeo, a sećanja su počela da naviru. Počeo sam pregledati bogatu arhivu u kojoj sam našao i fotografije moje, plave Zastave 101! Otrčao sam na tavan i počeo da preturam po kutijama, pronalazeći stare albume sa fotografijama, isečke iz novina, stari reklamni materijal za Zastavu... Setio sam se svog poslovanja, trkačke karijere, ali i troškova i napora koje sam ulagao da moj posao bude bolji. Setio sam se modifikacija i friziranja Zastave 101, priprema za svaku trku koju sam vozio... I dan danas sam zahvalan mom dragom suvozaču i mehaničaru koji je uradio sve da moj san o pobedama postane java. Tužan mi je bio rastanak od moje Zastave, 1981. godine, ali kupio ju je mlad momak, koji je čak bio spreman da kupi i novu Zastavu 101. Samo da nije bilo rata u vašoj otadžbini, i dan danas bih prodavao automobile iz Kragujevca. Sama činjenica da ste vi kao urednik stranice, i vaše kolege jako uporni da svakodnevno postavljate materijale o Zastavi, govori koliko je velika bila vaša industrija automobila i koliki je njen istorijski značaj. Često razmišljam kako bi moj život izgledao da se prodaja Zastave nastavila i da nije bilo rata u vašoj zemlji. Međutim, Zastava je postala žrtva globalnih monstruma koji su je divljački uništili 1999. godine kako bi je kasnije popravili zarad sopstvenih interesa. Veliko Vam hvala što ste mi ukazali čast da vam ispričam svoju životnu priču, o mojoj ''romansi'' sa Zastavom 101.'' Autor: Novica Marković - Zastava 101 Klub. Sagovornik: Tomas Diamantis - nekada ovlašćeni prodavac Zastavinih automobila za grčku regiju Epir-Janjina. Fotograije: Iz lične arhive Tomasa Diamantisa, uz odobrenje autoru teksta za javno objavljivanje. preuzeto sa - autoslavia.com
  14. 2 points
    Sto je najgore i najsmesnije, kao sto sto se vidi na skrinsotu (citatu) da je na mogucnost da nekad bude kako sada prica odma reagovao sa MA DA. ali tada se forsirala prica da su najbolji auti sa 200k jer im je sve zamenjeno, vozeni su na otvorenom i odrzavani, a ovi sa 100k su drndani po gradu bez menjanja ulja
  15. 2 points
    znaci da sumiramo. kupis auto od uvoznika, koji je pre granice ili posle granice spustio km na zeljenu, ti pazaris auto u njemu nadjes servisnu istoriju i prave km. dodje kupac ili nazove i ti mi saopstis: e druze vidi, taj auto nema 180k nego ima 330k, to je uradio jedan covek tamo, a da me nije ni pitao da li ja zelim da spustim km. ili druze ja sam spustio km jer auto tako dobro izgleda da uz njega nikako ne moze da ide 330k nego po izgledu 160k... mozda i ovako: nisu oni balvani kao MI pa da kupuju velika kola da voze po gradu, oni kupuju mala kola da bi imali u gradu gde da se parkiraju, a ako idu iz svog velikog grada u drugi grad, oni svoj mali auto stave na prikolicu da bi u tom drugom gradu imali da ga voze i gde da se parkiraju, znaci ova dva auta veliki imali ja sam KUPIO od istog vlasnika, veliki je vozen na autoputu, a mali po gradu i zajedno imaju 720000km pretarah malo, a? nema veze, neka me
  16. 2 points
    Dobar izgovor para vredi. Stara Egipćanska [emoji16] Sent from my 3310
  17. 2 points
    Sad ce da bude, to je izuzetak, nisu svi takvi. Ima i balvana koji voze velike automobile po grad u
  18. 2 points
    Ako se dobro secam, kada je prvi put dozvoljen uvoz polovnjaka u SR Jugoslaviju, bilo je ogranicenje max 5 godina starosti. Pa posle EURO 3, i od tada nikakvih izmena nije bilo... Red je vec da se malo uredi i to pitanje...
  19. 2 points
    shakalkv

    Lancia Delta

    Uprogramirao prozore. Hvala. U proteklih 7 dana lancia je prosla skoro 3.500km. Isao sam za Svajcarsku preko Madjarske, Austrije i Nemacke. 1660km u jednom smeru i tamo se malo vozio. Opravdala sve u potpunosti, bez ijednog problema. Potrosnja u odlasku iz Srbije je bila ravno 8 uz jak vetar, veliku kisu od Beca do Minhena i uz oko 160 na nemackom auto banu. Kad sam stigao prosecna brzina je bila 102kmh potrosnja 8. U povratku isto natovareni svajcarsko i austrijsko gorivo, suvo prosek brzine 106kmh a potrosnja ravno 7. Tako da je u oba smera bilo 7.5l benzina sto je za mene odlicno. E sad ono sto sam u par navrata primetio, a primetio sam i pre puta je da kad npr krenem na auto put i 4tom ili ptom pun gas, patos, auto vuce super ali kad dodje na 2600 obrtaja na 1 sekund kao da se zacuje vrrrm i obrtaji skoce na 2800 ali i brzina tada skoci posle te 1 sekunde za 20kmh. Kao da prokliza, jel moguce da je lamela ili ipak tad upali turbo pa mozda malo nesto zakasni? Kad ubrzavam normalno bez patosiranja sve je ok. Na uzbrdo ne proklizava niti na drugim obrtajima, samo tad kad ga patosiram na 2600obrtaja kao da nesto proslajfa na sekundu. Lamela, turbo, kvar ili je sve ok? Jedna slika iz Svajcarske idile...
  20. 2 points
    Mislim da si omašio temu. Ovde se vodi rat.. i to rat oko toga da li je vracanje km prevara ili usluga... Sent from my iPhone using Tapatalk
  21. 2 points
    puntara

    Zabranjuje se pušenje u automobilu?

    Kao ex-pusač ne vidim cigaretu kao vecu opasnost od televizora u boji na centralnoj konzoli.....
  22. 1 point
    Bingodalton

    Zabranjuje se pušenje u automobilu?

    A sta reci za cigaru tokom voznje?! Ja bih to iz saobracaja iskljucivao! Desnom trese pepeo kroz svoj prozor! Pada pepeo po njima, pa stalno skrecu pogled. Jedna ruka uvek zauzeta...ne kontam sto ugradjuju pepeljare uopste.
  23. 1 point
    djomla

    P: Fiat Nuova Bravo 1.6 mjet 2008

    Da je karavan.. [emoji16] Pa da bacim Stila na oglase, šalu na stranu, srecno Deki! Ko god se tamo u temi raspitivao za Bravo, u 2 dana se pojavise 2 održavana gde ne treba razmisljati. Sent from my 3310
  24. 1 point
    silenci

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    taj nije italijan sigurno,a ni srbin
  25. 1 point
    Ne bih ja imao ništa protiv da paket luta gde god....ali da bude isporučen u obećanom, proklamovanom, ugovorenom roku. DHL, koliko vidim nije prekoračio rok, a City express ga je višestruko prekoračio.
  26. 1 point
    Postavi ovde ima posebna tema za to.
  27. 1 point
    Kakva crna kombinovana, komotno 1-1.5 l na njihovu fabricku deklarisanu... Benzin/dizel, privatno/sluzbeno, sta god da sam vozio. Od licnih Zabara, Stilo JTD deklarisan na 5.3, za skoro 11 godina ukupan prosek 6.1 l. Trenutni Sport 1.4 MA deklarisan na 5.7, za skoro godinu dana, posle zime skoknuo sa 6.6 na 6.9 l . Po gradu vrednosti tek biju debelo preko fabrickih, na otvorenom moze da se postigne ali sa nogom kao pero u idealnim uslovima.
  28. 1 point
  29. 1 point
    Mlađahni kolega iz firme, monter električar vozi Golf 4 1.9TDI sa Bosch pumpom 90ks, kada sam mu rekao ovu potrošnju samo što se nije prevrnuo sa stolice, oma viče mnoooogo bre U odnosu na Ideu 1.3mjet u ovakvom režimu troši 1l više. Serem se u uštedu u potrošnji i registraciji, kada ne ide, i jednostavno je ružna za vožnju.
  30. 1 point
    Tamo, na zapad(U), zive samo babe i ljudi koji kola voze iskljucivo do pijace i nedeljom...imam čoveka koji dovozi samo takva kola [emoji38]. Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока Da li je to sa lamelom ili samo zamajac. Ja sam se nesto raspitivao za mene zlu ne trebalo, obe stvari su oko 55000 din, mislim da je Luk u putanju. Garancija je 60000 km ili 3 godine. Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
  31. 1 point
    Ja pušim,ali nikad u autu...kada stanem zapalim Sent from my LG-M250 using Tapatalk
  32. 1 point
    Ivan

    Neko negde nešto prodaje...

    Ako nekome zatreba, videh u ponudi nekoliko modela 3M traka (obostrano lepljiva, indoor/outdoor, izolaciona, obicna vodootporna) - standardni mali kotur je 200 din, cena identicna za sve tipove. Kada sam ranije trazio 3M obostrano lepljivu traku za sebe, cena je bila visestruko veca (mislim da sam uzimao u YCA, koji su bili ovlasceni distributer).
  33. 1 point
    Ivan

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Uljne pare na ulazu u usis (na klapni i/ili spoju plasticnog creva i bloka), videces vec sta je kod tebe slucaj. Normalno je da ih ima u tom delu, ali nije normalno da slini . Doduse, kod nas se generalno smatra da je to OK (citaj ostave tako), najcesce sa opravdanjem mator auto, mator motor, ne teba ulagati... Vidjao sam ne mali broj lepo odrzavanih JTD-ova na kojima je taj deo suv kao barut. Problem moze da bude i sama plasticna cevka koja se vremenom izvitoperi (a i glupo resenje, na prethodnom Stilu sam je menjao novom iz originala). Slazem se da donekle moze da bude borba protiv vetrenjaca, pa je odluka na tebi. Imas detaljno oko toga u tehnickim temama ispod, pa prelistaj i tamo pitaj sve sto te zanima, da ne offujemo i ne premestamo zadrzaj (posto je ovo predstavljanje tvog auta). Isto vazi i za sva ostala tehnicka pitanja za Stila - pomocu Search ces odmah naci odgovor, tesko da ces posle 10-ak godina foruma pitati nesto sto vec nije do detalja apsolvirano :
  34. 1 point
    @vagenovac tamo u NJemackoj imaju kvalitetnije ulje i menjaDu ga na 40000km
  35. 1 point
    @cika_kole A nisi jedini. Bilo je i slucajeva gde je pisao da ne spusta km pa kad su okacili prtsc tamo gde je pisao da spusta km opravdanje je bilo socioloski eksperiment. Ali ne spusta km i ozbiljnom kupcu uvek kaze pravu km posto ga nazove.
  36. 1 point
    jesi ti brate normalan?! Vidis ti tvoj citat? Sad te vec treci put citiram gde si ti napisao za velika kola...evo ti i slika tvog pisanja o tome.. Ti si druze toliko bezobrazan da to nema granica...
  37. 1 point
    marko.jovanovic

    Sajam automobila Beograd 2019.

    Ne diraj mi Ladu bre! Naravno da je lepša od Kulinana Bana!
  38. 1 point
    ja te tri puta citiram i ti kazes pa nadji... sta sad hoces da kazes, da si ovo napisao iz zezanja, ubedjivao si coveka na toj strani da su mala kola za grad, a velika za autoput... stvarno nemas granice...da smo mi srbi balvani, a oni preko pametni i nisu ludi da kupe veliki auto da voze po gradu, osim naravno u san marinu hahahaha aj zivio...
  39. 1 point
    Djuk85

    Sajam automobila Beograd 2019.

    . Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
  40. 1 point
    shakalkv

    Lancia Delta

    Gume su zimske 16, probacu za koji dan kad stavim nove letnje 17. Mene mnogo buni, da je lamela kontam da bi proklizavala i na uzbrdici a ne samo kad se patosira i to uvek na istom broju obrtaja. Tu negde oko 2600.
  41. 1 point
    Miki.Zvrk

    Plastika fara

    @neshtryneshtrypase sa nje na gp? Sad videh ima za 1800 din
  42. 1 point
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310
  43. 1 point
    totti

    Funny photos

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  44. 1 point
    Ja sam ZA da 2000€ daš za učešće i 100€ za ratu i voziš nov auto! E o tome ne priča ni jedan šugavac iz vlade! Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka
  45. 1 point
    Ne moraš ti ništa da objašnjavaš... Niti možeš ti nešto da objasniš. Najsmešnije od svega je upravo to što si ti ubeđen da si nešto objasnio ako napišeš svoje mišljenje. Ljude na forumu redovno poistovećuješ sa prosečnim kupcima automobila i to je ono što vređa logiku. Svako ko je na auto forumu zna više, mnogo više od čoveka kome je auto prevozno sredstvo iz tačke A do tačke B. Blago rečeno, odjebi više sa svojim ubeđivanjem da su kupci govna i da žele da budu prevareni pošto podršku za tako nešto ovde nećeš naći. Preprodavci koji varaju su govna prevarantska i to je tako i po zakonu i po lepom vaspitanju i po zdravoj logici.
  46. 1 point
    Mozda nekome od par nas ovde, jbg, ogromna vecina pravi kompromis jer je auto "all in one" varijanta. I za svaki dan, posao, penjanje na ivicnjake, razvozenje dece, porodicna putovanja, voznju po snegu, a ako jos po mogucstvu mozes nekada sam da raspalis i zadovoljis svoju dusu, ihaaaa . Licno na Fiat C klasi nemam neke znacajne primedbe na fabricki setup, ni na 3v Stilu ni na Sportu. Na sadasnjim fabrickim felnama mi je ET 26mm, sa nizim (opet fabrickim) oprugama lezi kao pegla po krivinama, a opet nije tvrdo i neudobno za porodicu. Da ne pricam sto kod nas i nemas gde to ljudski da vozis, a da ne zentas da te negde u sred krivine ne saceka krater, sporohodno vozilo ili plavci u zbunicu. Nocu ili po kisi tek da ne pricamo, tu na nasim putevima vredi samo ulaganje u farove i neke gume balonke, sa min 65 profilom .
  47. 1 point
    knezevic76

    Vicevi 120%

    Dosle casne sestre kod popa na ispoved. Kaze prva: - Oce ja ga pipnula prstom Pop: Odmah operi prst u svetoj vodi Druga: - Ja ga drzala u ruci Pop: Odmah operi ruku u svetoj vodi Gura se jedna preko reda - Mogu li oprati usta dok ova nije guzicu umocila?
  48. 1 point
    Ivan

    Zatamnjena stakla

    Pa takodje zbog nase bezbednosti su tuneli na deonici novog AP Preljina-Ljig u betonskim plocama koje razvaljuju trap. Iz istog razloga, posto asfalt u tunelu moze da se zapali... Zamisli tek ove idiote po inostranstvu koji asfaltiraju tunele od po nekoliko kilometara. Prosto mi se strah uvuce u kosti dok kao na oblaku ne projezdim kroz njih. Pa na sve to je i ogranicenje brzine kroz njih par desetina km/h vece nego kod gore pomenutih, kako se tu tek ne vodi racuna o bezbednosti.
  49. 1 point
    bokija

    Zabranjuje se pušenje u automobilu?

    Ako bi zene vozile bez majce....to bi bilo ometanje saobracaja....
  50. 1 point
    lajsna

    Zabranjuje se pušenje u automobilu?

    Kakve ime veze vožnja bez majce? Jedinu pažnju time odvlačim gospođama na semaforu Što se pušenja tiče, iskusnom pušaču/vozaču pušenje odvlači pažnju isto koliko i promena brzine, sve se odvija automatski, kao isprogramirano, bez gledanja. Inače ja ne pušim ima skoro 2 godine.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...