Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/23/19 in all areas
-
6 points
Nisam imao ideju šta da kupim, pa sam kupio Fiat Ideu :D
vagenovac and 5 others reacted to marko.jovanovic for a post in a topic
-
3 points
Sekretar AMSS ubio direktora AMSS
Woodoo and 2 others reacted to alfini0507 for a post in a topic
Ja vanrednu KZN gde ce da kaze kako "neda Nebojšu" Sent from my E2105 using Tapatalk -
2 points
Razni blogeri, vlogeri... / YouTube auto-moto kanali
neshtry and one other reacted to bglion for a post in a topic
Ma bitno je 3000 za gospodina! -
2 points
Nisam imao ideju šta da kupim, pa sam kupio Fiat Ideu :D
marko.jovanovic and one other reacted to vagenovac for a post in a topic
Vrh fora -
2 pointsdvoktaktol je za te stvari i motorno ulje, biljno jestivo tek kada se obradi sa NaOH, tako da glicerin izađe, onda bi trebalo i sa Metil-alkoholom da se izdvoji još jedna frakcija,tek tada je za motor. nema na mom fapčetu dima, biće snimak prvog paljenja posle 6meseci (tu mora "malo" da zacrni onako ekološki), pa vožnji i td nije sa broda, iz njegovih kamiona euro6, ture ukraina rusija
-
2 points
Slike automobila bez posebnog razloga...
Lufti and one other reacted to silenci for a post in a topic
-
2 pointsKao prosecan vozac, dizela sam vrlo rado vrteo do crvenog u preticanjima jer maksimalnu snagu ima na 4000 rpm a ne u bunaru (obrtni da). A nadam se da ne gledas Shift "savetodavca" na tabli - apsolutno beskorisna stvar ciji je jedini cilj da udavi auto sto manjom potrosnjom (imam ga i sam na Sportu, da moze rado bih ga iskljucio). Nema potrebe da nasiroko pricamo o tehnici saltanja i voznje (licno sam odrastao 90-ih na benzincima, benzin+plin, 1.9 turbo-dizel, trenutno 1.4 MultiAir turbak). Od sluzbenih bas svasta, s obzirom da nije turbo, svideo mi se Mazdin 2.0 SkyActiv... Svaki od pomenutih se naravno vozi razlicito, ima max snagu i torque na razlicitim rpm - u prici valjda podrazumevamo da si uvek u pravoj brzini i na odgovarajucim obrtajima ako pricamo o performansama. Znaci nije u pitanju nikakva navika vozaca dizela, poenta je da je (apsolutno sada nevezano za Tipo) upitna snaga takvog atmosferca, na tu masu vozila, pogotovo u uslovima iole veceg opterecenja. Prednost takvog motora je jednostavnost i jeftino odrzavanje, a niti je stedljiv, niti ima performanse i zato je kod svih proizvodjaca uvek bio na akcijama. Na kraju krajeva, pitanje je sa cim se poredi i sta je ranije vozeno, to je subjektivni utisak svakog od nas (apropo tvrdnje da ide kao vetar uzbrdo). A brojke su fakat i moze svako da ih proveri. Niko ne kaze da nece zavrsiti posao kako treba, zato je i najpametnije da ga probas kao sto si i uradio. Ako pase - super, za male pare dobijas solidan, nov auto .
-
2 points
F1: Ferrari
banjo1990 and one other reacted to dach@ for a post in a topic
Brzina u kvalifikacijama i trci nisu isto, videćemo kako će biti u trci kad treba da se napreduje tu se vide pravi vozači, znaće se posle 3-4 trke da li je mali potencijal -
2 points
Marea Weekend 1.9jtd ELX
Milutinac and one other reacted to darkman14 for a post in a topic
Zimske čarolije Preko noći oko -18° a kad sam ga upalio pokazivao je: Posle par dana stajanja grejao jedno 4-5x i na kraju iz druge upalio. Za to krivim gorivo jer se mučio da povuče. Akumulator me iznenadio, nije se ispraznio iako je u upotrebi već skoro 3.5 god a garancija istekla Pre puta prekontrolisan auto i odrađen mali servis. Nosači na čekanju, ide sad VIII registracija I na kraju mlađi brat: Probao ga, bio u Stojanovu par puta. Ovaj karavan bi mi tako odgovarao ali cena... Da se uzme u fullu oko 20k i još ne postoji model sa panoramom što mi nije jasan potez fiata. -
2 points
F1: Red Bull
dach@ and one other reacted to knezevic76 for a post in a topic
Tim iz Milton Kinsa veruje da su oni mnogo dobili prelaskom na japanske agregate. Posle prva četiri dana testa prema prvim informacijama i nagađanjima Ferrari je ostavio najbolji utisak, ali je Red Bull samouvereno izjavio da su oni najbliži pratioci tima iz Maranela i tako pretekli Merecdes po pitanju performansi. Naime, najveći kredit za tako nešto došao je od njihovih novih partnera. “Uspeli smo da popravimo pouzdanost kao i da u isto vreme dodamo na performansama.” kazao je prvi čovek Honde Toyoharu Tanabe za SpeedWeek. “Mi uvek imamo pobedničke ciljeve, bilo to u Formuli 1 ili nekoj drugoj seriji. Naš prvi plan je da ostvarimo bolje rezultate nego prošle godine.” Sa druge strane i ljudi u Red Bullu takođe dele veliki entuzijazam po pitanju novog motora, pa tako je Chritian Horner izjavio da je on sigurno bolji od Renaultovog agregata koga su koristili prošle godine. “Vidimo da je u ovom trenutku Ferrari ispred nas, ali mi nismo zabrinuti za vremena na stazi.” kazao je Dr Helmut Marko. “Mi smo ispred Merecdesa.” Tokom prvog testa kružile su informacije da Hondin motor proizvodi negativne vibracije, što je odmah demantovano. “Mi smo potpuno zadovoljni.” dodao je Marko. “Ovaj paket radi onako kako smo očekivali.” I Horner se nadovezao na ovu pomenutu situaciju: “Sve stvari smo odradili po predviđenom planu i Hondin motor je prava raketa.” https://pole-position.rs/red-bull-veruje-da-se-zbog-hondinih-motora-trenutno-nalazi-ispred-merecdesa/ -
2 points
Kamere & presretači
Woodoo and one other reacted to bane1321 for a post in a topic
Lažirani snimci! Ne bi Babić nešto platio iz svog džepa, nema 'leba! -
2 pointsOvo sad sa snimcima je još gluplje od onog što su prvi put objavili.
-
2 pointsSent from my iPad using Tapatalk
-
2 points
Nove sijalice, iskustva - saveti
dach@ and one other reacted to bane1321 for a post in a topic
Valjda ti je cilj da bolje vidiš, a ne kako će auto da izgleda! Preduhitri me Ivan! -
2 points
Slike automobila bez posebnog razloga...
silenci and one other reacted to neshtry for a post in a topic
Fiat 128 Rally version Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока -
1 point
Selenia ili Koje ulje sipati?
neshtry reacted to Zan Batist for a post in a topic
nece to biti jos koji mjesec za godinu i 3 mjeseca Panda je presla 3k km.. -
1 point
Selenia ili Koje ulje sipati?
neshtry reacted to Zan Batist for a post in a topic
INA Delta Sint 10W-40, misljenje? 3.5e litar, -
1 pointe pa svaka cast ako je tako,da je honda nasla pravu zicu u crvenom biku,pa da bude to prava borba,samo mercedes nije pokazao pravu brzinu
-
1 pointmeni ove mtech sijalice traju od jula vec,a dobro svetle
-
1 point
Cene goriva...
neshtry reacted to The Punisher for a post in a topic
Probao sam ovih dana u Nemačkoj super e10 gorivo. Nisam ništa znao o gorivu pa sam malo guglao: https://www.acea.be/uploads/publications/ACEA_E10_compatibility.pdf moj motor je podržan pa sam sipao. U odlasku ka Nemačkoj sam sipao naš klasičan super i autoputem je trošio pri brzini 120-130 konstatno uz usporenja gde je manje ograničenje brzine, 6.34l/100km mereno metodom čepa. Pošto sam u lokalu prešao oko 2000 km sipao sam par puta i potrošnja je varirala u zavisnosti gde sam vozio, ali sam za put nazad sipao opet super e10 i merio do sledećeg točenja u Mađarskoj potrošnju (gde sam sipao običan super opet). Na moje iznenađeke bila je 5.74l/100km. Znači isto sam vozio, slični su uslovi na putu bili. U Nemačkoj cene supera su od 1.26 do 1.38 evra u zavisnosti od doba dana i gde se sipa, na autoputu ide i preko 1.65. U Mađarskoj na autoputu 392 forinte, kad se siđe na lokalne pumpe 351 forinta (1 din oko 2.7 forinti) -
1 pointJbg, takvo pokretanje motora na toj tempraturi nije izuzetak, ali to je znak da su grejači oslabili - ne signalizira da su ne ispravni, samo se ne "užare" koliko je potrebno.
-
1 pointPazi ovo: A i kod mene je malko razvijenija dizel poljoprivreda nego u Toplicu...Ljudi proverili. Sent from my LG-M250 using Tapatalk
-
1 pointSta ima da te brine v.servis koji je uradjen pre 40hkm, vecina nas ga radi na nekih 50hkm tako da, mozes da racunas kao da nije radjen uopste Zamajac tesko da mozes da vidis da li je menjan, samo da se vidi da li je dobar ili nije. Eventualno bas da ima neki fiskalni racun i garanciju..ovako, meni licno je skup auto generalno a i nesto mi nije ni lep U kilometrazu ne verujem nikako. Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
-
1 point
-
1 point
Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti
neshtry reacted to marko.jovanovic for a post in a topic
Ma ja sam mislio na primarne strahove u srbalja: dizne, turbina, zamajac.... -
1 pointNekada najbolji a danas nisu u stanju ni bolid da sastave,imaju odličan motor a šasija katastrofa
-
1 pointVidećemo kad počne karavan gde se ko nalazi, Mercedes nije forsirao u Barseloni ali sigurno nisu spori. Bilo bi lepo da Red Bull parira Ferariju i Mercedesu. I prošle godine Honda je imala brzinu samo da motor izdrži,vidimo da se već pripremaju da potroše par motora više nego što je dozvoljeno
-
1 pointKod nas se nikad ne zna,jer je sve korumpirano. Prvo sudije pa tužioci,u ovoj državi kriminalci su sitne ribe. Ovi snimci kako su pušteni deluju bezveze, mada ubijena je žena teško bi neko pristao da preuzme delo na sebe i još zbog Babića
-
1 point
Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti
spaad reacted to marko.jovanovic for a post in a topic
Sedan mi je ružan, hatchback i karavan su ok, mnogo lepši bar meni od direktne konkurencije, tj od Logana i Rapida. Takođe mi se sviđa enterijer u Tipu. Ne sviđa mi se slab motor, tj anemičan, al ajde, kada bih baš hteo da kupim nov auto te veličine svakako bih pre uzeo Tipa nego gore pomenute ako im je cena slična. -
1 pointOve m-tech su 800din/par. Pricao sam sa prodavcem kaze da h1 duze traje od h7.
-
1 pointIstina je uvek rastegljiva, jer zavisi od mesta sa kog se gleda događaj, dostupnih informacija i predubeđenja koja utiču na procesiranje činjenica [emoji6] Послато уз помоћ Тапатока
-
1 pointImas ovde detaljan tutorial za demontazu i opis komponenti, pa slobodno mozes sam da pokusas da lociras problem. U konkretnom slucaju problem je bio sa klizacima na potenciometru: Na svom autu sam imao slucaj da je bio sprzen 1021 integralac: Ako te mrzi da popravljas motoric, delovi za Stila su bagatela, dodatno sto ovde odgovaraju i sa Vag grupacije. Posto nisam uspeo da nadjem i prelemim taj 1021 integralac, uzeo sam motorice od Octavie za 400 kinti po komadu. Stari su bili "Bosch", a noviji "Al". Imas sve detaljno u tom mom postu, zato sam i ostavio link.
-
1 pointImaš pravo. Mislim da je istina u našim krajevima rastegljiva kategorija... Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
-
1 pointPolitika je čudo, mnogo tu para ima
-
1 pointNapadaju svi coveka a on izgleda da i nije kriv
-
1 point..j**i ne vadi. [emoji117][emoji108][emoji3447]
-
1 point@Smireni Sad pogledah cenovnik i doplata za xenone je 500e! Meni su ok doplate za tamna stakla (samo 100e) i za naslon za ruke, meni vrlo korisno (110e)! Ali pitanje je da li prihvataju doplate za opremu za akcijska vozila!? Obično su ona već sklopljena i čekaju na nekom lageru...
-
1 point
Sekretar AMSS ubio direktora AMSS
neshtry reacted to alfini0507 for a post in a topic
Upsssssss... Sent from my E2105 using Tapatalk -
1 pointI meni ovo deluje kao obican marketing sa par novih plastika na autu
-
1 pointZa kreš ne znam, ali svakako deluje veoma ozbiljno. Kad se rapid okiti kao izi ap, cena ide u nebo u ulazi u siromašni ju oktavija, a cit je šupalj kao prva dačija. Jedino, škodi i benzinci su sada najmoderniji turbo trocilindraši, a cit po ovoj ceni daje dizela. Međutim, odvagao sam, vozio, gledao, tako da sa svake strane tipo ide ispred. Pa pre ne tako dugog vremena ovaj auto je bio mnooogo skuplji. Sigurno nema na tržištu ovoliko kola za toliko para. TJ ne ide u sedana., a mene hb ne zanima. Ja sam u ozbiljnim godinama, više mi prija dužina i gepek. Nemam potrebu za kabastim predmetima, a limuzina je em klasična (i sam sam iz klasičnog doba, pa mi se ipak sviđa taj odumirući segment), em veći gepek. Uporedio sam hb i sedan. Kod sedana je nemoguće dohvatiti naslon sedišta, a da se ne legne po braniku. To ni moja žena ne može da napuni. Sa hb bi se već izborila. Ovo je ipak jedan drugačiji fiat od onoga na šta smo do sada navikli. 500l je otprilike bio prelaz ka tom novom stavu u gradnji automobila. 500x pa tipo su naredne faze. Da je i Fiat primenio Škoda fazon sa 5. vratima, to bi tek bio pogodak. I, ne napisah u prethodnom postu. Jako je tih unutra. Padala je kiša a unutra se nije čulo izdvojeno šuštanje guma po mokrom putu. Ni motor se ne čuje mnogo, a i iznenađujuće se lako vrti, pa sam se nekoliko puta iznenadio kad sam video gde je obrtomer, a pri tome sam navikao na 16v benzinca. Lepo mu je šesta legla, ali za prelazak iz krstarećih 90 u 6. u preticanje kamiona, recimo, mora da se preskoči neka brzina naniže, a posle isto tako da se preskakanje vrati u 6. i nastavi na mirnih i ekonomičnih 2200. Hod ručice je malo duži, ali vrlo meko ide, bez bilo kakvog otpora. Rikverc je najbolji deo. Uz prsten, neosetno uklizi. Primetio sam da bolje reaguje na etapno ili postepeno dodavanje gasa, nego na naglo potapanje pedale. Kao da ga elektronika malo obuzdavala. Tada ima zadršku. Ali, kad se gas dozira, na pola, pa 3/4, pa tek pun, utisak mi je bio da bolje reaguje. Možda je to i subjektivnost, ali probao sam nekoliko puta i svaki put sam isto zaključio. Instrumenti takođe zaslužuju da budu pomenuti. Lepa bela boja sa jakim kontrastom daje utisak dubine i za mene sa velikom + dioptrijom lako čitljiv. Bord pokazuje svašta, grafika na displeju simpatična... Simpatičan mi je auto koji pokazuje otvorena vrata... Moguće je delimično menjati prikaz. Sve to je osetno modernije nego kod pomenute cenovne konkurencije. Što više razmišljam i sabira utiske, poredim, sve sam uvereniji u ovo što pišem. O ukusima se ne raspravlja, ali ovo sigurno ispunjava zahteve donje srednje klase. Ono oktaviji i znaku stvarno mislim. I te kako su znali šta rade praveći ovo. Sad treba isključiti predrasude da je to izašlo iz neke Fiatove fabrike. Imali su mnogo brljotina u prošlosti. Nadam se da je ovo ipak put ka novoj slavi.
-
1 pointSlazem se....bude li sve kako treba, za nekih 3-4 godine, kada Scenic bude vec 7. godina, gledace se neki Tipo karavan 1.6 mjt u ful opremi star 2-3 godine a za 50% od cene novog[emoji4] ...
-
1 point2019. Fiat 500L Urbana Edition Fiat je i za modelsku godinu 2019. predvideo Urbana Edition izdanje modela 500L, a koje će američkim kupcima ponuditi od proleća. Vozilo se pre svega odlikuje doteranim stajlingom i bogatom opremom, pri čemu je 500L Urbana Edition dostupan u bojama Bronzo Metallizato, Bianco, Grigio Scuro i Verde Bosco (kao opcija se i dalje nudi kontrastni crni krov). 500L Urbana Edition između ostalog ima i brojne crne elemente (retrovizori, ručice na vratima, prednja maska, bočne lajsne...), zatamnjena svetla, gloss black alu točkove od 17 inča, crna kožna sedišta sa šavovma u boji bakra, kao i poseban logo edicije. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 pointVilijams: Sramota je da nemamo bolid na testiranju U Barseloni je u toku već treći dan zimskog testiranja, a ekipa Vilijamsa je tek u sredu izašla na stazu Katalunja. Iz ekipe se izvinjavaju posebno vozačima Džordžu Raselu i Robertu Kubici. Vilijams nije uspeo da donese svoj bolid na stazu Katalunja u ponedeljak kada je bio prvi dan testiranja, a tek u noći između utorka i srede automobil je stigao u Barselonu. Rasel je trećeg dana testiranja odvozao dvadesetak krugova, a imao je najlošije vreme, čak pet sekundi sporije od prvog seledećeg vozača. ''Ovo je situacija koju nismo predvideli i u kojoj nikako nismo hteli da se nađemo. Nije da smo samo razočarani, bruka je to što nismo mogli da donesemo bolid na stazu kada su svi ostali uspeli. Posebno kada se radi o našem timu koji je uspevao da dovede auto u prethodnih 40 godina na testiranje'', rekla je šef tima Kler Vilijams. Ona se izvinila posebno vozačima Robertu Kubici i Džordžu Raselu, a odbila je da priča o tome zašto je Vilijams kasnio sa bolidima. ''Propustili smo dva dana testiranja i to je loše. Mnogo kilometara smo izgubili. Međutim, ne mislim da ćemo odmah znati pravi odraz onoga što smo propustili. Trudimo se da uradimo sve što smo isplanirali, probaćemo da iskoristimo vreme koje nam je na raspolaganju i fokusirani smo da naša pažnja bude na najvažnijim i najkritičnijim tačkama kako bi auto bio u najboljem mogućem stanju za Australiju'', poručuje Vilijams. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 pointDa je on napravio sajt i navalio sebe, to bi bilo skroz legitimno! Ali čovek konstantno pljuje druge - niko ništa ne zna sem njega! Blokira svakog ko iole drugačije misli! Ja da želim na taj način da mi neko traži auto, kad bih video stranicu punu hvalospeva, odustao bih odmah!
-
1 pointAl kaze najgori su oni priuceni? Hahahaha A on je isao u skolu za trazenje automobila ili u skolu za varanje naroda. Debil. Aj stvarno na stand da mu odemo.
-
1 pointJadan Aca, zbog par neznalica sa foruma mu propada biznis
-
1 pointPhotoshop rendering... Šta vi mislite o novim tendencijama,tipa sporcki suv? Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
-
1 pointTačno tako [emoji23]
-
1 pointRed Bull i Honda se polako pripremaju za eventualne kazne zbog zamene motora Prvi čovek japanskog proizvođača kazao je da se oni spremaju za veću potrošnju komponenata u 2019. Masashi Yamamoto izjavio je da Honda i Red Bull imaju plan za eventualne kazne koju mogu da dobiju zbog zamene određenih delova na agregatu, koje prelaze limit od dozvoljnih. Naime, Helmut Marko je izjavio da će oni veći prioritet stavljati na brzinu nego na pouzdanost, pa tako Honda očekuje da će umesto dozvoljenih tri potrošiti pet agregata po vozaču u narednoj godini. Prošle godine Toro Rosso je za svoja oba bolida upotrebio 16 motora, odnosno po 8 za svakog vozača, dok su Vettel i Hamilton ostali u dozvoljenom limitu od 3 agregata. Ruku na srce, Red Bull nije imao pouzdanost ni sa prošlogodišnjim bolidom koga je pokretao Renaultov motor, pa je tako Daniel Ricciardo morao čak 8 puta da odustane sa trke. Japanski list ''Sportiva'' prenosi Yamamotove reči koji je izjavio da je Red Bull prihvatio rešenje da preuzme dve zamene motora koje nisu predviđene pravilima, zbog čega će ti bilidi dobiti velike kazne i start sa začelja grida. preuzeto sa - pole-position.rs
-
1 point
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".