Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/23/19 in all areas

  1. 6 points
  2. 3 points
    alfini0507

    Sekretar AMSS ubio direktora AMSS

    Ja vanrednu KZN gde ce da kaze kako "neda Nebojšu" Sent from my E2105 using Tapatalk
  3. 2 points
    Ma bitno je 3000 za gospodina!
  4. 2 points
  5. 2 points
    bit

    Cene goriva...

    dvoktaktol je za te stvari i motorno ulje, biljno jestivo tek kada se obradi sa NaOH, tako da glicerin izađe, onda bi trebalo i sa Metil-alkoholom da se izdvoji još jedna frakcija,tek tada je za motor. nema na mom fapčetu dima, biće snimak prvog paljenja posle 6meseci (tu mora "malo" da zacrni onako ekološki), pa vožnji i td nije sa broda, iz njegovih kamiona euro6, ture ukraina rusija
  6. 2 points
  7. 2 points
    Kao prosecan vozac, dizela sam vrlo rado vrteo do crvenog u preticanjima jer maksimalnu snagu ima na 4000 rpm a ne u bunaru (obrtni da). A nadam se da ne gledas Shift "savetodavca" na tabli - apsolutno beskorisna stvar ciji je jedini cilj da udavi auto sto manjom potrosnjom (imam ga i sam na Sportu, da moze rado bih ga iskljucio). Nema potrebe da nasiroko pricamo o tehnici saltanja i voznje (licno sam odrastao 90-ih na benzincima, benzin+plin, 1.9 turbo-dizel, trenutno 1.4 MultiAir turbak). Od sluzbenih bas svasta, s obzirom da nije turbo, svideo mi se Mazdin 2.0 SkyActiv... Svaki od pomenutih se naravno vozi razlicito, ima max snagu i torque na razlicitim rpm - u prici valjda podrazumevamo da si uvek u pravoj brzini i na odgovarajucim obrtajima ako pricamo o performansama. Znaci nije u pitanju nikakva navika vozaca dizela, poenta je da je (apsolutno sada nevezano za Tipo) upitna snaga takvog atmosferca, na tu masu vozila, pogotovo u uslovima iole veceg opterecenja. Prednost takvog motora je jednostavnost i jeftino odrzavanje, a niti je stedljiv, niti ima performanse i zato je kod svih proizvodjaca uvek bio na akcijama. Na kraju krajeva, pitanje je sa cim se poredi i sta je ranije vozeno, to je subjektivni utisak svakog od nas (apropo tvrdnje da ide kao vetar uzbrdo). A brojke su fakat i moze svako da ih proveri. Niko ne kaze da nece zavrsiti posao kako treba, zato je i najpametnije da ga probas kao sto si i uradio. Ako pase - super, za male pare dobijas solidan, nov auto .
  8. 2 points
    dach@

    F1: Ferrari

    Brzina u kvalifikacijama i trci nisu isto, videćemo kako će biti u trci kad treba da se napreduje tu se vide pravi vozači, znaće se posle 3-4 trke da li je mali potencijal
  9. 2 points
    darkman14

    Marea Weekend 1.9jtd ELX

    Zimske čarolije Preko noći oko -18° a kad sam ga upalio pokazivao je: Posle par dana stajanja grejao jedno 4-5x i na kraju iz druge upalio. Za to krivim gorivo jer se mučio da povuče. Akumulator me iznenadio, nije se ispraznio iako je u upotrebi već skoro 3.5 god a garancija istekla Pre puta prekontrolisan auto i odrađen mali servis. Nosači na čekanju, ide sad VIII registracija I na kraju mlađi brat: Probao ga, bio u Stojanovu par puta. Ovaj karavan bi mi tako odgovarao ali cena... Da se uzme u fullu oko 20k i još ne postoji model sa panoramom što mi nije jasan potez fiata.
  10. 2 points
    knezevic76

    F1: Red Bull

    Tim iz Milton Kinsa veruje da su oni mnogo dobili prelaskom na japanske agregate. Posle prva četiri dana testa prema prvim informacijama i nagađanjima Ferrari je ostavio najbolji utisak, ali je Red Bull samouvereno izjavio da su oni najbliži pratioci tima iz Maranela i tako pretekli Merecdes po pitanju performansi. Naime, najveći kredit za tako nešto došao je od njihovih novih partnera. “Uspeli smo da popravimo pouzdanost kao i da u isto vreme dodamo na performansama.” kazao je prvi čovek Honde Toyoharu Tanabe za SpeedWeek. “Mi uvek imamo pobedničke ciljeve, bilo to u Formuli 1 ili nekoj drugoj seriji. Naš prvi plan je da ostvarimo bolje rezultate nego prošle godine.” Sa druge strane i ljudi u Red Bullu takođe dele veliki entuzijazam po pitanju novog motora, pa tako je Chritian Horner izjavio da je on sigurno bolji od Renaultovog agregata koga su koristili prošle godine. “Vidimo da je u ovom trenutku Ferrari ispred nas, ali mi nismo zabrinuti za vremena na stazi.” kazao je Dr Helmut Marko. “Mi smo ispred Merecdesa.” Tokom prvog testa kružile su informacije da Hondin motor proizvodi negativne vibracije, što je odmah demantovano. “Mi smo potpuno zadovoljni.” dodao je Marko. “Ovaj paket radi onako kako smo očekivali.” I Horner se nadovezao na ovu pomenutu situaciju: “Sve stvari smo odradili po predviđenom planu i Hondin motor je prava raketa.” https://pole-position.rs/red-bull-veruje-da-se-zbog-hondinih-motora-trenutno-nalazi-ispred-merecdesa/
  11. 2 points
    bane1321

    Kamere & presretači

    Lažirani snimci! Ne bi Babić nešto platio iz svog džepa, nema 'leba!
  12. 2 points
    totti

    Kamere & presretači

    Ovo sad sa snimcima je još gluplje od onog što su prvi put objavili.
  13. 2 points
    Tadej

    Slike automobila bez posebnog razloga...

    Sent from my iPad using Tapatalk
  14. 2 points
    bane1321

    Nove sijalice, iskustva - saveti

    Valjda ti je cilj da bolje vidiš, a ne kako će auto da izgleda! Preduhitri me Ivan!
  15. 2 points
    Fiat 128 Rally version Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
  16. 1 point
    Zan Batist

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    nece to biti jos koji mjesec za godinu i 3 mjeseca Panda je presla 3k km..
  17. 1 point
    Zan Batist

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    INA Delta Sint 10W-40, misljenje? 3.5e litar,
  18. 1 point
    silenci

    F1: Red Bull

    e pa svaka cast ako je tako,da je honda nasla pravu zicu u crvenom biku,pa da bude to prava borba,samo mercedes nije pokazao pravu brzinu
  19. 1 point
    silenci

    Nove sijalice, iskustva - saveti

    meni ove mtech sijalice traju od jula vec,a dobro svetle
  20. 1 point
    The Punisher

    Cene goriva...

    Probao sam ovih dana u Nemačkoj super e10 gorivo. Nisam ništa znao o gorivu pa sam malo guglao: https://www.acea.be/uploads/publications/ACEA_E10_compatibility.pdf moj motor je podržan pa sam sipao. U odlasku ka Nemačkoj sam sipao naš klasičan super i autoputem je trošio pri brzini 120-130 konstatno uz usporenja gde je manje ograničenje brzine, 6.34l/100km mereno metodom čepa. Pošto sam u lokalu prešao oko 2000 km sipao sam par puta i potrošnja je varirala u zavisnosti gde sam vozio, ali sam za put nazad sipao opet super e10 i merio do sledećeg točenja u Mađarskoj potrošnju (gde sam sipao običan super opet). Na moje iznenađeke bila je 5.74l/100km. Znači isto sam vozio, slični su uslovi na putu bili. U Nemačkoj cene supera su od 1.26 do 1.38 evra u zavisnosti od doba dana i gde se sipa, na autoputu ide i preko 1.65. U Mađarskoj na autoputu 392 forinte, kad se siđe na lokalne pumpe 351 forinta (1 din oko 2.7 forinti)
  21. 1 point
    Martin

    Marea Weekend 1.9jtd ELX

    Jbg, takvo pokretanje motora na toj tempraturi nije izuzetak, ali to je znak da su grejači oslabili - ne signalizira da su ne ispravni, samo se ne "užare" koliko je potrebno.
  22. 1 point
    neshtry

    Cene goriva...

    Pazi ovo: A i kod mene je malko razvijenija dizel poljoprivreda nego u Toplicu...Ljudi proverili. Sent from my LG-M250 using Tapatalk
  23. 1 point
    Sta ima da te brine v.servis koji je uradjen pre 40hkm, vecina nas ga radi na nekih 50hkm tako da, mozes da racunas kao da nije radjen uopste Zamajac tesko da mozes da vidis da li je menjan, samo da se vidi da li je dobar ili nije. Eventualno bas da ima neki fiskalni racun i garanciju..ovako, meni licno je skup auto generalno a i nesto mi nije ni lep U kilometrazu ne verujem nikako. Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  24. 1 point
    dekirs

    F1: Ferrari

    Ja jedva cekam da pocne
  25. 1 point
    Ma ja sam mislio na primarne strahove u srbalja: dizne, turbina, zamajac....
  26. 1 point
    dach@

    F1: Williams

    Nekada najbolji a danas nisu u stanju ni bolid da sastave,imaju odličan motor a šasija katastrofa
  27. 1 point
    dach@

    F1: Red Bull

    Videćemo kad počne karavan gde se ko nalazi, Mercedes nije forsirao u Barseloni ali sigurno nisu spori. Bilo bi lepo da Red Bull parira Ferariju i Mercedesu. I prošle godine Honda je imala brzinu samo da motor izdrži,vidimo da se već pripremaju da potroše par motora više nego što je dozvoljeno
  28. 1 point
    dach@

    Sekretar AMSS ubio direktora AMSS

    Kod nas se nikad ne zna,jer je sve korumpirano. Prvo sudije pa tužioci,u ovoj državi kriminalci su sitne ribe. Ovi snimci kako su pušteni deluju bezveze, mada ubijena je žena teško bi neko pristao da preuzme delo na sebe i još zbog Babića
  29. 1 point
    Sedan mi je ružan, hatchback i karavan su ok, mnogo lepši bar meni od direktne konkurencije, tj od Logana i Rapida. Takođe mi se sviđa enterijer u Tipu. Ne sviđa mi se slab motor, tj anemičan, al ajde, kada bih baš hteo da kupim nov auto te veličine svakako bih pre uzeo Tipa nego gore pomenute ako im je cena slična.
  30. 1 point
    Rile_bg

    Nove sijalice, iskustva - saveti

    Ove m-tech su 800din/par. Pricao sam sa prodavcem kaze da h1 duze traje od h7.
  31. 1 point
    bit

    Sekretar AMSS ubio direktora AMSS

    Istina je uvek rastegljiva, jer zavisi od mesta sa kog se gleda događaj, dostupnih informacija i predubeđenja koja utiču na procesiranje činjenica [emoji6] Послато уз помоћ Тапатока
  32. 1 point
    Ivan

    Stilo - zamena sijalice desnog fara

    Imas ovde detaljan tutorial za demontazu i opis komponenti, pa slobodno mozes sam da pokusas da lociras problem. U konkretnom slucaju problem je bio sa klizacima na potenciometru: Na svom autu sam imao slucaj da je bio sprzen 1021 integralac: Ako te mrzi da popravljas motoric, delovi za Stila su bagatela, dodatno sto ovde odgovaraju i sa Vag grupacije. Posto nisam uspeo da nadjem i prelemim taj 1021 integralac, uzeo sam motorice od Octavie za 400 kinti po komadu. Stari su bili "Bosch", a noviji "Al". Imas sve detaljno u tom mom postu, zato sam i ostavio link.
  33. 1 point
    neshtry

    Sekretar AMSS ubio direktora AMSS

    Imaš pravo. Mislim da je istina u našim krajevima rastegljiva kategorija... Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
  34. 1 point
    dach@

    Kamere & presretači

    Politika je čudo, mnogo tu para ima
  35. 1 point
    Djuk85

    Kamere & presretači

    Napadaju svi coveka a on izgleda da i nije kriv
  36. 1 point
    djomla

    Kamere & presretači

    ..j**i ne vadi. [emoji117][emoji108][emoji3447]
  37. 1 point
    @Smireni Sad pogledah cenovnik i doplata za xenone je 500e! Meni su ok doplate za tamna stakla (samo 100e) i za naslon za ruke, meni vrlo korisno (110e)! Ali pitanje je da li prihvataju doplate za opremu za akcijska vozila!? Obično su ona već sklopljena i čekaju na nekom lageru...
  38. 1 point
    alfini0507

    Sekretar AMSS ubio direktora AMSS

    Upsssssss... Sent from my E2105 using Tapatalk
  39. 1 point
    srdjos

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    I meni ovo deluje kao obican marketing sa par novih plastika na autu
  40. 1 point
    Za kreš ne znam, ali svakako deluje veoma ozbiljno. Kad se rapid okiti kao izi ap, cena ide u nebo u ulazi u siromašni ju oktavija, a cit je šupalj kao prva dačija. Jedino, škodi i benzinci su sada najmoderniji turbo trocilindraši, a cit po ovoj ceni daje dizela. Međutim, odvagao sam, vozio, gledao, tako da sa svake strane tipo ide ispred. Pa pre ne tako dugog vremena ovaj auto je bio mnooogo skuplji. Sigurno nema na tržištu ovoliko kola za toliko para. TJ ne ide u sedana., a mene hb ne zanima. Ja sam u ozbiljnim godinama, više mi prija dužina i gepek. Nemam potrebu za kabastim predmetima, a limuzina je em klasična (i sam sam iz klasičnog doba, pa mi se ipak sviđa taj odumirući segment), em veći gepek. Uporedio sam hb i sedan. Kod sedana je nemoguće dohvatiti naslon sedišta, a da se ne legne po braniku. To ni moja žena ne može da napuni. Sa hb bi se već izborila. Ovo je ipak jedan drugačiji fiat od onoga na šta smo do sada navikli. 500l je otprilike bio prelaz ka tom novom stavu u gradnji automobila. 500x pa tipo su naredne faze. Da je i Fiat primenio Škoda fazon sa 5. vratima, to bi tek bio pogodak. I, ne napisah u prethodnom postu. Jako je tih unutra. Padala je kiša a unutra se nije čulo izdvojeno šuštanje guma po mokrom putu. Ni motor se ne čuje mnogo, a i iznenađujuće se lako vrti, pa sam se nekoliko puta iznenadio kad sam video gde je obrtomer, a pri tome sam navikao na 16v benzinca. Lepo mu je šesta legla, ali za prelazak iz krstarećih 90 u 6. u preticanje kamiona, recimo, mora da se preskoči neka brzina naniže, a posle isto tako da se preskakanje vrati u 6. i nastavi na mirnih i ekonomičnih 2200. Hod ručice je malo duži, ali vrlo meko ide, bez bilo kakvog otpora. Rikverc je najbolji deo. Uz prsten, neosetno uklizi. Primetio sam da bolje reaguje na etapno ili postepeno dodavanje gasa, nego na naglo potapanje pedale. Kao da ga elektronika malo obuzdavala. Tada ima zadršku. Ali, kad se gas dozira, na pola, pa 3/4, pa tek pun, utisak mi je bio da bolje reaguje. Možda je to i subjektivnost, ali probao sam nekoliko puta i svaki put sam isto zaključio. Instrumenti takođe zaslužuju da budu pomenuti. Lepa bela boja sa jakim kontrastom daje utisak dubine i za mene sa velikom + dioptrijom lako čitljiv. Bord pokazuje svašta, grafika na displeju simpatična... Simpatičan mi je auto koji pokazuje otvorena vrata... Moguće je delimično menjati prikaz. Sve to je osetno modernije nego kod pomenute cenovne konkurencije. Što više razmišljam i sabira utiske, poredim, sve sam uvereniji u ovo što pišem. O ukusima se ne raspravlja, ali ovo sigurno ispunjava zahteve donje srednje klase. Ono oktaviji i znaku stvarno mislim. I te kako su znali šta rade praveći ovo. Sad treba isključiti predrasude da je to izašlo iz neke Fiatove fabrike. Imali su mnogo brljotina u prošlosti. Nadam se da je ovo ipak put ka novoj slavi.
  41. 1 point
    Slazem se....bude li sve kako treba, za nekih 3-4 godine, kada Scenic bude vec 7. godina, gledace se neki Tipo karavan 1.6 mjt u ful opremi star 2-3 godine a za 50% od cene novog[emoji4] ...
  42. 1 point
    neshaoct

    Fiat 500L, 500L Living, 500L Trekking

    2019. Fiat 500L Urbana Edition Fiat je i za modelsku godinu 2019. predvideo Urbana Edition izdanje modela 500L, a koje će američkim kupcima ponuditi od proleća. Vozilo se pre svega odlikuje doteranim stajlingom i bogatom opremom, pri čemu je 500L Urbana Edition dostupan u bojama Bronzo Metallizato, Bianco, Grigio Scuro i Verde Bosco (kao opcija se i dalje nudi kontrastni crni krov). 500L Urbana Edition između ostalog ima i brojne crne elemente (retrovizori, ručice na vratima, prednja maska, bočne lajsne...), zatamnjena svetla, gloss black alu točkove od 17 inča, crna kožna sedišta sa šavovma u boji bakra, kao i poseban logo edicije. preuzeto sa - Auto Blog
  43. 1 point
    neshaoct

    F1: Williams

    Vilijams: Sramota je da nemamo bolid na testiranju U Barseloni je u toku već treći dan zimskog testiranja, a ekipa Vilijamsa je tek u sredu izašla na stazu Katalunja. Iz ekipe se izvinjavaju posebno vozačima Džordžu Raselu i Robertu Kubici. Vilijams nije uspeo da donese svoj bolid na stazu Katalunja u ponedeljak kada je bio prvi dan testiranja, a tek u noći između utorka i srede automobil je stigao u Barselonu. Rasel je trećeg dana testiranja odvozao dvadesetak krugova, a imao je najlošije vreme, čak pet sekundi sporije od prvog seledećeg vozača. ''Ovo je situacija koju nismo predvideli i u kojoj nikako nismo hteli da se nađemo. Nije da smo samo razočarani, bruka je to što nismo mogli da donesemo bolid na stazu kada su svi ostali uspeli. Posebno kada se radi o našem timu koji je uspevao da dovede auto u prethodnih 40 godina na testiranje'', rekla je šef tima Kler Vilijams. Ona se izvinila posebno vozačima Robertu Kubici i Džordžu Raselu, a odbila je da priča o tome zašto je Vilijams kasnio sa bolidima. ''Propustili smo dva dana testiranja i to je loše. Mnogo kilometara smo izgubili. Međutim, ne mislim da ćemo odmah znati pravi odraz onoga što smo propustili. Trudimo se da uradimo sve što smo isplanirali, probaćemo da iskoristimo vreme koje nam je na raspolaganju i fokusirani smo da naša pažnja bude na najvažnijim i najkritičnijim tačkama kako bi auto bio u najboljem mogućem stanju za Australiju'', poručuje Vilijams. preuzeto sa - Auto Blog
  44. 1 point
    Da je on napravio sajt i navalio sebe, to bi bilo skroz legitimno! Ali čovek konstantno pljuje druge - niko ništa ne zna sem njega! Blokira svakog ko iole drugačije misli! Ja da želim na taj način da mi neko traži auto, kad bih video stranicu punu hvalospeva, odustao bih odmah!
  45. 1 point
    Al kaze najgori su oni priuceni? Hahahaha A on je isao u skolu za trazenje automobila ili u skolu za varanje naroda. Debil. Aj stvarno na stand da mu odemo.
  46. 1 point
    Jadan Aca, zbog par neznalica sa foruma mu propada biznis
  47. 1 point
    Photoshop rendering... Šta vi mislite o novim tendencijama,tipa sporcki suv? Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
  48. 1 point
    neshtry

    Slike automobila bez posebnog razloga...

    Tačno tako [emoji23]
  49. 1 point
    neshaoct

    F1: Red Bull

    Red Bull i Honda se polako pripremaju za eventualne kazne zbog zamene motora Prvi čovek japanskog proizvođača kazao je da se oni spremaju za veću potrošnju komponenata u 2019. Masashi Yamamoto izjavio je da Honda i Red Bull imaju plan za eventualne kazne koju mogu da dobiju zbog zamene određenih delova na agregatu, koje prelaze limit od dozvoljnih. Naime, Helmut Marko je izjavio da će oni veći prioritet stavljati na brzinu nego na pouzdanost, pa tako Honda očekuje da će umesto dozvoljenih tri potrošiti pet agregata po vozaču u narednoj godini. Prošle godine Toro Rosso je za svoja oba bolida upotrebio 16 motora, odnosno po 8 za svakog vozača, dok su Vettel i Hamilton ostali u dozvoljenom limitu od 3 agregata. Ruku na srce, Red Bull nije imao pouzdanost ni sa prošlogodišnjim bolidom koga je pokretao Renaultov motor, pa je tako Daniel Ricciardo morao čak 8 puta da odustane sa trke. Japanski list ''Sportiva'' prenosi Yamamotove reči koji je izjavio da je Red Bull prihvatio rešenje da preuzme dve zamene motora koje nisu predviđene pravilima, zbog čega će ti bilidi dobiti velike kazne i start sa začelja grida. preuzeto sa - pole-position.rs
  50. 1 point
    integralac

    P: 2006 Seat Leon 1.9 TDI

    Ocigledno
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...