Jump to content
FAS Euroauto Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/22/19 in all areas

  1. 5 points
    totti

    Peugeot 208 / 208 GTi

    Nisam našao da postoji zasebna tema za 208... Kako deluje, čini mi se da će se ovaj ispišati po konkurenciji. Ovako izgleda novi Peugeot 208 Nova generacija Peugeotovog gradskog kompakta dolazi u verzijama sa benzinskim, dizel i električnim pogonom. Dvestaosmica ima ''čistije'' dizajnerske linije od veće braće 308 i 508, ali kao i oni ima i pomalo futurističke crte. Novi 208 je baziran na poslednjoj PSA arhitekturi CMP i očekuje se da EV verzija koristi isti sistem kao DS3 Crossback E-Tense. Njega čini elektromotor od 135 KS i 50 kWh baterijsko pakovanje koje omogućava autonomiju do 300 km prema novim WLTP standardima. preuzeto sa - b92.net
  2. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  3. 5 points
    Evo i da zaokruzim druzenje sa Thesisom ovim lepim predstavljanjem u video klipu :-) Uzivajte
  4. 4 points
    Dočeka itaj trenutak. Bio sam u Autogarant i detaljno razgleda i probao auto. Utisak mi je da je ono oktavija sa pogrešnim znakom. Unutra je vrlo dobro uklopljen, materijali dobri... U odnosu na pandan Citroena i Škode, daleko iznad. 1.4 jeste u startu tromiji, ali to je 16v benzinac koji prodiše tek posle 2500. Iskreno, sad me je sramota što sam gledao rapida i se elize. Imaju i oni nekih svojih prednosti, ali tipo je daleko drugačiji. U sledećih nekoliko dana pašće odluka. Izi ap paket je praktično kompletan auto i sin mi je razočaran jer samo nema sklapajući stočić pozadi na sredini naslona. Ko traži više od ovoga, on je svakako za neku od premium marki. Meni auto služi kao prevoz, tako da me je potpuno zadovoljio.
  5. 4 points
    neshaoct

    Kuda ide ovaj svet?

    Podneta je krivična protiv Dačića: Naravno, nije KP ništa sad ultra-mega-giga, ali nek' je podneto...čisto da ga pozovu da dođe i da se izjasni. I da kaže koja su to druga lica koja zajedno sa njim imaju taj predlog. Da vidimo hoće li reći da je to onaj čije ime svi znamo... a, nije dispečer autobusa iako se malo-malo bavi time po Srbiji.
  6. 3 points
    Slazem se....bude li sve kako treba, za nekih 3-4 godine, kada Scenic bude vec 7. godina, gledace se neki Tipo karavan 1.6 mjt u ful opremi star 2-3 godine a za 50% od cene novog[emoji4] ...
  7. 3 points
    Driv3r

    Lancia Thesis - saveti pri kupovini

    Inace moj auto :-)
  8. 3 points
    vagenovac

    Funny photos

    Sent from my STF-L09 using Tapatalk
  9. 2 points
    Smireni

    Sekretar AMSS ubio direktora AMSS

    Ma nema veze pištolj sa tim. Pištolj je sredstvo. Da ga nije imao, mogao je da ga ubije nožem, štanglom, palicom, da ga sačeka ispred i pogazi autom.... Odluka je ključna. A za tu vratu loma, potrebno je vreme, i ta psihička degradacija je vidna. Ali se na nju ne reaguje. Ima dosta zemalja koje imaju daleko veći broj komada oružja po glavi stanovnika od nas, pa se ne ubijaju tek tako. Zato što između "nešto je nepravedno" i "sad ću nekog da ubijem pa onda sebe" ima niz pravnih lekova. Kod nas je trpi ili pukni.
  10. 2 points
    Smireni

    Sekretar AMSS ubio direktora AMSS

    Koliko treba da budu narušeni međuljudski odnosi da neko reši da ubije nekog? To ne biva za jedan dan. Ovo se dugo kuvalo, i mora da je neko video, na kraju krajeva, njih dvojica, ali se nije reagovalo. Dok ne pukne.
  11. 2 points
    Tipo, pa četiri mesta, pa onda Rapid/301/C-elysse, što se jeftinih limuzina tiče! Kapiram da je i sa Tjetom još uvek isplativ auto! Nego muče me one čika Todorovićeve 3* na kreš testu!
  12. 2 points
    knezevic76

    Funny photos

    Malo prešao, pod treba da se sredi ....
  13. 2 points
    MS PK

    Fiat punto cabrio 1.2 8V

    Hahaha, budala Bitno je da sam ti ja nasao, moja misija je zavrsena Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  14. 1 point
    The Punisher

    Hispano Suiza istorijat

  15. 1 point
    Izgubili ste saobraćajnu dozvolu? Ništa strašno, samo treba što pre prijaviti nestanak i izvaditi novu saobraćajnu. Koliko će to koštati i koja je procedura, pročitajte u nastavku. Izgubljena saobraćajna dozvola. Ovaj problem može da bude vrlo neprijatan ukoliko vas zaustavi policija, mada uz proveru vaših podataka i podataka automobila sve može da prođe glatko. Osim ako ne vozite tuđi auto. Vozilo nije vaše, nemate saobraćajnu, nemate ovlašćenje. Ako ste uzeli tuđi auto, a niste proverili da li je u njemu saobraćajna, sami ste krivi za sve neprijatnosti koje mogu da uslede ukoliko vas zaustavi policija. Procedura Prvo treba da prijavite nestanak saobraćajne, a zatim da podnesete zahtev za izdavanje nove saobraćajne dozvole. Uz zahtev treba priložiti sledeću dokumentaciju: registracioni list - uzmete ga na nekom tehničkom pregledu, pri čemu ne mora da se obavlja pregled, nego vam samo popune taj list nakon što im objasnite zbog čega vam je potreban, izjava o razlozima i okolnostima nestanka dozvole dokaz o prijavi nestanka saobraćajne dozvole lična karta (ili dokaz o upisu u registar kod nadležnog organa za pravna lica) uplatnice (objašnjenje sledi ispod) Koje uplatnice? Treba platiti sledeće: naknadu za izradu saobraćajne dozvole - 660 din naknadu za izdavanje saobraćajne dozvole - 654 din republičku administrativnu taksu za izdavanje nove saobraćajne dozvole, tj. duplikata - 2.470 din Ukupno: 3.784 din + provizija za svaku uplatnicu (npr. 45 din u pošti). Zaokružimo na 4.000 dinara. Primere uplatnica sa podacima za upisivanje naći ćete u policijskoj stanici. Da li moraju da se menjaju tablice? Ne, registarske oznake (što znači i tablice) ostaju iste. Nove tablice morate da uzmete samo kada izgubite, ili vam ukradu jednu ili obe tablice. preuzeto sa - Auto Blog
  16. 1 point
    Tadej

    Slike automobila bez posebnog razloga...

    Sent from my iPad using Tapatalk
  17. 1 point
    Smireni

    Sekretar AMSS ubio direktora AMSS

    Potenciras pricu o oruzju, i to je pogresno. Ne citaj uopste ono sto sam napisao u prethodnoj poruci. Odluka je ono sto ubija. Psihicko stanje. Osecaj nemoci da se resi drugacije. Nervno rastrojstvo. To se sve "guta" ovde. I zabusavanje, i nerad, i mobing, i neprijateljska radna sredina, i prekoracenje ovlascenja... A nema pravnog leka. Ja koristim oruzje od 14. godiine. Jos manji sam bio kad sam znao da rasklopim i sklopim, ocistim pistolj. Imam pristup oruzju prakticno ceo zivot. Nisam do sad otisao na radno mesto da nekog ubijem. U Spacu se desilo pre par godina ubistvo gde je pacijent nezadovoljan odnosom medicinskog osoblja izasao iz bolnice, presao ulicu, kupio noz, vratio se i zaklao medicinsku sestru. Razumes odnos uzrok-posledica? A odvojeno od toga sredstvo.
  18. 1 point
  19. 1 point
    neshtry

    Renault Modus & BMW 120d

    Ako je upisano u AMSS može. Nema šanse da nisu videli ako je instalacija postavljena. Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
  20. 1 point
    neshtry

    Sekretar AMSS ubio direktora AMSS

    Kuku i lele! Ko u kaubojski filmovi...Ima pištolj na poso...[emoji43] Ko zna šta se zapravo tu dogodilo... Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
  21. 1 point
    neshaoct

    Fiat 500L, 500L Living, 500L Trekking

    2019. Fiat 500L Urbana Edition Fiat je i za modelsku godinu 2019. predvideo Urbana Edition izdanje modela 500L, a koje će američkim kupcima ponuditi od proleća. Vozilo se pre svega odlikuje doteranim stajlingom i bogatom opremom, pri čemu je 500L Urbana Edition dostupan u bojama Bronzo Metallizato, Bianco, Grigio Scuro i Verde Bosco (kao opcija se i dalje nudi kontrastni crni krov). 500L Urbana Edition između ostalog ima i brojne crne elemente (retrovizori, ručice na vratima, prednja maska, bočne lajsne...), zatamnjena svetla, gloss black alu točkove od 17 inča, crna kožna sedišta sa šavovma u boji bakra, kao i poseban logo edicije. preuzeto sa - Auto Blog
  22. 1 point
    Nadam se najboljem :D...... Sutra cu ja svejedno da pokazem ovo advokatu cisto i od njega da cujem rijec-dvije. Neso hvala ti puno, vidim da se razumijes u tematiku i znacilo mi je ovo. Napisacu ovde sta je nakraju bilo i kako se odvijalo zbog ostalih clanova foruma, ne trebalo im nikada
  23. 1 point
    statichawk

    Kamere & presretači

    Blic objavljuje nove snimke sa mesta udesa na rampi Doljevac Zoran Babić nije vozio Škodu U nesreći koja se dogodila 31. januara ove godine na naplatnoj rampi Doljevac, na autoputu Niš-Leskovac, poginula je Stanka Gligorijević (52) iz Debelice kod Knjaževca, dok je direktor Koridora Srbije Zoran Babić teško povređen. Blic je došao u posed ekskluzivnih snimaka sa mesta nesreće na kojima se vide okolnosti udesa - snimak neposredno pre i nakon nesreće. Na snimcima se vidi i da je direktor Koridora Srbije Zoran Babić sedeo na zadnjem sedištu, iza suvozačevog sedišta, a da je za volanom Škode Superb koja je udarila u Opel bio vozač Dejan S, koji je i uhapšen nakon udesa. Benzinska pumpa pre rampe: Na prvom snimku sa sigurnosne kamere na benzinskoj pumpi neposredno pre naplatne rampe Doljevac, vidi se direktor Koridora Srbije Zorana Babić u bež džemperu kako kupuje osveženje, izlazi iz prodavnice i seda u automobil pozadi, na mesto iza suvozačevog. Automobil se isparkirava u rikverc i odlazi sa pumpe. Na drugom snimku sa same rampe se vidi prolazak Škode Superb u kojoj je Babić, i vozač u tamnoj jakni. Neposredno nakon udesa, vidi se vozač u tamnoj jakni kako izlazi iz vozila, zaobilazi ga otpozadi, prvo otvara prednja, a zatim i zadnja vrata sa desne strane, gde se nalazi povređeni Babić, kome radnici sa naplatne rampe ukazuju pomoć. Dalje se na snimku vidi i trenutak kada povređene odvoze u kola hitne pomoći, među kojima je i Zoran Babić na nosilima u istom džemperu. Podsećamo, u udesu su učestvovala tri vozila - VW Passat, Opel u kome se vozila Stanka Gligorijević i Škoda Superb u kome se nalazio Babić. Gligorijević je usled povreda preminula na licu mesta, dok je njena sestra M. A. teško povređena. Lakše su povređeni vozač Opela S. A., vozač Passata S. S. (64) i Dejan S. lakše povređeni. Nakon hapšenja, Dejan S. je priveden na saslušanje u Osnovno javno tužilaštvo u Nišu, zbog sumnje da je počinio teško delo protiv bezbednosti saobraćaja. Dejan S. je pušten da se brani sa slobode, a istraga je u toku. preuzeto sa - blic.rs
  24. 1 point
    Pa Tipo je tako i pozicioniran u svakom smislu - kao jeftini Compact. Vec u startu nije zamisljen da parira savremenoj konkurenciji iz segmenta, ali je i primetno ispred niskobudzetnih varijanti Rapida, C-Elysee, 301 i slicnih. Pisali smo i uporedjivali jos od kada se pojavio, kao i posle prvih voznji. I najpametnije da si sam probao atmosferac, posto svi ovde imamo neko svoje vidjenje istog, u iole tezoj karoseriji. Ako ti odgovara, mozes bas lepo da prodjes sa cenom za nov auto .
  25. 1 point
    bastagij@sbb.rs

    K: radio za Stilo

    Stari radio postao novi ili ti drukcije popravi sam ga .
  26. 1 point
    Thesis vise nije kod mene,zato sam i napisao da zaokruzim nase druzenje :-)
  27. 1 point
    Posle mnogo istrazivanja o ovom modelu, slusanja dobrih i losih iskustava drugih vlasnika, bez obzira na svakakve price, nisam mogao da odolim i konacno sam vlasnik Thesis-a i to bas kakvog sam zeleo - bas u ovoj boji, sa koznim plavim enterijerom, sa ovim felnama, i naravno u obzir su dolazili samo manuelni menjac i JTD. Auto je kod mene od oktobra ,ali zbog manjka slobdnog vremena tek sad ga predstavljam. U medjuvremenu sam neplanirano kupio Alfu 166 2.0 TS jer mi je bio potreban auto, predstavicu i njega ovih dana. Sa Alfom sam se lepo navozao i druzili smo se sve dok nisam iskopao ono sto sam odavno trazio. U pitanju je 2.4 JTD 175 ks, 2003 god. Da ne duzim dalje evo malo slika:
  28. 1 point
    neshaoct

    Hispano Suiza istorijat

    Hispano Suiza Maguari HS1 GTC za 2.2 miliona evra Kompanija Hispano Suiza Automobile Manufaktur AG za sajam automobila u Ženevi najavljuje premijeru svog novog superautomobila Maguari HS1 GTC (ime je dobio po južnoameričkoj rodi), koji će moći da se naruči od proleća. U pitanju je superautomobil sa zadnjim pogonom i karoserijom od ugljeničnih vlakana, a koji pokreće centralno smešteni 5.2 litarski twin-turbo V10 motor sa 1085KS, dovoljno za ubrzanje do 100 km/h u trajanju od samo 2.8 sekundi. Što se najveće brzine tiče, u kratkoj vesti se navodi da je ona el. ograničena na 380 km/h. Maguari HS1 GTC će prvim kupcima biti isporučen do kraja ove godine, pri čemu ti kupci moraju da imaju najmanje 2.2 miliona evra koliko će ovaj superautomobil koštati. Hispano Suiza je inače osnovana 1904. godine u Barseloni (do 1946. su proizveli oko 12.000 luksuznih automobila), a treba podsetiti da je početkom ovog veka već bilo pokušaja oživljavanja ove marke i to 2001. i 2002. godine kada su predstavljeni prototipovi K8 i HS21-GTS. preuzeto sa - Auto Blog
  29. 1 point
    silenci

    Kimi Raikonen Iceman

    Danas cetvrti dan testiranja
  30. 1 point
    Mare iz Marinkove Bare

    Fiat punto cabrio 1.2 8V

    Kidi za polovan trazi 200e,a covek nov da mi napravi trazio 250e. Jos vice upravo sam digao za jos 10e cenu. Boze gospode.
  31. 1 point
    Ivan

    Kodovi za originalne audio uređaje

    @Slavko Isakov Pokusaj sa 3553.
  32. 1 point
    Na prvu loptu,još kada se pojavila mi se svidela! Ova je extra,dopada mi se i boja i oprema [emoji170]
  33. 1 point
    Ja sam ugradjivao maglenke naknadno. Ukoliko imas instalaciju u braniku za obe maglenke, onda mozes jednostavno da povezes sve jer je instalacija od prekidaca u kabini do body kompa ista i za modele sa/bez maglenki. Mora da se doda osigurac i maglenke i sve ce proraditi...
  34. 1 point
    Prvi put? Šališ se? Koje si godine rođen, 2002 ili slično?
  35. 1 point
    Nidza Savin

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    @neshaoct E, super, hvala pogledacu. Da, bas sam gledao cene odrzavanja 159-ke i jesu vece, pre svega jer je 159 visa klasa od samog Bravo recimo itd. A zrno po zrno, pogaca, tako uvek bilo, malo ovde malo onde i dodje auto trosak. Cak i ako je redovno odrzavanje u pitanju i samo zamena dotrajalih delova.
  36. 1 point
    @Rakan Sa prekidaca bi plavo crna trebala da ide na relej, a od releja do maglenke ide braon zica, koja posle prelazi u plavu i ide direktno do maglenke. Tako bar kaze sema koju imam
  37. 1 point
    @DekiBosanac Koje je godište Stilo? Mislim da se tvoj auto neće popravljati, nego će mu biti proglašena ekonomska totalna šteta. Naročito što su izleteli jastuci. Dakle, dolazi lik iz Osiguranja krivca, snimi oštećenja na autu, napravi Zapisnik. Možeš i ne moraš da ga potpišeš. On se može kasnije dopunjavati. Obično se to i radi (po pravilu) kada se auto popravlja posle malo većih udesa, pa u servisu krenu da skidaju sve i tek se tada faktički vidi šta je sve oštećeno/uništeno. Tada opet dođe taj isti lik u servis i dopuni zapisnik sa oštećenjima. Ali, sa ovim stanjem auta koje će lako videti kod tebe, plus izleteli jastuci, mislim da će on 2 sekunde nakon što ti vidi auto odmah već znati da će raditi obračun totalne ekonomske štete. To je situacija kada je vrednost popravke, plus vrednost vozila ovakvog kakav je sada (ovako slupan, posle udesa - to se zove ''vrednost ostatka''), veća od njegove tržišne vrednosti na dan udesa (bukvalno sekundu pre). Npr. ako je taj Stilo na tržištu vredeo na dan udesa 2.000 evra, a ovako slupan vredi 500 evra, procenjena vrednost popravke ne sme da pređe 1.500 evra (sve komplet - delovi, farbanje, ruke). Ako vrednost popravke pređe taj iznos, auto se ne popravlja nego se proglašava ekonomska totalna šteta, jer je zbir vrednosti popravke i vrednosti auta ovako slupanog veća od njegove vrednosti na dan udesa. Tada će se raditi obračun totalne ekonomske štete, gde će lik iz Osiguranja da pogleda oglase i vidi koliko se traži za Stilo kao što je tvoj (godište, motor, oprema), i da izvuče tako prosek. Npr. 2.000 evra. Onda će da računa vrednost ostatka (zna se tačno koliko procenata nosi ispravan motor, menjač, svaki točak, prozor...), i ''sračunaće'' da ti je vrednost ostataka npr. 30%. Onda će ti isplatiti 2.000 evra minus 30% = 1.400 evra. On računa da to para što dobiješ, plus pare koje dobiješ kad ga prodaš ovako slupanog, su jednake vrednosti auta na dan udesa (sekund pre sudara). Fora je što on ne sme da gleda oglase, ne sme tako da određuje tržišnu cenu, ali će svi tako da urade. Prvo će da odredi koliko će da ti plati, a onda će da napiše na papiru računicu koja mu to podržava. Tu se kreće od njegove vrednosti kad je bio nov, pa mu onda oduzima na starost, stanje vozila (km), održavanje...ima predviđene stavke, možda se uhvati za neku, možda ne (sve zavisi da li mu bude trebalo za računicu), i tako će doći do njegove vrednosti na dan udesa (koja će gle čuda da se poklopi sa onom vrednošću koju on izračuna kao prosečnu tako što baci pogled na 10-tak oglasa). Onda će da izračuna vrednost ostatka, ali će dodavati procente taman tako da ti isplati pare koje je već odlučio da ti isplati...npr. onih 1.400 evra u primeru gore. I to je to. Moraš podneti istom Osiguranju i zahtev za nadoknadu nematerijalne štete (za povrede). Popuniš njihov papir i predaš kopije medicinske dokumentacije. To nećeš moći dok ne bude gotov Zapisnik. Sada će on automatski stići Osiguranju krivca za udes, tako da kad im se pojaviš tamo oni će već imati Zapisnik kod sebe. Potrebno je da u Zapisniku bude navedeno da si bio povređen. Ako to ne piše, moraš prvo da dopuniš policijski Zapisnik, a to ćeš raditi tako što policajcu koji ga je potpisao odneseš kopiju svoje medicinske dokumentacije, pa ga on onda dopuni. Moraćeš da se raspitaš u kojoj je smeni, pa da mu nosiš tada. Ako nikako ne budeš mogao da ga uhvatiš na poslu, ostavi njegovom komandiru, on će morati da dostavi svom policajcu. Ako u Zapisniku o udesu ne piše da si bio povređen, da je povrede konstatovao taj i taj lekar (imenom i prezimenom), Osiguranje krivca za udes će reći da te povrede nisu uz udesa jer u Zapisniku ne piše da si bio povređivan, pa da zato nemaju šta da plate po tom osnovu. Uglavnom, ako si dobio onu meku kragnu oko vrata, možeš da računaš na oko 1.000 evra odštete za nematerijalnu štetu. Ako je nisi dobio - manje od toga. Ali, nema ništa od tih para ako u policijskom Zapisniku ne piše da si bio povređen. Mislim da treba da gledaš da prodaš auto tako slupan (još bolje ako imaš gde da ga držiš pa da ga prodaješ u delovima), plus pare koje dobiješ na ime materijalne štete, plus pare od nematerijalne = kupiš drugi auto.
  38. 1 point
    1000e? Za 200e ima Redmi Note 7, za 350e Mi 9se koji su brutalno dobri telefoni i imaju sve sto ima Samsung za 4 puta manje para. Neka hvala, ja uzimam neki od ova dva gore i znam da cu biti i vise nego zadovoljan
  39. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  40. 1 point
    Al kaze najgori su oni priuceni? Hahahaha A on je isao u skolu za trazenje automobila ili u skolu za varanje naroda. Debil. Aj stvarno na stand da mu odemo.
  41. 1 point
    neshaoct

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    Fiat Tipo dostigao jubilarni broj od 500.000 primeraka Nakon manje od tri godine od početka proizvodnje, model Tipo Sport sa petoro vrata postao je 500.000 proiveden primerak automobila Tipo porodice. Fiat Tipo Sport, dizajniran u saradnji sa kompanijom Mopar, karakterišu posebni detalji koji naglašavaju njegov dinamičniji karakter: posebni prednji branik, bočni usisnici, krovni spojler i zadnji branik sa difuzerom. Sa paketima opreme Street, Mirror, S-Design i Sport, nova gama modela Tipo nedavno je predstavljena novom TV reklamom koja iznosi tvrdnju ''Nije potrebno mnogo da biste dobili puno''. Fiat Tipo je vodeći u svom segmentu u Italiji, a nalazi se i među 10 najtraženijih u četiri evropske zemlje. Sa više od 70% primeraka koji se prodaju van Italije, on je drugi najrasprostranjeniji model brenda Fiat na svetu. Fiat Tipo broj 500.000 proizveden je u fabrici u Bursi, Turska. Konkretno, jubilarni automobil je Tipo Sport sa petoro vrata, opremljen 1.6-litarskim Multijet DCT motorom od 120KS i odlikuje ga upečatljiva ''passion'' nijansa crvene boje, sa kontrastom crnog krova i unutrašnjosti u novoj ''Total Black'' boji. Ovaj značajan momenat potvrđuje uspešnost modela koji predvodi svoj segment u Italiji i nalazi se među 10 najtraženijih modela u četiri evropske zemlje. On je takođe i drugi najrasprostranjeniji model brenda Fiat na svetu, sa preko 70% primeraka prodatih van Italije. Ukoliko se primerci prvobitnog modela koji je pokrenut 1988. godine saberu sa primercima koji su danas na tržištu, ukupan zbir proizvodnje dostiže broj od 2.100.000 primeraka. Tokom trajanja koje se proteže više od trideset i jednu godinu, ova cifra pruža konkretan dokaz o tome koliko kupci cene prirodnu sposobnost brenda Fiat da uvek pruži najviši nivo komfora i prostora po ceni bez premca u svom segmentu. A, kako nedavna reklama kaže ''Nije potrebno mnogo da biste dobili puno''. Novi modeli Tipo linije dolaze u tri karoserijske verzije (sa četvoro i petoro vrata i kao karavan), kao i sa četiri paketa opreme (Street, Mirror i novi S-Design i Sport), sposobni da zadovolje potrebe kupaca različitih životnih doba, ukusa i zahteva u pogledu mobilnosti. ''S-Design'' i ''Sport'' namenjeni su mladim i dinamičnim kupcima koji od svog automobila traže čvrst, a sportski karakter, što su odlike koje su dovedene do posebno visokog nivoa u paketu opreme ''Sport''. ''Mirror'' je osmišljen za kupce kojima je potreban prostor i modularnost i koji želi da sve vreme budu povezani, dok je ''Street'' idealan za mlade ljude koji žele da uživaju u atraktivnom stilu, prostranosti i komforu po kojoj je porodica Tipo opravdano čuvena. Drugim rečima, ovaj model predstavlja prepoznatljive odlike brenda Fiat: praktičnost, jednostavnost i karakter. Zbog toga svaki od 500.000 Tipo modela jeste poput odeće krojene po meri, u stanju da zadovolji potrebe i ukus svakog kupca.
  42. 1 point
    Ne mozes sam. Moras kod majstora. Koja je bila ta greska koju ste obrisali?
  43. 1 point
    Povukao nečistoće iz tanka i verovatno začepio ceo sistem ubrizgavanja ili se negde u transportu goriva nešto desilo pa ne stigne dovoljno goriva do motora. Očisti brizgalice proveri pumpu za gorivo u tanku jel čista,itd Uvek moraš da imaš bar trećinu tanka jer ćeš imati puno komplikacija,mogla pumpa goriva visokog pritiska da ti zvekne.
  44. 1 point
    DraganUS

    Chip Tuning (čipovanje)

    Hehe..
  45. 1 point
  46. 1 point
    silenci

    Fiat 500L, 500L Living, 500L Trekking

    da nisu u kragujevcu otvorili sportsko odeljenje i stavili neki jak motor,neki turbo
  47. 1 point
    dach@

    DTM Šampionat - aktuelno, novosti

    Biće dobar DTM ove godine,samo polovina staza su uzane za ovoliko široke automobile
  48. 1 point
    Jedno pitanje. Felne su 6J a na njima gume 185/60/14, ET 37, da li mogu da se montiraju na Punta 2, prostije receno da li ce da kace i grebu negde, misljenja i iskustva? Hvala unapred
  49. 1 point
    Radjeno sledece: -Uzeta je druga glava,uradjen hidro test,obrada glave,slajfovanje ventila,stavljene nove gumice. -Promenjeni dihtunzi-dihtung glave,izduvne grane (izduvna grana poravnata pre vracanja),dihtung kucista bregastih -Set zupcenja (po preporuci stavljen Dayco ojacani zupcasti),vodena pumpa i ostalo sto ide u setu -pk kais takodje Dayco -Sipana Selenia wr 5w40 -Filter ulja,goriva,vazduha. -Sipana Tutela 75w85 u menjacu -Sipan nov g12 antifriz -Stavljene nove prednje plocice,zadnje promenjene skoro To je ono cega se secam,verovatno cu dopuniti spisak :-) Interesantno je da je Iz menjaca izaslo 3 L ulja,prethodni vlasnik izgleda sipao napamet ili dolio...fabrika propisala 2 L,takodje antifriz g11-fabrika propisala g12. -Proverili smo i usisnu granu nije bilo potrebe za ciscenjem,nema garezi ili bilo sta slicno,neko je to uradio vec pre nas. Zbog obaveza nisam uspeo sve da slikam,jer nisam imao sve delove u isto vreme... Ono sto je bitno motor radi perfektno,nema vise pritiska u crevima ili bilo sta slicno. Ono sto mi je ostalo da sredim to je gubljenje tempomata u voznji,i ponekad ulazak u safe mod na kratko-bez ikakvog upozorenja (greske) na tabli...to bi bilo sledece. Ovih dana cu da testiram map i maf senzor nadam se da je neka sitnica u pitanju. Ovo zadovoljstvo je ukupno izaslo 620€.
  50. 1 point
    mikisxy

    Fiat Stilo - kvačilo

    jedan od mogucih uzroka je slabljenje korpe ili usecanje druk lezaja u korpu. Ako to je u kombinaciji sa tvrdim kvacilom nema sta da se sumnja. za ostale varijacije tipa cilindara trebalo bi videti na licu mesta tesko je preko postova. sto se tice nervoze ona kod mene bar ne postoji samo se staram da se o odgovarajucim modelima pise gde je mesto za to,i kako pise u pravilniku foruma trebao sam to da obrisem ali neka bude ovako sada.za ubuduce cu biti "nervozan" ne smatram da sam na forumu iz razloga dokazivanja mog znanja
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...